(11) ürün için sonuçları filtrele
Diller
Fiyat Seçenekleri
11 sonuç
Şirketlerin harcama taleplerinin işlenmesinde zaman kazanması ve güvenli onay iş akışları oluşturması için oldukça etkili bir çözüm. Yapay Zeka desteklidir.
Klippa Expense Management hakkında daha fazla bilgi
Klippa harcama yöneticisi zamandan tasarruf sağlar, maliyetleri azaltır ve dolandırıcılığı önler. Harcama taleplerinin işlenmesinde zaman kazanmak ve güvenli onay iş akışları oluşturmak isteyen şirketler için oldukça etkili bir yazılım çözümü. Çalışanlar, bir faturanın veya fişin fotoğrafını çekerek kurumsal harcamalarını Klippa App aracılığıyla gönderebilirler. Daha sonrasında Klippa OCR (optik karakter tanıma) motoru otomatik bir harcama talebi süreci için gerekli verileri çıkarır ve işler. Geleceğe hazır mısınız? Ücretsiz çevrimiçi deneme sürümü için hemen yerinizi ayırtın.
Klippa Expense Management hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Harcama Analizi
- Ön Ödemeli Kartlar
- Harcama İzleme
- Onay İş Akışı
- Bütçeleme/Tahmin
- Harcama Denetimi
Bir proje yönetimi platformu olan Wrike, harcamaları kontrol etmenize yardımcı olabilecek masraf raporları ve zaman izleme araçları gibi özelliklere sahiptir.
Wrike, 140 ülkede iki milyondan fazla kişinin kullandığı bir ekip iş birliği platformudur. Wrike’ın güçlü yazılımını kullanarak harcama durumunuzu yönetin ve kuruluşunuzun kârlılığını sürdürün. Bir proje bütçesi oluşturun, tercih edilen para birimlerini belirleyin, varsayılan saat ücretlerini ekleyin ve kullanıcı erişimini kontrol edin – hepsi aynı yerde. Çalışanların saatlerini kaydetmek ve kaynakları tahsis etmek için zaman izleme araçlarını kullanın. Harcamaları kontrol etmenize ve kârlılığı artırmanıza yardımcı olması için harcama raporları ve analiz panoları oluşturun.
Wrike hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Harcama Analizi
- Ön Ödemeli Kartlar
- Harcama İzleme
- Onay İş Akışı
- Bütçeleme/Tahmin
- Harcama Denetimi
360’ın üzerinde 4,7/5 puanlı yorumlar. Basit ama tam donanımlı. Yüksek puanlı harcama yönetimi yazılımı.
Ekip üyelerinin hareket halindeyken herhangi bir cihazdan önceden tanımlanmış onaylayıcılar tarafından onaylanabilecek satın alma talepleri oluşturmasına olanak tanıyan basit harcama yönetimi yazılımı. Tüm alakalı yorumlar ve belgeler, sipariş emrine eklenebilir ve raporlama ve denetim için yönetilebilir. Harcama hatalarını ortadan kaldırın ve ekip üyelerini şirket kartıyla satın alımdan sorumlu tutun. Her satın alma işleminde bilgiye dayalı karar verme süreci için bütçeleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin ve yönetin. Tek düğmeye tıklayarak muhasebe için doğru raporlar oluşturun.
ProcurementExpress.com hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Harcama Analizi
- Ön Ödemeli Kartlar
- Harcama İzleme
- Onay İş Akışı
- Bütçeleme/Tahmin
- Harcama Denetimi
Rydoo, dünya çapında bir iş seyahati ve harcama çözümüdür. Başından sonunda kadar yolculuğun tamamını kapsayan bir çözümdür. Başka bir şeye ihtiyacınız kalmaz.
Rydoo, hızlı büyüyen şirketler ve işletmeler için süreçleri otomatikleştirme ve kolaylaştırma konusunda önde gelen iş seyahati ve harcama çözümlerindendir.
Rydoo size bir ömür boyu tasarruf sağlar. Şirketleri ve çalışanları seyahat-masraf
sürtüşmesinden kurtarır.
Uçuş ve otel aramaktan tren bileti almaya veya havaalanından taksiye binmeye kadar.
Başından sonunda kadar yolculuğun tamamını kapsayan bir çözümdür. Başka bir şeye ihtiyacınız kalmaz.
Rydoo hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Harcama Analizi
- Ön Ödemeli Kartlar
- Harcama İzleme
- Onay İş Akışı
- Bütçeleme/Tahmin
- Harcama Denetimi
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Kolaylaştırılmış harcama yönetimi, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda.
Şirketinizin harcamaları hakkında fikir sahibi olun ve tüm işletme giderlerinizi saniyeler içinde Precoro ile kaydedin. Bu otomatik tedarik yazılımı, manuel çalışmayı ortadan kaldırır, onay iş akışınızı kolaylaştırır ve zamandan ve paradan tasarruf etmeniz için bütçelerinizle ilgilenir. Precoro kolay kullanılır, hızlı uygulanır. NetSuite ve Quickbooks ile entegrasyon ve ücretsiz API dahil olmak üzere çok çeşitli özelliklerden yararlanın.
Precoro hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Harcama Analizi
- Ön Ödemeli Kartlar
- Harcama İzleme
- Onay İş Akışı
- Bütçeleme/Tahmin
- Harcama Denetimi
Özelleştirilebilir, şeffaf ve doğru harcama yönetimi.
Harcama yönetimi çözümünüzün de bir harcama olduğunu mu düşünüyorsunuz? Oysa tam tersi olmalı: kolay, hızlı, şeffaf ve doğru. Chrome River Expense, harcama raporlamasını optimize etmek, zamandan ve paradan tasarruf etmek ve iş yapmaya geri dönmenize yardımcı olmak için yapılandırılabilen esnek ve otomatik bir platformla hak ettiğiniz çözümü sağlar.
Chrome River EXPENSE hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Harcama Analizi
- Ön Ödemeli Kartlar
- Harcama İzleme
- Onay İş Akışı
- Bütçeleme/Tahmin
- Harcama Denetimi
İşletmelerin kârlılığını artırmaya yönelik akıllı ve basit harcama yönetimi. Procurify ile tek bir platformdan talep edin, onaylayın, teslim alın ve ödeme yapın.
Basit, ölçeklendirilebilir ve doğrudan harcama yönetimi. Procurify, masraflar ve harcamalar için izleme, hesap verebilirlik ve uçtan uca iş akışları sağlayan üst düzey hepsi bir arada harcama yönetimi platformudur. Otomatik onaylar, gerçek zamanlı bütçeleme, fiziksel ve sanal harcama kartları ve daha fazlası ile benzersiz kontrol ve görünürlük elde edin. Böylece harcamaları tek bir platformdan tahsis edebilir, izleyebilir ve raporlayabilirsiniz. Procurify; NetSuite, QuickBooks ve diğer ERP sistemleriyle entegre olur.
Procurify hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Harcama Analizi
- Ön Ödemeli Kartlar
- Harcama İzleme
- Onay İş Akışı
- Bütçeleme/Tahmin
- Harcama Denetimi
Kullanım kolaylığı, şeffaflık, içgörüler ve proaktif harcama kontrolleri arayan işletmeler için önemli bir harcama yönetim yazılımı.
Proaktif harcama yönetimi için güçlü çözümler. Fraxion, talep-PO süreçleri, harcama yönetimi, çok seviyeli onay iş akışları, bütçe kontrolü, politika uyumluluğu ve AP iş akışı yönetimini otomatikleştirmek için dünya çapındaki sektörler arası kuruluşlar tarafından kullanılmaktadır. Fraxion, işe giriş çıkış, katalogdan tedarik ve harcama analizi sağlar. Bağımsız bir çözüm olarak veya ERP ile sorunsuz entegrasyon yoluyla etkili bir şekilde kullanılabilir.
Fraxion hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Harcama Analizi
- Ön Ödemeli Kartlar
- Harcama İzleme
- Onay İş Akışı
- Bütçeleme/Tahmin
- Harcama Denetimi
Kissflow Procurement Cloud, üst düzey ve esnek bir tedarik bulutu çözümü sunar. Satın almadan satıcı yönetimine kadar her şey tek bir platformdadır.
Kissflow Procurement Cloud (tedarik bulutu), hepsi tek bir platformda satın almadan başlayarak satıcı yönetimine kadar her şeyi içeren üst düzey bir esnek tedarik çözümüdür. Satın alma siparişleri, satın alma talebi, satıcı yönetimi, satın alma faturası, analizler ve entegrasyonlar dahil her şeyi içerir.
Kissflow Procurement Cloud hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Harcama Analizi
- Ön Ödemeli Kartlar
- Harcama İzleme
- Onay İş Akışı
- Bütçeleme/Tahmin
- Harcama Denetimi
COVALYZE, harcama yönetimi ve maliyet bedeli analizini aynı platformda sunar.
COVALYZE, çeşitli veri biçimlerinden otomatik veri çıkarma sayesinde harcamalarınızın teknik özelliklerini de analiz eden bir platformdur. Bu verilerle, örneğin bağlantı elemanının bakırdan mı yoksa çelikten mi üretildiğinin yanı sıra bağlantı elemanlarının hangi teknik özelliklerinin mallarınızın fiyatını yönlendirdiğini de öğrenebilirsiniz. Daha fazla bilgi mi istiyorsunuz? O halde ücretsiz deneme sürümü oturumu talep edin.
COVALYZE hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Harcama Analizi
- Ön Ödemeli Kartlar
- Harcama İzleme
- Onay İş Akışı
- Bütçeleme/Tahmin
- Harcama Denetimi
Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) lisanslarını keşfeder, yönetir ve uygun fiyat belirlemek için pazarlık eder. Böylece hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) yığınında en az %30 tasarruf sağlar.
Sastrify, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümlerini tek bir yerde keşfetmenizi, bunlar için pazarlık etmenizi ve aboneliklerinizi yönetmenizi kolaylaştırır. Google Workspace'ten AWS (Amazon Web Services) barındırma hizmetine kadar 22.000'den fazla çözümü senkronize edin ve ekibinizin güvenebileceği tek bir gerçeklik kaynağı oluşturun. Yazılıma 250.000 $'ın üzerinde harcama yapıyorsanız, Sastrify'ın sunduğu hepsi bir arada platform ve kapsamlı fiyatlandırma veri tabanı, yoğun ekiplerin sonsuz ürün deneme sürümlerini atlamasına yardımcı olmak için tedarik yaşam döngüsünün tamamını desteklerken, %35'e kadar tasarruf sağlar.
Sastrify hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Harcama Analizi
- Ön Ödemeli Kartlar
- Harcama İzleme
- Onay İş Akışı
- Bütçeleme/Tahmin
- Harcama Denetimi