156 sonuç
Wrike, kurumsal düzeyde güvenlik, 400’den fazla uygulama entegrasyonu, Gantt çizelgeleri, takvimler, Kanban ve daha fazlasına sahip uzaktan yönetim yazılımıdır. Wrike hakkında daha fazla bilgi
20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği Wrike, güçlü bir uzaktan izleme ve yönetim yazılımıdır. Tamamı kurumsal düzeyde güvenlikle korunan Gantt çizelgeleri, senkronize takvimler, Kanban panoları, zaman takibi, gerçek zamanlı güncellemeler ve otomatik atama ile işleri yoluna koyun. Wrike’ı 400’den fazla uygulama ve Adobe Creative Cloud ile entegre edin, böylece her gün güvendiğiniz araçları kullanmaya devam edebilirsiniz. İş akışınızı özelleştirin ve e-posta, toplantı, değerlendirme ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
ISL Light uzaktan destek yazılımı, uzaktaki bir bilgisayarı veya mobil cihazı kontrol etmenizi sağlar. Platformlar arası, güvenli, hızlı, özelleştirilebilir. ISL Light hakkında daha fazla bilgi
ISL Light, herhangi bir bilgisayar veya mobil cihazdan herhangi bir Windows, Mac veya Linux bilgisayarına saniyeler içinde erişmenizi ve kontrol etmenizi veya mobil cihaz kullanıcılarına geçici teknik destek sunmanızı sağlayan web tabanlı bir uzaktan masaüstü çözümüdür. Platformlar arası, güvenli, yüksek hızlı ekran paylaşımı, bulut tabanlı veya şirket içi lisans. Zengin özelleştirme seçenekleri, yazılımı kendi kurumsal kimliğinize göre yeniden markalamanıza ve gelişmiş güvenlik önlemlerini uygulamanıza olanak tanır. ISL Light hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Ekibinizin iş sistemlerine, bulut uygulamalarına, varlıklarına ve kaynaklarına uzaktan erişimi 10 dakikada güvenli bir şekilde sağlayın. Tüm özellikleri 14 gün ücretsiz deneyin. GoodAccess hakkında daha fazla bilgi
GoodAccess uzaktan çalışanlarınızı, uygulamalarınızı, veri merkezlerinizi, bulutlarınızı ve ofislerinizi 10 dakikadan kısa sürede tek bir güvenli sanal ağa bağlar. Çalışanlarınız, üçüncü taraf bir aracının trafiğini kolayca izleyebileceği endişesi duymadan, güvenli olmayan WiFi bağlantı noktalarından uzaktan çalışabilir. GoodAccess, internetten ayrık bir güvenli ağ çevresi oluşturur. Böylece şirket sistemlerini gizler ve herkese açık internetin doğasında bulunan tehditlerden korur. GoodAccess hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
2014, 2015, 2016 yıllarında Gartner Magic Quadrant Lideri olan Nlyte, dünyadaki en büyük ve en sofistike DCIM uygulamalarına sahiptir. Nlyte DCIM hakkında daha fazla bilgi
BT ekipleri, kritik altyapıyı otomatikleştirmek, yönetmek ve riskten arındırmak için Nlyte’ı uygular. Nlyte; veri merkezi, colo, edge ve buluttan fiziksel ve sanal bilişim, altyapı, yazılım ve IoT varlıklarını keşfeder, yönetir ve raporlar. Varlık, güç ve enerji izleme ve yönetimi Nlyte’ın kapsamında yer alır. Varlık yaşam döngüsü; kapasite yönetimi, ya olursa planlaması, tahmini analizler, iş akışı ve BT, BMS (iş yönetimi çözümü) ve kritik BI (iş zekası) sistemleriyle alışılmışın dışında entegrasyonu içerir. Nlyte DCIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
RemoteCall, temsilcilerle müşteriler arasında köprü oluşturan bulut tabanlı bir uzaktan destek çözümüdür. İstemci bilgisayarlarını, mobil cihazları ve kamera üzerinden bağlantıyı destekler. RemoteCall hakkında daha fazla bilgi
RSUPPORT’un devrim niteliğindeki uzaktan hizmet teknolojisiyle işinizi bilgisayarlarınızdan, mobil cihazlarınızdan, web sitelerinizden ve uygulamalarınızdan geliştirin. Amiral gemisi ürünlerimizden olan RemoteCall WebViewer, etkileyici hızı, güvenilirliği ve güvenliği nedeniyle finans ve eğitim alan kuruluşların yanı sıra her türlü şirket, hükümet, kamu kuruluşu, üretici tarafından beğenilmiş ve övülmüştür. RemoteCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Cloud-based suite of cybersecurity solutions that help businesses identify, analyze and remediate threats on a unified platform.
Cloud-based suite of cybersecurity solutions that help businesses identify, analyze and remediate threats on a unified platform. Malwarebytes for Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Cybersecurity application for IT administrators to prevent data breaches, covering a suite of devices, networks, and applications.
ESET Endpoint Security software is a cloud-based and on-premises application for internet security and malware protection. It has a global user base that comprises businesses of every size. Cloud sandbox technology enables users to protect their mobile devices, laptops, and desktops against ransomware, zero-day attacks, and data breaches. It features file, bot, and mail protection, along with remote device management, virtualization security, firewall set-up, and web control. ESET Endpoint Security hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty.
LiquidPlanner is a project management solution for teams that want to plan, predict, and perform beyond expectations. It’s a new way to align your people, projects and priorities to ensure the right people are working on the right things at the right time. Predictive scheduling dynamically adapts to change and manages uncertainty, so you always know in real-time when work will be done. Rated the best software for complex projects by PC Magazine, smarter planning is a click away. LiquidPlanner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
A complete Mobile Device Management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory, and security of Apple devices.
Jamf Pro is a complete device management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory and security of Macs, iPads, iPhones and Apple TVs. Designed to automate device management while driving end-user productivity, Jamf Pro is the EMM tool that delights IT pros and the users they support by delivering on the promise of unified endpoint management for Apple devices. The IT experience you want is within reach. Request a free trial and become an IT superhero today. Jamf Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
GoTo Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, GoTo Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Central hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Atera is the ultimate all-in-one remote RMM Software solution for MSPs and IT Professionals. Try Atera for Free Today!
Atera offers the complete Remote Monitoring and Management (RMM) Software for MSPs and IT Professionals of all sizes. Atera includes everything you need in one integrated solution: Remote monitoring, PSA, help desk, ticketing, remote access, patch management, billing, reports, popular 3rd party integrations and so much more! Atera's disruptive pricing model allows users to pay a fixed and transparent monthly cost that includes unlimited devices and endpoints. Try Atera for free today. Atera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Easy to use and affordable remote control and remote IT administration tool for Windows, Mac, and Linux platforms.
Dameware is synonymous with affordable, reliable, and safe remote support software. SolarWinds offers two remote support solutions: on-premises or cloud based. Dameware Remote Everywhere (DRE) is the fast, simple, and lightweight cloud-based version designed to help IT professionals respond to and solve issues quickly. Dameware Remote Support (DRS) is an affordable and easy-to-use on-premises software designed to simplify and accelerate remote IT administration tasks. Dameware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Get at-a-glance up/down status and performance info for network devices, servers, storage and wireless - in the cloud or on-premises.
WhatsUp Gold is the Network Monitoring Software that allows you to track performance information for network devices, servers, storage and wireless - whether in the cloud or on-premises. Expand your management tool kit by adding proactive monitoring for network traffic, applications, virtual environments and device configurations all through the same intuitive interface. Automatically discover and map your entire network and use customized dashboards to get the information you need to streamline WhatsUp Gold hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Powerful cross-platform backup and disaster recovery that leverages the public cloud to enable a comprehensive data protection strategy
MSP360 Managed Backup. Simple. Reliable. MSP360 Managed Backup is an easy-to-use backup solution with centralized management, monitoring, and reporting. The platform is natively integrated with AWS, Wasabi, Backblaze B2, and Microsoft Azure to enable best-in-class data protection for Windows, Linux, macOS, VMware, Hyper-V, Microsoft 365, and Google Workspace. MSP360 Managed Backup hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Thousands of MSPs seeking greater profitability use Kaseya VSA RMM software to automate IT. Start your free trial!
Increase efficiency and cost savings, while having complete visibility into your IT environment with Kaseya VSA. Powerful automation allows you to automate common IT processes with over 500 out of the box scripts. Get real-time visibility to the patch status of the devices in your IT environment and discover and manage on/off-network endpoints. Remote Control enables MSPs to remotely troubleshoot and manage end user endpoints regardless of their location. Kaseya VSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud is an open directory platform for secure, frictionless access from any device to any resource, anywhere. JumpClouds mission is to Make Work Happen, providing simple, secure access to corporate technology resources from any device, or any location. The JumpCloud Directory Platform gives IT, MSPs, VARs/Distributors, security operations, and DevOps a single, cloud-based solution to control and manage employee identities, their devices, and apply Zero Trust principles. JumpCloud Directory Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Pulseway is an award-winning, all-in-one Remote Monitoring & Management (RMM) platform for MSPs & Internal IT departments. Try it free!
Pulseway Remote IT Monitoring & Management (RMM) is trusted by over 10,000 customers worldwide. Increase efficiency, security and cost savings, while having complete visibility and control over your IT environment from any device closest to you. Monitoring is no longer a drama - you just monitor and instantly respond to server issues as soon as they arise. Pulseway hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
FunctionFox provides simple yet powerful project management tools that allow you to keep multiple projects on track. Try a free demo.
With over 20 years of experience in helping creative companies succeed, FunctionFox provides simple yet powerful project management tools that allow you to keep multiple projects on track, forecast workloads, and reduce communication breakdowns. Stay on top of deadlines through project scheduling, task-based assignments, Gantt charts, and comprehensive reporting. We understand your industry, and can tailor FunctionFox to fit your needs. Try a free demo, and let us help you stay creative. FunctionFox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
New Relic is the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools
New Relic One empowers engineers with a data-driven approach to planning, building, deploying and running software. Offering the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools, New Relic helps engineers get past the what to uncover the why. This improves uptime, reliability and efficiency to deliver exceptional customer experiences that fuel growth. Uncover the why with New Relic. New Relic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
NinjaRMM is NinjaOne’s powerful easy-to-use RMM, offering all the features, flexibility, and power MSPs need.
NinjaRMM is NinjaOne’s powerful easy-to-use RMM, offering all the features, flexibility, and power MSPs need in a fast-to-setup, easier-to-use package. NinjaRMM gives you complete visibility into and control over your Windows, Mac, and Linux servers, workstations and laptops as well as virtual machines, and networking devices. Our centralized, policy-based management approach puts automation at the center of your endpoint management strategy. NinjaRMM is built for the way MSPs work. NinjaOne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
PRTG Network Monitor’ı denemek için 300.000 neden: Bu, her gün bu ürüne güvenen kullanıcıların sayısıdır. Neden hemen denemeye başlamıyorsunuz?
Ödüllü ve geniş kapsamlı izleme çözümü PRTG Network Monitor ile tanışın. BT altyapısında olup biten her şeyle ilgilenir. Kullanımı kolay ve sezgisel bir arayüzün yanı sıra olağanüstü müşteri desteği sunar. PRTG, her boyutta ağa ölçeklenir ve büyüyen ağlara sahip müşterilerin PRTG’yi kullanmaya devam edebilmeleri hayatlarını çok kolaylaştırır. Ayrıca, genel ağ kalitesini optimize ederken, kritik kesintileri önleyerek açık bir şekilde maliyet tasarrufu sağlar. PRTG Network Monitor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. GoTo Resolve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Rescue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Automate is the only RMM platform in the industry developed by an MSP for MSPs to automate IT service delivery & drive revenue growth.
ConnectWise Automate, formerly LabTech, is a leading global provider of remote monitoring, management (RMM), and automation software for today's IT service providers. Whether you're an experienced IT managed service provider (MSP) or an hourly rate one-man shop, Automate can help you significantly improve your operational productivity and efficiency by leveraging the power of IT automation. Start your free trial today! ConnectWise Automate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Şirketler, ekipler ve serbest çalışanlar için takip ve süre izleme yazılımı.
Monitask, ekibiniz genelinde üretkenliği, verimliliği ve sorumluluğu artırmak için çalışan izleme çözümleri sunmaktadır. Gelişmiş ekran görüntüsü ve etkinlik monitörlerinin yanı sıra süre izleme özellikleri, ekiplerin ellerindeki göreve odaklanmasını sağlar. Yazılım güçlü olmasına rağmen hafif, kullanımı basit ve kolaydır. Ayrıca yöneticiler ekiplerini her zaman, her yerde takip etmek için herhangi bir cihazdan kontrol panellerine de erişebilmektedir. Monitask'a kaydolun ve hemen zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Monitask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
PDQ Deploy is the best way to automate your remote management. Update software, deploy scripts, and make configuration changes.
Automate your remote monitoring and management with PDQ Deploy. Select the software you want to deploy (we have a pre-built library of over 200), specify which machines require updates, and set a preferred schedule for deployment. PDQ Deploy will automatically and silently apply updates — all without bothering end users. PDQ Deploy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Getscreen.me perhaps the simplest and most convenient remote access software for administration, technical support and work from home.
Getscreen.me is a cloud-based software for administration, technical support and remote work that allows consumers to access and manage their PCs and Macs remotely from any device, including iOS / Android. Through the use of modern web technologies Getscreen.me provides a fast and secure connection and lets you access your remote computers directly via the web, with no software installation required. Getscreen.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Monitor and manage mobile and desktop devices in the cloud through a secure dashboard.
Monitor and manage mobile and desktop devices in the cloud through a secure dashboard. Cisco Meraki hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Monitor and analyze your employees company-wide whether they are in the office or working remotely.
Veriato Cerebral Employee Monitoring software provides unmatched visibility into the online and communications activity of your employees and contractors. Cerebral (previously Veriato 360) is the system of record, presenting detailed, accurate, and actionable data for use in incident response, high-risk insider monitoring, and productivity reporting. Cerebral can be deployed On-prem, in the Cloud or through an MSP provider. Veriato Cerebral hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Naverisk is an All-in-One RMM, PSA, and service desk for managed service providers (MSPs) and IT service teams.
Naverisk is a robust All-in-One IT services platform for MSPs and IT Pros. Naverisk combines RMM, Service Desk, PSA and 100% free Data Protection into a single powerful solution. Our excellent global 24x7 support also means you can get real time help when you need it. Naverisk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Pandora FMS will show you all kinds of real-time metrics of your network elements through SNMP.
Combine the collection of traps and the storage and centralization of logs to be able to see at any time what is happening in your infrastructure. Whether routers, switches, AP's or any other element such as web servers, proxies or databases. Centralize and unify the access to information and get detailed 24x7 alerts of everything that happens in your organization. Pandora FMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
N-able N-sight RMM is a complete solution that makes remote access, management, ticketing, and billing easier for MSPs and IT Pros
N-able N-sight RMM (formerly N-able RMM) is a complete remote monitoring and management platform designed to make managing, maintaining, and protecting IT assets easy for IT service providers, MSPs, and in-house IT professionals. From a single web-based dashboard, you get fast access and support tools, robust remote monitoring and management with patch management and drag & drop automation included, and ticketing & billing. N-able N-sight RMM is built for those who need to do more and earn more N-sight hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Ücretsiz deneme sürümü alın. Çalışan izleme, uzaktan yönetim ve veri kaybı önleme. Mobil uygulama sayesinde çalışanları hareket halindeyken izleyin.
Teramind, çalışanların ve uzak kullanıcıların davranışlarını izlemek için bilgisayar izleme ve veri kaybı önleme yazılımı sağlar. Yazılım şüpheli faaliyetleri tespit edebilir, olası tehditleri tespit edebilir, üretkenliği optimize edebilir ve mevzuata uygunluğu sağlayabilir. Dahili RDP (uzaktan masaüstü kontrolü), gerçek zamanlı uyarılar ve günlükler. İşletmenizin güvenli ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak için uyarı, engelleme, kilitleme ve daha fazlası gibi otomatik eylemler gerçekleştirin. Android mobil uygulaması ile çalışanları hareket halindeyken izleyin. Teramind hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Cloud-based management platform to monitor and control WiFi networks. It integrates with Express WiFi by Facebook to monetize WiFi.
Tanaza WiFi Cloud is a comprehensive platform for IT professionals to monitor and manage WiFi access points from the cloud. Tanaza allows Service Providers to improve their efficiency levels by enabling them to manage remotely all the WiFi network structure. Tanaza integrates with Express Wi-Fi by Facebook, a best in class platform to generate revenue over WiFi networks ONLY in emerging countries. Discover how to generate more revenue with Express WiFi and Tanaza. TANAZA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Next-generation Apple device management for macOS, iOS, iPadOS, and tvOS.
We’re Kandji: the Apple device management and security platform that empowers secure and productive global work. Through advanced automation and thoughtful experiences, we’re bringing much-needed harmony to the way admins, end-users, and global teams work today and tomorrow. Kandji hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Secure remote monitoring and management made easy. Find and fix issues faster than ever, from anywhere, with Auvik.
Troubleshoot network issues fast, from anywhere, with Auvik's cloud-based network monitoring and management software. Secure remote access to network devices, real-time network mapping, automated config backups, and deep traffic insights means complete network visibility and control. With 50+ pre-configured and customizable alerts, network issues will never catch you by surprise again. Auvik hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Automox is a cloud-based patch management platform - modern cyber hygiene to raise the world's security confidence.
Cloud-native and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT and SecOps can quickly gain control and share visibility of on-prem, remote and virtual endpoints without the need to deploy costly infrastructure. Automox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Site24x7 is a user-friendly RMM tool for MSPs to manage customers' IT resources from a single platform, anytime and anywhere.
Site24x7 provides a comprehensive solution for remote monitoring and management of diverse client environments, including endpoints, websites, networks, servers, applications, and cloud. Create customized dashboards, NOC views, and business views highlighting all the critical metrics. With features like white-labeling, multi-tenancy, customizable roles and permissions, and detailed reports and service level agreements, Site24x7 helps you manage your customer accounts with ease. Site24x7 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Enterprise-grade monitoring and performance/load testing solutions for websites, web applications, infrastructure, APIs, and more.
Dotcom-Monitor provides performance monitoring and load/stress testing solutions to help ensure availability, functionality, uptime, and scalability of your websites, web applications, APIs, and IT infrastructure. With enterprise-grade website monitoring and performance testing capabilities, Dotcom-Monitor provides all the features your your teams need, such as testing in real browsers, real-time dashboards and alerts, global locations, point and click scripting, and third-party integrations. Dotcom-Monitor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
The N-able N-central® remote monitoring and management platform is designed to make managing complex IT networks simple.
The N-able N-central® remote monitoring and management platform is designed to help managed services providers handle complex networks with ease. With extensive automation and in-depth configurability options, security features like antivirus, endpoint detection and response, patch management, and integrated backup, N-central is built to help MSP businesses efficiently manage intricate networks from one easy-to-use platform. N-central hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Teamdeck, kaynak planlama + zaman izleme + izin yönetimi özelliklerine sahip eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümüdür.
Projelerini daha hızlı tamamlamak ve sağlıklı bir ekip yapısına sahip olmayı sürdürmek isteyen işletmeler için kaynak planlamasını + süreleri izlemeyi + izin yönetimini sağlayan eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümü. Elektronik çizelgelere, manuel izlemeye, zahmet çekmeye gerek kalmaz. Yedi günlük ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın. teamdeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Easy-to-use employee monitoring that works on PC, Mac, iOS, Android & Chromebook. Track productivity on remote and/or office employees.
InterGuard is an easy-to-use remote employee monitoring software that lets you track productivity, investigate HR issues, monitor web browsing and get alerted to insider security threats. InterGuard is installed directly onto the employees device (PC, Mac, iOS, Android, Chromebook, Virtual Desktop) and keeps monitoring even when the employee is working from outside the office. Perfect for managing remote employees. InterGuard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Syncro is the integrated business platform for running a profitable MSP. Enjoy PSA, RMM and remote access in one affordable package.
Syncro is the integrated business platform for running a profitable MSP. Enjoy PSA, RMM and remote access in one affordable package. PLUS! Integrations to 50+ MSP and business tools you also love and use amp your efficiency even more. Syncro pricing is refreshingly simple—one flat fee for all RMM, PSA, and remote access features. Unlimited endpoints, no contracts, no minimums. Onboarding with Syncro is fast and free. Our bulk agent installer can have you up and running on all Syncro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Büyük BT sistemlerini kontrol edin ve performans ve kullanılabilirliklerini en üst düzeye çıkarın.
Kurumsal BT ortamları, yüzlerce ve binlerce cihaz, uygulama ve hizmetten oluşur. Bu tür alanları yönetmek, yalnızca karmaşıklıkları nedeniyle değil, aynı zamanda boyutları nedeniyle de zordur. Paessler PRTG Enterprise Monitor, büyük ortamların BT operatörlerine her şeyi izleyen, kullanımı kolay bir çözüm sunmakla kalmayıp, aynı zamanda bir BT ortamının belirli yönleri için çok sayıda ayrıntılı bilgi ve veri üreten bir çözüm olarak tasarlanmıştır. PRTG Enterprise Monitor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
BLACKbox enables SMEs with centralized data storage with data loss, theft prevention & remote access
Every company possesses digital assets. Data in the form of accounting or ERP data, Non-Disclosure Agreements with your customers to protect their intellectual property, Sensitive company secrets, or confidential data. Continuity is lost if this data is lost. Leakage or theft of sensitive data exposes the company to significant liability. BLACKbox enables enterprises to prevent data loss and theft from servers, laptops, desktops, tablets, and smartphones. BLACKbox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Cloud-based RMM for patching, app deployment, endpoint management, reporting and IT support that's free for the first 100 endpoints
Action1 is the #1 secure and easy-to-use cloud RMM tool that’s free for the first 100 endpoints. It delivers policy-based patching and deployment of OS and third-party software, provides real-time visibility into vulnerabilities and IT assets, and includes a built-in remote desktop compliant with modern privacy laws. With Action1 RMM, internal IT teams and MSPs get a modern and secure alternative to legacy on-premises solutions that do not function in hybrid workforce environments. Action1 RMM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Make it easy for employees to work remotely from any location or device in a secure environment with solutions from VMware & Softchoice
Make it easy for employees to access all their files and applications and work remotely from any location or device in a secure and scalable environment with solutions from VMware and Softchoice. We can help you set up, manage, secure, and optimize IT performance for your remote workforce using VMware solutions. Explore how solutions like VMware Horizon 7 and Workspace ONE can make your IT staff more efficient, save your company money, and maximize your companys end user experience. Workspace ONE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
SysTrack, BT destek ekiplerine ortamları ve son kullanıcı deneyimleri hakkında net bir görünürlük sunan BT izleme çözümüdür.
Son kullanıcı deneyimini ve iş verimliliğini etkileyebilecek her konuda veri toplayan ve analiz eden gelişmiş izleme ve yönetim çözümü. SysTrack, doğrudan çalışma alanından CPU, RAM, bellek gibi verileri ve 10.000’den fazla başka veri noktasını yakalar. Bunlar daha sonra SysTrack tarafından analiz edilir ve BT tarafından maliyetleri düşüren ve operasyonları optimize eden sayısız şekilde kullanılır: yardım masası biletlerini azaltmak, fazla ve eksik tedariki belirlemek, MTTR’yi (ortalama onarım süresi) azaltmak ve daha fazlası. SysTrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi
Intelligent Security and Data Analysis: Easily understand and manage whats happening inside and outside your Google Domain.
GAT Labs makes it easy to secure and manage Google Workspace, Chrome and any web application accessed through your Google Workspace account. When combined with Google Cloud Identity it is the ONLY tool set that can give you the same level of oversight and protection for your Google Workspace users, no matter where they work from, as they get on the LAN behind the firewall. With ActiveID for Chrome it provides the first truly zero-trust environment for Google Workspace. GAT Labs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • MSP'ler (Yönetilen Hizmet Sağlayıcıları) İçin
  • Düzeltme Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Uyarılar
  • BT Varlık Yönetimi
  • Yama Yönetimi
  • Ağ İzleme
  • Dağıtım Yönetimi