18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Belge Oluşturma Programı

Belge Oluşturma Programı sözleşmeler, teklifler ve yaygın olarak kullanılan diğer belge türleri için rutin belge derlemesini otomatikleştirir.

25 sonuç
Kodlamasız sürükle ve bırak özellikli tasarım stüdyosunda geniş ölçekte belge oluşturmayı otomatikleştirin ve tüm iş araçlarından gelen verileri senkronize edin. Perfect Doc Studio hakkında daha fazla bilgi
Belge oluşturmayı kapsamlı bir şekilde otomatikleştirin ve hatasız belgeler sunun. Sürükle ve bırak özellikli tasarım stüdyosunda kodlama yapmadan etkileyici belgeler tasarlayın. Salesforce, Microsoft 365, Google, Oracle ve daha pek çok iş yazılımıyla yerel olarak entegre edin. Microsoft Word'den daha kullanıcı dostu bir arayüzde 100'den fazla dilde belge oluşturun. Kolayca şablonlar tasarlayın, verileri senkronize edin ve belge oluşturmaya başlayın. Piyasadaki en uygun maliyetli ve güçlü çözümlerden biri. Perfect Doc Studio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
İşletmelerin şablon oluşturmasına ve sözleşme, fatura ve daha fazlasının oluşturulmasını otomatikleştirmesine yardımcı olan belge oluşturma API'si. DocuGenerate hakkında daha fazla bilgi
DocuGenerate, API ve web uygulamasıyla faturalar, mektuplar, sözleşmeler, anlaşmalar, sertifikalar ve daha fazlasını oluşturmaya yardımcı olur. Başlangıç olarak, dinamik metin eklenmesini istediğiniz yerlere etiketler koyarak Word şablonunuzu hazırlayın. Ardından, verileri içeren bir Excel elektronik tablosu yükleyin. Seçilen her satır için etiketler veri değerleriyle değiştirilerek şablondan bir belge oluşturulur. Gelişmiş entegrasyonlara ihtiyacınız varsa sorunsuz bir şekilde şablon ve belge oluşturmak için API'yi kullanabilirsiniz. DocuGenerate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
monday.com Çalışma İşletim Sistemi ile tek bir ortak çalışma alanında belgeleri etkili bir şekilde oluşturabilir, düzenleyebilir ve yönetebilirsiniz.
monday.com Çalışma İşletim Sistemi ile tek bir ortak çalışma alanında belgeleri etkili bir şekilde oluşturabilir, düzenleyebilir ve yönetebilirsiniz. Formlar ve sözleşmeler gibi tüm önemli belgeleri standartlaştırın. Zamandan tasarruf etmek ve hatayı azaltmak için belge onay süreçlerini otomatikleştirin. Belgeler üzerinde gerçek zamanlı olarak kolayca iş birliği yapın. Kuruluşunuzda en sık kullanılan belgeleri hızla oluşturmak ve üzerinde değişiklik yapmak için özelleştirilebilir şablonları kullanın ve ilgili verileri dinamik panolarda görüntüleyin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Kullanıcıların anket formları oluşturmasına ve gönderimleri gözden geçirmesine yardımcı olan, her ölçekten işletme için uygun bir form oluşturma aracıdır.
18 milyondan fazla kullanıcının güvendiği Jotform'un sunduğu form oluşturucu, her cihazdan çevrimiçi form oluşturmanın ve yayınlamanın kolay yoludur. Şirket, 10.000'den fazla hazır form şablonu, 3. taraf uygulamalara 100'den fazla entegrasyon ve gelişmiş tasarım özellikleri sunarak dünyanın dört bir yanındaki kuruluşlar için önde gelen çevrimiçi form oluşturucusu haline gelmiştir. Ödeme formları, müşteri adayı oluşturma formları, kayıt formları, iletişim formları, başvuru formları ve çok daha fazlasını oluşturmak için yaygın olarak kullanılmaktadır. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Satış ekipleri PandaDoc’u, harika bir satın alma deneyimi sunmak ve anlaşma iş akışını, öngörüleri ve hızı iyileştirmek için kullanmaktadır.
PandaDoc satış ekiplerini harika bir satın alma deneyimi sunarak ve anlaşma iş akışını, öngörüleri ve hızı iyileştirecek şekilde güçlendirmiştir. PandaDoc hepsi bir arada belge otomasyonu yazılımını kullanan 30.000’den fazla müşteri, teklifleri, fiyat tekliflerini ve sözleşmeleri oluşturma, onaylama ve elektronik olarak imzalama sürecini kolaylaştırmaktadır. PandaDoc; mevcut CRM, ödeme ve dosya depolama uygulamalarınızı tek bir iş akışına entegre ettiğinizde tüm kuruluş genelinde süreçleri basitleştirmenize ve verimliliği artırmanıza yardımcı olur. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Gerçekten beğeneceğiniz ilk PDF yazılımı. Smallpdf, 21 PDF aracı, 24 dil ve 40 milyon aylık kullanıcıya sahiptir.
Saatlerin, bankaların ve yalın tasarımın anavatanı İsviçre’de üretilen Smallpdf, akıllı belge yönetimi araçları sunan ödüllü bir şirkettir. 2013 yılında kurulan Smallpdf, ağır, tuhaf PDF yazılımına basit, güvenli ve güvenilir bir yanıt sunuyor. Gereksiz özellikleri ortadan kaldırarak ve kullanıcı deneyimine derinden odaklanarak, Smallpdf, 24 farklı dilde 500 milyondan fazla kullanıcıya, 100.000 farklı şirkete hizmet veren, gezegendeki en sevilen PDF yazılımlarından biri haline gelmiştir. Smallpdf hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Nintex, iş süreçlerinizi yönetmeyi, otomatikleştirmeyi ve optimize etmeyi hızlı ve kolay hale getirir.
İşletmeler, iş süreçlerini hızlı ve kolay bir şekilde yönetmek, otomatikleştirmek ve optimize etmek için her gün Nintex Süreç Platformundan yararlanır. Nintex Süreç Platformu, kullanımı kolay bir sürükle ve bırak tasarımcısı ile süreç eşleştirme, iş akışı otomasyonu, robotik süreç otomasyonu, belge oluşturma, formlar, mobil uygulamalar, süreç analizleri ve daha fazlasını içerir. Nintex, kamu ve özel sektör kuruluşlarının iş süreçlerini yönetmesini, otomatikleştirmesini ve optimize etmesini hızlandırır. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Ekiplerinizin her gün kullandığı kişiselleştirilmiş, önceden biçimlendirilmiş belgeleri otomatikleştirin.
Kişiselleştirilmiş deneyimlerle alıcılarla etkileşime geçin: Ekiplerinizin her gün kullandığı kişiselleştirilmiş, önceden biçimlendirilmiş belgeleri otomatikleştirin. Statik içeriği her teminat parçasında hızlı bir şekilde güncellenebilen dinamik belgelere dönüştürebilme özelliğiyle manuel güncellemelerden kaçının. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Kullanıcıların anket formları oluşturmasına ve gönderimleri gözden geçirmesine yardımcı olan, her ölçekten işletme için uygun bir form oluşturma aracıdır.
18 milyondan fazla kullanıcının güvendiği Jotform'un sunduğu form oluşturucu, her cihazdan çevrimiçi form oluşturmanın ve yayınlamanın kolay yoludur. Şirket, 10.000'den fazla hazır form şablonu, 3. taraf uygulamalara 100'den fazla entegrasyon ve gelişmiş tasarım özellikleri sunarak dünyanın dört bir yanındaki kuruluşlar için önde gelen çevrimiçi form oluşturucusu haline gelmiştir. Ödeme formları, müşteri adayı oluşturma formları, kayıt formları, iletişim formları, başvuru formları ve çok daha fazlasını oluşturmak için yaygın olarak kullanılmaktadır. Jotform Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Ücretsiz deneme ve aylık 92 $’dan başlayan fiyatlar. Akıllı bir belge (PDF, Word vb.) oluşturun, verilerle birleştirin ve istediğiniz yere teslim edin.
Sınırsız test ile risksiz ücretsiz deneme. Ayda 92 $’dan başlayan planlarıyla Formstack Documents belge oluşturmanızı otomatikleştirir, böylece artık kopyalayıp yapıştırmak zorunda kalmazsınız. Buluttaki verileri PDF, Word belgesi, Excel elektronik çizelge veya PowerPoint’te otomatik olarak, parmağınızı bile oynatmadan birleştirin. WebMerge’de bir belgenin (veya şablonun) oluşturulması, o belgeye verilerinizin gönderilmesi için sık kullanılan hizmetlerle entegre edilmesi çok kolaydır. Birleştirilen belgenin bir kopyası size gönderilir. Zahmetsiz. Otomatik. Kolay. Formstack Documents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Profesyonel teklif yazılımı. Kolayca güzel teklifler oluşturun. Müşterilerinizi etkileyin ve daha fazla proje kazanın.
Profesyonel teklif yazılımı. Kolayca güzel teklifler oluşturun. Müşterilerinizi etkileyin ve daha fazla proje kazanın. Prospero ile güzel teklifler oluşturabilir, performanslarını takip edebilir ve herhangi bir cihazdan dijital olarak müşterilerinize imzalatabilirsiniz. Çeşitli önceden hazırlanmış içerik ve şablonlar arasından seçim yapın, kendi bölümlerinizi ve şablonlarınızı kaydedin, çok zaman kazanın ve ödemeler, CRM'ler ve faturalama araçlarıyla entegre edin. Ayrıca ekip üyelerinizi davet edebilir, izinleri ve rolleri ayarlayabilirsiniz. Prospero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
DealHub ile özelleştirilmiş markalı belgeler birkaç tıklamayla kolayca oluşturulur.
Birkaç tıklamayla kolayca özelleştirilmiş markalı belgeler oluşturun. Dealhub, belge oluşturma sürecini otomatikleştirir, satış temsilcilerinin ve kanal ortaklarının önceden oluşturulmuş şablonlara, dinamik içeriğe ve CRM entegre verilerine göre kişiselleştirilmiş belge hazırlamasını kolaylaştırır. CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce ve Freshworks) ile yerel entegrasyon. DealHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Stripo; dünya çapında 600.000’den fazla kullanıcısı bulunan hepsi bir arada e-posta tasarım platformudur. Stripo, pazarlamacıların ve tasarımcıların e-posta oluşturmasını sağlar.
Stripo, dünya çapında 600.000’den fazla kullanıcıya sahip hepsi bir arada bir e-posta tasarım platformudur. Ne kadar karmaşık olursa olsun tüm e-postaları gerçek anlamda hızlı bir şekilde oluşturun ve tek bir tıklamayla gönderin. Stripo platformu Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Braze, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail vb. dahil olmak üzere 70 ESP/CRM (e-posta hizmet sağlayıcısı/müşteri ilişki yönetimi) sistemi ile entegredir. 1115 adet kullanıma hazır şablon, modüler e-posta tasarımı, E-posta Çeviri Hizmeti. Bir dizi gömülü mikro araç, e-postalar için ihtiyacınız olan her şeyi sağlar. Stripo, eklenti olarak da bilinen gömülebilir bir çözüm sağlar. Stripo.email hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Windward, çeşitli veri tabanlı belgelerin oluşturulmasını ve üretimini kolaylaştırmak isteyen MS Office kullanıcıları için düşük kodlu bir belge çözümüdür.
Windward dünyanın önde gelen belge oluşturma çözümlerindendir. Benzersiz ve düşük kodlu bu çözüm, her uygulamaya entegre olur ve kullanıcıların aşina oldukları Microsoft Office ortamında kişiselleştirilmiş ve mantık tabanlı şablonlar tasarlamasını sağlar. Windward hızlı ve kolaydır; insan hatalarını ortadan kaldırarak iş uzmanlarının belge oluşturma şeklini değiştirir. Fluent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Kod yok, limit yok. Gelişmiş belgeleri bile kolayca oluşturun. Kendi verileriniz ve kurallarınızla, kodlamaya ihtiyaç duymadan oluşturulmuş özel belgeler.
Belge oluşturma, sözleşme düzenleme, akıllı iş akışları, onaylar, belge yönetimi, gelişmiş elektronik imza. Kendi verilerinizle ve kurallarınızla özel belgelerinizi kodlamaya ihtiyaç duymadan oluşturun. Anında ROI ve geniş otomasyona giden yol. Ezber bozan işlevselliğiyle neredeyse kendi kendine taslak oluşturarak iki saatten kısa sürede belgeleri oluşturmaya hazır hale gelmenizi sağlar. 50 ülkede, üst düzey avukatlık büroları ve hukuk şirketlerinde çalışan 400 binden fazla kullanıcı, belgelerini yönetmek için Legito'yu kullanıyor. Legito hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
İşletmeler için güvenilirliği ispatlanmış DX, işinizi destekler; belge ve sözleşme süreçleri yerine işinize odaklanmanıza olanak tanır.
Son teknoloji ürünü bir sözleşme ve belge süreci yönetim çözümü olan DX ile üretkenliğinizi, uyumluluğunuzu ve müşteri memnuniyetinizi artırın. DX, kuruluşların satın alma, satış ve İK ile ilgili olanlar da dahil tekrarlanan belge süreçlerini otomatikleştirmesine, izlemesine ve kontrol etmesine olanak tanır. DX platformunun esnekliği perakende, hukuk, teknoloji ve kamu dahil çeşitli sektörlerdeki müşterilerin değer elde etmesine olanak tanır. DX ekibi tarafından hızlı, özelleştirilmiş ve değer odaklı uygulama. Docxpresso hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Templafy, üretken yapay zekanın gücünden yararlanan bir belge oluşturma platformudur.
Templafy, 3,5 milyondan fazla kullanıcıya yardımcı olan, hızla büyüyen bir B2B Hizmet Olarak Yazılım şirketidir. Templafy, riski ortadan kaldırmak, verimliliği artırmak ve dünya çapında 800'den fazla kuruluş için her karmaşıklıkta ve ölçekte daha iyi belge oluşturmayı sağlamak için belgeleri otomatikleştirir. Doğrudan Microsoft 365'te markaya uygun, yasalarla uyumlu şirket şablonlarına anında erişimden, Yönetilen Yapay Zekanın gücünden yararlanarak Salesforce'taki satış tekliflerinin otomatik olarak derlenmesine kadar, çalışanların önemli olan işlere odaklanabilmeleri için iş belgelerini daha hızlı oluşturmalarını sağlayan bir platforma sahiptir. Templafy ile küresel işletmeler, merkezi olarak yönetilen, güvenli ve kullanımı kolay bir platform aracılığıyla marka bütünlüğünü korur ve üretkenliği artırır. Templafy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Inspire Flex, kullanıcıların tek bir platformdan tüm kanallarda kişiselleştirilmiş, uyumlu müşteri iletişimleri oluşturmasını ve sunmasını sağlar.
Quadient'ın sunduğu CCM (müşteri iletişimleri yönetimi) çözümü, müşteri yolculuğunun tamamını kapsayan eksiksiz ve çok kanallı bir müşteri deneyimi sunma amacıyla şirketlerin, tüm dijital ve basılı kanallar için basit sürükle ve bırak özellikli düzen tasarımına sahip tek bir merkezi platformdan yönetilen çevik, etkili ve birleşik müşteri iletişimleri oluşturmasına yardımcı olur. Quadient Inspire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Yapak zeka ile geliştirilmiş, kurumsal öykü anlatımını yeniden tanımlayan Prezent ile ekibinizin iletişiminde dönüşümü sağlayın.
Prezent, yapay zeka odaklı özelleştirme ile markaya uygun sunumların üretimine yenilik getiren kapsamlı bir İletişim Başarı Platformu olarak öne çıkıyor. Getirdiği yenilik, her ekip üyesini bir iletişim uzmanına dönüştürerek verimliliği önemli ölçüde iyileştirip 10 kata kadar artırıyor. Bu platform, kullanıcıların profesyonelce sunumlar oluşturmasını, kusursuz iletişimi mümkün kılmasını, mevcut içeriği zahmetsizce dönüştürmesini ve iletişimi güçlendirme sanatını öğrenmenizi sağlar. Prezent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Her türlü veri biçiminden ve hatta kağıttan teknik özellikleri toplayan belge yönetim yazılımı.
Teknik belgeleri, diğer pek çok PDM (ürün veri yönetimi) yazılımlarından farklı, yeni bir yöntemle yönetir: COVALYZE, her türde farklı biçim için malzeme kalitesi, parça geometrisi, lojistik özellikler ve çok daha fazlası gibi tüm teknik özellikleri çıkarıp tüm malzeme ve hizmet kategorileri için tek bir platformda saklar. Avantajı nedir? COVALYZE, bir parçanın doğru teknik belgesini bulmanın yanı sıra, verilerin ayrıntılı bir şekilde anlaşılmasını sağlar. Ücretsiz bir deneme sürümü oturumu talep edin. COVALYZE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Readiris™ PDF Business, tek bir yerde OCR, tarama, belge oluşturma ve PDF yönetimini içeren kapsamlı bir özellik kümesi sunar.
I.R.I.S. Inc. (955 NW 17th Avenue, Unit B Delray Beach, Florida 33445, Amerika Birleşik Devletleri, Kuruluş 1987) sunar. IRIS (Canon Grubu’nun bir şirketi); taşınabilir tarayıcı, PDF, OCR (optik karakter tanıma), kartvizit yönetimi ve belge sınıflandırma yazılımında dünyanın önde gelen şirketlerindendir. IRIS'in uzmanları, 1987 yılından bu yana dünyanın dört bir yanındaki müşterileri başarılı bir şekilde destekleyerek tarama, kaydetme ve dijital dönüşüm çözümleriyle başlıca iş zorluklarını aşmalarına yardımcı olmaktadır. IRIS’in OCR teknolojisi HP, Adobe ve Canon tarafından kullanılmaktadır. Readiris PDF hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Ghostscript, belge işleme ve dönüştürme için mevcut en kapsamlı yorumlayıcılardan biridir.
Günümüzde mevcut en iyi PDL dönüştürme araçlarından biri. Modüler grafik kitaplığı, özel renk yönetimi sistemi, gelişmiş tarama teknolojisi ve yeni uyarlanabilir hızlandırma kitaplığı, Ghostscript’i mevcut en esnek ve sağlam yazdırma/dönüştürme/işleme çözümlerinden biri haline getirmektedir. Tutarlı biçimde doğru renk ve olağanüstü baskı kalitesi sunma konusunda Ghostscript’e güvenin. Ghostscript hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Aleyant eDocBuilder, çevrimiçi tasarımcı, belge kişiselleştirme ve değişken veri yayınlama sistemimizdir.
Bulut tabanlı Aleyant eDocBuilder, şirketiniz için güçlü, çevrimiçi bir tasarımcı, belge kişiselleştirme ve değişken veri yayınlama sistemidir. Aleyant Pressero'ya dahildir, ayrıca kendi e-ticaret vitrininize entegrasyon için SaaS (barındırılan) modunda ayrı olarak da mevcuttur. Aleyant eDocBuilder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
Popdocx, farklı sistemlerdeki verileri form ve belgelere otomatik olarak doldurabilen bir belge doldurma çözümüdür.
Popdocx, kullanıcıların her işletme için çeşitli türlerde form, belge veya başvuru formlarını dakikalar içinde derlemesini ve doldurmasını sağlayan çok yönlü bir yazılım uygulamasıdır. Kullanıcılar farklı sistemlerden bilgi alabilir veya bilgileri yazılıma doldurabilir; veri bütünlüğünü sağlamak ve işleme hatalarını azaltmak için veri akışlarını otomatikleştirebilir ve doğrulayabilir, tamamlandıktan sonra belgeyi elektronik olarak imzalayabilir. Popdocx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme
İş akışı yürütmenizin bir parçası olarak Google Docs, Slides, Sheets veya HTML şablonunu kullanarak kolayca belge oluşturun.
İş akışı yürütmenizin bir parçası olarak Google Docs, Slides, Sheets veya HTML şablonunu kullanarak kolayca belge oluşturun. Zenphi Document Generation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • İş Birliği Araçları
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • Toplu İşleme