15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Proje Planlama Yazılımı
Proje Planlama Yazılımı, işletmelerin proje zaman çizelgeleri oluşturmasına, kaynak tahsisi yapmasına, görev atamasına ve projelere ait harcamalara yönelik bütçeleme yapmasına olanak tanır.
(25) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Birleşik Arap Emirlikleri
Avustralya
Belçika
Brezilya
Kanada
İsviçre
Almanya
Birleşik Krallık
Amerika Birleşik Devletleri
Diller
Fiyat Seçenekleri
25 sonuç
OnSinch, işletmelerin iş gücü yönetim süreçlerini otomatikleştirmesine yardımcı olan web tabanlı hepsi bir arada personel yönetimi çözümüdür.
OnSinch hakkında daha fazla bilgi
OnSinch, etkinlik personeli, STK gönüllülüğü ve daha pek çok iş operasyonunu kolaylaştırmak için tasarlanmış üst düzey yönetim araç kitinizdir. Otomasyona, merkezi verilere ve şeffaf iletişime odaklanan OnSinch, manuel çalışmayı ortadan kaldırır, maliyetleri düşürür ve hataları en aza indirir. Bir catering şirketi veya bir film prodüksiyon şirketi olmanız fark etmeksizin OnSinch sektöre özel ihtiyaçlarınıza uyum sağlar. Yönetim yazılımında ezber bozan OnSinch ile benzersiz verimlilik ve güvenilirliği deneyimleyin.
OnSinch hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar.
Trello hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor.
Asana hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Proje planlamasından karmaşık portföy yönetimine kadar, ekipler monday.com'un sınırsızca özelleştirilebilir platformunda en iyi çalışmalarını sunar.
Açık bir platform olan monday.com Çalışma İşletim Sistemi, ekipleri özel tasarlanmış çözümlerle bir araya getirerek iletişim engellerini aşmayı, projeleri ileriye taşımayı ve katılan herkesi birbiriyle uyumlu hale getirmeyi sağlıyor. Tüm ilerleme güncellemelerine, bütçe onaylarına ve çok daha fazlasına tek bir platformdan kolayca erişerek ekibinizin tüm çalışmalarının hangi noktada olduğunu bir bakışta görün. İster evde, ister ofiste, ister WiFi’sız yolda olun, monday.com önemli bilgilere erişmenizi ve hızlı bir şekilde veriye dayalı daha iyi kararlar vermenizi sağlar.
monday.com hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir.
ClickUp hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Bir çevrimiçi proje planlama yazılımı olan Wrike’ın Gantt çizelgeleri, takvimler, talep formları, Kanban, zaman izleme ve 400’den fazla uygulamayla entegrasyon özellikleri bulunmaktadır.
Wrike, 20.000’den fazla şirket ve iki milyondan fazla kullanıcı tarafından kullanılan çevrimiçi proje planlama aracıdır. İşlerinizin doğru yolda ilerlediğinden emin olmak için Gantt çizelgeleri, takvimler, talep formları, Kanban panoları, zaman izleme raporları, düzeltme araçları, gerçek zamanlı güncellemeler ve otomatik atama gibi özellikleri tek bir yerden kullanın. Wrike’ı 400’den fazla uygulama ve Adobe Creative Cloud ile entegre edin, böylece her gün güvendiğiniz araçları kullanabilirsiniz. İş akışlarını proje ihtiyaçlarına uyacak şekilde özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın.
Wrike hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Proje planlaması için çevrimiçi araç
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Karmaşık projeleri ve bunlara ait paydaşları güvenle yönetin. İşbirliğine dayalı çevrimiçi beyaz tahta ile çapraz fonksiyonel ekipler arasında süreç uyumu ve ortak anlayış oluşturun. 250’den fazla planlama şablonu seçkisiyle iş akışlarınızı basitleştirin ve günlük rutinlerinizi optimize edin. En sevilen araçlarla (Asana, MS Teams, Monday ve daha fazlası) güçlü entegrasyonları deneyin.
Miro hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar.
NetSuite hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Celoxis, kurumsal kalitede hepsi bir arada proje portföy yönetimi yazılımıdır. Şunları elde edersiniz:
- Özel KPI’larla (temel performans göstergeleri) esnek proje kabul yönetimi.
- Kaynak kesintisi sürelerine, görevlerdeki gecikmelere ve değişen önceliklere göre kendini otomatik olarak ayarlayan proje planları.
- Kaynakların uygunluk, talep ve becerilere göre optimum şekilde atanması.
- Maliyetler, alacaklar ve kârlılık konusunda gerçek zamanlı görünürlük.
- Sektörün en iyi rapor ve panolarından biri.
- Çok sayıda özelleştirme ve entegrasyon.
- Özel iş akışları.
- Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve işyerinde kullanım seçeneği.
Celoxis hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Zoho Sprints, Scrum takımlarının plan yapmasına, izlemesine ve değişime her zaman hazır olmasına yardımcı olan çevik proje yönetimi aracıdır.
Zoho Sprints, Scrum takımları için ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştirilmiş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, tek bir yerden hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri yoluyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin, sosyal akışta takımınızla iş birliğinde bulunun, inceleme ve geriye bakış toplantılarınızı planlayın.
Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Değer biçme ve proje yönetimi yazılımı; QTO, değer biçme, planlama, tahmin, nakit akışı, değerlemeler ve EVM’yi (kazanılan değer yönetimi) içerir.
Önde gelen tahmin, planlama ve proje yönetimi yazılımı; QTO (metraj hesabı), değer biçme, planlama, alt yüklenici yönetimi, tahmin, nakit akışı, yerinde değerlemeler ve kazanılan değer yönetimi için entegre ve yüksek derecede ölçeklendirilebilir modüllerden oluşur. İlk değer biçmeden ihaleye ve nihayetinde kesin hesaba kadar projenizin kontrolünü elinizde tutar.
Candy hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur.
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur.
GoodDay hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Kulvar, WIP (devam eden iş) limitleri, zaman izleme ve değer-çabaya göre biriken iş önceliklendirmesi ile yazılım geliştirme ekipleri için üst düzey Kanban aracı
Hygger, "Trello kadar basit ve Jira kadar güçlü" olduğu için hem teknoloji alanında çalışanlar hem de diğerleri tarafından sevilen, yazılım geliştirme ekiplerine yönelik üst düzey Kanban aracıdır. Kanban panoları; kulvar, WIP limitleri, zaman izleme ve scrum desteği (hikaye noktaları, ilerleme tabloları vb.) ile geliştirilmiştir. Biriken işler listenizi yönetin ve değer-çaba önceliklendirmesine göre özellikleri veya görevleri önceliklendirin. Üst düzey yol haritaları oluşturun ve bunları ekibinizle paylaşın.
Hygger hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
İşbirliğine dayalı bir çevrimiçi elektronik tablo platformu olan Retable, şirketlerin yönetilmesini, izlenmesini, bağlanmasını, izlenmesini, otomatikleştirilmesini ve kolayca raporlanmasını sağlar.
Retable, elektronik tablo benzeri arayüzü ile karmaşık verileri düzenli ve özelleştirilmiş bir çevrimiçi veritabanında yönetmenizi sağlar. Gerçek zamanlı işbirliği, veri yönetimi ve basit raporlama sağlayan birden fazla görünüm sunar. Gerçek zamanlı veri yönetim platformu Retable, verilerin herhangi bir cihazdan kolayca yapılandırılmasına olanak tanır. Kod kullanmadan hızlı bir şekilde oluşturulabilen çeşitli sütun türleri ve otomasyon ile veri yönetimini ve işbirliğini basitleştirir. Retable, kullanıcılara veriler üzerinde kontrol sağlar.
Retable hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma.
todo.vu, CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir.
todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız.
todo.vu hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Özel BIM entegrasyonu ile yalın üretim planlaması ve uygulamasını destekleyen bulut tabanlı inşaat yönetimi yazılımı.
Yalın üretim planlamasını ve uygulamasını destekleyen ödüllü ve bulut tabanlı inşaat yönetimi yazılımı Visilean ile projenizi planlamak hiç bu kadar etkili olmamıştı. Verimliliğinizi ve tasarrufunuzu artırmak için P6, MSP, Asta, Excel gibi tercih edilen planlama platformlarıyla entegre edin. Projeniz hayata geçmeye başladığında mobil uygulamayı kullanarak sahada gerçek zamanlı bir şekilde ilerlemeyi bildirir ve herhangi bir sorun olması durumunda ekibinizi bilgilendirirsiniz.
VisiLean hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Canny, tüm geri bildirim döngüsünde gezinmek için ihtiyacınız olan her şeyi kapsayacak şekilde tasarlanmış bir kullanıcı geri bildirim aracıdır.
Ürün kararlarınıza yönelik bilgi sağlamak için kullanıcı geri bildirimlerini tek bir yerde toplayın, düzenleyin ve analiz edin.
Geri bildirime öncelik verin, bir yol haritası oluşturun ve yerleşik bir değişim günlüğü ile iletişim döngüsünü kapatın.
Canny hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Teamdeck, kaynak planlama + zaman izleme + izin yönetimi özelliklerine sahip eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümüdür.
>> Kaynak yönetimi ve proje planlama yazılımı
>> Çalışan planlama + proje planlama ve bütçeleme + zaman izleme + zaman çizelgeleri + iş yükü + performans + uygunluk durumu yönetimi + kaynak tahmini özellikleri.
>> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir.
>> BT, finans, perakende, oyun, eğitim, medya ve kreatif sektörlerde kullanılmaktadır.
>> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum yardımı. Deneme sürümü için kaydolun.
teamdeck hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Kissflow Workflow, hem yapılandırılmış iş akışlarını hem de yapılandırılmamış iş akışlarını destekleyen önde gelen uçtan uca iş akışı yazılımlarından biridir.
Kissflow Workflow, hem yapılandırılmış iş akışlarını (durum yönetimi) hem de yapılandırılmamış iş akışlarını (BPM/süreç yönetimi) destekleyen önde gelen uçtan uca iş akışı yazılımlarından biridir. Kissflow Workflow, herkesin otomatik bir süreç ve proje panosu oluşturabileceği, durum akışını yönetebileceği ve iş konuları üzerinde birlikte çalışabileceği, hepsi bir arada akıllı ve kolayca entegre edilen bir platformdur.
Kissflow hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Yeni başlayanlardan, uzmanlara kadar herkese uyarlanmış sezgisel bir araç.
Görevleri planlamak için gelişmiş özellikler ve bunları gerçekleştirmek için gereken iş yükü.
Beesbusy iş birliğine dayalı, kullanımı kolay bir planlama aracıdır.
- Görevlerin planlanması basit bir Gantt çizelgesiyle gerçekleştirilir.
- Kaynak planlama, tüm kaynakları ve ilgili görevleri bir programda görüntüleyen bir görünümde yapılır. Bu görünüm, kaynakların işgal oranlarını göz önünde bulundurarak iş yükünü planlamanızı sağlar.
Her iki görünüm de çoklu proje modunda kullanılabilir.
Görevleri ve kaynakları planlayarak, gerçekçi programlar oluşturmanızı sağlayan kaldıraçları etkinleştirirsiniz.
Beesbusy hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Visual Planning, planlama uzmanları düşünülerek oluşturulmuş kapsamlı bir proje planlama ve programlama platformudur. Ücretsiz deneme sürümü için kaydolun.
Visual Planning, proje yönetimi sektöründekiler için optimize edilmiş, şirket üretkenliğini artırmaya yönelik en önemli organizasyon araçlarını sunan güçlü bir yazılım yönetimi çözümüdür.
Kullanıcılar, tam yelpaze özellikleriyle gerçek zamanlı olarak projeleri, vade tarihlerini, çalışanların iş yüklerini, raporları ve daha fazlasını tek bir platformda izleyebilirler.
Visual Planning'in özelleştirilmiş yazılım yapılandırmaları ve ayrıntı odaklı personeli sayesinde ekibinizi ve şirketinizi büyütmek mümkün olabilir.
Visual Planning hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
VOGSY, Google Workspace kullanıcılarının fiyat teklifinden tahsilata kadar proje yaşam döngüsünü Google tabanlı, kolay tek bir platformda planlamasını, izlemesini ve optimize etmesini sağlar.
VOGSY, proje yaşam döngüsünü planlamayı, izlemeyi ve optimize etmeyi basit, iş birliğine dayalı ve anlaşılır hale getirmek için Google Workspace ile yerel olarak entegre olur. Proje şablonları, akıllı kaynak önerileri ve Dokümanlar’da yerleşik otomatik teklif ve faturalarla tamamlanan otomatik Google Drive dosya yapısı ile hızlı ve kolay bir şekilde planlama yapın. Görevleri Gmail'den bile atayabilirsiniz. Ayrıca, gerçek zamanlı plan, bütçe, marj ve tamamlama verileriyle projelerin yolunda gitmesini kolayca sağlayabilir ve kârları en üst düzeye çıkarabilirsiniz.
VOGSY hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Özelleştirilebilir sürekli gelişim araçları, merkezi veri özellikleri ve gerçek zamanlı panolar. Hepsi tek bir uygulamada.
Minitab Engage, özelleştirilebilir sürekli gelişim araçları, merkezi veri saklama ve bakım ile gerçek zamanlı panoları harmanlayan bir çözümdür. İster daha fazla görünürlük, gözetim ve yönetişim yoluyla süreç iyileştirmeyi artırmak, ister en iyi sınıf araçları kullanarak ürün ve hizmetleri optimize etmek için olsun Minitab Engage, sürekli gelişim projelerini daha görünür, etkili ve kârlı hale getirmek için gereken her şeyi sağlar.
Minitab Engage hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Windows için İş Planı Yazılımı. Finansal projeksiyonunuzu ülke ve ekonomik sektöre göre oluşturun. Dil ingilizce
İş Planı Yazılımı. Bütçeler, mali değerlendirme ve ülkeye ve ekonomik sektöre göre nakit akışı dahil olmak üzere mali tahmin projeksiyonunu oluşturur.
Excel ve Word kullanır ve örnekler, vakalar ve referanslar içeren çevrimiçi bir kılavuza sahiptir. Projeniz PC'nizde, bulutta değil. Abonelik yok, sadece bir ödeme.
Ülkeler: tümü, Para Birimi: tümü, Arayüz ve raporlama dilleri: İngilizce, Fransızca, İspanyolca, İtalyanca, o Portekizce.
Intecplan hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü
Klient PSA, AppExchange’de KOBİ’ler için önemli Salesforce Professional Services (PSA) yazılımları arasında yer aldı.
Profesyonel hizmet projelerinizi baştan sona yönetmenin bir yolunu arıyorsanız, Klient PSA sizin için ideal. Satış ve hizmet sunma süreci boyunca müşterilerle kolayca iş birliği yapabilmeniz için en başından itibaren müşterilerle birlikte tasarlanmıştır.
Ayrıca, güçlü platformu sayesinde fiyat tekliflerinden sözleşmelere, zaman takibinden faturalandırma ve raporlamaya kadar proje yaşam döngünüzün tüm yönlerini izlemenize ve yönetmenize olanak tanır.
Klient PSA’nın işinizi nasıl değiştirebileceğini görmeye hazır mısınız?
Klient PSA hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Kaynak Yönetimi
- İş Birliği Araçları
- Çevik Metodolojiler
- Gantt/Zaman Çizelgesi Görünümü