15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Olay Yönetimi Yazılımı

Olay Yönetimi Yazılımı, sahada ve kuruluş bünyesinde olan her türlü, BT hizmeti sorununu, ÇSG ile ilgili konuları ve her türlü güvenlik olayını raporlamayı ve çözmeyi kolaylaştırır.

24 sonuç

Denetim ve incelemeler için akıllı mobil platform. Kalite, güvenlik, operasyonel standartlar ve uyumluluğu iyileştirmenin verimli yolu. GoAudits hakkında daha fazla bilgi
Denetim ve incelemeler için akıllı mobil uygulama ve eksiksiz çözüm. En sevdiğiniz cihazda incelemeleri planlayıp programlayabilir, çevrimdışıyken bile hızlı mobil denetimler yapabilir, anında düzeltici görevler atayabilirsiniz. İnceleme sonrasında, anında bilgilendirici raporlar oluşturabilir ve gerçek zamanlı bilgi alışverişi için bunları doğru kişilere otomatik olarak e-posta ile gönderebilirsiniz. Gelişmiş analiz panosu sayesinde operasyonlarınız hakkında dikkate değer bilgiler edinin ve ROI'nizi en üst düzeye çıkarın. Profesyoneller için basit ve uygun fiyatlı çözüm. GoAudits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
CTM360, siber uzaydaki güvenlik açıkları ve tehditlere karşı algılama ve yanıtlama sağlayan küresel bir dijital risklerden koruma platformudur. CTM360 hakkında daha fazla bilgi
CTM360, dijital risklerden korunma platformudur. Dış saldırı yüzeyi yönetimi, güvenlik derecelendirmeleri, üçüncü taraf risk izleme, siber tehdit bilgileri, yüzeydeki web (surface web), derin web (deep web) ve karanlık web (dark web) izlemesi ve sınırsız temizleme işlemi içerir. İlk günden tamamen yapılandırılmıştır ve son kullanıcının kurulum/giriş yapması gerekmez. CTM360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Tüm cihazlarda mobil, çevrimdışı etkin güvenlik, kalite, iş sağlığı ve güvenliği, çevre ve tesis denetimleri, değerlendirmeler, raporlama ve analiz. Falcony hakkında daha fazla bilgi
Audit.io, hem çevrimiçi hem de çevrimdışı tüm cihazlarda çalışan tamamen özelleştirilebilir bir araçtır. Mobil cihazınız veya tabletinizle hareket halindeyken denetim ve incelemeler yapın ve isterseniz çalışmaya bilgisayarda devam edin. Görüntüler ve başka dosyalar ekleyin, sorumlu kişileri atayıp bilgilendirin, otomatik PDF raporlarını paydaşlarla paylaşın, gerçek zamanlı istatistiklerden performans sorunlarını ve eğilimleri analiz edin. Aşağıdaki materyale göz atın ve kuruluşunuzdaki denetim ve inceleme süreçlerini bugün kolaylaştırmaya başlayın. Falcony hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Dünyanın önde gelen müşteri hizmetleri platformu, her hizmet görevlisini yenilikçi araçlar ve birleştirilmiş verilerle destekler.
Her yerden mükemmel hizmet ve esnek bir temsilci deneyimi sunun. İster iletişim merkezinde ister uzaktan çalışıyor olsunlar, temsilcilere her müşterinin bütünsel bir görünümünü sunun. Yapay zekadan yararlanarak ve telefon, mesajlaşma ve sohbet gibi popüler destek kanallarını doğrudan temsilcinin çalışma alanına entegre ederek hizmeti ölçeklendirin ve optimize edin. Otomatik süreçleri her servis talebinin ve müşteri etkileşiminin tüm ayrıntılarına, bağlamına ve geçmişine kolay erişimle birleştirerek servis taleplerini daha hızlı çözün. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Freshservice’in olay yönetimi özellikleri, self-service çözümün benimsenmesi, tekrarlanan görevlerin otomatikleştirilmesi ve verimlilik artışına yardımcı olur.
Freshservice bulut üzerinde ITSM (bilişim teknolojisi hizmet yönetimi) çözümüdür. Sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimi gibi diğer ITSM süreçleriyle sıkı bir şekilde entegre olan güçlü olay yönetimi özellikleri sunar. Kullanıcılara e-posta, destek portalı, sohbet gibi çeşitli kanallar aracılığıyla bilet açma imkânı sunabilirsiniz. Hatta akıllı bilet formu sayesinde önemsiz konuları ilgili bilgi tabanı makalelerine yönlendirebilirsiniz. BT ekibiniz bilet atamasını otomatikleştirebilir ve verimliliği daha da artırmak için önceden hazırlanmış yanıtları kullanabilir. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Tüm veri ekosisteminizdeki verileri arayın, analiz edin ve görselleştirin. Direnci artırmak için operasyonlarınızı izleyin, uyarın ve raporlayın.
Verilerinizin yönetimini ele geçirmeye hazır mısınız? Splunk, gerçek zamanlı araştırma, izleme, analiz etme ve harekete geçmeyi destekleyen özelleştirilebilir bir veri analizi platformudur. Splunk ile tek bir platformda BT sorunları tahmin edilip önlenebilir, güvenlik yığınının tamamı düzenlenebilir, planlanmamış kesintiler en aza indirilebilir ve daha fazla şeffaflık için iş süreçleri incelenip görselleştirilebilir. Splunk Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Zoho Creator, işinizi yürütmek için size özel, mobil kullanıma hazır uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan düşük kodlu bir uygulama geliştirme platformu/yazılımıdır.
Güvenli iş yeri, verimli iş yeridir. Bu olay takip uygulaması sayesinde olayları kaydedebilir, etki ve aciliyet durumuna göre sınıflandırabilir, uygun ekiplere atayabilir, ilerlemelerini izleyebilir ve potansiyel sorunları bildirebilirsiniz. Zoho Creator’ın sürükle-bırak iş akışı oluşturucusu sayesinde uygulamanızı başlattıktan sonra bile yeni özellikler ekleyebilir veya mevcut iş akışlarında değişiklik yapabilirsiniz. Bu uygulamayı web, Android, iPhone ve iPad için özelleştirin. Ücretsiz deneyin. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Ücretsiz deneme sürümü alın. Çalışan izleme, uzaktan yönetim ve veri kaybı önleme. Mobil uygulama sayesinde çalışanları hareket halindeyken izleyin.
Teramind, çalışanların ve uzak kullanıcıların davranışlarını izlemek için bilgisayar izleme ve veri kaybı önleme yazılımı sağlar. Yazılım şüpheli faaliyetleri tespit edebilir, olası tehditleri tespit edebilir, üretkenliği optimize edebilir ve mevzuata uygunluğu sağlayabilir. Dahili RDP (uzaktan masaüstü kontrolü), gerçek zamanlı uyarılar ve günlükler. İşletmenizin güvenli ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak için uyarı, engelleme, kilitleme ve daha fazlası gibi otomatik eylemler gerçekleştirin. Android mobil uygulaması ile çalışanları hareket halindeyken izleyin. Teramind hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
FaceUp, kapsamlı bir ihbar platformu, etik yardım hattı ve İK aracıdır.
FaceUp, kapsamlı bir ihbar platformu, etik yardım hattı ve İK aracıdır. Yazılım, her ikisi de 113 dilde sunulan özelleştirilebilir bir bildirim formu ve gelişmiş rapor yönetimi gibi zengin bir dizi özelliğe sahiptir. GVKY ile uyumludur ve ISO 27001 sertifikalıdır. FaceUp, AB İhbar Yönergesi ve İhbarcı Koruma Yasası ile uyumludur. Dünya genelinde her ölçekten 2.700 kuruluşun güvenini kazanmıştır. FaceUp'ı 14 gün ücretsiz deneyin. Beş dakika içinde kurulabilir. FaceUp Whistleblowing System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Kuruluşun her seviyesinin güvenlik ve risk yönetimine katılmasını sağlayan iş birliğine dayalı bilgi platformu.
Kuruluşun her seviyesinin güvenlik ve risk yönetimine katılmasını sağlayan iş birliğine dayalı bilgi platformu. Ön saflardan toplanan verileri akıllı bir şekilde analiz ederek iş yerinde iletişimi geliştirir, tehlike ve risk yönetimini yeniden tanımlar. Endüstri 4.0 üzerine kurulu Sofvie, kritik karar alma süreçlerine yardım eden erişilebilir bir başvuru noktası oluşturur. Sofvie, kültürünüzü uyumlu hale getirmek, olay ve kaza şiddetini azaltmak ve sonuçta hayat kurtarmak için tasarlanmıştır. Sofvie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Crises Control, kuruluşların acil durumlarda iletişim hatlarını açık tutmasına yardımcı olur.
Crises Control, istenen sayıda kişiye tek seferde bildirim göndermeyi kolaylaştırıp otomatik denetim iziyle anında bireysel müdahaleye olanak tanıyarak kuruluşların acil durumlarda iletişim hatlarını açık tutmasına yardımcı olur. Crises Control, kullanıcılara en güncel bildirimleri sağlamak ve hem kişilerin güvenliği üzerindeki etkiyi hem de çevrenin ve kuruluşun uğradığı zararı en aza indirmek açısından çok değerlidir. Crises Control hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
LogicManager’ın entegre olay yönetimi araçlarıyla iş yerinizi koruyun.
LogicManager’ın entegre olay yönetimi araçlarıyla iş yerinizi koruyun. Hem kullanıma hazır hem de özelleştirilebilir olay yönetimi çözüm paketi, süreçleri otomatik hale getirmeye, temel nedeni ortaya çıkarmaya, önemli bilgileri kolayca toplamaya ve ilgi çekici raporlar oluşturmaya yardımcı olur. LogicManager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Potansiyel müşterilerle sohbet etmenin kullanıcı dostu bir yolu olan, son derece esnek hizmet masası ve varlık yönetimi platformu. İşyerinde kurulabilir.
Mint Service Desk, hizmet masasının ve varlık yönetiminin işlevlerini bir arada barındıran güçlü bir araçtır. İşyerinde kurulabilen sürümü bulunmaktadır. Temel Özellikler: - esnek varlık yönetimi yapısı - varlık yönetimiyle entegre biletleme sistemi - e-posta entegrasyonu - özel bilet türleri - dinamik alanlar - belge şablonları ve daha fazlası. Mint Service Desk, SERVIEW tarafından onaylanmıştır. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Emex, verinin kolayca toplanmasını sağlayan mobil araçlarla bir olay sürecini baştan sona yönetmenizi sağlar.
Emex bir olay sürecini baştan sona yönetmenizi sağlar. Mobil araçlar, olaylarla ilgili fotoğraf, araç ve notların kolayca toplanmasını sağlar; raporlama ve analiz, eğilimler ve temel nedenlere ilişkin net ve ayrıntılı bilgiler sunar. İş akışı araçları, dış paydaşlara (düzenleyici kurumlar, sigortacılar ve diğer üçüncü taraflar) raporların eksiksiz, doğru ve zamanında sunulmasını sağlar. Emex EHS & ESG Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Ofisly, personelin masadan park yerine kadar ofisteki her şeyi rezerve etmesine olanak tanıyan bir işyeri rezervasyonu ve ofis yönetimi uygulamasıdır.
Ofisly bir işyeri rezervasyonu ve ofis yönetimi uygulamasıdır. Kullanımı kolay arayüzü, masa veya park yeri rezervasyonlarını çalışanlarınızın kendi başlarına yapmasını kolaylaştırır. Geleneksel ofis sıkıntılarına veda edebilirsiniz. Misafir yönetiminden paket takibine kadar resepsiyon araçlarını sorunsuz bir şekilde entegre eder. Ofisly, ofis yöneticilerinin görüşleriyle çalışma alanı operasyonlarınızı kolaylaştırmak ve ekibinizin üretkenliğini artırmak için özel olarak tasarlanmıştır. Ofisly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Log360, iç ve dış güvenlik saldırılarına karşı günlük yönetimi imkanıyla savunma yapmaya yardımcı olan kapsamlı bir SIEM çözümüdür.
ADAudit Plus ve EventLog Analyzer’ı tek bir konsolda birleştiren entegre bir çözüm olan Log360, tüm günlük yönetimi ve ağ güvenliği zorlukları için tek noktadan çözüm sunar. Gizli verilerin korunmasına, iç güvenlik tehditlerini engellemeye ve dış saldırılarla mücadele edilmesine yardımcı olan gerçek zamanlı günlük toplama, analiz, korelasyon ve arşivleme imkanı sunar. En çok ihtiyaç duyulan güvenlik, denetim ve uyum taleplerini karşılamaya yardımcı olmak için önceden tanımlanmış 1.200’den fazla rapor ve uyarı kriteri paketiyle sunulur. ManageEngine Log360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Havalimanı operatörlerinden üretim şirketlerine ve akademik kurumlara kadar çeşitli kuruluşlar, paydaşlarına güvenilir bir şekilde ulaşmak için Tekmon'a güveniyor.
Çalışanlarınızın konumlarını gerçek zamanlı olarak bilmeniz ve onları operasyonel değişiklikler veya kritik durumlar sürekli haberdar etmeniz zor olabilir. Tekmon Mass Notification, iş güncellemeleri veya acil durumlar için gerçek zamanlı kayıt ve birden fazla konum, kanal (ses, SMS, e-posta) ve dil üzerinden onlarca, yüzlerce veya binlerce alıcıya anında iki yönlü bildirim sunan bulut tabanlı bir uyarı sistemidir. - Adil fiyatlandırma modeli - Aynı gün uygulama - Kolay kullanım - Esnek entegrasyonlar Tekmon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Gerçek zamanlı olay ve risk tespiti için önde gelen yapay zeka platformu.
Küresel kurumlar, kamu sektörü kuruluşları ve önde gelen haber odaları hızlı ve güvenle müdahale edebilmek için en alakalı, yüksek etkili olayları ve ortaya çıkan riskleri gerçek zamanlı olarak tespit etme konusunda Dataminr’ın yapay zeka platformuna güvenmektedir. Dataminr Pulse, işletmeler için en yeni ürün teklifidir. Dataminr Pulse, yapay zekadan yararlanarak çalışanlara, markaya, fiziksel ve sanal varlıklara yönelik riskler hakkında iş açısından kritik bilgilerin en erken göstergelerini sunar. Dataminr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
StatusIQ, kuruluşların olaylar ve program hakkında gerçek zamanlı güncellemeleri şeffaf bir şekilde iletmesine yardımcı olan ücretsiz bir durum sayfası sunar.
Site24x7 StatusIQ, olayları ve planlanmış bakımı müşterilerle gerçek zamanlı olarak iletmek için bir durum ve olay iletişim platformudur. İle ücretsiz durum sayfanızı oluşturun StatusIQ'nun barındırılan durum sayfaları. Site24x7 StatusIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Kuruluşlara olay müdahalesini otomatikleştirme, personeli optimize etme ve maliyeti azaltma, saldırı zincirine daha erken müdahale etme ve daha pek çok konuda yardımcı olur.
Kuruluşlara olay müdahalesini otomatikleştirme, personeli optimize etme ve maliyeti azaltma, saldırı zincirine daha erken müdahale etme ve daha pek çok konuda yardımcı olur. Olay müdahalesinin otomatikleştirilmesi hakkındaki ücretsiz e-kitabı indirerek olay müdahalesinin nasıl iyileştirebileceğini öğrenebilirsiniz. Swimlane hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Zero Incident Framework ile iş sürekliliği için proaktif algılama.
Zero Incident Framework (Sıfır Olay Çerçevesi, ZIF), tamamen denetimsiz model tabanlı makine öğrenimi ile güçlendirilmiş BT işlemleri için tek bir alana odaklanan yapay zeka platformudur. ZIF, yapay zeka tarafından yönetilen keşif, izleme, gürültü azaltma, olay bağıntısı, kesinti tahminleri ve normatif düzeltmeye olanak tanır. Zero Incident Framework hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Covalence, hepsi bir arada tehdit algılama, analiz ve müdahale ile basitleştirilmiş siber güvenlik sunar.
MDR (yönetilen algılama ve yanıt), XDR (kapsamlı algılama ve yanıt), SIEM (güvenlik bilgileri ve olay yönetimi), SOC (güvenlik operasyonları merkezi) dahil gereken her şeyi içerir. Covalence, tehditlerin algılanmasından analiz ve müdahaleye kadar tüm ihtiyaçları karşılar. Uç noktalardaki, bulut hizmetlerdeki ve ağlardaki anormal davranışları tespit etmek ve bunlara müdahale etmek için sıfırdan tasarlanan Covalence, işletmenizin karşı karşıya olduğu tehdit ve riskleri görünür hale getiren bütünsel bir siber güvenlik çözümüdür. İnsan zekası ile desteklenen otomatik siber güvenliğin avantajlarını sağlar. Field Effect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
Secomea, üretim alanının korunmasına yardımcı olmak amacıyla endüstriyel ağlar ve OT ekipmanları için özel olarak üretilmiş bir Güvenli Uzaktan Erişim çözümüdür
Secomea, imalatçıların makinelere kullanıcı erişimini kolayca yönetmesine ve üretim alanını korumasına yardımcı olur. Her gün dünya çapında 9.500'den fazla müşteri, uzaktan erişim oturumlarını yönetmek ve hizmet kesintilerini önlemek için binlerce tesiste bu çözüme güveniyor. Secomea, tüm OT (operasyonel teknoloji) ekipmanlarına sorunsuz bir şekilde bağlanır ve kuruluşların siber-fiziksel sistemlerini korumalarını sağlar. Teknisyenlerinizin erişimini zahmetsizce yönetin ve her yerden üretim tesislerinize hemen müdahale etmelerini sağlayın. Bu sayede yol masraflarını ortadan kaldırın, müdahale süresini kısaltın ve güvenlik risklerini en aza indirin. 2008'de kurulan Secomea, 15 yılı aşkın bir süredir imalatçılara ve makine üreticilerine hizmet veriyor. Danimarka, ABD, Çin ve Japonya'daki ofisleri ve 70'ten fazla ortak dağıtımcıdan oluşan tamamlayıcı uluslararası ağıyla, tesislerinizin bulunduğu her yerde yerel bir dokunuşla yardım sunar. Secomea ile yerel kontrolü sürdürürken küresel gözetim elde edin. Devreye alma, tesis başına yalnızca bir gün sürer. Secomea hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Güvenlik Olayı Yönetimi
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (CAPA)
  • Araştırma Yönetimi
  • BT Olayı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • Uyarılar/Bildirimler
  • İletişim Yönetimi
  • Nöbetçi Planlama
  • Durum İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bilet Yönetimi