15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri Yolculuğu Haritalama Araçları Yazılımı

Müşteri Yolculuğu Haritalama Araçları Yazılımı tüm temas noktalarında ve kanallarda müşteri deneyimini görselleştirmeyi ve analiz etmeyi olanaklı kılar. Customer Journey Map Oluşturma Aracı olarak da bilinir.

Türkiye Yerel ürünleri göster

15 sonuç

Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, her ölçekten ekibin kullanmayı sevdiği satış odaklı bir müşteri ilişkileri yönetim aracıdır. 179 ülkeye yayılan 95.000’den fazla ücretli müşteri ile CRM’lerin kullanışlılığı her şeyden önde tutan basit ama güçlü tasarımı, satış ekiplerini kendine çeker. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz, ekibiniz dosyalamaya daha az zaman harcarken hem çevik hem de güçlü CRM ile satışa daha fazla zaman kalır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Similarweb; web analizi, web trafiği, rekabet istihbaratı ve performans alanlarında uzman bir yazılım ve veri şirketidir. SimilarWeb Pro hakkında daha fazla bilgi
Similarweb; 1 milyar web sitesini, 8 milyon uygulamayı, 210'dan fazla sektörü ve 190'dan fazla ülkeyi kapsayan, dijital dünyaya 360° kapsamlı bir perspektif sunan yüksek veri doğruluğu ve ayrıntı düzeyi ile öne çıkar. Kullanıcıların yeni pazar eğilimlerini hızla belirlemesini, rakiplerin stratejilerini ortaya çıkarmasını ve hedef kitle davranışlarını izlemesini sağlar. Sunduğu ürünler arasında güçlü web ve uygulama istihbaratı araçları (karşılaştırma, hedef kitle analizi, komple SEO seti, anahtar kelime analizi, pazarlama kanalı performansı ve diğerleri), satış i̇stihbaratı, müşteri i̇stihbaratı, yatırımcı i̇stihbaratı, hizmet olarak masaüstü (Desktop as a Service, DaaS) ve danışmanlık hizmetleri yer almaktadır. SimilarWeb Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Müşteri yolculuğunu eşlemek için en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Ortak çalışma özellikli müşteri yolculuğu eşleme ile çapraz fonksiyonel ekipler arası uyumu artırın. Siloları yıkıp dağıtık ekipleri etkinleştirerek her zamankinden daha hızlı bir şekilde stratejileri oluşturun, yineleyin ve benimseyin. Saniyeler içinde ortak çalışmaya başlamak için engin entegrasyonlardan ve 250’den fazla önceden hazırlanmış şablonumuzdan yararlanın. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Smartlook, web siteleri ve mobil uygulamalar için sürekli açık kayıtlara, ısı haritalarına, otomatik olay ve hunilere sahip bir nitel analiz çözümüdür
Smartlook, her boyuttan ve endüstriden 300.000’den fazla işletmenin kullanıcı eylemlerinin ardındaki nedenleri öğrenmelerine yardımcı olan web ve mobile yönelik bir nitel analiz çözümüdür. Kullanıcılar neden uzaklaşıyor veya bu özelliği kullanmıyorlar? Tahminleri ortadan kaldırın: Daima açık ziyaretçi kayıtları ve ısı haritaları gerçek kullanıcı davranışını gösterirken, otomatik olay izleme ve dönüşüm hunileri davranıştaki eğilimleri ortaya çıkarır. Smartlook sadece sayılar ve grafikler sunmakla kalmayıp, kullanıcıların neden bu şekilde davrandıklarını da anlatır. Smartlook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Sohbetleştirilmiş anketleri kullanarak anket çalışmasını karşılıklı sohbete dönüştürün. Müşteri ve çalışanlarınızla iletişiminizi geliştirin.
SurveySparrow, anketleri sohbete dönüştürmenizi sağlar. Konuşma arabirimi sayesinde SurveySparrow, kullanıcılara sohbet benzeri bir deneyim sunan, son derece ilgi çekici, mobil öncelikli anketler oluşturma ve paylaşma imkanı sağlar. SurveySparrow’un yinelenen anketleri, müşteri veya çalışan nabzını ölçmek için düzenli aralıklarla anket göndermenizi sağlar. Kolay paylaşım seçenekleri sayesinde SurveySparrow, anketlerinizi Web, Mobil, Sosyal ve E-posta üzerinden paylaşarak hedef kitlenizden kolayca geribildirim toplamanızı sağlar. SurveySparrow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Müşteri yolculuğu haritalama, kişilikler ve etki haritalama teknikleri ile olağanüstü bir müşteri deneyimi oluşturmaya yönelik çevrimiçi bir platform.
UXPressia, müşteri yolculuğu haritalandırma, kişilikler ve etki haritaları oluşturmak için çevrimiçi bir araçtır. Kullanımı kolay sürükle ve bırak arayüzü ve birçok özelleştirilebilir özelliğiyle yapışkanlı etiket ve masa tabanlı çözümler arasında ideal bir denge sağlar. UXPressia ile müşterilerinize olağanüstü bir deneyim tasarlayıp sunabilirsiniz. Müşteri yolculuklarını görselleştirin, kişilikler oluşturun, çok kanallı etkileşimlerde temas noktalarını analiz edin ve ortak çalışanları birlikte yolculukların haritasını çıkarmaya ve bunları çevrimiçi olarak paylaşmaya davet edin. UXPressia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Dreamdata başarıya ulaşmanıza, başarıyı tekrarlamanıza ve ölçeklendirmenize yardımcı olan bir B2B Gelir İlişkilendirme Platformudur.
Dreamdata başarıya ulaşmanıza, başarıyı tekrarlamanıza ve ölçeklendirmenize yardımcı olan bir B2B Gelir İlişkilendirme Platformudur. Dreamdata platformu, uçtan uca B2B müşteri yolculuğu haritasını görselleştirmek için pazara açılmayla ilgili tüm verileri toplar, birleştirir, temizler. Dreamdata’nın müşteri yolculuğunu haritalandırma özelliği, şirketlerin müşteri yolculuğu boyunca her bir dokunuşun etkisini analiz etmesini ve hangi faaliyetlerin ne zaman işe yaradığını belirlemesini sağlar. Dreamdata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Çok kanallı dağıtım, görsel özelleştirme ve müşteri yolculuğu boyunca anket oluşturma özellikleri içeren hepsi bir arada geri bildirim paketi.
Feedbackly, tüm müşteri yolculuğu boyunca geri bildirimi otomatik olarak satışa dönüştüren hepsi bir arada geri bildirim aracıdır. Özelleştirilebilir anketler oluşturun ve bunları aynı anda her satış/iletişim kanalında yayımlayın; ardından yanıtları sektörün öncüleri arasında yer alan gelen panoda ve müşteri yolculuğuna göre özelleştirilen analitik aracında analiz edin. Feedbackly, duygusal deneyim ölçümüne olanak sağlayan bir CXM (müşteri deneyimi yönetimi) sağlayıcısıdır. Dahası, hangi duyguların satışları etkilediğini gösterir. Feedbackly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Çevrimiçi müşteri yolculuğu haritaları, personalar ve paydaş haritaları oluşturun. Yolculukları meslektaşlarınızla işbirliği yaparak paylaşın ve müşterilere sunun.
Smaply, müşteri deneyimlerini geliştirmek ve kuruluşlarında tasarım düşüncesini ölçeklendirmek isteyen her büyüklükteki şirket için bir yolculuk haritalama aracıdır. Esnek editörler | işbirliği | canlı paylaşım | geri bildirim modu | profesyonel dışa aktarımlar | çoklu personalar | veri entegrasyonları | API | eğitimler | Destek | Satın alma | Koçluk saatleri | Kullanıcı başına fiyat | İngilizce ve İspanyolca | Bağlantı şeridi | Yolculuk haritası şablonları | Persona şablonları | Şablonlar ve sektöre özel örnekler Smaply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Son derece hızlı ve kolay yapılandırılabilen, konum eklenebilen ve web sitenize yerleştirilebilen zengin özelliklere sahip mağaza konumu bulma hizmeti.
Son derece hızlı ve kolay yapılandırılabilen, konum eklenebilen ve web sitenize yerleştirilebilen zengin özelliklere sahip mağaza konumu bulma hizmeti. CSV veya Excel dosyalarını kullanarak konumlarınızı yükleyin veya isterseniz Google E-Tablolar'dan otomatik senkronizasyonu ayarlayın. Shopify, Squarespace, WordPress, Drupal ve Joomla dahil olmak üzere tüm önemli CRM'leri destekler. Özel Google Haritalar ve işaretçiler dahil olmak üzere tamamen özelleştirilebilir. Tüm planlar kısıtlama ve sınırlama olmadan kullanılabilir. Store Locator Widgets hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Hızlı kullanıcı katılımı sağlamanın en hızlı yolu. Daha fazla müşteriyi dönüştürün ve müşteri tutma oranını artırın.
Hızlı kullanıcı katılımı sağlamanın en hızlı yolu. Kullanıcı katılımını artırmak istiyorsunuz ancak geliştiricileriniz meşgul. Dönüşüm oranınız bundan olumsuz etkileniyor. Userflow, tüm ekibinizin kod kullanmadan özelleştirilmiş uygulama içi anketler, turlar ve kontrol listeleri oluşturmasını sağlar. Daha fazla müşteriyi dönüştürün ve müşteri tutma oranını artırın. Userflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Uygulamanızda dijital deneyimleri analiz etmek için eksiksiz bir çözüm.
UserExperior, ürün, tasarım ve mühendislik ekiplerinin, uygulama kullanıcı deneyimleri hakkında güçlü bilgiler edinmelerini sağlayan kalitatif bir analiz çözümüdür. Oturumun yeniden oynatılması, ısı haritaları, huniler ve kullanıcı yolculukları yoluyla uygulamanızı tanıyın. Çözümlerimiz, veriye dayalı görsel öngörüler ile ekiplerin uygulamanızdaki bozuk deneyimleri tespit etmek ve düzeltmek için olayların ötesine bakmalarını sağlar. UserExperior hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler
Türkiye Yerel ürün
İşlerin büyümesini desteklemek ve müşteri sadakatini ödüllendirmek için tasarlanmış çok kanallı müşteri yolculuğu haritalama platformu.
İşlerin büyümesini desteklemek ve müşteri sadakatini ödüllendirmek için tasarlanmış çok kanallı müşteri yolculuğu haritalama platformu. Yerinde senaryolar, öneri pencere öğesi, beden tablosu, web üzerinden anında iletme (web push) ve e-posta pazarlaması araçlarıyla doğru müşteri için doğru zamanda harekete geçerek davranışları ve marka sadakatini ödüllendiren sorunsuz bir müşteri yolculuğu oluşturun. İhtiyaca göre özel senaryolar ve pencere öğeleri tasarlanır. Panel ve 20’den fazla şablonu kullanıma hazırdır. smpl. hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Davranışsal Analiz
  • Müşteri Profilleri
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • İş Birliği Araçları
  • Müşteri Segmentasyonu
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Raporlama ve İstatistikler