17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Proje Takip Uygulaması

Proje Takip Uygulaması ekiplerin proje ile ilgili görevler konusunda iş birliği yapmasına ve proje tamamlanma oranı, bütçe, zaman ve giderlerin takibi konusunda yardım eder. Proje Takip Yazılımı kaynak tahsisi konusunda da kullanılır.

27 sonuç
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
7pace Timetracker, Azure DevOps’u kullanan ekipler için entegre ve profesyonel bir zaman yönetimi ve raporlama çözümüdür. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi
7pace Timetracker sayesinde Azure DevOps mühendisleri zamanı izleyebilir, raporlayabilir, onaylayabilir ve hesaplayabilir. Standart görevleri otomatikleştirir, rapor oluşturmayı sağlar ve proje tamamlama süresini hesaplamaya yardımcı olur. 7pace Timetracker, mevcut BT ortamına sorunsuz bir şekilde entegre olur, kendi entegre güvenlik ve izin modeli vardır. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar işlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir proje izleme aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Temel projelerden karmaşık portföy yönetimine kadar, ekipler monday.com'un açık platformunu kullandıklarında en iyi çalışmalarını sunar.
Açık bir platform olan monday.com Çalışma İşletim Sistemi, ekipleri özel tasarlanmış çözümlerle bir araya getirerek iletişim engellerini aşmayı, projeleri ileriye taşımayı ve katılan herkesi birbiriyle uyumlu hale getirmeyi sağlıyor. Ekibinizin tüm çalışmalarının hangi noktada olduğunu bir bakışta görebilmek için tüm ilerleme güncellemelerine, bütçe onaylarına ve çok daha fazlasına tek bir platformdan kolayca erişin. İster evde, ister ofiste, ister WiFi’sız yolda olun, monday.com önemli bilgilere erişmenizi ve hızlı bir şekilde veriye dayalı daha iyi kararlar vermenizi sağlar. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Bir proje izleme yazılımı olan Wrike’ın kapsamında şablonlar, zaman izleme, Gantt çizelgeleri, panolar, özel talep formları, raporlar ve daha pek çok özellik bulunmaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği ödüllü proje yönetimi yazılımıdır. Özelleştirilmiş talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, bütçe yönetimi, zaman izleme, gerçek zamanlı güncellemeler ve performans raporları gibi özelliklerin hepsini şirket genelinde paylaşılabilen tek bir yerden kullanarak projeleri planlayın, yürütün ve raporlayın. Günlük süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Miro ekranı ile iş akışlarınızı basitleştirin, günlük rutinlerinizi optimize edin ve sonuçları izlenmeye odaklanın. Farklı kanallardan görevleri düzenlemeyi hızlandırın ve bunları dijital beyaz tahtada planlayın. Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable ve daha fazlasıyla güçlü entegrasyondan yararlanın. 250’den fazla önceden hazırlanmış şablonu kullanarak saniyeler içinde başlayın. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Web tabanlı bir görev ve proje yönetimi aracı olan MeisterTask, proje takibi için harikadır.
Web tabanlı bir görev ve proje yönetimi aracı olan MeisterTask, proje takibi için harikadır. Şık tasarımlı arayüzleri, kullanımı kolay işlevleri ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyonu sayesinde, proje ekiplerinin projeleri takip etmeleri için makul bir seçenektir. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm.
Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla! 15 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Kurumsal kalitede özellikler, hoş panolar, güçlü raporlar ve çok sayıda özelleştirmeye sahip hepsi bir arada PMS (Proje Yönetim Sistemi). Ekim 2019’dan bu yana Gartner’da üst sıralarda yer almaktadır. Celoxis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Zaman takip yazılımı: Tam zamanlı ve serbest çalışanlar için zamanı hızlı ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu.
Ekipler ve projeler genelinde zamanı kolay ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu. Timely’nin otomatik zaman takip yazılımı sayesinde şirketler, hem iş gücüyle iletişimi sürdürebilir hem de faturalandırma ve proje yönetiminden ekip yönetimi ile kaynak planlamaya kadar olan faaliyetlerini doğru bir şekilde raporlayabilir. Tasarım gereği kullanıcı düzeyinde katı bir gizlilik sunan Timely, çalışanların gerçekten güvendiği bir izleme aracıdır. Timely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Pacer inovasyon yönetimidir. Veriye dayalı sonuçlarla küresel işletmeler için değişim sağlama, uygulama ve izleme.
Pacer (eski adıyla EHSolution/4MyRollout), büyük ölçekli proje planlamasını daha kolay ve daha verimli hale getirir, proje liderlerinin ekip üyeleriyle pek çok farklı yer üzerinden iletişim kurmasını, ilerlemeyi sorunsuz bir şekilde planlamasını, iletmesini ve takip etmesini gerçek zamanlı olarak sağlar. Uygulama, iş akışını düzene koymak ve yönetime proje durumu hakkında kuş bakışı bir görünüm sunmak için özelleştirilebilir. Marka dağıtımları, yazılım lansmanları, açılışlar, geçişler, insan kaynakları girişimleri, ve pazarlama lansmanları Pacer ile zamanında yapılabilir. Pacer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Kulvar, WIP (devam eden iş) limitleri, zaman izleme ve değer-çabaya göre biriken iş önceliklendirmesi ile yazılım geliştirme ekipleri için üst düzey Kanban aracı
Hygger, "Trello kadar basit ve Jira kadar güçlü" olduğu için hem teknoloji alanında çalışanlar hem de diğerleri tarafından sevilen, yazılım geliştirme ekiplerine yönelik üst düzey Kanban aracıdır. Kanban panoları; kulvar, WIP limitleri, zaman izleme ve scrum desteği (hikaye noktaları, ilerleme tabloları vb.) ile geliştirilmiştir. Biriken işler listenizi yönetin ve değer-çaba önceliklendirmesine göre özellikleri veya görevleri önceliklendirin. Üst düzey yol haritaları oluşturun ve bunları ekibinizle paylaşın. Hygger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Kissflow Workflow, hem yapılandırılmış iş akışlarını hem de yapılandırılmamış iş akışlarını destekleyen önde gelen uçtan uca iş akışı yazılımlarından biridir.
Kissflow Workflow, hem yapılandırılmış iş akışlarını (durum yönetimi) hem de yapılandırılmamış iş akışlarını (BPM/süreç yönetimi) destekleyen önde gelen uçtan uca iş akışı yazılımlarından biridir. Kissflow Workflow, herkesin otomatik bir süreç ve proje panosu oluşturabileceği, durum akışını yönetebileceği ve iş konuları üzerinde birlikte çalışabileceği, hepsi bir arada akıllı ve kolayca entegre edilen bir platformdur. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Ekiplerinizi görevler, müşteriler, projeler, özellikler, siparişler, ürünler dahil her şeyi planlamaya, organize etmeye ve izlemeye teşvik edin.
Tüm proje ve ekipler kolay ve hızlı bir şekilde planlanabilir, organize edilebilir ve izlenebilir. Lumeer oldukça kolay bir görsel proje takibi sunar. Herkes bir sonraki adımda ne yapacağını, bunun neden önemli olduğunu ve nasıl yapılacağını bilir. Gereksiz eşgüdüm toplantılarını, sonu gelmez e-posta yazışmalarını ve kafa karıştırıcı elektronik çizelgeleri kaldırın. Olağanüstü esneklik, herkese mükemmel iş akışını oluşturma, ilerlemeyi yönetme ve izleme özgürlüğü verir. Ekiplerinizin bugünkü çalışma şekline uyum sağlama ve ihtiyaçlarınıza göre büyüme esnekliği. Lumeer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma.
todo.vu, CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Teamdeck, kaynak planlama + zaman izleme + izin yönetimi özelliklerine sahip eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümüdür.
Projelerini daha hızlı tamamlamak ve sağlıklı bir ekip yapısına sahip olmayı sürdürmek isteyen işletmeler için kaynak planlamasını + süreleri izlemeyi + izin yönetimini sağlayan eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümü. Elektronik çizelgelere, manuel izlemeye, zahmet çekmeye gerek kalmaz. Yedi günlük ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın. teamdeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Canny, tüm geri bildirim döngüsünde gezinmek için ihtiyacınız olan her şeyi kapsayacak şekilde tasarlanmış bir kullanıcı geri bildirim aracıdır.
Ürün kararlarınıza yönelik bilgi sağlamak için kullanıcı geri bildirimlerini tek bir yerde toplayın, düzenleyin ve analiz edin. Geri bildirime öncelik verin, bir yol haritası oluşturun ve yerleşik bir değişim günlüğü ile iletişim döngüsünü kapatın. Canny hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Yeni başlayanlardan, uzmanlara kadar herkese uyarlanmış sezgisel bir araç. Görevleri planlamak için gelişmiş özellikler ve bunları gerçekleştirmek için gereken iş yükü.
Beesbusy iş birliğine dayalı, kullanımı kolay bir planlama aracıdır. - Görevlerin planlanması basit bir Gantt çizelgesiyle gerçekleştirilir. - Kaynak planlama, tüm kaynakları ve ilgili görevleri bir programda görüntüleyen bir görünümde yapılır. Bu görünüm, kaynakların işgal oranlarını göz önünde bulundurarak iş yükünü planlamanızı sağlar. Her iki görünüm de çoklu proje modunda kullanılabilir. Görevleri ve kaynakları planlayarak, gerçekçi programlar oluşturmanızı sağlayan kaldıraçları etkinleştirirsiniz. Beesbusy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Windows için İş Planı Yazılımı. Finansal projeksiyonunuzu ülke ve ekonomik sektöre göre oluşturun. Dil ingilizce
İş Planı Yazılımı. Bütçeler, mali değerlendirme ve ülkeye ve ekonomik sektöre göre nakit akışı dahil olmak üzere mali tahmin projeksiyonunu oluşturur. Excel ve Word kullanır ve örnekler, vakalar ve referanslar içeren çevrimiçi bir kılavuza sahiptir. Projeniz PC'nizde, bulutta değil. Abonelik yok, sadece bir ödeme. Ülkeler: tümü, Para Birimi: tümü, Arayüz ve raporlama dilleri: İngilizce, Fransızca, İspanyolca, İtalyanca, o Portekizce. Intecplan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
VOGSY, Google Workspace kullanıcılarının fiyat teklifinden tahsilata kadar proje yaşam döngüsünü Google tabanlı, kolay tek bir platformda planlamasını, izlemesini ve optimize etmesini sağlar.
VOGSY, projeleri, fırsatları, kaynakları ve gelirleri planlamaya, izlemeye ve optimize etmeye yönelik Google Workspace çözümüdür. Proje ve kaynakları Gantt çizelgelerinde görselleştirin, proje şablonlarıyla planlayın ve Google Drive’ın proje dosyası yapılarını otomatikleştirmesini ve dosyaları merkezileştirmesini sağlayın. Planlama, bütçe ve marjı gerçek zamanlı olarak izleyin, Dokümanlar ile oluşturulan otomatik fiyat teklifleri ve faturalar gönderin ve E-Tablolar’da gerçek zamanlı raporları kullanın. VOGSY, ekiplerin Gmail hesaplarına iş akışları da göndererek üretkenlik ve verimliliği en üst düzeye çıkarır. VOGSY hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Özelleştirilebilir sürekli gelişim araçları, merkezi veri özellikleri ve gerçek zamanlı panolar. Hepsi tek bir uygulamada.
Minitab Engage, özelleştirilebilir sürekli gelişim araçları, merkezi veri saklama ve bakım ile gerçek zamanlı panoları harmanlayan bir çözümdür. İster daha fazla görünürlük, gözetim ve yönetişim yoluyla süreç iyileştirmeyi artırmak, ister en iyi sınıf araçları kullanarak ürün ve hizmetleri optimize etmek için olsun Minitab Engage, sürekli gelişim projelerini daha görünür, etkili ve kârlı hale getirmek için gereken her şeyi sağlar. Minitab Engage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi
Klient PSA, AppExchange’de KOBİ’ler için önemli Salesforce Professional Services (PSA) yazılımları arasında yer aldı.
Profesyonel hizmet projelerinizi baştan sona yönetmenin bir yolunu arıyorsanız, Klient PSA sizin için ideal. Satış ve hizmet sunma süreci boyunca müşterilerle kolayca iş birliği yapabilmeniz için en başından itibaren müşterilerle birlikte tasarlanmıştır. Ayrıca, güçlü platformu sayesinde fiyat tekliflerinden sözleşmelere, zaman takibinden faturalandırma ve raporlamaya kadar proje yaşam döngünüzün tüm yönlerini izlemenize ve yönetmenize olanak tanır. Klient PSA’nın işinizi nasıl değiştirebileceğini görmeye hazır mısınız? Klient PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Etkinlik İzleme
  • Görev Planlama
  • Birden Çok Proje
  • Proje Süresi İzleme
  • İş Akışı Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Öncelik Belirleme
  • Proje Planlama
  • Görev Yönetimi