4 sonuç
Wellable yeni nesil sağlık sorunları ve sağlık içeriği teknolojisine yönelik platformları kullanmaktadır. Wellable hakkında daha fazla bilgi
Wellable, yeni nesil sağlık sorunları ve sağlık içerikli teknoloji platformlarını kullanır ve bu çözümleri fitness dersleri, seminerler, sağlık koçluğu ve daha fazlası gibi yerinde hizmetlerle birleştirir. Teknolojisinin esnekliği, kuruluşların bir programı ihtiyaçlarına ve hedeflerine uygun olarak özelleştirmesine olanak tanırken, son kullanıcılar için de zengin bir deneyim sunmaktadır. Wellable dünya genelinde her büyüklükte sağlık planları ve işverenler ile birlikte çalışır. Wellable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Teşvik Yönetimi
  • Çalışan Portalı
  • Sağlık Durumu İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Program Yönetimi
Bu uygulama tabanlı sağlık daveti, çalışanların daha fazla üretkenlik, daha az hastalık izni ve daha sağlıklı olma doğrultusunda ilerlemesine yardımcı olur. Myworkout hakkında daha fazla bilgi
Vizyonu, iş yerinde hareketsizlik ve bunun çalışanların sağlık ve verimliliği üzerindeki olumsuz etkisiyle mücadele etmektir. Hareketsizlik sorununu doğrudan çözmeyi amaçlar. Myworkout'un arkasındaki beyinler olan Jan Hoff ve Jan Helgerud, egzersizin sağlık, yaşlanma ve hastalıkları önleme üzerindeki yararlı etkilerini 30 yıldır araştırmaktadır. Bu uygulama tabanlı sağlık daveti, çalışanların daha fazla üretkenlik, daha az hastalık izni ve daha sağlıklı olma doğrultusunda ilerlemesine yardımcı olur. Myworkout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Teşvik Yönetimi
  • Çalışan Portalı
  • Sağlık Durumu İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Program Yönetimi
InfoCision, geleneksel çağrı merkezleri için gelişmiş eğitim, kalite ve verimlilik çözümleri sağlayıcısıdır.
InfoCision, geleneksel çağrı merkezi hizmetleri için gelişmiş eğitim çözümleri sağlayıcısıdır. InfoCision çağrıları kısaltan, alternatif kanalları harmanlayan ve müşteri memnuniyetini artıran çağrı merkezi araçları sunar. Mevcut çağrı merkezi ortamınızda çalışan ve bu ortamı geliştiren araçlar, müşteri verilerini ve nüfus bilgilerini önceden doldurur, gelen çağrıları puanlar, çağrı merkezi temsilcilerini e-öğrenim ve simülasyonlarla eğitir, kaliteyi ölçer, personeli motive eder, çok çeşitli ve güçlü giden/gelen SMS/MMS metin mesajı seçenekleri içerir. InfoCision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Teşvik Yönetimi
  • Çalışan Portalı
  • Sağlık Durumu İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Program Yönetimi
Zihinsel dayanıklılığı, öz yönlendirmeyi ve çalışan performansını yönetmek ve iyileştirmek için bütünsel ve bilime dayalı bir iyilik ve refah platformu.
7/24 ulaşılabilen ve mobilde bir ilk olan zihinsel sağlık ve performans koçu ile çalışanları güçlendirin ve onlarla etkileşim sağlayın. İyilik ve refah konusundaki bütünsel yaklaşımı, dayanıklı bir iş gücü oluşturmaya, stresi azaltmaya ve sonuçları iyileştirmeye yardımcı olur. Kurumsal ve bireysel sağlık kontrolleri, iş başında ve dışında hayatı dengelemek için uygulanabilir araçlar ve kaynaklarla etkileşimli koçluk, bireyi unutmadan şirket genelindeki iyilik ve refah girişimlerini ölçeklendirmeyi, uyarlamayı ve takip etmeyi kolaylaştırır. Remente hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Teşvik Yönetimi
  • Çalışan Portalı
  • Sağlık Durumu İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Program Yönetimi