121 sonuç
Flying Donut, ortaklaşa ve özel projeler için güçlü, basit, etkili, işbirliğine dayalı çevrimiçi bir Scrum ve Kanban yazılımıdır. Flying Donut hakkında daha fazla bilgi
Flying Donut, dağıtılmış, uzak veya eş konumlu ekipler arasında şeffaflık ve iletişime olanak sağlamak için başlangıçtan itibaren gerçek zamanlı bir çevik işbirliği aracı olması amaçlanan güçlü, basit, etkili bir Scrum ve Kanban aracıdır. Flying Donut’ın tasarımında temel alınan ana fikir sadeliktir ve yalnızca uygulamanın değil, ekiplerin de olmasını sağlar. İşbirliğinin zahmetsizce çok akıcı olmasını sağlayan gerçek zamanlı bir arayüzle çevikliğin temellerine iner. Flying Donut hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
ClickUp, iş akışlarını görselleştirmek ve yönetmek isteyen tüm ekipler için vazgeçilmez olan dünyanın önde gelen Kanban araçlarından biridir ClickUp hakkında daha fazla bilgi
Hepsi bir arada Kanban aracı ClickUp ile Panolarınızı tek bir görünümde görselleştirin, iş akışınızı özelleştirin, görevlerde toplu değişiklikler yapın, güçlü sıralama ve filtreleme özellikleriyle doğru yolda ilerleyin. Airbnb, Google ve Uber gibi şirketlerde 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılan ClickUp, tüm iş akışınızı tek bir uygulamada görselleştiren iyi bir Kanban aracıdır. Kişisel kullanım ve her büyüklük ve sektörden ekipler için oluşturulan ClickUp, basit ve güçlü bir Kanban aracı isteyen herkes için vazgeçilmezdir ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Bitrix24, 8 milyon işletmenin kullandığı tamamen ücretsiz Kanban yazılımıdır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, 8 milyon işletmenin kullandığı tamamen ücretsiz Kanban yazılımıdır. Bulut, mobil ve açık kaynak. Görev yönetimi, proje yönetimi ve CRM için Kanban. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a kanban board tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
monday.com's Kanban view gives you the visibility you need to make sure all of your team's workflows run seamlessly.
The smart way to manage teams, this flexibile platform gives you the visibility you need to make sure your workflows run seamlessly. Import data from old-fashioned spreadsheets into crystal-clear digital workflows you'll love using monday.com's Kanban view. Easily visualize important dates, milestones, and set dependancies for your projects to make sure everything gets done on time. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Bir iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, otomatik atama, özel talep formları ve 400’den fazla uygulama ile entegrasyon gibi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike’ın Kanban araçlarına 20.000’den fazla şirket ve iki milyondan fazla kullanıcı güveniyor. Wrike’ın yazılımı sayesinde Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, özel olarak oluşturulmuş talep formları, zaman izleme, raporlar, gerçek zamanlı güncellemeler, görsel metin düzeltme ve otomatik atama gibi özelliklerin tek bir yerden, şirket genelinde paylaşılarak kullanılabilmesi ekiplere her yerden iş birliğinde bulunma fırsatı sağlamaktadır. Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
MeisterTask, web’deki kullanımı en kolay Kanban araçlarından biridir.
Web’deki kullanımı en kolay Kanban araçlarından biri olan MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmeldir. Güzel tasarımlı arayüzler, kullanımı kolay işlevsellik ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyon, proje ekipleri için makul bir seçim olmasını sağlar. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Görevlerinizi görsel olarak yönetin. Dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi ortak çalışma imkânı sunan beyaz tahta platformlarından biri olan Miro’yu deneyin. Ekip olarak organize olmak ve tutarlı sonuçlar elde etmek için Miro’nun Kanban çerçevesini kullanın. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by 600,000+ product builders from companies of all sizes.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools works seamlessly together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, crowdsource ideas, spark creativity, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development. Aha! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
ProjectManager’s easy-to-use Kanban board provides an intuitive, visual way to organize and manage your projects.
ProjectManager’s easy-to-use Kanban board provides an intuitive, visual way to organize and manage your projects. Create and customize your workflows, get insights on work status, set priorities and assign tasks, add documents and images to tasks and report in real time. This cloud-based solution is ideal for hybrid teams that span multiple locations and work styles, and can be accessed anywhere, anytime. Try free for 30 days! ProjectManager.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Task/Project Management & Collaboration app with Kanban, Gantt Chart & Time Tracker.
Kanbanchi for G Suite is the only online project management / task management / collaboration software with Kanban Board, Gantt Chart and Time Tracker. Project boards with lists and cards visualise a workflow of all your tasks and activities. Collaborate with your team in real time and manage your projects visually! Kanbanchi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. ProWorkflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Our Kanban board is easy to use, customizable, and allows you to dig into granular details at the task level.
Easy Projects is the award-winning project management solution that¿s helping thousands of fast-moving teams achieve their targets. Get full, real-time visibility into every moving part of the project. The board is fully customizable to your workflow. You can also drag and drop task cards and sort them by priority for better organization and productivity. Teams report a 30% decrease in project duration and a 98% completion rate since switching to Easy Projects. Easy Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Taskworld is a project management application that lets you create Kanban boards, team messaging and project planning into one easy app
Taskworld is the easiest way for teams to create Kanban boards and keep track of work. It packs visual task management, project planning, remote working tracking and team messaging into one robust app. With a special focus on Kanban Boards management, Taskworld also includes features like time tracking, automated notifications, dependencies, timeline views and integrations, so your team can achieve better and faster results for every project and get things done. Taskworld hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
CardBoard helps teams collaboratively explore and visualize product ideas, user experiences, customer journeys and more.
CardBoard is the world's #1 user story mapping app. Collaborate with you team in real-time even if they are scattered across the globe. Easy to use and helps team build products that customers love. Sync your boards with tools like Jira, Trello, Azure DevOps, VersionOne and Pivotal Tracker. Your boards stay up to date whenever you make a change. See what you have been missing and try CardBoard. CardBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform built for collaboration.
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform. That means that our product is built by users, for users, via feedback on our Forum. With flexible project layouts, native email, resourcing, group messaging, and file sharing, Hive connects all aspects of your work. Join thousands of companies moving faster with Hive’s powerful project and process management software. Hive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Kanban product teams use productboard to confidently decide what to build next.
productboard is the Kanban product management system that aligns everyone on the right features to build next. Designed on the Product Excellence methodology, it is used by modern, customer-driven organizations like Zendesk, UiPath, Avast, and Envoy. With its customizable boards, productboard offers the right balance of guidance and flexibility to help product teams understand what users really need, prioritize what to build next, and rally everyone around the roadmap. Productboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Agile Project Management Software. Scrum and Kanban compatible solution. Intuitive and efficient. Handle all your projects in one place
VivifyScrum helps you handle all your projects in one place. It is a software as a service solution for agile project management and collaboration. Scrum and Kanban compatible. Extremely intuitive and easy to use with real-time updates. Now, with a new version, it offers a variety of features tailored to suit the needs of small agile teams and large organizations alike: Collaboration boards (Scrum and Kanban), Team Management, clients and invoicing, Time Management, Reports and more. VivifyScrum hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Kulvar, WIP (devam eden iş) limitleri, zaman izleme ve değer-çabaya göre biriken iş önceliklendirmesi ile yazılım geliştirme ekipleri için üst düzey Kanban aracı
Hygger, "Trello kadar basit ve Jira kadar güçlü" olduğu için hem teknoloji alanında çalışanlar hem de diğerleri tarafından sevilen, yazılım geliştirme ekiplerine yönelik üst düzey Kanban aracıdır. Kanban panoları; kulvar, WIP limitleri, zaman izleme ve scrum desteği (hikaye noktaları, ilerleme tabloları vb.) ile geliştirilmiştir. Biriken işler listenizi yönetin ve değer-çaba önceliklendirmesine göre özellikleri veya görevleri önceliklendirin. Üst düzey yol haritaları oluşturun ve bunları ekibinizle paylaşın. Hygger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Wimi is designed to boost teamwork and team collaboration: instant messages, files sharing & drive, tasks, calendars, and more...
Wimi is a complete digital collaboration toolbox that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical collaboration software as it includes messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing. Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter together. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them. Wimi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
The first modular product management platform: Discover, learn, plan, and deliver - your way.
airfocus offers a modern and modular product management platform. It provides a complete solution for teams to manage and communicate their strategy, prioritize their work, and solve the right problems. Easily visualize the state of your work items at any time with the Kanban board. Designed with flexibility in mind, airfocus allows you to quickly customize the platform to fit your needs without disrupting the way your team works. Learn more at airfocus.com and start your 14-day trial now. airfocus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Kanbanize is enterprise-ready Kanban software for agile project, product, and portfolio management.
Kanbanize is the leading Kanban platform for efficient project management and delivery. It helps managers gain visibility across all projects, connects planning with execution, and guides the continuous optimization of the team workflows. Built with scale in mind, Kanbanize can easily expand from a single delivery team to a strategic portfolio. Kanbanize hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Kanban Tool, iş akışını kolayca görselleştirmeye ve optimize etmeye yönelik, gerçek zamanlı ekip iş birliğine olanak tanıyan bir proje yönetimi hizmetidir.
Kanban Tool, iş akışı optimizasyonu ve gerçek zamanlı ekip iş birliği için görsel bir proje yönetimi uygulamasıdır. Süreçleri analiz etmeye ve iyileştirmeye yardımcı olarak iş verimliliğini artırır. Kullanımı kolaydır, büyük ölçüde özelleştirilebilir ve hızlıdır. Bulutta veya iş yerinde kullanılabilir. Eğitim gerektirmeyen, pratik ve etkili bir platform arayan şirketlerin tercih ettiği iş akışı yönetimi aracıdır. Kanban Tool hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
A beautifully simple kanban tool, together with a visual timeline. See your tasks color-coded with dates and assignees at a glance.
Easy-to-use visual task management tool. Plan your tasks on a board and then transform it into a timeline to understand what your workflow will be like next week, month or year. Change of plans? The simple drag-and-drop interface makes flexible planning easy. Toggl Plan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. On any device.
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free version. Paid plans from 4 EUR / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp. Talkspirit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your project's requirements, releases, test cases, and issues
SpiraTeam is an integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your programs and portfolios, requirements, releases, test cases, issues, baselines, workflows, and tasks in one unified environment. With integrated customizable dashboards of key project information, SpiraTeam allows you to take control of your entire project lifecycle and synchronize the hitherto separate worlds of development and testing. SpiraTeam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
ITM Platform is the Kanban Tools solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only Kanban Tools software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter. ITM Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Microsoft Planner is a new app from Microsoft that helps teams organize their work.
Microsoft Planner is a new app from Microsoft that helps teams organize their work. Planner gives teams a simple visual view of what everyone's working on, whether it's updating key milestones on a project timeline or sharing files with your distributed team. Planner integrates with Microsoft Office 365, including Outlook and SharePoint, so it's easy for people to stay connected. And since the app syncs between desktop, web and mobile, organizers can keep their plans up to date from wherever they are. Microsoft Planner helps get project plans started and moved into the cloud. Teams can see updates, upload files, send messages, and start conversations from Outlook or Planner on any device. Organize projects in a simple visual agenda that shows who's working on what, when updates are due, and what needs to happen next with one click to join a conversation about a task or project. Microsoft Planner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Taiga is the project management tool for multi-functional agile teams. It has a rich feature set but still very simple to start with.
Taiga is an easy and intuitive yet powerful project management tool for multi-functional agile teams. The Kanban boards have ample customization options and zoom options. It has a rich and complete feature set (including Epics, issue tracking, wiki, and the possibility to migrate to Scrum). At the same time, it is very simple to start with through the intuitive user interface. Taiga hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Kanban boards make task prioritization a breeze with Backlog ¿ the all-in-one online project management tool.
Kanban boards make task prioritization a breeze with Backlog ¿ the all-in-one online project management tool for task management, version control, and bug tracking. Bringing together the organizationa l benefits of project management with the power and convenience of code management, Backlog enables seamless team collaboration across organizations large and small. Core features include Kanban-style Boards, Gantt & burndown charts, subtasking, custom statuses, file sharing, Git & SVN, and wikis. Backlog hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Userback helps you collect visual feedback and bug reports from any website and manage them in a user-friendly kanban board.
Userback is a visual feedback solution that makes it easy for software teams to collect bug reports, user feedback, and other types of issues from inside their apps. Capture highly-contextual feedback with annotated screenshots, video recordings, console logs, session info, and everything you need to resolve issues faster. With kanban boards, inbox views, custom workflows, and integrations, Userback has everything you need to track and resolve issues in the way that works best for you. Userback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
In ProofHub, you can view your team's workflow in Kanban, allowing you to identify bottlenecks and remain on track.
ProofHub all-in-one project management and team collaboration tool that offer Kanban view, Gantt charts, time estimates and more. Kanban view offers a visual way to managing your projects. Kanban view allows you to keep track of all your tasks, milestones and deliverable in one place. You can arrange cards in different lists based on priority or status and visualize the progress of each task with a simple drag-and-drop interface. ProofHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform. Stackby hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
ProductPlan kanban roadmap software is the easiest way to plan, visualize, and communicate your product strategy.
ProductPlan is easy-to-use kanban roadmap software designed to help teams better plan, visualize, and share the product strategy. Create beautiful, collaborative kanban roadmaps in minutes. Keep the team aligned with a flexible roadmap that is easily accessed across the entire organization. ProductPlan integrates with all of your favorite tools like Atlassian Jira, Trello, Slack, and Pivotal Tracker. Join thousands of product leaders who trust ProductPlan and start your free trial today. ProductPlan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
The issue tracker designed for agile teams. An agile project management tool that can be customized to your business processes.
Developed by JetBrains. YouTrack is a tool to manage your projects, configure agile boards, use reports and Gantt charts, dashboards and time tracking. Track tasks and issues, support customers requests, plan sprints and releases, create workflows, and never force your process to fit the limits of a tool again! YouTrack speaks your language, supports markdown and emoji-reactions. YouTrack is flexible enough to follow your exact process! Cloud or Standalone. Free for 10 users. YouTrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
A no-code platform for innovation and development. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud
A no-code platform for innovation and development. Intelligent and human-centric tool for PMO, Innovation and R&D. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud. Digitalise your development processes with a user-friendly tool. Gain efficiency, cost transparency, speed up your time-to-market and increase your ROI – get Return On Innovation! We turn your development costs into measurable results. Keto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Enables Agile teams to visualize, plan, coordinate, and deliver big initiatives quickly, with clear insight into the value delivered.
Planview LeanKit enables organizations and teams to use enterprise Kanban boards to visually track and manage the flow of work from strategy to delivery. Using Planview LeanKit, enterprises can scale Agile and manage, plan,?and coordinate work across Agile teams. Powerful OKR (objectives and key results) functionality helps identify the right goals to go after at each level of your organization and focuses execution on measurable outcomes. LeanKit integrates with apps your team uses every day. Planview LeanKit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Brings Kanban boards right inside Gmail to bridge the gap between your emails and projects.
Bridge the gap between your emails and projects. Manage Kanban boards right inside Gmail and collaborate seamlessly without the constant tab switching. Drive projects visually by turning a Gmail Label, a distribution list or your entire inbox into Kanban boards. Assign cards to your team, set priorities and due dates synced with Google Calendar. Cut down grunt work with smart automations & integrate your boards 2-ways with Trello, or any other project management platform thanks to our API. Gmelius hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Planview Projectplace is an integrated project management and collaborative work management solution that helps teams get work done.
Planview Projectplace is an online project management and collaborative work management solution that makes it easy for teams to manage and track the progress of their work. Whether your team is down the hall or across the globe, it provides everything you need to plan projects, manage tasks, visually track progress and achieve goals. Capabilities include integrated Kanban boards and Gantt charts, collaborative document management, task and workload management, communication tools and more. Planview Projectplace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Disruptive software teams use Zenhub’s productivity and project management platform to ship better code, faster.
Zenhub is an industry-leading productivity and project management platform for agile software teams. Zenhub enables software development teams at high-growth organizations and open source projects to build better code more quickly. Zenhub connects the dots across all teams with automated agile features, real-time roadmap visibility, and team productivity insights. More than 7,000 disruptive teams worldwide rely on Zenhub to ship great code faster. ZenHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Connect your team with your clients team to chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done!
A project management tool your customers will LOVE to use! Project.co connects your team with your clients team so you can chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done! Other tools make working with clients feel like an afterthought. With Project.co working with clients and managing projects effectively is our core focus. All communication is kept in one place on every project so you have a single source of truth. Project management simplified! Project.co hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Transform lives and streamline day-to-day processes of your organization.
PlanStreet's case management software is tailor-made for social, healthcare and human services organizations. It eliminates manual processes and paperwork providing caseworkers a safe and secure platform. Our case management software automates manual processes and forms. Access it from the office, home or the field, wherever you are. Caseworkers, service providers and other stakeholders can easily use the software and access the important data related to them. PlanStreet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Project management app for agencies
Are you an Agency owner? Are you still using tools like ClickUp, Asana, or Monday.com to manage your client projects & pay huge monthly costs? Please pay attention & read on!! Anywhere is a project management app developed especially for growing agencies. Anywhere not only helps you manage your projects for multiple clients, but it also helps you bring all your teams together on one single collaborative platform. Use Anywhere for: * Project Management * Client Management * Task Management Anywhere hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
SwiftKanban is a Visual Work Management Tool for helping you manage your work effectively and improve continuously.
SwiftKanban is widely considered to be the most powerful Enterprise/ Portfolio Kanban and Visual Project Management tool for both co-located and distributed teams and enterprises. It combines the best of Visual Management, Kanban, and Scrum to give you a powerful tool for Lean/ Agile software development, visual project management and business collaboration. SwiftKanban hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Craft.io is the ultimate Product Management software for PMs who turn new ideas into great products. Start your 14 day free trial!
Craft.io is the product management tool empowering product managers to do their work from feedback capturing, planning, decision making, roadmapping and more in one purpose-built tool that integrates with most commonly used platforms today. Craft.io becomes the product system of record: the authoritative data source backing up those important product decisions allowing product managers to be more confident, influence stakeholders, and lead with authority Craft.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Agile task management and marketing calendar software powered by 1,000+ tools, templates, training, guides, and other DIY resources.
Demand Metric provides Agile task management and marketing calendar software to 150,000+ Marketers globally. Unlike most task management tools, with Demand Metric, you can ROLL UP, FILTER and VIEW TASKS ACROSS ALL YOUR PROJECTS and toggle between Board, Calendar, or List views anytime. You also get 1,000+ practical tools, templates, pre-built projects, training courses, reports and how-to guides to help you operationalize best practices. Don't reinvent the wheel, start your free trial today! Demand Metric hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme