283 sonuç
Use Empuls Employee Communication application to centralize corporate communication and bring the digital workplace to life. Empuls hakkında daha fazla bilgi
Establish a Social Digital Workplace with Empuls, where employees can read, comment or post content with images, videos, & attachments. Provide a voice for every employee across roles, departments, geographies, and teams and Ensure Rich communication in the form of questions, polls, surveys, and more to specific groups. 1000+ organizations trust Empuls to streamline employee communications. Empuls hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Fast, easy and reliable online meeting software trusted by millions of people everyday for real-time virtual communication.
An industry leader in online video conferencing for companies around the world, GoTo Meeting now comes as part of GoTo Connect, the all-in-one communications software built for SMBs. Get a fast, easy and reliable professional solution that enables customers to meet face to face, connect with colleagues through in-meeting chat or conference calling, and screenshare their presentations, all with the click of a button. The Meeting solution from GoTo Connect pairs productivity with flexibility. GoTo Meeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Çalışanlarınıza projeleri bağlam içinde tartışmalarına yardımcı olacak özel iletişim araçları sağlamak için monday.com'un esnek platformunu kullanın.
Çalışanlarınıza projeleri bağlam içinde tartışmalarına yardımcı olacak özel iletişim araçları sağlamak için monday.com'un esnek platformunu kullanın. Hazır şablonlardan biriyle işe başlayıp elektronik çizelgeler veya belgeler yükleyerek ekibinizin görevlerini, ardından 30'dan fazla sütun eklemeniz yeterlidir. Böylece ekibiniz verimli bir şekilde iş birliği yapmak için ihtiyaç duyduğu tüm bilgilere üst düzey, tek bir genel bakışta sahip olur. Çalışanlar gelen kutularını ayıklamak için saatler harcamak yerine ellerindeki işe odaklanabilir. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
BambooHR, büyüyen kuruluşların çalışan verilerini otomatikleştirmesine, merkezileştirmesine ve bağlamasına yardımcı olan ödüllü bir İK platformudur.
BambooHR, büyüyen kuruluşların çalışan verilerini tek bir yerde otomatikleştirmesine, merkezileştirmesine ve bağlamasına yardımcı olan ödüllü bir İK platformudur. Tek noktadan şunları yapmanızı sağlar: - Çalışan verilerini yönetme - En iyi yetenekleri bulma, işe alma ve işe alıştırma - Bordroyu basitleştirme, saatleri izleme ve sosyal yardımları tespit etme - Şirket duyuruları oluşturma ve gönderme - Çalışan deneyimini ve performansını ölçme - Verilerinizi önceden oluşturulmuş entegrasyonları içeren geniş pazarımıza bağlama. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Bir personel iletişim yönetimi platformu olan Wrike’ın gerçek zamanlı iş birliği araçları, paylaşımlı takvimler ve uygulama entegrasyonları gibi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike, 140 ülkede 20.000’den fazla şirketin kullandığı çalışan iletişimi platformudur. Uzaktan çalışan ekiplerinizin tek bir birleşik platformda bağlantıda kalmasını sağlayın. “@” etiketiyle belirtme özelliği sayesinde ekip üyelerine önemli güncellemeleri bildirin ve özel alanları kullanarak ek ayrıntıları ekleyin. Canlı editörle gerçek zamanlı iş birliği yapın ve ekip takvimlerinde zaman çizelgesi güncellemelerini paylaşın. Yeni iletişim kanalları oluşturmak ve çalışanları gelişmelerden haberdar etmek için Wrike’ı favori mesajlaşma uygulamalarınızla entegre edin. Wrike sayesinde tek vücut halinde çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like chat, video calling, posts and groups.
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like Chat, video calling, posts and Groups. It integrates with the business tools you already use and provides a simple, secure and more productive way for people to share knowledge, work together and build connected communities. Workplace from Meta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Ready hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. GoTo Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Bitrix24, dünya çapında 8 milyon şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz çalışan iletişimi platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak.
Bitrix24, dünya çapında 8 milyon şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz iç ve dış çalışan iletişimi platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak. Kurumsal sosyal ağı, çalışma grupları, intranet, grup sohbeti, e-posta, ses iletimi, SMS ve daha fazlası. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
With Jolt’s Communication Manager, you get the right message to the right employee every time. Schedule your free demo today!
With Jolt Communication Manager, you can ensure that critical information is delivered to the right people, at the right time, in the right way. Instantly communicate with your entire team, specific roles, or specific employees with the click of a button. Display text, videos, PDFs or other files, and even quiz employees to ensure they understand. Communicate critical information like product recalls, safety announcements, policy changes, promotions and more. Schedule your free demo today! Jolt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Front is more than a communication hub — it’s how 8,000+ companies build lasting business relationships.
Front is the first email management software that help teams communicate with more transparency and accountability to manage hundreds of emails to general addresses, like [email protected] and [email protected] With Front, you can assign emails to teammates, internally share and discuss emails without messy forwards and reply-alls, or set reminders to respond later. Email templates, sequences, mail merge, and shortcuts automate your workflow to save time. Try Front for free. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Reinvent communication and engagement in your organization with Connecteam's complete set of communication tools
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business: newsletters , announcements, chat, employee directory, updates, surveys, suggestion box, and more. Engage your team like never before, reflect your company's culture, and solidify your employer branding with Connecteam's employee communication and engagement app. You can try it for free! Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
Factorial is a powerful human resources software that employees love almost as much as HR does. With a simple, intuitive interface, Factorial streamlines HR processes at every stage of the employee life cycle. Making recruitment, onboarding, time tracking, time-off management, and performance reviews easy. HR managers have enough to do! Make admin more efficient so you can concentrate on the things that really matter. Factorial hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Employers able to share important information and attachments to all staff with the click of a button through Company Feeds.
The Company Feed becomes the point of truth for organisations of all sizes, with employers able to share important information and attachments to all staff with the click of a button. The Company Feed is also the home of peer-to-peer recognition. Available on both desktop and mobile devices (iOS and Android), employees and employers alike can acknowledge individual and team contributions with ease. With over 65% of employees feeling unrecognised at work, peer-to-peer recognition in Employment He Employment Hero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
A time-centered task, project and workflow management solution, complete with beautiful dashboards and powerful AI enabled reports.
Runrun.it is a Work Management Solution in the Cloud. If your company needs to track where people's time goes, Runrun.it can help in a simple and unique way. Imagine Runrun.it as a playlist of tasks, projects, and workflow. The user clicks on Play and Runrun.it automatically counts hours, allocating costs to clients, projects, and task types. You gain control and insight into the profitability of your projects and clients through a powerful set of data. Try it free. Runrun.it hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Ücretsiz depolama, sınırsız mesajlaşma ve kullanıcı olanağı sunan ekip iş birliği uygulaması.
Ücretsiz ekip iş birliği yazılımı Pumble ile ortak çalışma sürecindeki yaygın zorlukların üstesinden gelin. Farklı konular için kanallar oluşturun, zincir mesajlarla tüm konuşmaları takip edin ve tüm üyeleri anında bilgilendirmek için belirli bir kişi veya kullanıcı grubunu etiketleyin. Çalışma alanınızdaki tüm dosyaları gönderin ve kaydedin, ihtiyacınız olduğunda bunlara erişin. Etkili tartışmalar için çabucak sesli veya görüntülü arama yapın. Pumble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Share videos with your team to increase productivity, save time, and stay connected.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps your team build better employee relationships with effective video messaging, rather than relying on faceless, typed-out text. BombBomb is the leader in video messaging for employees because we know video and guide you through the process to truly help you build meaningful business relationships with your company. BombBomb hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more. WinTeam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Sling is a free employee communication tool for managing your hourly employees. Get started for free in minutes, no credit card requir
Sling is a free employee communication tool for managing your hourly employees. Streamline your employee communication, scheduling, and time clock all from one simple software. Boost productivity and save on labor costs with our free iOS and Android apps for your employees. Communicate with your team and make announcements with ease. Automate your shift scheduling, time tracking, availability, and more. Get started for free in minutes, no credit card required! Sling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Workvivo's employee experience app gives you your entire company in your pocket
Ok. So if you're reading this you're on the lookout for a new employee communications tool. That's cool, I'm excited you're here. I could go on and on telling you why people leaders from companies like Amazon, VMware, and TELUS Int. use our Employee App to communicate, connect, and engage their people around the world. But truly the best way to understand Workvivo is to see it. Click the button and watch the video we put together for you. It only takes 60 seconds to experience how it works Workvivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Voted #1 Employee Comms Tool, Blink combines a company feed, chat, polls, & document storage in your branded portal!
Blink is the employee communication tool for frontline workers. A simple platform gives one-click access to everything your team need – from updates to must-knows, forms to timetables, conversations to stories. Wrapped into one secure portal, Blink turns frontline organizations into strong communities with engaged, committed staff. That's why over 1000 organizations, including the NHS, Stagecoach, and Dominoes, have entrusted us with energizing their workforce and powering their operations. Blink hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Multi-channel emergency employee communication tool that provides two-way messaging, integrated monitoring, and data-driven insights.
AlertMedia enables you to engage in secure, real-time, two-way interactions with your employees over any channel, to any device, anywhere in the world in a matter of seconds, not hours. Bridge your team to every event as it happens with reliable communications, immediately communicating critical events to specific employees or groups of people via text, voice, email, app push notifications, social, conference call, and custom channels. It's modern, reliable, and secure. AlertMedia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Simpplr is the leading AI-powered employee experience platform. Wherever people work, Simpplr enables them to flourish.
Simpplr is the leading AI-powered employee experience platform. Organizations use our forward-looking, adaptable products to deliver personalized experiences that inspire and engage their employees. Wherever people work, Simpplr enables them to flourish. Simpplr is headquartered in Silicon Valley, CA with offices in the UK, Canada, and India, and is backed by Norwest Venture Partners, Salesforce Ventures, and Tola Capital. Learn more at simpplr.com Simpplr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
macOS & iPad application that allows you to send messages on multiple services, and schedule messages to be sent.
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat is a wrapper app, combining all the messaging services. Experience will be 100% similar to web extension of those services, which extra features as follows. Features: Schedule message to send them at a planned time. Use Multiple parallel accounts of the same service. Privacy mode. One Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Reward Gateway's employee engagement platform brings strategic recognition, communications, employee surveys, and discounts together.
Reward Gateway helps clients increase employee engagement and drive business results through a tailored platform that combines employee recognition, communications, surveys, discounts and analytics in one unified hub. Our Client Success Team partners with you to create fully branded solutions aligned to your employee engagement goals, and to reflect your unique mission, culture and employer brand to drive the highest levels of platform usage. Reward Gateway hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
The Beekeeper app is the single point of contact for your frontline workforce. Enable employees to do great work and feel involved.
The Beekeeper mobile platform is the single point of contact for your frontline workforce. With all communications and tools in one place, it enables frontline employes to do great work and feel involved. In turn boosting engagement, productivity and safety. Employees can resolve issues faster and work more efficiently, thanks to an intuitive user experience and seamless integrations. Beekeeper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Sendspark hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Cliq will help you communicate, collaborate and reach consensus without any hassles. Catch up with your team no matter where you are.
Realtime messaging & file sharing - Realtime messaging allows for instant decision making. Files of any format can be shared via the chat window in seconds. Channels - Individual channels can be created for individual teams or for projects, discussions, or fun chat rooms. Audio and video calls - Start audio/video calls right from your chat window. Secure and searchable history - Advanced search lets you search and find anyfile orpiece of textin your chat history in seconds. Zoho Cliq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Assembly is an employee communication tool that brings tasks, teams, and conversations into one flexible place.
Bring together teams, tasks, and conversations. Empower your team with fully customizable and automated templates. Enable easy communication within the organization and stay connected with one-on-ones , daily standup, team retrospective, project feed, and more. Organize your communication so the correct information is available exactly when you need it. Start for FREE and see immediate results with flexible workflows. Assembly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
A communication app that keeps employees connected and securely collaborating.
Brosix provides employees with all of the features they need to stay in touch and efficiently collaborate. The Brosix app consists of numerous communication features, including text chat, audio and video calls, chat rooms and file transfer. Brosix Business and Premium customers can take advantage of their very own fully administrable private internal communication network that keeps employees connected and engaged. P2P encryption ensures that all employee communication is completely secure. Brosix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Create full-featured mobile apps for events and employee communications with our award-winning, budget-friendly mobile app builder.
Create full-featured mobile apps for events and employee communications with our award-winning, budget-friendly mobile app builder. Avoid the pain, time and costs of developing a mobile app from scratch with our easy-to-use editor. Build apps in a single afternoon yourself - no coding needed. Transparent pricing Instant publishing World-class customer support Yapp is trusted by thousands of companies including Anheuser-Busch, Capital One, Too Faced, Lockheed Martin, Microsoft, and more. Yapp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Staffbase is the leading, multi-channel employee communications platform for internal communication teams.
Staffbase is the leading, multi-channel employee communications platform for internal communication teams. Our award-winning platform offers you one place to plan, create, send, and measure your internal communication content. Reach all your employees across high-impact channels including mobile app, desktop intranet, email, Microsoft 365, and digital signage. Join more than 1,000 enterprise businesses worldwide who are solving their communication challenges with Staffbase! Staffbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Employee communication platform for frontline teams. Mobile with interactive newsfeed, centralized knowledge library and live video.
Increase employee engagement and motivation by connecting them all together. With YOOBIC, you can reach your frontline teams easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback through a mobile first employee communication platform, built for today¿s modern workforce. YOOBIC is used by 150+ brands & retailers across the world including Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples and Peugeot. YOOBIC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Grove HR is the new HR platform for the new generation aiming to make every day at work inspiring and fulfilling.
Grove HR is a new HRIS platform designed to inspire and engage the young generation at work. Grove HR helps companies thrive in the Future of Work by helping HR step into the future of agile, mobile & social HR: AGILE HR - Streamline Core HR processes & empower employees to develop and do their own HR. MOBILE HR - Provide a beautiful mobile-native experience to modern employees. SOCIAL HR - Provide a digital space for employees to engage and connect authentically. It is 100% FREE to get started. Grove HR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Keep you frontline teams engaged and connected to your organization with an internal social feed, made just for them.
Your business flows through your frontline employees. They set the pace of productivity, follow safety protocols and send your customers off smiling. Or they don’t, if they aren’t feeling valued and empowered. Axonify brings together essential training and communications all in one place. Axonify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
More than ever, we need a place to bring everyone together and help each person succeed. That’s Jostle.
Jostle's not just an employee communications tool—we're an employee success platform. Our platform is purpose-designed to help people connect, communicate, and celebrate together. It's a single place where everyone can find what they need, clarify what matters, and celebrate success. The result? Happier employees, bridged silos, enabled voices, and open communication. Join the 1000+ organizations already enjoying successful workplaces, like ASOS, the University of Illinois, & Citizens Bank. Jostle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Integrate texting for urgent employee alerts and email for routine communications using Trumpia’s automated messaging software.
Tired of announcements not getting read? For HR professionals whose internal announcements aren't getting the attention they need, text messaging's 98% read rate offers an effective way to supplement email communication. Trumpia offers an innovative software that combines text and email. It's built to be both easy for beginners (e.g: essentials like mass messaging and reminders) and powerful enough for when their needs grow (e.g.: tools that carry out automated employee communications for you). Trumpia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Suite of human capital management applications: HR, benefits, payroll, performance and talent management.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management is a complete cloud solution that connects every human resource process—and every person—across your enterprise. This provides a consistent experience across devices, enables one source of truth for HR data to improve decision-making, and empowers you with market-leading innovation to address your needs today and into the future. Suite of human capital management applications includes: HR, benefits, payroll, performance and talent management. Oracle Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Replace your outdated employee communication tools with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Employee communication tools that empower your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by the world’s most innovative, productive, and employee-centric organizations. We make implementation easy! Axero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Send calls and/or text messages to a list of contacts within seconds. Used by churches, non-profits and many other businesses.
Notify your employees by phone call, text message and/or email in seconds with DialMyCalls message broadcasting. Our system lets you easily send a message to a group of people in seconds. Perfect for keeping your team informed of important events & issues; everything from meeting reminders, staffing changes, and in emergency situations. See why thousands of organizations rely on DialMyCalls, try it completely free today! DialMyCalls hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Trillian is a business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organization that needs HIPAA-compliant secure messaging, Trillian's modern and secure business instant messaging will help modernize employee communication without compromising on security or control. Trillian hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration.
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration. Highlight of Polymail's top features: - Email tracking (open, click, and attachment tracking) - Campaigns (mail merge) - Follow Up Reminders - Message Templates - Calendar Integration - Contact Enrichment - Scheduled Sending Polymail is available on macOS and iOS. Polymail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Jive provides a powerful, unified platform for employee and company communications, aligning and informing your entire workforce.
Jive includes a rich array of tools for all types of communications: top-down, bottom-up and peer-to-peer. Companies and departments can keep employees updated with personalized news streams, company-wide announcements, blogs and multi-channel urgent communications. Employees can communicate with direct messages, group discussions, comment strings, status updates, @mentions and by following people, places and content. Users can view and manage all communications through a simple, unified inbox. Jive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time. UniFocus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Cloud-based solution that helps businesses streamline workforce processes with performance monitoring, content management and more.
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end solution that can reach, inform, and align every worker with their organization. Employees can feel like an important part of something greater than themselves and find meaning in a job well done. Communicators and leaders can focus on the message, while the platform ensures the content is delivered to SocialChorus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
With our omnichannel employee comms and digital signage management tools, businesses can reach their target audiences more effectively.
FWI is the leading enterprise software company specializing in transforming customer and employee experiences with omnichannel corporate communications, office space optimization, and digital signage applications. Over 6,000 customers rely on FWI to power solutions used by millions of people per year, powering everything from employee communications through room & desk management, conference & event management, flight information displays, campus communications, emergency messaging, and more. FWi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Experience 30% more sharing across your non-desk employees with the award-winning secured platform. Engage smarter with Speakap.
An award-winning secure employee communication tools platform enabling engagement with your non-desk employees. Sharing campaigns, best practices and results across locations, clients see a 10% spike in average sales since adopting Speakap. Used by 350+ brands in 27 countries, clients include Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth and Bosch. With custom integrations, boost your brand with your own white label app. At implementation success rates of 100%, engage smarter with Speakap. Speakap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
Transform the way your enterprise works by freeing expert knowledge for all employees
Starmind is the smartest, fastest and most intuitive way to connect employees to the expert knowledge they need. Its human-centric patented AI learns who knows what on any given topic and identifies the best colleague to help solve a problem, regardless of their title, department or location. Starmind hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim
PACE Packager Hub is a workflow solution for managing customer servicing, teamwork, and processes.
PACE Packager Hub is an out-of-the-box workflow solution that fully supports the standard packaging workflow. It is a central place for management of all orders and packages and is tailored for all operational packaging needs. PACE Packager Hub . PACE Packager Hub acts as a joining link between customers, supervisors, packaging engineers and their tools. It can be fully integrated into the PACE Suite or into any other packaging software. PACE Packager Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sohbet/Mesajlaşma
  • Anketler ve Geribildirim
  • Etkinlik/Haber Akışı
  • Dosya Paylaşımı
  • Çalışan Dizini
  • Bülten Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Çok Kanallı İletişim