17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Sosyal CRM Yazılımı

Sosyal CRM Yazılımı, satış ve pazarlama uzmanlarının müşterilerle iletişim kurmalarına ve potansiyel müşterileri sosyal kanallar vasıtasıyla beslemelerine, müşterilerin sosyal profillerini anlamalarına ve elde edilen etkileşimleri merkezi bir veri tabanında izlemelerine imkân tanır. Sosyal CRM Sistemi veya Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi olarak da bilinir.

11 sonuç

Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, tek bir iş sisteminde kuruluş çapında satış, pazarlama, müşteri desteği ve hizmeti ile envanter yönetimini yönetmek için eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle, küçük ve büyük ölçekli kuruluşları güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Canlı Sohbet
  • Sosyal Medya İzleme
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, 200'den fazla uyumlu entegrasyon içeren bulut tabanlı bir yardım masası yazılımıdır. Tek bir platformdan tüm müşteri etkileşimlerini kolaylaştırın ve sosyal kampanyaları yönetin. Tüm sosyal medya uygulamalarınızı entegre ederek güçlü biletleme yazılımı, müşteri ilişkileri yönetimi, dönüşüm raporları, e-posta takibi ve diğer akıllı özelliklerin keyfini çıkarın. LiveAgent, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıya satış ve pazarlama çalışmalarında yardımcı oluyor. Kredi kartı bilgisi vermeden 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Canlı Sohbet
  • Sosyal Medya İzleme
Sosyal satış ve uçtan uca müşteri yönetimini birleştiren ikisi bir arada CRM çözümüne geçin. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive CRM yazılımı, sosyal medya ve müşteri yönetimi için birleşik bir satış merkezidir. Bu tek noktalı çözüm, veri toplama ve zenginleştirme de dahil sosyal satışı güçlendirmek ve sosyal yardım yeteneklerinizi daha da desteklemek için güçlü entegrasyonlar dahil akıllı özellikler sunar. Pipedrive’ın kullanımı kolay arayüzü, 98.000’den fazla şirketin kalbini kazandı. Pipedrive’ı 14 gün ücretsiz deneyin. Kredi kartı gerekmez. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Canlı Sohbet
  • Sosyal Medya İzleme
Zendesk, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen, eksiksiz bir müşteri hizmetleri çözümü sağlar.
Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Canlı Sohbet
  • Sosyal Medya İzleme
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm.
Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla! 10 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Canlı Sohbet
  • Sosyal Medya İzleme
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Canlı Sohbet
  • Sosyal Medya İzleme
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Ayrıca yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Canlı Sohbet
  • Sosyal Medya İzleme
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı.
Jobin.cloud, insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri toplu olarak içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. Uygun olanı kolayca seçip iletişim kurun, e-postaları otomatik olarak bulun ve kişiselleştirilmiş alanlar sayesinde e-posta veya LinkedIn yoluyla bu kişilere toplu olarak ulaşın. Onları kanallara atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız LinkedIn bağlantı talepleri ile ağınızı hızla büyütün ve üst düzey veri tabanı varlığınızı oluşturun. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Canlı Sohbet
  • Sosyal Medya İzleme
Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenen Sprinklr’ın CRM aracı, işletmelerin kurumsal ölçekte olumlu etkileşimler oluşturmasına yardımcı olur.
Sprinklr, dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği kurumsal sınıf sosyal CRM çözümlerinden biridir. Sektörün gelişmiş yapay zeka motoruyla desteklenen Sprinklr, tek bir Birleşik-CXM platformundan, 35’ten fazla sosyal ve dijital kanalda markaların ilişki kurmasına ve müşterilerinizle olumlu etkileşimler geliştirmesine yardımcı olur. Sprinklr ile noktasal çözüm kaosunu geride bırakın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Canlı Sohbet
  • Sosyal Medya İzleme
CRM sürecinizi basitleştirin. Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde.
Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde. İşinizi basitleştiren ve işletmenize kapsamlı bir genel bakış sunan kusursuzca düzenlenmiş veriler. RAYNET CRM, satış elemanlarınıza ve yöneticilerinize şu konularda yardımcı olur: Satış temsilcilerine puanlanacak araçları ve yöneticilere işi ve gelecekteki bakış açısını izlemek için araçlar sağlar. RAYNET CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Canlı Sohbet
  • Sosyal Medya İzleme
WhatsApp ve Instagram'ı CRM'lere entegre ederek müşterilerle iletişimin iyileştirilmesine yardımcı olur.
Wazzup, müşterilerle kurulan tüm iletişimleri CRM sistemine entegre eden çevrimiçi bir hizmettir. Artık WhatsApp, WhatsApp Business, Instagram, Telegram ve diğer anlık mesajlaşma uygulamalarını 20'den fazla farklı CRM sistemine kolayca bağlayarak müşterilerden gelen mesajları merkezileştirebilirsiniz. Hizmet ayrıca siparişler, ödemeler ve teslimatlar hakkında otomatik bildirimler göndererek yönetim görevlerini basitleştirir ve müşteri hizmetlerinin kalitesini artırır. Wazzup'ın CRM sistemlerine bağlanması hızlı yanıtları, talep ve görev oluşturmayı ve süreç otomasyonunu kolaylaştırır. Wazzup çeşitli avantajlar sunar: 1. Çok işlevlilik: Yalnızca WhatsApp'ı değil, aynı zamanda Viber, Telegram, Facebook Messenger ve diğer mesajlaşma uygulamalarını da destekler. 2. Güvenilirlik: Tüm müşteri mesajlarını CRM'de tutarak kaybolmalarını önler. 3. Analiz: Sosyal ağlar ve mesajlaşma uygulamaları genelinde müşteri etkileşimleriyle ilgili veri sağlayarak satış ve hizmet yönetimini iyileştirir. Wazzup hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Duygu Analizi
  • Çok Kanallı Sosyal Entegrasyon
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Müşteri Adaylarını Besleme
  • Canlı Sohbet
  • Sosyal Medya İzleme