37 sonuç
KioWare for Android, tabletinizi amaca yönelik bir cihaza veya kioska sabitler, ayrıca merkezi bir sunucudan kiosk yönetimi sağlayabilir. Kioware hakkında daha fazla bilgi
KioWare for Android, temel tarayıcı kilitlemeden sunucu tabanlı uzaktan izlemeye uzanan bir ürün yelpazesine sahip, tamamen özelleştirilebilir kiosk yazılımıdır. KioWare for Android tabletinizi tek bir uygulamada, birden fazla uygulamada, web sitesi içeriğinde, dijital tabelalarda ve daha fazlasında güvence altına alabilir. KioWare for Android’i denemek ücretsizdir ve kılavuzlu kurulum aracı sayesinde kurulum kolaylığı bulunmaktadır. Kiosk yönetimi seçenekleri, kendi kendine ve KioWare tarafından barındırılan seçeneklerden (KioWare Server ve KioCloud) oluşmaktadır. Ücretsiz tam işlevli deneme. Kioware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
ManageEngine Mobile Device Manager Plus, iOS, Android ve Windows cihazınızı yönetmeyi sağlayan kurumsal mobil cihaz yönetimi yazılımıdır ManageEngine Mobile Device Manager Plus hakkında daha fazla bilgi
ManageEngine Mobile Device Manager Plus, işletmelere mobilitenin gücünden yararlanma olanağı sağlayan bir EMM (kurumsal mobilite yönetimi) çözümüdür. Mobil cihaz yönetimi, uygulama yönetimi, e-posta yönetimi ve cihaz konteynerizasyonu gibi özelliklerle kurumsal güvenlikten ödün vermeksizin personelin verimliliğini artırın. Hem şirket içi hem de bulut üzerinden sunulan MDM, kullanıcı talepleri ve BT güvenlik gereklilikleri göz önünde bulundurularak geliştirilmiştir. ManageEngine Mobile Device Manager Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Hexnode MDM’yi kullanarak herhangi bir tableti veya akıllı telefonu kiosk moduna kilitleyin. Hexnode UEM hakkında daha fazla bilgi
Hexnode MDM, Android kiosk aracılığıyla müşterileri için mükemmel bir kilitleme mekanizması sağlar. Cihazlar tek veya çoklu uygulamalı kiosk modunda ayarlanabilir. Cihazı tekli uygulama kiosk modunda kurmak, kullanıcıların yalnızca tek bir uygulamaya erişmesine olanak tanırken çoklu uygulama kiosk modu, bir dizi temel uygulamayı listeleyerek diğerlerini engeller. Çevre birimi ayarlarının listesi, donanım veya yazılım tuşlarının kilitlenmesiyle sınırlı olmayan işlevler sağlayarak kullanıcıların Wi-Fi, Bluetooth ve el fenerini kontrol etmesine olanak tanır. Hexnode UEM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Epos Now is driven by one simple motivation: to help businesses of all sizes reach their full potential through the power of the cloud.
Untether and sell anywhere with a complete Android EPOS system. Perfect for selling in store or on-the-go, our Android tablet EPOS system offers unrivalled flexibility and control. Complete with leading EPOS software, it allows business owners to manage their inventory, sales, staff, and customer relationships all from the convenience of a portable tablet. Epos Now hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Miradore is a cloud-based MDM / UEM platform that provides a smarter way to securely manage Android, iOS, macOS, and Windows devices.
With Miradore's Android Kiosk mode you can gain complete control over your device usage by switching them into Single App or Multi-App Kiosk mode. Android Kiosk mode allows you to disable functionali ties like volume adjustment, factory resetting, and safe booting. Limiting device functionality can help increase security and ensure that devices are used for their intended purposes. Getting started is simple and free – when needed, you can unlock additional features with our paid plan. Miradore hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Centralizes the control & management of Android, iOS, macOS & Windows 10 devices by locking them into Kiosk Lockdown Mode.
Scalefusion - Kiosk Lockdown Software helps you to manage your enterprise Android, iOS, macOS & Windows 10 devices by turning them into kiosk mode. It allows organizations to secure and manage Android, iOS and Windows 10 based endpoints including smartphones, tablets, laptops, rugged devices, mPOS, and digital signages. Scalefusion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Feature rich and easy to use NoviSign is a Saas-based digital signage software that runs on Chrome OS, Android and Windows.
NoviSign is known for RELIABILITY & EASE OF USE! Includes over 20 drag and drop widgets; HD videos, dynamic slideshows, weather, Facebook, Twitter, Instagram, RSS, virtual queue, website integration, interactive polls and more. NoviSign also includes a complete real-time monitoring dashboard for easy tracking of screens/media players. Proof play reports, live online connectivity, and more. Price starts at on $20/month and includes full support and training. Runs on Chrome OS, Android, & Windows! NoviSign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
A modern mobile management software that enables businesses to easily secure, deploy and manage mobile apps & data on various devices.
A modern enterprise mobility management software that enables businesses to easily secure, deploy and manage mobile applications and corporate data on company-owned and employee-owned (BYOD) mobile devices. Codeproof offers an integrated BYOD security and mobile management platform built on top of Amazon's elastic cloud stack for maximum scalability and security. Product feature include MDM, MAM, Enterprise AppStore, Mobile Kiosk, Data usage monitoring and Geofencing solutions. Codeproof hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Check patient insurance eligibility in real-time and streamline patient check-in with our software for kiosk, tablet and mobile.
Clearwave is the premiere self-service check-in solution for the medical industry. Clearwave enables fast, flexible and effective patient check-in experiences while improving practice economics and performance. With proven ROI and real-time eligibility verification, Clearwave provides healthcare practices with a comprehensive check-in solution, available on kiosk, tablet or mobile to improve insurance verification, increase revenue collections, reduce denied claims and improve data access. Clearwave hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Moki Total Control enables you to quickly and easily manage all of your Android, iOS and BrightSign devices at scale.
Turn your Android tablet into a kiosk that showcases your videos, images, other web-based content, or website. Restrict browsing to approved sites and measure performance/usage. Built-in remote management functionality allows you to update, secure and control large fleets of devices from afar. Fully customize your logo, color, navigation bars, other layout options, and more. Keep your user's sensitive data safe after each interaction by clearing cache, cookies, or saved data. Moki Total Control hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
An easy-to-use and secure CMS platform to manage your digital signage network.
MediaTile's digital signage cloud-based CMS platform is the infrastructure behind tens of thousands of commercial displays globally. Our easy-to-use Enterprise platform is secure, reliable, versatile and scalable. Use it with video walls, kiosks, wayfinding, menu boards and more. Our software's advanced technology features include two-way video calls, RFID smartphone compatibility, cellular connectivity where internet connection is not available, beacon messaging, audience analytics and more. MediaTile hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Create interactive experiences that extend well beyond standard touch monitor sizes - Capture valuable information and generate leads
Create multi-touch presentations in just minutes. - Upload 100s of your HD Pics, Videos, and Text. Advanced UI/UX, custom look and feel. - No Coding Required! Create a project in no time - Compatible with any Windows based touch devices Ideal for large format touch display Video Walls, interactive kiosk, touch tables and tablets Compatible with Microsoft Surface for mobile presentations Rental solutions for both Coffee Table and Presenter Table myShowcase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Lock down Android, iOS and Windows devices into Kiosk Mode. Prevent device misuse and reduce maintenance. Easy mass deployment.
SureLock Kiosk Lockdown solution allows corporate-owned devices such as smartphones, tablets, iPads, or any off-the-shelf devices to be converted into Kiosks, helping businesses save on infrastructure cost and improve productivity. Kiosk mode prevents users from running or accessing applications apart from whitelisted content visible on the screen. It will help ensure safety and security of corporate as well as personal data and devices. SureLock Kiosk Lockdown hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
On-premise kiosk solution that enables photo booth operators to upload photos or videos, add overlays, remove green screens, and more.
On-premise kiosk solution that enables photo booth operators to upload photos or videos, add overlays, remove green screens, and more. Photo Booth Connected hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Esper is the most powerful full-stack solution for completely locking down your Android kiosk and creating customized user experiences.
Esper’s powerful Android kiosk solution transforms off-the-shelf devices into custom, purpose-built hardware that’s unique to your business case. Built for single-app, multi-app, and custom configuration, Esper offers the most powerful end-to-end platform for ensuring your devices are ready for customer use in any industry. With the ability to completely lock down hardware, you can worry less about how your device is functioning and focus on creating exceptional customer experiences. Esper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Kiosk and interactive DS software for public computers and displays. Easy-to-use and scalable. Free trial & customer support.
SiteKiosk Software locks down and secures Windows computers, kiosks, Android tablets and interactive displays in public locations. Features include: Customizable start-screen templates, browser skins, internet content filter, Cloud- based remote content management, device monitoring and alert system. Our turnkey, easy-to-use and scalable software products are sold in more than 50 countries through offices in the U.S. and Europe. Fortune 500 companies, including Verizon Wireless, OfficeMax, SiteKiosk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
VISO makes your devices mission-oriented, optimally configured and locked down to a secured kiosk mode, preventing unwanted operations.
VISO streamlines the implementation of multi app kiosk mode by switching devices to encapsulated environments with predetermined functionality and device look and feel, locking down external ports, hardware elements and applications, and preventing user interaction, except whitelisted applications and relevant hardware elements. You can manage multiple kiosk mode devices centrally, monitor activities, collect reports and implement policy and security measures. VISO MDM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Chimpa UEM is an EMM crossplatform solution that allows to manage, monitor and protect devices in schools and business.
Chimpa UEM combines a Unified Endpoint Management (UEM) to the Mobile Threat Defense (MTD) that is able to guarantee the control of mobile devices, IFPs and VRs visors because: streamlines management of iOS, iPadOS, tvOS, Android and Windows devices with zero-touch deployments; is an Android Enterprise validated solution and it's also completely integrated with Apple services; supports BYOD, COBO, COPE, single purpose device managements (COSU); Chimpa hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Kiosk software solution that allows you to lock down devices and run only a single application even if the device is rebooted.
Kiosk software solution that allows you to lock down devices and run only a single application even if the device is rebooted. Push update remotely at once to all devices. Track your devices in real time and set a limit with Geofencing. GoKiosk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Smarter merchant solutions to help manage and grow your independent small business. Cashier | Inventory | Customers | Insight | Cloud
Quid POS is built for owner operated shops and small business. Fully customizable settings, to quickly process transactions, easily manage inventory, and seamlessly track sales and profits. Simply integrate with the popular industry hardware and payment processors including Paypal, Square, Stripe & Coinbase. Make sales transactions in any currency, including digital currencies, using your computer or mobile device - with no transaction fees. Core product with Add-On features to grow. Try Free! Quid POS Smart Vendor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
User-friendly, device-friendly kiosk software lets you easily create interactive content and deploy it to one device or thousands.
Friendlyway’s complete kiosk solutions invite your visitors to interact. You need no IT experience to click and configure your interactive kiosk content in minutes and deploy it to one kiosk or thousands. Friendlyway is user-friendly, future-friendly and device-friendly, with apps for self-check-in, wayfinding, dynamic ads, payments, employee self-service and more compatible with friendlyway kiosks and any windows/android device. Friendlyway is built on 20+ years of award-winning innovation. friendlyway NEXT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Full control of your custom channel on unlimited screens in your business locations and cross-promotion with other local businesses.
SignStream.net is the only digital signage platform that puts businesses in total control of both their own screens and their ads on screens throughout the city. Our mission-driven approach delivered a simple, scalable solution that we continue to enhance. Set up your channel and download our smart channel viewer app or use your browser display it in unlimited locations. Our full-service team can assist with content creation, templates, tech support, cross-marketing, and hardware procurement. SignStream.net hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
TRAY is the first Independent Cloud POS Solution for Multi-Site Restaurant Operators that can run on ANY legacy hardware or Processor.
TRAY is the first and only INDEPENDENT cloud-native point of sale solution. Our innovative and unique platform enables multi-site and enterprise brands to run a modern Android-based POS on legacy hardware. We've successfully deployed hundreds of table service and casual dining locations without replacing a single POS terminal giving new life to existing equipment. In addition, TRAY has no requirement to switch processors and has a full and open API for robust integrations. Tray hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Your Web site, optimized for touch screens. Optional functionality includes Checkout, Endless Aisle, Wayfinder, Appointments, and more.
A versatile multifunctional kiosk that includes a variety of optional features including Web browsing, endless aisle, digital coupons, wayfinding, self checkout, appointment booking, virtual queuing, and more. Select and customize the apps you need to suit your business goals. Runs on tablet or larger Android screens. All apps are based on the Ombori Grid, allowing them to share information and communicate with staff and customers via text, mobile, and other media. Ombori Grid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
A simple to use digital signage cloud software that makes content creation and management for slideshows very easy.
LobbySpace is a simple to use digital signage cloud software and makes content creation and management for slideshows really easy. It enables companies to improve the communication with their target group in public spaces with the simplest tool in the market. With our well designed templates it's easy to create, modify and schedule content from smartphone, tablet or desktop. With our features you can create smart slides in a few minutes, add local weather slide and manage multiple screens. LobbySpace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
An enterprise-level MDM solution for Android with remote control, real-time device monitoring, data tracking, and automated alerts.
A one-stop solution for Enterprise Mobile Device Management to monitor and secure all of your Android device fleet with efficiency. It simplifies the processes for managing different types of devices from different locations all from a centralized platform, allowing businesses to streamline their business operations. AirDroid Business also comes with an unconventional remote control feature that offers an exclusive *privacy mode* to ensure corporate privacy during confidential operations. AirDroid Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Specialized mobile device management that turns your Android tablets into dedicated kiosks that showcase your content & website.
Turn your Android tablet into a kiosk that showcases your videos, images, other web-based content, or website. Restrict browsing to approved sites and measure performance/usage. Built-in remote management functionality allows you to update, secure and control large fleets of devices from afar. Fully customize your logo, color, navigation bars, other layout options, and more. Keep your user's sensitive data safe after each interaction by clearing cache, cookies, or saved data. Moki Kiosk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Convert your Android devices into kiosks or digital signage stations. Limited functionality free version and pro version are available.
Convert your Android devices into kiosks or digital signage stations. Limited functionality free version and pro version are available. Kiosk Browser hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
EasyControl is a turn-key mobile device management solution that can secure your mobile assets from anywhere.
EasyControl leverages a vertically integrated market to bring highly customized MDM solutions for Android devices. We are the world’s premier mobile device management and endpoint management cloud platform. EasyControl will support a variety of deployment scenarios, such as dedicated devices, COPE (enterprise owned, personal enabled) and BYOD (Bring Your Own Devices). It is suitable for various industries, such as fitness, logistics, education, etc. EasyControl MDM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Vecna provides a full-service patient intake solution. Including mobile and tablet check-ins, kiosks, telepresence robots, and more.
Vecna was founded in 1988 by a consortium of MIT engineers to provide patient intake solutions designed to safely streamline the critical time from scheduling an appointment to receiving care. Vecna partners with acute and ambulatory health systems across the US to deliver exceptional and safe digital intake experiences for patients. The Vecna platform gives providers the tools to optimize their check-in process while reducing costs and improving revenue cycle management. Vecna Technologies hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
DWall.Online, uzaktan medya içeriği yönetimi için bulut tabanlı, kullanıcı dostu, basit ve benzersiz dijital tabela çözümü.
DWall.Online ile istediğiniz şey istediğiniz ekrandadır. DWall.Online, uzaktan medya içeriği yönetimi (dijital tabela) için bulut tabanlı, kullanıcı dostu bir çözümdür. Desteklenen cihazlar: Profesyonel Ekranlar ve TV (Tizen/Android); tabletler ve akıllı telefonlar (Android); medya oynatıcıları (Android). DWall.Online’da cihaz bağlantısı, hızlı içerik yükleme, kolay planlama dışında ekstra hiçbir şey yoktur. DWall.Online’da bir hesaba bağlı cihaz sınırı yoktur. Profesyonel destek ve esnek fiyatlandırma. DWALL.online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
With CipherKiosk, healthcare organizations uncover improvement opportunities and enhance issue resolution at the point of care.
CipherKiosk, CipherHealth's point-of-care survey technology, empowers healthcare organizations to effectively capture real-time feedback on patient experiences to drive enhanced service and care improvements. CipherKiosk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Abitari is an affordable and easy-to-use check-in kiosk software for Hotels. You can turn any Android tablet into a kiosk.
Abitari isan affordable and easy-to-use fully customizable check-in kiosk software for Hotels. No programming skills are needed and you can turn any Android tablet into a Kiosk. It will eliminate check-in queues and will improve customer satisfaction. It is cloud-hosted, subscription-based and 90% cheaper than other solutions in the market. Abitari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
LocalVisits is a booking and schedule management tool that lets you book new customers and keep track of your appointments.
LocalVisits is a booking and schedule management tool that lets you book new customers and keep track of appointments. It is the easiest and fastest way for a customer to book your service when they are most interested. OneLocal is the one-stop-shop for all your marketing needs. Have access to every marketing tool you need from one dashboard and a dedicated marketing specialist that is there with you every step of the way. To learn more about OneLocal, visit: https://onelocal.com LocalVisits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Customizable self ordering kiosks to improve the customer experience and sales efficiency while saving on costs.
PYE offers fully customizable self ordering kiosks to improve business efficiency and save costs in the quick service restaurant and hospitality industry. We give businesses the tools and technology needed to thrive in today’s fast-changing world, while providing the customization and customer support your business needs to be unique. Take control of changing guest expectations with online ordering, delivery, contactless order & pay, e-gift cards, email marketing and more. PYE Self Service Kiosk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
Wilyer Digital Signage Software enables digital screens/displays to engage visitors.
Wilyer Digital Signage Software enables digital screens/displays to engage visitors. Wilyer Signage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama
A smart building platform for organization of flexible workspaces using space management tools, room booking, and more.
A smart building platform for organization of flexible workplaces using space management tools, room booking, and more. With Cobundu/Workplace organizations can collect user data to inform them on how to adapt offices and spaces for savings and better implementing of modern office and space concepts. Cobundu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Satış Noktası (POS)
  • Mobil Cihaz Yönetimi
  • Çevrimdışı Erişim
  • Tarama Kısıtlamaları
  • Otomatik Sıfırlama