44 sonuç
Wrike, kurum yönetiminizi güçlendirmenize yardımcı olmak için panolar, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları ve raporlar içeren iş birliği platformudur.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği iş yönetimi platformudur. Wrike’ın hepsi bir arada yazılımı ile belgelerinizi merkezileştirin ve kurum yönetiminizi geliştirin. Özel panolar, Gantt çizelgeleri ve Kanban panoları ile projede şeffaflığın keyfini çıkarın. Paydaşlarınızı gelişmelerden haberdar edebilmek için “@” etiketiyle belirtme ve paylaşımlı ekip takvimlerini kullanarak güncellemeleri paylaşma özelliklerinden yararlanın. Verilerinizi bir araya getirmek, değerli içgörüler sağlamak ve potansiyel risk alanlarını belirlemek için otomatik raporları kullanın. Tamamını Wrike ile yapabilirsiniz. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Complete payables automation, eliminating the manual processes related to paying suppliers and partners.
The world's leading payables automation solution, for accounts payable and global partner payments. Eliminating 80% of manual payables work and accelerating financial close by 25%. Tiplati enables you to onboard suppliers, partners and freelancers with ease, eliminate invoice entry with fast OCR processing and make global payments to 190 countries in local currency. Also includes global tax compliance, 2 & 3 way PO matching, multi-entity support and ERP integrations and accounting systems. Tipalti hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Athennian’s entity data management software is used by hundreds of top law firms and in-house legal teams, to manage their entity data.
Athennian’s entity data management software is used by hundreds of top law firms and in-house legal teams, to manage all their entity data within a single platform. Athennian is the only modern, cloud-based entity management platform, helping you to centralize registration, governance, ownership, tax, and compliance data for entities. Athennian hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Manage, organize, track, and service your important entities in one secure solution with EntityKeeper. 833-229-3806.
EntityKeeper simplifies the way you manage entities, org charts and filing requirements across your organization. Our comprehensive platform enables you to easily access real-time entity and compliance information, customize data fields, manage critical deadlines with notifications, like filing/tax dates, and create in-depth org charts. Additionally, Corporate Services eliminates the need to manually govern entity filings, such as forming an entity, corporate documents for closing and more. EntityKeeper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Manage your entities the way you want with the VobeSoft dynamic business software. Create your custom dossiers the way you need them.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! VobeSoft hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
We're creating a new standard in global HR, enabling every business to access better payroll, tax, benefits and compliance solutions.
Remote helps companies of all sizes employ global teams for a low flat rate. We handle payroll, taxes, benefits, options, and compliance in countries around the world. With legal and HR experts in every country, Remote offers an easy-to-use solution for your global team while providing the strongest protections for your intellectual property. Whether you want to establish a new branch or employ a single person in a different country, Remote's global employment solutions have you covered. Remote hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Scanmarket, tedarik ve hukuk uzmanlarının ihtiyaçlarından kaynaklanan ve kullanılmak üzere üretilen yazılım çözümleri sunar.
Scanmarket, yalın bir tasarımda gelişmiş işlevler sunan bir S2C (tedarik düzenleme) yazılımıdır. Scanmarket’in S2C çözümü, tedarik uzmanına satın alma faaliyetlerini son kullanıcının ihtiyaçları doğrultusunda düzenleme imkanı sağlar. Kullanıcı tarafından benimsenmesini sağlamak için uzmanlar yoluyla yardım sunmaktadır. Kullanışlı bir şekilde tasarlanan teknoloji sayesinde tedarik işlevlerinizi dijitalleştirin. Symfact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Net bir şekilde görselleştirilmiş organizasyon yapısı ve kapsamlı arama özelliğiyle şirket kayıtlarını zahmetsizce yönetin.
ContractZen’in kuruluş yönetimi yazılımı yasal, kurumsal veya küresel kuruluş yönetim sistemi arayanlar için uygun bir çözümdür. Net şekilde görselleştirilmiş organizasyon yapısı ve kapsamlı arama özelliğiyle tüzel kişilikleri ve şirket kayıtlarını zahmetsizce yönetin. İştirak bilgilerini (ör. kurumsal yapı, mülkiyet, hisse sayısı, yönetim kurulu üyeleri, denetçiler ve tedarik sahipleri) hem yerel hem de küresel kuruluşlar için güncel tutun. ContractZen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk.
Deel, uluslararası işletmeler için küresel uyumluluk ve yönetim çözümüdür. Yeni yurtdışı kuruluşlar kurmaya gerek kalmadan 150’den fazla ülkede istihdam gerçekleştirin. Deel ile şirketler, teknoloji destekli self servis bir süreç kullanarak 150’den fazla ülkede bordro işlerini hallediyor ve yerelleştirilmiş yasal sözleşmeler oluşturuyor. Deel, çalışmanın geleceği için tasarlanmış modern bir İK ve bordro platformudur. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
A cloud-based HCM compliance portfolio that is as an extension of your current payroll or other business planning technology.
ADP SmartCompliance is a cloud-based HCM compliance portfolio that is as an extension of your current payroll or other business planning technology. SmartCompliance aims to help you reduce the regulatory compliance burden for your organization, with a combination of technology and service. The platform is completely integrated, yet each module can be purchased individually. The goal is to bring you the workforce compliance processes you need now, with room to expand as your needs change. ADP SmartCompliance hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Orchestra delivers streamlined equity management so your company can create engaged employees & investors.
Orchestra provides equity management software for growth companies & businesses with many stakeholders, enabling them to create engaged employees & investors. Orchestra provides better visibility with a single source for your ESOP employees and investors to easily view and manage their holdings in the business. Ensure your share registry and cap table are accurate and compliant, and easily communicate with investors and ESOP holders on one platform. Orchestra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Legal Suite offers solutions for Corporate Legal Departments and for Law Firms.
Legal Suite provides legal practice management solutions. Legal Suite is a member of the Septeo Group, a major technology player serving legal professionals, real estate managers, and IT departments ; Septeo deploys its expertise around the world to 120,000 users. Legal Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Web-based applications developed for public works and community development departments for tracking permits, work orders and more.
Complete cloud-based applications for tracking employees, equipment, projects, and activities for public works and community development, including work, asset, stormwater and fleet management, code enforcement, and permit and license management. iWorQ's applications allow agencies to create and schedule work, build custom work templates, print management reports, and create custom reports. iWorQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Management and monitoring of subsidiaries, shareholders, shareholdings, mandates, and delegation of authority
Organizations are defined by the entities within them. The DiliTrust Governance suite allows corporate management of these entities, and the Entities module allows legal counsel to easily monitor subsidiaries and shares while centralizing all data relating to legal activities. The Entities Module enables simultaneous reports on subsidiaries/subsidiary shares/legal interests and shareholdings and all data circumstances of interest in one single entity. DiliTrust Governance Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Corporify is a Legal Entity Management & Corporate Housekeeping Platform
Corporify is a European based cloud-based platform to run corporate housekeeping and legal entity management. The Platform and Portal provide users with a market-leading solution for communicating with investors, board members and Corporify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Lextree simplifies legal entity management for you. Lextree is a comprehensive solution for legal entities.
Lextree simplifies legal entity management. Lextree is a comprehensive solution for legal entities. Org Charts: Visualize corporate structure automatically Easily navigate & explore. Officers & Directors: See all the officers and directors for each entity; see all entities for each officer or director. Jurisdictions: Manage jurisdictions & requirements. Lextree clients manage legal entities in over 80 countries and 5 continents. Documents: Store corporate documents & records. Lextree hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Mission Control is a Project Management and Professional Services Automation SaaS trusted by thousands of companies worldwide.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a singular stack giving your business a complete, customer-centric view of your business on the world's #1 cloud platform from Salesforce. The platform has hundreds of cool features to support your task, time, resource, finance and project management. Mission Control hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Filejet is an entity formation and maintenance software platform to organize, automate, and secure, business entity compliance.
Filejet is the only entity formation and maintenance software platform in the U.S. that provides an organized, automated, and secure environment for businesses to form and maintain business entity compliance. Filejet is a SaaS platform that is quickly becoming the industry technology leader in entity management and compliance. Our competitors rely on too much manual intervention from their users leading to countless hours dedicated to tedious filings and paperwork. Filejet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Knowliah's software organizes and leverages insights from your legal and operational information, contracts and corporate documents.
Knowliah is the #1 software to organize and leverage insights from your legal and operational information, contracts and corporate documents. We support legal departments with their Contract Lifecycle Management, Claims & Litigation Management, Legal Entity Management, Legal Matter Management and Information & Knowledge management. Gartner has recognized Knowliah as a Representative Vendor worldwide for its AI-based Enterprise Legal Management & Corporate Legal Matter Management Solutions. Knowliah hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
UniCourt provides real-time API access to court data for entity management and tracking, litigation tracking and business intelligence.
UniCourt is a leader in making court data more accessible and useful with our Legal Data as a Service (LDaaS). We provide real-time API access to AI normalized state and federal (PACER) court data to Fortune 500 companies and AmLaw firms for entity tracking, litigation tracking, business intelligence, legal analytics, case research, investigations, underwriting, machine learning models, and more. UniCourt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Streamline your entity management with a global one-stop solution.
Klea is a combination of technology (a cloud-based ISO certified workflow tool) & optional services for multinationals to get corporate secretarial matters (such as annual general meetings, officer changes, legalisations and UBO filings) done efficiently worldwide. Klea is available as a SaaS or with support of dedicated legal operations managers and collaborative lawyers in 80+ countries. Top Fortune 100 companies and global leaders trust Klea. KLEA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Centralize and Manage Information Across Your Provider Agency
MediSked Connect centralizes and manages information in order to transform service delivery across provider agencies with simple modules for scheduling, billing, individual plans and outcomes, reporting, and documentation. Comply with the 21st Century Cures Act using the integrated Electronic Visit Verification (EVV) solution including mobile capabilities. Connect ensures that staff time is focused where it belongs – on improving the lives of individuals. MediSked Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Diligent Entities helps organizations centralize, manage and report on their corporate record; creating a single source of truth.
Diligent Entities (formerly Blueprint OneWorld) helps your organization centralize its corporate record securely, ensuring that your team are able to access, manage and report on entity information anytime, anywhere, and on any device. The ROI of Diligent Entities solutions was 318% over three years, according to a new Total Economic Impact™ of Diligent Entities commissioned study, conducted by Forrester Consulting on behalf of Diligent. Diligent Entities hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Mevcut en uygun maliyetli RSU yönetimlerinden biriyle öz sermayenizi artırın. Upstock, her aşamada tüm şirketlerin RSU’lara erişebilmesini mümkün kılmaktadır.
En iyi teknoloji şirketlerinin %75’i hisse senedi opsiyonları yerine RSU’ları (sınırlı hisse senetleri) tercih ediyor. Artık siz de Upstock.io hisse senedi hizmeti ile bunu yapabilirsiniz. Beş yıl boyunca en iyi hukuk uzmanlarından bazılarıyla birlikte çalışma sonucunda zaman alıcı ve maliyetli öz sermaye işlemleri otomatik hale getirilmiştir. Bunun nedeni, büyük hayallerin mütevazı başlangıçlardan ortaya çıktığı ve ölçeği ne olursa olsun tüm şirketlerin ekiplerine mümkün olan en iyi hisse senedi planını sunabilmesi gerektiğine duyulan inançtır. Upstock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Automate your SMSF administration through direct-connect data feeds, tax statements and bulk-processing corporate actions.
Australia’s first cloud-based SMSF administration solution offering zero-touch features, bulk processing, tax statement automation, access to over 200 data feeds directly from the source, providing: - time-saving automated preparation of tax; - bulk process of entities and corporate actions, automate income generation and store documents all in one place; - single view of your clients SMSFs and SMSF performance from any device; and - up to date information to share between your team and clients. Class Super hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
The Global HR Platform built for your global & diverse teams. It's international payroll, benefits, and compliance - simplified.
Skuad is a Global HR Platform that enables companies to hire & pay anyone, anywhere. With Skuad, you can easily employ contractors & employees in over 160 countries, compliantly. Our platform allows you to: - instantly onboard new hires anywhere in the world - run global payroll securely and with a single click - stay 100% compliant with local employment laws - manage benefits, work permits, timesheets, and more. Skuad hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Trust and corporate administration software for entities such as trusts, companies, foundations, funds and limited partnerships.
Trust and corporate administration software for entities such as trusts, companies, foundations, funds and limited partnerships. TrustQuay 5Series hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Worldwide Legal Entity Management and Compliance Software System for Large Corporations and Financial Institutions.
A Corporate Compliance and Subsidiary Management Software System fully-integrated with powerful functionalities and features designed for large corporations and financial institutions meeting the stringiest legal and regulatory requirements across various jurisdictions. From highly specific corporate subsidiaries management tasks to the automation and production of legal documents, regulatory forms and filings, EnGlobe is one complete solution for enterprise-wide deployment EnGlobe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
CSC's Entity Management solution generates reports based on entity tracking data and creates and stores documents for team use
CSC is an Entity Management solution which generates reports based on entity tracking data and creates and stores documents for team use. CSC Entity Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Solution for enterprises that comes with functionality for financial accounting, hierarchical relationships, and sales planning.
Solution for enterprises that comes with functionality for financial accounting, hierarchical relationships, and sales planning. Plex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Computershare provides a collaborative solution to handle compliance, maintain tax sufficient structures, and reduce corporate risk.
Computershare provides a collaborative solution to handle compliance, maintain tax sufficient structures, and reduce corporate risk. Computershare GEMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Entity Management solution that provides client management and audit history functionality that stores confidential documents.
Entity Management solution that provides client management and audit history functionality that stores confidential documents. IncParadise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Entity Management solution that assists with adhering to legal compliance and storing of documentation with communication features.
Entity Management solution that assists with adhering to legal compliance and storing of documentation with communication features. Group Vision Web hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Entity management solution that comes with task and reminder features, organization workflow management, and document automation.
Entity management solution that comes with task and reminder features, organization workflow management, and document automation. Legalinc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Entity Management solution that comes with secure file storage, billing functionality, and a compliance calendar with reminder settings
Entity Management solution that comes with secure file storage, billing functionality, and a compliance calendar with reminder settings Harbor Compliance hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
SaaS and on-premise enterprise CMDB software solution based on historizied configuration items.
SaaS and on-premise enterprise CMDB software solution based on historizied configuration items. Versio.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
With CRES Legal Entity Management, you can easily maintain legal entity structure and automatically visualize their relationships
CRES Legal Entity Management offers an automated solution for managing your legal entities so that you can easily maintain legal entity structure, ownership, investments, assets, issues, and documents in a centralized location. CRES hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Database Agent Job Monitoring and Management for SQL Server
Managing agent jobs for SQL Server across multiple servers and instances is difficult without the right tools. Failing jobs that do not complete on time can slow performance, cause added down time, and result in data loss. SQL Enterprise Job Manager monitors and manages SQL Server agent jobs and Windows tasks. The familiar calendar layout makes it easy to view status, manage details, and review history for any job or instance in your environment. SQL Enterprise Job Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Weagree is a leading contract creation and end-to-end contract lifecycle management solution (CLM) accelerating legal service delivery.
Weagree is a leading contract creation and end-to-end contract lifecycle management (CLM) solution that includes contract automation, contract-projects management, contract approval workflows, e-signing, contract-tasks management, contracts repository, legal entity management, and contract monitoring and reporting. It is an AI-driven tooling that facilitates contract management for all types of contracts, simple or highly complex. User-friendliness is key – no-code, fast implementation. Weagree Wizard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Centralize Care Management Tasks
Coordinate brings all the elements of HCBS case management together in a person-centered way while offering configurable, easy-to-use tools such as workflows, caseload weighting, integrated assessment s, intuitive care planning and service authorizations, and electronic documentation. It also supports waiver waitlist management. Ultimately, Coordinate is a partner to the case manager, their supervisors, and other daily users, designed to drive efficiencies. MediSked Coordinate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Kuberno help companies navigate through governance complexity.
Kuberno help companies navigate through governance complexity. Kube is the first-to-market entity governance platform using an API First approach that fully integrates with Companies House and can integrate with your internal systems creating a single source of truth for corporate data. There’s nothing like Kube on the market right now. Our system has been designed by governance professionals who could not find what they needed, so have created a platform to meet those needs. Kuberno hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
A best-in-class centralized platform that enables the efficient and secure handling of all your legal entity data.
CT’s hCue is a secure, centralized entity management enterprise SaaS that integrates corporate records, document and calendar management, task delegation, and reporting into a single easy-to-use workplace collaboration solution. Share data on demand, prepare for audits, stay ahead of compliance deadlines, create organization charts in real time, improve efficiency, and more. hCue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
Omnipresent offers a platform for managers and employees to manage remote global teams and streamline onboarding operations.
Omnipresent makes it fast and easy to hire remote talent compliantly in more than 160 countries around the world by taking care of HR payroll, expenses, taxes, and benefits, so ambitious organizations can focus on growing their business. By delivering a high-quality, expertise-backed service along with a digital platform, Omnipresent automates the manual tasks of global employee management whilst maintaining a client-focused team of local market experts. Omnipresent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu
social.sic is management software that makes it possible to integrate all the administration for a social center on the same platform.
social.sic software makes it possible to concentrate all the administration of a center on the same platform, improving the monitoring of users, planning the available resources, and simplifying internal work processes. Its functionalities include management of groups, services, and activities; monitoring staff and companies; organization of documents; control of subsidies and personnel expenses; invoicing of services and activities; and reports and briefings. social.sic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mal Sahipliği İzleme
  • Kurumsal Yapı Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Kayıtlı Temsilci Hizmetleri Entegrasyonu