Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Teslimat Yönetimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
253 sonuç
Tüm teslimat işlemlerinizi tek bir platformdan yöneterek verimliliği artırın ve geniş bir ölçekte olağanüstü müşteri deneyimi sunun. Tookan hakkında daha fazla bilgi
Tookan Teslimat Yönetim Sistemi ile tüm teslimat işlemlerinizi kolaylaştırın. Tookan ile müşteriler, verimliliği artırmak ve uygun ölçekte olağanüstü müşteri deneyimi sunmak için teslimatları tek bir platformdan yönetebilir. Tookan optimize edilmiş rotalar, otomasyon, gerçek zamanlı izleme ve malların verimli bir şekilde taşınması yoluyla hem B2C hem de B2B segmentlerindeki işletmeleri destekler. Tookan uygulaması sayesinde sadece birkaç tıklamayla teslimat görevlerini oluşturup atayın, hareket halindeyken faaliyetleri ve acenteleri izleyin. Tookan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Detrack, teslimatların gerçek zamanlı izlenmesini sağlayan bir teslimat yönetimi yazılımıdır. Detrack hakkında daha fazla bilgi
Temelde Detrack, işletmelerin teslimatlarını izlemesini sağlayan bir teslimat yönetimi yazılımıdır. Ancak, basit bir izleme sisteminden çok daha fazlasıdır. Detrack, aynı zamanda işletmelere operasyonlarını kolaylaştırma konusunda yardımcı olabilen bir dizi özellik sunar. Örneğin, işletmeler işleri planlamak ve sürücülerine dağıtmak için Detrack’i kullanabilir. Ayrıca, her işin ilerlemesini izlemek ve her bir teslimatın durumu hakkında gerçek zamanlı güncellemeler almak için de Detrack’i kullanabilirler. Detrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
nGage, teslimat operasyonlarınızı büyütmek için ihtiyaç duyduğunuz teknoloji desteğini sağlayan son teslimat etabı yönetim SaaS’tır. nGage hakkında daha fazla bilgi
nGage, teslimat operasyonlarınızı dijitalleştirmek için teknoloji ve araçlar sağlayan bir teslimat yönetimi hizmet olarak yazılımıdır (Software as a Service, SaaS). Kesintisiz bir müşteri deneyimi sağlarken daha iyi, daha hızlı ve daha rekabetçi teslimat operasyonlarına sahip olacaksınız. Şu konularda sizi destekler: - Bir veya birden fazla markada havuz oluşturma ve sipariş kulübü oluşturma yoluyla sürücülerinizin kullanımını en üst düzeye çıkarma - Büyük veri ve makine öğrenimini kullanarak teslimat performansını optimize etme - Sistemlerinizle ve dilediğiniz herhangi bir 3PL ile entegrasyon sağlayarak operasyonları optimize etme nGage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Track-POD, zamanında teslimat ve müşteri memnuniyeti sağlayarak, rekabette öne geçmenizi sağlayan bir teslimat yönetimi aracıdır. Track-POD hakkında daha fazla bilgi
Track-POD’un yapay zeka destekli güzergah planlama ve filo optimizasyonu, canlı sürücü izleme, müşteri portalı ve tamamen kağıtsız teslimat ve temassız teslimat belgesi. Track-POD, müşterileriniz, sürücüleriniz, araçlarınız ve en gelişmiş teslimat yönetiminde bile sizi desteklemek için ayarladığınız diğer tercihleri göz önünde bulundurur. Track-POD hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, rotaları planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir Route4Me hakkında daha fazla bilgi
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, işletmeniz için rotaları otomatik olarak planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir. Saha hizmeti, saha satışı, saha pazarlaması, saha ticareti, bölge yönetimi ve son nokta optimizasyonu gerektiren her iş için mükemmeldir. Route4Me, hem küçük hem de kurumsal işletmeler için 34.000’den fazla müşteriye dünyanın en çok kullanılan rota sıralama ve optimizasyon yazılımlarından birini sunar. Route4Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Order Tracking and Rider Management Solution with Uengage Flash No Upfront Charges No Integration Charges Pay As You Use Per Delivery Uengage Flash hakkında daha fazla bilgi
Manage all In-house Riders+Deliveries and Enhance your customer experience with Real-time Rider Tracking uEngage FLASH Comprises: Rider App Real-Time Order Tracking by Customers Allocate Multiple Orders for 1 Trip Delivery Time Calculation per Order Average Delivery time Calculation per Rider Rider Attendance Management Rider Live Allocation Tracking by Outlet Active Order Details Past Order History Day End Cash Management OTP-based order delivery marking Rider KYC Uengage Flash hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Motive, formerly KeepTruckin, builds technology to improve the safety, productivity, and profitability of businesses.
Motive, formerly KeepTruckin, builds technology to improve the safety, productivity, and profitability of businesses that power the physical economy. The Motive Automated Operations Platform combines IoT hardware with AI-powered applications to automate vehicle and equipment tracking, driver safety, compliance, maintenance, spend management, and more. Motive serves more than 120,000 businesses in trucking and logistics, construction, oil and gas, food and beverage, field service & agriculture. Motive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your deliveries in one cloud-based, easy-to-use solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for companies to plan, manage, schedule & track deliveries in one simple to use and easy to integrate platform. Our smart scheduling uses real time data to optimise routing and allocate the perfect resource for each job helping delivery companies improve efficiency and cut costs. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. BigChange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
OptimoRoute gets the job done. The easy-to-use software plans and optimizes routes for delivery and service technicians in seconds.
OptimoRoute helps field service and delivery businesses provide stand-out service. Using sophisticated algorithms, OptimoRoute plans and optimizes routes in a matter of seconds. Underneath a simple interface, there is an endless supply of tricks, features, and shortcuts. It’s easy to use, flexes to your needs, and gets the job done. OptimoRoute customers cut fuel and driving expenses by 20% and free up time for more important things - like growing the business. OptimoRoute hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Plan, dispatch, and track optimized routes in minutes. Manage your customer experience with notifications and easy proof of delivery.
Tired of spending hours trying to map delivery routes? Routific is the smartest, easiest way to manage delivery operations in a small to medium-sized business. Deliver faster and on schedule, track your drivers, keep your customers in the loop with automated notifications and lower your cost per delivery. Whether your delivery fleet has one vehicle or 50, with Routific you can plan, dispatch, and track optimized routes in minutes. Routific hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Onfleet yazılımı, yerel teslimat işlemlerinizi baştan sona basitleştirir. Ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın.
Onfleet’in modern, keyifli teslimat yönetimi yazılımı, kuryelerin yerel teslimatlarını yönetmelerini ve analiz etmelerini kolaylaştırır. Onfleet, sürücüler için kullanımı kolay akıllı telefon uygulamaları, sevkiyatçılar için gerçek zamanlı web panosu ve müşterileriniz için otomatik SMS bildirimleri ve sürücü takibi içerir. API, çevrimiçi sipariş ve diğer sistemlere entegrasyon sağlar. Yazılım, dünya çapında 60’tan fazla ülkede kuryeler için milyonlarca teslimata destek sunmuştur. Ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın. Onfleet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Best-in-its-class delivery management software to optimize capacity, allocation, routes, and schedules for faster and safer deliveries.
"LogiNext Mile is the high-end delivery management and optimization solution. Our Platform's Provides features for 1. Reduce delivery movement costs while increasing logistics management efficiency 2 . Optimizing available vehicle capacity 3. Automated allocation of shipment to the ideal delivery associate/vehicle planning effective delivery schedules 4. Planning routes optimized to avoid traffic and bottlenecks 5. Real Time Visibility & Delivery Associate Compliance 6. E-PoD & Dynamic Updates LogiNext Mile hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Cut down on operating costs, reduce mileage, and improve customer service with Workwave's web-based route planning software.
Cut down on operating costs, reduce mileage, and improve customer service with Workwave's web-based route planning software. Identify the fastest, most efficient routes within minutes and take the headache out of planning & scheduling. Start optimizing today's routes or plan for the whole month. Demo Workwave Route Manager today and let us do the heavy lifting for you! WorkWave Route Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Route planning & dispatching software for teams and solo users to cut time on the road. Supports schedules, Excel imports, & reporting.
RoadWarrior Flex is the best multi-stop route planning and dispatching software for teams and solo users looking to cut time on the road. Dispatchers access the RoadWarrior Flex web app to create, optimize, and dispatch routes to Drivers. Dispatchers can then track progress and update Routes throughout the day, as needed. Drivers can download the RoadWarrior app for free on Android and iOS devices, and log in with their Flex credentials to get their days done fast--without bulky hardware. RoadWarrior hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Kizeo Forms is a flexible & intuitive tool for field professionals to create and fill out delivery reports from any mobile device.
Generate and send delivery reports to your customers for signature with this app. Manage returns, collect feedback and deliver quality. The data can be easily integrated to your business systems. Generate custom reports instantly & send them automatically via email. Benefit from several options such as photo, geolocation, signature, NFC tag scanning, barcode scanning, table, checkbox, etc. Capture delivery information from the field online/offline. Increase efficiency, save time and money! Kizeo Forms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
OnnaWay is the #1 Delivery Management System.
OnnaWay is the #1 Delivery Management Platform. It provides companies the fastest and easiest delivery management system in the market. - Dispatch orders to workers in seconds - Easily track your worker on a map - See real time order status - See order start & completed times. - See real time order ETA times - Allow customers to get an order ETA - Mobile app for drivers to manage their orders Companies using OnnaWay have increased revenue by over 43% on average in the first year. OnnaWay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
A Smarter & Simplified Enterprise Shipping Solution, that increases efficiency, productivity, cust satisfaction while decreasing cost.
Control your entire supply chain from one dashboard, with complete visibility from order confirmation right up until delivery. Track multiple shipments from various dispatch locations to any region of the globe. eShipz allows you to integrate with 120+ domestic and international carriers, in less than 20 minutes. eShipz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
NexTraq has everything you need to manage your fleet from your desk, on the road or out of town.
As a MICHELIN group company, NexTraq provides the world-class service and support you need to make a powerful impact on your operations. From GPS vehicle and asset tracking to routing, reporting and scheduling NexTraq has the GPS fleet management toolkit you need to start getting more from your vehicles, drivers and teams. NexTraq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
OnTime 360 offers you more features at a lower price than any other courier software company: Guaranteed!
OnTime 360 is an All-In-One delivery management software solution. We offer an ever-improving delivery management software solution that will keep your company on track, on time, and always connected with your team and customers. OnTime 360 offers you more features at a lower price. Includes customizable customer web portal, international support for nearly 300 countries, flexible customer pricing structure, and advanced route stop scheduling. OnTime 360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Grow and optimize your delivery business through integrated in-house, curbside, fleet management, and 3rd-party delivery support.
The HungerRush Delivery and Driver Management System is the best way to run a delivery fleet, know your customers better, and earn higher margins on delivery right from your restaurant management system. Large or small, delivering far or near, HungerRush 360 can help your restaurant succeed. Simplify delivery and takeout, integrate multiple delivery options, enable no-contact delivery, and more. HungerRush hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Full-suite, enterprise-grade logistics and delivery software designed for SMBs that manages everything from first-mile to last-mile
FleetRunnr is the best logistics and delivery software designed for SMBs that manages everything from first mile to last mile. The enterprise-grade software is intuitive and easy-to-use, with a wide variety of features to help efficiently manage operations. Includes: - Real-time route optimization - AI based route allocation - Custom Workflows (First, middle, and last mile operations) - Returns Management - Simulations (What-if scenarios) - Accounting - Messaging & many more FleetRunnr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
EasyParcel is online courier service booking platform. Compare rates between multiple couriers and enjoy free pickup from doorstep!
EasyParcel is web-based parcel consolidator and E-commerce shipping solutions provider. We provide online courier service bookings including local, international and same day delivery services. Our features include multiple courier choices, easy online tracking, free doorstep collection, e-commerce integration ready and more. Best of all, no volume commitment is required! EasyParcel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Urbantz sayesinde son noktaya teslimatlarınız için daha çevreci bir teslimat yönetimi ve markaya uygun müşteri deneyimleri elde edin.
Urbantz, özellikle kurumsal işletmeler için tasarlanmış, dünyanın önde gelen son nokta teslimat yönetimi platformudur. En büyük perakende, market, e-ticaret ve lojistik şirketlerinden bazılarını emisyonları azaltmaları, taşıyıcı dağıtımını akıllıca yapmaları, benzersiz iş akışları oluşturmaları ve markaya uygun teslimat deneyimleri sağlamaları için güçlendirerek görünürlük, kontrol ve son nokta operasyonlarını her ölçekte sürdürülebilir bir şekilde yönetmelerini sağlamaktadır. Müşterileri arasında Carrefour, Auchan, ASDA, PostNord, CityLogin, Monoprix ve FM Logistics bulunmaktadır. URBANTZ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
eLogii, teslimat hizmetleri için güzergah planlaması ve optimizasyonu ile göndermeyi otomatikleştiren önemli bir teslimat planlama yazılımıdır.
eLogii, perakende ve dağıtımından e-ticaret ve yiyecek teslimatı, eczacılık ve sağlık hizmetlerine kadar her boyutta işletme için önemli bir bulut tabanlı teslimat planlama yazılımıdır. eLogii, teslim alma ve teslim etme planlamasından, çok duraklı güzergah oluşturma ve optimizasyona kadar teslimat lojistiğini birleştirir ve son kilometrede zahmetsizce yönetilmesine yardımcı olur. eLogii ile gönderme otomatikleştirilir; sürücü, araç ve siparişlere ilişkin gerçek zamanlı görünürlük elde edilir, teslimat belgesi alınır, tersine lojistik işlenir. eLogii hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Track every minute, from your store to your customer’s door.
Radaro is an API-driven SaaS platform optimizing last-mile delivery. Our leading UI/UX creates an innovative customer experience. Track every minute, from your Store/DC/Warehouse to your customer’s door. Radaro reduces operational costs, offering real-time insights over your in-house and third-party service providers whilst providing unprecedented customer insights. Transform your last mile and service delivery, today. Radaro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Looking for sophisticated route mapping software that's SO SIMPLE to use? Want to save time, hassle, and money? Circuit delivers!
Circuit for Teams is a sophisticated route mapping solution that's SO SIMPLE to use. Real-time route management and optimization help you solve problems as they occur, saving your business time and money. With Circuit's easy-to-use software and intuitive app, you can create your first route and start your team using Circuit the same day! New features are released regularly. Scalable pricing that flexes to fit your business. 500m+ packages delivered using Circuit each year. Circuit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Pickup and delivery, simple.
Enhance customer experience and operational efficiency with our all-in-one pickup and delivery management platform. Whether you are managing a fleet of vehicles for delivering goods or providing your customers with a concierge service, our all-in-one solution can help. ShuttleControl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
A unique software for any organization that has employees for distribution of their bulk documents, such as telephone bills.
Courier Management System is the best reviewed software, Sagar Informatics Pvt. Ltd. who developed a Web based courier software for domestic, International, logistics and TMS for small, medium and established businesses. A unique software for any organization that has employees for distribution of their bulk documents, such as telephone bills. Courier Management Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
GSMtasks’ın dağıtım yönetimi yazılımı, dağıtım yöneticileri ve kuryelerin günlük dağıtımlarını kolayca planlamalarına ve analiz etmelerine olanak tanır.
GSMtasks’ın dağıtım yönetimi yazılımı, dağıtım yöneticileri ve kuryelerin dağıtımlarını kolayca planlamalarına ve analiz etmelerine olanak tanır. Dağıtım rotası hazırlama yönetimi yazılımı, dağıtım şirketlerinin, kaynaklarına daha fazla yük bindirmeden rekabetçilik elde etmelerini sağlar. GSMtasks, sürücüler için kullanımı kolay uygulama, sevkiyatçılar için gerçek zamanlı web panosu ve müşteriler için otomatik SMS bildirimleri ve sürücü izleme özelliklerine sahiptir. API; CRM, depo vb. gibi mevcut sistemlerinizle entegrasyona olanak tanır. GSMtasks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
EXTRA advanced delivery management software optimizes routes for deliveries, pickups and services in real-time, including last mile.
AWARD WINNING Last Mile Delivery Management Software! With over two decades of innovation, EXTRA software powers thousands of customers and millions of last mile deliveries across the world. EXTRA provides real-time tracking, automated dispatching, advanced route optimization, live mobile SDK with map, hands free proof of delivery options and central dispatch to pool fleets. EXTRA API provides integration ease for multiple systems to help streamline business processes. Elite EXTRA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Akıllı yazılımları ve uygulamalarıyla sürücüleri, personeli ve müşterileri gerçek zamanlı olarak senkronize etmesi sayesinde teslimatlarınız otomatik olarak ilerler.
Shipday; restoranlar, hayalet mutfaklar, son derece hızlı market teslimatları ve diğer küçük işletmelerin yerel teslimatları yönetmeleri için tasarlanmış kullanımı kolay bir yazılım platformudur. Akıllı otomasyon, gerçek zamanlı konum izleme ve SMS bildirimleri ile desteklenen Shipday, tüm dünyada binlerce işletmenin müşterilerini memnun ederken zamandan ve paradan tasarruf etmesine yardımcı olur. . 30 günlük ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın. Kredi kartı gerekmez. Shipday hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
If you think you know what to expect from a CRM - Think again! Zigaflow is the most powerful and flexible CRM for Sales & Operations.
If you think you know what to expect from a CRM - Think again! Zigaflow is the most powerful and flexible CRM for Sales, Operations & Service. Produce stunning quotes, order confirmations, contracts and so much more quicker than you ever thought possible. Zigaflow comes in 3 versions depending on your business needs • Sales CRM • Business CRM • Service CRM Check out our reviews to see what our customers say and visit our website to see just how much we have to offer. Live Demos available. Zigaflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
ClickPost helps you manage multiple carriers(3PL), delivery status, customer communication, and NDR while improving customer experience
ClickPost is an AI-led logistics management software built to improve the post-purchase delivery experience. With ClickPost, you can integrate & manage 350+ delivery partners under one roof. ClickPost also helps you to provide a stellar customer experience by providing an advanced delivery tracking page, automated NDR resolution, omnichannel communication, & many more. This increases customer confidence, improves delivery NPS and reduces RTO%. ClickPost hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Simple delivery software for you to dispatch like Uber, track like Dominos, route like FedEx.
GetSwift is a simple software that streamlines your whole delivery business, enabling you to track drivers, alerts customers with live tracking in your company branding as well as collect rich business intelligence to help you keep improving and growing your delivery operation. GetSwift hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Facilitates end-to-end delivery management with auto dispatch & scheduling, real-time tracking, driver application, and other features.
SaaS-based delivery management software to automate delivery management operations and reduce the overall delivery cost. The software also facilitates operational transparency and improved communicati on between the consignor, consignee, and riders to increase the chances for the first-attempt deliveries and complete customer satisfaction. Shipsy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
The most competitive Field Service software on the market. Three systems in one platform; FSM, route optimiser and fleet management.
Schedule, assign and monitor your field service work. Create custom work orders and work reports, and design your business workflows for perfectly fitting your business model. View scheduled and real-time work in timeline or map view, and ensure the best coordination of your field staff. Work&Track Mobile hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
A powerful suite of tools for the Courier, Transportation and Warehousing Industries.
Delivery Suite is a powerful suite of tools for the Courier, Transportation and Warehousing Industries. Order Entry, Dispatch, Multiple Legs, Cross Shipping, Zone Drawing, Linking, Warehousing, Tracking, and Asset Management are some of the many features we provide. Delivery Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
The Operating System for Logistics Services.
The operating system for commerce, logistics, and field services, that boosts productivity, delights customers & adapts to your business. MotionTools is brought to you by an experienced team, that has helped to launch & scale some of the most successful startups ever. Get all the software you need to run a professional and highly efficient mobile workforce-based business. MotionTools hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Scurri is a technology partner for online sellers & senders that knits together all the different parts of the delivery process.
Scurri is a technology partner for online sellers & senders that knits together all the different parts of the delivery process making it more efficient, effective, safe and reliable. Scurri has a wide range of carrier integrations across the UK and Europe and also all the leading eCommerce and warehouse platforms. Scurri hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
A complete, end-to-end solution for the entire delivery logistics workflow. Improve operations with vehicle routing and scheduling.
Trimble Maps is an end-to-end software solution for the entire delivery logistics workflow. Improve operations with vehicle routing and scheduling optimization, provide superior customer service with real-time route visibility, and control transportation spending with strategic analysis tools. With strategic planning and network modeling, daily routing and decision support, mobile connectivity and dispatch, real-time visibility, and reporting & analytics. Trimble Maps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Increase on-time deliveries cost-effectively with FarEye's last-mile delivery platform.
FarEye’s Delivery Management platform turns deliveries into a competitive advantage. Retail, e-commerce and third-party logistics companies use FarEye’s unique combination of orchestration, real-time visibility, and branded customer experiences to simplify complex last-mile delivery logistics. The platform allows businesses to increase consumer loyalty and satisfaction, reduce costs and improve operational efficiencies. FarEye's products are oriented to key areas in the order-to-door delivery. Intelligent Delivery Orchestration Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Ultimate platform to streamline your complex delivery operations and track your field staffs, delivery boys or technician in real time.
Deliforce offers a wide range of benefits to businesses dealing with pickup and delivery, appointment and field force management. It bridges the gap between the Owner, Customers and Delivery agents with real time accurate tracking and updated notifications for every status of task. Deliforce can be used to restaurants, manufacture, retail, banks, ecommerce, food delivery, grocery delivery, home services and many industries, who deal with delivery, appointments and workforce in field. Deliforce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
The cloud-based software for field service or delivery route planning and optimization.
AntsRoute is a cloud-based software for route planning and optimization. Developed by the French start-up Antsway, the solution helps companies to organize their field service or delivery routes. The easy-to-use routing software makes it easier to smartly schedule orders, optimize daily routes, automate dispatch to drivers using iOS or Android mobile app, track their progress in real-time and keep customers updated with SMS alerts. It offers integrations with your favorite business applications. Antsroute hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Workflow management solution that helps manage contracts, cash flow, funds, transactions, and more to streamline business processes.
Drive best practices that increase visibility and efficiency. Leverage extensive configurability along with prebuilt processes for a rapid start to automate any business process with custom forms and workflows. Primavera Unifier hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
More than 500 companies use QuadMinds to gain operational efficiency, reduce planning times, Improve customer experience and more!
The most complete route optimization software to organize your deliveries QuadMinds hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
MTS-1 is a Transport Management System specialized on the last mile. This SaaS software allows the optimization and traceability.
MTS-1 is a Transport Management System specialized for the last mile. From your warehouses or your stores, MTS-1 will be the ideal tool for managing the optimization and traceability of your last mile flows. The main features of MTS-1 are : - A complete tour optimization module - A powerful mobile application for your drivers - Efficient live tracking screens for your admins - Customizable sms for your end customers MTS-1 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Identify customers. Strengthen relationships. Amplify sales. Feel the power with Paytronix.
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used point of sale systems, Paytronix empowers more than 330 customers with the flexibility to build unique, revenue-enhancing guest experiences. Customers benefit from big data consumer insights that Paytronix generates through 1-to-1 engagement with more than 165 million loyal guests. Paytronix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
BQUADRO Carriers helps companies to manage all shipments with a single dashboard and simplify the fulfillment process.
BQUADRO Carriers integrates the shipment management into a single dashboard for all carriers. Now, companies can offer a special service to their customers, related to the order tracking and optimize the workload of human resources. Main features: single shipment dashboard, configuration of shipment status, printing of labels, automated reservation, integration with many carriers, carriers management, import shipments form external data sources, shipment tracking. BQUADRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
When you make promises to customers, DispatchTrack’s right time delivery management software makes sure you deliver.
DispatchTrack is the leading provider of right-time delivery management software, helping brands around the globe like Wal-Mart, Coca-Cola, and Ferguson power 180 million successful deliveries each year. DispatchTrack’s SaaS platform makes businesses connected, agile, and intelligent, while our AI-powered routing ensures 98% ETA accuracy. When you make promises to customers—we make sure you deliver. DispatchTrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin
Delivery software which is developed with features that can make your delivery flow easy.
ZioBee is a trusted Delivery software which is developed with some excellent significance that can make your delivery flow easy and it has well focused with some special features like Bulk order uploading, managing deliveries , tracking deliveries, managing your payments, generating invoices and more at your convenience. ZioBee can be customized for any type of delivery business including Cash On Delivery. ZioBee hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Planlama
  • Gönderim Yönetimi
  • Teslimat İzleme
  • Sürücü Yönetimi
  • Müşteri Portalı
  • Kurye Hizmetleri İçin