265 sonuç
Windward Core, kullanıcıların akla gelebilecek her türlü belgeyi oluşturmasına olanak tanıyan, entegre belge oluşturma çözümlerinde dünya liderinden biridir. Windward Core hakkında daha fazla bilgi
Windward Core belge oluşturma çözümlerinde dünya liderinden biridir. Core yalnızca 11 kod satırı ile uygulamalara entegre olur. Kullanıcıların, Microsoft Office'in tanıdık ortamı içinde iş mantığını ve birden çok veri kaynağını kullanarak şablonlar tasarlamasına olanak tanır. Core hızlı ve kolaydır; insan hatalarını ortadan kaldırarak iş uzmanlarının belge oluşturma şeklini değiştirir. ISV'ler ve OEM'ler, Core ile entegre olarak güçlü raporlama özelliklerine sahip özel çözümlerini hızla pazara sunabilir. Windward Core hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Battle-tested for enterprise, DX allows you to focus on your business, not the document and contract processes that support it. Docxpresso hakkında daha fazla bilgi
Increase your productivity, compliance, and customer satisfaction with DX, a cutting-edge contract and document process management solution. DX allows organizations to automate, monitor, and control repetitive document processes, including those involved in purchasing, sales, and HR. The DX platform's flexibility allows customers across diverse industries to extract value, including retail, legal, tech, and government. Fast, tailored, and value-driven implementation by the DX team. Docxpresso hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
DealHub ile özelleştirilmiş markalı belgeler birkaç tıklamayla kolayca oluşturulur. DealHub hakkında daha fazla bilgi
Birkaç tıklamayla kolayca özelleştirilmiş markalı belgeler oluşturun. Dealhub, belge oluşturma sürecini otomatikleştirir, satış temsilcilerinin ve kanal ortaklarının önceden oluşturulmuş şablonlara, dinamik içeriğe ve CRM entegre verilerine göre kişiselleştirilmiş belge hazırlamasını kolaylaştırır. CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce ve Freshworks) ile yerel entegrasyon. DealHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Ghostscript, belge işleme ve dönüştürme için mevcut en kapsamlı yorumlayıcılardan biridir. Ghostscript hakkında daha fazla bilgi
Günümüzde mevcut en iyi PDL dönüştürme araçlarından biri. Modüler grafik kitaplığı, özel renk yönetimi sistemi, gelişmiş tarama teknolojisi ve yeni uyarlanabilir hızlandırma kitaplığı, Ghostscript’i mevcut en esnek ve sağlam yazdırma/dönüştürme/işleme çözümlerinden biri haline getirmektedir. Tutarlı biçimde doğru renk ve olağanüstü baskı kalitesi sunma konusunda Ghostscript’e güvenin. Ghostscript hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Popdocx, farklı sistemlerdeki verileri form ve belgelere otomatik olarak doldurabilen bir belge doldurma çözümüdür. Popdocx hakkında daha fazla bilgi
Popdocx, kullanıcıların her işletme için çeşitli türlerde form, belge veya başvuru formlarını dakikalar içinde derlemesini ve doldurmasını sağlayan çok yönlü bir yazılım uygulamasıdır. Kullanıcılar farklı sistemlerden bilgi alabilir veya bilgileri yazılıma doldurabilir; veri bütünlüğünü sağlamak ve işleme hatalarını azaltmak için veri akışlarını otomatikleştirebilir ve doğrulayabilir, tamamlandıktan sonra belgeyi elektronik olarak imzalayabilir. Popdocx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace's word processing for teams. Work on a single document with team members or people outside your company. See edits as others type, communicate through built-in chat and ask questions by including comments. Create, edit and share docs from your iPhone, iPad or Android devices. Use Chrome for Mac or PC to work in Docs, even when you’re offline. Google Workspace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
With monday.com Work OS you can create, edit, and manage documents effectively in one shared workspace.
With monday.com Work OS you can create, edit, and manage documents effectively in one shared workspace. Standardize all important documentation such as forms and contracts, automate document approval processes to save time and decrease error, and easily collaborate on documents in real-time. Use customizable templates to quickly create and modify your organization's most commonly used documents, and view the related data in dynamic dashboards. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Document software that enables users to generate and publish documents, collaborate with team members, and more.
Microsoft Word allows users to create, edit, save and share documents using its cloud-based word processing software. In addition to being able to create new documents, Microsoft Word allows users to also open existing files and change them as needed; this makes it easy for multiple users within a business or educational institution to make changes and save them through the cloud. Microsoft Word is a powerful word processing software that enables users to create professional documents. The application has a friendly user interface and a number of integrated features, such as text editing, spell checker and grammar checker, which help ensure higher quality documents. The application also comes with sharing capabilities that allow users to collaborate with others on the same document. Microsoft Word hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Adobe Acrobat Sign lets users send, sign, approve and manage documents with trusted, legal electronic signatures.
Adobe Acrobat Sign is the only digital signature solution built to transform end-to-end digital document journeys, combining simple, secure e-signatures with the power of Adobe Acrobat. Now you can create, sign, send for signature, manage, and track documents – all from one Adobe platform. And, as Microsoft’s preferred e-signature solution, Acrobat Sign seamlessly integrates with your favorite Microsoft apps. Customers and teams can sign documents on any device or browser – anytime, anywhere. Adobe Acrobat Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
An all-in-one online PDF editor, built-in e-signature and fillable form builder.
pdfFiller is a GDPR compliant online PDF editor, e-signature manager and fillable PDF form builder in a single web app. Edit and e-sign PDF documents online, create fillable PDF forms and send them for signing. Share documents via email, social media or host them on your company's website. Fax, print or send PDFs via USPS right from your pdfFiller account. Get completed copies of submitted and signed PDF forms and automatically extract data to an Excel file, CRM or database. pdfFiller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Create, edit, convert, sign, and combine documents with Adobe’s all-in-one PDF and e-signature solution.
Adobe Acrobat is the all-in-one PDF and e-signature solution trusted by Fortune 500 companies. With Acrobat, you can create, edit, convert, share, sign, and combine documents – all from one Adobe platform. You can build seamless digital experiences that enable your team to collaborate and work from any device, anywhere. Acrobat solutions are also designed to integrate with apps you use every day, including Microsoft 365, Google, Workday, and more, so you can get things done in the flow of work. Adobe Acrobat DC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Proposify's the proposal software that gives you control and visibility into the most important stage of your sales process. The close.
Proposify is the online proposal software that gives control and visibility into the most important stage of your sales process. From deal design to sign-off, get the confidence and flexibility to manage and close all your quotes, contracts, and proposals. Create impressive sales documents that stay consistent and error-free. Receive the insights to scale your process, make timely engagements, and accurately forecast. And deliver a seamless sign-off experience for your customers and prospects. Proposify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Automate personalized, pre-formatted documents that your teams use every day.
Engage buyers with personalized experiences: automate personalized, pre-formatted documents that your teams use every day. Avoid manual updates with the ability to convert static content into dynamic documents that can be quickly updated across every piece of collateral. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Ücretsiz deneme ve aylık 92 $’dan başlayan fiyatlar. Akıllı bir belge (PDF, Word vb.) oluşturun, verilerle birleştirin ve istediğiniz yere teslim edin.
Sınırsız test ile risksiz ücretsiz deneme. Ayda 92 $’dan başlayan planlarıyla Formstack Documents belge oluşturmanızı otomatikleştirir, böylece artık kopyalayıp yapıştırmak zorunda kalmazsınız. Buluttaki verileri PDF, Word belgesi, Excel elektronik çizelge veya PowerPoint’te otomatik olarak, parmağınızı bile oynatmadan birleştirin. WebMerge’de bir belgenin (veya şablonun) oluşturulması, o belgeye verilerinizin gönderilmesi için sık kullanılan hizmetlerle entegre edilmesi çok kolaydır. Birleştirilen belgenin bir kopyası size gönderilir. Zahmetsiz. Otomatik. Kolay. Formstack Documents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Eliminate the monotony of back-and-forth emails. Gather all the documents, signatures, and data you require up to 80% faster.
Eliminate the monotony of back-and-forth emails and inefficient systems when gathering client information. Get hours back each week as FIleInvite handles the most time-consuming work for you. Gather all the documents, signatures, and data you require up to 80% faster. Set a due date and send an Invite. Your clients receive an email with a link to their own secure client portal, they're then guided through an intuitive portal experience where they can action your requests. FileInvite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
No-code, drag & drop email & landing page design tool. No html skills required, create multi-content campaigns in minutes.
Every day someone has an email or landing page to send. It could be an internal HR team communicating new policies, a marketing team building emails for multi-content campaigns, a school district sharing emails with the Parent/Student community. BEE Pro is a cloud-based drag-and-drop editing solution that helps businesses quickly build templates for newsletters, announcements, transactional emails, landing pages, one-page websites, and more. BEE Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Productivity add-in for PowerPoint, Excel and Word, adding dozens of tools to automate formatting and create beautiful presentations.
Power-user is a productivity add-in that integrates with PowerPoint, Excel and Word. The plugin bring dozens of advanced features, such as a library of content (templates, icons, flags, charts, maps, pictures, logos, CVs, tombstones, etc.), format automation tools, a productivity toolbar and more. Power-user helps professionals boost their productivity up to 50% by removing manual formatting, deliver impactful presentations and increase brand compliance. Power-user hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions. PolicyMaker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups. Avodocs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Efficient contract management for modern businesses. Manage the entire lifecycle of your contracts in a single, fully automated flow.
Contractbook is a software company that enables small and medium-sized businesses to manage the entire lifecycle of their contracts in a single, fully automated flow. Funded by investors including byFounders and Gradient Ventures, Contractbook was founded in Copenhagen in 2017 and serves 5000+ companies in more than 75 countries with data-driven contract automation. Contractbook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
HotDocs is industry leading software that automates the production of documents for thousands of organizations, all over the world.
HotDocs Advance turns frequently used documents and forms into reusable templates, allowing you to create customized, error-free documentation in a fraction of the time. Streamline your organization's workflow with the world's most trusted and powerful document automation platform. HotDocs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Stripo; dünya çapında 600.000’den fazla kullanıcısı bulunan hepsi bir arada e-posta tasarım platformudur. Stripo, pazarlamacıların ve tasarımcıların e-posta oluşturmasını sağlar.
Stripo, dünya çapında 600.000’den fazla kullanıcıya sahip hepsi bir arada bir e-posta tasarım platformudur. Ne kadar karmaşık olursa olsun tüm e-postaları gerçek anlamda hızlı bir şekilde oluşturun ve tek bir tıklamayla gönderin. Stripo platformu Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Braze, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail vb. dahil olmak üzere 70 ESP/CRM (e-posta hizmet sağlayıcısı/müşteri ilişki yönetimi) sistemi ile entegredir. 1115 adet kullanıma hazır şablon, modüler e-posta tasarımı, E-posta Çeviri Hizmeti. Bir dizi gömülü mikro araç, e-postalar için ihtiyacınız olan her şeyi sağlar. Stripo, eklenti olarak da bilinen gömülebilir bir çözüm sağlar. Stripo.email hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Manage your postal mail and important documents from anywhere, on any device to focus on more important things.
Since 2004, Earth Class Mail has scanned more than 10 million pieces of mail and deposited over $1 billion in checks. The company has helped thousands of customers, including companies like Zapier, Reddit, and Lyft, access their postal mail 24/7, from any device. Customers get secure, searchable, and easy to forward PDFs, automatic check deposit, and integrations with popular cloud-based applications like Google Drive and Bill.com all without ever touching an envelope. Earth Class Mail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Octopus for Salesforce allows you to document all the items in your Salesforce instance.
Octopus allows you to document all the items in your Salesforce instance. Get information about apex classes, pages, workflows, triggers, objects and much more in a single place. You can also download it as a PDF/Word/Excel file for future reference. Octopus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Convert any HTML documents to high-fidelity PDF in seconds.
Pdfshift.io is a high-quality, high-fidelity and powerful HTML to PDF conversion API. It provides an easy-to-learn endpoint with a complete set of functionalities, package for many languages (Node, Python, and PHP) to simplify yo ur work and get you started in under a minute. PDFShift hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
An elegant add-in to MS Word(tm). Use plain keyboard text to generate automated documents from within your familiar Word environment.
A Word(tm) add-in written in a 'plain-text' model. Simple keyboard characters are used to create sophisticated and highly formatted bespoke documents. No grey fields. No complex coding. No ancillary documents and 3rd party overlays. Our unique approach allows anyone to create automated documents of any complexity. Give other programs a try, but we think you will return to the elegance of our 'plain text' approach. Easy to learn. Easy to teach. Exceptional customer support. 90-day free trial. Pathagoras hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
- Leading No Code Platform - Easily create automated, bespoke documents and contracts using our advanced, easy-to-use platform.
- Leading No Code Platform - Easily create automated, bespoke documents and contracts using our advanced, easy-to-use platform. Automate & streamline your existing tedious document generation processes. By using information intake, conditional content, bulk processing, approval workflows, in-app documents, dashboards, and integrations. Enables teams to better manage and scale their services to improve access, value, and speed to the organsiation. Checkbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
An efficient document creation tool with live-collaboration built in. Work with word documents easily.
Zoho Writer is an online word processor that allows you to write, edit, and collaborate on documents, plus publish them to multiple platforms, all from one place. With an AI-powered, multilingual writing assistant and editing tools like Focus Typing, you can write better and revise faster. Zoho Writer also includes multi-stage workflows, mail merge, fillable forms, e-signature collection,iOS and Android mobile apps, mobile web browser support, MS Word and Open Office compatibility, and more. Zoho Writer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
An all-in-one digital platform for creating, managing, and sharing the documents that your business relies on every day!
DocsCloud helps you automate the various aspects of your routine documentation activities. The platform allows you to create & embed web forms, generate filled documents by mapping them with the forms or integrating them with the API/Plugins, perform end-to-end creation and management of digital signatures, perform the data extraction from documents and allow you to host your documents for easy access. DocsCloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes. Folge hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Belgelerinizin hazırlanması ve yönetimini otomatikleştirin. 50’yi aşkın ülkede üst düzey hukuk firmalarından PwC gibi F500 (Fortune 500) firmalarına kadar 150.000’den fazla kullanıcıya katılın.
Belge otomasyonu ve sözleşme birleştirme; akıllı iş akışları ve onaylar ve belge yönetimi; gelişmiş elektronik imza. Akıllı belge çalışma alanınız Legito ile hepsi bir çatı altında. Ezber bozan işlevselliğiyle neredeyse kendi kendine taslak oluşturarak iki saatten kısa sürede belgeleri otomatikleştirmeye hazır olmanızı sağlar. LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto ve Societe Generale Group dahil olmak üzere 50 ülkeden üst düzey hukuk firmaları ve şirketlerden oluşan 150.000’den fazla kullanıcı, belge yönetimi için Legito’yu kullanıyor. Legito hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Create attorney-drafted legal policies for your websites and apps custom-tailored to your needs in minutes.
Create attorney-drafted legal policies for your websites and apps custom-tailored to your needs in minutes. Get compliant with the laws across multiple countries and legislations and protect yourself and your business from liabilities, claims and hefty fines. WebsitePolicies hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Create custom Word-based documents. Generate multiple documents for multiple clients all at once. Conditional logic, formulas, macros.
Don't waste time duplicating the same data entry and document creation over and over. With Woodpecker, quickly and accurately create Word-based documents in a snap. Woodpecker's online questionnai res let you automatically populate your legal documents, saving you countless hours of manual entry. Plus, you can re-use client data to generate new documents without having to request the same information again. Reduce errors, work smarter, and save a whole lot of time with Woodpecker. Woodpecker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. VT Docs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Plumsail Documents is a document automation software. It allows you to generate custom documents from templates.
Plumsail Documents is a document automation software. It allows you to generate custom documents from templates, convert them to PDF, e-sign using eSignature solutions, and deliver resulting documents to your systems. The tool has a bunch of direct integrations and can be integrated with thousands of web services in Zapier and Power Automate (Microsoft Flow). It makes it easy to merge data from your favorite apps such as CRM, Forms and Surveys, Online databases, and more to your documents. Plumsail Documents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
No-code document automation software to turn your frequently-used forms and template documents into intelligent web forms.
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your template documents and connect the questions to your documents. Add logic jumps, conditions, calculations, and formatting specifications. Then, run your workflow or share with others to generate finalized docs. Users save 90% of drafting time. Book a live demo: www.documate.org/automation/demo/ Documate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
It is a document generation solution that helps businesses build templates, automate workflows, store documents, and more.
Say goodbye to manual and error-prone template editing. Simply create your repetitive word documents as intelligent templates in Crove and automate your documentation workflow without writing any code. Our App Provide Solutions for- 1. Contracts & Agreement 2. HR Documents 3. Purchase & Sales-Order 4. Health Care 5. Real Estate Contracts & Rentals 6. Marketing 7. Personalized Documents 8. Education Crove hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
No-code email template editor and organizer. Create a beautiful & responsive HTML email template quickly or collaborate with your team.
TOPOL.io is a drag & drop email template editor. Automate the email creation process through custom templates and streamline collaboration with the team. Our editor is easy to use and intuitive. The more templates you create, the faster the process gets. If you are looking for a white-label solution for your platform, you should try TOPOL Plugin. Integrate our Plugin in 5 minutes and customize it according to your needs. TOPOL hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
End-to-end CLM platform with a mission to liberate professionals from manual tasks.
Bigle legal is the next-generation end-to-end Contract Lifecycle Management platform. Our mission is to transform the way law firms, real estate companies, notaries and in-house legal teams at any business create and manage documents. Our secure cloud-based platform automates your complex documents and allows you to create new contracts in under 5 minutes. It is time to say goodbye to repetitive tasks and refocus your efforts on high-value customer-centric work. Bigle Legal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Docsie is a web-based documentation platform that enables businesses to build, maintain, and publish excellent product documentation.
You can use Docsie: - Organize product documentation for multiple internal and external products - Quickly find relevant product documentation - Manage versions - Translating all documents into other languages - Gather actionable feedback on customer-facing docs - Publish the docs right into the website with a line of code - Training Manuals Our platform helps you analyse how your customers interact with your documentation and provide you with insights on how to improve your docs. Docsie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Automate the documents you create every day quickly and easily. Simple, straightforward document generation. Start with our Free Plan!
Automate the documents you create every day quickly & easily. Simple, straightforward document generation. Start with our Free Plan! Documint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
think-cell helps you create stunning charts in minutes, boosts your slide layout and automates your regular reports.
Creating slides in Microsoft PowerPoint is painstaking. Frequently used chart types and graphical elements are missing and there is nearly no automatic placement. Usually, you end up manually updating numbers and pushing around shapes. think-cell is different. It is a powerful charting and layout software that automates your PowerPoint work and such improves slide creation efficiency and quality. Within minutes you get well-laid-out and great-looking slides. think-cell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
With Docmosis you can quickly and easily add template based Document Generation and Reporting to any software application.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contracts, Statements, Invoices, Reports and more - FAST! Document templates can be created using the rich and well-known editors - Microsoft Word or OpenOffice - allowing Business Teams, Software Developers and End Users to collaborate easily when designing documents and reports. Docmosis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Switch on document generation for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
HighQ’s modern, adaptable, and continuously-learning legal workflow platform delivers an open and scalable foundation, embedded machine intelligence and analytics, and smart integration points with firm-critical applications. Dramatically improve how you plan, organize, track, and complete work more efficiently with personalized client portals and real-time access and insights on legal project work, ready-to-use task lists and templates, and automated workflow-enabled legal process maps. HighQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Document generation solution that enables users to upload, convert, save, and export Word, PDF and other documents to HTML.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge your workflow by saving your cleanup options to a template. Export your HTML to Word or PDF. Create email signatures and with logos. Get extra options in the Visual Editor like more fonts and a spellchecker. Resize the windows to suit your needs. Save and open your files from any browser. Word to HTML hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
A secure and advanced document workflow automation system to create, share, eSign, organize, & analyze documents in one central place.
Revv empowers businesses with modern features to automate document workflows, minimize costs, enhance productivity, increase compliance, & stand out from competitors. Revv provides enterprise-grade security and features like electronic signatures, vetted templates, approval workflows, business apps integration, collaboration, real-time tracking, storage, & much more. Documents are smartly created, reviewed, shared, eSigned, & organized in one central place so that you can focus on your job. Revv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Evisort is the leading provider of innovative contract management and AI technology for legal, procurement, sales, finance, and IT team
Evisort’s Contract Intelligence Platform is an end-to-end Contract Lifecycle Management, Contract Analytics, and Central Contract Repository solution that protects, scales, and accelerates business. Evisort delivers rapid ROI in less than 30 days by centralizing contracts without migration or IT, using AI to track and search metadata and provisions without manual data entry, and enabling teams to draft, redline, approve, sign, report on, and renew contracts from a single source of truth. Evisort hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Binds the technology of EKR PIM and the EKR Orchestra method to support R&D, marketing, technical documentation, and training offices.
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (draft, approved. etc) and always tracked; immediately available from all operators involved. EKR ORCHESTRA is composed of software and process, which allows to streamline the work and enhance the professionalism of the technical and marketing departments, saving time and improving the overall quality EKR Orchestra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Easy cloud document management for businesses integrated with Office 365 and more. Manage, edit, share & sign documents your way.
SuiteFiles is easy cloud document management for businesses integrated with Office 365 and more. SuiteFiles enables businesses to manage, edit, share & sign documents their own way. SuiteFiles hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları
Generate, save and email documents automatically within Google Workspace.
Built into Google Workspace, this tool to gives operators an efficiency edge through document automation. Eliminates manual work - Portant removes manual data entry from your life, saving you the time and effort of copy/pasting. Makes your documents more accurately - Typos should be a thing of the past. With Portant, you won’t have to worry about mistakes from copy/pasting or manual data entry. Automate your documents with the tools you already use - Google Docs, Sheets, Slides and Forms. Portant hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Şablonlar
  • Dijital İmza
  • Toplu İşleme
  • Birden Çok Çıktı Biçimi
  • İş Birliği Araçları