18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Çim Bakımı Yazılımı

Çim Bakımı Yazılımı çim taşıma ve zemin bakım şirketleri için randevu planlama, gönderim ve faturalandırma gibi idari işlevleri kolaylaştırır.

Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
Synchroteam saha hizmet yönetimi yazılımı sayesinde çim bakım işletmeleri mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetir, aksaklıkları giderir ve maliyetleri optimize eder. Synchroteam takip, planlama, gönderim, iş yönetimi, raporlama, CRM, faturalandırma ve mobil ödeme olanakları sunar. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünüzü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Ekipman Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Yönlendirme
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Ekipman Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Yönlendirme
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Basit planlama ve randevu hatırlatmaları sayesinde ev temizlik hizmetlerinin organize edilmesine ve işletilmesine yardımcı olan yönetim programı.
Şimdi ücretsiz olarak sunulmaktadır. ZenMaid, 2013 yılında şirketlerini günde bir saatten kısa sürede yöneten ve işleten eski ev temizlik hizmeti şirketlerinin sahipleri tarafından geliştirilmiştir. Ev temizlik hizmeti işletmenizi ek çalışma gerektirmeden geliştirmenize, programınızı ve işlerinizi düzenlemenize yardımcı olur. Bu hizmeti kullananlar, müşterilerinin tekrarlı alışveriş oranlarının arttığını, çalışanlarının daha bilinçli hale geldiğini ve müşterilerinin daha fazla memnun kalarak yeni müşterileri kendilerine yönlendirdiklerini belirtiyor. ZenMaid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Ekipman Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Yönlendirme
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
Haşere kontrolü, çim bakımı, mekanik/iklimlendirme, küçük tamir ve bakım işleri, ticari hizmetler ve daha fazlası için saha hizmeti yazılımı.
Evolve, hem tek hem de birden fazla hizmet hattı sunan saha hizmetleri işletmeleri için eksiksiz bir arka ofis yazılımı ve sınıfında öne çıkan bir mobil uygulamadır. Hem ticari müşterileri hem de bireysel müşterileri olan kuruluşların iş yapma şekillerini geliştirmelerine ve hızla büyümelerine yardımcı olmaktadır. Planlama, yönlendirme ve gönderim işlemlerini entegre ederek genel giderlerinizi azaltın. Hizmet takibi, belge ve imza depolama ve hatta cihaz eşleme özelliklerine sahip olan bu gelişmiş mobil uygulamayla hizmetinizi geliştirerek müşterilerinizi memnun edin. Sahada ödeme almanızı veya bir kartı dosyada kayıtlı tutmanızı sağlayan entegre ödeme platformu ile daha hızlı gelir elde edip kârlılığınızı artırın. Birden fazla hizmeti içeren, karmaşık faturaları bile kolay aylık ödemelere dönüştürebilirsiniz. Ayrıca, bir sorunla karşılaştığınızda çözüm için 7/24 müşteri desteği sunmaktadır. Evolve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Ekipman Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • Yönlendirme
  • Hizmet Geçmişi
  • İş Emri Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Müşteri Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler