15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Toplantı Salonu Rezervasyon Sistemi

Toplantı Salonu Rezervasyon Sistemi, etkinlik organizatörleri açısından temel niteliktedir. Toplantı Rezervasyon Sistemi; etkinlik ve toplantılar için mekân ve kaynak ayrılmasına yardım eder.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Toplantı Salonu Rezervasyon Sistemi kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

14 sonuç

Şirketlerdeki alanlar ve kaynaklar için basit rezervasyon sistemi. Whatspot hakkında daha fazla bilgi
Whatspot, şirketlerde paylaşılan kaynaklar için basit bir rezervasyon sistemidir. Whatspot, küçük işletme ve tesisler tarafından toplantı odaları, şirket araçları, park yerleri veya diğer ortak şirket kaynaklarının rezervasyonlarını kolaylaştırmak için kullanılmaktadır. Doğru yeri bulmak ve hızlı rezervasyon için akıllı aramayı kullanın. QR kodlarını doğruca kullanarak anında plansız rezervasyon yapın. Topluma belirli alanları web siteniz üzerinden ayırtma olanağı sağlayın. Yönetim araçları ve erişim kontrolü ile rezervasyonları etkili bir şekilde organize edin. Whatspot daima bulut tabanlıdır. Whatspot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
POC’nin rezervasyon çözümü, işletmelerin ofis alanlarını optimize etmelerine ve daha esnek bir çalışma biçimine uyum sağlamalarına yardımcı olmayı amaçlar. Seating Allocation Solution hakkında daha fazla bilgi
POC’un oturma düzeni çözümü, şirketler/ortak çalışma alanları için tasarlanmıştır ve çalışma alanlarını ve ofis oturma düzenlemelerini yönetmek için kullanımı kolay ve görsel bir platform sağlar. Çalışma alanının gerçek zamanlı görünümü ve çok yönlü araçlarla, çalışanların ihtiyaçlarını karşılayan ve kullanımı üst düzeye çıkaran oturma planları tasarlanabilir. Bu çözüm aynı zamanda çalışanların gerçek zamanlı olarak ve hareket halinde, ihtiyaç bazlı koltuk ve toplantı salonu rezervasyonu yapmalarını sağlayan kullanıcı dostu bir programlama uygulaması içerir. Seating Allocation Solution hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Toplantı odası yönetimi için kullanıcı dostu ve hızlı uygulanan alan kullanımı izleme çözümü. TableAir Meeting Room Booking hakkında daha fazla bilgi
TableAir toplantı odası rezervasyon çözümü kullanımı kolay, hızla uygulanabilen, güvenli bir yazılımdır. Toplantılarınızı web sitesi panosu, mobil uygulama veya yerinde toplantı odası ekranı üzerinden yönetin. Rezervasyon oluşturun, ayrıntıları kontrol edin veya toplantıları iptal edin: Zamandan tasarruf etmek için süreci otomatikleştirin ve alan kullanımı analiziyle toplantı odası kullanımını optimize edin. Microsoft 365, Outlook veya Google Takvim hesaplarınız ile entegre edin ve ekibinize tüm sistemler üzerinden net bir görünürlük sağlayın. TableAir Meeting Room Booking hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Tribeloo, karma iş yerinde ortaklaşa çalışma için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi
Tribeloo, karma iş yerinde iş birliği için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Değişim yönetimi zordur. Bu nedenle Tribeloo, çalışanların tekrar bir araya getirilmesini ve karma iş yerinin optimize edilmesini kolaylaştırır. Kolay kurulumu ve kullanımıyla çevik ekiplerin ofiste bir araya gelmesini kolaylaştırır, alan kullanımını artırır ve maliyetleri azaltır. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
CRM, alan rezervasyonu, yemek servisi, etkinlik planlama, raporlama ve finans araçları içeren uçtan uca mekan ve etkinlik yönetimi yazılımı.
Momentus Technologies (önceki adıyla Ungerboeck), sektörde önde gelen mekan ve etkinlik yönetimi yazılım çözümlerinin küresel bir sağlayıcısıdır. Momentus, 50'den fazla ülkede 60 binden fazla kullanıcısıyla dünya genelinde kuruluşların etkinlik ve alan rezervasyonu ihtiyaçlarını karşılar. Yazılımın işlevleri arasında satış ve CRM, alan rezervasyonu, etkinlik yönetimi, yemek servisi yönetimi, sürdürülebilirlik izleme, envanter yönetimi, muhasebe, raporlama ve güçlü bir API bulunmaktadır. Momentus Technologies (formerly Ungerboeck) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Event Temple, dünyanın en gelişmiş otel ve mekan yönetim yazılımı platformlarından biridir. Yüzlerce web uygulamasına sorunsuz bir şekilde bağlanabilir.
Event Temple, otelcilik, etkinlik alanı kiralama ve yemek hizmetleri sektörlerine yönelik uygun fiyatlı ve kullanımı kolay, entegre çözümler sunan modern bir bulut tabanlı yazılım şirketidir. Event Temple, şık ve kullanımı kolay bir platformda tesislere potansiyel müşteri araştırması ve müşteri adayı yönetimi, e-teklif ve sözleşmeler, etkinlik yönetimi ve daha fazlasını içeren bir satış araçları paketi sunarak gelirleri artırmaya yardımcı olur. Event Temple hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Çalışanlarınızın hoşuna gidecek bir işyeri yönetimi çözümü. Masa rezervasyonu | Oda Rezervasyonu | Hafta planlaması | Analiz
Hibrit şirketler için önemli bir insan merkezli işyeri yönetimi uygulaması olan deskbird, 𝙢𝙤𝙗𝙞𝙡, 𝙬𝙚𝙗, 𝙎𝙡𝙖𝙘𝙠 ve 𝙈𝙎 𝙏𝙚𝙖𝙢𝙨 uygulaması halinde sunulmaktadır. Sunduğu hızlı ve sezgisel kullanıcı deneyimi, hızlı ve güvenilir bir işe alıştırma süreci ile binaların değil, kullanıcıların etrafında geliştirilen ilk işyeri yönetim sistemidir. Çalışanlarınızın seveceği bir çözüm. deskbird hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
EMS toplantı odası rezervasyon sistemi, toplantı yönetimini iyileştirir, alan ve kaynak görünürlüğünü artırır ve toplantı planlama süresini kısaltır.
Accruent'in EMS toplantı odası rezervasyon sistemine 75'ten fazla ülkedeki işletmeler 30 yılı aşkın bir süredir güvenmektedir. Milyonlarca müşterinin fiziksel alanlarından en iyi şekilde yararlanmasına yardımcı oldu. EMS oda rezervasyon sistemi, kuruluşunuzun maliyetleri düşürmesine, rezervasyonu kolaylaştırmasına ve birinci sınıf bir konferans salonu deneyimi yaratmasına yardımcı olabilir. Yazılımımız esnek ve güvenli bir rezervasyon ve toplantı odası rezervasyon süreci sunar ve mevcut araç ve uygulamalarınıza bağlanır. EMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
İş yeri deneyiminizi optimize edin, bilgi ve bakış açıları edinin ve farkındalığınızı artırın.
Çalışanlarınızın müsaitlik durumunu, ekip arkadaşlarının nerede oturduğunu ve mevcut masa olanaklarını kolayca görmelerini sağlamak için web'de, mobilde ve ofiste büyük ekranlarda etkileşimli haritayı görüntüleyin. Alan kullanımınız ve katılımınız hakkında uygulama içinde görüntülenen veya açık API (uygulama programı arabirimi) aracılığıyla erişilebilen veri bilgileri ve analizleri elde edin. Witco hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Şirketlerin alan ve oturma düzenlemelerini yönetmesine yardımcı olan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı tesis yönetim platformu.
P.O.C System, bir şirketin CRE (ticari gayrimenkul) ve çalışma alanını en üst düzeye çıkarmayı amaçlayan benzersiz bir grafik arayüz sunan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. 2 çözüm sunar: 1. Alan Yönetimi Çözümü: ofis binalarını yöneten veya ticari mülkleri kiraya veren şirketler için tasarlanmıştır. 2. Masa Tahsis Çözümü: çalışma alanı/ofis oturma düzenlemelerini yönetmeye yardımcı olan görsel, kullanımı kolay bir platformdur ve çalışanların ihtiyaca göre sıcak masa rezervasyonu yapmalarına olanak tanıyan bir rezervasyon uygulaması içerir. POC System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Kalena, hibrit çalışma alanlarının ve tüm kurumsal kaynaklarınızın yönetimi ve rezervasyonu için kapsamlı bir yazılımdır.
Kalena, hibrit çalışma alanlarının yönetimi ve rezervasyonu için kapsamlı bir yazılımdır. Bütün bunlar merkezi bir şekilde ve tek bir arayüzden. Kalena, işyerleri, masalar, toplantı odaları, yemek vardiyaları, park yerleri için rezervasyon yapılmasına olanak tanır ve ayrıca Kalena, çok sayıda takvim ve görünümü, alanların işgaline ilişkin dinamik haritaları, erişim kontrolünü ve tüm kullanıcılara e-posta iletişimini entegre eder. KALENA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Kullanıcıların toplantı odalarını kolayca ve marka tarzında bulmasına, görüntülemesine ve rezervasyon yaptırmasına ve müsaitliği kontrol etmesine olanak tanıyan toplantı odası rezervasyon aracı.
İşletmelerin toplantı odası rezervasyonlarını verimli ve kapsamlı bir araçla kolaylaştıran en iyi çözüm. SpotBooker sadece rezervasyon yapmakla ilgili değil aynı zamanda optimizasyonla da ilgilidir. Noktaları etiketleyin, odaları filtreleyin, QR kodları veya bağlantılar aracılığıyla rezervasyon sayfalarını zahmetsizce paylaşın. Kusursuz bir kullanıcı deneyimi için platformu şirketinizin markasına göre özelleştirin. Uzun kurulumlar gerekmez. Kullanımı kolay, verimli ve kapsamlı özellikler parmaklarınızın ucunda. Spot Booker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Toplantıları, masaları ve ziyaretçileri yönetmek için yazılım çözümleri sunarız. Tümü tek ve basitleştirilmiş bir akışa entegre edilmiştir.
Faaliyet tabanlı iş için iş yeri çözümleri Masa rezervasyonları alın, toplantı planlayın, oda rezervasyonu alın, ziyaretçileri selamlayın ve iş yerinizi daha fazla optimize etmek için veri odaklı bilgiler edinin. Sign In Workspace'in sunduğu ürünleri paketinin tamamını kullanarak çalışma alanı yönetimini her yönüyle ele alın veya bu ürünleri ihtiyaçlarınıza uyacak şekilde karıştırarak eşleştirin. Sign In Workspace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Convene in Teams (CiT), akıcı bir toplantı deneyimi için Microsoft Apps ile sorunsuz bir şekilde entegre olan MS Teams için üstün yönetim kurulu arkadaşınızdır.
Convene in Teams, toplantı süreçleri için Microsoft mimarisini kullanan kuruluşlar için tasarlanmıştır. Microsoft iş akışlarınızı MS Teams içinde basitleştirin - birden fazla MS Uygulaması kullanmanıza gerek yok. Teams üzerinde bir Yönetim Kurulu Portalı ile Microsoft yatırımınızı en üst düzeye çıkarın. Convene in Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi