18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Dövme Stüdyosu Yazılımı

Dövme Stüdyosu Yazılımı dövme dükkanlarının, salonların ve stüdyoların günlük operasyonlarını ve aktivitelerini otomatikleştirmesine imkân tanır. Dövme Randevu Sistemi veya Dövme Randevu Uygulaması olarak da bilinir.

Dövme profesyonellerinin randevuları, müşteri bilgilerini yönetmesini ve ön ödemeleri takip etmesini sağlayan takvim yönetimi yazılımı. TattooGenda hakkında daha fazla bilgi
Dövme profesyonellerinin randevuları, müşteri bilgilerini yönetmesini ve ön ödemeleri takip etmesini sağlayan takvim yönetimi yazılımı. Dövme müşterilerinize randevu listesi e-postaları, SMS anımsatıcılar gönderin, otomatik e-postalarda ödeme düğmesiyle ön ödeme isteyin, dövmesinin iyileşme durumunu sormak ve bir değerlendirme bırakmasını istemek için takip e-postaları göndererek müşterinize kendisiyle ilgilenildiğini hissettirin. Daha büyük bir stüdyoysanız tüm konuk sanatçıları ve konuk noktalarını takip edebilir, ödemeleri paylaştırabilir ve daha fazlasını yapabilirsiniz. TattooGenda hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Confirmations/Reminders
  • Bordro ve Komisyonlar
  • Çok Konumlu
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Müşteri Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Dövme salonunuz için anımsatıcılar içeren çevrimiçi rezervasyon ve ödeme sistemi. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
SimplyBook.me, profesyonel görünüm sağlayan ve tüm çevrimiçi gereksinimleri karşılayan piyasadaki en kapsamlı rezervasyon sistemlerinden birini sunmaktadır. İşletme tanıtımına, yapılan dövmeleri sergilemeye, randevu kabulüne, ürün, hediye kartı ve hizmet eklentileri satışına olanak tanıyan tam gelişmiş bir rezervasyon web sitesine veya kendi web siteniz üzerinden bir rezervasyon aracına sahip olursunuz. Müşterilerinizle iletişim kurabileceğiniz çok çeşitli pazarlama araçlarının yanı sıra dövme işletmenizi yoldayken bile yönetmenizi sağlayan bir Yönetici uygulaması da bulunmaktadır. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Confirmations/Reminders
  • Bordro ve Komisyonlar
  • Çok Konumlu
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Müşteri Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Kullanımı son derece kolay olan bu çevrimiçi planlama yazılımıyla dövme randevularını, iptalleri ve anımsatmaları otomatikleştirin.
Dövme stüdyonuzun sorunsuz çalışmasını sağlayacak çevrimiçi planlama yazılımıyla tanışın. Acuity, takvimi doldurmak ve angarya işleri ortadan kaldırmak için sahne gerisinde 7/24 çalışır. Dövme sanatçılarınızın ve konumlarınızın takvimlerini birbirinden bağımsız olarak özelleştirin ve müşterilerin tekrar gelmesini sağlayacak randevu türleri ayarlayın. Müşterilerin rezervasyon yaptırdığı andan itibaren Acuity, sizin yerinize otomatik olarak özelleştirilmiş onaylar gönderir, kısa mesaj yoluyla anımsatmalarda bulunur, müşterilerin randevularını kendi kendilerine değiştirmelerine imkan verir ve ödemeleri işler. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Confirmations/Reminders
  • Bordro ve Komisyonlar
  • Çok Konumlu
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Müşteri Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı, otomatik hatırlatma kısa mesajları kullanarak randevuya gelmeme oranlarını azaltmanızı ve hizmetler için ödeme almanızı sağlar.
Goldie (eski adıyla Appointfix), tüm mobil cihazlarınızla senkronize olan modern randevu defteridir. Goldie, randevularınızı zahmetsizce planlamanızı ve otomatik hatırlatma kısa mesajları sayesinde randevuya gelmeyenlerin oranlarını azaltmanızı sağlayarak hayatınızı biraz daha kolaylaştırır. Bu uygulama, tekrarlı müşteri tabanı olan tüm işletmeler için uygundur. Kağıt randevu defterinizi hemen değiştirin ve uygulamanın randevu hatırlatmaları göndermesine izin verin. Böylece müşterileriniz bir daha asla randevularını kaçırmaz. Goldie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Confirmations/Reminders
  • Bordro ve Komisyonlar
  • Çok Konumlu
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Müşteri Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Ovatu, en iyi fiyatlarla rezervasyon yapmaya yarayan birinci sınıf yazılımlardan biridir. İyi tasarlanmış randevu yönetimi araç kiti.
*60 gün ücretsiż deneme* Ovatu, satış noktası, hatırlatmalar, çevrimiçi rezervasyon seçenekleri, pazarlama araçları ve daha fazlası ile dünya standartlarında bir salon ve spa rezervasyon yazılımı sağlayıcısıdır Ovatu, tüm rezervasyon deneyimini markanıza göre özelleştirir ve daha fazla insanı uzun vadeli müşterilere dönüştürmeye yardımcı olur. Ovatu, her ay 7 milyon kişiye dünyanın her yerinde randevu ayarlamalarında yardımcı oluyor. Kuaförler ve güzellik sektörünün yanı sıra spor salonu, sağlık, tıp ve eğitim sektörlerinde yaygın olarak kullanılır. Ovatu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Confirmations/Reminders
  • Bordro ve Komisyonlar
  • Çok Konumlu
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Müşteri Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Takviminizle senkronize olan ve müşterilerinizin sizinle toplantı, randevu ve rezervasyon planlamasını sağlayan akıllı planlama aracı.
Web sitenize, sosyal medyanıza yerleştirebileceğiniz veya e-posta imzanıza sahip bir bağlantı paylaşabileceğiniz rezervasyon sayfası oluşturun. Rezervasyon sayfanızı size özgü hale getirmek için kendi logonuzu ve renklerinizi ekleyin. Sayfanızın tercümesini yapın ve anlatımı istediğiniz gibi özelleştirin. Özel sorular ekleyin ve randevular için müşterilerinizden güvenli bir şekilde veri toplayın. Müşterilerinizin sadece uygun olduğunuzda rezervasyon yapmasına izin vermek için Google, Outlook veya Apple takvimlerinizle iki yönlü senkronizasyon sağlayın. GVKY ve HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. Dakikalar içinde kurulum. Upvio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Confirmations/Reminders
  • Bordro ve Komisyonlar
  • Çok Konumlu
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Müşteri Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
SimpleSpa, işinizi geliştirmek için tasarlanmış en iyi çevrimiçi randevu yönetimi yazılımıdır.
SimpleSpa, randevularınızı yönetmenizi sağlayan, kullanımı kolay web tabanlı bir uygulamadır. Müşterilerinizin, müsait olmasanız bile randevularını sizinle rezerve edebilmelerini sağlar. Yanıt vermeye hazır ve net görünümlü randevu rezervasyon sayfaları, işletme web sitesi için rezervasyon düğmesi, E-posta randevu onayları ve hatırlatıcıları, çalışan planlaması ve çok daha fazlası ile eskisinden çok daha fazla randevu alın. SimpleSpa hesabınızı hemen alın. SimpleSpa hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Confirmations/Reminders
  • Bordro ve Komisyonlar
  • Çok Konumlu
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Müşteri Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
CatchApp Bookings, istediğiniz zaman çevrimiçi rezervasyon almanıza olanak tanıyan kullanımı kolay bir planlama aracıdır. Tak ve kullan. İş için tasarlanmıştır.
CatchApp Bookings, profesyoneller ve işletmeler için üretilmiş kullanımı kolay bir planlama aracıdır. Haftada ortalama 5 saat zaman tasarrufu sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Müşterilerinizin çevrimiçi rezervasyon sayfanızdan randevu almasını sağlayın. Yaygın olarak kullanılan tüm takvimlerle güçlü 2 yönlü senkronizasyon: Google, Microsoft ve Apple. Müşterileriniz için farklı hizmetler, konumlar ve uygunluk durumu sunan sınırsız sayıda benzersiz rezervasyon sayfası oluşturun. Planlama dehası - 14 günlük ücretsiz denemenizi başlatın. CatchApp Bookings hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Confirmations/Reminders
  • Bordro ve Komisyonlar
  • Çok Konumlu
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Müşteri Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
İşletmelerin randevuları yönetmesine, ödemeleri işlemesine, bildirim almasına ve takvim oluşturmasına yardımcı olan üst düzey rezervasyon sistemi.
Calendesk, üst düzey bir çevrimiçi rezervasyon sistemidir. Calendesk ile rezervasyonlar alınabilir, ödemeler işlenebilir, giriş sayfaları oluşturulabilir ve müşterilere profesyonel düzeyde otomatik hizmet sunulabilir. İstikrarlı gelir sağlamak için peşin ödemeleri ve abonelikleri kullanın. Faturalandırmayı otomatikleştirmek, manuel çalışmayı daha da azaltır. E-posta ve metin mesajları gönderin, ilgi çekici bültenler oluşturun, içerik paylaşın ve anında mesajlarla harekete geçmeyi teşvik edin. Calendesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Confirmations/Reminders
  • Bordro ve Komisyonlar
  • Çok Konumlu
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Müşteri Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi