Türkiye Yerel ürünleri göster
302 sonuç
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Bir proje izleme yazılımı olan Wrike’ın kapsamında şablonlar, zaman izleme, Gantt çizelgeleri, panolar, özel talep formları, raporlar ve daha pek çok özellik bulunmaktadır. Wrike hakkında daha fazla bilgi
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği ödüllü proje yönetimi yazılımıdır. Özelleştirilmiş talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, bütçe yönetimi, zaman izleme, gerçek zamanlı güncellemeler ve performans raporları gibi özelliklerin hepsini şirket genelinde paylaşılabilen tek bir yerden kullanarak projeleri planlayın, yürütün ve raporlayın. Günlük süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Klient PSA hakkında daha fazla bilgi
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Klient PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu. Rooftop hakkında daha fazla bilgi
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
7pace Timetracker, Azure DevOps’u kullanan ekipler için entegre ve profesyonel bir zaman yönetimi ve raporlama çözümüdür. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi
7pace Timetracker sayesinde Azure DevOps mühendisleri zamanı izleyebilir, raporlayabilir, onaylayabilir ve hesaplayabilir. Standart görevleri otomatikleştirir, rapor oluşturmayı sağlar ve proje tamamlama süresini hesaplamaya yardımcı olur. 7pace Timetracker, mevcut BT ortamına sorunsuz bir şekilde entegre olur, kendi entegre güvenlik ve izin modeli vardır. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Millions choose Jira to plan and build great products. Try free!
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a project tracking tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Evernote Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place QuickBooks Time hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
From basic projects to complex portfolio management--teams deliver their best work when they use monday.com's open platform.
monday.com Work OS is an open platform that brings teams together with custom-built solutions to break communication barriers, move projects forward, and align everyone involved. Easily access all progress updates, budget approvals, and more on one platform so you can see where all of your team's work stands at a glance. Whether you're at home, in the office, or on-the-go without wifi, monday.com allows you to access important information and make better data-driven decisions quickly. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Todoist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Microsoft Project hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
The leading project planning app for agencies, studios and firms. Since 2012 Float has been helping the world's top teams at R/GA, Metalab and Buzzfeed plan their projects and schedule their teams time. With an easy to use, drag and drop interface, handy editing shortcuts and powerful reporting tools, Float makes resource management visual and simple. Integrate with Slack, Google Calendar and 1,000+ apps via Zapier. Make changes on the go with apps for iOS and Android. Free 30 day trial. Float hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Hubstaff has trusted project tracking and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with project tracking from Hubstaff. Track projects through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Hubstaff hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront includes capabiliti es to capture and plan, assign and execute, and deliver and measure work in a variety of use cases for organizations of all sizes in all industries. With Workfront, these organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, automate processes, and deliver measurable outcomes. Adobe Workfront hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Web tabanlı bir görev ve proje yönetimi aracı olan MeisterTask, proje takibi için harikadır.
Web tabanlı bir görev ve proje yönetimi aracı olan MeisterTask, proje takibi için harikadır. Şık tasarımlı arayüzleri, kullanımı kolay işlevleri ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyonu sayesinde, proje ekiplerinin projeleri takip etmeleri için makul bir seçenektir. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration, streamlining critical document-based processes and saving time by allowing teams to utilize the construction documents themselves to share metadata, markups, hyperlinks, bookmarks, images, attachments and 3D data downstream. Bluebeam Revu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Notion is the all-in-one workspace for notes, project management, documents, and collaboration. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Notion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Miro ekranı ile iş akışlarınızı basitleştirin, günlük rutinlerinizi optimize edin ve sonuçları izlenmeye odaklanın. Farklı kanallardan görevleri düzenlemeyi hızlandırın ve bunları dijital beyaz tahtada planlayın. Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable ve daha fazlasıyla güçlü entegrasyondan yararlanın. 250’den fazla önceden hazırlanmış şablonu kullanarak saniyeler içinde başlayın. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Modernize the way you track project time for billing, job costing, and productivity. Timesheets.com works seamlessly whether employees are in the office or on-the-go. You'll have real-time visibility of clients, projects, and tasks as well as billing and job costing totals. Reporting is flexible, granular, easy to use, and exports to spreadsheets and accounting software. Timesheets.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
Teamwork is an intuitive project tracking software that gets out of your way and lets your team focus on the things that matter. Teamwork has everything you need to collaborate effectively, hit deadlines, and achieve high-performance results. Use features like time tracking, board view, workload, and filters - making it easier for you and your team to plan, collaborate on, and deliver your work. Teamwork hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty.
LiquidPlanner is a transformative project tracking solution that uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage project uncertainty. Experience automatic resource leveling and integrated time tracking, so you can spot issues early and take steps to bring the work back on track. Help your team prioritize tasks, predict outcomes, and perform with confidence. Rated the best software for complex projects by PC Magazine, smarter planning is a click away. LiquidPlanner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff schedules in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Deputy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. BigTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals. Kantata transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. Named leading project management solution by Gartner. Kantata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
The effortless way to get your team organized
The most user-friendly online experience for managing any type of Project. Freedcamp contains one of the most comprehensive feature sets on the market while allowing you to only install the ones your team really needs. We offer innovative new user interfaces that reduce the amount of time required to stay on top of projects. Freedcamp is ideal for businesses and freelancers who are ready to get organized with ease. Freedcamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. SuiteDash hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Paymo allows you to manage projects, track work time, invoice your clients, and measure profitability from the same platform.
Paymo is an intuitive work and project management solution for small businesses, remote teams, and freelancers that allows you to manage projects, track work time, invoice your clients, get paid online, and measure profitability from the same platform. This way, you can keep track of the entire lifetime of a project—from creation until getting paid—without having to use and pay for several apps. Paymo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
The fast, flexible way to schedule teams and keep projects on track. Assign work, analyze workloads, and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule teams and keep projects on track. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, manage time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for accurate reporting and forecasting. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Resource Guru hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Track and manage all of your team's projects in one intuitive solution that is ideally suited for today's hybrid teams.
ProjectManager is an award-winning SaaS project tracking and work management software solution that supports the unique needs of hybrid teams. By tracking the progress and status of all projects, regardless of team members' locations or work styles, in one solution, ProjectManager enables faster project delivery, better resource management and more engaged workers. Start a free 30-day trial! ProjectManager.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Everhour is a time tracker that helps to navigate projects and creates reports to see the pain points and introduce changes.
Keeping projects up with the estimates is easy with Everhour. Its flexibility and array of features allow team managers to keep projects on track and implement changes as seamlessly as possible. Time tracking reports show how time is spent, and the availability of each member which is useful for sharing the workload evenly. It’s easier to spot burnouts before they arise which leads to a healthier team. Everhour hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Online project tracking tool based on Gantt charts. Intuitive interface, nice UX/UI design, powerful features at affordable prices.
GanttPRO is a project tracking tool used by 500K+ users worldwide. The short learning curve and nice UX/UI design allow managers and team members to start working right away. Project/product managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple, team members - engaged, and clients/partners - in the loop. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, and more - get them for FREE on a trial! GanttPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Agiled hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
The best CRM with embedded project management module. Keep everything in one software.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Projects, Sales, Customers, and even Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. eWay-CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Podio is the new way for teams to communicate, organize and get work done. Free for up to 10 users.
Citrix Podio is the new way to organize, communicate and get work done. More than 500,000 organizations use Podio to run projects and company departments. This includes everyone from small growing companies using Podio to run their entire businesses to innovative teams in enterprises. Podio speeds communication and provides the transparency and accountability needed for efficient teamwork, by enabling people to organize and track work in one easy-to-use place. Podio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Team planner for Jira and Trello used for resource planning, building project roadmap, creating a project portfolio and time tracking
Planyway is an online project planner for Trello and Jira. From various timelines for resource planning, building roadmaps, and creating project portfolios to a handy team calendar syncing with Google Calendar, Outlook, etc., and time tracking to record your efforts and control team performance - get it all in a single place. More than 700,000 users from 192 countries across the globe use Planyway to boost team productivity, collaborate effectively and improve their workflow. Planyway hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Simple time tracking and expense tracking that integrates easily with QuickBooks Online and Desktop.
Minute7 is designed specifically for professional services firms that want to track time and expenses against certain customers/jobs/projects and then sync that data into QuickBooks for billing, reporting, or payroll purposes. Employees can enter time & expenses from the office or on the go with our iOS & Android applications. Managers can then approve time and expense entries directly in Minute7. Track your time and expenses with Minute7! Minute7 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Keep track of your results and project progress. With Flowlu, you can track resources, tasks and performance of each team member.
Stay on time and within the budget with Flowlu and its powerful tools for project tracking. There is everything you need, from time-tracking tools to reporting. Use a dashboard to keep your fingers on the pulse and track projects on the homepage. Financial health and task progress, everything can be visualized with charts, just set it up as you need and stay tuned. Flowlu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Kurumsal kalitede özellikler, hoş panolar, güçlü raporlar ve çok sayıda özelleştirmeye sahip hepsi bir arada PMS (Proje Yönetim Sistemi). Ekim 2019’dan bu yana Gartner’da üst sıralarda yer almaktadır. Celoxis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Atlassian Open DevOps is mission control, providing the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one.
Open DevOps is Atlassian’s DevOps solution, powered by the integration of Jira Software and your team’s favorite tools. By connecting seemingly disparate tools, Jira Software becomes mission control for your software toolchain, giving teams the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one. Atlassian’s open approach empowers you to custom tailor your DevOps toolchain to the exact needs of your team because DevOps can’t be bought from a single vendor, it’s built. Open DevOps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Zoho Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Glasscubes hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. ProWorkflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Easy Projects is a cloud-based PPM platform for fast-moving teams inside mid-sized organizations and enterprises teams.
Easy Projects is an award-winning project management platform designed for fast-moving midsize to enterprise level teams. Our flexible solution includes visual project planning, resource planning, beautifully designed reports, best-in-class security and more. We support 1000+ integrations so your team can use the productivity tools they love best. Customers who use Easy Projects report a 30% decrease in project duration and a 98% project completion rate, leading to more projects and profits. Easy Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
Streamtime is project management for creative teams and businesses. Job planning, time tracking, invoicing and scheduling made easy.
Streamtime is project management software for creative businesses. We believe in creating tools that treat creatives as humans, not robots. With Streamtime you can create jobs and projects, plan and track time, and schedule your team. Take advantage of one click quoting and invoicing direct from your job plan and hook up your finances with our Xero, MYOB and Quickbooks integrations. Start for free and take advantage of a free, live 30 minute demo with one of our team. Streamtime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
The project management and collaboration tool that grows as you do, with features for tasks, collaboration, and more.
The project management and collaboration tool that grows as you do, with features for tasks, collaboration, and more. Zenkit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İş Birliği Araçları
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Kilometre Taşı İzleme
  • Tamamlanma Yüzdesi İzleme
  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme