207 sonuç
Pipedrive’ın akıllı CRM’i ile işinizi ölçeklendirin: gelirinizi artırmanıza yardımcı olan yazılım. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Satış personeli tarafından satış personeli için tasarlanan Pipedrive’ın akıllı CRM yazılımı, dünya genelindeki küçük işletmelerin gelirlerini artırmalarına ve işlerini büyütmelerine yardımcı olur. Çeşitli satış özellikleri, güçlü otomasyonlar, esnek fiyatlandırma planları ve 270’den fazla kullanıma hazır entegrasyon ile Pipedrive, 98.000’den fazla şirketin kalbini kazanmış ve 85 milyar doların üzerinde anlaşma tamamlamıştır. Pipedrive’ı 14 gün ücretsiz deneyin. Kredi kartı gerekmez. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Zoho CRM, 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle küçük KOBİ’leri güçlendiriyor. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle KOBİ’leri güçlendiriyor. Temel özellikleri arasında kişi yönetimi, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, envanter yönetimi, raporlama ve analiz yer alır ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
EngageBay CRM, büyümekte olan şirketlerin tüm müşteri bilgilerini tek bir yerde organize ederek hedeflenmiş ve kişiselleştirilmiş kampanyalar yürütmelerine yardımcı olur. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
Tüm e-postalarınız, çağrılarınız, notlarınız ve müşteri adayı ilerlemeniz otomatik olarak izlenir. Zamanınızı sıradan yönetim görevlerine harcamayın. EngageBay bu etkinlikleri yönetirken siz de satışa odaklanın. İhtiyaç duyduğunuz satış davranışını desteklemek ve genel satış performansını artırmak için hedef belirleme, kendin hakkında düşünme ve geri bildirim özelliklerini kullanın. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Salesflare,daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük B2B işletmeleri ve yeni şirketler için akıllı bir CRM'dir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi
Salesflare,daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük B2B işletmeleri ve yeni şirketler için akıllı bir CRM'dir. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi
Jobin.cloud, insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri toplu olarak içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. Uygun olanı kolayca seçip iletişim kurun, e-postaları otomatik olarak bulun ve kişiselleştirilmiş alanlar sayesinde e-posta veya LinkedIn yoluyla bu kişilere toplu olarak ulaşın. Onları kanallara atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız LinkedIn bağlantı talepleri ile ağınızı hızla büyütün ve üst düzey veri tabanı varlığınızı oluşturun. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Chatabox, 35 AU$’dan başlayan rekabetçi fiyatlandırmayla pek çok özellik içeren iş için basitleştirilmiş bir CRM platformudur. Chatabox hakkında daha fazla bilgi
Chatabox, satış ve müşteri adayı yönetimi sürecini basitleştirmek için kesintisiz iş akışı ve otomasyon özellikleriyle tamamen ölçeklenebilir, kullanıcı dostu, bulut tabanlı bir CRM’dir. Standart özellikleri arasında özelleştirilebilir panolarla ilgili kişi e-posta adresleri, ekleri izleme ve paylaşma, randevu, müşteri ilişkileri, pazarlama, müşteri adayı oluşturma, ödeme ve tahsilat, depolama, fiyat teklifleri ve teklifler, faturalama ve 35 AU$’dan başlayan bir dizi diğer özellik yer almaktadır. Chatabox hakkında daha fazla bilgi edinin. Chatabox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Cleaning business management software. Automate, sell more, get job reviews, send loyalty coupons, real-time customer update and more. Houseservice365 hakkında daha fazla bilgi
Software for micro to middle-sized businesses offering cleaning services: Maid Service, Home Cleaning, Carpet Cleaning, House Cleaning Companies, Property Management Service Providers, Residential Cleaning Companies, and others. HouseService365 allows cleaning companies to automate, sell more, get job reviews, send loyalty coupons, build long-term relationships with your customers, streamline job execution, and nevertheless, look and work like a Pro. Houseservice365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Salesforce Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Mailchimp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Nimble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
More Growth, Less Busy Work Our marketing automation removes the headaches and busy work while accelerating growth.
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks. Keap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
NetSuite CRM, sorunsuz bir müşteri deneyimi için pazarlama, satış, sipariş karşılama ve desteğin uçtan uca yönetimini sağlar.
NetSuite, işletmelerin müşterilerle olan hayati ve dinamik ilişkilerini sürdürmelerine yardımcı olur. Tercihlerden işlem geçmişine kadar tüm müşteri ilişkileri genelinde gerçek zamanlı görünürlük ve müşteri adayından fırsat, satış, yerine getirme ve desteğe kadar müşteri yaşam döngüsünün 360 görünümü. NetSuite kullanıcıları, müşterileriyle ilişkilerini tüm iletişim noktalarında korumak için ihtiyaç duyulan her şeye sahiptir. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Act! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Apptivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Copper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Everything you need in a small business CRM: contacts, proposals, contracts, payments, & more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
The go-to small business CRM for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". HoneyBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Freshsales is packed with features and a highly intuitive UI so that you don't have to juggle multiple tools to run your business.
Freshsales is a full-fledged sales force automation solution for sales teams. It provides everything a salesperson needs to— attract quality leads, engage in contextual conversations, drive deals with AI-powered insights, and nurture customer relationships. With built-in email, phone, chat, and telephony, Freshsales empowers sales teams with more time for selling by automating the sales process and increases efficiency and productivity in their daily activities. Freshsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
Less Annoying CRM is a simple contact manager built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial, and customer service is always free through the phone and email. Less Annoying CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Insightly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
End-to-end client experience platform built for small businesses.
Meet Thryv, the end-to-end client experience platform built for small businesses. Thryv integrates essential business functions like estimates and invoicing, appointment scheduling, payment processing , text and email campaigns, managing customer lists, social media, and more. Thryv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. SugarCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
An easy to use CRM that helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams working B2B, our CRM is super-easy to set up and simple to use - with exceptional customer service. There’s a customizable Sales CRM, plus options for Marketing and Service tools and app integrations - so everything is in one place, enabling great team collaboration and customer relationships that drive sales growth. Really Simple Systems CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
monday sales CRM is a great CRM software for small business sales teams. Capture leads, manage deals, retain customers, and more.
monday sales CRM is an incredible CRM software for small business sales teams. The visual and flexible software enables teams to capture leads, nurture their sales pipelines, and retain customers, all in one easy to use platform. You can use smart and visual boards to assign items, gain valuable insights, keep track of your KPIs, share files, and a ton more. monday sales CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Small Business CRM for teams on Mac & iOS. Great for teams of 1-100 employees that want to keep clients happy.
Daylite is a CRM for small businesses of 1-100 employees that love Macs. If you're struggling to keep track of communication with clients, follow-ups on deals, and next steps on projects, Daylite will be your best friend! Daylite is flexible and easy to customize. Plus it works with Apple Mail, Apple Contacts, iCal, Siri, Reminders and more of the Apple features you love! Save time and grow your small business with Daylite. Daylite for Mac hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Sales Hub provides email tracking, prospect database searching, presentation sharing, auto dialer with call recording and logging.
Supercharge your sales process with Sales Hub, a powerful and easy to use sales CRM that includes sales engagement tools, configure-price-quote (CPQ) functionality, and robust sales analytics and reporting for growing teams. Sales Hub is built on the leading HubSpot CRM platform, where you can bring your customer data, tools, and teams together in one central system of record. Whether its strategies, services, or software, HubSpot has everything you need to grow better. HubSpot Sales Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer is a sales-focused CRM solution loaded with features, perfect for organizations of any size. Trusted for over 30 years by over 1 million users and over 120,000 companies, you'll never miss another follow-up with top-rated tools for contact management, lead management, customer service, business analytics, mobile app, and several integrations. Maximizer is the only CRM offering both a Cloud and a self-hosted, On-Premise option. Find out for yourself just how easy Maximizer is to use! Maximizer CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger is an easy-to-use and customisable CRM built for Small Businesses. Vtiger enables marketing teams to capture and nurture leads, sales teams to score, track and close deals, and support teams to access complete customer history and provide exceptional support. Vtiger provides your sales, customer support, and marketing teams with one view of customers - past interactions, campaigns, wins, losses, responses, invoices, cases, projects and more without switching between screens and products. Vtiger CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
CRM that sits right within your Outlook. It helps manage Contacts, Sales, Projects, and Marketing. Also available as a web and mobile.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Customers, Sales, Projects, and Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. eWay-CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
All-in-one LinkedIn software that allows users to create automated sales funnels on LinkedIn and improve sales prospecting.
Willing to send a connection request on LinkedIn, shoot a thank you message after the request is accepted, then send a sales message and continue with follow-ups? Then Octopus CRM is the right tool for you, which allows to: - send connection requests in bulk - mass message connections - auto endorse skills - auto view profiles - build a sales funnel on LinkedIn. - and view analytics page that shows LinkedIn daily performance, campaign conversion rates, and more. Octopus CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
A CRM providing powerful web & mobile features with a simple user interface, quick set-up & adoption, and outstanding customer support.
AutoRaptor is the #1 most user-friendly & powerful CRM for independent and BHPH dealerships. AutoRaptor: Allows dealers to implement an effective sales process by capturing leads from all sources in one place; Provides powerful features that are easy to use; Helps dealerships handle volume with automated features; Tells your sales team which leads to focus on by prioritizing customers who are ready to buy; and supports dealers when they have questions with quick and knowledgeable responses. AutoRaptor CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
SaaS software built for salespeople to stay on top of their sales pipeline and close more deals.
If you're looking for a CRM for your sales team, noCRM is the right choice. Unlike a traditional CRM system, noCRM boosts productivity by allowing sales reps to create leads in seconds (email, mobile, business card, websites, spreadsheet) and manage their sales cycle from end to end. Managers and reps can monitor the health of their pipeline with our visual sales pipeline and synchronize reminders with their calendars ensuring no follow-up is missed and no important lead is dropped. noCRM.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Pipeliner CRM drives exceptional user engagement through its sales-friendly interface resulting in high adoption rates and faster ROI.
Pipeliner has revolutionized CRM with our unique visual interface, no-code workflow automation engine, and instant, dynamic insights and reporting. There is no other CRM that provides both salespeople and sales management with so many ways of displaying and analyzing sales data while also delivering intelligent, system-generated insights. Plus, thanks to our automation engine and ease of integration with other systems (such as email, ERP, Marketing), Pipeliner eliminates many manual tasks. Pipeliner CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub, and have it all handy, wherever you are.
Gain and retain clients with a powerful CRM app by vcita. Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub, get a birds-eye view of your clients' history, appointments, payments, invoices, documents and conversations and easily collaborate with your team, assigning clients, appointments and incoming requests to staff members. Have all the information handy wherever you are and whenever you need it with a friendly mobile app. vcita hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Workiz provides an easy-to-use platform that allows service pros to manage their scheduling, invoicing, payment processing, and more.
Tired of managing your field service business with a bunch of different tools? Workiz is the leading all-in-one field service management platform for growing businesses. It's designed by and for field service professionals, so you can trust it. More than 110,000 pros in North America use it. Workiz gives you all the tools you need to streamline operations and increase revenue. Book a free demo: https://link.workiz.com/gartner Start a free trial: https://link.workiz.com/gartner-org Workiz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Got a business problem? Fix it with Claris FileMaker the leading low-code platform. Create apps to meet all your unique business needs.
Claris FileMaker is the leading low-code platform that allows you to build custom solutions that solve your unique business problems. Quickly create apps to manage and track projects, events, contacts, inventory, assets, invoicing, and to automate workflows and more. With built-in templates, a drag-and-drop design, and an intuitive graphical UI, you can create your own custom apps in no time that work on every device and platform. Trusted by 50,000+ of the world’s greatest companies. Claris FileMaker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Salesforce Essentials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Sales and marketing solution that combines CRM, marketing automation, customer journey mapping, analytics, project management, & more.
GreenRope Complete CRM and marketing automation delivers a comprehensive solution to help your entire team drive real results. With sales, marketing, customer service, and operations all built-in to the same system, you become a lean, data-driven organization with a complete 360-degree view of the customer lifecycle. Increase collaboration, drive sales, build better relationships, and create optimized omnichannel customer experiences. GreenRope hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Close is the all-in-one sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue.
Close is the sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue. At Close, were dedicated to the business of the future: smart, agile teams who work remotely. If you're a tech-enabled team who needs to scale without overpaying for enterprise software, you've found the right sales tool. Close lets you email, call, and text your leads, all without add-ons. Packed with productivity tools like task reminders and Power Dialer, you'll reach more leads and follow up more often. Close hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Accelo is the smartest sales tool, seamlessly managing all your sales-related communication in one place.
Accelo is designed specifically for small business and is the easiest way to keep all of your sales-related communication in one place. Unify your team by automatically tracking and sharing contact emails, attachments, appointments, notes, and custom fields to accurately view your lead's entire sales journey. This smart technology platform lets you experience powerful sales forecasting and insights from anywhere and on any device. Accelo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Real estate CRM system that contains MLS data, lead management, follow-up prompts, compelling content, and drip campaigns
Updated for 2022 real estate, the new Top Producer X CRM gives today's agents the tools they need to maintain relationships at every stage of the client life cycle. With integrated websites, texting, 'X' factor insights, and automated marketing we help agents use simple follow up tools to build lifelong relationships. Updates include search & save MLS properties, auto-update contacts, email tracking and calendar sync! TOP PRODUCER hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Capsule is an easy-to-use CRM that helps businesses stay organized, know more about their customers & build better relationships.
Capsule is an easy-to-use CRM that helps businesses of all sizes stay organized, know more about their customers, build strong relationships and make the most of sales opportunities. Keep your contacts all in one place, manage sales opportunities and create sales. It integrates with popular apps such as Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp and Zapier. Free account available for up to 2 users, or paid accounts starting at $18/month. Capsule hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Major web update in 2020 | A service management CRM. Renowned for service management, scheduling, sales and exceptional mobile apps
Major web update in 2020 | A service management CRM, renowned for service management, scheduling and sales. Delivers exceptional iOS + Android apps to businesses who need to manage field workflow within a customer or project context. Includes robust desktop platform and amazing Google, QuickBooks, Xero and online form integrations. Solve is also used to surface real-time equipment data onto customer records and dispatch workflow. Ask us how. Recognized for outstanding support by thousands. Solve CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Ayrıca yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. amoCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. It's quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on selling not admin work and can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient. Zendesk Sell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
A CRM where memberships, classes, events, retail + more can be purchased by customers through your app, website, in person, and online.
MyStudio enables customers to buy from you, anywhere and at any time. Memberships, events, trials, classes and retail can be purchased by customers through a customized member app, custom website, on all social media channels, and anywhere there is internet. Everything can be set up and launched within minutes of creating a MyStudio account. MyStudio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi
The Sales CRM With Marketing Suite That Builds Rapport With You. CRM, Email Marketing, Social Posting, Texting, Video Email, And More.
98% of customers rate VipeCloud's Value For Money at 4 stars and above! With our complete Sales CRM and Marketing Suite, combined with our culture of support, you and your team will rapidly accelerate growth. 99% of customers rate our support at 4+ stars! Empower your sales team to prioritize the hottest leads with pipeline management, workflow automation, lead scoring, estimates, QuickBooks integration, and more. Our industry-leading support team has your back every step of the way. VipeCloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Görev Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
  • Canlı Sohbet
  • Segmentasyon
  • Bölge Yönetimi