15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Versiyon Kontrol Sistemi

Versiyon Kontrol Sistemi kuruluşların belgelerindeki değişiklikleri izlemelerine ve yönetmelerine imkân tanır. Sürüm Kontrol Sistemi olarak da bilinir.

monday.com Çalışma İşletim Sistemi, kuruluşunuzdaki tüm belge süreçlerinin kolayca merkezileştirilmesini, düzenlenmesini, izlenmesini ve otomasyonunu sağlar.
monday.com Çalışma İşletim Sistemi, kuruluşunuzdaki tüm belgelerin kolayca paylaşılmasını, düzenlenmesini, izlenmesini ve kategorilere ayrılmasını sağlar. Verimliliği artırmak ve hataları en aza indirmek için belgeleri kolayca oluşturun, gerçek zamanlı olarak paylaşıp iş birliği yapın ve belge onay iş akışlarını otomatikleştirin. Belgelerinizi tek bir yerde merkezileştirin. Geçmiş düzenlemeleri izleyip gözden geçirin. Ekibinizin hemfikir olmasını sağlamak için belge süreçlerini standartlaştırın. monday.com, iş birliğine dayalı bir çalışma alanında daha düzenli belge yönetimine olanak tanır. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Revizyon Geçmişi
  • Denetim Kaydı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Belge İade Etme/Kullanıma Alma
  • Sürüm Geri Alma
  • Sürüm Karşılaştırma
Maintenance Connection, işletmelerin varlık arızalarını önlemelerine ve durma sürelerini azaltmalarına yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Maintenance Connection, her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilmiştir ve büyük sektörlerde derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Revizyon Geçmişi
  • Denetim Kaydı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Belge İade Etme/Kullanıma Alma
  • Sürüm Geri Alma
  • Sürüm Karşılaştırma
Şirketinizin tüm destek materyalleri için merkezi tek bir gerçeklik kaynağı oluşturun.
Şirketinizin tüm destek materyalleri için merkezi tek bir gerçeklik kaynağı oluşturun ve belge onay iş akışları, sürüm kontrolü, denetim izi, iş birliği araçları ve içeriği büyük ölçekte güncelleme yeteneği ile operasyonel makinenizin verimli bir şekilde çalışmasını sağlayın. Seismic ile içerik kirlenmesini önleyebilir ve satıcılara mükerrer ve eski dosyaların iletilmesini önleyebilirsiniz. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Revizyon Geçmişi
  • Denetim Kaydı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Belge İade Etme/Kullanıma Alma
  • Sürüm Geri Alma
  • Sürüm Karşılaştırma
Büyük kuruluşlar için sürüm kontrolü, FileHold belge yönetimi yazılımının ayrıca satın alınması gereken bir özelliğidir.
Sürüm kontrolü, FileHold belge yönetim yazılımının ayrıca satın alınması gereken bir özelliğidir. Yirmi veya daha fazla kullanıcısı bulunan büyük kuruluşlar için ekonomiktir. Sürüm kontrolü, her belge değişikliğini izler ve değişikliği yapan kullanıcının denetim izini içerir. Önceki herhangi bir belge sürümüne geri dönüp onay veya inceleme için iş akışı başlatılabilir. Şunları içerir: arama, kullanıcı güvenliği, bulut, mobil, tarama, API, isteğe bağlı AD, SharePoint ve e-imza. MS Office ile entegre. FileHold hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Revizyon Geçmişi
  • Denetim Kaydı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Belge İade Etme/Kullanıma Alma
  • Sürüm Geri Alma
  • Sürüm Karşılaştırma
Kapsamlı özelliklere ve Zoho uygulamaları entegrasyonlarına sahip dijital imza yazılımını kullanarak belgeleri elektronik olarak imzalayın, gönderin ve yönetin.
Zoho Sign, iş evraklarınızı imzalamak veya yasal olarak başkalarına imzalatmak ve belgeleri tamamen çevrim içi olarak izlemek ve yönetmek için güvenli, bulut tabanlı bir dijital imza uygulamasıdır. Kolayca e-imza iş akışları oluşturmanıza, imzalayanların kimliğini doğrulamanıza ve hatırlatıcılar göndermenize olanak tanır. Ayrıca özel markalama seçenekleri ve şablonlar, toplu gönderme, şahsen imzalama ve form tabanlı imzalama gibi gelişmiş özellikler sunar. Mobil uygulamalarıyla hareket hâlindeyken belge imzalayabilir ve REST API'lerini kullanarak diğer uygulamalarla entegre edebilirsiniz. Zoho Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Revizyon Geçmişi
  • Denetim Kaydı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Belge İade Etme/Kullanıma Alma
  • Sürüm Geri Alma
  • Sürüm Karşılaştırma
EMS, yüksek öğrenim tesisleri ve her sektördeki işletmeler için oda rezervasyonunu, masa rezervasyonunu ve etkinlik planlamasını basitleştirir.
Accruent’in EMS yazılımı, yüksek öğrenim tesislerinin ve her sektörden işletmelerin fiziksel alanlarını optimize etmesine yardımcı olur. Oda rezervasyonu, masa rezervasyonu ve etkinlik planlama yazılımımız alan yönetimini basitleştirir ve güvenli, zenginleştirici ve modern bir iş yeri veya kampüs deneyimi oluşturmanıza yardımcı olur. EMS ile şunları yapabilirsiniz: - Programlama çakışmalarını ortadan kaldırabilirsiniz - Video konferans entegrasyonları ile karma çalışmayı kolaylaştırabilirsiniz - İşbirliğini artırabilirsiniz - Mobiliteyi artırabilirsiniz - Alanınızı yönetmenize yardımcı olacak analizler elde edebilirsiniz EMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Revizyon Geçmişi
  • Denetim Kaydı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Belge İade Etme/Kullanıma Alma
  • Sürüm Geri Alma
  • Sürüm Karşılaştırma
Meridian, operasyonlar ve bakım ekipleri için tek bir gerçeklik kaynağı sağlayan bir mühendislik belgesi yönetim sistemidir.
Accruent'in Meridian sistemi, günümüzün karmaşık mühendislik, proje ve operasyon ortamında tek bir gerçeklik kaynağı sağlayan, amaca yönelik bir mühendislik belgesi yönetim sistemidir (EDMS). Bakım ve operasyon ekiplerinin belge yönetimini kolaylaştırmasına, güvenlik ve uyumluluğu sağlamasına ve şirket genelinde iş birliğini en üst düzeye çıkarmasına yardımcı olur. Bulut tabanlı ve kurum içi çözümlerimiz, işletmelerin eski çözümler veya genel belge yönetim sistemleriyle ilişkili tekrarlayan sorunların üstesinden gelmesine yardımcı olur. Meridian hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Revizyon Geçmişi
  • Denetim Kaydı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Belge İade Etme/Kullanıma Alma
  • Sürüm Geri Alma
  • Sürüm Karşılaştırma
SOS Click ile ihtiyacınız olduğunda Microsoft Word, Excel ve PowerPoint çalışmanıza her zaman erişebilirsiniz. Artık iş kaybı yok!
Dropbox, Google Drive, Microsoft OneDrive, e-posta, yerel klasörler, harici depolama ve daha fazlasına dosyaları tek tıklamayla doğruca Office'ten kaydederek dosya bozulması, internet bağlantısının olmaması veya başka bir donanım ve yazılım hatası nedeniyle işinize erişimi kaybetme olasılığını azaltın - İşiniz ihtiyaç duyduğunuzda her zaman hazır. SOS Click hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Revizyon Geçmişi
  • Denetim Kaydı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Belge İade Etme/Kullanıma Alma
  • Sürüm Geri Alma
  • Sürüm Karşılaştırma
Kalite yönetimi, belge yönetimi, iş akışı yönetimi, risk yönetimi, kapasite yönetimi ve süreç yönetimi için yazılım.
ManualMaster, kuruluşların politikalarını, prosedürlerini, süreçlerini ve diğer belgelerini verimli bir şekilde oluşturmasına, yönetmesine ve dağıtmasına yardımcı olur. Kullanıcı dostu arayüzü, kullanıcıların belgeleri ve iş akışlarını kolayca oluşturmasına ve düzenlemesine olanak tanıyarak kuruluş genelinde tutarlılık ve uyumluluk sağlar. Sürüm kontrolü, otomatik bildirimler ve raporlama yetenekleri gibi gelişmiş özellikler sunarak belge revizyonlarını izlemeyi ve mevzuata uygunluğu sağlamayı kolaylaştırır. ManualMaster hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Revizyon Geçmişi
  • Denetim Kaydı
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Belge İade Etme/Kullanıma Alma
  • Sürüm Geri Alma
  • Sürüm Karşılaştırma