15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Perakende POS Sistemi Yazılımı

Perakende POS Sistemi Yazılımı yazarkasa ve stok takibini otomatikleştirdiği için perakende mağazalarının günlük operasyonlarında vazgeçilmezdir.

14 sonuç

İşletmelerin ürün kataloglarını, müşterileri, siparişleri, teklifleri, tasarımı, takibi ve daha fazlasını yönetmesine yardımcı olan kullanımı kolay bir B2B hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ticaret platformudur. DJUST hakkında daha fazla bilgi
DJUST yeni nesil bir B2B ticaret çözümüdür. Dijital B2B'de karmaşık olan her şeyi DJUST basitleştirmiştir. Önde gelen markaları ve şirketleri güçlü ve kullanımı kolay bir API önceliklendirme platformuyla desteklemektedir. Modüler bir arayüz ve kullanıma hazır çözüm sayesinde işletmeler, sorunsuz bir dijital deneyim sağlayarak daha hızlı kârını artırıp büyüyebilir. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione ve Seafoodia, Yack ve daha birçok seçkin müşteri, dijital ticaretlerini modernleştirme ve yeni bir platforma geçme konusunda DJUST'a güveniyor. DJUST hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
Müşteriye dönük vitrin, dahili sipariş yönetim sistemi ve POS özelliklerine sahip bulut tabanlı bir mücevher onarım atölyesi platformu. Reshyne hakkında daha fazla bilgi
Reshyne iyi bir mücevher tamirhane yazılımıdır. Müşterilere kullanıma hazır ve özelleştirilebilir özelliklerle önceden yüklenmiş tam hizmetli sanal onarım atölyesi sunun. Onarım süreci hakkında size tam görünürlük sağlayan güçlü bir sipariş yönetim sistemi ile verilerinizin gücünü ortaya çıkarın. Kuyumcu ekibiniz genelinde işleri atayın veya mevcut satıcılarınız ve ortaklarınızla iş birliği yapın: tamamı Reshyne platformu aracılığıyla mümkün. Reshyne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
Güçlü iş yönetimi araçlarına ve analizlere erişim olanağı sunan bulut tabanlı satış noktası yazılımı. Kullanımı basit, kurulumu kolay. Poster POS hakkında daha fazla bilgi
Poster; kafeler, restoranlar ve mağazalar için tablet ve tarayıcı tabanlı bir satış noktası yazılımıdır. Poster'ın sunduğu çok yönlü satış noktası uygulaması sayesinde müşteri hizmetini kolaylaştırabilirsiniz: Siparişler doğrudan mutfağa gönderilir, garsonlar promosyon ve indirimleri doğrudan uygulayabilir ve tüm verileriniz hemen işlenir. Yönetim konsolu veya Poster Boss uygulaması sayesinde tüm siparişlerinizle ilgili istatistik ve raporlara erişin. 15 dakika içinde kurulum ayarlarını yaparak zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Poster POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
Bu bulut tabanlı ePOS, konumlar ve kanallar genelinde envanter yönetimini, çalışan yönetimini, satış raporlama ve muhasebesini merkezileştirir.
Lightspeed ePOS ve temassız ödemeler, çok kanallı sadakat, gelişmiş e-ticaret çözümü gibi özellikleri sayesinde perakende işinizi geleceğe hazır hale getirin. Envanterinizi, müşterilerinizi, çalışanlarınızı ve satışlarınızı dizüstü bilgisayarınızdan, iPad'inizden veya cep telefonunuzdan yönetin. Tüm ödeme yöntemlerini kabul edin, mağazada ve çevrimiçi ödeme süresini kısaltın. Entegre satın alma kataloglarını kullanarak zamandan tasarruf edin. Maliyetleri ve eski envanteri takip ederek ve düşük stok uyarılarını otomatikleştirerek, işinizi büyütmek için veriye dayalı kararlar alın. Lightspeed Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
Küçük ve orta ölçekli kiralama şirketleri için hepsi bir arada kiralama yazılımı.
Booqable, küçük ve orta ölçekli kiralama işletmeleri için hepsi bir arada kiralama yazılımıdır. Ayda 29 $’dan başlayan fiyatlar ve kullanımı kolay özellikler ve planlarla, günlük iş akışınızı iyileştirmek ve web sitenizden çevrimiçi rezervasyonları kabul etmek için ihtiyacınız olan her şeye sahip olacaksınız. Booqable ile daha iyi kiralama deneyimleri sunarak zaman kazanan 2.000’den fazla işletme sahibine katılın. Hemen canlı demo alın veya ücretsiz deneme sürümünü başlatın. Booqable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
Web tabanlı araç gereç kiralama yazılımı ve mobil uygulamaları. Her araç gereci tek tek takip eden kiralama çözümüdür.
EZRentOut, her bir araç gereci tek tek izlemeyi sağlayan kiralama yazılımıdır. Araç gereç kiralamalarını POS, WebStore ve müşteri portalı ile yönetin. Araç gereçleri verimli bir şekilde kiralayarak ve hizmet dışı kalma sürelerini en aza indirerek ROI’yi artırın. Kullanımı son derece kolaydır, ayrıca mobil uygulamalar sayesinde hareket halindeyken işlemler yapılabilir. EZRentOut hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
Son tüketici için çevrimiçi alışverişe olanak tanıyan entegre web ve mobil mağaza vitrini içeren bulut tabanlı iPad satış noktası.
Bindo, fiziksel mağazanıza anında e-ticaret çevrimiçi mağaza vitrini sunan tamamen mobil, bulut tabanlı bir iPad POS (satış noktası) sistemidir. Tüm ağır işleri yapar. Bir barkod tarandığında ürünün ne olduğunu belirtir. Müşteri eklendiğinde sadakatini izler. Bir ürün azaldığında satın alma siparişi oluşturur. Bindo bir POS'tan daha fazlasıdır, mağazayı organize eden ve kârlılığı artıran 360 derecelik bir perakende çözümüdür. Bindo POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
Perakende POS sisteminizi basit bir satış cihazından satış asistanına dönüştürün. LS Central; Microsoft Dynamics 365 Business Central’ı genişleten ve böylece POS ve ERP (kurumsal kaynak planlaması) işlevselliğini tek bir tümleşik sistemde sunan hepsi bir arada bir yazılım çözümüdür. Personeliniz her POS’tan ürün ayrıntılarına ve stok kullanılabilirliğine erişebilir, müşteriler için ürün sipariş edebilir ve kişiselleştirilmiş hizmet ve ürün önerileri sunabilir. Çalışan sayısı 50’den fazla olan, birden fazla konuma sahip perakendeciler veya perakende zincirleri için idealdir. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
ikas küçük ve orta ölçekli işletmeler ile girişimcileri göz önünde bulundurarak geliştirilmiş bir e-ticaret platformudur.
ikas küçük ve orta ölçekli işletmeler ve girişimciler için özel olarak tasarlanmış yenilikçi bir e-ticaret platformudur. Kullanıcı dostu ara yüzü sayesinde, kullanıcıların herhangi bir teknik bilgiye ihtiyaç duymadan kolayca çevrimiçi bir mağaza oluşturmasına olanak tanır. Ayrıca, gelişmiş özellikleri sayesinde ürünlerin uluslararası düzeyde pazar yerleri, fiziksel mağazalar ve markanın e-ticaret web sitesi dahil olmak üzere çeşitli kanallar aracılığıyla sorunsuz bir şekilde satılmasına olanak tanır. ikas hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
Enlite POS, kuru temizlemecilerin daha üretken, uygun maliyetli ve verimli hale gelmesi için bulut tabanlı, özelleştirilebilir bir yazılımdır.
Enlite POS, özellikle tek merkezle veya birden fazla şubeyle faaliyet gösteren kuru temizlemeciler için üretilmiş bulut tabanlı, özelleştirilebilir bir satış noktası yazılımıdır. Enlite POS, kuru temizlemecilerin üretkenliği artırmalarına, pazarlama yapmalarına, müşteri çekmelerine ve elde tutmalarına ve insan hatalarını ortadan kaldırmalarına yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Enlite POS ile işletme sahipleri, herhangi bir PC veya tabletten işlerini tam olarak kontrol edebilir; böylece giyim eşyası teslimatının gerçek zamanlı takibi de dahil olmak üzere müşteri siparişinin her yönünü izleyip yönetebilirler. Enlite POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
Dutchie’nin teknoloji platformu, dispanser işlemlerini düzenleyerek kenevir ticaretini destekler ve kenevirin herkes için daha erişilebilir olmasını sağlar.
Dutchie dispanserleri desteklemeye yönelik satış noktası, e-ticaret, ödemeler gibi çeşitli yasal uyumluluk teknolojisi çözümlerini içermektedir. Sınıfının en iyileri arasında yer alan müşteri desteğiyle tanınan Dutchie’nin çalışanları, dispanser iş akışını basitleştirmeyi ve işleri büyütmeye yardımcı olmayı amaçlar. Entegre kasa ve envanter yönetimi araçları, işlemlerin her gün yasal uyumluluğunu sağlar. Dutchie, Kuzey Amerika’daki kenevir perakendecilerine yazılım çözümleri sunarak yılda 14 milyar dolar tutarında işlemleri kolaylaştırmaktadır. Dutchie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
Uygun fiyatlı iPad kiosk. Baltık bölgesindeki en büyük fast food, iş öğle yemeği ve marketler ona güveniyor.
Uygun fiyatlı iPad kiosk. Baltık bölgesindeki en büyük fast food, iş öğle yemeği ve marketler ona güveniyor. Dserve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi
Özel sipariş ve onarımları yöneten hepsi bir arada takı POS’u (satış noktası).
Özel sipariş ve onarımları yöneten hepsi bir arada takı POS’u (satış noktası). Jewel360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Satış Raporları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Dokunmatik Ekran
  • İade İzleme
  • Fiyatlandırma Yönetimi