(12) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Avustralya
Brezilya
Almanya
Danimarka
Fransa
Birleşik Krallık
İrlanda
Hollanda
Amerika Birleşik Devletleri
Diller
Fiyat Seçenekleri
12 sonuç
Bitrix24, dünya çapında 8 milyon şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz çalışan iletişimi platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında 8 milyon şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz iç ve dış çalışan iletişimi platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak. Kurumsal sosyal ağı, çalışma grupları, intranet, grup sohbeti, e-posta, ses iletimi, SMS ve daha fazlası.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Sohbet/Mesajlaşma
- Anketler ve Geribildirim
- Etkinlik/Haber Akışı
- Dosya Paylaşımı
- Çalışan Dizini
- Bülten Yönetimi
- Bilgi Yönetimi
- İletişim Yönetimi
- Çok Kanallı İletişim
Güvenilir anket verileriyle Çalışan İletişimini artırın. Hazır Çalışan Anketi Şablonları I Kullanıcı dostu araç I GDPR ve Veri Güvenliği
Startquestion hakkında daha fazla bilgi
Şirketiniz için en profesyonel anket yazılımı. Popüler anket türleri:
- NPS (net tavsiye skoru), müşteri memnuniyeti,
- İK, çalışan geri bildirimi, müşteri deneyimi, işten çıkış mülakatı, aday deneyimi
- Web sitesi aygıtı
Startquestion hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Sohbet/Mesajlaşma
- Anketler ve Geribildirim
- Etkinlik/Haber Akışı
- Dosya Paylaşımı
- Çalışan Dizini
- Bülten Yönetimi
- Bilgi Yönetimi
- İletişim Yönetimi
- Çok Kanallı İletişim
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar.
Trello hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Sohbet/Mesajlaşma
- Anketler ve Geribildirim
- Etkinlik/Haber Akışı
- Dosya Paylaşımı
- Çalışan Dizini
- Bülten Yönetimi
- Bilgi Yönetimi
- İletişim Yönetimi
- Çok Kanallı İletişim
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor.
Asana hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Sohbet/Mesajlaşma
- Anketler ve Geribildirim
- Etkinlik/Haber Akışı
- Dosya Paylaşımı
- Çalışan Dizini
- Bülten Yönetimi
- Bilgi Yönetimi
- İletişim Yönetimi
- Çok Kanallı İletişim
Çalışanlarınıza projeleri bağlam içinde tartışmalarına yardımcı olacak özel iletişim araçları sağlamak için monday.com'un esnek platformunu kullanın.
Çalışanlarınıza projeleri bağlam içinde tartışmalarına yardımcı olacak özel iletişim araçları sağlamak için monday.com'un esnek platformunu kullanın. Hazır şablonlardan biriyle işe başlayıp elektronik çizelgeler veya belgeler yükleyerek ekibinizin görevlerini, ardından 30'dan fazla sütun eklemeniz yeterlidir. Böylece ekibiniz verimli bir şekilde iş birliği yapmak için ihtiyaç duyduğu tüm bilgilere üst düzey, tek bir genel bakışta sahip olur. Çalışanlar gelen kutularını ayıklamak için saatler harcamak yerine ellerindeki işe odaklanabilir.
monday.com hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Sohbet/Mesajlaşma
- Anketler ve Geribildirim
- Etkinlik/Haber Akışı
- Dosya Paylaşımı
- Çalışan Dizini
- Bülten Yönetimi
- Bilgi Yönetimi
- İletişim Yönetimi
- Çok Kanallı İletişim
BambooHR, büyüyen kuruluşların çalışan verilerini otomatikleştirmesine, merkezileştirmesine ve bağlamasına yardımcı olan ödüllü bir İK platformudur.
BambooHR, büyüyen kuruluşların çalışan verilerini tek bir yerde otomatikleştirmesine, merkezileştirmesine ve bağlamasına yardımcı olan ödüllü bir İK platformudur. Tek noktadan şunları yapmanızı sağlar:
- Çalışan verilerini yönetme
- En iyi yetenekleri bulma, işe alma ve işe alıştırma
- Bordroyu basitleştirme, saatleri izleme ve sosyal yardımları tespit etme
- Şirket duyuruları oluşturma ve gönderme
- Çalışan deneyimini ve performansını ölçme
- Verilerinizi önceden oluşturulmuş entegrasyonları içeren
geniş pazarımıza bağlama.
BambooHR hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Sohbet/Mesajlaşma
- Anketler ve Geribildirim
- Etkinlik/Haber Akışı
- Dosya Paylaşımı
- Çalışan Dizini
- Bülten Yönetimi
- Bilgi Yönetimi
- İletişim Yönetimi
- Çok Kanallı İletişim
Bir personel iletişim yönetimi platformu olan Wrike’ın gerçek zamanlı iş birliği araçları, paylaşımlı takvimler ve uygulama entegrasyonları gibi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike, 140 ülkede 20.000’den fazla şirketin kullandığı çalışan iletişimi platformudur. Uzaktan çalışan ekiplerinizin tek bir birleşik platformda bağlantıda kalmasını sağlayın. “@” etiketiyle belirtme özelliği sayesinde ekip üyelerine önemli güncellemeleri bildirin ve özel alanları kullanarak ek ayrıntıları ekleyin. Canlı editörle gerçek zamanlı iş birliği yapın ve ekip takvimlerinde zaman çizelgesi güncellemelerini paylaşın. Yeni iletişim kanalları oluşturmak ve çalışanları gelişmelerden haberdar etmek için Wrike’ı favori mesajlaşma uygulamalarınızla entegre edin. Wrike sayesinde tek vücut halinde çalışın.
Wrike hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Sohbet/Mesajlaşma
- Anketler ve Geribildirim
- Etkinlik/Haber Akışı
- Dosya Paylaşımı
- Çalışan Dizini
- Bülten Yönetimi
- Bilgi Yönetimi
- İletişim Yönetimi
- Çok Kanallı İletişim
Ücretsiz depolama, sınırsız mesajlaşma ve kullanıcı olanağı sunan ekip iş birliği uygulaması.
Ücretsiz ekip iş birliği yazılımı Pumble ile ortak çalışma sürecindeki yaygın zorlukların üstesinden gelin. Farklı konular için kanallar oluşturun, zincir mesajlarla tüm konuşmaları takip edin ve tüm üyeleri anında bilgilendirmek için belirli bir kişi veya kullanıcı grubunu etiketleyin. Çalışma alanınızdaki tüm dosyaları gönderin ve kaydedin, ihtiyacınız olduğunda bunlara erişin. Etkili tartışmalar için çabucak sesli veya görüntülü arama yapın.
Pumble hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Sohbet/Mesajlaşma
- Anketler ve Geribildirim
- Etkinlik/Haber Akışı
- Dosya Paylaşımı
- Çalışan Dizini
- Bülten Yönetimi
- Bilgi Yönetimi
- İletişim Yönetimi
- Çok Kanallı İletişim
GoBrunch, katılımcılarınız arasında pozitif katılımı teşvik eden benzersiz bir arayüze sahip çok yönlü bir web semineri ve toplantı platformudur.
GoBrunch, katılımcılarınız arasında pozitif katılımı teşvik eden benzersiz bir arayüze sahip çok yönlü bir web semineri ve toplantı platformudur. Web seminerinizi veya sanal sınıfınızı oluşturun, kameranızı açın, ekranınızı ve videolarınızı paylaşın, diğer sunucuları yayınlayın ve kaydedin. Yüz yüze bir etkinliğe çok benzer şekilde her oturuma atanan farklı yöneticilerle aynı anda birden fazla mola odanız olabilir. Kurulum gerektirmez. Başlayın ve oturumlarınızı daha ilgi çekici hale getirin.
GoBrunch hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Sohbet/Mesajlaşma
- Anketler ve Geribildirim
- Etkinlik/Haber Akışı
- Dosya Paylaşımı
- Çalışan Dizini
- Bülten Yönetimi
- Bilgi Yönetimi
- İletişim Yönetimi
- Çok Kanallı İletişim
FaceUp, kapsamlı bir ihbar platformu, etik yardım hattı ve İK aracıdır.
FaceUp, kapsamlı bir ihbar platformu, etik yardım hattı ve İK aracıdır. Yazılım, her ikisi de 113 dilde sunulan özelleştirilebilir bir bildirim formu ve gelişmiş rapor yönetimi gibi zengin bir dizi özelliğe sahiptir. GVKY ile uyumludur ve ISO 27001 sertifikalıdır.
FaceUp, AB İhbar Yönergesi ve İhbarcı Koruma Yasası ile uyumludur. Dünya genelinde her ölçekten 2.700 kuruluşun güvenini kazanmıştır.
FaceUp'ı 14 gün ücretsiz deneyin. Beş dakika içinde kurulabilir.
FaceUp Whistleblowing System hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Sohbet/Mesajlaşma
- Anketler ve Geribildirim
- Etkinlik/Haber Akışı
- Dosya Paylaşımı
- Çalışan Dizini
- Bülten Yönetimi
- Bilgi Yönetimi
- İletişim Yönetimi
- Çok Kanallı İletişim
Crises Control, kuruluşların acil durumlarda iletişim hatlarını açık tutmasına yardımcı olur.
Crises Control, istenen sayıda kişiye tek seferde bildirim göndermeyi kolaylaştırıp otomatik denetim iziyle anında bireysel müdahaleye olanak tanıyarak kuruluşların acil durumlarda iletişim hatlarını açık tutmasına yardımcı olur.
Crises Control, kullanıcılara en güncel bildirimleri sağlamak ve hem kişilerin güvenliği üzerindeki etkiyi hem de çevrenin ve kuruluşun uğradığı zararı en aza indirmek açısından çok değerlidir.
Crises Control hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Sohbet/Mesajlaşma
- Anketler ve Geribildirim
- Etkinlik/Haber Akışı
- Dosya Paylaşımı
- Çalışan Dizini
- Bülten Yönetimi
- Bilgi Yönetimi
- İletişim Yönetimi
- Çok Kanallı İletişim
InfoCision, geleneksel çağrı merkezleri için gelişmiş eğitim, kalite ve verimlilik çözümleri sağlayıcısıdır.
InfoCision, geleneksel çağrı merkezi hizmetleri için gelişmiş eğitim çözümleri sağlayıcısıdır. InfoCision çağrıları kısaltan, alternatif kanalları harmanlayan ve müşteri memnuniyetini artıran çağrı merkezi araçları sunar. Mevcut çağrı merkezi ortamınızda çalışan ve bu ortamı geliştiren araçlar, müşteri verilerini ve nüfus bilgilerini önceden doldurur, gelen çağrıları puanlar, çağrı merkezi temsilcilerini e-öğrenim ve simülasyonlarla eğitir, kaliteyi ölçer, personeli motive eder, çok çeşitli ve güçlü giden/gelen SMS/MMS metin mesajı seçenekleri içerir.
InfoCision hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Sohbet/Mesajlaşma
- Anketler ve Geribildirim
- Etkinlik/Haber Akışı
- Dosya Paylaşımı
- Çalışan Dizini
- Bülten Yönetimi
- Bilgi Yönetimi
- İletişim Yönetimi
- Çok Kanallı İletişim