15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Organizasyon Şeması Programı

Organizasyon Şeması Programı bir kuruluşun yapısının ve operasyonlar, faaliyetler, görevler ve çalışanlar arasındaki ilişkilerin grafiksel görüntülenmesini sağlar.

5 sonuç
Veri açısından zengin organizasyon şemaları, panolar ve modelleme özelliği sayesinde gelişmiş organizasyonel tasarım ve etkinlik yazılımı. Ingentis org.manager hakkında daha fazla bilgi
Ingentis org.manager organizasyon şemaları, tasarım ve analiz için verimli bir araçtır. Özel organizasyon şemaları, SAP HCM, SuccessFactors, PeopleSoft, Workday, Oracle HR gibi önde gelen İK sistemlerinden veya diğer veri kaynakları alınan verilere dayanılarak oluşturulur. KPI’lar, örneğin hiyerarşik olarak veya panolarda görüntülenebilir. Modelleme özelliği kullanıcı dostu bir şekilde simülasyonlara olanak sağlar. Yeniden düzenlemeler sürükle-bırak yoluyla gerçekleştirilebilir ve nesneler ek bilgilerle eklenebilir, kaldırılabilir veya düzenlenebilir. Ingentis org.manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Denetimi
  • Çalışan Fotoğrafları
  • İnteraktif Öğeler
  • Yayımlama/Paylaşma
monday.com, organizasyon şemalarından ekip oluşturmaya kadar tüm İK ihtiyaçları için tek bir yerden özel çözümler sunan açık bir platformdur.
monday.com, ekiplerin tüm ihtiyaçları için İK yöneticilerinin özel çözümler oluşturmasına olanak tanıyan açık bir platformdur. Tüm adayların işe alım sürecini bir bakışta izleyin, yeni çalışanları önceden hazırlanmış şablonlarla işe alıştırın, mevcut çalışanların katılımını sağlamak için ekip oluşturma faaliyetlerini belgeleyin ve mevcut tüm çalışanların ayrıntılarını güzel renk kodlu panolarda saklayın. Son olarak, platformun mevcut iş akışlarınızı sorunsuz bir şekilde tamamlayabilmesi için monday.com'u G Suite ve halihazırda kullandığınız 30'dan fazla araçla entegre edin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Denetimi
  • Çalışan Fotoğrafları
  • İnteraktif Öğeler
  • Yayımlama/Paylaşma
Miro ile her şeyi görsel olarak açıklayın. Eşleme ve şemalaştırma için önde gelen iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından birini deneyin
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Süreçleri, sistemleri, akışları, site haritalarını ve daha fazlasını eşleştirin. Kullanımı kolay, sonsuz bir kanvas üzerinde sıfırdan kurun veya hızlı başlamak için 250’den fazla şablondan yararlanın. Ekip iş birliğinizi daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonlardan yararlanın. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Denetimi
  • Çalışan Fotoğrafları
  • İnteraktif Öğeler
  • Yayımlama/Paylaşma
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler, teknoloji destekli self servis bir süreç kullanarak 150’den fazla ülkede bordro işlerini halledebilir ve yerelleştirilmiş yasal sözleşmeler oluşturabilir. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 3500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Denetimi
  • Çalışan Fotoğrafları
  • İnteraktif Öğeler
  • Yayımlama/Paylaşma
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür.
Kuruluş şeması, bir işletmenin yönetim yapısını ve organizasyon hiyerarşisini gösteren bir diyagramdır. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Sürükle ve Bırak
  • Sürüm Denetimi
  • Çalışan Fotoğrafları
  • İnteraktif Öğeler
  • Yayımlama/Paylaşma