12 sonuç
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi
Jobin.cloud, insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri topluca içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve yüzlerce veri noktasıyla otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. E-postaları ve sosyal profilleri bulun. Müşterileri iş akışlarına, listelere, kanallara atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Çok kanallı toplu erişim. Sınırsız LinkedIn bağlantı talepleri ile ağınızı hızla büyütün ve üst düzey veri tabanı varlığınızı oluşturun. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Tahmini Modelleme
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Kişiselleştirme
Freshpaint, bir sitedeki müşteri eylemlerini otomatik olarak algılayıp verileri yüzlerce analiz ve reklam aracına gönderir. Freshpaint hakkında daha fazla bilgi
Daha iyi kararlar almak için müşteri verilerine ihtiyaç duyulur, ancak bunun için mühendislerin her bir olayı kodlaması gerekmemelidir. Freshpaint, bir sitedeki tıklama ve eylemleri otomatik olarak algılayıp, önceden oluşturulmuş entegrasyonları kullanarak verileri yüzlerce analiz ve reklam aracına gönderir. Bir olayı izlemeyi mi unuttunuz? Freshpaint, her yeni olaya ilişkin geçmiş verileri geriye dönük doldurarak bundan iki hafta sonra değil, bugün size yanıt verir. Yeni kurulan dijital sağlık işletmeleri için Freshpaint, BAA’ları (iş ortaklığı sözleşmesi) imzalar ve PHI’yı (korumalı sağlık bilgileri) yönetmek için tamamen özel olarak üretilmiştir. Freshpaint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Tahmini Modelleme
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Kişiselleştirme
Pipedrive’ın görsel müşteri veri yazılımı ile tüm potansiyel müşterilerinizin bilgilerini düzenleyin, takip edin ve yönetin.
Pipedrive, potansiyel müşteri bilgilerinizi düzenlemenize, izlemenize ve yönetmenize olanak sağlayan ödüllü bir görsel müşteri veri yazılımıdır. Kişi listelerini kolayca içe aktarın, müşteri verilerini diğer ekip üyeleriyle paylaşın ve başarı yolunda ilerlemenizi sağlamak için içgörülü raporlar oluşturun. Pipedrive’ın kullanımı ve kurulumu kolaydır ve süreçlerinizi otomatikleştirmenize ve satış hatlarınızı kendinize göre uyarlamanıza olanak tanıyan akıllı özelliklerle donatılmıştır. 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. Kredi kartı gerekmez. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Tahmini Modelleme
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Kişiselleştirme
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Tahmini Modelleme
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Kişiselleştirme
Lead411 ile büyüme amaçlı B2B müşteri adayı analizi, doğrulanmış e-postalar ve doğrudan aramalar, e-posta/SMS ile etkileşimin tümü aynı platformdadır.
Lead411, şirket verileri ve iletişim düzeyinde e-posta/doğrudan arama verileri dahil, yüksek doğruluğa (%96) sahip sık doğrulanan veriler sunan önde gelen B2B veri platformudur. Lead411 verilerini, son finansman etkinlikleri, son işe alımlar, promosyonlar, ödül verilen şirketler, yeni konumlar ve daha fazlası dahil olmak üzere, büyüme amaçlı veriler ile destekler. Lead411 müşterileri, iş yapmak istedikleri şirketler hakkında bütünsel bir bakış açısı edinebilir ve yanıta değer bir mesajla iletişime geçebilecekleri tüm araçlara sahiptir. Lead411 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Tahmini Modelleme
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Kişiselleştirme
Introhive işletmelerin gelirlerini, ilişkilerini ve personeli elde tutmayı artırmasını sağlayan yapay zeka destekli bir SaaS (hizmet olarak yazılım) platformudur.
Kimin kimi tanıdığını keşfetmek için CRM’yi kullanmanın deneme ve yanılmalarının yol açtığı hayal kırıklığından doğan Introhive, her büyüklükteki kuruluşun gelir, ilişkiler ve personelin şirkette tutulması açısından ilerleme kaydetmesine yardımcı olan, yapay zeka destekli bir gelir hızlandırma platformudur. Introhive’in otomatik veri toplama ve yapay zeka destekli ilişki zekası satış, pazarlama ve iş geliştirme ekiplerini, rutin veri girişini azaltarak en önemli olana, yani bağlantı kurmaya ve daha hızlı bir şekilde anlaşma tamamlamaya odaklanmaları için destekler. Introhive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Tahmini Modelleme
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Kişiselleştirme
Solitics, pazarlamacıların gerçek zamanlı etkileşim için verileri kullanıp analiz ederek daha anlamlı müşteri etkileşimleri kurmasına ve başarılı olmasına olanak tanır.
Solitics, kalifiye pazarlamacıların birden fazla kanalda gerçek zamanlı (1,8 saniyede) otomatik ve kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmasını sağlar. Pazarlamacılar kampanya etkinliğinin net bir analizini ve sürekli iyileştirme için güçlü içgörüler de elde eder. Solitics’in tescilli teknolojisi, bir taraftan tüm dağıtık veri kaynaklarına, diğer taraftan tüm pazarlama kanallarına doğrudan bağlanmak için az kodlu entegrasyondan yararlanarak 30 günden kısa bir sürede faaliyete geçer. Solitics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Tahmini Modelleme
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Kişiselleştirme
CM.com'un Communications Platform'u üzerinden popüler mesajlaşma kanalları, SMS ve sesli aramalarla müşterilerinizle etkileşim kurun.
CM.com'un Communications Platform'u ile hedef kitlenize mobil mesajlaşma ve sesli aramalarla ulaşın. Kolayca entegre edilen Communications Platform büyüyen işletmelerin ihtiyaçlarına yönelik ölçeklenebilir şekilde tasarlanmıştır. Business Messaging API'ın birden çok mesajlaşma kanalı, SMS Gateway'in SMS Mesajları ve Voice API'ın ya da SIP Trunk'ın sesli aramalarıyla müşterilerinizle etkileşime geçin. Bir kere bağlanın, hep iletişimde kalın. CM.com Communications Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Tahmini Modelleme
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Kişiselleştirme
Hem geliri hem de müşterinin uzun vadeli değerini artırmak için müşteri yolculuğu boyunca pazarlama verilerini alın, dönüştürün, zenginleştirin ve analiz edin.
Anatics, pazarlama yatırımında güven ve reklam harcamasında getiri sağlamak için tasarlanmıştır. Yapılandırılmamış veriler kötü verilerdir ve pazarlama kararlarını riske atar. Verilerinizi tek bir platformda çıkarın, dönüştürün, yükleyin ve analiz edin. Anatics, büyümek için üç kolay adımda pazarlama verilerinin kilidini açar: 1) Pazarlama verilerini birbirine bağlama ve merkezileştirme 2) Verileri anlamlı şekilde yükleme ve dönüştürme 3) Verileri analiz etme, pazarlama zekasının kilidini açma ve performansı artırma. Anatics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Tahmini Modelleme
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Kişiselleştirme
Treasure Data’nın CDP’si, tüm kurumsal verilerinizi müşterinizin tek ve eyleme geçirilebilir bir görünümünü sunmak için bir araya getirir.
Treasure Data, dijital müşteri çağında işletmenin tamamına müşteri odaklılığı şekillendirme gücü veren üst düzey bir kurumsal CDP’dir (müşteri verileri platformu). Bunu, tüm verileri tek bir akıllı müşteri verileri platformunda birleştirerek, ekipleri ve sistemleri her müşteri için her zaman değer yaratan ve gizliliği koruyan anlamlı etkileşimler kuracak şekilde bir araya getirerek gerçekleştirir. Treasure Data; Fortune 500 ve Global 2000 listesindeki şirketler dahil, dünyanın önde gelen işletmelerinin güvenini kazanmıştır. Treasure Data Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Tahmini Modelleme
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Kişiselleştirme
Müşteri bağlılığı yapay zeka tabanlı, kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi ile başlar.
Exposebox; web sitesi kişiselleştirmeyi, kullanıcı deneyimini ve genel e-ticaret deneyimini iyileştirmek için makine öğrenimi ve yapay zeka (AI) alanındaki uzmanlıklarını kullanmak isteyen bir grup teknoloji öncüsü tarafından 2013 yılında kurulmuştur. Ayrıntılı analizler aracılığıyla işletmelerin müşteri ömrü döngülerini kişiselleştirmelerine ve müşterilerin davranışlarını derinlemesine tanımalarına yardımcı olmayı taahhüt etmektedirler. Bugüne kadar binlerce web sayfasını kişiselleştirmekle kalmayıp her ölçekten işletme ile iş birliği yapmıştır. Exposebox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Tahmini Modelleme
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Kişiselleştirme
CDP ve otomasyon, pazarlamacıların veriye dayalı, omnichannel ve kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmalarını sağlar.
Veri depolarını ortadan kaldırın, çevrimiçi ve çevrimdışı tüm verileri Customer Data Platform'da bir araya getirerek 360 derece müşteri profilleri oluşturun. CDP, Mobile Marketing Cloud çözümünün bir parçasıdır. Kişiye özel segmentasyon ve sürükle bırak iş akışlarıyla kolayca hiper kişiselleştirilmiş, otomatik mobil pazarlama kampanyaları oluşturun. Her temas noktasında SMS, e-posta, WhatsApp, Twitter, Ses, Push ve diğer mobil mesajlaşma kanallarını kullanarak erişiminizi genişletin. Mobile Marketing Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Tahmini Modelleme
  • Müşteri Profilleri
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Kişiselleştirme