Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Küçük İşletmeler İçin CRM Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

15 sonuç
Zoho CRM, 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle küçük KOBİ’leri güçlendiriyor. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle KOBİ’leri güçlendiriyor. Temel özellikleri arasında kişi yönetimi, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, envanter yönetimi, raporlama ve analiz yer alır ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Salesflare,daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük B2B işletmeleri ve yeni şirketler için akıllı bir CRM'dir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi
Salesflare,daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük B2B işletmeleri ve yeni şirketler için akıllı bir CRM'dir. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi
Jobin.cloud, insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri toplu olarak içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. Uygun olanı kolayca seçip iletişim kurun, e-postaları otomatik olarak bulun ve kişiselleştirilmiş alanlar sayesinde e-posta veya LinkedIn yoluyla bu kişilere toplu olarak ulaşın. Onları kanallara atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız LinkedIn bağlantı talepleri ile ağınızı hızla büyütün ve üst düzey veri tabanı varlığınızı oluşturun. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Pipedrive’ın akıllı CRM’i ile işinizi ölçeklendirin: gelirinizi artırmanıza yardımcı olan yazılım.
Satış personeli tarafından satış personeli için tasarlanan Pipedrive’ın akıllı CRM yazılımı, dünya genelindeki küçük işletmelerin gelirlerini artırmalarına ve işlerini büyütmelerine yardımcı olur. Çeşitli satış özellikleri, güçlü otomasyonlar, esnek fiyatlandırma planları ve 270’den fazla kullanıma hazır entegrasyon ile Pipedrive, 98.000’den fazla şirketin kalbini kazanmış ve 85 milyar doların üzerinde anlaşma tamamlamıştır. Pipedrive’ı 14 gün ücretsiz deneyin. Kredi kartı gerekmez. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
NetSuite CRM, sorunsuz bir müşteri deneyimi için pazarlama, satış, sipariş karşılama ve desteğin uçtan uca yönetimini sağlar.
NetSuite, işletmelerin müşterilerle olan hayati ve dinamik ilişkilerini sürdürmelerine yardımcı olur. Tercihlerden işlem geçmişine kadar tüm müşteri ilişkileri genelinde gerçek zamanlı görünürlük ve müşteri adayından fırsat, satış, yerine getirme ve desteğe kadar müşteri yaşam döngüsünün 360 görünümü. NetSuite kullanıcıları, müşterileriyle ilişkilerini tüm iletişim noktalarında korumak için ihtiyaç duyulan her şeye sahiptir. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
EngageBay CRM, büyümekte olan şirketlerin tüm müşteri bilgilerini tek bir yerde organize ederek hedeflenmiş ve kişiselleştirilmiş kampanyalar yürütmelerine yardımcı olur.
Tüm e-postalarınız, çağrılarınız, notlarınız ve müşteri adayı ilerlemeniz otomatik olarak izlenir. Zamanınızı sıradan yönetim görevlerine harcamayın. EngageBay bu etkinlikleri yönetirken siz de satışa odaklanın. İhtiyaç duyduğunuz satış davranışını desteklemek ve genel satış performansını artırmak için hedef belirleme, kendin hakkında düşünme ve geri bildirim özelliklerini kullanın. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Kajabi, dijital ürünler oluşturma, pazarlama ve uzmanlıklarını çevrimiçi olarak satma konusunda insanları desteklemek için oluşturulan hepsi bir arada bir araçtır.
Kajabi, bilginizi çevrimiçi olarak paraya çevirmenin en iyi yollarından biridir. Çevrimiçi kurslar, üyelik siteleri, topluluklar, podcast'ler, koçluk programları ve dijital indirmeler oluşturun. Şablonları kullanarak içerik satışlarınızı hızlıca başlatın. Tam teşekküllü bir web sitesi, CRM, satış ortaklığı ve satış hunileri ile pazarlayın. Analiz, ödeme işlemleri ve dahil edilen müşteri eğitim kaynakları ile işinizi büyütün. Kajabi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Ayrıca yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Chatabox, 35 AU$’dan başlayan rekabetçi fiyatlandırmayla pek çok özellik içeren iş için basitleştirilmiş bir CRM platformudur.
Chatabox, satış ve müşteri adayı yönetimi sürecini basitleştirmek için kesintisiz iş akışı ve otomasyon özellikleriyle tamamen ölçeklenebilir, kullanıcı dostu, bulut tabanlı bir CRM’dir. Standart özellikleri arasında özelleştirilebilir panolarla ilgili kişi e-posta adresleri, ekleri izleme ve paylaşma, randevu, müşteri ilişkileri, pazarlama, müşteri adayı oluşturma, ödeme ve tahsilat, depolama, fiyat teklifleri ve teklifler, faturalama ve 35 AU$’dan başlayan bir dizi diğer özellik yer almaktadır. Chatabox hakkında daha fazla bilgi edinin. Chatabox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Temizlik işi yönetim yazılımı. İşlerinizi otomatikleştirin, daha fazla satış yapın, iş incelemeleri alın, sadakat kuponları, gerçek zamanlı müşteri güncellemeleri gönderin ve daha fazlasını yapın.
Temizlik hizmetleri sunan mikro ve orta ölçekli işletmeler için yazılım: Temizlikçi hizmeti, ev temizliği, halı temizliği, ev temizliği şirketleri, mülk yönetimi hizmet sağlayıcıları, konut temizliği şirketleri ve diğerleri. HouseService365, temizlik şirketlerinin işlerini otomatikleştirmesine, daha fazla satış yapmasına, iş incelemeleri almasına, sadakat kuponları göndermesine, müşterileriyle uzun süreli ilişkiler kurmasına, iş uygulamasını kolaylaştırmasına ve bu arada profesyonel görünüp profesyonelce çalışmasına olanak tanır. Houseservice365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
İşletmelerin iletişim listelerini yönetmesine, takipleri planlamasına, notları yönetmesine ve daha fazlasına yardımcı olan müşteri ilişkileri yönetimi çözümü.
İşletmelerin iletişim listelerini yönetmesine, takipleri planlamasına, notları yönetmesine ve daha fazlasına yardımcı olan müşteri ilişkileri yönetimi çözümü. Platformlar arası işlevsellik sayesinde TOCA CRM, iOS ve Android için mobil uygulama ile her yerden her zaman tam CRM erişimi sağlar. TOCA CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi