Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Toplantı Salonu Rezervasyon Sistemi kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

11 sonuç
Event Temple, dünyanın en gelişmiş otel ve mekan yönetim yazılımı platformlarından biridir. Yüzlerce web uygulamasına sorunsuz bir şekilde bağlanabilir. Event Temple hakkında daha fazla bilgi
Event Temple, otelcilik, etkinlik alanı kiralama ve yemek hizmetleri sektörlerine yönelik uygun fiyatlı ve kullanımı kolay, entegre çözümler sunan modern bir bulut tabanlı yazılım şirketidir. Event Temple, şık ve kullanımı kolay bir platformda tesislere potansiyel müşteri araştırması ve müşteri adayı yönetimi, e-teklif ve sözleşmeler, etkinlik yönetimi ve daha fazlasını içeren bir satış araçları paketi sunarak gelirleri artırmaya yardımcı olur. Event Temple hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Tribeloo, karma iş yerinde ortaklaşa çalışma için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi
Tribeloo, karma iş yerinde iş birliği için kullanımı kolay bir masa rezervasyonu çözümüdür. Değişim yönetimi zordur. Bu nedenle Tribeloo, çalışanların tekrar bir araya getirilmesini ve karma iş yerinin optimize edilmesini kolaylaştırır. Kolay kurulumu ve kullanımıyla çevik ekiplerin ofiste bir araya gelmesini kolaylaştırır, alan kullanımını artırır ve maliyetleri azaltır. Tribeloo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Şirketlerdeki alanlar ve kaynaklar için basit rezervasyon sistemi. Whatspot hakkında daha fazla bilgi
Whatspot, şirketlerde paylaşılan kaynaklar için basit bir rezervasyon sistemidir. Whatspot, küçük işletme ve tesisler tarafından toplantı odaları, şirket araçları, park yerleri veya diğer ortak şirket kaynaklarının rezervasyonlarını kolaylaştırmak için kullanılmaktadır. Doğru yeri bulmak ve hızlı rezervasyon için akıllı aramayı kullanın. QR kodlarını doğruca kullanarak anında plansız rezervasyon yapın. Topluma belirli alanları web siteniz üzerinden ayırtma olanağı sağlayın. Yönetim araçları ve erişim kontrolü ile rezervasyonları etkili bir şekilde organize edin. Whatspot daima bulut tabanlıdır. Whatspot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
İş yeri deneyiminizi optimize edin, bilgi ve bakış açıları edinin ve farkındalığınızı artırın. Witco hakkında daha fazla bilgi
Çalışanlarınızın müsaitlik durumunu, ekip arkadaşlarının nerede oturduğunu ve mevcut masa olanaklarını kolayca görmelerini sağlamak için web'de, mobilde ve ofiste büyük ekranlarda etkileşimli haritayı görüntüleyin. Alan kullanımınız ve katılımınız hakkında uygulama içinde görüntülenen veya açık API (uygulama programı arabirimi) aracılığıyla erişilebilen veri bilgileri ve analizleri elde edin. Witco hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Toplantı odası yönetimi için kullanıcı dostu ve hızlı uygulanan alan kullanımı izleme çözümü. TableAir Meeting Room Booking hakkında daha fazla bilgi
TableAir toplantı odası rezervasyon çözümü kullanımı kolay, hızla uygulanabilen, güvenli bir yazılımdır. Toplantılarınızı web sitesi panosu, mobil uygulama veya yerinde toplantı odası ekranı üzerinden yönetin. Rezervasyon oluşturun, ayrıntıları kontrol edin veya toplantıları iptal edin: Zamandan tasarruf etmek için süreci otomatikleştirin ve alan kullanımı analiziyle toplantı odası kullanımını optimize edin. Microsoft 365, Outlook veya Google Takvim hesaplarınız ile entegre edin ve ekibinize tüm sistemler üzerinden net bir görünürlük sağlayın. TableAir Meeting Room Booking hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web sitesi, raporlama ve finans araçları içeren uçtan uca etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü.
Ungerboeck, milyonlarca etkinlik düzenleyen binlerce müşteri tarafından güvenilen dünya çapında bir etkinlik yazılımıdır. 50’den fazla ülkeye dağılmış müşteri topluluğu, dünyanın dört bir yanından popüler gösteriler, harika sahne sanatları mekanları, küresel kongre merkezleri, dünyanın en çok ziyaret edilen müzelerinden bazıları, profesyonel spor sahaları gibi diğer etkinlik ve mekanları içerir. CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web siteleri, raporlama ve finansal öğeler içeren bir etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü sunar. Ungerboeck Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Priava, kurumsal toplantı odalarından büyük stadyumlara kadar her büyüklükte mekan için bulut tabanlı bir mekan ve etkinlik yönetimi çözümüdür.
Priava, gerçek zamanlı bir toplantı odası rezervasyon sistemi sunarak uygunluk durumunu görüntülemeye, toplantı odası ve kaynakları anında rezerve etmeye ve rezervasyon taleplerinin iki kez işlenmesin i ortadan kaldırmaya olanak tanır. Priava, orta ölçekli ve büyük kurumsal toplantı alanları, üniversiteler ve yerel yönetim kuruluşları için kullanımı kolay bir web arayüzü sunmaktadır. Yazılım minimum eğitim gerektirir ve çok odalı uygunluk durumu, raporlama, CRM, yemek hizmeti, iş zekası, ekipman ve kaynak gereksinimleri gibi araçlar sunar. Priava hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Şirketlerin alan ve oturma düzenlemelerini yönetmesine yardımcı olan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı tesis yönetim platformu.
P.O.C System, bir şirketin CRE (ticari gayrimenkul) ve çalışma alanını en üst düzeye çıkarmayı amaçlayan benzersiz bir grafik arayüz sunan bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. 2 çözüm sunar: 1. Alan Yönetimi Çözümü: ofis binalarını yöneten veya ticari mülkleri kiraya veren şirketler için tasarlanmıştır. 2. Masa Tahsis Çözümü: çalışma alanı/ofis oturma düzenlemelerini yönetmeye yardımcı olan görsel, kullanımı kolay bir platformdur ve çalışanların ihtiyaca göre sıcak masa rezervasyonu yapmalarına olanak tanıyan bir rezervasyon uygulaması içerir. POC System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Kalena, hibrit çalışma alanlarının ve tüm kurumsal kaynaklarınızın yönetimi ve rezervasyonu için kapsamlı bir yazılımdır.
Kalena, hibrit çalışma alanlarının yönetimi ve rezervasyonu için kapsamlı bir yazılımdır. Bütün bunlar merkezi bir şekilde ve tek bir arayüzden. Kalena, işyerleri, masalar, toplantı odaları, yemek vardiyaları, park yerleri için rezervasyon yapılmasına olanak tanır ve ayrıca Kalena, çok sayıda takvim ve görünümü, alanların işgaline ilişkin dinamik haritaları, erişim kontrolünü ve tüm kullanıcılara e-posta iletişimini entegre eder. KALENA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Çalışanlarınızın hoşuna gidecek bir işyeri yönetimi çözümü. Masa rezervasyonu | Oda Rezervasyonu | Hafta planlaması | Analiz
Hibrit şirketler için önemli bir insan merkezli işyeri yönetimi uygulaması olan deskbird, 𝙢𝙤𝙗𝙞𝙡, 𝙬𝙚𝙗, 𝙎𝙡𝙖𝙘𝙠 ve 𝙈𝙎 𝙏𝙚𝙖𝙢𝙨 uygulaması halinde sunulmaktadır. Sunduğu hızlı ve sezgisel kullanıcı deneyimi, hızlı ve güvenilir bir işe alıştırma süreci ile binaların değil, kullanıcıların etrafında geliştirilen ilk işyeri yönetim sistemidir. Çalışanlarınızın seveceği bir çözüm. deskbird hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi
Convene in Teams (CiT), akıcı bir toplantı deneyimi için Microsoft Apps ile sorunsuz bir şekilde entegre olan MS Teams için üstün yönetim kurulu arkadaşınızdır.
Convene in Teams, toplantı süreçleri için Microsoft mimarisini kullanan kuruluşlar için tasarlanmıştır. Microsoft iş akışlarınızı MS Teams içinde basitleştirin - birden fazla MS Uygulaması kullanmanız a gerek yok. Teams üzerinde bir Yönetim Kurulu Portalı ile Microsoft yatırımınızı en üst düzeye çıkarın. Convene in Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanım Raporlama
  • Dijital Tabela
  • Çok Konumlu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Dahili Toplantılar
  • Ziyaretçi Yönetimi