15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Kanban Board Uygulaması

Kanban Board Uygulaması, proje yöneticileri tarafından iş akışlarını görselleştirmek ve optimize etmek için kullanılır. Kanban Araçları olarak da bilinir.

16 sonuç

GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. İhtiyaç duyulan tüm Kanban araçlarıyla kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçleri şeffaflığa, hesap verebilirliğe, çevikliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilme için gerekli araçları sağlar. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Zoho Sprints, Scrum takımlarının plan yapmasına, izlemesine ve değişime her zaman hazır olmasına yardımcı olan çevik proje yönetimi aracıdır. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
Zoho Sprints, Scrum takımları için ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştirilmiş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, tek bir yerden hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri yoluyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin, sosyal akışta takımınızla iş birliğinde bulunun, inceleme ve geriye bakış toplantılarınızı planlayın. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir Kanban panosu aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
monday.com'un Kanban görünümü, ekibinizin tüm iş akışlarının sorunsuz yürütülmesini sağlamak için ihtiyaç duyduğunuz görünürlüğü sağlar.
Ekipleri yönetmenin akıllı yolu olan bu esnek platform, iş akışlarının sorunsuz bir şekilde yürütülmesini sağlamak için ihtiyacınız olan görünürlüğü sağlar. monday.com'un Kanban görünümünü kullanarak eski moda elektronik çizelgelerden çok seveceğiniz kolay anlaşılır dijital iş akışlarına veri aktarın. Her şeyin zamanında yapılmasını sağlamak için önemli tarihleri, kilometre taşlarını kolayca görselleştirin ve projeleriniz için bağımlılıklar belirleyin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
ClickUp, iş akışlarını görselleştirmek ve yönetmek isteyen tüm ekipler için vazgeçilmez olan dünyanın önde gelen Kanban araçlarından biridir
Hepsi bir arada Kanban aracı ClickUp ile Panolarınızı tek bir görünümde görselleştirin, iş akışınızı özelleştirin, görevlerde toplu değişiklikler yapın, güçlü sıralama ve filtreleme özellikleriyle doğru yolda ilerleyin. Airbnb, Google ve Uber gibi şirketlerde 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılan ClickUp, tüm iş akışınızı tek bir uygulamada görselleştiren iyi bir Kanban aracıdır. Kişisel kullanım ve her büyüklük ve sektörden ekipler için oluşturulan ClickUp, basit ve güçlü bir Kanban aracı isteyen herkes için vazgeçilmezdir ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Bir iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, otomatik atama, özel talep formları ve 400’den fazla uygulama ile entegrasyon gibi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike’ın Kanban araçlarına 20.000’den fazla şirket ve iki milyondan fazla kullanıcı güveniyor. Wrike’ın yazılımı sayesinde Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, özel olarak oluşturulmuş talep formları, zaman izleme, raporlar, gerçek zamanlı güncellemeler, görsel metin düzeltme ve otomatik atama gibi özelliklerin tek bir yerden, şirket genelinde paylaşılarak kullanılabilmesi ekiplere her yerden iş birliğinde bulunma fırsatı sağlamaktadır. Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Görevlerinizi görsel olarak yönetin. Dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi ortak çalışma imkânı sunan beyaz tahta platformlarından biri olan Miro’yu deneyin. Ekip olarak organize olmak ve tutarlı sonuçlar elde etmek için Miro’nun Kanban çerçevesini kullanın. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
MeisterTask, web’deki kullanımı en kolay Kanban araçlarından biridir.
Web’deki kullanımı en kolay Kanban araçlarından biri olan MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmeldir. Güzel tasarımlı arayüzler, kullanımı kolay işlevsellik ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyon, proje ekipleri için makul bir seçim olmasını sağlar. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Bitrix24, 8 milyon işletmenin kullandığı tamamen ücretsiz Kanban yazılımıdır.
Bitrix24, 8 milyon işletmenin kullandığı tamamen ücretsiz Kanban yazılımıdır. Bulut, mobil ve açık kaynak. Görev yönetimi, proje yönetimi ve CRM için Kanban. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Kanban Tool, iş akışını kolayca görselleştirmeye ve optimize etmeye yönelik, gerçek zamanlı ekip iş birliğine olanak tanıyan bir proje yönetimi hizmetidir.
Kanban Tool, iş akışı optimizasyonu ve gerçek zamanlı ekip iş birliği için görsel bir proje yönetimi uygulamasıdır. Süreçleri analiz etmeye ve iyileştirmeye yardımcı olarak iş verimliliğini artırır. Kullanımı kolaydır, büyük ölçüde özelleştirilebilir ve hızlıdır. Bulutta veya iş yerinde kullanılabilir. Eğitim gerektirmeyen, pratik ve etkili bir platform arayan şirketlerin tercih ettiği iş akışı yönetimi aracıdır. Kanban Tool hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Kulvar, WIP (devam eden iş) limitleri, zaman izleme ve değer-çabaya göre biriken iş önceliklendirmesi ile yazılım geliştirme ekipleri için üst düzey Kanban aracı
Hygger, "Trello kadar basit ve Jira kadar güçlü" olduğu için hem teknoloji alanında çalışanlar hem de diğerleri tarafından sevilen, yazılım geliştirme ekiplerine yönelik üst düzey Kanban aracıdır. Kanban panoları; kulvar, WIP limitleri, zaman izleme ve scrum desteği (hikaye noktaları, ilerleme tabloları vb.) ile geliştirilmiştir. Biriken işler listenizi yönetin ve değer-çaba önceliklendirmesine göre özellikleri veya görevleri önceliklendirin. Üst düzey yol haritaları oluşturun ve bunları ekibinizle paylaşın. Hygger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Flying Donut, ortaklaşa ve özel projeler için güçlü, basit, etkili, işbirliğine dayalı çevrimiçi bir Scrum ve Kanban yazılımıdır.
Flying Donut, dağıtılmış, uzak veya eş konumlu ekipler arasında şeffaflık ve iletişime olanak sağlamak için başlangıçtan itibaren gerçek zamanlı bir çevik işbirliği aracı olması amaçlanan güçlü, basit, etkili bir Scrum ve Kanban aracıdır. Flying Donut’ın tasarımında temel alınan ana fikir sadeliktir ve yalnızca uygulamanın değil, ekiplerin de olmasını sağlar. İşbirliğinin zahmetsizce çok akıcı olmasını sağlayan gerçek zamanlı bir arayüzle çevikliğin temellerine iner. Flying Donut hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Chisel, yoğun çalışma ve toplantı aşırı yükünü ortadan kaldırarak ürün yöneticilerinin 10 kat hızlı, daha doğru ve yenilikçi yol haritaları oluşturmaya odaklanmasını sağlar.
Chisel, tek bir uygulamada yol haritası oluşturmaya, müşteri geri bildirimi almaya ve ekip uyumunu desteklemeye yönelik ilk birleşik platformlardan biridir. Maliyetli, yoğun işleri ve toplantı aşırı yükünü ortadan kaldırarak müşteri ilişkisini ve ekip iş birliğini basitleştirir. Chisel, ürün yöneticilerinin özellik önceliklendirmeye, müşteri edinmeye ve gelire odaklanmasını sağlayarak bir ay içinde masrafını çıkarır. Chisel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Kanban, Scrum veya süreçleriniz ve iş akışlarınız Agile Task Board çalışma biçiminizi esnek bir şekilde destekler.
Teams ve SharePoint için Agile Task Board. Ekibinizin ve proje görevlerinizin genel bir görünümünü elde edin. Görevlerin mevcut durumunu takip edin ve bunları tüm proje katılımcılarıyla paylaşın. Ekip görevlerini, tartışma sırasında güncelleyin. Agile Task Board esnektir, anlaşılır bir şekilde düzenlenmiştir, herkes için şeffaftır ve kullanımı kolaydır. Agile Task Board hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme
Path to Agility Navigator, Agile dönüşümü planlamaya, ölçmeye, yönetmeye ve takip etmeye yardımcı olan bir araçtır.
Path to Agility Navigator, Agile dönüşümü ölçmeye, yönetmeye ve takip etmeye yardımcı olan bir araçtır. Bir değerlendirme aracından daha fazlası olan Path to Agility Navigator, özellikleri istenen sonuçlara bağlayarak başarıya giden en hızlı yolu belirler. Agile metodolojiler kullanarak proje yöneten veya ürün geliştiren kuruluşlar için Path to Agility Navigator, liderlerin bir projeyi zamanında ve bütçeye uygun şekilde tamamlamalarını engelleyen organizasyonel nedenleri anlamalarına yardımcı olur. Path to Agility Navigator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • Öncelik Belirleme
  • İş Birliği Araçları
  • Zaman İzleme
  • Proje Planlama
  • Çoklu Pano
  • Bağımlılık İzleme