13 sonuç
Canlı sohbet, sohbet robotları, Konuşma Yönetimi araçları ve çok daha fazlası Smartsupp'ı vazgeçilmez bir Diyaloğa Dayalı Pazarlama Platformu haline getiriyor. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi
Smartsupp, canlı sohbet, sohbet robotları ve özelleştirilebilir bir widget'ın yanı sıra çeşitli diğer güçlü satış araçları sağlayan hepsi bir arada, çok kanallı bir Diyaloğa Dayalı Pazarlama Platformudur. Diyaloğa dayalı pazarlama yapmak için canlı bir sohbet robotu kullanmak her işletme için bir değerdir. Chatbot menüleri, ziyaretçi verileri ve ölçümleri, ayrıntılı ziyaretçi listeleri ve marka imajı ve farkındalığı oluşturmak için özelleştirilebilir widget'lar gibi araçlar, müşteri hizmetleri temsilcilerinin daha iyi satış yapmasına ve web sitenizdeki ürün satışlarını artırmasına yardımcı olur. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Freshdesk Messaging, müşteri bağlılığı ekiplerinin müşterilerle kanallar arasında konuşması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Freshchat hakkında daha fazla bilgi
Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), satış ve müşteri bağlılığı ekiplerinin potansiyel müşteriler ve gerçek müşterilerle web sitesi, mobil uygulama veya sosyal ağ sayfalarında iletişim kurması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Geleneksel canlı sohbetin ötesine geçen Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), işletmelerin ve ekiplerinin sürekli ve bağlama dayalı mesajlaşma deneyimine odaklanmasına yardımcı olur. Freshchat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin müşteri verilerini, müşteri adaylarını, çok kanallı mesajlaşmayı vb. yönetmesine yardımcı olan bir müşteri iletişimi yönetim çözümüdür. Qiscus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike web sitesi sohbetini mobil mesajlaşma ile birleştirir. Daha iyi bir müşteri iletişimi yöntemine geçin. Müşterileriniz, destek temsilcileriniz, satış temsilcileriniz ve yöneticileriniz için. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Tidio, üst düzey müşteri desteği sunma ve anında satış geliştirme olanağı sağlayan bir pazarlama sohbet platformudur.
Tidio, müşteri destek hizmetlerinizi bir üst seviyeye taşıyan ve daha fazla satış yapmanıza yardımcı olan güçlü bir pazarlama sohbet platformudur. Kolayca erişilebilen canlı sohbet aracı, işletmenizi 7/24 erişilebilir hale getirirken yapay zeka destekli sohbet robotları müşterilerinizle gerçek zamanlı olarak ilgilenir, böylece daha fazla satış yapabilirsiniz. Ayrıca Messenger, Instagram, canlı sohbet ve e-postayı Tidio Multichannel’a bağlayabilir ve tüm mesajları tek bir yerden ve mobilden yanıtlayabilirsiniz. Tüm web siteleri ve platformlarla kolayca entegre olur. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
ChatBot, kanallar genelinde sohbet robotları oluşturmak, kurmak ve izlemek için hepsi bir arada bir platformdur.
Çeşitli şablonlara ve bir görsel oluşturucuya sahip çok amaçlı sohbet robotları yaratarak önemli görevleri anında otomatikleştirir. Tek tıkla entegrasyonlar, açık API, web kancaları ve Zapier’i kullanarak ChatBot’u çeşitli araçlar ve platformlarla bağlar. Müşterilerle daha iyi ilişkiler kurmak için sorunsuz görüşme deneyimleri tasarlar. Müşterileri sohbet etmeye ve etkileşim kurmaya teşvik eden dinamik yanıtlar gönderir. Markayı, ürünleri ve hizmetleri sunmak için metinleri, resimleri, düğmeleri ve hızlı yanıtları bir araya getirir ve eşleştirir. Chatbot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur.
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur. Platform, markaların müşteri yaşam döngülerinin tamamına erişmelerine olanak sağlar. İşe alıştırma, bağlılık oluşturma ve proaktif müşteri desteği. Müşteri yolculuğundaki noktaları birleştirerek markalar, genel MRR (aylık yinelenen gelir) ve elde tutma oranını artırarak her temas noktasında müşteri deneyimini kişiselleştirebilir. Froged’u hemen ücretsi̇z deneyin. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
API entegrasyonu ve/veya onun web patformu aracılığıyla hizmet sağlayan bulut iletişim platformu.
Routee, dijital maliyetleri azaltan, dönüşüm oranlarını artıran, yeni potansiyel müşteriler oluşturan ve çapraz satış ve ek satış yapmayı kolaylaştıran bir Web ve API bulut çözümüdür. Yukarıdakilerin tümünü mesajlaşma (kısa mesaj/SMS, iki yönlü SMS, sesli mesaj, e-posta, Viber), sesli mesaj (IVR, aramak için tıkla), doğrulama (iki faktörlü kimlik doğrulama, numara arama, numara doğrulama), telefon numaraları (sanal numaralar) ile gerçekleştiriyoruz. Müşterilerimiz ROI’sinde (yatırım getirisi) %183’e ve gelirde %760’a varan artış kaydetti. ROUTEE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Infobip tam yelpaze bulut iletişim platformu ile her türlü kanal üzerinden anlamlı müşteri ilişkileri kurun.
Infobip, markaların müşterileriyle geniş ölçekte anlamlı ilişkiler kurmasına yardımcı olan, dünya genelinde önde gelen bir çok kanallı iletişim platformudur. İletişim platformumuz, gelişmiş müşteri katılımı, güvenlik, kimlik doğrulama, destek ve müşteriyi elde tutmaya yönelik çok çeşitli çözümleri, mesajlaşma kanallarını ve araçları güçlendirmektedir. Infobip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
CM.com'un Communications Platform'u üzerinden popüler mesajlaşma kanalları, SMS ve sesli aramalarla müşterilerinizle etkileşim kurun.
CM.com'un Communications Platform'u ile hedef kitlenize mobil mesajlaşma ve sesli aramalarla ulaşın. Kolayca entegre edilen Communications Platform büyüyen işletmelerin ihtiyaçlarına yönelik ölçeklenebilir şekilde tasarlanmıştır. Business Messaging API'ın birden çok mesajlaşma kanalı, SMS Gateway'in SMS Mesajları ve Voice API'ın ya da SIP Trunk'ın sesli aramalarıyla müşterilerinizle etkileşime geçin. Bir kere bağlanın, hep iletişimde kalın. CM.com Communications Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
LiveCaller; sohbet, çağrı, sosyal mesajlaşma uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren hepsi bir arada çözümdür.
Sohbet: Müşteriler mesaj, dosya alışverişinde bulunabilir ve müşteri hizmetlerine puan verebilir. Web çağrısı: Müşteriler, doğruca web sayfası üzerinden çağrı yapabilir, böylece bu çağrılar tamamen ücretsiz hale gelir. Çok kanallı gelen kutusu: Farklı mesajlaşma platformlarından gelen iletişimleri tek bir panoda birleştirir. Geri arama: Müşteri hizmetlerinin sizi geri araması için telefon numaranızı ve tercih edilen arama saatini girmeniz yeterlidir. Birlikte göz atma: Temsilcilerin ve müşterilerin bir web sitesinde iş birliği içinde “gezinmelerini” sağlar. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Veriye dayalı, omnichannel, kişiselleştirilmiş ve otomatik müşteri yolculukları oluşturmak için hepsi bir arada pazarlama çözümü.
Mobile Marketing Cloud hepsi bir arada pazarlama çözümüdür. Böylece pazarlamacılar etkileşim ve dönüşümü yüksek üst düzey müşteri yolculukları oluşturabilir. Dahili bir Customer Data Platform, kullanımı kolay bir e-posta aracı, Pazarlama Otomasyonu, açılış sayfaları ve SMS, WhatsApp, Viber, Ses, Push gibi tüm mobil kanallara erişimi içerir. Pazarlamacıların müşterilerin tercih ettiği kanallar için kişiselleştirilmiş, uygun ve doğru zamanlı kampanyalar oluşturmasını kolaylaştırır. Mobile Marketing Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Satış ekiplerinin, alıcının duygularını daha iyi anlayarak gelirlerini hızlandırmaları için duygusal farkındalık sağlayan görüntülü çağrı asistanı.
Sybill, satış ekipleri için duygusal farkındalık sağlayan görüntülü arama asistanıdır. Kimin kazanabileceği ve alıcıları neyin heyecanlandırdığı konusunda içgörüler oluşturmak için görüşme sırasında söylenenler bağlamında alıcınızın ifadelerini ve beden dilini yakalar. Sybill, satıcıların potansiyel müşterilerle ilgili derin bilgilerden yararlanarak görüşmelerde ilerleme kaydetmesine olanak tanır. Satış liderlerinin, potansiyel müşterilerde nasıl bir etki yarattığına bağlı olarak mesajlarını ve sunum slaytlarını dönüştürmelerine ve ekiplerine kazandırıcı davranışlar konusunda koçluk yapmalarına olanak tanır. Sybill hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • E-posta Otomasyonu
  • Sohbet Robotu
  • SMS Mesajlaşma
  • Görüntülü Sohbet
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
  • Müşteri Adayı Yeterliliği