17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Organizasyon Şeması Programı

Organizasyon Şeması Programı bir kuruluşun yapısının ve operasyonlar, faaliyetler, görevler ve çalışanlar arasındaki ilişkilerin grafiksel görüntülenmesini sağlar.

Veri açısından zengin organizasyon şemaları, panolar ve modelleme özelliği sayesinde gelişmiş organizasyonel tasarım ve etkinlik yazılımı. Ingentis org.manager hakkında daha fazla bilgi
Ingentis org.manager organizasyon şemaları, tasarım ve analiz için verimli bir araçtır. Özel organizasyon şemaları, SAP HCM, SuccessFactors, PeopleSoft, Workday, Oracle HR gibi önde gelen İK sistemlerinden veya diğer veri kaynakları alınan verilere dayanılarak oluşturulur. KPI’lar, örneğin hiyerarşik olarak veya panolarda görüntülenebilir. Modelleme özelliği kullanıcı dostu bir şekilde simülasyonlara olanak sağlar. Yeniden düzenlemeler sürükle-bırak yoluyla gerçekleştirilebilir ve nesneler ek bilgilerle eklenebilir, kaldırılabilir veya düzenlenebilir. Ingentis org.manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • İnteraktif Öğeler
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Yayımlama/Paylaşma
EntityKeeper ile tüm kuruluşlarınızı tek bir güvenli çözümde yönetin, organize edin, izleyin ve hizmet verin. EntityKeeper hakkında daha fazla bilgi
EntityKeeper, kuruluşları, organizasyon şemalarını ve dosyalama gereksinimlerini organizasyonunuz genelinde yönetme şeklinizi basitleştirir. Kapsamlı platformu, gerçek zamanlı kuruluş ve uyumluluk bilgilerine kolayca erişmenizi, veri alanlarını özelleştirmenizi, dosyalama/vergi tarihleri gibi bildirimlerle kritik son tarihleri yönetmenizi ve derinlemesine organizasyon şemaları oluşturmanızı sağlar. Ek olarak, Kurumsal Hizmetler, bir kuruluş oluşturma, kapanış için kurumsal belgeler ve daha fazlası gibi kuruluş başvurularını manuel olarak yönetme ihtiyacını ortadan kaldırır. EntityKeeper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • İnteraktif Öğeler
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Yayımlama/Paylaşma
monday.com, organizasyon şemalarından ekip oluşturmaya kadar tüm İK ihtiyaçları için tek bir yerden özel çözümler sunan açık bir platformdur.
monday.com, ekiplerin tüm ihtiyaçları için İK yöneticilerinin özel çözümler oluşturmasına olanak tanıyan açık bir platformdur. Tüm adayların işe alım sürecini bir bakışta izleyin, yeni çalışanları önceden hazırlanmış şablonlarla işe alıştırın, mevcut çalışanların katılımını sağlamak için ekip oluşturma faaliyetlerini belgeleyin ve mevcut tüm çalışanların ayrıntılarını güzel renk kodlu panolarda saklayın. Son olarak, platformun mevcut iş akışlarınızı sorunsuz bir şekilde tamamlayabilmesi için monday.com'u G Suite ve halihazırda kullandığınız 30'dan fazla araçla entegre edin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • İnteraktif Öğeler
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Yayımlama/Paylaşma
Airtable, işe en yakın kişileri en kritik iş süreçlerini hızlandırmaları için destekleyen kodsuz uygulama platformudur.
Airtable, işe en yakın kişileri en kritik iş süreçlerini hızlandırmaları için destekleyen kodsuz uygulama platformudur. Farklı sektörlerden pek çok işletme ürün yönetimi, pazarlama operasyonları, proje ve potföy yönetimi gibi konularda iş akışlarını dahili yapay zekanın gücüyle desteklemek için Airtable’dan yararlanıyor. Merkezi BT liderleri, Airtable'ı kurumsal kullanıcılarını kendi yapay zeka destekli uygulamalarını oluşturmaları için destekleyen bir kullanıcı geliştirme platformu olarak kullanıyor. Bu nedenle, Fortune 100'ün %80'i de dahil olmak üzere 500.000'den fazla kuruluş, işlerin yapılma şeklini dönüştürmeye yardımcı olması için iş birliğine dayalı iş yönetiminde ve kullanıcı geliştirmede Airtable'a güveniyor. Sonuç mu? Daha hızlı yenilik, daha mutlu müşteriler, kurumsal yönetim ve ekipler ve departmanlar için modern bir iş deneyimi. Ücretsiz sürümü bugün airtable.com adresinden edinin Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • İnteraktif Öğeler
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Yayımlama/Paylaşma
Miro ile her şeyi görsel olarak açıklayın. Eşleme ve şemalaştırma için önde gelen iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından birini deneyin
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Süreçleri, sistemleri, akışları, site haritalarını ve daha fazlasını eşleştirin. Kullanımı kolay, sonsuz bir kanvas üzerinde sıfırdan kurun veya hızlı başlamak için 250’den fazla şablondan yararlanın. Ekip iş birliğinizi daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonlardan yararlanın. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • İnteraktif Öğeler
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Yayımlama/Paylaşma
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler, teknoloji destekli self servis bir süreç kullanarak 150’den fazla ülkede bordro işlerini halledebilir ve yerelleştirilmiş yasal sözleşmeler oluşturabilir. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 3500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • İnteraktif Öğeler
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Yayımlama/Paylaşma
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür.
Kuruluş şeması, bir işletmenin yönetim yapısını ve organizasyon hiyerarşisini gösteren bir diyagramdır. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • İnteraktif Öğeler
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Yayımlama/Paylaşma
Ekip üyelerinizi kolayca işe alın, işe alıştırın, yönetin ve elinizde tutun. BizMerlinHR ile İK mutluluğunu hissedin.
Yapay zeka odaklı analizleri ve güvenilir veri entegrasyonlarını kullanarak, gerçekten önemli olan şeylere, yani çalışanlarınıza ve onların gelişimlerine odaklanmak için zamandan tasarruf edip alan yaratın. Özel bir demo rezerve edin ve birden fazla iş panosunda pozisyonları kolayca yönetmeyi ve yayımlamayı, kültürü geliştirmek ve güçlendirmek için sürekli performans yönetimini kullanmayı, kapsamlı işe alıştırma süreciyle yeni işe alınanlara harika bir deneyim sunmayı, özel PTO (mazeretli izinler) politikaları ve izin türleri oluşturmayı, kişiselleştirilmiş eğitimi ve kariyer planlayıcıyı kullanmayı ve çok daha fazlasını öğrenin. ClayHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • İnteraktif Öğeler
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Çalışan Fotoğrafları
  • Yayımlama/Paylaşma