269 sonuç
Bitrix24, dünya çapında 8 milyon şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz çalışan iletişimi platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında 8 milyon şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz iç ve dış çalışan iletişimi platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak. Kurumsal sosyal ağı, çalışma grupları, intranet, grup sohbeti, e-posta, ses iletimi, SMS ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Fast, easy and reliable online meeting software trusted by millions of people everyday for real-time virtual communication.
An industry leader in online video conferencing for companies around the world, GoTo Meeting now comes as part of GoTo Connect, the all-in-one communications software built for SMBs. Get a fast, easy and reliable professional solution that enables customers to meet face to face, connect with colleagues through in-meeting chat or conference calling, and screenshare their presentations, all with the click of a button. The Meeting solution from GoTo Connect pairs productivity with flexibility. GoTo Meeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Use monday.com's flexible platform to provide your employees custom communication tools that help them discuss projects in context.
Use monday.com's flexible platform to provide your employees custom communication tools that help them discuss projects in context. Simply start with one of our ready-made templates, add your team's tasks by uploading spreadsheets or documents, then add 30+ columns so your team has all of the information they need on one high-level overview to collaborate efficiently. So, instead of spending hours sorting through their inbox, employees can focus on the work at hand. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
BambooHR is an award-winning HR platform that helps your growing organizations automate, centralize, and connect your people data.
BambooHR is an award-winning HR platform that helps your growing organizations automate, centralize, and connect your people data all in one place. It gives you a one-stop shop to: - Manage employee data - Find, hire, and onboard the best talent - Simplify payroll, track hours, and capture benefits - Create and send company announcements - Measure the employee experience and performance - And connect your data to our expansive marketplace of pre-built integrations BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Bir personel iletişim yönetimi platformu olan Wrike’ın gerçek zamanlı iş birliği araçları, paylaşımlı takvimler ve uygulama entegrasyonları gibi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike, 140 ülkede 20.000’den fazla şirketin kullandığı çalışan iletişimi platformudur. Uzaktan çalışan ekiplerinizin tek bir birleşik platformda bağlantıda kalmasını sağlayın. “@” etiketiyle belirtme özelliği sayesinde ekip üyelerine önemli güncellemeleri bildirin ve özel alanları kullanarak ek ayrıntıları ekleyin. Canlı editörle gerçek zamanlı iş birliği yapın ve ekip takvimlerinde zaman çizelgesi güncellemelerini paylaşın. Yeni iletişim kanalları oluşturmak ve çalışanları gelişmelerden haberdar etmek için Wrike’ı favori mesajlaşma uygulamalarınızla entegre edin. Wrike sayesinde tek vücut halinde çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like chat, video calling, posts and groups.
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like Chat, video calling, posts and Groups. It integrates with the business tools you already use and provides a simple, secure and more productive way for people to share knowledge, work together and build connected communities. Workplace from Meta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. GoTo Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Front is more than a communication hub — it’s how 7500+ companies build lasting business relationships.
Front is the first email management software that help teams communicate with more transparency and accountability to manage hundreds of emails to general addresses, like [email protected] and [email protected] With Front, you can assign emails to teammates, internally share and discuss emails without messy forwards and reply-alls, or set reminders to respond later. Email templates, sequences, mail merge, and shortcuts automate your workflow to save time. Try Front for free. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Reinvent communication and engagement in your organization with Connecteam's complete set of communication tools
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business: newsletters , announcements, chat, employee directory, updates, surveys, suggestion box, and more. Engage your team like never before, reflect your company's culture, and solidify your employer branding with Connecteam's employee communication and engagement app. You can try it for free! Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
Factorial is a powerful human resources software that employees love almost as much as HR does. With a simple, intuitive interface, Factorial streamlines HR processes at every stage of the employee life cycle. Making recruitment, onboarding, time tracking, time-off management, and performance reviews easy. HR managers have enough to do! Make admin more efficient so you can concentrate on the things that really matter. Factorial hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Employers able to share important information and attachments to all staff with the click of a button through Company Feeds.
The Company Feed becomes the point of truth for organisations of all sizes, with employers able to share important information and attachments to all staff with the click of a button. The Company Feed is also the home of peer-to-peer recognition. Available on both desktop and mobile devices (iOS and Android), employees and employers alike can acknowledge individual and team contributions with ease. With over 65% of employees feeling unrecognised at work, peer-to-peer recognition in Employment He Employment Hero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Ücretsiz depolama, sınırsız mesajlaşma ve kullanıcı olanağı sunan ekip iş birliği uygulaması.
Ücretsiz ekip iş birliği yazılımı Pumble ile ortak çalışma sürecindeki yaygın zorlukların üstesinden gelin. Farklı konular için kanallar oluşturun, zincir mesajlarla tüm konuşmaları takip edin ve tüm üyeleri anında bilgilendirmek için belirli bir kişi veya kullanıcı grubunu etiketleyin. Çalışma alanınızdaki tüm dosyaları gönderin ve kaydedin, ihtiyacınız olduğunda bunlara erişin. Etkili tartışmalar için çabucak sesli veya görüntülü arama yapın. Pumble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more. WinTeam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Workvivo's employee experience app gives you your entire company in your pocket
Ok. So if you're reading this you're on the lookout for a new employee communications tool. That's cool, I'm excited you're here. I could go on and on telling you why people leaders from companies like Amazon, VMware, and TELUS Int. use our Employee App to communicate, connect, and engage their people around the world. But truly the best way to understand Workvivo is to see it. Click the button and watch the video we put together for you. It only takes 60 seconds to experience how it works Workvivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Sling is a free employee communication tool for managing your hourly employees. Get started for free in minutes, no credit card requir
Sling is a free employee communication tool for managing your hourly employees. Streamline your employee communication, scheduling, and time clock all from one simple software. Boost productivity and save on labor costs with our free iOS and Android apps for your employees. Communicate with your team and make announcements with ease. Automate your shift scheduling, time tracking, availability, and more. Get started for free in minutes, no credit card required! Sling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Share videos with your team to increase productivity, save time, and stay connected.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps your team build better employee relationships with effective video messaging, rather than relying on faceless, typed-out text. BombBomb is the leader in video messaging for employees because we know video and guide you through the process to truly help you build meaningful business relationships with your company. BombBomb hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Voted #1 Employee Comms Tool, Blink combines a company feed, chat, polls, & document storage in your branded portal!
Blink is the employee communication tool for frontline workers. A simple platform gives one-click access to everything your team need – from updates to must-knows, forms to timetables, conversations to stories. Wrapped into one secure portal, Blink turns frontline organizations into strong communities with engaged, committed staff. That's why over 1000 organizations, including the NHS, Stagecoach, and Dominoes, have entrusted us with energizing their workforce and powering their operations. Blink hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Multi-channel emergency employee communication tool that provides two-way messaging, integrated monitoring, and data-driven insights.
AlertMedia enables you to engage in secure, real-time, two-way interactions with your employees over any channel, to any device, anywhere in the world in a matter of seconds, not hours. Bridge your team to every event as it happens with reliable communications, immediately communicating critical events to specific employees or groups of people via text, voice, email, app push notifications, social, conference call, and custom channels. It's modern, reliable, and secure. AlertMedia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees.
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees. Simpplr's platform helps provide better communication for a distributed world. Simpplr is headquartered in Redwood Shores, CA, with offices in the UK, Canada, and India, and is backed by Norwest Venture Partners, Salesforce Ventures, and Tola Capital. Simpplr is widely acknowledged as one of the fastest growing, most innovative, and most liked solutions in our market. Simpplr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
macOS & iPad application that allows you to send messages on multiple services, and schedule messages to be sent.
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat is a wrapper app, combining all the messaging services. Experience will be 100% similar to web extension of those services, which extra features as follows. Features: Schedule message to send them at a planned time. Use Multiple parallel accounts of the same service. Privacy mode. One Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
The Beekeeper app is the single point of contact for your frontline workforce. Enable employees to do great work and feel involved.
The Beekeeper mobile platform is the single point of contact for your frontline workforce. With all communications and tools in one place, it enables frontline employes to do great work and feel involved. In turn boosting engagement, productivity and safety. Employees can resolve issues faster and work more efficiently, thanks to an intuitive user experience and seamless integrations. Beekeeper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Sendspark hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
A communication app that keeps employees connected and securely collaborating.
Brosix provides employees with all of the features they need to stay in touch and efficiently collaborate. The Brosix app consists of numerous communication features, including text chat, audio and video calls, chat rooms and file transfer. Brosix Business and Premium customers can take advantage of their very own fully administrable private internal communication network that keeps employees connected and engaged. P2P encryption ensures that all employee communication is completely secure. Brosix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Cliq will help you communicate, collaborate and reach consensus without any hassles. Catch up with your team no matter where you are.
Realtime messaging & file sharing - Realtime messaging allows for instant decision making. Files of any format can be shared via the chat window in seconds. Channels - Individual channels can be created for individual teams or for projects, discussions, or fun chat rooms. Audio and video calls - Start audio/video calls right from your chat window. Secure and searchable history - Advanced search lets you search and find anyfile orpiece of textin your chat history in seconds. Zoho Cliq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Staffbase is the leading, multi-channel employee communications platform for internal communication teams.
Staffbase is the leading, multi-channel employee communications platform for internal communication teams. Our award-winning platform offers you one place to plan, create, send, and measure your internal communication content. Reach all your employees across high-impact channels including mobile app, desktop intranet, email, Microsoft 365, and digital signage. Join more than 1,000 enterprise businesses worldwide who are solving their communication challenges with Staffbase! Staffbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Employee communication platform for frontline teams. Mobile with interactive newsfeed, centralized knowledge library and live video.
Increase employee engagement and motivation by connecting them all together. With YOOBIC, you can reach your frontline teams easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback through a mobile first employee communication platform, built for today¿s modern workforce. YOOBIC is used by 150+ brands & retailers across the world including Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples and Peugeot. YOOBIC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Grove HR is the new HR platform for the new generation aiming to make every day at work inspiring and fulfilling.
Grove HR is a new HRIS platform designed to inspire and engage the young generation at work. Grove HR helps companies thrive in the Future of Work by helping HR step into the future of agile, mobile & social HR: AGILE HR - Streamline Core HR processes & empower employees to develop and do their own HR. MOBILE HR - Provide a beautiful mobile-native experience to modern employees. SOCIAL HR - Provide a digital space for employees to engage and connect authentically. It is 100% FREE to get started. Grove HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Use Empuls Employee Communication application to centralize corporate communication and bring the digital workplace to life.
Establish a Social Digital Workplace with Empuls, where employees can read, comment or post content with images, videos, & attachments. Provide a voice for every employee across roles, departments, geographies, and teams and Ensure Rich communication in the form of questions, polls, surveys, and more to specific groups. 1000+ organizations trust Empuls to streamline employee communications. Empuls hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Integrate texting for urgent employee alerts and email for routine communications using Trumpia’s automated messaging software.
Tired of announcements not getting read? For HR professionals whose internal announcements aren't getting the attention they need, text messaging's 98% read rate offers an effective way to supplement email communication. Trumpia offers an innovative software that combines text and email. It's built to be both easy for beginners (e.g: essentials like mass messaging and reminders) and powerful enough for when their needs grow (e.g.: tools that carry out automated employee communications for you). Trumpia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Assembly is an employee communication tool that brings tasks, teams, and conversations into one flexible place.
Bring together teams, tasks, and conversations. Empower your team with fully customizable and automated templates. Enable easy communication within the organization and stay connected with one-on-ones , daily standup, team retrospective, project feed, and more. Organize your communication so the correct information is available exactly when you need it. Start for FREE and see immediate results with flexible workflows. Assembly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
More than ever, we need a place to bring everyone together and help each person succeed. That’s Jostle.
Jostle's not just an employee communications tool—we're an employee success platform. Our platform is purpose-designed to help people connect, communicate, and celebrate together. It's a single place where everyone can find what they need, clarify what matters, and celebrate success. The result? Happier employees, bridged silos, enabled voices, and open communication. Join the 1000+ organizations already enjoying successful workplaces, like ASOS, the University of Illinois, & Citizens Bank. Jostle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Keep you frontline teams engaged and connected to your organization with an internal social feed, made just for them.
Your business flows through your frontline employees. They set the pace of productivity, follow safety protocols and send your customers off smiling. Or they don’t, if they aren’t feeling valued and empowered. Axonify brings together essential training and communications all in one place. Axonify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Suite of human capital management applications: HR, benefits, payroll, performance and talent management.
Natively built for the cloud, Oracle Fusion Cloud Human Capital Management is a complete solution connecting every human resource process from hire to retire. This provides a consistent experience across devices, enables one source of truth for HR data to improve decision-making, and empowers you with market-leading innovation to address your needs today and into the future. Suite of human capital management applications includes: HR, benefits, payroll, performance and talent management. Oracle Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Trillian is a business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organization that needs HIPAA-compliant secure messaging, Trillian's modern and secure business instant messaging will help modernize employee communication without compromising on security or control. Trillian hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Send calls and/or text messages to a list of contacts within seconds. Used by churches, non-profits and many other businesses.
Notify your employees by phone call, text message and/or email in seconds with DialMyCalls message broadcasting. Our system lets you easily send a message to a group of people in seconds. Perfect for keeping your team informed of important events & issues; everything from meeting reminders, staffing changes, and in emergency situations. See why thousands of organizations rely on DialMyCalls, try it completely free today! DialMyCalls hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration.
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration. Highlight of Polymail's top features: - Email tracking (open, click, and attachment tracking) - Campaigns (mail merge) - Follow Up Reminders - Message Templates - Calendar Integration - Contact Enrichment - Scheduled Sending Polymail is available on macOS and iOS. Polymail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Jive provides a powerful, unified platform for employee and company communications, aligning and informing your entire workforce.
Jive includes a rich array of tools for all types of communications: top-down, bottom-up and peer-to-peer. Companies and departments can keep employees updated with personalized news streams, company-wide announcements, blogs and multi-channel urgent communications. Employees can communicate with direct messages, group discussions, comment strings, status updates, @mentions and by following people, places and content. Users can view and manage all communications through a simple, unified inbox. Jive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Replace your outdated employee communication tools with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Employee communication tools that empower your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by the world’s most innovative, productive, and employee-centric organizations. We make implementation easy! Axero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time. UniFocus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Cloud-based solution that helps businesses streamline workforce processes with performance monitoring, content management and more.
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end solution that can reach, inform, and align every worker with their organization. Employees can feel like an important part of something greater than themselves and find meaning in a job well done. Communicators and leaders can focus on the message, while the platform ensures the content is delivered to SocialChorus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
With our omnichannel employee comms and digital signage management tools, businesses can reach their target audiences more effectively.
FWI is the leading enterprise software company specializing in transforming customer and employee experiences with omnichannel corporate communications, office space optimization, and digital signage applications. Over 6,000 customers rely on FWI to power solutions used by millions of people per year, powering everything from employee communications through room & desk management, conference & event management, flight information displays, campus communications, emergency messaging, and more. FWi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Experience 30% more sharing across your non-desk employees with the award-winning secured platform. Engage smarter with Speakap.
An award-winning secure employee communication tools platform enabling engagement with your non-desk employees. Sharing campaigns, best practices and results across locations, clients see a 10% spike in average sales since adopting Speakap. Used by 350+ brands in 27 countries, clients include Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth and Bosch. With custom integrations, boost your brand with your own white label app. At implementation success rates of 100%, engage smarter with Speakap. Speakap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Transform the way your enterprise works by freeing expert knowledge for all employees
Starmind is the smartest, fastest and most intuitive way to connect employees to the expert knowledge they need. Its human-centric patented AI learns who knows what on any given topic and identifies the best colleague to help solve a problem, regardless of their title, department or location. Starmind hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Our intranet software helps you access and share company files and improve employee engagement and productivity.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with our intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, and the District of West Vancouver, our intranet supports teams by acting as your "single source of truth". Request a demo to see how our intranet can help you achieve your organizational goals! Intranet Connections hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
LumApps is an Employee Experience SaaS platform, helping companies in all industries improve their communications. Let's get in touch!
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G-Suite and other tools. As an employee communication tool, LumApps lets employees connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce. LumApps offers advanced design configuration capabilities that allows you to quickly build an intranet with full mobile functionality, complete with company branding, fully customized to the needs of your enterprise. LumApps hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Happeo is the trusted solution to information chaos, helping companies to move fast while staying in control.
Happeo is the trusted solution to information chaos, helping companies to move fast while staying in control. 350+ market-leading companies like Doctolib, Pinterest, and Marqeta use Happeo as their intranet to connect their teams with the knowledge, news, and tools they need to do their best work. Happeo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Employee engagement solution that helps managers develop connections with staff by initiating conversations on a real-time dashboard.
Butterfly is about giving managers what they need to know right here, right now about how their people are feeling. More than that, Butterfly empowers managers to immediately follow up with feedback customized for the best-informed actions. The loop is closed in real time, without leaving Butterfly, with team members getting meaningful, best-informed actions from their managers. We make reaching people in every corner of your company, at any worksite, simple and effective. Butterfly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
We help employers get content directly to their employees for internal communications or external social media amplification.
GaggleAMP buyers typically fall in the B2B space, with an active social media presence, regardless of industry, and have a large net of employees, stakeholders, and partners in which they want to communicate to and request content sharing on social media. We enable companies to boost the distribution of workforce communications and social media. This aids in employee development, leveraging them as a thought leader in their space while increasing social selling and recruitment opportunities. GaggleAMP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
The fastest and easiest way to create a successful Employee Advocacy program.
SocialHP is enterprise grade Employee Advocacy software for marketing professionals. Our "never login" philosophy means there’s no software for your team to learn and no need for ongoing training. Locked calendars are the secret to our 100% adoption and retention rates. Stage marketing-ready social media content on behalf of your entire team. We think our 99.9% all-time customer renewal rate speaks for itself. Chat with one of our Experts today. Social HorsePower hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim