17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Küçük İşletmeler İçin CRM Yazılımı

Küçük İşletmeler İçin CRM Yazılımı 50'den az çalışanı olan işletmeler için müşteri bilgi yönetimini ve müşteri ile etkileşim takibini otomatikleştirir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Küçük İşletmeler İçin CRM Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

21 sonuç

Pipedrive’ın akıllı CRM’i ile işinizi ölçeklendirin: gelirinizi artırmanıza yardımcı olan yazılım. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Satış personeli tarafından satış personeli için tasarlanan Pipedrive’ın akıllı CRM yazılımı, dünya genelindeki küçük işletmelerin gelirlerini artırmalarına ve işlerini büyütmelerine yardımcı olur. Çeşitli satış özellikleri, güçlü otomasyonlar, esnek fiyatlandırma planları ve 270’den fazla kullanıma hazır entegrasyon ile Pipedrive, 98.000’den fazla şirketin kalbini kazanmış ve 85 milyar doların üzerinde anlaşma tamamlamıştır. Pipedrive’ı 14 gün ücretsiz deneyin. Kredi kartı gerekmez. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Zoho CRM, 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle küçük KOBİ’leri güçlendiriyor. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle KOBİ’leri güçlendiriyor. Temel özellikleri arasında kişi yönetimi, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, envanter yönetimi, raporlama ve analiz yer alır ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Bigin, müşteri operasyonlarını birleştirmeye ve müşteri ilişkilerini etkili bir şekilde geliştirmeye yardımcı olan küçük işletmelere yönelik bir CRM'dir. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin, küçük işletmeler için özel olarak tasarlanmış, benzersiz ihtiyaçlarını etkili bir şekilde karşılayan özel yapım bir CRM’dir. Cep dostu bir fiyata, basit ama güçlü özelliklere sahip son derece kullanıcı dostu bir arayüz sunar. *İşinizi yürütmek ve büyütmek için ihtiyacınız olan tüm verilere tek bir yerden 360 derece görüş açısıyla erişin. *Müşteriyle karşılıklı tüm operasyonlarınızı yönetmek için özel ve birbirine bağlı kanalları kullanın. *Telefon, e-posta, sosyal medya, WhatsApp ve çevrimiçi toplantılar gibi çok kanallı iletişim yoluyla iletişimde kalın *Kapsamlı panolarla müşteri adayı dönüştürme oranları, ekip verimliliği, satış hedefleri ve daha fazlası gibi önemli ölçümleri ölçün ve takip edin. *Takip e-postaları, görev atamaları, anlaşma aşamalarını güncelleme ve kullanımı kolay iş akışları aracılığıyla gerçek zamanlı bildirimler gibi sıradan ancak entegre görevleri otomatikleştirin. *İşinizin her yönünü yönetmek için Bigin’i diğer Zoho ve Zoho dışı uygulamalarla entegre edin. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Mobil çalışanların hareket halindeyken satış, dağıtım, teslimat ve diğer faaliyetleri gerçekleştirmelerine yardımcı olur. Dynamics Mobile hakkında daha fazla bilgi
Dynamics Mobile, Microsoft Dynamics ERP sistemleri ile doğrudan entegre edilmiş çeşitli mobil çözümlere sahip, özel iş akışı özelleştirmeleri için kullanıma hazır bir platformdur. En son teknolojiyle desteklenen platform, faaliyetleri ve iş süreçlerini çevrimdışı olarak da işleyebilir. Dynamics Mobile’ı kullanarak işletmenizi ve doğrudan satışlarınızı geliştirirsiniz. Dynamics Mobile hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
NetSuite CRM, sorunsuz bir müşteri deneyimi için pazarlama, satış, sipariş karşılama ve desteğin uçtan uca yönetimini sağlar.
NetSuite, işletmelerin müşterilerle olan hayati ve dinamik ilişkilerini sürdürmelerine yardımcı olur. Tercihlerden işlem geçmişine kadar tüm müşteri ilişkileri genelinde gerçek zamanlı görünürlük ve müşteri adayından fırsat, satış, yerine getirme ve desteğe kadar müşteri yaşam döngüsünün 360 görünümü. NetSuite kullanıcıları, müşterileriyle ilişkilerini tüm iletişim noktalarında korumak için ihtiyaç duyulan her şeye sahiptir. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm.
Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla! 10 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
EngageBay CRM, büyümekte olan şirketlerin tüm müşteri bilgilerini tek bir yerde organize ederek hedeflenmiş ve kişiselleştirilmiş kampanyalar yürütmelerine yardımcı olur.
Tüm e-postalarınız, çağrılarınız, notlarınız ve müşteri adayı ilerlemeniz otomatik olarak izlenir. Zamanınızı sıradan yönetim görevlerine harcamayın. EngageBay bu etkinlikleri yönetirken siz de satışa odaklanın. İhtiyaç duyduğunuz satış davranışını desteklemek ve genel satış performansını artırmak için hedef belirleme, kendin hakkında düşünme ve geri bildirim özelliklerini kullanın. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Kajabi, dijital ürünler oluşturma, pazarlama ve uzmanlıklarını çevrimiçi olarak satma konusunda insanları desteklemek için oluşturulan hepsi bir arada bir araçtır.
Kajabi, bilginizi çevrimiçi olarak paraya çevirmenin en iyi yollarından biridir. Çevrimiçi kurslar, üyelik siteleri, topluluklar, podcast'ler, koçluk programları ve dijital indirmeler oluşturun. Şablonları kullanarak içerik satışlarınızı hızlıca başlatın. Tam teşekküllü bir web sitesi, CRM, satış ortaklığı ve satış hunileri ile pazarlayın. Analiz, ödeme işlemleri ve dahil edilen müşteri eğitim kaynakları ile işinizi büyütün. Kajabi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Ayrıca yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı.
Jobin.cloud, insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri toplu olarak içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. Uygun olanı kolayca seçip iletişim kurun, e-postaları otomatik olarak bulun ve kişiselleştirilmiş alanlar sayesinde e-posta veya LinkedIn yoluyla bu kişilere toplu olarak ulaşın. Onları kanallara atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız LinkedIn bağlantı talepleri ile ağınızı hızla büyütün ve üst düzey veri tabanı varlığınızı oluşturun. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Salesflare,daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük B2B işletmeleri ve yeni şirketler için akıllı bir CRM'dir.
Salesflare,daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük B2B işletmeleri ve yeni şirketler için akıllı bir CRM'dir. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Müşterileri, potansiyel müşterileri, e-postaları, takvimi, görevleri ve daha fazlasını yönetmek için tek bir merkezi konum olarak tasarlanmış, Mac ile uyumlu CRM çözümü.
İş ilişkilerinizle bağlantıda kalın, ekip olarak iş birliği yapın ve müşterilerinizi, potansiyel müşterilerinizi ve diğer paydaşlarınızı tüm iletişim, faaliyet, belge ve dosyalarınız ile ortak bir veri tabanında bir araya getirin. SpinOffice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
CRM sürecinizi basitleştirin. Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde.
Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde. İşinizi basitleştiren ve işletmenize kapsamlı bir genel bakış sunan kusursuzca düzenlenmiş veriler. RAYNET CRM, satış elemanlarınıza ve yöneticilerinize şu konularda yardımcı olur: Satış temsilcilerine puanlanacak araçları ve yöneticilere işi ve gelecekteki bakış açısını izlemek için araçlar sağlar. RAYNET CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Tek bir CRM platformunda kişi yönetimi, teklif ve satış otomasyonu.
SalesWizard CRM platformu, her işletme için gerekli işlevleri uygun bir fiyata sağlayan, rekabetçi bir CRM platformudur. SalesWizard, çeşitli pazarlama kaynaklarından elde edilen müşteri adaylarının yönetimini ele alır ve satış sürecini izlemeye yardımcı olur. SalesWizard CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Chatabox, 35 AU$’dan başlayan rekabetçi fiyatlandırmayla pek çok özellik içeren iş için basitleştirilmiş bir CRM platformudur.
Chatabox, satış ve müşteri adayı yönetimi sürecini basitleştirmek için kesintisiz iş akışı ve otomasyon özellikleriyle tamamen ölçeklenebilir, kullanıcı dostu, bulut tabanlı bir CRM’dir. Standart özellikleri arasında özelleştirilebilir panolarla ilgili kişi e-posta adresleri, ekleri izleme ve paylaşma, randevu, müşteri ilişkileri, pazarlama, müşteri adayı oluşturma, ödeme ve tahsilat, depolama, fiyat teklifleri ve teklifler, faturalama ve 35 AU$’dan başlayan bir dizi diğer özellik yer almaktadır. Chatabox hakkında daha fazla bilgi edinin. Chatabox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Temizlik işi yönetim yazılımı. İşlerinizi otomatikleştirin, daha fazla satış yapın, iş incelemeleri alın, sadakat kuponları, gerçek zamanlı müşteri güncellemeleri gönderin ve daha fazlasını yapın.
Temizlik hizmetleri sunan mikro ve orta ölçekli işletmeler için yazılım: Temizlikçi hizmeti, ev temizliği, halı temizliği, ev temizliği şirketleri, mülk yönetimi hizmet sağlayıcıları, konut temizliği şirketleri ve diğerleri. HouseService365, temizlik şirketlerinin işlerini otomatikleştirmesine, daha fazla satış yapmasına, iş incelemeleri almasına, sadakat kuponları göndermesine, müşterileriyle uzun süreli ilişkiler kurmasına, iş uygulamasını kolaylaştırmasına ve bu arada profesyonel görünüp profesyonelce çalışmasına olanak tanır. HouseService 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
İşletmelerin iletişim listelerini yönetmesine, takipleri planlamasına, notları yönetmesine ve daha fazlasına yardımcı olan müşteri ilişkileri yönetimi çözümü.
İşletmelerin iletişim listelerini yönetmesine, takipleri planlamasına, notları yönetmesine ve daha fazlasına yardımcı olan müşteri ilişkileri yönetimi çözümü. Platformlar arası işlevsellik sayesinde TOCA CRM, iOS ve Android için mobil uygulama ile her yerden her zaman tam CRM erişimi sağlar. TOCA CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
Growthware, küçük işletmeler ve onlara hizmet veren iş ortakları için büyüme yolculuğunu oyunlaştırır.
Growthware, işlerinin daha sorunsuz ilerlemesine yardımcı olacağını ümit eden küçük işletme sahiplerine sadece araç sağlayan diğer yazılım şirketlerine benzemez. Bunun yerine Growthware, küçük işletmelerin gereksiz aksaklıklar ve teknoloji sıkıntısı olmadan etkili bir şekilde büyümesine yardımcı olmak için verileri kullanır. Growthware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Bölge Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Segmentasyon
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi