17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Harcama Yönetimi Yazılımı

Harcama Yönetimi Yazılımı şirketlerin fiili harcamaları izlemesine ve raporlamasına yardım eder ve ayrıca bu harcamaları, çalışanların harcayabileceği miktarları sınırlayan araçlar aracılığıyla kontrol eder.

Türkiye Yerel ürünleri göster
16 sonuç
Türkiye Yerel ürün
Promena, tedarikçi tabanı yönetimi, e-kaynaklandırma, e-satın alma ve harcama analizi modülleri sunar. Promena hakkında daha fazla bilgi
Promena, tedarikçi tabanı yönetimi, e-kaynaklandırma, e-satın alma ve harcama analizi modülleri dahil tedarik süreçleri için SaaS (hizmet olarak yazılım) tabanlı çözümler sunar. Promena’nın sezgisel ve modern UX/UI tasarımından faydalanarak tedarik sürecinizi dönüştürün, rekabet, şeffaflık ve verimlilik sağlayın. Yazılım, Türkiye'nin en büyük merkezi tedarik şirketi tarafından yıllar süren satın alma bilgi birikimi ve deneyimi temel alınarak tasarlanmış ve oluşturulmuştur. Promena hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
Expeni uygun fiyatlı, basit ve kullanımı kolay bir satın alma siparişi yönetim sistemidir. Küçük bütçeler için uygundur. Expeni hakkında daha fazla bilgi
Uygun fiyatlı, basit ve kullanımı kolaydır. Tek tıkla onay süreci sayesinde Expeni, Satın Alma Siparişi yönetim sürecini basitleştirir. Bütçeler oluşturun. Çalışanlar satın alma siparişlerini hızlı bir şekilde düzenleyebilir, fatura ekleyebilir vb. Otomatik e-posta bildirimleri onaylayıcıları bilgilendirir. Yöneticiler her yerden onay verebilir. Çok seviyeli onay oluşturun. Finans bölümü ödeme ekleyebilir. CSV veya PDF şeklinde dışa aktarın. Tedarikçilerle paylaşın. PO formunu özelleştirin. Departmanlar ve şube konumları arasında PO’ya erişimi kontrol edin. Tedarikçileri ve ürünleri yönetin. Expeni hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
Bir proje yönetimi platformu olan Wrike, harcamaları kontrol etmenize yardımcı olabilecek masraf raporları ve zaman izleme araçları gibi özelliklere sahiptir.
Wrike, 140 ülkede iki milyondan fazla kişinin kullandığı bir ekip iş birliği platformudur. Wrike’ın güçlü yazılımını kullanarak harcama durumunuzu yönetin ve kuruluşunuzun kârlılığını sürdürün. Bir proje bütçesi oluşturun, tercih edilen para birimlerini belirleyin, varsayılan saat ücretlerini ekleyin ve kullanıcı erişimini kontrol edin – hepsi aynı yerde. Çalışanların saatlerini kaydetmek ve kaynakları tahsis etmek için zaman izleme araçlarını kullanın. Harcamaları kontrol etmenize ve kârlılığı artırmanıza yardımcı olması için harcama raporları ve analiz panoları oluşturun. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
360’ın üzerinde 4,7/5 puanlı yorumlar. Basit ama tam donanımlı. Yüksek puanlı harcama yönetimi yazılımı.
Ekip üyelerinin hareket halindeyken herhangi bir cihazdan önceden tanımlanmış onaylayıcılar tarafından onaylanabilecek satın alma talepleri oluşturmasına olanak tanıyan basit harcama yönetimi yazılımı. Tüm alakalı yorumlar ve belgeler, sipariş emrine eklenebilir ve raporlama ve denetim için yönetilebilir. Harcama hatalarını ortadan kaldırın ve ekip üyelerini şirket kartıyla satın alımdan sorumlu tutun. Her satın alma işleminde bilgiye dayalı karar verme süreci için bütçeleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin ve yönetin. Tek düğmeye tıklayarak muhasebe için doğru raporlar oluşturun. ProcurementExpress.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Kolaylaştırılmış harcama yönetimi, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda.
Şirketinizin harcamaları hakkında fikir sahibi olun ve tüm işletme giderlerinizi saniyeler içinde Precoro ile kaydedin. Bu otomatik tedarik yazılımı, manuel çalışmayı ortadan kaldırır, onay iş akışınızı kolaylaştırır ve zamandan ve paradan tasarruf etmeniz için bütçelerinizle ilgilenir. Precoro kolay kullanılır, hızlı uygulanır. NetSuite ve Quickbooks ile entegrasyon ve ücretsiz API dahil olmak üzere çok çeşitli özelliklerden yararlanın. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
Rydoo, dünya çapında bir iş seyahati ve harcama çözümüdür. Başından sonunda kadar yolculuğun tamamını kapsayan bir çözümdür. Başka bir şeye ihtiyacınız kalmaz.
Rydoo, hızlı büyüyen şirketler ve işletmeler için süreçleri otomatikleştirme ve kolaylaştırma konusunda önde gelen iş seyahati ve harcama çözümlerindendir. Rydoo size bir ömür boyu tasarruf sağlar. Şirketleri ve çalışanları seyahat-masraf sürtüşmesinden kurtarır. Uçuş ve otel aramaktan tren bileti almaya veya havaalanından taksiye binmeye kadar. Başından sonunda kadar yolculuğun tamamını kapsayan bir çözümdür. Başka bir şeye ihtiyacınız kalmaz. Rydoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
İşletmelerin kârlılığını artırmaya yönelik akıllı ve basit harcama yönetimi. Procurify ile tek bir platformdan talep edin, onaylayın, teslim alın ve ödeme yapın.
Basit, ölçeklendirilebilir ve doğrudan harcama yönetimi. Procurify, masraflar ve harcamalar için izleme, hesap verebilirlik ve uçtan uca iş akışları sağlayan üst düzey hepsi bir arada harcama yönetimi platformudur. Otomatik onaylar, gerçek zamanlı bütçeleme, fiziksel ve sanal harcama kartları ve daha fazlası ile benzersiz kontrol ve görünürlük elde edin. Böylece harcamaları tek bir platformdan tahsis edebilir, izleyebilir ve raporlayabilirsiniz. Procurify; NetSuite, QuickBooks ve diğer ERP sistemleriyle entegre olur. Procurify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
Özelleştirilebilir, şeffaf ve doğru harcama yönetimi.
Harcama yönetimi çözümünüzün de bir harcama olduğunu mu düşünüyorsunuz? Oysa tam tersi olmalı: kolay, hızlı, şeffaf ve doğru. Chrome River Expense, harcama raporlamasını optimize etmek, zamandan ve paradan tasarruf etmek ve iş yapmaya geri dönmenize yardımcı olmak için yapılandırılabilen esnek ve otomatik bir platformla hak ettiğiniz çözümü sağlar. Emburse Expense Enterprise (formerly Chrome River Expense) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
Nanonets OCR ve Deep Learning ile verileri ayıklamak ve incelemeleri otomatikleştirmek için faturaları, makbuzları, belgeleri, PDF’leri dijitalleştirin.
Nanonets, yapılandırılmamış metin ve belgelerden alakalı bilgileri ayıklamak için gelişmiş OCR (optik karakter tanıma) ve derin öğrenmeyi kullanır. Basit ve kullanımı kolay bir arayüzde API’ler aracılığıyla belgeleri dijitalleştirin, veri alanlarını ayıklayın ve günlük uygulamalarla entegre edin. Manuel süreçleri ortadan kaldırın ve fatura, makbuz, belge incelemelerini otomatikleştirin. İşleme süresini %90’a kadar azaltın ve maliyetlerden %50’ye kadar tasarruf edin. Fatura tarama ve OCR hakkında daha fazla bilgi için web sitesini ziyaret edin. XXX Nanonets hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
Kullanım kolaylığı, şeffaflık, içgörüler ve proaktif harcama kontrolleri arayan işletmeler için önemli bir harcama yönetim yazılımı.
Proaktif harcama yönetimi için güçlü çözümler. Fraxion, talep-PO süreçleri, harcama yönetimi, çok seviyeli onay iş akışları, bütçe kontrolü, politika uyumluluğu ve AP iş akışı yönetimini otomatikleştirmek için dünya çapındaki sektörler arası kuruluşlar tarafından kullanılmaktadır. Fraxion, işe giriş çıkış, katalogdan tedarik ve harcama analizi sağlar. Bağımsız bir çözüm olarak veya ERP ile sorunsuz entegrasyon yoluyla etkili bir şekilde kullanılabilir. Fraxion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
Tüm hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS), kullanıcı ve maliyetlerinizi tek bir yerden yöneterek zamandan ve paradan tasarruf edin.
Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, Saas) kullanımı hakkında bilgi edinin ve kullanıcıları neyin hayal kırıklığına uğrattığını öğrenin. Analiz edin, optimize edin ve çalışanlara verimli olmaları için ihtiyaç duydukları araçları sağlayın. Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) harcamalarını optimize edin. Hangi dijital hizmetler için ödeme yaptığınızı ve bunların maliyetini görün. Yenilemelerin öncesinde uyarılar alın ve kullanılmayan hesaplara harcama yapmaya son verin. Çalışanların işten ayrılma sürecini iyileştirerek şirket verilerinize yetkisiz erişimi önleyin. Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) dağınıklığını en aza indirmek için departmanlar/ekipler genelinde çalışın ve diğer paydaşlarla genel bir özet paylaşın. Substly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
Son derece basit tedarik yönetimi. Kullanıcı dostu arayüz, tek bir gerçeklik kaynağı, hileli harcama yok.
Tüm harcamalarınızı izlemenize, kontrol etmenize ve analiz etmenize olanak tanıyan tedarik yazılımı ile harcamalarınızı baştan sona kolaylaştırın. Procee, kullanıcıların harcamalarını kullanıcı dostu bir arayüzle izlemelerini ve kontrol etmelerini kolay ve basit hale getirir. Tüm tedarik sürecinizi tek bir gerçek kaynağınız olarak tek bir yerde tutun ve yetkisiz harcamalardan kaçının. Procee hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
COVALYZE, harcama yönetimi ve maliyet bedeli analizini aynı platformda sunar.
COVALYZE, çeşitli veri biçimlerinden otomatik veri çıkarma sayesinde harcamalarınızın teknik özelliklerini de analiz eden bir platformdur. Bu verilerle, örneğin bağlantı elemanının bakırdan mı yoksa çelikten mi üretildiğinin yanı sıra bağlantı elemanlarının hangi teknik özelliklerinin mallarınızın fiyatını yönlendirdiğini de öğrenebilirsiniz. Daha fazla bilgi mi istiyorsunuz? O halde ücretsiz deneme sürümü oturumu talep edin. COVALYZE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) lisanslarını keşfeder, yönetir ve uygun fiyat belirlemek için pazarlık eder. Böylece hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) yığınında en az %30 tasarruf sağlar.
Sastrify, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümlerini tek bir yerde keşfetmenizi, bunlar için pazarlık etmenizi ve aboneliklerinizi yönetmenizi kolaylaştırır. Google Workspace'ten AWS (Amazon Web Services) barındırma hizmetine kadar 22.000'den fazla çözümü senkronize edin ve ekibinizin güvenebileceği tek bir gerçeklik kaynağı oluşturun. Yazılıma 250.000 $'ın üzerinde harcama yapıyorsanız, Sastrify'ın sunduğu hepsi bir arada platform ve kapsamlı fiyatlandırma veri tabanı, yoğun ekiplerin sonsuz ürün deneme sürümlerini atlamasına yardımcı olmak için tedarik yaşam döngüsünün tamamını desteklerken, %35'e kadar tasarruf sağlar. Sastrify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
Yapay zeka ile desteklenen güçlü harcama yönetimi aracımızla finans işlemlerinizi kolaylaştırın.
Harcama taleplerinin işlenmesinde zaman kazanmak ve güvenli onay iş akışları oluşturmak isteyen şirketler için oldukça etkili bir yazılım çözümü. Çalışanlar, bir faturanın veya fişin fotoğrafını çekerek kurumsal harcamalarını Klippa App aracılığıyla gönderebilirler. Kullanıcı dostu harcama yönetimi aracı: - Basit talep gönderimi ile mutlu çalışan. - Paralarını geri almak için kısa bekleme süresi. - Sorunsuz onay süreci. - Sezgisel pano. Klippa SpendControl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar
Flowie, P2P, O2C ve Nakit Akış yönetimini merkezileştiren modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur.
Flowie, modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur. Flowie, Tedarikten Ödemeye (P2P), Siparişten Nakde (O2C) ve Nakit Akışı Yönetimini tüketici sınıfı bir kullanıcı deneyimiyle merkezileştirir. Flowie küresel kapsama sahiptir: platform, vergiye (e-faturalandırma) %100 uygun olarak 60'tan fazla ülkeden ve ülkeye faturaları yönetmenizi sağlar. Flowie', bir entegratöre gerek kalmadan şirketin tüm araçlarıyla birkaç dakika içinde doğal olarak senkronize olur. Flowie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Harcama Denetimi
  • Harcama Analizi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Harcama İzleme
  • Onay İş Akışı
  • Ön Ödemeli Kartlar