15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Entegre İşyeri Yönetim Sistemi
Entegre İşyeri Yönetim Sistemi (IWMS) kuruluşların çalışma alanı, teknoloji ve tesis gibi işyeri kaynaklarını optimize etmelerini, yönetmelerini, organize etmelerini ve izlemelerini sağlar.
(7) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Fiyat Seçenekleri
7 sonuç
Accordant alan yönetmenin, hareketleri planlamanın, masaları rezerve etmenin, doluluk durumunu izlemenin ve kullanımı ölçmenin zahmetsiz ve ekonomik bir yoludur.
Accordant hakkında daha fazla bilgi
Accordant, çalışma alanını yönetmenin zahmetsiz ve ekonomik yoludur. Alanı yönetmek, hareketleri planlamak, masaları rezerve etmek, doluluk durumunu izlemek, kiralamaları görüntülemek, kullanımı analiz etmek ve daha fazlası için tüm araçlar tek bir yerde bulunabilir. Tüm cihazlarınızdan ihtiyacınız olan verilere anında erişin. Şirketler ve çalışanları için çok faydalı bir kaynaktır. Küresel olarak 250 ila 25.000’den fazla çalışanı olan şirketler tarafından, sağlık hizmetleri ve yükseköğrenim alanında kullanılmaktadır.
Accordant hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Alan Yönetimi
- Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Kira Yönetimi
- Tesis Yönetimi
Bir iş birliği platformu olan Wrike, zaman izleme araçları da dahil olmak üzere entegre iş yeri yönetimini güçlendirmeye yardımcı olan özelliklere sahiptir.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirket tarafından kullanılan bir ekip iş birliği platformudur. Entegre iş yeri yönetiminizi geliştirmek için bu yazılımı kullanabilirsiniz. Zaman izleme araçları sayesinde kaynaklarınızı optimize edin – çalışanların mesailerini zaman çizelgelerine kaydedin ve verimliliği artırmak için görev zamanlayıcılarını kullanın. Proje portföylerinizi yönetin ve kuruluşunuz hakkında değerli bilgiler edinmek için ayrıntılı raporlar oluşturun. İş yeriniz için tek bir doğru bilgi kaynağı oluşturun ve kaynaklarınızı tek bir merkezi platformda düzenleyin.
Wrike hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Alan Yönetimi
- Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Kira Yönetimi
- Tesis Yönetimi
Ganttic’in sunduğu çevrimiçi kaynak planlayıcısı, iş süreçlerini optimize ederken özel çalışma alanı ve ekipman planları oluşturmaya yardımcı olur.
Sektördeki en iyi proje kaynak yönetimi platformlarından biri olan Ganttic; çalışma alanlarını, ekipmanları ve iş gücünü yönetmek için planlamaya yönelik esnek bir hizmet olarak yazılımdır (Software as a Service, SaaS). Ekiplerin kaynakları verimli bir şekilde tahsis etmelerine, çifte rezervasyonları ortadan kaldırmalarına, iş akışına öncelik vermelerine ve kapasite açıklarını vurgulamalarına olanak tanır. Sonuç mu? Ekipman ve alan kullanımını iyileştirerek zamandan ve paradan tasarruf edilebilir.
Ganttic hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Alan Yönetimi
- Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Kira Yönetimi
- Tesis Yönetimi
Tribeloo, karma iş yerinde ortaklaşa çalışma için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür.
Tribeloo, karma iş yerinde iş birliği için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Değişim yönetimi zordur. Bu nedenle Tribeloo, çalışanların tekrar bir araya getirilmesini ve karma iş yerinin optimize edilmesini kolaylaştırır. Kolay kurulumu ve kullanımıyla çevik ekiplerin ofiste bir araya gelmesini kolaylaştırır, alan kullanımını artırır ve maliyetleri azaltır.
Tribeloo hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Alan Yönetimi
- Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Kira Yönetimi
- Tesis Yönetimi
POC’nin rezervasyon çözümü, işletmelerin ofis alanlarını optimize etmelerine ve daha esnek bir çalışma biçimine uyum sağlamalarına yardımcı olmayı amaçlar.
POC’un oturma düzeni çözümü, şirketler/ortak çalışma alanları için tasarlanmıştır ve çalışma alanlarını ve ofis oturma düzenlemelerini yönetmek için kullanımı kolay ve görsel bir platform sağlar. Çalışma alanının gerçek zamanlı görünümü ve çok yönlü araçlarla, çalışanların ihtiyaçlarını karşılayan ve kullanımı üst düzeye çıkaran oturma planları tasarlanabilir. Bu çözüm aynı zamanda çalışanların gerçek zamanlı olarak ve hareket halinde, ihtiyaç bazlı koltuk ve toplantı salonu rezervasyonu yapmalarını sağlayan kullanıcı dostu bir programlama uygulaması içerir.
Seating Allocation Solution hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Alan Yönetimi
- Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Kira Yönetimi
- Tesis Yönetimi
Şirketlerin alan ve oturma düzenlemelerini yönetmesine yardımcı olan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı tesis yönetim platformu.
P.O.C System, bir şirketin CRE (ticari gayrimenkul) ve çalışma alanını en üst düzeye çıkarmayı amaçlayan benzersiz bir grafik arayüz sunan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur.
2 çözüm sunar:
1. Alan Yönetimi Çözümü: ofis binalarını yöneten veya ticari mülkleri kiraya veren şirketler için tasarlanmıştır.
2. Masa Tahsis Çözümü: çalışma alanı/ofis oturma düzenlemelerini yönetmeye yardımcı olan görsel, kullanımı kolay bir platformdur ve çalışanların ihtiyaca göre sıcak masa rezervasyonu yapmalarına olanak tanıyan bir rezervasyon uygulaması içerir.
POC System hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Alan Yönetimi
- Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Kira Yönetimi
- Tesis Yönetimi
Ticari gayrimenkul günlük operasyonlarını kolaylaştırmak için ERP entegrasyonlarına sahip buluta özel bir çözüm.
Nakisa Real Estate (NRE), ASC 842 ve IFRS 16 uyumluluğunu korurken günlük operasyonları kolaylaştırmak ve daha iyi gayrimenkul portföy yönetimi için ticari gayrimenkul ekiplerine yönelik olarak tasarlanmış buluta özel bir çözümdür.
CRE mantığı düşünülerek tasarlanan Nakisa, sektöre özgü nitelikler sunar: CAM (Ortak Alan Bakımı) mutabakatı, ödeme ve kira tabloları, ciro yüzdesi üzerinden kira, raporlar ve panolar, kritik tarihler ve daha fazlası. ERP (SAP, Oracle vb.) ile çift yönlü entegrasyon, veri senkronizasyonu ve doğruluğu sağlar.
Nakisa Real Estate hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Alan Yönetimi
- Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
- Kira Yönetimi
- Tesis Yönetimi