17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Bakım-Onarım İşleri Yazılımı

Bakım-Onarım İşleri Yazılımı, onarım hizmeti veren küçük ölçekli işletmelere hizmet verir. Tamir ve Bakım Uygulamaları iş planlama ve faturalandırma süreçlerinin otomatikleştirmesine yardımcı olur.

Ustaları kolayca yönetin. Mobil iş gücü izleme, planlama, gönderme, takvim, iş yönetimi, faturalandırma ve harita. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
Synchroteam FSM yazılımı ile bakım-ustalarınızı verimli bir şekilde yönetin, iş süreçlerini basitleştirin ve maliyetleri optimize edin. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ve Zoho ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünüzü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Gönderim Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • İş İzleme
Orderry, tamir atölyeleri için öncü bir yazılımdır. Tek bir arayüzde iş ve tamir işleme, envanter, analiz ve raporlama.
Orderry, servis işletmeleri ve tamir atölyeleri için özel olarak tasarlanmış bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. İş ve tamir işleme, CRM, envanter yönetimi, barkod etiketleme, finans, raporlama, analiz gibi ortak operasyonları basitleştirmeye ve otomatikleştirmeye yardımcı olur. Orderry; bilgisayar ve cihaz tamir mağazaları, cep telefonu servis merkezleri, ev aletleri ve otomobil tamircileri, saha hizmetleri, elektrik yüklenicileri ve çok daha fazlasının ihtiyaçlarına özel olarak tasarlanmış olan ve tüm özellikleri bir arada barındıran bir paket sunmaktadır. Orderry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Gönderim Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • İş İzleme
Repair-CRM ile bakım ve onarım hizmetleri işletmenizde köklü bir değişiklik yapın. Planlama, sevkiyat ve faturalandırmayı otomatikleştirin. Evrak işlerinden hemen kurtulun.
Repair-CRM, profesyonel bakım ve onarım ustalarının güvenini kazanmıştır. Repair-CRM ile bakım ve onarım hizmetleri işletmenizde köklü bir değişiklik yapın. Bu hepsi bir arada çözüm; planlama, sevkiyat, fiyat teklifi ve faturalandırmayı kolaylaştırır. Repair-CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Gönderim Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • İş İzleme
İş işlemeyi, planlamayı ve müşterilerle iletişimi basitleştirerek ev hizmeti işinizin verimliliğini en üst düzeye çıkarın.
Beceri gerektiren işinizin tüm yönlerini tek bir merkezi sistemde yönetin. Programlama ve gönderme özellikleri, çevrimiçi tahmin kabulü, faturalandırma, ödemeler, hizmet paketi, CRM araçları, WhatsApp/SMS bildirimleri, envanter takibi ve analiz ile üretkenliği artırın. Saha ekiplerinin hareket halindeyken programlara, iş ayrıntılarına ve müşteri bilgilerine erişmesine olanak tanıyan mobil uygulamalarla ekibinizi güçlendirin ve yöneticilerin ilerlemeyi izlemesine, görev atamasına ve performansı uzaktan izlemesine olanak tanıyın. RemOnline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Gönderim Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • İş İzleme
Temizlik işi yönetim yazılımı. İşlerinizi otomatikleştirin, daha fazla satış yapın, iş incelemeleri alın, sadakat kuponları, gerçek zamanlı müşteri güncellemeleri gönderin ve daha fazlasını yapın.
Temizlik hizmetleri sunan mikro ve orta ölçekli işletmeler için yazılım: Temizlikçi hizmeti, ev temizliği, halı temizliği, ev temizliği şirketleri, mülk yönetimi hizmet sağlayıcıları, konut temizliği şirketleri ve diğerleri. HouseService365, temizlik şirketlerinin işlerini otomatikleştirmesine, daha fazla satış yapmasına, iş incelemeleri almasına, sadakat kuponları göndermesine, müşterileriyle uzun süreli ilişkiler kurmasına, iş uygulamasını kolaylaştırmasına ve bu arada profesyonel görünüp profesyonelce çalışmasına olanak tanır. HouseService 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ödeme İşleme
  • Gönderim Yönetimi
  • Zaman Çizelgesi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Takvim Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Gerçek Zamanlı Veriler
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • İş İzleme