127 sonuç
ClickUp dünyanın önde gelen Gantt çizelgesi aracıdır. Herhangi bir şeyi zarif bir zaman çizelgesinde etkili bir şekilde planlamak isteyen ekipler için. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
Plan yapmak, destek dosyalarını yönetmek, kritik yolları görmek, ilerlemeyi bir bakışta görüntülemek, Gantt projelerinizi modernize eden zarif bir proje zaman çizelgesini önceliklendirmek için ClickUp’ı kullanın. ClickUp, güzel Gantt çizelgelerini yaratmak ve özelleştirmek için iyi bir araçtır ve Airbnb, Google, Uber gibi şirketlerdeki 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılır. Kişisel kullanım ve her büyüklük ve sektörden ekipler için oluşturulan ClickUp, tek bir araçta basit ve güçlü Gantt çizelgeleri isteyen herkes için vazgeçilmezdir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Bir Gantt çizelgesi yazılımı olan Wrike, özel talep formları, görev sıralamaları, zaman izleme, Kanban panoları ve 400’den fazla uygulamayla entegrasyon özelliklerine sahiptir. Wrike hakkında daha fazla bilgi
Wrike, 20.000’den fazla şirket ve iki milyondan fazla kullanıcı tarafından güvenilen kullanımı kolay Gantt çizelgesi yazılımıdır. Verimliliğinizi %50 artırmak için görev sıralamaları, özel talep formları, Kanban panoları, etkileşimli Gantt çizelgeleri, zaman izleme, gerçek zamanlı güncellemeler ve kaynak yönetimini tek bir yerden kullanın. Tekrarlanan görevlerinizi ve süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı ve durum güncellemeleri ihtiyacını azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Bitrix24, Gantt çizelgeleri ve görev bağımlılıkları içeren önemli bir ücretsiz proje yönetimi platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, Gantt çizelgeleri ve görev bağımlılıkları içeren önemli bir ücretsiz proje yönetimi platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak. Dünya çapında sekiz milyondan fazla işletme tarafından kullanılma ktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Millions choose Jira to plan and build great products. Try free!
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Jira hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a gantt chart tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
monday.com's Gantt chart view gives you the visibility you need to make sure all of your team's workflows run seamlessly.
The smart way to manage teams, this flexible platform gives you the visibility you need to make sure your workflows run seamlessly. Import data from old-fashioned spreadsheets into crystal-clear digital monday.com’s Gantt charts. Easily visualize important dates, milestones, and set dependancies for your projects to make sure everything gets done on time. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Web tabanlı bir görev ve proje yönetimi aracı olan MeisterTask, kolay ve güzel Gantt çizelgeleri oluşturmak için harikadır.
Web tabanlı bir görev ve proje yönetimi aracı olan MeisterTask, kolay ve güzel Gantt çizelgeleri oluşturmak için harikadır. Şık tasarımlı arayüzleri, kullanımı kolay işlevleri ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyonu sayesinde, proje ekiplerinin Gantt çizelgeleri oluşturmalarına yönelik makul bir seçenektir. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde ortaklaşa çalışmaya başlamak için 120’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. BigTime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Visualize Your Project Timeline with Gantt chart software. Schedule tasks, map dependencies, and guard your critical path.
Kantata's web-based Gantt chart allows you and your team to see how your entire project, including all its tasks and milestones, is progressing against your plan. An intuitive, drag-and-drop interface allows you to quickly assess if a project is on track and which tasks may require additional attention. Named leading project management solution by Gartner. "Kantata is my go-to for project management" - Forbes Kantata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Aha! Roadmaps is the complete product management solution — set strategy, prioritize features, and share visual plans.
Aha! Roadmaps is the complete product management solution. Set your product roadmap based on strategy, resources, and what customers value the most. Score features based on product value to make objective prioritization decisions. Build visual plans to show the timing and scope of critical initiatives, launches, and projects. Create a live dashboard so you can track progress and communicate updates. Aha! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Use the Gantt chart to set and rearrange realistic start and end dates for all tasks.
Plan visually Project and global views Set task dependencies Full-screen view Set % completion for each task or a group of tasks Check your project Critical Path Make changes faster with Auto-Scheduli ng Supports filtering/searching and saved filters Freedcamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Paymo allows you to create Gantt Charts, track work time, invoice your clients, and measure profitability from the same platform.
Paymo is an intuitive work and project management solution for small businesses, remote teams, and freelancers that allows you to create Gantt Charts, plan projects, track work time, invoice your clients, get paid online, and measure profitability from the same platform. This way, you can keep track of the entire lifetime of a project—from creation until getting paid—without having to use and pay for several apps. Paymo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Avaza hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Web app for creating Gantt charts which help you visually plan project schedules with your team.
Web app for creating Gantt charts which help you visually plan project schedules with your team. Instagantt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
ProjectManager’s easy-to-use Gantt chart can be created in seconds, so you can quickly plan, schedule and assign work.
ProjectManager’s easy-to-use Gantt chart can be created and customized in seconds with color-coded bars, unique columns and adjustable start and end dates with a simple drag-and-drop action. The chart is cloud based, so hybrid teams can access it anywhere, anytime - and quickly plan projects and assign tasks with easy team collaboration. Attach comments, files and documents directly to the Gantt chart, import current files into the project and export to share. Try it free for 30 days! ProjectManager.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Powerful time tracker with task management, expense tracking, reporting, budgeting, billing, and invoicing functions.
Everhour is one of the best time trackers for teams of all sizes. Track your team’s working hours, plan out project budgets, create reports and invoices, bill your clients, do the resource planning, manage the tasks, and organize your workflow. Everhour integrates with the most popular project management tools like Asana, Trello, Basecamp, Jira, ClickUp, Monday, GitHub, Todoist, and Notion, so you can easily track time inside them without switching browser tabs! Everhour hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
With auto-scheduling, any changes in tasks, dates, or dependencies are automatically reflected.
GanttPRO is an online Gantt chart software used by 700K+ users worldwide. The short learning curve and nice UX/UI design allow managers and team members to start working right away. Project/product managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple, team members - engaged, and clients/partners - in the loop. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, & more - get them for FREE on a trial! GanttPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Illustrate project schedule and resources with a professional Gantt chart, a powerful tool for task and project progress visualization.
Visualize your progress with a Gantt chart, a visual representation of the project. Track the status of each task and set up dependencies. Everything is in your hands, so you can define critical tasks and keep timelines. Gantt charts will help you to estimate resources and build a more profitable workflow. Try it for free with Flowlu. Flowlu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Zoho Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Glasscubes hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
Keep a birds-eye view on Projects and Tasks with an easy-to-use Gantt Chart Timeline. Supercharge your projects with drag & drop features to reschedule work easily. Milestones and deadlines no longer catch you by surprise. Color coded bars and dependency lines identify in-progress, completed or at risk Projects and Tasks. Your company, your Project, your Gantt Chart. Use comprehensive options and filters to display just the info you need. ProWorkflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Get visual with our award-winning interactive Gantt chart software for fast-moving teams inside midsize and enterprise organizations.
The Easy Projects interactive Gantt chart is a visually striking, high-functioning interface that allows you to: schedule your project, manage dependencies, view and adjust the critical path, and track project progress. Our customers report a 98% project completion rate due to greater end-to-end visibility after using Easy Projects. Easy Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Taskworld is a project management application that lets you create Gantt Charts, team messaging and project planning into one easy app
Taskworld is the easiest way for teams to create Gantt Charts and keep track of work. It packs visual task management, project planning, remote working tracking and team messaging into one robust app. With a special focus on Gantt Charts creation, Taskworld also includes features like time tracking, automated notifications, dependencies, timeline views and integrations, so your team can achieve better and faster results for every project and get things done. Taskworld hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Scoro is an end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place.
Scoro is an award-winning end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. In addition to project management features, Scoro provides all the tools you need to fully manage your business: work & task scheduling and tracking, collaboration, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and much more. Sign up for a 14-day free trial to see for yourself! Scoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today! TeamGantt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Priority Matrix helps managers and executives succeed through more effective priority management.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps MANAGERS become more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. Priority Matrix provides a platform for TEAMS to prioritize tasks and projects to work more effectively, communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability. Priority Matrix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Powerful yet easy to use and adopt. Workzone is the ideal software for marketing, operations and agency teams of 5+ users.
Workzone is the ideal project management software for marketing, agency and operations teams of 5+ users. It's powerful yet easy to use and adopt. Brands such as Wells Fargo and Verizon trust Workzone to run their projects and keep their teams in sync. Workzone was perfected through 20 years of real world use, with the power and usability you need to manage busy workloads. Pricing starts at $200/month. Workzone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Planview Clarizen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
WorkOtter is "Your #1 Rated PPM for Usability in 2022" - Garnter. Gantt, Kanban, Resource Mgt, JIRA Sync, MSP Sync, & Magic Dashboards
WorkOtter is "the #1 Rated Project & Resource Management Solution for Usability: ~ Gartner May 2022. Best for PMOs of 10 or more in Engineering/IT/Innovation ready to move from spreadsheets to easy SaaS project, resource, and portfolios maangement. Differentiator: Unlike Monday, Smartsheet, and Planview you can plan resources at the project level (vs Task). Top Features: Magic Dashboards, Portfolios (with What-If), Intake, Projects (Gantt/Kanban), Time, Capacity Planning, and Financials. WorkOtter hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform built for collaboration.
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform. That means that our product is built by users, for users, via feedback on our Forum. With flexible project layouts, native email, resourcing, group messaging, and file sharing, Hive connects all aspects of your work. Join thousands of companies moving faster with Hive’s powerful project and process management software. Hive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
A collaboration tool that helps you manage and organize your work with teams and clients.
A collaboration tool and organizer that helps you manage all your information and work on projects in one place. Use tasks, comments, chats, granular permissions and more in your super-documents for establishing a convenient working environment with any type of content, embeds, and files. Try Nimbus Portals that works alongside Nimbus Note. While concentrating your teamwork in Nimbus workspaces, offer your services and communicate with clients in Nimbus Portals. Nimbus Note hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user needs, prioritize what to build next, align everyone on the roadmap, and engage with their customers. Productboard is easy to use, enables company-wide collaboration, and integrates into existing workflows. Over 6,000 organizations around the world use Productboard to build excellent products. Productboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Nifty is the ultimate project management app to keep people, projects, and functions aligned with automated progress reporting.
Nifty is the ultimate project management app to keep people, projects, and functions aligned. With roadmaps, tasks, docs, chats, and automations — Nifty lets your team focus on actual work instead of juggling tools. Nifty reduces project development cycles and improves team productivity by combining all of the important features of project management into one software. The end result is automated progress reporting that keeps your team and projects on track and budget. Nifty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Pacer inovasyon yönetimidir. Veriye dayalı sonuçlarla küresel işletmeler için değişim sağlama, uygulama ve izleme.
Pacer (eski adıyla EHSolution/4MyRollout), büyük ölçekli proje planlamasını daha kolay ve daha verimli hale getirir, proje liderlerinin ekip üyeleriyle pek çok farklı yer üzerinden iletişim kurmasını, ilerlemeyi sorunsuz bir şekilde planlamasını, iletmesini ve takip etmesini gerçek zamanlı olarak sağlar. Uygulama, iş akışını düzene koymak ve yönetime proje durumu hakkında kuş bakışı bir görünüm sunmak için özelleştirilebilir. Marka dağıtımları, yazılım lansmanları, açılışlar, geçişler, insan kaynakları girişimleri, ve pazarlama lansmanları Pacer ile zamanında yapılabilir. Pacer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Free project scheduling and management app for Windows, OSX and Linux.
Free project scheduling and management app for Windows, OSX and Linux. Includes Gantt chart, resource load chart, PERT chart. Supports project baselines. Reads and writes MS Project files, exports to CSV,PDF, HTML, PNG. Can work with WebDAV servers GanttProject hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Kulvar, WIP (devam eden iş) limitleri, zaman izleme ve değer-çabaya göre biriken iş önceliklendirmesi ile yazılım geliştirme ekipleri için üst düzey Kanban aracı
Hygger, "Trello kadar basit ve Jira kadar güçlü" olduğu için hem teknoloji alanında çalışanlar hem de diğerleri tarafından sevilen, yazılım geliştirme ekiplerine yönelik üst düzey Kanban aracıdır. Kanban panoları; kulvar, WIP limitleri, zaman izleme ve scrum desteği (hikaye noktaları, ilerleme tabloları vb.) ile geliştirilmiştir. Biriken işler listenizi yönetin ve değer-çaba önceliklendirmesine göre özellikleri veya görevleri önceliklendirin. Üst düzey yol haritaları oluşturun ve bunları ekibinizle paylaşın. Hygger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Quire is a collaborative project management software for organizing tasks in a unique nested task list, Kanban board and Timeline view.
Breaking projects into smaller, bite-sized tasks is critical for successful project management. Quire is built for this key activity and arguably the best solution for businesses that struggle with taking big goals and both making them smaller and managing all these little tasks. Main view modes in Quire include Task List view, Kanban view, Timeline view, and Calendar enable you to work smarter and inspire you to achieve higher milestones. Quire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
A modern solution to easily visualize your strategic items. Discover, learn, plan, and deliver - your way.
airfocus offers a modern and modular solution for teams to manage and communicate their strategy, prioritize their work, and solve the right problems. Easily visualize your strategic items, milestones and critical time markers with the Gantt chart view to deliver projects on time. Designed with flexibility in mind, airfocus allows you to quickly customize the platform to fit your needs without disrupting the way your team works. Learn more at airfocus.com and start your 14-day trial now. airfocus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur.
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Simple gantt chart tool for task, team and project management. Understand what your workflow will be like next week, month or year.
Toggl Plan is an online work management software for small & medium-sized teams. Plan projects, track time, & optimize your team's bandwidth. With simple drag and drop timelines & task boards, you can say goodbye to clunky spreadsheets and complex project management tools. Get a clear overview of work and keep stuff up to date in just a few clicks, leaving more time for your team to get more meaningful work done. Toggl Plan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
All-in-one workspace for team collaboration on projects with task management, kanban, scrum, time tracking, and chat.
Ora is an all-in-one real-time workspace for teams. It has everything your team might need to be productive. Project & task management, kanban, scrum, time tracking, chat, reports on projects and team productivity. It is powerful, yet simple and easy to use. Ora hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
ITM Platform is the Gantt Chart solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only Gantt Chart software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter. ITM Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
All-in-one software for consulting, engineering, architecture, and software firms. Made by those who know professional services.
Management consultancies, engineering firms, architecture firms, and software development companies ranging from 4-400 employees find that the unique feature set of Projectworks fits precisely the way they operate. Improved resource-booking, reduced benchtime, maximized billable hours, and more accurate forecasts are key results seen by customers of Projectworks. All companies see positive impacts on their bottom line - so check out Projectworks and get empowered to become more profitable today. Projectworks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Coda is a new document that brings words, data, and teams together.
Coda blends the flexibility of a document, the power of a spreadsheet, and the utility of applications into a single new canvas, enabling anyone to make a doc as powerful as an app. Coda is something entirely new, that looks and feels familiar. Makers start with a blank canvas and a familiar blinking cursor, but can use a new set of building blocks like tables that act like databases, or buttons that take action to create their own unique solutions. Coda hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Manage projects visually with Backlog's Gantt charts. Plan work, track progress, and make changes right on Gantt charts.
Gantt charts are easy to manage with Backlog¿ the all-in-one collaboration tool for task management, version control, and bug tracking. Plan work, track progress, and release code updates right in Backlog. Core features include subtasking, custom statuses, kanban-style boards, Gantt charts, burndown charts, Git & SVN, and wikis. Backlog brings together the organizational benefits of project management with the power and convenience of code management, all in one tool. Backlog hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Gantt chart created in ProofHub let you create project schedules, track progress made by individual tasks & set dependencies among them
ProofHub’s Gantt chart software allows you to create project schedules, track progress made in tasks, set task dependencies and manage resources.They offer a bird’s-eye view of the project, its components and milestones, as well as their dependencies. This makes it very easy to see what needs to be done, when it needs to be done by and who is responsible for each task. Featuring a simple interface and powerful features, ProofHub's Gantt charts will become your go-to project management tool. ProofHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform. Stackby hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Sürükle ve Bırak
  • Renk Kodları/Simgeleri
  • Şablonlar
  • Görev Yönetimi
  • Kapasite Yönetimi