15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Çalışan İzin Sistemi

Çalışan İzin Sistemi kuruluşların çalışanların izin sürelerini yönetmelerine, izin politikalarını belirlemesine ve izin isteklerinin onayını otomatikleştirmesine imkân tanır.

15 sonuç
Calamari; İK, izin ve PTO kayıtlarınızı daha kolay takip edebileceğiniz Slack, JIRA, G Suite ve Office365 ile entegredir. Calamari hakkında daha fazla bilgi
Calamari personel yönetimini kolaylaştıran bir İK yönetimi yazılımıdır. Her türlü devamsızlığın planlanmasına ve izlenmesine olanak tanır. Yaklaşan devamsızlıklar ve izin talepleri hakkında bildirim alabilirsiniz. Calamari, birden fazla ülke ve konumda ofisleri bulunan şirketleri destekler ve role dayalı güvenlik desteği sunar. Uygulama JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ve Asana gibi proje yönetimi araçlarıyla entegre edilmiştir. Calamari hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
Kissflow Workflow, izin süreçlerinin tek bir yerden yönetimi için iyi bir platformdur. Kissflow hakkında daha fazla bilgi
Kissflow Workflow, izin sürecini yönetmek için iyi bir platformdur. Kullanımı son derece kolaydır ve 10.000’den fazla müşteri tarafından güvenilmektedir. Kissflow Workflow, izinlerin sürekli yönetimi için kapsamlı bir çözüm sunar. Kullanımı kolay izin yönetimi platformuyla farkındalığınızı geliştirin. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
BambooHR sayesinde çalışanlar web veya mobil uygulama üzerinden izin talep edebilir. Yöneticiler, gözden geçirilmesi ve onaylanması kolay anlık uyarılar alır.
BambooHR ile izinleri yönetmek, tasarım itibarıyla sade ve kolaydır. Çalışanlar web veya mobil uygulama üzerinden izin talep edebilir. Yöneticiler, gözden geçirilmesi ve onaylanması kolay anlık uyarılar alır. Çalışanların izinlerini planlamalarına yardımcı olan izin hesaplayıcısı ve bugün veya gelecekte kimin ofis dışında olduğunu gösteren, Bamboo ana ekranındaki Kim Dışarıda (Who's Out) pencere ögesi gibi özelliklerle, BambooHR izin yönetiminin tıkır tıkır işlemesini sağlar. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
Jibble maaş bordrosu, işe devam ve projeler için ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı.
Jibble ücretsiz bir giriş/çıkış saati kaydı uygulamasıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. İnşaat, üretim, perakende, yiyecek ve içecek hizmetleri, uzaktan çalışma, yeni kurulan şirketler, saha hizmetleri, sağlık hizmetleri, acenteler, eğitim, ofis tabanlı şirketler ve diğerleri için. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
Sage HR, İK’yı basitleştiren ödüllü bir İK yönetimi çözümüdür.
Elektronik çizelgeleri veya kağıt formları unutun. Sage HR, istek ve onayları dijital olarak işler, ardından paylaşılan takvim ve raporlarda izler. Görevleri zahmetsizce otomatikleştirmek, Excel sayfası bağımlılığını ortadan kaldırmak, yazılımın benimsenmesini artırmak ve e-posta sıklığını azaltmak için Sage HR’nin kullanıcı dostu gezintisini ve özelleştirilebilir panosunu kullanın. Android ve iOS uygulamaları mevcuttur. Sage HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
Kurumsal işletmelerin, birinci sınıf iş gücü yönetimi yoluyla üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olur.
Kurumsal işletmelerin üretkenliği ve kârlılığı artırmak için daha akıllı planlama yapmasına yardımcı olmaktadır. Talebi etkili bir şekilde tahmin etmek ve personeli en uygun şekilde planlamak için veri odaklı teknoloji kullanır. Aksi takdirde fark edilmeyecek kalıpları belirlemek için kişiselleştirilmiş algoritmalar ve makine öğrenimi kullanır, küresel olarak kurumsal işletmelere sınıfının en iyisi iş tahminleri ve işgücü yönetimi sağlar. Rotageek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
Çalışanların izin kullanımlarını, çalışma programlarını ve kişisel dosyalarını etkili bir şekilde yönetmeye yarayan çevrimiçi sistem.
HRnest, insan kaynakları departmanlarının günlük çalışmalarını destekleyen, kullanımı kolay bir yazılımdır. İK'de en basit olan bile en zorudur. HRnest bu sorunu bulut tabanlı sistem aracılığıyla izinleri ve devamsızlıkları yöneterek çözer. Taleplerin dijital olarak dolaşımı ve kişisel dosya depolama alanı, kuruluşunuzun önemli miktarda zaman kazanmasını sağlarken, size de kuruluşunuzu düzenli bir şekilde yönetmenizde yardımcı olur. Veri tabanı, yüksek veri güvenliği standartlarına (GDPR dahil) uyum sağlar ve herhangi bir konum veya cihazdan 7/24 erişilebilir. HRnest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
Küçük ve orta ölçekli işletmeler için oyunlaştırılmış zaman izleme, ekran görüntüleri, izin yönetimi, raporlar, faturalandırma ve ödeme yönetimi.
Trackabi zaman izleme, ekran görüntüsü yakalama, zaman raporlarının hazırlanması, fatura oluşturma, çalışan izni yönetimi ve bir şirketi günlük olarak yönetmeyle ilgili diğer birçok zahmetli şey için web tabanlı bir bulut hizmetidir. Trackabi'de küçük ve orta ölçekli işletmelere odaklanıyoruz. Trackabi ayrıca Windows, macOS ve Linux platformları için mükemmel bir masaüstü zamanlayıcı uygulaması sunar. Kullanıcı etkinliğine bağlı olarak zamanı manuel veya otomatik olarak izlemeyi sağlar. Trackabi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
Tek bir kaynak planlama aracında ekip planlama + proje planlama + zaman izleme + uygunluk durumu yönetimi + kullanım + tahminlendirme
>> Kaynak ve proje planlama yazılımı >> İzin yönetimi + çalışan planlama + zaman izleme + proje planlama ve bütçeleme + zaman çizelgeleri + iş yükü + performans + kaynak tahmini özellikleri. >> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir. >> BT, finans, perakende, oyun, eğitim, medya ve kreatif sektörlerde kullanılmaktadır. >> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum yardımı. Deneme sürümü için kaydolun. teamdeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
Çalışanlar tarafından harcanan süreyi izlemek için çeşitli raporlar içeren, her zaman kullanılabilir ve kullanımı kolay devamsızlık yönetimi yazılımı.
TIMEOFF.GURU, ekibinizdeki ve şirketinizdeki her izin, tatil ve devamsızlığı gönderme, onaylama, izleme ve yönetme sürecindeki hataları en aza indirmenize ve çok fazla zaman kazanmanıza yardımcı olur. TIMEOFF.GURU hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
Ekip üyelerinizi kolayca işe alın, işe alıştırın, yönetin ve elinizde tutun. BizMerlinHR ile İK mutluluğunu hissedin.
Yapay zeka odaklı analizleri ve güvenilir veri entegrasyonlarını kullanarak, gerçekten önemli olan şeylere, yani çalışanlarınıza ve onların gelişimlerine odaklanmak için zamandan tasarruf edip alan yaratın. Özel bir demo rezerve edin ve birden fazla iş panosunda pozisyonları kolayca yönetmeyi ve yayımlamayı, kültürü geliştirmek ve güçlendirmek için sürekli performans yönetimini kullanmayı, kapsamlı işe alıştırma süreciyle yeni işe alınanlara harika bir deneyim sunmayı, özel PTO (mazeretli izinler) politikaları ve izin türleri oluşturmayı, kişiselleştirilmiş eğitimi ve kariyer planlayıcıyı kullanmayı ve çok daha fazlasını öğrenin. ClayHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
Büyük ölçüde özelleştirilebilir personel yönetimi platformu
Effy, tüm çalışan bilgilerini organize eden ve güvenliğini sağlayan büyük ölçüde özelleştirilebilir bir çalışan yönetimi platformudur. Effy, devamsızlık yönetimini, çalışan işe alıştırma sürecini ve her türlü onay iş akışını otomatikleştirmeye, 360 derece geri bildirim toplamaya, anketler ve bire bir toplantılar düzenlemeye yardımcı olur. Özel raporlarla anlamlı bilgiler sunar, çalışanların gelişimine ve stratejik hedeflere yönelik daha iyi kararların alınmasına yardımcı olur. Effy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
Proje başlangıcından faturaya kadar kaynak planlama, zaman izleme ve proje yönetimi.
elapseit, şunları kapsayan özellikleriyle her büyüklükteki şirket için uygun bir tercihtir: kaynak planlama, proje yönetimi, Kanban panosu ve Gantt görünümünde görev, zaman izleme (onay iş akışı), projeler (aşamalar/faaliyetler), izin yönetimi (onay iş akışı), faturalama ve giderler, belge paylaşımı, pano ve raporlama, erişim seviyeleri, proje bütçeleme, değişen saatlik/günlük oranlar, gerçek zamanlı istatistikler. Ücretsiz denemeye kaydolarak kullanmaya başlayın. elapseit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
Çalışan yönetimiyle ilgili iş sorunlarını çözer.
Shifton, şirket içinde istikrarlı iş akışı sağlayan çok işlevli bir çevrimiçi çözümdür. Shifton, şu özellikleri sayesinde mesai oluşturmak için harcanan zamanı önemli ölçüde azaltır: * Birçok ayarla otomatik çevrimiçi program oluşturma * Çalışanlar arasında mesai değişimi * Çalışanların izin yönetimi * Çalışanların çalışma süresi istatistikleri * Güncellemelerle ilgili bildirimlerin yönetimi Shifton hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi
İK yöneticileri için çalışanların hastalık izinlerini, rehabilitasyon planlarını takip etme ve izin güncellemeleri hakkında otomatik bildirimler almayı sağlayan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) aracı.
Rehappen, her ölçekten işletmeye çalışanların hastalık izinlerini, rehabilitasyon planlarını, işe dönüş tarihlerini, sağlık raporlarını ve daha fazlasını izlemelerinde ve kaydını tutmalarında yardımcı olmak için tasarlanmış bulut tabanlı bir çözümdür. İstatistikler, not alanları, belirli eşikleri aşan çalışan/yönetici listeleri, rehabilitasyon planları, rutinler ve sağlık raporları sayesinde yöneticiler, dikkat etmeleri gereken noktaları erkenden tespit edebilir. Çalışanların durumu daha basit ve sürdürülebilir hale getirilebilir. Çalışma ortamını ve personel SKA’larını (sürdürülebilir kalkınma amaçları) destekler. Rehappen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Çalışan Planlama
  • FMLA (ABD Aile ve Hastalık İzni Yasası) Yönetimi
  • Onay Süreci Denetimi
  • İzin Politikası Yönetimi