Türkiye Yerel ürünleri göster
66 sonuç
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, tek bir iş sisteminde kuruluş çapında satış, pazarlama, müşteri desteği ve hizmeti ile envanter yönetimini yönetmek için eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle, küçük ve büyük ölçekli kuruluşları güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Sosyal satış ve uçtan uca müşteri yönetimini birleştiren ikisi bir arada CRM çözümüne geçin. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive CRM yazılımı, sosyal medya ve müşteri yönetimi için birleşik bir satış merkezidir. Bu tek noktalı çözüm, veri toplama ve zenginleştirme de dahil sosyal satışı güçlendirmek ve sosyal yardım yeteneklerinizi daha da desteklemek için güçlü entegrasyonlar dahil akıllı özellikler sunar. Pipedrive’ın kullanımı kolay arayüzü, 98.000’den fazla şirketin kalbini kazandı. Pipedrive’ı 14 gün ücretsiz deneyin. Kredi kartı gerekmez. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Salesforce Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Hootsuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Zendesk provides the complete customer service solution that’s easy to use and scales with your business.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Nimble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın.
LiveAgent, tam donanımlı bir yardım masası yazılımıdır. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Siz de onlara katılın ve rekabet avantajı elde edin. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent; canlı sohbet, telefon desteği, sosyal medya entegrasyonları, destek portalı ve API dahil 170’i aşkın yardım masası özelliğine sahip zengin bir çok kanallı yardım masası yazılımıdır. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Complete social media management tool for agencies and teams of all sizes. Read why Capterra reviewers love Agorapulse.
Agorapulse is a social media management tool that enables agencies, businesses and marketers to manage all their social media messages, schedule and publish content, identify key influencers, monitor social channels, and get stunning reports all in one easy-to-use dashboard. Agency customers receive special benefits in our Agency Love program. Agorapulse currently supports Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, and LinkedIn. AgoraPulse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Sprout Social offers social media engagement, publishing, analytics, listening and reporting solutions for leading agencies and brands.
Sprout Social offers social media engagement, publishing, analytics, listening and reporting solutions for leading agencies and brands including Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle and Sony. Available via web browser, iOS and Android, Sprout enables brands to simplify social management, collaborate across teams and provide an exceptional customer experience. Sprout Social supports Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, and Pinterest. Sprout Social hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Freshsales is packed with features and a highly intuitive UI so that you don't have to juggle multiple tools to run your business.
Freshsales is a full-fledged sales force automation solution for sales teams. It provides everything a salesperson needs to— attract quality leads, engage in contextual conversations, drive deals with AI-powered insights, and nurture customer relationships. With built-in email, phone, chat, and telephony, Freshsales empowers sales teams with more time for selling by automating the sales process and increases efficiency and productivity in their daily activities. Freshsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Insightly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
End-to-end client experience platform built for small businesses.
Meet Thryv, the end-to-end client experience platform built for small businesses. Thryv integrates essential business functions like estimates and invoicing, appointment scheduling, payment processing , text and email campaigns, managing customer lists, social media, and more. Thryv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Expand your team’s understanding with a broad range of social, news, and business sources to provide research direct to your CRM.
Get the Research Without Doing the Research Expand your entire team’s understanding when you rely on a broad range of social, news, and business sources to provide research directly in your customer relationship management software. By using just a name and email address, Sugar Hint and its capabilities in sales intelligence eliminate the busy work and frees you to focus on customer interactions. SugarCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
All-in-one social media marketing and CRM solution with powerful social listening, publishing, reporting, and engagement features.
Brandwatch (formerly Falcon.io) offers a unified solution for social media and customer experience management. It’s a one-stop shop for any marketer’s social listening, engagement, publishing, measurement and benchmarking needs. BrandwatchFalcon helps marketers deliver more personalized brand experiences across all digital touchpoints, based on enriched customer profiles. The solution features a highly intuitive and collaborative UI and is complemented by the best support team in the business. Falcon.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Ayrıca yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. amoCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Simple cloud based CRM to keep track of the leads, conversations, follow ups, and tasks that are the lifelines of your business.
Join tens of thousands of small businesses managing follow ups with a simple CRM that's been helping people get back to what they love for 10 years. Other tools are too cumbersome or require too many steps. Highrise is the just right, more thoughtful way to track leads, manage follow ups, and build relationships. Start with a free no risk 30 day trial - follow up, close deals, and spend the rest of your day doing the things only you can do. Highrise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Social media management tool with brand monitoring, content sharing, multiple networks support, social media/email analysis & tracking.
Sendible is the leading social media management platform for agencies looking to manage social media more effectively for their clients. The Sendible platform brings all your social networks together into a centralised hub and is the easiest way to execute a winning social media strategy for multiple brands at scale. Positioned as a productivity tool for agencies, you can be certain that your team will save hours of time! Sendible hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
The Oktopost B2B social media platform helps large firms manage social media at scale and integrate social data with a marketing stack.
Oktopost's social media management, social listening, and employee advocacy solutions enable large B2B organizations to amplify their brand on social and measure the real impact of social on the business. Oktopost allows marketers to better engage with customers and prospects, get actionable insights, and prove ROI. Integrating natively with all major marketing automation and CRM platforms, Oktopost helps leverage social data to improve customer experience and drive revenue growth. Oktopost hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Put the customer experience at the center of your loyalty program.
Nurture relationships and create lasting loyalty on the world’s #1 CRM. With Loyalty Management, your business can engage with customers in meaningful ways — bringing value to their experience and to your business. Build a loyalty program with benefits, vouchers, and rewards that will excite your customers. Generate a single source of truth for members that enables personalization at scale and weaves loyalty throughout the customer experience. Salesforce Experience Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenen Sprinklr’ın CRM aracı, işletmelerin kurumsal ölçekte olumlu etkileşimler oluşturmasına yardımcı olur.
Sprinklr, dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği kurumsal sınıf sosyal CRM çözümlerinden biridir. Sektörün gelişmiş yapay zeka motoruyla desteklenen Sprinklr, tek bir Birleşik-CXM platformundan , 35’ten fazla sosyal ve dijital kanalda markaların ilişki kurmasına ve müşterilerinizle olumlu etkileşimler geliştirmesine yardımcı olur. Sprinklr ile noktasal çözüm kaosunu geride bırakın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Cloud and on-premise customer relationship management software for sales, marketing and customer service.
Over 15,000 small and medium sized companies across the globe use Sage CRM every day to accelerate sales, drive business productivity and make every customer interaction count. It is used by enterprising, growing companies seeking new ways to interact with customers, leverage the power of social media and take advantage of the latest mobile developments to further grow their business. Sage CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Attract, Retain, & Grow. Demandforce is the all-in-one practice growth solution made to attract new patients and keep them coming back.
Demandforce is the all-in-one practice growth solution made to attract new patients and keep them coming back with tools like automated appointment reminders, automated recall, two-way texting, targeted email campaigns, and more. With Demandforce, you get fully-integrated, HIPAA-compliant features. Boost office efficiency, patient acquisition, and retention in one simple-to-use, centralized dashboard. Demandforce solutions are made to help your business attract, retain, and grow! Demandforce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Popl is the #1 digital business card platform for enterprise. Create, distribute, and manage digital business cards at scale.
Popl is the #1 digital business card platform for teams. Our platform is used by companies of all sizes to create, distribute, and manage digital business cards, creating brand consistency across your organization. Popl integrates with 4,000+ apps, allowing admins to export leads to CRM, sync team members from HR platforms, automate data entry, create marketing flows, and more. Contact us for a free demo to learn more. Popl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys. Re:amaze hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Jive's Interactive Intranet software provides a single platform for corporate communication, employee engagement and collaboration.
Jive Interactive Intranet connects all your people, knowledge and content in a secure collaboration and communication hub across mobile and desktop devices. It's a one-stop-shop for corporate communications, employee engagement and high-performance teamwork. AI-powered PeopleGraph technology proactively connects employees with people and information they need to know. Jive's integrated, out-of-the-box solution reduces cost of ownership and enhances other applications, like Microsoft Office 365. Jive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
mLabs is a smart social media management platform to help business succeed their social networking results.
mLabs was born connect the micro, small and medium business and help them succeed, through a smart and easy social media management platform. Schedule posts for Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn and more. Make social media management simpler and smarter with mLabs to plan, create and approve posts, reply messages, and generate unique and unlimited reports. Try it now for free and boost your social media results. mLabs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
A flexible, scalable, user friendly customer service software to deliver omnichannel and automated customer support at best price.
NABD is a flexible, scalable and user friendly customer service platform that aims to provide and deliver optimum omnichannel customer support services. NABD helps in transforming customer support teams into customer success engine resulting in customer satisfaction. NABD can be deployed as SaaS solution or on-premise for all business verticals and for different business sizes. NABD System is revamping the customer service space with its future thinking technology. NABD System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Visual Sales CRM system and powerful Customer Data management platform for teams. Visual marketing automation & built-in integrations.
SalesSeek CRM is an all-in-one business platform designed to help large teams centralize and manage their customer data. Oversee your opportunities in the visual sales funnel and track individual activity, from billing and payments to marketing and support. Managers get a complete overview of team performance and KPIs, while team members have the ability to work collaboratively across all accounts accessing the customer data they need to win more business. SalesSeek hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Relenta combines the features of web-based email, CRM, online calendar, task manager, and email marketing software. Free 14-day trial.
Relenta is an email-based contact management tool that allows small teams to handle a large number of customer interactions. Relenta is the cross between email, contact manager, email marketing, CRM, calendar and your personal secretary. Relenta allows you to accelerate sales, raise awareness through email marketing campaigns, and deliver personalized service to each and every customer despite the small size of the team. Relenta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
The most flexible CRM ever is free to try for 14 days.
Shape is purpose-built sales and marketing automation software that comes with pre-built features that can be configured for any business. The easy-to-use interface empowers your teams and consolidate s all aspects of your business in one AI platform. Shape Software provides a collaborative space for your teams to stay aligned and efficient in everything they do, whether it's streamlining your sales pipeline, engaging more prospects with marketing sequences and digital ads, nurturing customer r Shape hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
The Unified Customer Experience Management Platform
Locobuzz is a unified customer experience platform that converges technologies like Artificial Intelligence, Machine Learning, Big Data, Analytics to help brands forge stronger relationships with their customers and increase their lifetime value. We connect organisations with their customers across a spectrum of digital channels and leverage analytics and automation to increase efficiency across business processes and create a seamless experience for customers. Locobuzz hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Software for managing your inbound and outbound marketing campaigns.
Software for managing your inbound and outbound marketing campaigns. Oracle CRM On Demand hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Lyfpit is the social media marketing automation and growth hacking platform created by marketers
Lyfpit is the social media automation and growth hacking platform created by marketers for marketers with special care for efficiency and simplicity. From managing your daily communication to crafting complex campaigns across multiple platforms and geographies, Lyfpit is the ideal tool for you. Imagine Hootsuite & Asana Combined with additional automation features to scale your social media communication... this is Lyfpit :) Lyfpit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Simplify your CRM. All contacts, deals, your calendar, your sales pipeline analysis, all in one place.
All contacts, deals, your calendar, your sales pipeline analysis, all in one place. Perfectly organized data that simplify your work and give you a thorough overview of your business. RAYNET CRM helps your salespeople and your managers: It gives sales reps the tools to score and the managers the tools to monitor the business and its future perspective. RAYNET CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Helps companies optimize customer relationships by integrating marketing, sales, and service.
Infor CRM delivers tools for individuals, teams, and companies focused on increasing sales performance and the insights to optimize sales, marketing, and service strategy and execution. Infor CRM provides sales teams with rich customer information from interactions and transactions across the business and accommodates the modern flexible workforce with multiple access methods. Robust process automation capabilities enable efficiencies and the application of best practices across sales teams. Infor CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı.
Jobin.cloud, insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri toplu olarak içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. Uygun olanı kolayca seçip iletişim kurun, e-postaları otomatik olarak bulun ve kişiselleştirilmiş alanlar sayesinde e-posta veya LinkedIn yoluyla bu kişilere toplu olarak ulaşın. Onları kanallara atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız LinkedIn bağlantı talepleri ile ağınızı hızla büyütün ve üst düzey veri tabanı varlığınızı oluşturun. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Digital Customer Experience Platform with embedded AI. Track & Respond to Queries on Social,Email,Chat,Whatsapp,Reviews,etc. with ease.
We are a digital customer experience platform. Manage Email, Chat, In-App chat, Social Media Messages; Get Robust social listening, analytics and actionable insights. We also support new eco-systems such as reviews - mobile, locations, instant messengers - WhatsApp, Line, Viber, WeChat. Our USP is that the CX is native first, allowing brands unparalleled efficiency in managing their omnichannel needs. We also provide embedded AI and chatbot solutions. We are among the lowest cost to own! Simplify360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Whether it’s Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp or a web page, engage with your customers in real-time.
There are different social media platforms and interfaces available today through which brands can interact with customers. Our platform is fully-integrable with multiple social media platforms and applications. Whether it’s Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp or a web page, engage with your customers in real-time. For customers that prefer to communicate with brands via social media alone, help resolve incidents via the preferred channel. Enterprise Bot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Cloud-based contact management tool which assists small businesses with pipeline tracking, contact management and reporting.
Batchbook is a simple contact database that integrates with tons of apps. Keep all your meaningful contact info in Batchbook for a complete, current story about each person's history with your business. Search across contacts to find the exact person or people you need. Dynamic lists stay current. If contacts belong they're auto-added and if they don't they're auto-removed! Batchbook's mobile-responsive, so you can access contacts 24/7. We save you time so you can get to know your customers. Batchbook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Spoki is a marketing automation platform that enables companies and entrepreneurs to communicate effectively with customers on Whatsapp
Spoki simplifies and optimizes business operations by automating notifications,marketing, sales and costumer care communications via the Whatsapp channel guaranteeing consequently more conversions. S poki allows to: - manage marketing operations on the platform, from CRM to the creation of funnels - send automated mass advertising messages, inserting buttons - create campaign and analyze statistics - integrate with external software, such as email automation and e-commerce platforms Spoki hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Pivotal integrates all the features you need - flexibility, reliability, smart reporting and mobility - and offers capabilities that go
Pivotal can do it all- from interacting with customers through effective marketing campaigns, to turning leads into selling opportunities and ultimately closed deals, and to delivering thoughtful customer service. It can be easily and cost-effectively tailored to match your individual business processes, as well as give you flexibility in your hosting options, whether on-premise or in the cloud. Pivotal CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
The Community and Content Management Platform for High-Quality UGC
Increase community loyalty and engagement while improving your marketing with authentic user-generated content through EnTribe’s end-to-end platform. With EnTribe, you can easily search for and acquire high-quality content and connect with creators to drive engagement, loyalty, sales, and ROI. EnTribe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Open-source CRM that manages contacts & activity, allows sales pipeline tracking, sales force automation, supports mobile devices.
Zurmo, Inc. is the CRM company behind the Zurmo Open Source Project. The company develops, supports, and offers CRM solutions for Zurmo Commercial customers. Zurmo, Inc. is redefining the way Customer Relationship Management is used. Our team is driven by the common goal of building and supporting a better Open Source CRM solution based on rock solid engineering and progressive user adoption methodologies. Zurmo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
LinkedIn automation tool with a built-in CRM system and auto-responder features for message chains.
LinkedIn automation tool with a built-in CRM system and auto-responder features for message chains. Linked Helper 2 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Khoros care enables you to manage social campaigns and responses with precision and efficiency.
Khoros Care enables clients to serve their customers on their digital channel of choice with unmatched operational insight & automation to boost customer satisfaction and reduce costs. Khoros Care offers Messaging to serve more customers with the convenience of messaging; In-App Messaging to securely message with customers in your brands mobile app or website; & Social Care to monitor & respond on social channels at any volume to protect your brand and build customer satisfaction. Khoros Care hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Cloud-based tool that builds online communities that enable productive conversations between companies and their customers.
Get Satisfaction is the leading customer engagement platform that gathers product ideas, builds brands, creates sales opportunities, and scales customer support with no additional cost. Engage with your customers Anywhere they are: your website, Facebook, via search, or on a mobile device. Get Satisfaction provides a powerful core platform for your customer community, but our wealth of tools and features are what set us apart from the crowd. Get Satisfaction hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
Using LinkedIn to generate leads for your business? Automate your LinkedIn outreach with Dripify today: https://dripify.io/
Dripify.io - is the most advanced LinkedIn automation & lead generation tool on the market that allows to: Create LinkedIn prospecting campaigns by selecting desired automated LinkedIn actions, delays, and conditions Onboard team members and do LinkedIn prospecting together Access advanced analytics with crucial metrics, conversion rates, and team stats Respond to leads quickly and easily via your smart inbox feature available in Dripify Export leads into CSV and much more! Dripify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
We empower creators to build independent careers by giving them complete control of their brands, fan data, and earnings.
Your fans. Your platform. Fangage empowers creators to build their own fan platform, take back control of their fanbase, increase fan engagement, and make more money from their passion. The current social media landscape is broken. Creators and their fans are trapped on platforms that limit their reach, steal their data, and rob them of their earnings. It’s time to take back control. More than 3,500 creators have joined the creator-first movement. Fangage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme
yawave is a cloud-based user interaction suite that connects content and users.
yawave is a cloud-based user interaction suite that connects content and users. With the content hub, content can be centrally created, managed, and published across channels. With the user hub, contacts are developed into an active, loyal community. This drives customer loyalty, interactions, content efficiency, awareness, and revenue goals. The Java/React-based software suite is offered as a SaaS solution. The tool set includes contact and community management, and content editor. yawave hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Sosyal Medya İzleme
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Duygu Analizi
  • Canlı Sohbet
  • Müşteri Adaylarını Besleme