15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Kreatif Uygulamaları

Kreatif Uygulamaları, kreatif ekiplerin yaratıcı projelerini yönetmek, iş birliği yapmak ve kaynakları etkili bir şekilde kullanmak için ihtiyaç duydukları araçları sunar.

20 sonuç

Bynder, marka yönergelerinize bağlı kalırken içerik açısından zengin, veri odaklı dijital içeriğin üretimini artırmanıza yardımcı olur. Bynder hakkında daha fazla bilgi
Bynder, pazarlama ekiplerinin dijital içerik üretimini, içerik açısından zengin, veri odaklı video ve görseller oluşturmalarını ve bunları yinelemek için optimize edilmiş araçlarla ölçeklendirmelerini ve bütün bunları yaparken aynı zamanda marka yönergelerine bağlı kalmalarını mümkün hale getirir. Bynder sayesinde ekipler mevcut kaynakları kullanarak artan video içeriği ihtiyacını karşılayabilir; pazar fırsatlarına hızlı bir şekilde yanıt vermek için geliştirme zaman çizelgelerini kısaltabilir ve tasarımcının daha yüksek değerli yaratıcı çalışmalara zaman ayırması için temel, tekrarlayan görevlere harcanan zamanı azaltabilirler. Bynder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleştiren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Bir yaratıcı iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında metin düzeltme, zaman izleme, Gantt çizelgeleri, Kanban panolarını ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, kurumsal ekipler için ödüllü bir yaratıcı iş yönetimi yazılımıdır. Her bir yaratıcı ekip için gelişmiş güvenlik ve tam özelleştirme sunar. Pazarlama, tasarım ve içerik ekiplerinin hepsi Gantt çizelgeleri, özel iş akışları, paylaşımlı panolar, yerleşik düzeltme, talep formları ve otomatik onaylardan yararlanabilir. İnceleme sürelerinin kısaltılması için Adobe Creative Cloud ile entegre edilebilir. Yeni: Wrike’ın pazarlama platformu sayesinde yaratıcı işlerinizle ilgili gerçek zamanlı dijital performans fikirleri edinin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 30 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekiplerin kullanımına uygun üst düzey beyaz tahta platformudur. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Ajanslar ve markalar için, kreatif projeleri e-posta veya proje yönetiminden %56 daha hızlı teslim etmeye yardımcı olan kurumsal kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme platformu.
Ziflow, dünyanın en titiz ajans ve markaları için kurumsal kullanıma hazır, önde gelen çevrimiçi içerik düzeltme platformudur. Desteklenen 1.200’den fazla dosya türü, SOC2 (hizmet ve kuruluş denetimleri 2) uyumluluğu ve otomatik iş akışı, sürüm yönetimi ve önde gelen proje yönetimi çözümleriyle entegrasyon gibi özellikleri sayesinde, seçkin bir kurumsal çevrimiçi içerik düzeltme çözümü arayan kuruluşların öncelikli tercihidir. Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly ve Everyday Health, mevcut müşterileri arasındadır. Ziflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Celtra’nın kreatif yazılımı, yaratıcı ekiplerin ve pazarlama ekiplerinin dijital reklam ve içerikleri geniş ölçekte tasarlamasına, onaylamasına ve sunmasına olanak tanır.
Celtra, kreatif üretimi otomatikleştirmek ve ölçeklendirmek için self servis, kurumsal bir yazılımdır. Celtra, yaratıcı ekiplerin ve pazarlama ekiplerinin giderek artan sayıda kanal, reklam biçimi, çeşitlendirme ve pazar genelinde dijital kreatif çalışmaları tasarlamasını, onaylamasını ve sunmasını sağlar. Celtra ile üretim maliyetlerini azaltın, bulutta verimliliği ve üretimi artırın. Celtra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Creatopy, işletmelerin reklam üretimini ve sunumunu özelleştirmelerine, otomatikleştirmelerine ve ölçeklendirmelerine yardımcı olan bir reklam tasarım platformudur.
Gelişmiş otomasyon ve özelleştirme özellikleri ile şablonlar ve orijinal görsel öğelerden oluşan sürekli büyüyen bir kütüphaneye sahip olan Creatopy size yaratıcı yolculuğunuzu harekete geçirmek ve görsel içeriğinizi düzenli ve daima markaya uygun durumda tutmak için ihtiyacınız olan araçları sunar. Creatopy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir.
Flipsnack, dünyanın her yerindeki insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler, broşürler, portföyler, raporlar, fotoğraf albümleri, gazeteler ve diğer birçok yayın türü oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi, tarayıcı tabanlı bir yayın aracıdır. Peki nasıl çalışır? Tek yapmanız gereken bir PDF dosyası yüklemek ve otomatik olarak sayfa çevirme efektleriyle güzel bir çevrimiçi dergiye dönüştürmek. Alternatif olarak, kendi çevrimiçi yayınınızı sıfırdan yapmak için çevrimiçi Tasarım Stüdyosu’nu kullanabilirsiniz. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Ekiplerin marka dışına çıkmadan içerik oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan kilitlenebilir şablonlar içeren tasarım ve marka şablonu oluşturma platformu.
Lucidpress, şirketinizdeki tasarımcı olmayan kişilerin (marka dışına çıkmadan) tamamen tek başlarına yardımcı pazarlama materyalleri oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan bir tasarım ve marka şablonu oluşturma platformudur. Kilitlenebilir şablonlar markanızı korurken, iş arkadaşlarınızın küçük tasarım değişiklikleri ve özelleştirmeler yapmasına olanak vererek yaratıcı ekibinizdeki iş yükünü azaltır. Dünya çapında 7 milyondan fazla kullanıcının güvendiği marka şablon platformu Lucidpress ile sahte markalara sonsuza kadar elveda deyin. Marq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Pazarlama ekiplerinde etkili bir iş birliği ve onay süreci için insan dostu sosyal medya aracı.
Kontentino, sosyal medya yönetiminde yapbozun tüm parçalarını bir araya getiriyor. Kurum içi iş birliği, açıkça tanımlanmış roller ve görev ataması sayesinde son derece sorunsuz ve etkilidir. Tüm görsel materyaller, ihtiyaç duyduğunuzda kolayca erişebilmeniz için albümlerde saklanır. Kontentino hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
İçerikleri eklenebilir dijital çevirmeli defterlere, sosyal ağ ve e-posta için yaratıcı varlıklara, mobil hikayelere ve daha fazlasına dönüştürün, karıştırın ve optimize edin.
Issuu, hikaye anlatıcıların her çevrimiçi dağıtım kanalı için düz dosyaları anında interaktif içeriğe dönüştürmesine yardımcı olur. PDF’leri çevrimiçi olarak yayınlamanın en kolay yoludur; her gün 20 binden fazla içerik Issuu’ya yüklenmektedir. Dakikalar içinde eklenebilir dijital bir çevirmeli defter yükleyin ve oluşturun. Ardından mobil cihaz, sosyal ağ, e-postalar ve daha fazlası için içeriği karıştırın. Issuu, web için içerik dönüştürme zahmetini ortadan kaldırır. Issuu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Filestage, ekiplerin çalışmalarını daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır
Filestage, ekiplerin çalışmalarını daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır. Özelleştirilebilir iş akışları, görev otomasyonu ve yerleşik sürüm oluşturma özelliği sunan Filestage, yoğun ekiplerin sonuç almak için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahiptir ve kullanmak için eğitim gerektirmez. Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp ve GroupM gibi müşteriler ile küçük, orta ölçekli ve kurumsal şirketlerden oluşan pazarlama ekiplerinin yanı sıra kreatif ajanslar için de mükemmel bir seçimdir. Filestage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Önemli Bir Serbest Çalışan Yönetim Sistemi
Worksuite akıllı, kullanıcı dostu serbest çalışan yönetim platformudur. Küçük ve büyük şirketlerin, sadece birkaç tıklamayla dünya çapındaki tüm serbest çalışanlarına yönelik sınır ötesi ödemelerini sisteme tanıtmasını ve yönetmesini kolaylaştırır. Uyum, raporlama ve proje yönetimini çok kısa sürede halledin. Yeni kurulmuş küçük şirketlerden dünyanın en büyük kuruluşlarına kadar Worksuite, işi büyütmenin her aşaması için güçlü özellikler ve esneklik sağlayan eksiksiz bir çözümdür. Worksuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
İşletmelerin kurum içinde ve dışında iş birliğini hızlandırmasına yardımcı olan dijital varlık yönetimi çözümü.
brahms, akıllı dijital varlık yöneticisidir. Zaman ve rol tabanlı iş akışlarını kullanarak kuruluşunuzdaki çalışanlara dijital varlıkları yapılandırma, bulma, yerelleştirme ve paylaşma olanağı sağlayın. Kuruluşunuzun içinde ve dışında iş birliğini hızlandırarak markanızın değerini artırın. brahms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Herhangi bir kreatif materyali alın. Bunu sınırsız şekilde uyarlayın. %100 marka uyumluluğunu koruyun.
ReMake, kampanyalara üst düzey destek sağlar. Her tür kreatif materyali tüm platform veya ekranlara doğrudan dağıtılabilen, %100 marka uyumlu bir sürüm derlemesine dönüştürmenizi sağlar. ReMake, ekibinizi içerik sürümü oluşturma gibi manuel görevlerden kurtararak gerçek iş değeri sağlayan değerli işlere odaklanmasını sağlar. ReMake hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
Pazarlama ve satış malzemelerinin yönetimi ve otomatik üretimi için hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS). Almanya'da üretilmiştir, web tabanlıdır, GDPR uyumludur.
Merkezi bir pazarlama üretim platformu olan MPP.360, pazarlama ekiplerinin, uzman departmanların, ajansların birbiriyle uyumlu bir şekilde hareket etmelerini ve temel pazarlama sistemlerinin sorunsuz entegrasyonunu sağlayarak pazarlama işlemlerinin verimli bir şekilde yönetilmesini sağlar. MPP.360, dinamik olarak uyarlanabilir şablonlar, otomatik olarak yönlendirilen üretim süreçleri ve metin ve görüntü yapay zeka hizmetlerinin entegrasyonu yoluyla dijital ve basılı pazarlama ve satış materyallerinin üretimini otomatikleştirir. MPP.360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme
CHILI GraFx her ölçekte animasyonlu, dijital ve basılı medya oluşturmayı destekleyen bir kreatif otomasyon platformudur.
CHILI GraFx; animasyonlu, dijital ve basılı medya oluşturmayı hızlandıran bulut tabanlı bir platformdur. Dünyanın dört bir yanındaki işletmeler, geniş ölçekte marka imajına uygun, kişiselleştirilmiş ve çok kanallı içerik oluşturmak için CHILI GraFx'e güveniyor. Bu platform; - Markaların etkileyici ve marka imajına uygun yüksek hacimli mesajlar sunmasını, - Ajansların tasarım çıktılarının hacim ve çevikliğini artırarak etki yaratmasını, - Perakendecilerin veri odaklı, "fijital" (fiziksel ve dijital) deneyimlerle müşterileri hedeflemesini sağlar. CHILI GraFx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Dosya Paylaşımı
  • Müşteri Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Görev Planlama
  • Yorumlama/Notlar
  • Sürüm Denetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Görev İlerlemesi İzleme
  • Arama/Filtreleme