17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Toplantı Salonu Rezervasyon Sistemi
Toplantı Salonu Rezervasyon Sistemi, etkinlik organizatörleri açısından temel niteliktedir. Toplantı Rezervasyon Sistemi; etkinlik ve toplantılar için mekân ve kaynak ayrılmasına yardım eder.
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
(17) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Fiyat Seçenekleri
17 sonuç
Sıralama kriteri
Şirketlerdeki alanlar ve kaynaklar için basit rezervasyon sistemi.
Whatspot hakkında daha fazla bilgi
Whatspot, şirketlerde paylaşılan kaynaklar için basit bir rezervasyon sistemidir. Whatspot, küçük işletme ve tesisler tarafından toplantı odaları, şirket araçları, park yerleri veya diğer ortak şirket kaynaklarının rezervasyonlarını kolaylaştırmak için kullanılmaktadır. Doğru yeri bulmak ve hızlı rezervasyon için akıllı aramayı kullanın. QR kodlarını doğruca kullanarak anında plansız rezervasyon yapın. Topluma belirli alanları web siteniz üzerinden ayırtma olanağı sağlayın. Yönetim araçları ve erişim kontrolü ile rezervasyonları etkili bir şekilde organize edin. Whatspot daima bulut tabanlıdır.
Whatspot hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
Masaları, odaları ve otoparkı rezerve ederek ofis hayatınızı kolaylaştırın ve ziyaretçi deneyimini tek bir kullanıcı dostu çözümle geliştirin.
TableAir hakkında daha fazla bilgi
TableAir, masalar, toplantı odaları, park yeri rezervasyonları ve ziyaretçi yönetimi özellikleriyle kullanıcı dostu bir işyeri yönetim çözümüdür.
Rezervasyonlarınızı web sitesi panosu veya mobil uygulama aracılığıyla yönetin, rezervasyonlar oluşturun, ayrıntıları kontrol edin veya rezervasyonları iptal edin; alan kullanım analiziyle zamandan tasarruf etmek ve ofis alanı kullanımını optimize etmek için süreci otomatikleştirin.
TableAir, ekibinize tüm sistemlerde net görünürlük sağlamak için Microsoft 365, Outlook, Teams veya Google Takvim hesaplarınızla entegre edilebilir.
TableAir hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
Tribeloo, karma iş yerinde ortaklaşa çalışma için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür.
Tribeloo hakkında daha fazla bilgi
Tribeloo, karma iş yerinde iş birliği için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Değişim yönetimi zordur. Bu nedenle Tribeloo, çalışanların tekrar bir araya getirilmesini ve karma iş yerinin optimize edilmesini kolaylaştırır. Kolay kurulumu ve kullanımıyla çevik ekiplerin ofiste bir araya gelmesini kolaylaştırır, alan kullanımını artırır ve maliyetleri azaltır.
Tribeloo hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
Wayleadr ile daha kolay ulaşın. İşe gidiş gelişleri basitleştirin, park etmeyi otomatikleştirin, elektrikli taşıt şarjını iyileştirin ve araç havuzunu optimize edin.
Uber, Universal Music ve eBay gibi küresel liderlerin güvendiği otopark, araç havuzu ve elektrikli araç şarjı işlemlerini dönüştüren Wayleadr çözümü ile daha kolay ulaşın.
Wayleadr'ın kullanımı kolay yazılımı tahmini doluluk yönetimi, otomatik tahsis ve EV (elektrikli otomobil) şarjının yanı sıra dijitalleştirilmiş haritalama ve masa rezervasyonu sunmaktadır.
Ulaşımı kolaylaştırın, sürdürülebilirliği artırın ve işe gidiş gelişi günün en önemli anlarından biri haline getirin.
Ulaşımın geleceğini deneyimleyin: Hemen bir demo planlayın.
Wayleadr hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
Şirketlerin toplantı odalarını etkili bir şekilde kullanmaları ve ofislerini karma iş yerlerine dönüştürmeleri için bir Toplantı Odası Rezervasyon Sistemi.
WorkInSync, çalışanların ofis toplantı odaları ve ilgili olanaklar için kolayca rezervasyon yaptırmasına/iptal etmesine olanak tanıyan bulut tabanlı bir toplantı odası rezervasyon sistemidir. Kuruluşlar, ofislerinde toplantı odası yönetim sürecini otomatikleştirmek ve toplantı odası kullanımını optimize etmek için WorkInSync'i kullanabilir. Özellikleri şunları içerir: i̇htiyaç temelli rezervasyon, toplantı i̇kramları rezervasyonu, takvim ve mesajlaşma uygulaması entegrasyonları (Gsuite, Outlook, Microsoft Teams & Slack), kullanım verileri ve analizleri ve etkileşimli haritalar.
WorkInSync hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
CRM, alan rezervasyonu, yemek servisi, etkinlik planlama, raporlama ve finans araçları içeren uçtan uca mekan ve etkinlik yönetimi yazılımı.
Momentus Technologies (önceki adıyla Ungerboeck), sektörde önde gelen mekan ve etkinlik yönetimi yazılım çözümlerinin küresel bir sağlayıcısıdır. Momentus, 50'den fazla ülkede 60 binden fazla kullanıcısıyla dünya genelinde kuruluşların etkinlik ve alan rezervasyonu ihtiyaçlarını karşılar.
Yazılımın işlevleri arasında satış ve CRM, alan rezervasyonu, etkinlik yönetimi, yemek servisi yönetimi, sürdürülebilirlik izleme, envanter yönetimi, muhasebe, raporlama ve güçlü bir API bulunmaktadır.
Momentus Technologies (formerly Ungerboeck) hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
Event Temple, dünyanın en gelişmiş otel ve mekan yönetim yazılımı platformlarından biridir. Yüzlerce web uygulamasına sorunsuz bir şekilde bağlanabilir.
Event Temple, otelcilik, etkinlik alanı kiralama ve yemek hizmetleri sektörlerine yönelik uygun fiyatlı ve kullanımı kolay, entegre çözümler sunan modern bir bulut tabanlı yazılım şirketidir. Event Temple, şık ve kullanımı kolay bir platformda tesislere potansiyel müşteri araştırması ve müşteri adayı yönetimi, e-teklif ve sözleşmeler, etkinlik yönetimi ve daha fazlasını içeren bir satış araçları paketi sunarak gelirleri artırmaya yardımcı olur.
Event Temple hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
Çalışanlarınızın hoşuna gidecek bir işyeri yönetimi çözümü.
Masa rezervasyonu | Oda Rezervasyonu | Hafta planlaması | Analiz
Hibrit şirketler için önemli bir insan merkezli işyeri yönetimi uygulaması olan deskbird, 𝙢𝙤𝙗𝙞𝙡, 𝙬𝙚𝙗, 𝙎𝙡𝙖𝙘𝙠 ve 𝙈𝙎 𝙏𝙚𝙖𝙢𝙨 uygulaması halinde sunulmaktadır.
Sunduğu hızlı ve sezgisel kullanıcı deneyimi, hızlı ve güvenilir bir işe alıştırma süreci ile binaların değil, kullanıcıların etrafında geliştirilen ilk işyeri yönetim sistemidir. Çalışanlarınızın seveceği bir çözüm.
deskbird hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
EMS toplantı odası rezervasyon sistemi, toplantı yönetimini iyileştirir, alan ve kaynak görünürlüğünü artırır ve toplantı planlama süresini kısaltır.
Accruent'in EMS toplantı odası rezervasyon sistemine 75'ten fazla ülkedeki işletmeler 30 yılı aşkın bir süredir güvenmektedir. Milyonlarca müşterinin fiziksel alanlarından en iyi şekilde yararlanmasına yardımcı oldu. EMS oda rezervasyon sistemi, kuruluşunuzun maliyetleri düşürmesine, rezervasyonu kolaylaştırmasına ve birinci sınıf bir konferans salonu deneyimi yaratmasına yardımcı olabilir. Yazılımımız esnek ve güvenli bir rezervasyon ve toplantı odası rezervasyon süreci sunar ve mevcut araç ve uygulamalarınıza bağlanır.
EMS hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
Şirketiniz için kullanımı kolay işyeri otopark rezervasyonu ve yönetimi sistemi.
Parkalot, şirket otoparkınızı yönetmek için kullanılan bir web uygulamasıdır. Otopark kurallarını belirleyin ve diğer çalışanları otopark alanlarını çevrimiçi olarak yönetmeye davet edin. Tüm cihazlarda ve ekran çözünürlüklerinde kullanılabilir.
Parkalot hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
POC’nin rezervasyon çözümü, işletmelerin ofis alanlarını optimize etmelerine ve daha esnek bir çalışma biçimine uyum sağlamalarına yardımcı olmayı amaçlar.
POC’un oturma düzeni çözümü, şirketler/ortak çalışma alanları için tasarlanmıştır ve çalışma alanlarını ve ofis oturma düzenlemelerini yönetmek için kullanımı kolay ve görsel bir platform sağlar. Çalışma alanının gerçek zamanlı görünümü ve çok yönlü araçlarla, çalışanların ihtiyaçlarını karşılayan ve kullanımı üst düzeye çıkaran oturma planları tasarlanabilir. Bu çözüm aynı zamanda çalışanların gerçek zamanlı olarak ve hareket halinde, ihtiyaç bazlı koltuk ve toplantı salonu rezervasyonu yapmalarını sağlayan kullanıcı dostu bir programlama uygulaması içerir.
Seating Allocation Solution hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
İş yeri deneyiminizi optimize edin, bilgi ve bakış açıları edinin ve farkındalığınızı artırın.
Çalışanlarınızın müsaitlik durumunu, ekip arkadaşlarının nerede oturduğunu ve mevcut masa olanaklarını kolayca görmelerini sağlamak için web'de, mobilde ve ofiste büyük ekranlarda etkileşimli haritayı görüntüleyin.
Alan kullanımınız ve katılımınız hakkında uygulama içinde görüntülenen veya açık API (uygulama programı arabirimi) aracılığıyla erişilebilen veri bilgileri ve analizleri elde edin.
Witco hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
Şirketlerin alan ve oturma düzenlemelerini yönetmesine yardımcı olan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı tesis yönetim platformu.
P.O.C System, bir şirketin CRE (ticari gayrimenkul) ve çalışma alanını en üst düzeye çıkarmayı amaçlayan benzersiz bir grafik arayüz sunan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur.
2 çözüm sunar:
1. Alan Yönetimi Çözümü: ofis binalarını yöneten veya ticari mülkleri kiraya veren şirketler için tasarlanmıştır.
2. Masa Tahsis Çözümü: çalışma alanı/ofis oturma düzenlemelerini yönetmeye yardımcı olan görsel, kullanımı kolay bir platformdur ve çalışanların ihtiyaca göre sıcak masa rezervasyonu yapmalarına olanak tanıyan bir rezervasyon uygulaması içerir.
POC System hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
Kullanıcıların toplantı odalarını kolayca ve marka tarzında bulmasına, görüntülemesine ve rezervasyon yaptırmasına ve müsaitliği kontrol etmesine olanak tanıyan toplantı odası rezervasyon aracı.
İşletmelerin toplantı odası rezervasyonlarını verimli ve kapsamlı bir araçla kolaylaştıran en iyi çözüm. SpotBooker sadece rezervasyon yapmakla ilgili değil aynı zamanda optimizasyonla da ilgilidir.
Noktaları etiketleyin, odaları filtreleyin, QR kodları veya bağlantılar aracılığıyla rezervasyon sayfalarını zahmetsizce paylaşın. Kusursuz bir kullanıcı deneyimi için platformu şirketinizin markasına göre özelleştirin.
Uzun kurulumlar gerekmez. Kullanımı kolay, verimli ve kapsamlı özellikler parmaklarınızın ucunda.
Spot Booker hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
Kalena, hibrit çalışma alanlarının ve tüm kurumsal kaynaklarınızın yönetimi ve rezervasyonu için kapsamlı bir yazılımdır.
Kalena, hibrit çalışma alanlarının yönetimi ve rezervasyonu için kapsamlı bir yazılımdır. Bütün bunlar merkezi bir şekilde ve tek bir arayüzden.
Kalena, işyerleri, masalar, toplantı odaları, yemek vardiyaları, park yerleri için rezervasyon yapılmasına olanak tanır ve ayrıca Kalena, çok sayıda takvim ve görünümü, alanların işgaline ilişkin dinamik haritaları, erişim kontrolünü ve tüm kullanıcılara e-posta iletişimini entegre eder.
KALENA hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
QAWM; SaaS tabanlı, çok kiracılı bir çerçevede çeviklik ve maliyet etkinliği sayesinde alan, taşıma ve rezervasyon yönetimini optimize eder.
Quantum AI Workspace Manager (QAWM); kapsamlı, yönetilen ve titizlikle tasarlanmış bir çalışma alanı yönetimi çözümüdür. Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, Saas) tabanlı esnek bir çözümde alan, taşıma ve rezervasyon yönetimi genelinde organizasyonel yetenekleri geliştirerek operasyonel verimliliği artırır. Bu çözüm, dengeli bir yaklaşım sağlayarak çalışma alanı işlevleri genelinde maliyet etkinliğini ve kolaylaştırılmış operasyonları destekler. Agile mimarisi, değişen taleplere hızlı adaptasyonu kolaylaştırarak kaynak tahsisini optimize eder ve üretkenliği artırır. Çok kiracılı bir ortamda çalışan bu ürün, ölçeklenebilirlik ve esneklik sunarak çeşitli kurumsal ihtiyaçları sorunsuz bir şekilde karşılar. Süreçleri merkezileştirerek koordinasyonu ve iş birliğini teşvik eder ve elverişli bir çalışma ortamına katkıda bulunur. Ayrıca veri odaklı yaklaşımı, sürekli iyileştirme ve yenilik sağlamak için öngörülerden yararlanarak bilgiye dayalı karar almaya olanak tanır.
Quantum AI WorkSpace Manager hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela
Convene in Teams (CiT), akıcı bir toplantı deneyimi için Microsoft Apps ile sorunsuz bir şekilde entegre olan MS Teams için üstün yönetim kurulu arkadaşınızdır.
Convene in Teams, toplantı süreçleri için Microsoft mimarisini kullanan kuruluşlar için tasarlanmıştır. Microsoft iş akışlarınızı MS Teams içinde basitleştirin - birden fazla MS Uygulaması kullanmanıza gerek yok. Teams üzerinde bir Yönetim Kurulu Portalı ile Microsoft yatırımınızı en üst düzeye çıkarın.
Convene in Teams hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çok Konumlu
- Kullanım Raporlama
- Dahili Toplantılar
- Çevrimiçi Rezervasyon
- Ziyaretçi Yönetimi
- Dijital Tabela