Türkiye Yerel ürünleri göster
111 sonuç
Türkiye Yerel ürün
UserGuiding, destekli turlar ve interaktif kılavuzlar ile ürün, müşteri başarısı ve UX (kullanıcı deneyimi) ekiplerinin kullanıcıları alıştırmasına yardımcı olur. Kodlama içermez. UserGuiding hakkında daha fazla bilgi
Çoğu kullanıcı, ilk 14 gün içinde bir ürünün tam değerini anlamakta zorlanır ve belki de hiçbir zaman anlayamaz. Bu nedenle, interaktif adım adım yönergelerle ürünün benimsenmesini ve kaybın azaltılmasını sağlayan, kodlama içermeyen kullanıcı katılımı platformu UserGuiding oluşturuldu. Kullanıcılarınızı yönlendirin ve uygulamanızdan ayrılmadan okuyabilecekleri yardım makaleleri görüntüleyin. En iyi kısmı nedir? Sürükle ve bırak arayüzü sayesinde, hepsini pahalı olmayacak şekilde ve hiç teknik uzmanlığınız olmadan yapabilirsiniz. UserGuiding hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Hızlı kullanıcı katılımı sağlamanın en hızlı yolu. Daha fazla müşteriyi dönüştürün ve müşteri tutma oranını artırın. Userflow hakkında daha fazla bilgi
Hızlı kullanıcı katılımı sağlamanın en hızlı yolu. Kullanıcı katılımını artırmak istiyorsunuz ancak geliştiricileriniz meşgul. Dönüşüm oranınız bundan olumsuz etkileniyor. Userflow, tüm ekibinizin kod kullanmadan özelleştirilmiş uygulama içi anketler, turlar ve kontrol listeleri oluşturmasını sağlar. Daha fazla müşteriyi dönüştürün ve müşteri tutma oranını artırın. Userflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. Walnut.io hakkında daha fazla bilgi
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. By using Walnut to create personalized and failure-free demos for their clients, sales professionals can increase their conversion rate while collecting valuable insights to improve their sales process. Grow your bottom line dramatically with powerful demos like Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis, and numerous other industry leaders. Schedule your free demo today. Walnut.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Drive activation and reduce time to value with Intercom’s code-free and contextual product tours and multi-channel messaging campaigns.
Drive activation and reduce time to value with Intercom. Onboard new users and help customers find value in your product quickly with code-free and contextual product tours and multi-channel messaging campaigns. Prompt new users with an in-product survey upon sign-in to identify their goals, guide them through a personalized tour based on this data, and follow up with engagement messages - inside your app and out - to ensure they’re getting value, taking action, and keep them coming back. Intercom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Knowledge engagement software enabling teams to access, collaborate across, and draw upon their organization¿s collective intelligence.
Bloomfire is the leader in knowledge engagement, delivering an experience that connects teams and individuals with the information they need to excel at their jobs. Our cloud-based knowledge engagement platform gives people one centralized, searchable place to engage with shared knowledge and grow their organization¿s collective intelligence. For more information or to schedule a demo, visit www.bloomfire.com. Bloomfire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Accelerate software adoption with Pendo's Digital Adoption Solution. Deliver training inside software, where work actually gets done.
Accelerate software adoption with Pendo. Deliver training inside software, where work actually gets done. Increase employee self-sufficiency and improve performance with contextual, customized product walkthroughs that users can explore and revisit at their own pace. Optimize your in-product training anytime without the need for technical resources. Remove friction and accelerate business results by embedding tool tips and in-app support wherever employees are struggling. Pendo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Appcues makes it easy to measure and improve product adoption—without a developer.
Appcues makes it easy to measure and improve product adoption—without a developer. The no-code platform empowers non-technical teams to track and analyze product usage, and publish beautiful in-app onboarding tours, announcements, and surveys, in minutes. Appcues is trusted by thousands of innovative product-led businesses around the world, including Amplitude, Yotpo, Pluralsight, MongoDB, Codepen, and SquareSpace. Appcues hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
The Thought Industries platform helps companies improve trials, onboarding, and product adoption with interactive online training.
Scale your customer onboarding and training with the award-winning Thought Industries platform. Reduce your time-to-value with effective product onboarding, trials, and training. Improve your product stickiness by embedding your fully white-labeled learning site into your software. With Thought Industries, you can build, deliver, monetize, measure, and manage your entire customer training lifecycle in one end-to-end suite from trial through advocacy. Thought Industries hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimliliği ve ilgiyi artırmaya yönelik, olarak teknolojinin kullanıcılar tarafından benimsenmesini ve kullanılabilmesini sağlar.
Whatfix, kurumsal işletmelere ve Fortune 500 şirketlerine yazılımların benimsenmesini sağlamalarında, lansman süresini azaltmalarında, çalışan verimliliğini artırmalarında ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerinde yardımcı olan, dünyadaki en güvenilir dijital benimseme platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
WalkMe pioneered the Digital Adoption Platform (DAP) to transform the user experience in today's overwhelming digital world.
WalkMe pioneered the Digital Adoption Platform (DAP) to transform the user experience in today's overwhelming digital world. Using artificial intelligence, analytics, engagement, guidance and automation, WalkMe's transparent overlay assists users to adopt and to adapt swiftly to any enterprise software and utilize the full potential of their digital assets. WalkMe software is used by more than 2,000 companies globally, including over 30 percent of Fortune 500 companies. WalkMe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Web-based software for businesses that helps create step-by-step tutorials for websites or applications.
Web-based software for businesses that helps create step-by-step tutorials for websites or applications. iorad hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Userpilot helps product, UX & customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Code-Free.
Userpilot helps product, UX and customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Build beautiful, personalized and highly customizable experiences on top of your product to pave the way to Aha!. Quickly improve onboarding for new signups, trigger interactive tips when it's relevant and help users understand the value, all without writing any code. Userpilot also helps you Increase user retention, and stimulate feature discovery as your product evolves. Userpilot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Analytics solution that analyzes customer behavior to streamline processes across campaign management, conversion tracking, and more.
Amplitude is a leading web and mobile analytics solution with cross-platform user journey tracking, user behavior analysis and segmentation capabilities. Go beyond metrics like pageviews and clicks. See every path users take in a single view and zoom in to understand the context and intent behind their actions. Answer complex product questions like, which activities keep users coming back? What is the impact of your latest release? Amplitude's Behavioral Platform does the heavy lifting. Amplitude hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Userlane offers a code-free DAP solution, tailored for organizations willing to accelerate software adoption and support.
You roll out software. You drive change. You want to support your users. We help you do it faster. Userlane is the fastest and most intuitive way for enterprises to guide and support their users in any web-based software application, in real-time. Provide every user with exactly the information they need, help them be productive from day one, and gain visibility into user behavior and engagement trends. By doing so, you will ensure fast product adoption, save time & costs. Userlane hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Heap quickly surfaces friction or drop off points in multi-step digital journeys, so teams can make impactful product improvements.
Heap helps digital experience owners quickly surface blind spots where users struggle or drop off in multi-step digital journeys, so that product and marketing teams know where to make the most impactful improvements to the digital product or website. Heap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Cloud-based experience management platform helps organizations capture, analyze, and act on customer feedback to improve brand value.
Medallia, the pioneer and global leader in experience management and engagement, helps everyone from the frontline to the C-Suite become customer-aware with actionable insights that keep customers coming back, spending more, and evangelizing your organization. Our cloud-based platform captures the broadest and deepest spectrum of solicited and unsolicited feedback data and serves up intelligent insights to help guide employees' daily decision-making. Medallia Experience Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Integrated into your SaaS applications, Lemon Learning personalized walkthroughs drive software adoption and users engagement.
Deploying new features? Migrating to new tools? Setting up new business processes? The Lemon Learning Digital Adoption Platform helps your employees in a fun, interactive and personalized way with their web applications (Salesforce, Workday, Oracle, SAP, etc.). The result: a significant reduction in support costs and less frustration with your software. Lemon Learning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
GuideCX® is a client onboarding platform for internal and customer teams that provides a transparent implementation process.
GuideCX is a client onboarding and project management platform that makes it simple to invite, guide, and engage internal and customer teams. Task automation, transparent project views, and easy access to tasks and status updates through the portal, email, or mobile app keep your client at the center of every project. GuideCX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Enterprise software that automates multi-cloud, on-prem, and edge operations with a central self-service management UI.
Kubermatic Kubernetes Platform (KKP) helps enterprises successfully drive digital transformation by automating their cloud operations anywhere. KKP enables Operations and DevOps teams to centrally manage VMs and containerized workloads across hybrid-cloud, multi-cloud, and edge environments with an intuitive self-service developer and operations portal. Kubermatic Kubernetes Platform is open source. Kubermatic Kubernetes Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
FlowShare® documents every step you take in any software, then delivers a branded process manual you can use to train your staff.
FlowShare is a one-of-a-kind documentation tool that runs in the background, automatically documenting every action you take, creating step-by-step guides for your staff to train themselves on complex tasks and processes. It's fast, gets your documentation done in just hours, instead of days or weeks, works with any type of software on Windows and saves time and money training staff. You get easy to share accurate information with all of your guides looking great - no matter who creates them! FlowShare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Web Cloud Software (SaaS) for the management of training activities.
Jforma is a Web Cloud Software (SaaS) for the management of training activities, designed for training organizations and companies. With Jforma you can manage funded projects and catalog courses, videoconferencing lessons, courses for students, company training, safety courses, courses for apprentices, seminars, distance learning (Fad), internships and internships. Jforma hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Minerva's AI is the easiest way to capture and share clickable instructions for anything on the internet.
Minerva's AI empowers you to effortlessly create interactive guides for your SaaS platform. By embedding Minerva's Launch Center, you can make interactive guidance available when and where your users need it. Guides can include autogenerated screenshots and video. Minerva hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Web tabanlı uygulamalar için hepsi bir arada ürün benimseme platformu. Dönüşüm ve elde tutma oranını artırmak için güzel tanıtım deneyimleri oluşturun.
Product Fruits, web tabanlı uygulamalar için kodsuz bir ürün benimseme platformudur. Adım adım yönlendirerek ve üründen nasıl değer elde edileceğini göstererek geniş ölçekte kullanıcı kazanmayı sağlar. Güçlü özellik seti; interaktif ürün turları ve adım adım kılavuzlar, püf noktaları ve araç ipuçları, tanıtım kontrol listesi, uygulama içi duyurular, geri bildirim pencere öğesi, can simidi düğmesi ve tam entegre bir bilgi tabanı içerir. Müşteriler daha yüksek dönüşümler elde eder, müşteri kaybını ve açılan destek bileti sayılarını alır. Product Fruits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
An intelligent no-code platform to improve funnel conversions, deliver amazing product experiences and redefine app growth.
Netcore's No-code Product Experience suite helps your mobile app users navigate through the app and perform key tasks seamlessly. The no-code contextual nudges & walkthroughs deliver compelling user experiences by guiding users across their app journey. To optimize and deliver user-preferred experiences, A/B testing provides insights for the product teams. The robust segmentation engine allows brands to run experiments or display nudges at a personalized user segment level to fuel app growth. Netcore hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Product Analytics and Innovation to understand the digital customer journey across devices, and build better ones.
Countly is a product analytics solution and innovation enabler that helps organizations track product performance and user journey and behaviour across mobile, web, and desktop applications. Ensuring privacy by design, it allows organizations to innovate and enhance their products to provide personalized and customized customer experiences, and meet key business and revenue goals. Countly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Candu is a no-code builder for SaaS applications.
Product and growth teams use Candu to build UX, like onboarding checklists and announcements, using their own app’s components. So, instead of using pop-ups, Candu components embed natively into your app and look just like hard-coded UI. Candu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
VisualSP is an in-app Digital Adoption Platform (DAP) for enterprise apps that increases user adoption while decreasing support tickets
VisualSP help system provides a Microsoft Azure-based in-context, digital adoption platform that is made available as an overlay on top of your enterprise web applications such as Microsoft 365, Dynamics 365, Salesforce, ServiceNow and custom web applications. It encourages learning by doing with contextual and just-in-time training. Organizations benefit from the reduced burden on support teams, increased ROI from enterprise tech investment, faster onboarding, and increased productivity. VisualSP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Rocketlane is a customer onboarding software that helps teams hit project goals, shorten time to value & deliver a 5-star experience.
Do you know that 70% of new customers churn in the first 90 days after the deal is closed? Reasons: delay in time-to-value, poor experience & slow implementation.?? Rocketlane is a digital adoption platform for high-touch software implementation projects. It uniquely combines project management, communication and collaboration to improve visibility across projects, fast-forward value realization & deliver a 5-star customer experience. Start your free trial today. Rocketlane hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
SmartKarrot is an integrated Customer Success and Product Success Platform.
SmartKarrot is a modern, intelligence-driven customer success platform. We help B2B organizations to manage and grow their customer portfolios.   Customer-centric enterprises and SMBs across industries use it to grow their NRR by driving successfully: onboarding, adoption, engagement, retention, renewal, upsell, and revenue growth at scale. SmartKarrot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Make simple, step-by-step website walkthroughs for onboarding and converting every user.
Digital adoption software you'll ADORE! Build instant, interactive walkthroughs with Nickelled and see why we're different: Transparent pricing -- Unlimited monthly active users -- Code-free guides and launchers -- 100% free trial! Nickelled hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Best-in-class software adoption platform to transform the way your users work with their digital technology.
BrainStorm QuickHelp is a digital adoption platform for mid-size and enterprise organizations to help users become more proficient with their software. QuickHelp is an unparalleled learning solution that combines content expertise with a highly personalized approach to change management, getting users and their technology on the same team, preventing user frustration, alleviating IT workloads, and helping organizations reach their digital adoption goals. BrainStorm QuickHelp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
ClickLearn automates the process of creating training material and documentation for increased ROI and adoption of business software.
The ClickLearn solution saves time and ensures digital adoption by automating the process of creating and updating training material and documentation. Click through your processes and ClickLearn records these to produce step-by-step instructions, virtual assistance, e-learning, and process videos - truly supporting any learning scenario. With a single click, you can produce a complete learning portal in more than 45 languages. ClickLearn hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Intellum helps large brands and fast-moving companies increase revenue and decrease support costs through education.
The Intellum platform provides all of the tools a company needs to create, manage, track, improve and scale highly-personalized learning experiences to large customer, partner, and employee audiences. Easily combine learning, knowledge base, customer success, support, sales, and marketing initiatives into a single destination. Utilize engagement tactics like notifications, recommendations, certifications, mobile, chat, and gamification to create the ultimate learning experience for your users. Intellum Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Newired, kullanıcılara günlük yaşamlarında kullanmaları gereken yazılımlar konusunda yardımcı olarak süreç ve görevlerde rehberlik eder.
Dijital dönüşümü yalnızca giderek daha fazla yazılım kaynağının uygulanması olarak görmek sadece anlamsız olmakla kalmaz, aynı zamanda moral bozucu deneyimlere de yol açabilir. Bu kaynakları memnuniyetle ve verimli bir şekilde benimseyeceklerinden emin olmak için kullanıcıları göz önünde bulundurmamız gerekir. Dijital benimseme çözümü veya platformu olarak Newired, günlük yaşamlarında kullanmaları gereken çok sayıda yazılım konusunda kullanıcılara yardımcı olan bir araçtır. Newired hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Spekit is the #1 digital adoption & enablement platform. Help your team learn while working in the tools they already use.
Spekit is an in-app learning and digital companion that helps employees learn their tools and navigate process changes by accessing answers and enablement resources in real-time, everywhere they work. Built by sales ops professionals for growing & remote teams, Spekit blends the sophistication of a modern digital adoption platform with the simplicity of a contextual knowledge base for a lightweight yet powerful solution to continuous employee training. Spekit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
OnScreen is the Top Agile Digital Adoption Platform for SAP or Any Web-Application like Salesforce, Dynamics, Oracle, even custom apps.
Top agile Digital Adoption Platform for SAP or Any Web-based or Enterprise Application like Salesforce, SuccessFactors, Ariba, Dynamics, etc. even custom apps. OnScreen real-time Walkthroughs provide business users in enterprise organizations with the confidence to complete any task regardless of system or process complexity. Fortune 500 companies use OnScreen to Improve Onboarding and Training effectiveness. OnScreen is So Simple for Authors to Create and Manage Content in minutes. OnScreen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Ansys Cloud is a cloud-based computing solution that provides access to on-demand HPC in the cloud.
Access Ansys Cloud anywhere, anytime to obtain endless simulation capabilities compatible with most Ansys solvers. Powerful, easy-to-access HPC cloud solution will change the way you think about simulation. Unlike other simulation cloud solutions, Ansys Cloud is simple to set up and navigate, will not break your workflow and does not require cloud experts to operate. Ansys Cloud is all about Workflow, Performance, Support. Ansys Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
With AI and social learning, Trivie helps employees retain workforce learning and provides unprecedented visibility into the learning
Trivie is a Learning as a Service platform to measure, manage, and enhance knowledge. We do this by merging brain science, AI-based reinforcement learning, and robust analytics to help employees remember what they need to know to do their jobs more effectively while giving companies powerful analytics to measure and manage their knowledge assets. Trivie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Helping businesses optimize the value of enterprise software with the Adopt platform, unrivalled analytics and people-first approach.
AppLearn is a pioneering digital adoption company that aligns technology and people to bring certainty to enterprise software investments. The AppLearn Adopt platform enhances any business application with frictionless communications, resources and guidance for users. Its intelligent data dashboards and integrated analytics not only optimize and evidence organization-wide adoption, but the cost savings and productivity gains that drive business forward. Adopt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
tts performance suite is the most complete software solution for digital adoption and performance support.
tts performance suite is the market leading software solution used by enterprises & organizations across the globe, including Fortune 500 companies. Our Digital Adoption Solution (DAS) is the only one designed for a company-wide transformation and supplies your employees at digital workplaces with precisely the information they need for their day-to-day work when dealing with new applications, technologies and processes. tts performance suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Turn new users into power users with self-serve onboarding, personalized product tours, and feature announcements. No code required!
Lou is the easiest way to create engaging in-product experiences. Scale user onboarding effectively with Lou product tours, drive product adoption with Lou feature announcements, trigger helpful hints, and more all without writing a line of code. Choose from one of our expert templates, customize to look built in house, & launch in minutes. No code required. Visit louassist.com to create your free account. The average Lou user goes live within one hour from signing up! Lou hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
CrowdPower is a simple automation platform that can onboard new users, reduce churn, keep your customers informed, and so much more.
You’re getting signups, but not enough conversions. It’s hard to get your customers back on board after they churn and there’s no way to reach out automatically when someone needs help. It takes too much time to send personalized emails for every customer that signs up or has an issue. CrowdPower helps put your growth on autopilot by sending automated email marketing campaigns with behavior-based segmentation built for onboarding, feature announcements, review requests, and more. CrowdPower hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Build fully personalized user onboarding experiences without writing a single line of code.
Build fully personalized user onboarding experiences without writing a single line of code. Kompassify is a digital adoption platform with features including tailored multi-choice onboarding to increase activation rate with real-time insights. An onboarding progress bar and checklist allows for greater user engagement and simplification of task management. Kompassify also provides announcement widgets to update users on newly released features through onboarding and written feedback. Kompassify additionally allows for in-app product tours to help users best understand the product. Kompassify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Apty is the World's Fastest Growing Digital Adoption Platform, Trusted by Fortune 500 Companies for its intuitiveness and efficiency.
Apty is a Digital Adoption Platform that helps enterprise optimize their business processes. Successful digital adoption involves both guiding people through new critical software applications and proactively pushing them to complete new processes. Only Apty combines the power of on-screen guidance with the time-saving automation of proactive process compliance. Apty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Drive deeper software adoption with Stonly. Build interactive guides & tours that adapt to each employee or customer, with no code.
Drive deeper software adoption with Stonly. Build interactive guides and tours that adapt to each employee or customer, easily with no code. Train employees to use software more powerfully, and to follow your company’s best practices. Personally onboard new users at scale, and increase product adoption. Create interactive checklists to keep everyone on task and moving in the right direction. See why 1,000’s of companies trust Stonly as their digital adoption platform. Stonly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Deliver hyper-realistic and impactful learning experiences on any enterprise software.
Assima is the #1 systems training platform powered by the world's only 4x patented cloning technology. Create hyper-realistic and editable simulations for any enterprise application. Empower employees to practice, master, and embrace business processes. Our clients include: #1 largest company in the world #1 and #2 largest health insurance companies in the US #1 largest defense contractor in the world #1 and #2 largest retailers in the world #1 largest bank in Europe Assima hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Chameleon is a platform for better user onboarding, and a tool to help software people drive increased product engagement.
With Chameleon, teams can quickly build, test, and deploy in-product tours using a WYSIWYG editor. It is simple to implement on any website or webapp (a few lines of code) and automatically collects analytics to enable a data-driven approach to improving user onboarding. Chameleon hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Master Training. Embrace Change. In-flight training that provides real-time guidance on any web-based technology platform.
LEARN SIMPLY. WORK CONFIDENTLY. Technology should always make life easier. How we learn to use it should be easy, too. With JumpSeat, you can learn seamlessly and work confidently without even getting out of your chair. JumpSeat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim
Centralpoint is recognized by Gartner in MQ as a DXP; used for enterprise grade Intranets, KM, DM, Extranets, and Data Mining
Centralpoint by Oxcyon ranks in Gartner's MQ for Digital Experience Platforms and integrates with AD/SAML empowering secure member based access for intranets, and partner/client extranets. Centralpo int aggregates disparate data (structured and non) including data mining, metadata enrichment in which to enhance it's federate search for all users based on role. Centralpoint is typically used for enterprise grade Knowledge management, Intranet and Extranet solutions of its 350+ clients. Centralpoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kullanıcı Katılımı
  • Self Servis Araçları
  • Kitle Hedefleme
  • Lansman Yönetimi
  • İçerik Oluşturma
  • Bağlamsal Rehberlik
  • Uygulama İçi Eğitim