Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Çevik Proje Yönetimi Uygulaması kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

18 sonuç
Flying Donut, ortaklaşa ve özel projeler için güçlü, basit, etkili, işbirliğine dayalı çevrimiçi bir Scrum ve Kanban yazılımıdır. Flying Donut hakkında daha fazla bilgi
Flying Donut, dağıtılmış, uzak veya eş konumlu ekipler arasında şeffaflık ve iletişime olanak sağlamak için başlangıçtan itibaren gerçek zamanlı bir çevik işbirliği aracı olması amaçlanan güçlü, basit, etkili bir Scrum ve Kanban aracıdır. Flying Donut’ın tasarımında temel alınan ana fikir sadeliktir ve yalnızca uygulamanın değil, ekiplerin de olmasını sağlar. İşbirliğinin zahmetsizce çok akıcı olmasını sağlayan gerçek zamanlı bir arayüzle çevikliğin temellerine iner. Flying Donut hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Modern geliştirme ekipleri için proje yönetimi. Hangi işin yapıldığını ve işin nasıl gittiğini anlayın. GitHub hakkında daha fazla bilgi
Modern geliştirme ekipleri için proje yönetimi. Hangi işin yapıldığını ve işin nasıl gittiğini, geliştiricilerinizi mutlu edecek ve sürtüşmeleri azaltacak şekilde anlamayı kolaylaştırın. İşi hızlı ve esnek bir şekilde planlayıp programlayın ve her zaman güncelliğini koruyan, kullanımı kolay bir arayüzde ürün özelliklerine göre yapılan iş ile ürün özelliklerini karşılaştırın. GitHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Zoho Sprints, Scrum takımlarının plan yapmasına, izlemesine ve değişime her zaman hazır olmasına yardımcı olan çevik proje yönetimi aracıdır. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
Zoho Sprints, Scrum takımları için ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştiril miş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, tek bir yerden hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri yoluyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin, sosyal akışta takımınızla iş birliğinde bulunun, inceleme ve geriye bakış toplantılarınızı planlayın. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma. todo.vu hakkında daha fazla bilgi
todo.vu, CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Klient PSA, AppExchange’de KOBİ’ler için önemli Salesforce Professional Services (PSA) yazılımları arasında yer aldı. Klient PSA hakkında daha fazla bilgi
Profesyonel hizmet projelerinizi baştan sona yönetmenin bir yolunu arıyorsanız, Klient PSA sizin için ideal. Satış ve hizmet sunma süreci boyunca müşterilerle kolayca iş birliği yapabilmeniz için en başından itibaren müşterilerle birlikte tasarlanmıştır. Ayrıca, güçlü platformu sayesinde fiyat tekliflerinden sözleşmelere, zaman takibinden faturalandırma ve raporlamaya kadar proje yaşam döngünüzün tüm yönlerini izlemenize ve yönetmenize olanak tanır. Klient PSA’nın işinizi nasıl değiştirebileceğini görmeye hazır mısınız? Klient PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu. Rooftop hakkında daha fazla bilgi
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Kanban, Scrum veya süreçleriniz ve iş akışlarınız Agile Task Board çalışma biçiminizi esnek bir şekilde destekler. Agile Task Board hakkında daha fazla bilgi
Teams ve SharePoint için Agile Task Board. Ekibinizin ve proje görevlerinizin genel bir görünümünü elde edin. Görevlerin mevcut durumunu takip edin ve bunları tüm proje katılımcılarıyla paylaşın. Ekip görevlerini, tartışma sırasında güncelleyin. Agile Task Board esnektir, anlaşılır bir şekilde düzenlenmiştir, herkes için şeffaftır ve kullanımı kolaydır. Agile Task Board hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir Agile proje yönetimi aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebi lir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
monday.com, ekibiniz için tek bir yerde mükemmel Agile çözümü oluşturabileceğiniz açık bir platformdur.
monday.com, yazılım ekiplerinin Agile sprint'leri daha verimli bir şekilde planlamasına ve yürütmesine yardımcı olabilen açık bir platformdur. Zaman izleme, otomatik bildirimler, bağımlılıklar, Gantt görünümleri ve üçüncü taraf uygulamalar gibi güçlü üretkenlik özellikleriyle monday.com çalışma işletim sistemi, ne kadar özel olursa olsun tüm iş akışlarına uyarlanabilir. Ayrıca, yalnızca halihazırda kullandığınız yazılımla entegre olmakla kalmaz, aynı zamanda geliştirici olmayanların kolayca gezinebileceği kadar kolay anlaşılır. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Wrike; Gantt çizelgeleri, takvimler, talep formları, Kanban panoları, zaman izleme ve 400’den fazla entegrasyona sahip bir çevik yönetim aracıdır.
Wrike, 20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği çevik proje yönetimi aracıdır. Gantt çizelgeleri, takvimler, talep formları, Kanban panoları, zaman izleme raporları, onaylar, gerçek zamanlı güncellemeler ve otomatik atama ile tek bir yerden sprintleri planlayın. Wrike’ı 400’den fazla uygulama ve Adobe Creative Cloud ile entegre edin, böylece her gün güvendiğiniz araçları kullanabilirsiniz. İş akışlarını her projenin ihtiyaçlarına uyacak şekilde özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Çevik takımlar için çevrimiçi ortak çalışma özelliğine sahip en gelişmiş beyaz tahta platformlarından biri.
Miro ile uzaktan kısa toplantılar, sprint planlama ve geriye dönük toplantılar sayesinde çeviklik sürecinizi güçlendirin. Miro, dünya çapında 12 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biridir. Kanban panoları ve Jira, Asana ve daha fazlasıyla entegrasyon sağlayarak fikirlerinizi hayata geçirin. Başlamak için önceden oluşturulmuş 120’den fazla şablona göz atın. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır.
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır. Şık tasarımlı arayüzleri, kullanımı kolay işlevleri ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyonu sayesinde dünyanın dört bir yanındaki proje ekipleri için çevik proje yönetimine yönelik makul bir seçenektir. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Kanban Tool, iş akışını kolayca görselleştirmeye ve optimize etmeye yönelik, gerçek zamanlı ekip iş birliğine olanak tanıyan bir proje yönetimi hizmetidir.
Kanban Tool, iş akışı optimizasyonu ve gerçek zamanlı ekip iş birliği için görsel bir proje yönetimi uygulamasıdır. Süreçleri analiz etmeye ve iyileştirmeye yardımcı olarak iş verimliliğini artırır. Kullanımı kolaydır, büyük ölçüde özelleştirilebilir ve hızlıdır. Bulutta veya iş yerinde kullanılabilir. Eğitim gerektirmeyen, pratik ve etkili bir platform arayan şirketlerin tercih ettiği iş akışı yönetimi aracıdır. Kanban Tool hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Kulvar, WIP (devam eden iş) limitleri, zaman izleme ve değer-çabaya göre biriken iş önceliklendirmesi ile yazılım geliştirme ekipleri için üst düzey Kanban aracı
Hygger, "Trello kadar basit ve Jira kadar güçlü" olduğu için hem teknoloji alanında çalışanlar hem de diğerleri tarafından sevilen, yazılım geliştirme ekiplerine yönelik üst düzey Kanban aracıdır. Kanban panoları; kulvar, WIP limitleri, zaman izleme ve scrum desteği (hikaye noktaları, ilerleme tabloları vb.) ile geliştirilmiştir. Biriken işler listenizi yönetin ve değer-çaba önceliklendirmesine göre özellikleri veya görevleri önceliklendirin. Üst düzey yol haritaları oluşturun ve bunları ekibinizle paylaşın. Hygger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Scrum Mate, yazılım geliştirme ekipleri, dijital ajanslar ve modern işletme ekipleri için bir çevik yönetim yazılımıdır.
Scrum Mate, yazılım geliştirme ekipleri, dijital ajanslar ve çevik işletme ekipleri için bir çevik yönetim aracıdır. Scrum ve Kanban çerçeveleri için araç takımı sağlar ve günlük projelerin karmaşık gerçekliğine çevik uygulamaların basitliğini getirir. Ekibiniz birçok proje üzerinde çalışıyor veya projeleriniz birden fazla ekibin iş birliğini gerektiriyorsa Scrum Mate, kuruluşunuz için şık bir çözüm sunar. Scrum Mate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Bulunabilecek en kolay Scrum araçlarından biri. Scrumwise, karmaşık bir araçta kaybolmak yerine projeye odaklanmayı sağlar.
Hedefimiz, pazardaki en anlaşılır ve kullanımı kolay Scrum araçlarından birini geliştirmektir. Ekibinizin herhangi bir tanıtım veya eğitime gerek olmadan hemen kullanmaya başlayabileceği bir araç. Karmaşıklık işinize engel olmasın. Hayat karmaşık araçlar için çok kısa. Scrumwise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi
Satış, pazarlama, proje yönetimi, İK, yardım masası, faturalandırma bulutlarından oluşan tamamen özelleştirilebilir, bulut tabanlı CRM yazılımı.
CloudOffix, işletmelere satış, pazarlama, proje yönetimi, faturalandırma, yardım masası ve İK bulutları konularında yardımcı olan bulut tabanlı bir CRM yazılımıdır. Web sitesi ziyaretçisi izleme ve posta otomasyonu gibi diğer birçok harika ve benzersiz özelliğin yanı sıra CloudOffix, kullanıma hazır ürünlerle yetinmenizi gerektirmeyecek şekilde kapsamlı tam özelleştirme sunar. Platformdan ayrılmayı gerektirmeyen platform içinde bağlam tabanlı işbirliği, harika bir rahatlık sağlamaktadır. CloudOffix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Öncelik Belirleme
  • Durum İzleme
  • Kaynak Yönetimi
  • Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Olumsuz Geri Bildirim Yönetimi
  • İstek Yönetimi