18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Versiyon Kontrol Sistemi
Versiyon Kontrol Sistemi kuruluşların belgelerindeki değişiklikleri izlemelerine ve yönetmelerine imkân tanır. Sürüm Kontrol Sistemi olarak da bilinir.
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
(12) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Avustralya
Kanada
İsviçre
Almanya
Danimarka
Fransa
Birleşik Krallık
Hollanda
Amerika Birleşik Devletleri
Diller
Fiyat Seçenekleri
12 sonuç
Sıralama kriteri
%100 bulut tabanlı belge sürümü kontrol yazılımı ile artık daha kolay. Üst öğe/alt öğe ilişkileri. Sınırsız dosya ekleri. Ücretsiz Deneme.
QT9 QMS hakkında daha fazla bilgi
Bulut tabanlı Belge Sürümü Kontrol Yazılımı ile %100 kağıtsız kullanın. QT9 QMS, gerçek zamanlı analizlerle belgelerdeki değişiklikleri merkezi olarak yönetmeyi ve izlemeyi kolaylaştırır. Onaylayıcıları atayın ve belgeleri doğru bir şekilde onaylayın, reddedin veya doğrulayın. Otomatik e-posta bildirimlerini ve FDA 21 CFR Bölüm 11 uyumlu elektronik imzaları içerir. Herhangi bir belge türünü yönetin. Ana/alt ilişkileri atayın. Herhangi bir belgeye sınırsız sayıda dosya ekleyin. Ana ve ekran kopyalarını kontrol edin. Belgeleri eğitim kayıtlarına bağlayın. Demoya göz atın.
QT9 QMS hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Denetim Kaydı
- Revizyon Geçmişi
- Sürüm Karşılaştırma
- Sürüm Geri Alma
- Document Check-in/Check-out
KOBİ’ler için ideal bulut tabanlı QMS (kalite yönetim sistemi) yazılımı. Denetimler, belge kontrolü, CAPA…
Trackmedium QMS hakkında daha fazla bilgi
KOBİ’ler için ideal bulut tabanlı QMS (kalite yönetim sistemi) yazılımı. TRACKMEDIUM, denetim yönetimi, CAPA (düzenleyici ve önleyici faaliyetler), belge kontrolü, değişiklik yönetimi, NCM (uyumsuzluk yönetimi) ve eğitim yönetimi modüllerini içeren aylık bir abonelik hizmetidir. TRACKMEDIUM, şirketlerin daha iyi ve daha güvenli ürünler oluşturmasını, verimliliği artırmasını ve ISO 9001, 14001 ve OSHA dahil olmak üzere, endüstri standartlarına uygunluğu sağlamasını, aynı zamanda maliyetleri ve riskleri azaltmasını temin eder.
Trackmedium QMS hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Denetim Kaydı
- Revizyon Geçmişi
- Sürüm Karşılaştırma
- Sürüm Geri Alma
- Document Check-in/Check-out
monday.com Çalışma İşletim Sistemi, kuruluşunuzdaki tüm belge süreçlerinin kolayca merkezileştirilmesini, düzenlenmesini, izlenmesini ve otomasyonunu sağlar.
monday.com Çalışma İşletim Sistemi, kuruluşunuzdaki tüm belgelerin kolayca paylaşılmasını, düzenlenmesini, izlenmesini ve kategorilere ayrılmasını sağlar. Verimliliği artırmak ve hataları en aza indirmek için belgeleri kolayca oluşturun, gerçek zamanlı olarak paylaşıp iş birliği yapın ve belge onay iş akışlarını otomatikleştirin. Belgelerinizi tek bir yerde merkezileştirin. Geçmiş düzenlemeleri izleyip gözden geçirin. Ekibinizin hemfikir olmasını sağlamak için belge süreçlerini standartlaştırın. monday.com, iş birliğine dayalı bir çalışma alanında daha düzenli belge yönetimine olanak tanır.
monday.com hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Denetim Kaydı
- Revizyon Geçmişi
- Sürüm Karşılaştırma
- Sürüm Geri Alma
- Document Check-in/Check-out
Maintenance Connection, işletmelerin varlık arızalarını önlemelerine ve durma sürelerini azaltmalarına yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Maintenance Connection, her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilmiştir ve büyük sektörlerde derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar.
Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Denetim Kaydı
- Revizyon Geçmişi
- Sürüm Karşılaştırma
- Sürüm Geri Alma
- Document Check-in/Check-out
Şirketinizin tüm destek materyalleri için merkezi tek bir gerçeklik kaynağı oluşturun.
Şirketinizin tüm destek materyalleri için merkezi tek bir gerçeklik kaynağı oluşturun ve belge onay iş akışları, sürüm kontrolü, denetim izi, iş birliği araçları ve içeriği büyük ölçekte güncelleme yeteneği ile operasyonel makinenizin verimli bir şekilde çalışmasını sağlayın. Seismic ile içerik kirlenmesini önleyebilir ve satıcılara mükerrer ve eski dosyaların iletilmesini önleyebilirsiniz.
Seismic hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Denetim Kaydı
- Revizyon Geçmişi
- Sürüm Karşılaştırma
- Sürüm Geri Alma
- Document Check-in/Check-out
Kapsamlı özelliklere ve Zoho uygulamaları entegrasyonlarına sahip dijital imza yazılımını kullanarak belgeleri elektronik olarak imzalayın, gönderin ve yönetin.
Zoho Sign, iş evraklarınızı imzalamak veya yasal olarak başkalarına imzalatmak ve belgeleri tamamen çevrim içi olarak izlemek ve yönetmek için güvenli, bulut tabanlı bir dijital imza uygulamasıdır. Kolayca e-imza iş akışları oluşturmanıza, imzalayanların kimliğini doğrulamanıza ve hatırlatıcılar göndermenize olanak tanır. Ayrıca özel markalama seçenekleri ve şablonlar, toplu gönderme, şahsen imzalama ve form tabanlı imzalama gibi gelişmiş özellikler sunar. Mobil uygulamalarıyla hareket hâlindeyken belge imzalayabilir ve REST API'lerini kullanarak diğer uygulamalarla entegre edebilirsiniz.
Zoho Sign hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Denetim Kaydı
- Revizyon Geçmişi
- Sürüm Karşılaştırma
- Sürüm Geri Alma
- Document Check-in/Check-out
EMS, yüksek öğrenim tesisleri ve her sektördeki işletmeler için oda rezervasyonunu, masa rezervasyonunu ve etkinlik planlamasını basitleştirir.
Accruent’in EMS yazılımı, yüksek öğrenim tesislerinin ve her sektörden işletmelerin fiziksel alanlarını optimize etmesine yardımcı olur. Oda rezervasyonu, masa rezervasyonu ve etkinlik planlama yazılımımız alan yönetimini basitleştirir ve güvenli, zenginleştirici ve modern bir iş yeri veya kampüs deneyimi oluşturmanıza yardımcı olur.
EMS ile şunları yapabilirsiniz:
- Programlama çakışmalarını ortadan kaldırabilirsiniz
- Video konferans entegrasyonları ile karma çalışmayı kolaylaştırabilirsiniz
- İşbirliğini artırabilirsiniz
- Mobiliteyi artırabilirsiniz
- Alanınızı yönetmenize yardımcı olacak analizler elde edebilirsiniz
EMS hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Denetim Kaydı
- Revizyon Geçmişi
- Sürüm Karşılaştırma
- Sürüm Geri Alma
- Document Check-in/Check-out
Büyük kuruluşlar için sürüm kontrolü, FileHold belge yönetimi yazılımının ayrıca satın alınması gereken bir özelliğidir.
Sürüm kontrolü, FileHold belge yönetim yazılımının ayrıca satın alınması gereken bir özelliğidir. Yirmi veya daha fazla kullanıcısı bulunan büyük kuruluşlar için ekonomiktir. Sürüm kontrolü, her belge değişikliğini izler ve değişikliği yapan kullanıcının denetim izini içerir. Önceki herhangi bir belge sürümüne geri dönüp onay veya inceleme için iş akışı başlatılabilir. Şunları içerir: arama, kullanıcı güvenliği, bulut, mobil, tarama, API, isteğe bağlı AD, SharePoint ve e-imza. MS Office ile entegre.
FileHold hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Denetim Kaydı
- Revizyon Geçmişi
- Sürüm Karşılaştırma
- Sürüm Geri Alma
- Document Check-in/Check-out
Meridian, operasyonlar ve bakım ekipleri için tek bir gerçeklik kaynağı sağlayan bir mühendislik belgesi yönetim sistemidir.
Accruent'in Meridian sistemi, günümüzün karmaşık mühendislik, proje ve operasyon ortamında tek bir gerçeklik kaynağı sağlayan, amaca yönelik bir mühendislik belgesi yönetim sistemidir (EDMS). Bakım ve operasyon ekiplerinin belge yönetimini kolaylaştırmasına, güvenlik ve uyumluluğu sağlamasına ve şirket genelinde iş birliğini en üst düzeye çıkarmasına yardımcı olur. Bulut tabanlı ve kurum içi çözümlerimiz, işletmelerin eski çözümler veya genel belge yönetim sistemleriyle ilişkili tekrarlayan sorunların üstesinden gelmesine yardımcı olur.
Meridian hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Denetim Kaydı
- Revizyon Geçmişi
- Sürüm Karşılaştırma
- Sürüm Geri Alma
- Document Check-in/Check-out
SOS Click ile ihtiyacınız olduğunda Microsoft Word, Excel ve PowerPoint çalışmanıza her zaman erişebilirsiniz. Artık iş kaybı yok!
Dropbox, Google Drive, Microsoft OneDrive, e-posta, yerel klasörler, harici depolama ve daha fazlasına dosyaları tek tıklamayla doğruca Office'ten kaydederek dosya bozulması, internet bağlantısının olmaması veya başka bir donanım ve yazılım hatası nedeniyle işinize erişimi kaybetme olasılığını azaltın; İşiniz ihtiyaç duyduğunuzda her zaman hazır.
SOS Click hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Denetim Kaydı
- Revizyon Geçmişi
- Sürüm Karşılaştırma
- Sürüm Geri Alma
- Document Check-in/Check-out
Kalite yönetimi, belge yönetimi, iş akışı yönetimi, risk yönetimi, kapasite yönetimi ve süreç yönetimi için yazılım.
ManualMaster, kuruluşların politikalarını, prosedürlerini, süreçlerini ve diğer belgelerini verimli bir şekilde oluşturmasına, yönetmesine ve dağıtmasına yardımcı olur. Kullanıcı dostu arayüzü, kullanıcıların belgeleri ve iş akışlarını kolayca oluşturmasına ve düzenlemesine olanak tanıyarak kuruluş genelinde tutarlılık ve uyumluluk sağlar. Sürüm kontrolü, otomatik bildirimler ve raporlama yetenekleri gibi gelişmiş özellikler sunarak belge revizyonlarını izlemeyi ve mevzuata uygunluğu sağlamayı kolaylaştırır.
ManualMaster hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Denetim Kaydı
- Revizyon Geçmişi
- Sürüm Karşılaştırma
- Sürüm Geri Alma
- Document Check-in/Check-out
Kuruluşların, güvenli bir şekilde kayıtları depolamasını, işaretlemesini ve üzerinde işbirliği yapmasını sağlayan bulut tabanlı mühendislik belge yönetim sistemi.
Accruent'in RedEye sistemi, mühendislik bilgileri için küresel merkezinizdir ve ekibinizin güvenli, bilgiye dayalı karar vermesi için en güncel bilgilere erişebilmesini sağlar. Bulut tabanlı bu mühendislik çizim ve belge yönetim sistemi, dahili ve harici tüm ekibinizi güvenli ve paylaşımlı bir alanda birbirine bağlayarak, hiçbir ek ücret ödemeden sınırsız kullanıcıya sahip silolara ayırmak için tasarlanmıştır.
RedEye ile ekibiniz, mühendislik çizimlerini ve belgelerini herhangi bir cihazdan güvenle yönetebilir, not ekleyebilir ve iş birliği yapabilir, iş akışları ve sürüm kontrolü yoluyla uyumluluk ve doğruluk sağlayarak ekip çalışmasını zahmetsiz ve verimli hale getirir.
Açık bir API'ye sahip olan RedEye, mevcut yazılım ekosisteminizle sorunsuz bir şekilde entegre olur ve herkesi bilgilendirmek için iş akışınızı geliştirir.
RedEye hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Denetim Kaydı
- Revizyon Geçmişi
- Sürüm Karşılaştırma
- Sürüm Geri Alma
- Document Check-in/Check-out