83 sonuç
Flying Donut, ortaklaşa ve özel projeler için güçlü, basit, etkili, işbirliğine dayalı çevrimiçi bir Scrum ve Kanban yazılımıdır. Flying Donut hakkında daha fazla bilgi
Flying Donut, dağıtılmış, uzak veya eş konumlu ekipler arasında şeffaflık ve iletişime olanak sağlamak için başlangıçtan itibaren gerçek zamanlı bir çevik işbirliği aracı olması amaçlanan güçlü, basit, etkili bir Scrum ve Kanban aracıdır. Flying Donut’ın tasarımında temel alınan ana fikir sadeliktir ve yalnızca uygulamanın değil, ekiplerin de olmasını sağlar. İşbirliğinin zahmetsizce çok akıcı olmasını sağlayan gerçek zamanlı bir arayüzle çevikliğin temellerine iner. Flying Donut hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Bir Scrum yönetimi yazılımı olan Wrike’ın çevik şablonlar, zaman izleme, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, paylaşımlı iş akışları ve daha pek çok özelliği bulunmaktadır. Wrike hakkında daha fazla bilgi
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği Scrum iş yönetimi yazılımıdır. Çevik şablonlar, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, otomatik atamalı özel talep formları, performans raporları, kaynak yönetimi ve paylaşımlı iş akışlarını tek bir yerden kullanarak Scrum yönetiminizi kolaylaştırın. Wrike’ın 400’den fazla entegrasyonu sayesinde iş tamamlama sürelerini kısaltın. Wrike sayesinde ekibinizin iş akışlarını özelleştirerek her adımda ilerlemeyi takip edin ve işlerin zamanında tamamlanma oranını artırın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Bitrix24, dünya çapında 8 milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz Scrum ve proje yönetimi platformudur. Bulut/Mobil/Açık Kaynak sürümleri. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında 8 milyondan fazla işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz Scrum ve proje yönetimi platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak sürümleri bulunmaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
7pace Timetracker, Azure DevOps’u kullanan ekipler için entegre ve profesyonel bir zaman yönetimi ve raporlama çözümüdür. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi
7pace Timetracker sayesinde Azure DevOps mühendisleri zamanı izleyebilir, raporlayabilir, onaylayabilir ve hesaplayabilir. Standart görevleri otomatikleştirir, rapor oluşturmayı sağlar ve proje tamamlama süresini hesaplamaya yardımcı olur. 7pace Timetracker, mevcut BT ortamına sorunsuz bir şekilde entegre olur, kendi entegre güvenlik ve izin modeli vardır. 7pace Timetracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
monday.com is an open platform where you can build the perfect scrum framework for your team.
monday.com is an open platform that can help software teams plan and execute agile sprints more efficiently. With powerful productivity features such as time tracking, automated notifications, dependencies, Gantt views, and third-party apps, monday.com Work OS can adapt to all of your workflows, no matter how unique they are. Plus, not only does it integrate with the software you already use, but it's intuitive enough that non-devs will be able to navigate it easily. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront includes capabiliti es to capture and plan, assign and execute, and deliver and measure work in a variety of use cases for organizations of all sizes in all industries. With Workfront, these organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, automate processes, and deliver measurable outcomes. Adobe Workfront hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Çevik takımlar için çevrimiçi ortak çalışma özelliğine sahip en gelişmiş beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Uzaktan kısa toplantılar, sprint planlama ve geriye dönük toplantılarla çeviklik sürecinizi güçlendirin. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Kanban panolarıyla fikirlerinizi hayata geçirin; Atlassian, Asana ve daha fazlasıyla entegrasyon sağlayın. Başlamak için önceden oluşturulmuş 250’den fazla şablona göz atın. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Targetprocess is a visual platform to help you adopt and scale agile across your enterprise.
Targetprocess is an agile portfolio and work management solution which natively supports SAFe and other frameworks for scaling Agile. It provides a bi-directional integration with team-based tools like Azure DevOps. Targetprocess empowers enterprises to achieve business agility and see the value flow through the entire organization. Recognized in Gartner's Magic Quadrant for Agile Enterprise Planning Tools. Targetprocess hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Aha! Develop is a fully extendable agile development tool — prioritize the backlog, estimate work, and plan sprints.
Aha! Develop is a fully extendable agile development tool that keeps product and engineering aligned. Prioritize the backlog, estimate work, and plan sprints. Use extensions to customize the UI, create unique workflows, automate tasks, and integrate with other tools. Align development work with your product roadmap — so everyone has visibility into what is most important. Aha! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, kanban boards, and team collaboration.
ProjectManager’s flexible and powerful Scrum software is ideal for agile project management. Easy-to-use templates help you start your sprint faster and Kanban boards make it easy for teams to stay focused on the sprint. Tools like the calendar, shared notes, @ mentions help foster a collaborative culture. Automated reports help managers track project progress and communicate with stakeholders. The cloud based software can be accessed anytime and anywhere. Try free for 30 days. ProjectManager.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Shortcut is a fast project management platform built for today's software team. Free for teams up to 10 users.
Shortcut is a fast, uncluttered project management platform for Agile software teams to plan, build, and launch better products. It combines just the right amount of simplicity and structure to keep software teams happy and productive. Shortcut is designed for developers and features a robust set of popular integrations (GitHub, GitLab, Slack, and more) and a well-crafted API to automate workflows. Free for teams up to 10 users. Shortcut hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Stay flexible with Scrum tools, which include Kanban board, sprints with story points estimation and backlog for each project.
Flowlu will help you to stay flexible and manage teams of all sizes with Agile projects. You can create backlogs and weekly/monthly sprints to quickly achieve results. Categorize issues and assign priority, delegate tasks and estimate efforts by story points. Time tracking tools and the Kanban board will help to obtain a clear overview of the workflow. To communicate with your Scrum team, you can use chats and comments for each task or project. Flowlu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. ProWorkflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Zoho Sprints, Scrum takımlarının plan yapmasına, izlemesine ve değişime her zaman hazır olmasına yardımcı olan çevik proje yönetimi aracıdır.
Zoho Sprints, Scrum takımları için ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştiril miş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, tek bir yerden hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri yoluyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin, sosyal akışta takımınızla iş birliğinde bulunun, inceleme ve geriye bakış toplantılarınızı planlayın. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Scoro is an end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place.
Scoro is an award-winning end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. In addition to project management features, Scoro provides all the tools you need to fully manage your business: work & task scheduling and tracking, collaboration, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and much more. Sign up for a 14-day free trial to see for yourself! Scoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
CardBoard helps teams collaboratively explore and visualize product ideas, user experiences, customer journeys and more.
CardBoard is the world's #1 user story mapping app. Collaborate with you team in real-time even if they are scattered across the globe. Easy to use and helps team build products that customers love. Sync your boards with tools like Jira, Trello, Azure DevOps, VersionOne and Pivotal Tracker. Your boards stay up to date whenever you make a change. See what you have been missing and try CardBoard. CardBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing.
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing. In Hive, we've got all of your key project management, task management, time and resource management, collaboration, and communication tools to manage all of your work. Hive also has flexible project layouts, native email, group messaging and so much more. We guarantee that Hive is easy to use, integrates with your existing tools and is flexible for all ways of working. Hive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user needs, prioritize what to build next, align everyone on the roadmap, and engage with their customers. Productboard is easy to use, enables company-wide collaboration, and integrates into existing workflows. Over 6,000 organizations around the world use Productboard to build excellent products. Productboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Agile Project Management Software. Scrum and Kanban compatible solution. Intuitive and efficient. Handle all your projects in one place
VivifyScrum helps you handle all your projects in one place. It is a software as a service solution for agile project management and collaboration. Scrum and Kanban compatible. Extremely intuitive and easy to use with real-time updates. Now, with a new version, it offers a variety of features tailored to suit the needs of small agile teams and large organizations alike: Collaboration boards (Scrum and Kanban), Team Management, clients and invoicing, Time Management, Reports and more. VivifyScrum hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Scrum solution that helps businesses manage work tasks, monitor real-time progress, evaluate employees' performance, and more.
GitScrum lets you control your tasks, user stories and sprints allowing your team to manage all their daily tasks more efficiently. Project Management Tool Accessible for Everyone Get more done and keep your projects on track with the simple and effective remote work workflow. GitScrum provides the features needed to help agile teams work remotely. GitScrum makes project management accessible to everyone, so you can stay on top of your work and hit your deadlines. GitScrum hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Kulvar, WIP (devam eden iş) limitleri, zaman izleme ve değer-çabaya göre biriken iş önceliklendirmesi ile yazılım geliştirme ekipleri için üst düzey Kanban aracı
Hygger, "Trello kadar basit ve Jira kadar güçlü" olduğu için hem teknoloji alanında çalışanlar hem de diğerleri tarafından sevilen, yazılım geliştirme ekiplerine yönelik üst düzey Kanban aracıdır. Kanban panoları; kulvar, WIP limitleri, zaman izleme ve scrum desteği (hikaye noktaları, ilerleme tabloları vb.) ile geliştirilmiştir. Biriken işler listenizi yönetin ve değer-çaba önceliklendirmesine göre özellikleri veya görevleri önceliklendirin. Üst düzey yol haritaları oluşturun ve bunları ekibinizle paylaşın. Hygger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Get Everyone on the same page. Orangescrum provides an elegant way to manage your projects, team and tasks at one place.
Orangescrum is an all-in-one Project, task, and collaborative work management software for teams of all sizes. Organize your projects, teams, and tasks in one place with productive features like Gantt chart, Time log, Kanban View, Daily Catch-Up, Recurring Tasks, Project & Task templates, Invoicing, etc. Orangescrum offers different pricing plans based on the user's requirements. Normally it's free for all and $9 for 10 users on a monthly basis. Orangescrum comes with 15 days of a free trial. Orangescrum hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your project's requirements, releases, test cases, and issues
SpiraTeam is an integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your programs and portfolios, requirements, releases, test cases, issues, baselines, workflows, and tasks in one unified environment. With integrated customizable dashboards of key project information, SpiraTeam allows you to take control of your entire project lifecycle and synchronize the hitherto separate worlds of development and testing. SpiraTeam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Taiga is the project management tool for multi-functional agile teams. It has a rich feature set but still very simple to start with.
Taiga is an easy and intuitive yet powerful project management tool for multi-functional agile teams. The backlog allows for easy sprint planning based on role specific estimations (including planning poker). It has a best in class Sprint task board, and you can seamlessly migrate to Kanban mid project. Although Taiga is very simple to start with through the intuitive user interface it has a rich and complete feature set (burn down chart, Epics, issue tracking, wiki) and extensive customization. Taiga hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Coda is a new document that brings words, data, and teams together.
Coda blends the flexibility of a document, the power of a spreadsheet, and the utility of applications into a single new canvas, enabling anyone to make a doc as powerful as an app. Coda is something entirely new, that looks and feels familiar. Makers start with a blank canvas and a familiar blinking cursor, but can use a new set of building blocks like tables that act like databases, or buttons that take action to create their own unique solutions. Coda hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Project & code management, together at last. Plan work, track progress, and release code right in Backlog for all-in-one collaboration.
Backlog is the all-in-one online project management tool for task management, version control, and bug tracking. Bringing together the organizational benefits of project management with the power and convenience of code management, Backlog enhances team collaboration across organizations large and small. Plan work, track progress, and release code updates right in Backlog. Core features include subtasking, custom statuses, Kanban-style boards, Gantt charts, burndown charts, Git & SVN, and Wikis. Backlog hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Manage your production floor with Autodesk Prodsmart. Eliminate unnecessary costs, and speed up time to market.
Autodesk Prodsmart is a Manufacturing Execution System for all levels of production, giving you the solution you need for keeping on top of production. Gain insights to predict machine downtime, track production progress, identify bottlenecks and eliminate waste through a fully digital and automated operations tool. Track orders and shipping, schedule and manage your production, all with real-time production visibility from any device. Prodsmart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Built for software development teams that want to track the results of their work and deliver value faster to the end user.
Forecast is perfect for agile teams, as it ensures optimal project deliveries through an adaptive work process that supports growing companies with demanding clients. The platform uses AI to help make estimates, so you can effectively plan for a more accurate view of your sprint capacity and monitor velocity. Forecast also integrates with the tools your developers love, such as Jira, Azure DevOps, GitHub, GitLab, and more, so you can collaborate with ease and deliver client value faster. Forecast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Enables Agile teams to visualize, plan, coordinate, and deliver big initiatives quickly, with clear insight into the value delivered.
Planview LeanKit enables organizations and teams to use enterprise Kanban boards to visually track and manage the flow of work from strategy to delivery. Using Planview LeanKit, enterprises can scale Agile and manage, plan,?and coordinate work across Agile teams. Powerful OKR (objectives and key results) functionality helps identify the right goals to go after at each level of your organization and focuses execution on measurable outcomes. LeanKit integrates with apps your team uses every day. Planview LeanKit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Scrum software with project planning, help desk, and agile bug and incident tracking capabilities for development teams.
Scrum software with project planning, help desk, and agile bug and incident tracking. Development teams can effortlessly manage their product backlogs, plan releases, and analyze their burndown velocity. Plan sprints easier with the Axosoft Release Planner, visualize progress with Card View, and release on time. Turn emails into support tickets, build unlimited Wiki pages for test cases and documentation, and create a custom portal for your customers to edit and add tickets. Axosoft hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Stop holding meetings where one person is pointing a camera phone at a flip chart and everyone else is listening.
Work Better Together. Whether you are using the Scaled Agile Framework (SAFe) method, conducting Scrum ceremonies, or holding regular PI Planning sessions, Stormboard’s Agile planning software solution will keep your team aligned. Set up your meeting beforehand, capture, organize, and discuss ideas in real-time, and then assign tasks and monitor progress in a digital workspace that you can return to again and again. Stormboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
NetSuite OpenAir PSA runs all your service delivery and project management processes on a single, real-time platform in the cloud.
From resource management and project management, to time and expense tracking, project accounting, and billing and invoicing, NetSuite OpenAir Professional Services Automation (PSA) software empowers your entire professional services business to gain real-time insights, increase project profitability and maximize billable resource utilization to make informed, data-driven decisions from a single, cloud-based platform. NetSuite OpenAir hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
ZenHub provides a starting point to organize work and is an option for teams that might not yet have a dedicated Scrum facilitator.
ZenHub is an option for teams that might not yet have a dedicated Scrum facilitator. ZenHub provides a starting point to organize work in the product backlog and the tools needed to prioritize story points. The ZenHub board provides visualization of all work for product owners, allowing them to analyze, prioritize, and decide what each person should work on next. ZenHub includes suggestions and tips for adopting agile ceremonies such as sprints, epics, and estimates. ZenHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Connect your team with your clients team to chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done!
A project management tool your customers will LOVE to use! Project.co connects your team with your clients team so you can chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done! Other tools make working with clients feel like an afterthought. With Project.co working with clients and managing projects effectively is our core focus. All communication is kept in one place on every project so you have a single source of truth. Project management simplified! Project.co hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Transform lives and streamline day-to-day processes of your organization.
PlanStreet's case management software is tailor-made for social, healthcare and human services organizations. It eliminates manual processes and paperwork providing caseworkers a safe and secure platform. Our case management software automates manual processes and forms. Access it from the office, home or the field, wherever you are. Caseworkers, service providers and other stakeholders can easily use the software and access the important data related to them. PlanStreet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Craft.io is the ultimate Product Management software for PMs who turn new ideas into great products. Start your 14 day free trial!
Craft.io is the product management tool empowering product managers to do their work from feedback capturing, planning, decision making, roadmapping and more in one purpose-built tool that integrates with most commonly used platforms today. Craft.io becomes the product system of record: the authoritative data source backing up those important product decisions allowing product managers to be more confident, influence stakeholders, and lead with authority Craft.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place! Ravetree hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
System to manage technical reports and commercial offers that works automatically and integrates with the best management systems.
Cloud platform that allows you to manage appointments and activities wherever you are, thanks to an integrated app that automates the tracking of trips, stops and phone calls.It manages both commercial activities, integrating an automatic editor of estimates, and technical activities, reaching the compilation of reports of intervention with collection signature from mobile. TakeOff Estimates and Reports 4.0 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Manage your Agile developments with a virtual task board and sticky notes using open source project software designed for Scrum.
The Best tool made for Scrum, the agile method for project management. Create virtual task board with the work to be done, in view of all the team members in order to share the work. A dashboard as well as indicators and graphics will allow the team to follow each stage of the project, its progress over time, and will give the possibility of making priority tasks in order to meet the deadline. Finally, each team member can be assigned a role and rights according to their status. iceScrum hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
A metrics & analytics solution for effective DevOps Value Stream Metrics that empowers teams to deliver software better.
Plandek is a leading metrics & analytics solution for businesses that deliver software in all industries. By providing an end-to-end view of the software delivery process, it allows engineering teams to become significantly more effective. By introducing Plandek DevOps Value Stream Metrics, organisations can improve delivery effectiveness, and ultimately build software better. Plandek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
The Channel Platform connects strategy, project portfolio, demand and performance in a single full-integrated solution.
The Channel Platform is a solution for Project and Portfolio Management (PPM), which enables the integration of the entire project life cycle. It delivers a hybrid execution experience - covering waterfall (based on PMBOK) and Agile (Scrum and Kanban) management techniques. On a single full-integrates platform, teams, project leaders, portfolio managers and stakeholders can interact and obtain information to deliver impacting projects to the organization. Channel Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
SuitePro-G is a turnkey project portofolio management software that helps companies manage their projects in real time.
SuitePro-G is a turnkey solution for project management that helps companies monitor their project portfolio management lifecycle. Great project portfolio management software, it is an ally to professionalize your approach and improve your teams skills in project management. SuitePro-G is a methodological, pragmatical and educational software that provides a collaborative decision-making environment and allows stakeholders alignment for the improvement of practices, processes and behaviors. SuitePro-G hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Bulunabilecek en kolay Scrum araçlarından biri. Scrumwise, karmaşık bir araçta kaybolmak yerine projeye odaklanmayı sağlar.
Hedefimiz, pazardaki en anlaşılır ve kullanımı kolay Scrum araçlarından birini geliştirmektir. Ekibinizin herhangi bir tanıtım veya eğitime gerek olmadan hemen kullanmaya başlayabileceği bir araç. Karmaşıklık işinize engel olmasın. Hayat karmaşık araçlar için çok kısa. Scrumwise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
A multi-project management solution for managing tasks, goals, priorities, workloads, and more.
Agilefant is a comprehensive agile project / product management solution for teams of all sizes and types. Agilefant has both open source version and cloud-based versions that offer the basic features of agile project development tools that are associated with Scrum and Kanban methods. The tool has features such as project boards, stories, burn-up and burn-down charts, timeline views. Agilefant provides a number of advanced features for iteration management, project management & more. Agilefant hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar
Tara AI is a platform designed to help software teams define, plan & track mission-critical product updates, in one place.
Tara AI is a platform designed to help software teams define, plan & track mission-critical product updates, in one place. Track real-time updates on every code push with automation that lets you focus on what matters. TARA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sprint Planlama
  • Öncelik Belirleme
  • Görev Yönetimi
  • Birikmiş İş Yönetimi
  • Sürüm Planlama
  • İş Birliği Araçları
  • Günlük Raporlar