Türkiye Yerel ürünleri göster
197 sonuç
Flying Donut, ortaklaşa ve özel projeler için güçlü, basit, etkili, işbirliğine dayalı çevrimiçi bir Scrum ve Kanban yazılımıdır. Flying Donut hakkında daha fazla bilgi
Flying Donut, dağıtılmış, uzak veya eş konumlu ekipler arasında şeffaflık ve iletişime olanak sağlamak için başlangıçtan itibaren gerçek zamanlı bir çevik işbirliği aracı olması amaçlanan güçlü, basit, etkili bir Scrum ve Kanban aracıdır. Flying Donut’ın tasarımında temel alınan ana fikir sadeliktir ve yalnızca uygulamanın değil, ekiplerin de olmasını sağlar. İşbirliğinin zahmetsizce çok akıcı olmasını sağlayan gerçek zamanlı bir arayüzle çevikliğin temellerine iner. Flying Donut hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Modern geliştirme ekipleri için proje yönetimi. Hangi işin yapıldığını ve işin nasıl gittiğini anlayın. GitHub hakkında daha fazla bilgi
Modern geliştirme ekipleri için proje yönetimi. Hangi işin yapıldığını ve işin nasıl gittiğini, geliştiricilerinizi mutlu edecek ve sürtüşmeleri azaltacak şekilde anlamayı kolaylaştırın. İşi hızlı ve esnek bir şekilde planlayıp programlayın ve her zaman güncelliğini koruyan, kullanımı kolay bir arayüzde ürün özelliklerine göre yapılan iş ile ürün özelliklerini karşılaştırın. GitHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Wrike; Gantt çizelgeleri, takvimler, talep formları, Kanban panoları, zaman izleme ve 400’den fazla entegrasyona sahip bir çevik yönetim aracıdır. Wrike hakkında daha fazla bilgi
Wrike, 20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği çevik proje yönetimi aracıdır. Gantt çizelgeleri, takvimler, talep formları, Kanban panoları, zaman izleme raporları, onaylar, gerçek zamanlı güncellemeler ve otomatik atama ile tek bir yerden sprintleri planlayın. Wrike’ı 400’den fazla uygulama ve Adobe Creative Cloud ile entegre edin, böylece her gün güvendiğiniz araçları kullanabilirsiniz. İş akışlarını her projenin ihtiyaçlarına uyacak şekilde özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Zoho Sprints, Scrum takımlarının plan yapmasına, izlemesine ve değişime her zaman hazır olmasına yardımcı olan çevik proje yönetimi aracıdır. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
Zoho Sprints, Scrum takımları için ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştiril miş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, tek bir yerden hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri yoluyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin, sosyal akışta takımınızla iş birliğinde bulunun, inceleme ve geriye bakış toplantılarınızı planlayın. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma. todo.vu hakkında daha fazla bilgi
todo.vu, CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Klient PSA, AppExchange’de KOBİ’ler için önemli Salesforce Professional Services (PSA) yazılımları arasında yer aldı. Klient PSA hakkında daha fazla bilgi
Profesyonel hizmet projelerinizi baştan sona yönetmenin bir yolunu arıyorsanız, Klient PSA sizin için ideal. Satış ve hizmet sunma süreci boyunca müşterilerle kolayca iş birliği yapabilmeniz için en başından itibaren müşterilerle birlikte tasarlanmıştır. Ayrıca, güçlü platformu sayesinde fiyat tekliflerinden sözleşmelere, zaman takibinden faturalandırma ve raporlamaya kadar proje yaşam döngünüzün tüm yönlerini izlemenize ve yönetmenize olanak tanır. Klient PSA’nın işinizi nasıl değiştirebileceğini görmeye hazır mısınız? Klient PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu. Rooftop hakkında daha fazla bilgi
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Kanban, Scrum veya süreçleriniz ve iş akışlarınız Agile Task Board çalışma biçiminizi esnek bir şekilde destekler. Agile Task Board hakkında daha fazla bilgi
Teams ve SharePoint için Agile Task Board. Ekibinizin ve proje görevlerinizin genel bir görünümünü elde edin. Görevlerin mevcut durumunu takip edin ve bunları tüm proje katılımcılarıyla paylaşın. Ekip görevlerini, tartışma sırasında güncelleyin. Agile Task Board esnektir, anlaşılır bir şekilde düzenlenmiştir, herkes için şeffaftır ve kullanımı kolaydır. Agile Task Board hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Millions choose Jira to plan and build great products. Try free!
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is an agile project management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
monday.com is an open platform where you can build the perfect agile solution for your team all in one place.
monday.com is an open platform that can help software teams plan and execute agile sprints more efficiently. With powerful productivity features such as time tracking, automated notifications, dependencies, Gantt views, and third-party apps, monday.com Work OS can adapt to all of your workflows, no matter how unique they are. Plus, not only does it integrate with the software you already use, but it's intuitive enough that non-devs will be able to navigate it easily. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place.
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. It's a central source of truth for fast-moving companies. Confluence keeps everyone organized and aligned with everything from meeting notes to strategy docs and IT documentation so they can make better decisions faster and be more responsive to change. Confluence integrates seamlessly with the Atlassian suite of products like Jira Software and Trello, and allows for endless customization with apps from our Marketplace. Confluence hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır.
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır. Şık tasarımlı arayüzleri, kullanımı kolay işlevleri ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyonu sayesinde dünyanın dört bir yanındaki proje ekipleri için çevik proje yönetimine yönelik makul bir seçenektir. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Çevik takımlar için çevrimiçi ortak çalışma özelliğine sahip en gelişmiş beyaz tahta platformlarından biri.
Miro ile uzaktan kısa toplantılar, sprint planlama ve geriye dönük toplantılar sayesinde çeviklik sürecinizi güçlendirin. Miro, dünya çapında 12 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biridir. Kanban panoları ve Jira, Asana ve daha fazlasıyla entegrasyon sağlayarak fikirlerinizi hayata geçirin. Başlamak için önceden oluşturulmuş 120’den fazla şablona göz atın. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Cloud-based DevOps solution that enables businesses to improve workflow processes using time tracking, regulatory compliance, and more.
GitLab is a complete DevOps platform, delivered as a single application, fundamentally changing the way Development, Security, and Ops teams collaborate. GitLab helps teams accelerate software delivery from weeks to minutes, reduce development costs, and reduce the risk of application vulnerabilities while increasing developer productivity. GitLab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Agile portfolio management tool for smarter decisions with visibility and transparency for medium to large-size companies.
Targetprocess is an agile portfolio and work management solution which natively supports SAFe and other frameworks for scaling Agile. It provides a bi-directional integration with team-based tools like Azure DevOps. Targetprocess empowers enterprises to achieve business agility and see the value flow through the entire organization. Recognized in Gartner's Magic Quadrant for Agile Enterprise Planning Tools. Targetprocess hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Aha! Develop is for healthy agile development teams — connect to the roadmap, optimize workload, and streamline reporting.
Aha! Develop is for healthy agile development teams — empowering technical leaders to help their teams achieve more and feel less like "feature factories." It connects technical work to the product roadmap, optimizes workload, and streamlines reporting. More than 600,000 product builders trust our cloud-based software to build lovable products and be happy doing it. Aha! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Favro brings business agility by empowering teams to work autonomously, while also aligning their planning towards company objectives.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams can organize themselves around what to do and how to do it, while managers can focus on driving high-level goals and why those goals matter. Teams can use new, smart, and time-saving solutions for team & planning boards, sheets & databases, roadmaps & scheduling, and docs & wikis. Leaders and managers drive the big picture by aggregating the work of teams and teams-of-teams into alignment dashboards. Favro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Shortcut is a fast project management platform built for today's software team. Free for teams up to 10 users.
Shortcut is a fast, uncluttered project management platform for Agile software teams to plan, build, and launch better products. It combines just the right amount of simplicity and structure to keep software teams happy and productive. Shortcut is designed for developers and features a robust set of popular integrations (GitHub, GitLab, Slack, and more) and a well-crafted API to automate workflows. Free for teams up to 10 users. Shortcut hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Task/Project Management & Collaboration app with Kanban, Gantt Chart & Time Tracker.
Kanbanchi for G Suite is the only online project management / task management / collaboration software with Kanban Board, Gantt Chart and Time Tracker. Project boards with lists and cards visualise a workflow of all your tasks and activities. Collaborate with your team in real time and manage your projects visually! Kanbanchi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Zoho Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. ProWorkflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Quickbase is a no-code operational agility platform that enables organizations to improve operations through insights and automation.
Quickbase is an agile project management solution that gives you features needed to assign tasks, automate workflows, and generate insightful reports for the most complex projects. Quickbase's flexible no-code platform can be used in real-time to monitor progress in each sprint. Get started today. Quickbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Plan and execute your sprints and use the Kanban board for optimal performance. Teams using us report 30% decrease in project duration.
Easy Projects is an award-winning project management platform designed for fast-moving midsize to enterprise level teams. It includes a flexible built-in Kanban board and sprint planning capabilities. Customers who use Easy Projects report a 30% decrease in project duration and a 98% completion rate leading to more projects and profits. Whether you're using Scrum, Kanban, or a hybrid approach - you'll get the most out of agile project management with Easy Projects. Easy Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Taskworld is an Agile Project Management application that combines visual boards, team messaging and project planning into one easy app
Taskworld is the easiest way for teams to manage projects on Agile and keep track of work. It packs visual task management, project planning, remote working tracking and team messaging into one robust app. With a special focus on Project Planning, Taskworld also includes features like time tracking, automated notifications, dependencies, timeline views and integrations, so your team can achieve better and faster results for every project and get things done. Taskworld hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform built for agile teams.
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform. That means that our product is built by users, for users, via feedback on our Forum. Manage agile teams and processes. Take multi-step projects and streamline them with ease. Staff projects in a few clicks. Proof and approve client documents. Take real-time collaborative meeting notes. And much more. Hive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Agile product teams use Productboard to confidently decide what to build next.
Productboard is the agile product management system that aligns everyone on the right features to build next. Designed on the Product Excellence methodology, it is used by modern, customer-driven organizations like Zendesk, UiPath, Microsoft, and Envoy. With its customizable boards, productboard offers the right balance of guidance and flexibility to help product teams understand what users really need, prioritize what to build next, and rally everyone around the roadmap. Productboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Nifty is the all-in-one agile workflow solution to keep people, projects, and functions aligned with automated progress reporting.
Nifty is the all-in-one agile project management solution to keep people, projects, & functions aligned. With chat, tasks, goals, docs, and files all in one place — Nifty lets your team focus on actual work instead of juggling tools. Nifty reduces project development cycles and improves team productivity by combining all of the important features of agile project management into one software. The end result is milestone-driven progress automation that keeps everyone on your team aligned. Nifty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Collaborative, lightweight project management tool, brought to you by the experts in agile software development.
Pivotal Tracker is an Agile project management tool from the agile software development experts. Easy to use, Tracker enables real time collaboration around a shared, prioritized backlog. When everyone shares the same view of what's going on, product owners know where things stand and developers know what to focus on. Simple, yet powerful and transformative, Tracker allows your company to bring the right products to market faster, and continue to deliver as the world evolves. Pivotal Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Agile Project Management Software. Scrum and Kanban compatible solution. Intuitive and efficient. Handle all your projects in one place
VivifyScrum helps you handle all your projects in one place. It is a software as a service solution for agile project management and collaboration. Scrum and Kanban compatible. Extremely intuitive and easy to use with real-time updates. Now, with a new version, it offers a variety of features tailored to suit the needs of small agile teams and large organizations alike: Collaboration boards (Scrum and Kanban), Team Management, clients and invoicing, Time Management, Reports and more. VivifyScrum hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Kulvar, WIP (devam eden iş) limitleri, zaman izleme ve değer-çabaya göre biriken iş önceliklendirmesi ile yazılım geliştirme ekipleri için üst düzey Kanban aracı
Hygger, "Trello kadar basit ve Jira kadar güçlü" olduğu için hem teknoloji alanında çalışanlar hem de diğerleri tarafından sevilen, yazılım geliştirme ekiplerine yönelik üst düzey Kanban aracıdır. Kanban panoları; kulvar, WIP limitleri, zaman izleme ve scrum desteği (hikaye noktaları, ilerleme tabloları vb.) ile geliştirilmiştir. Biriken işler listenizi yönetin ve değer-çaba önceliklendirmesine göre özellikleri veya görevleri önceliklendirin. Üst düzey yol haritaları oluşturun ve bunları ekibinizle paylaşın. Hygger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Wimi is designed to boost teamwork and team collaboration: instant messages, files sharing & drive, tasks, calendars, and more...
Wimi is a complete digital collaboration toolbox that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical collaboration software as it includes messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing. Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter together. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them. Wimi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Kanbanize is enterprise-ready Kanban software for agile project, product, and portfolio management.
Kanbanize is enterprise-ready Kanban software for agile project, product and portfolio management. It provides visibility across all teams, connects strategy with execution, and helps teams deliver faster. Built upon the idea that all processes evolve, Kanbanize can easily adapt to changes in your organization, regardless of it being a start-up or a fortune 100 enterprise. Equipped with the most advanced feature set in the industry and a support team that is second to none, Kanbanize is a trust Kanbanize hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Kanban Tool, iş akışını kolayca görselleştirmeye ve optimize etmeye yönelik, gerçek zamanlı ekip iş birliğine olanak tanıyan bir proje yönetimi hizmetidir.
Kanban Tool, iş akışı optimizasyonu ve gerçek zamanlı ekip iş birliği için görsel bir proje yönetimi uygulamasıdır. Süreçleri analiz etmeye ve iyileştirmeye yardımcı olarak iş verimliliğini artırır. Kullanımı kolaydır, büyük ölçüde özelleştirilebilir ve hızlıdır. Bulutta veya iş yerinde kullanılabilir. Eğitim gerektirmeyen, pratik ve etkili bir platform arayan şirketlerin tercih ettiği iş akışı yönetimi aracıdır. Kanban Tool hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Toggl Plan is an online work management software. Plan projects, track time, & optimize your team's bandwidth.
Toggl Plan is an online work management software for small & medium-sized teams. Plan projects, track time, & optimize your team's bandwidth. With simple drag and drop timelines & task boards, you can say goodbye to clunky spreadsheets and complex project management tools. Get a clear overview of work and keep stuff up to date in just a few clicks, leaving more time for your team to get more meaningful work done. Toggl Plan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Complete more work, deliver projects on time, and prove your value with the best platform for agile marketing management.
Get a pulse on every project, pinpoint bottlenecks in your workflow, and holistically manage projects (from start to finish) with agile marketing project management software from CoSchedule. You¿ll complete more work, deliver projects on time, and prove your value, all with the only platform that can organize all your marketing in one place. Take control of your process and bring your team together with one of the top-ranking marketing software companies on the Inc. 5000 list. CoSchedule Marketing Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your project's requirements, releases, test cases, and issues
SpiraTeam is an integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your programs and portfolios, requirements, releases, test cases, issues, baselines, workflows, and tasks in one unified environment. With integrated customizable dashboards of key project information, SpiraTeam allows you to take control of your entire project lifecycle and synchronize the hitherto separate worlds of development and testing. SpiraTeam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
ITM Platform is the Agile Project Management solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only Agile Project Management software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featu red project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter. ITM Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Microsoft Planner is a new app from Microsoft that helps teams organize their work.
Microsoft Planner is a new app from Microsoft that helps teams organize their work. Planner gives teams a simple visual view of what everyone's working on, whether it's updating key milestones on a project timeline or sharing files with your distributed team. Planner integrates with Microsoft Office 365, including Outlook and SharePoint, so it's easy for people to stay connected. And since the app syncs between desktop, web and mobile, organizers can keep their plans up to date from wherever they are. Microsoft Planner helps get project plans started and moved into the cloud. Teams can see updates, upload files, send messages, and start conversations from Outlook or Planner on any device. Organize projects in a simple visual agenda that shows who's working on what, when updates are due, and what needs to happen next with one click to join a conversation about a task or project. Microsoft Planner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Taiga is the project management tool for multi-functional agile teams. It has a rich feature set but still very simple to start with.
Taiga is an easy and intuitive yet powerful project management tool for multi-functional agile teams. Suitable for Kanban and Scrum. It has a rich and complete feature set (including backlog, sprint planning, burndown chart, Kanban board, Epics, issue tracking, wiki) and extensive customization options. At the same time it is very simple to start with through its intuitive user interface. Taiga hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
StoriesOnBoard is a visual and collaborative end-to-end product management tool built around story mapping, designed for product teams.
StoriesOnBoard helps Product Managers understand customer needs, automate feedback collection, develop feature ideas, prioritize and validate what to develop next with a public roadmap, and rally all stakeholders around the story map. Dozens of automated two-way integrations, such as Jira, Trello, and Azure DevOps, facilitate seamless implementation. StoriesOnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Coda is a new document that brings words, data, and teams together.
Coda blends the flexibility of a document, the power of a spreadsheet, and the utility of applications into a single new canvas, enabling anyone to make a doc as powerful as an app. Coda is something entirely new, that looks and feels familiar. Makers start with a blank canvas and a familiar blinking cursor, but can use a new set of building blocks like tables that act like databases, or buttons that take action to create their own unique solutions. Coda hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Project & code management, together at last. Plan work, track progress, and release code right in Backlog for all-in-one collaboration.
Backlog is the all-in-one online project management tool for task management, version control, and bug tracking. Bringing together the organizational benefits of project management with the power and convenience of code management, Backlog enhances team collaboration across organizations large and small. Plan work, track progress, and release code updates right in Backlog. Core features include subtasking, custom statuses, Kanban-style boards, Gantt charts, burndown charts, Git & SVN, and Wikis. Backlog hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
A global leader in Enterprise Value Stream Management, Agile management, enterprise-grade Git version control and DevOps.
CollabNet VersionOne is the Enterprise Value Stream Management leader that accelerates high value software development and delivery, while improving quality and reducing risk. Our offerings provide global enterprise and government market leaders a cohesive solution, spanning idea through delivery, that enable them to capture, create, deliver and measure the flow of business value throughout their application development lifecycles. VersionOne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
A lean project management software that provides work visualization, real-time team collaboration, time tracking, and analytics.
A lean project management software that provides work visualization, real-time team collaboration, time tracking, and analytics. KanbanFlow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Built for software development teams that want to track the results of their work and deliver value faster to the end user.
Forecast is perfect for agile teams, as it ensures optimal project deliveries through an adaptive work process that supports growing companies with demanding clients. The platform uses AI to help make estimates, so you can effectively plan for a more accurate view of your sprint capacity and monitor velocity. Forecast also integrates with the tools your developers love, such as Jira, Azure DevOps, GitHub, GitLab, and more, so you can collaborate with ease and deliver client value faster. Forecast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Achieve growth & strategic objectives through more effective management of projects & resources with Sciforma Software.
Sciforma 7.1 is an industry-leading PPM tool. Robust, easy-to-use, quick-to-implement and functionally scalable, it is designed to meet the strategic, executive and reporting needs of PMOs. Sciforma PPM supports PMOs with a number of critical PPM capabilities: Idea & Demand Management, Portfolio & Program Management, Planning, Work & Collaboration Management, Resource Management, and Time Tracking. Reporting tools are also available on demand for executives and managers. Sciforma hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Agile short
Agile long. A no-code platform for innovation and development. Intelligent and human-centric tool for PMO, Innovation and R&D. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud. Digitalise your development processes with a user-friendly tool. Gain efficiency, cost transparency, speed up your time-to-market and increase your ROI – get Return On Innovation! We turn your development costs into measurable results. Keto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi