18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Bulut İletişim Sistemleri

Bulut İletişim Sistemleri, bulut aracılığıyla gerçek zamanlı ses, video ve mesajlaşma uygulamaları ve hizmetleri sunar. Bulut İletişim Hizmetleri veya Bulut İletişim Yazılımı olarak da bilinir.

19 sonuç
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, tam donanımlı bir yardım masası yazılımıdır. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Siz de onlara katılın ve rekabet avantajı elde edin. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent; canlı sohbet, telefon desteği, sosyal medya entegrasyonları, destek portalı ve API dahil 170’i aşkın yardım masası özelliğine sahip zengin bir çok kanallı yardım masası yazılımıdır. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Callr, şirketlere konuşmayı sağlamak için ihtiyaç duydukları araçları sunan bir iletişim ve konuşma analizi çözümüdür. CALLR hakkında daha fazla bilgi
Callr, şirketlere işlerine görüşmeyi dahil etmek için ihtiyaç duydukları araçları sunan bir iletişim ve görüşme analizi çözümüdür. Emlak sektöründen araç satışına kadar doğru zamanda doğru aramanın satış dönüşümleri ve rekabet avantajı açısından büyük önem taşıdığı pazar yeri platformlarında yüksek değerli işlemleri destekleme konusunda uzmanlaşmıştır. 2011'de kurulan Callr, her türlü iş yığınına sorunsuz bir şekilde entegre olan ses ve SMS çözümleri aracılığıyla insanları birbirine bağlar. Kayıtlı bir operatör olarak, dünya çapında operatörlerle fiber bağlantılara sahiptir. Dolayısıyla çok güçlü hizmet ve yerel numaralara erişim olanağı sağlar. CALLR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
TextPeak ile SMS pazarlama sanatında uzmanlaşın: Mesajlaşma stratejinizi geliştirin. TextPeak hakkında daha fazla bilgi
En yeni SMS Pazarlama Platformumuz olan TextPeak ile SMS pazarlama çalışmalarınızın kontrolünü elinize alın. Kullanıcı dostu bir pano ve rekabetçi fiyatlandırma ile gelişmiş analiz ve bilgilerden yararlanırken toplu SMS kampanyaları gönderin, yönetin ve izleyin. TextPeak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Canlı editör, “@” etiketiyle belirtme, özelleştirilmiş alanlar, mesajlaşma uygulaması entegrasyonları ve daha pek çok özelliğe sahip olan Wrike, bir bulut iletişim platformudur.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği bulut iletişim platformudur. Uzaktan çalışmayı basitleştirmek ve şirketinizin iletişim süreçlerini merkezileştirmek için Wrike’ın hepsi bir arada yazılımını kullanın. Canlı düzenleme özellikleri, özel alanlar, “@” etiketiyle belirtme özelliği ve metin düzeltme araçlarını kullanarak paylaşımlı görevlerde gerçek zamanlı ortak çalışmalarda bulunun. Ekip toplantıları planlamak ve çevrimiçi mesajlaşma kanalları aracılığıyla iletişim kurmak için 400’den fazla uygulama entegrasyonu arasından seçim yapın. Wrike’ın bulut platformu sayesinde uzaktan çalışan ekipleriniz arasında bağlantıyı sağlayın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Bitrix24, 8 milyon şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz bulut iletişim ve iş birliği platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak.
Bitrix24, dünya çapında 8 milyondan fazla kuruluşun kullandığı önemli bir ücretsiz bulut iletişim ve iş birliği platformudur. Bulutta ve şirket içinde kullanılabilen bu üründe iletişim araçları, görev ve proje yönetimi, sosyal iş birliği araçları, çalışan katılımı, grup sohbeti, paylaşımlı takvimler ve daha fazlasını sunulmaktadır. Bitrix24, 12 çalışana kadar olan ekipler için ücretsizdir. Ayda yalnızca 199 $ karşılığında sınırsız kullanıcı sürümü bulunmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın.
CloudTalk, modern şirketler için üretilen ve olumlu yorumlar alan bir bulut iletişim platformudur. DHL, Yves Rocher ve Glovo da dahil olmak üzere 2.500’den fazla işletme, üstün arama kalitesi ve harika özellikler için CloudTalk’a güveniyor. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliği ve mevcut Yardım Masası, CRM ve e-ticaret sistemlerinizle kolay entegrasyon ile satış ve müşteri destek ekipleriniz için işleri kolaylaştırın. Büyümeyi hedefleyen orta ölçekli işletmeler için uygun bir telefon sistemidir. 14 günlük denemeyi deneyin. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur.
Squaretalk, basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren çok yönlü ve güvenli bir bulut iletişim platformudur. Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır. Uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay CPaaS, satış ve destek ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunar. Yüzden fazla ülke ve 3.400’den fazla alan kodunda yerel, mobil ve ücretsiz numaralara erişim sağlayarak dünya genelinde yerel olarak varlık gösterin. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
KOBİ’ler için özel olarak üretilmiş esnek, güvenilir ve uygun maliyetli bir bulut telefon sistemiyle iş iletişimini yeniden tanımlayın.
Zoho Voice, her cihazdan kolayca iş görüşmesi yapmaya ve gelen aramaları yanıtlamaya yardımcı olan bulut tabanlı bir VoIP (İnternet protokolü üzerinden ses) telefon yazılımıdır. Zoho Voice; CRM, Desk, Recruit, ve Bigin gibi diğer Zoho uygulamalarıyla entegre olur. Böylece ekipler, aramaları uygulamalar arasında geçiş yapmadan yöneterek zaman kazanabilir. IVR, tıkla ve konuş, arama sıraları, arama kaydı, çalışma saatleri, arama aktarma, canlı arama izleme ve çok daha fazlası gibi gelişmiş bulut telefon özelliklerini edinin. İş görüşmelerini yönetme şeklini modernleştirmenin zamanı geldi. Zoho Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Global Çağrı Yönlendirme, 160'tan fazla ülkeden ücretsiz ve yerel numaralar sağlar.
Global Çağrı Yönlendirme, 160'tan fazla ülkeden ücretsiz ve yerel numaralar sağlar. Softphone uygulamamızı veya başka bir cihazı kullanarak arama yapın ve alın. Sanal telefon numaralarınızı çevrimiçi bir portal üzerinden kolayca yönetebilir veya yardım için teknik destekle 7/24 iletişime geçebilirsiniz. Dünya çapında binlerce çok uluslu marka bize güveniyor. Global Çağrı Yönlendirme, 1996 yılında kurulan United World Telecom'un (UWT) mülkiyetindedir ve onun tarafından işletilmektedir. Genel merkezimiz Delray Beach, Florida, ABD'de bulunmaktadır. Global Call Forwarding hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Virtual PBX Ringostat, tüm işletme boyutlarına ve ihtiyaçlarına yönelik güvenilir bağlantı için gerekenleri içerir.
Ringostat Virtual PBX’in sağladığı alan sayesinde faaliyetlerinize, kurumsal iş akışlarını optimize etmeye ve iş potansiyelini en üst düzeye çıkarmaya daha fazla odaklanabilirsiniz. Her türlü işletme ihtiyacına yönelik arama bölümlendirme, arama sırası, IVR (interaktif sesli yanıt), istenmeyen arama önleme, sesli mesaj, otomatik arama kaydı ve raporlar sunar. Ringostat Virtual PBX’e dünyanın her yerinden erişilebilir. Aramaları başlatmaya hazır hale gelmek için yalnızca internet tarayıcısı ve mikrofonlu kulaklık yeterlidir. Ringostat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Moxtra, dağıtıma uygun özel iletişim merkezleri olan OneStop Portals’ı şu platformlarda işletmektedir: özel bulut, paylaşılan çok kiracılı bulut veya iş yerinde.
Hepsi bir arada iş birliği araçları paketi. Moxtra, iş süreçlerinin sorunsuz bir şekilde genişletilmesini sağlar. Çözüm, gelişmiş güvenliğin sağlanması için özel bir bulut, birden fazla kiracının paylaştığı bir bulut veya iş yerinde hizmet olarak kurulabilir. Moxtra, düzenlemelere tabi sektörlerin sıkı güvenlik gereksinimlerini, şifreleme ve her bir işletmenin benzersiz en iyi uygulamalarını destekleme yeteneği ile karşılayacak şekilde tasarlanmıştır. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
TalkChief, güçlü özellikler kullanarak ekip verimliliğinizi artırmak için tasarlanmış bir iş telefonu platformudur.
TalkChief, yeni kurulan şirketler ile kurumsal şirketler düşünülerek oluşturulmuş bir iş telefonu sistemidir. Hayatlarında en iyi işi çıkarmak ve bu süreçte birbirlerini desteklemek isteyen, meraklı, yaratıcı insanlardan oluşan güçlü ve çeşitliliğe sahip bir ekip oluşturmanın yanı sıra gerçekten inandığımız ürünler üretmekteyiz. SaaS (hizmet olarak yazlım) platformumuz, tümü ekip üretkenliğini, müşteri memnuniyetini ve satış artışını yönlendirmeye yardımcı olmak için tasarlanmış bulut tabanlı uygulamalar, CRM entegrasyonu ve özel API'ler aracılığıyla güçlü bir telefon çözümü sunar. TalkChief hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Evolve, işletmelerin bulutta güvenli iletişimler tasarlamasını, bunları kişiselleştirmesini ve sunmasını sağlayan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) müşteri iletişim çözümüdür.
Quadient Inspire Evolve, teknik olmayan işletme kullanıcılarını minimum BT zorluğuyla bulutta, güvenli ve insan merkezli iletişimler tasarlama, bunları kişiselleştirme ve sunma konusunda destekleyen yüksek performanslı bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) müşteri iletişimleri çözümüdür. Quadient Inspire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Infobip tam yelpaze bulut iletişim platformu ile her türlü kanal üzerinden anlamlı müşteri ilişkileri kurun.
Infobip, markaların müşterileriyle geniş ölçekte anlamlı ilişkiler kurmasına yardımcı olan, dünya genelinde önde gelen bir çok kanallı iletişim platformudur. İletişim platformumuz, gelişmiş müşteri katılımı, güvenlik, kimlik doğrulama, destek ve müşteriyi elde tutmaya yönelik çok çeşitli çözümleri, mesajlaşma kanallarını ve araçları güçlendirmektedir. Infobip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Kodu yeniden yazmadan iletişim yığınınıza anında birlikte göz atma, görüntülü sohbet, ekran paylaşımı ve ek açıklamalar ekleyin.
İletişim yığınınıza anında birlikte göz atma, görüntülü sohbet, ekran paylaşımı ve ek açıklamalar ekleyerek iş birliğine dayalı dijital yolculuğun keyfini çıkarın. Surfly, platformunuzdaki etkileşimleri gerçek zamanlı olarak geliştirir. Kod yazımı veya yazılım yüklemesi gerektirmez. İndirme, yükleme, kurulum yoktur. Sadece takın ve kullanın. Surfly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Mesajlaşma ve Ses için Tek Communications Platform'u
Bir kere bağlanın, hep iletişimde kalın. Hedef kitlenize ulaşmak için kolay ve uygun maliyetli çözümler. Destek, kampanyalar, işlem bildirimleri ve daha fazlası konusunda müşterilerinizle tercih ettikleri kanallardan etkileşim kurmak için platformumuzu kullanın. WhatsApp, Apple Messages for Business, Twitter, RCS ve daha fazlasını birleştirin ya da müşterilerinizin en çok tercih ettiği kanalları seçin. CM.com Communications Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür.
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Tahmine dayalı, aşamalı, önizleme, güç ve manuel arama desteğini destekleyen tümleşik bir iletişim tahmine dayalı arama yazılımı.
Otomatik arama, güçlendirici arama, aşamalı arama, ön izleme, WebRTC aracısı portal desteği ile manuel arama, IVR Studio tasarımı, faks reklamları, SMS mesajlaşma, e-posta pazarlaması, numara tuşlayarak yönlendirme kampanyaları, anket kampanyası, randevu hatırlatıcı, içerik pazarlaması, içerik anketi ve gerçek zamanlı izleme, faturalandırma, yönlendirme, AMD (telesekreter tespit) , DNC (pazarlama amaçlı arama engelleme) ve IVR tasarımcısı ve daha fazlası gibi özellikleri içeren gelişmiş tümleşik iletişim, otomatik arama ve çağrı merkezi yazılım çözümü ICTBroadcast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR
Sağlık, tele pazarlama, finans vb. çeşitli sektörlerdeki satış odaklı arama yapan çağrı merkezleri ve müşteri hizmetleri ekipleri.
VoiceSpin, KOBİ'ler ve büyük ölçekli işletmeler için çeşitli çözümler sunan bulut tabanlı bir AI iletişim merkezi yazılım sağlayıcısıdır ve potansiyel müşteriler ve müşterilerle çoklu kanallar üzerinden gelen ve giden iletişimleri yönetmelerini sağlar. Tüm dijital iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren güçlü VoIP telefonunu, telefonla arama yapan satış ekipleri için yapay zeka destekli otomatik çeviriciyi, yapay zeka konuşma analizörünü, toplu SMS'i ve VoiceSpin Messaging'i kullanın. Voicespin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arama Kaydı
  • Arama Yönlendirme
  • Audio/Video Conferencing
  • Dosya Paylaşımı
  • Sohbet/Mesajlaşma
  • IVR