15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Çim Bakımı Yazılımı
Çim Bakımı Yazılımı çim taşıma ve zemin bakım şirketleri için randevu planlama, gönderim ve faturalandırma gibi idari işlevleri kolaylaştırır.
(4) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Diller
Fiyat Seçenekleri
Yazılım Dağıtımı
4 sonuç
Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek.
Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
Synchroteam saha hizmet yönetimi yazılımı sayesinde çim bakım işletmeleri mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetir, aksaklıkları giderir ve maliyetleri optimize eder. Synchroteam takip, planlama, gönderim, iş yönetimi, raporlama, CRM, faturalandırma ve mobil ödeme olanakları sunar. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünüzü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek
Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Faturalandırma
- Yönlendirme
- Teklifler/Tahminler
- Gönderim Yönetimi
- Müşteri Yönetimi
- Ekipman Yönetimi
- Sözleşme/Lisans Yönetimi
- Çalışan Yönetimi
- Hizmet Geçmişi
- Zaman İzleme
- Takvim Yönetimi
- İş Emri Yönetimi
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır.
Freshdesk hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Faturalandırma
- Yönlendirme
- Teklifler/Tahminler
- Gönderim Yönetimi
- Müşteri Yönetimi
- Ekipman Yönetimi
- Sözleşme/Lisans Yönetimi
- Çalışan Yönetimi
- Hizmet Geçmişi
- Zaman İzleme
- Takvim Yönetimi
- İş Emri Yönetimi
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir.
Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Faturalandırma
- Yönlendirme
- Teklifler/Tahminler
- Gönderim Yönetimi
- Müşteri Yönetimi
- Ekipman Yönetimi
- Sözleşme/Lisans Yönetimi
- Çalışan Yönetimi
- Hizmet Geçmişi
- Zaman İzleme
- Takvim Yönetimi
- İş Emri Yönetimi
Basit planlama ve randevu hatırlatmaları sayesinde ev temizlik hizmetlerinin organize edilmesine ve işletilmesine yardımcı olan yönetim programı.
Şimdi ücretsiz olarak sunulmaktadır.
ZenMaid, 2013 yılında şirketlerini günde bir saatten kısa sürede yöneten ve işleten eski ev temizlik hizmeti şirketlerinin sahipleri tarafından geliştirilmiştir.
Ev temizlik hizmeti işletmenizi ek çalışma gerektirmeden geliştirmenize, programınızı ve işlerinizi düzenlemenize yardımcı olur.
Bu hizmeti kullananlar, müşterilerinin tekrarlı alışveriş oranlarının arttığını, çalışanlarının daha bilinçli hale geldiğini ve müşterilerinin daha fazla memnun kalarak yeni müşterileri kendilerine yönlendirdiklerini belirtiyor.
ZenMaid hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Faturalandırma
- Yönlendirme
- Teklifler/Tahminler
- Gönderim Yönetimi
- Müşteri Yönetimi
- Ekipman Yönetimi
- Sözleşme/Lisans Yönetimi
- Çalışan Yönetimi
- Hizmet Geçmişi
- Zaman İzleme
- Takvim Yönetimi
- İş Emri Yönetimi