Türkiye Yerel ürünleri göster
236 sonuç
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi
Flipsnack, perakendecilerin müşterilerine sorunsuz bir alışveriş deneyimi sunmalarına yardımcı olur. PDF’nizi yükleyerek başlayın ve sayfa çevirme efektleriyle göz alıcı bir dijital kataloğa dönüştürün. İsterseniz de yayınlarınızı sıfırdan oluşturmak için Design Studio yazılımını kullanın. Ardından alışveriş listesi siparişi, satın alma düğmeleri, fotoğraflı slayt gösterileri ve hatta Shopify mağazanızı entegre etmek gibi etkileşimli özellikleri kolayca ekleyerek daha fazla satış yapın. Dinleyicilerinizin dijital yayınlarınız ile büyülenmesini sağlayın. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Büyük ve kurumsal tüketim malları şirketleri için satış otomasyonu, B2B e-ticaret ve perakende uygulamalarını birleştiren B2B e-ticaret platformu. Pepperi hakkında daha fazla bilgi
Pepperi’nin B2B e-ticaret platformu, büyük ve kurumsal tüketim malları şirketleri için oluşturulmuştur ve çok kanallı B2B satışların her yönüyle tutarlı bir şekilde yönetilebileceği kapsamlı bir ticaret platformunun temel bir parçasını oluşturmaktadır. Daha fazla, daha iyi ve daha hızlı satış için yüz yüze ve çevrimiçi B2B satışları en üst düzeye çıkarmaya yönelik olarak B2B e-ticaret ile satış gücü otomasyonunu, perakende uygulamalarını ve rota muhasebesini/DSD’yi tüm mobil cihazlarda yerel olarak çalışan entegre bir çözüm kapsamında çok özel bir şekilde birleştirmektedir. Pepperi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Toptancılar ve dağıtımcılar için B2B e-ticaret, müşteri bağlılığı ve dijital pazarlama. b2b.store hakkında daha fazla bilgi
Önde gelen B2B dijital hizmet sağlayıcısı RNF tarafından geliştirilen b2b.store; her ölçekten toptancı ve dağıtımcının cep telefonu, tablet ve masaüstünden 7/24 dijital sipariş olanağı sunmasını sağlayan aşamalı web uygulamasıdır. Freemium modeli uygular ve siteler 24 saat içinde çalışmaya başlayabilir. Birinci sınıf özelliklere abonelik modeliyle erişilebilir. b2b.store, geliri artırmak için kullanılabilecek reklam ve mesajlarla güçlü pazarlama ve müşteri bağlılığı işlevi sunar. b2b.store hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Nautical, pazaryerinizi birkaç gün içinde hazır ve çalışır duruma getiren eksiksiz, çok satıcılı bir pazaryeri platformudur. Nautical hakkında daha fazla bilgi
Eksiksiz bir çok satıcılı pazaryeri platformu olan Nautical sayesinde perakendeciler, markalar ve B2B şirketleri çevrimiçi pazaryerlerini hızla başlatarak ölçeklerini büyültebilirler. Komple bir pazaryerine ihtiyacı olanlar veya mevcut e-ticaret sistemine ek olarak Nautical’ın pazaryeri arka ucunu kullanmak isteyenler için Nautical uygun araçlar içermektedir. Amacı, pazaryeri işletmeyi basitleştirerek firmaların gelişen pazaryerleri oluşturmasını sağlamaktır. Daha fazla bilgi için web sitesini ziyaret edin. Nautical hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Düz PDF’nizi interaktif bir deneyime dönüştüren dijital katalog platformu iPaper, iş ihtiyaçlarınıza uyacak şekilde tasarlanmıştır. iPaper hakkında daha fazla bilgi
iPaper, basılı broşürlerinizi ve kataloglarınızı tamamen interaktif dijital alışveriş deneyimlerine dönüştürmenizi sağlayan dijital katalog platformudur. Ürün görselleri ve videolarıyla müşterileriniz in hedef kitlesini yakalayın. E-posta, WhatsApp veya e-ticaret web mağazanıza doğrudan entegre edilmiş katalogdan alışveriş ile trafiği ve satışları artırın. iPaper platformu işinize uyacak şekilde tasarlanmıştır ve kurulumunuzu tamamen otomatikleştirmek için gelişmiş özellikler sunar. iPaper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
From payments to credit to fraud protection, PayPal Commerce Platform helps you meet your customers where they are.
Over 26 million businesses choose PayPal to power their online payments both home and abroad. With easy setup, world-class fraud and seller protection tools, youll be able to reach more buyers and driver higher sales with PayPal. Whether youre selling on your own website or on marketplaces or via social media you can receive and send payments anywhere in the world with your all-in-one business account for online payments 24/7 Fraud Protection - Easy Integration - Global Expertise PayPal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
NetSuite SuiteCommerce, ticari alıcıların ilgisini çeken ve satın almalarını en üst düzeye çıkaran e-ticaret siteleri oluşturmak için B2B satıcılarına olanak sağlar.
NetSuite SuiteCommerce, B2B tüccarlarının, çevrimiçi teklif talepleri, hesap bakiyelerini görüntüleme ve çevrimiçi fatura ödemeleri yapma dahil olmak üzere işletme kullanıcılarının benzersiz gereksinimleri için tasarlanmış işlevsellik ile B2C benzeri bir e-ticaret deneyimi ile ticari alıcılarla etkileşim kurmasını sağlar. SuiteCommerce, işletmelerin silo halindeki satın alma kanallarından, e-ticareti NetSuite finansalları, sipariş ve envanter yönetimi ve CRM ile sorunsuz bir şekilde birbirine bağlayan entegre bir e-ticaret çözümüne geçmelerine yardımcı olur. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Multi-channel eCommerce suite that enables retail businesses to manage orders, customers, inventories, shipping, catalogs, and more.
Adobe Commerce is the complete eCommerce solution for businesses that are ready to take full advantage of their online channel. This solution combines an unrivaled feature set with world-class support and virtually infinite flexibility, at a fraction of the price charged by competitive platforms. Adobe Commerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Cin7 is a highly configurable inventory management, and order management solution with best-in-class built-in EDI and 700 integrations.
Cin7 is a highly configurable inventory management and order management solution with built-in EDI and integrations to all the popular eCommerce platforms, marketplaces, and 3PLs. It's best-in-class for all combinations of B2B and D2C sales channels, warehouses, shipping, and fulfillment. Cin7 provides exceptional automations, workflows, reports, and analysis to enable brands, retailers, and wholesalers to operate efficiently as they scale and efficiently match demand to supply. Cin7 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform with data-driven, integrated solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, and more.
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform that helps thousands of brands accelerate direct-to-consumer growth. Our single-platform approach integrates data-driven solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, subscriptions, and more. Brands with Yotpo are empowered to create smarter, higher-converting experiences that spark and sustain customer relationships. We integrate with the tools you use every day, like Google, Instagram, top eCommerce platforms, and the rest of your tech stack. Yotpo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Integrate everything from EDI, to digital storefronts and marketplaces, to fulfillment, to your ERP system, and to whatever comes next.
TrueCommerce is the most complete way to connect your business across the supply chain, integrating everything from EDI, to inventory management, to fulfillment, to digital storefronts and marketplace s, to your business system, and to whatever comes next. For decades TrueCommerce has helped businesses be more connected, more supported, and more prepared for whats next. Thats why thousands of companies ranging from start-ups to the global Fortune 100, across various industries rely on us. TrueCommerce EDI Solutions hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
BigCommerce is a leading B2B ecommerce solution, delivering speed and scalability while easily integrating with your current systems.
BigCommerce is a leading B2B ecommerce solution designed to support the complexities of B2B businesses. Our platform is agile and easy to use, so you can launch fast — and innovate faster. We take care of automatic updates, security and hosting, enabling you to focus on exceeding customer expectations. Plus, with a focus on platform openness, you can seamlessly connect to the mission-critical systems you depend on (ERP, PIM, CRM, etc.) and quickly add new channels or technology partners. BigCommerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
PrestaShop is the leading open-source e-commerce solution in Europe and Latin America.
With nearly 300,000 e-commerce websites already using its software across the globe, PrestaShop is the leading open-source e-commerce solution in Europe and Latin America. Thanks to PrestaShop Essentials, its suite of modules that offers secure payment solutions worldwide, performance analysis and web marketing, and PrestaShop Platform, its hosting offer, PrestaShop allows companies to easily deploy their business on a larger scale. PrestaShop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
The end-to-end ecommerce platform for companies who sell digital solutions to local businesses.
Vendasta provides an end-to-end ecommerce platform to channel partners who sell digital products and services to local businesses. Partners include marketing agencies, independent software vendors (ISVs), and media companies. The platform provides partners with everything needed to market, sell, bill, and fulfill digital solutions to local businesses all under one login. Partners receive access to rebrandable business apps for delivery to clients. Vendasta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Kajabi is the all-in-one tool created to empower people to build digital products, market, and sell their expertise online.
Kajabi is the best way to monetize your knowledge online. Build online courses, membership sites, communities, podcasts, coaching programs, and digital downloads. Use our templates to jumpstart your content sales. Market with a fully-fledged website, CRM, affiliate marketing, and sales funnels. Grow your business with analytics, payment processing, and included customer training resources. Kajabi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
All-in-one eCommerce platform for online business owners.
Shift4Shop, formerly 3dcart, is an all-in-one eCommerce platform designed for any business. The platform provides everything you need to build, manage, and grow an online store. Unlike most eCommerce platforms, you don't need to buy additional apps, buy themes, or pay transaction fees. There is over 200 built-in features, including the ability to send newsletters, chat with your customers, run an affiliate program, offer a gift registry, utilize a powerful product review system, and many more. Shift4Shop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
No Invoicing! Instant Checkout with Facebook Live and Wall Drops. 3X Engagement & 20-40+% Conversion Rates.
CommentSold is a social commerce platform revolutionizing how online retailers do business! We make shopping simple and fun by allowing real-time interactions and empowering entrepreneurs to become the next generation of retailers through social media, websites, and mobile apps! Convert social media comments into sales, automatically invoice shoppers, and manage all aspects of your business with the #1 comment selling platform and total e-commerce solution. CommentSold hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Automate multichannel sales. Connect your apps together. Keep inventory in sync. SyncSpider is the automation tool built for eCommerce.
SyncSpider is the app-2-app integration tool built for eCommerce. Grow your revenue with multichannel sales automation. Manage stock from a single place. Connect your eCommerce tools to work in sync. Create a flawless buying experience for your customers. SyncSpider does it all for you by syncing your data across apps and marketplaces. Spend less time doing busywork and more time growing your store. For more information, visit syncspider.com SyncSpider hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Free & open-source ASP.NET shopping cart
nopCommerce is a universal eCommerce platform fitting every merchants needs: it powers both corporate and small business sites all over the world, companies selling physical and digital goods. nopCommerce is a transparent and well-structured solution, it combines best features of open source and commercial software. nopCommerce is based on ASP.NET and is FREE. nopCommerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Rentle's e-commerce and store management solutions provide the tools and support for starting, managing, and growing a rental business.
Rentle's e-commerce and store management solutions provide the tools and support for starting, managing, and growing a rental business. With easy-to-use yet powerful functionalities, Rentle reduces your workload in the back-office while supporting your growth both online and in-store. Using Rentle is easy with any device from smartphone to desktop, adding flexibility to your work. With API and versatile integrations, Rentle connects well with your existing tool stack. Rentle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Miva offers a flexible and adaptable ecommerce platform built to increase revenue, conversions, and order value, while reducing costs.
Miva offers a flexible and adaptable ecommerce platform that evolves with your business, delivering increased revenue, conversion rates, and average order value, with lower overhead costs. Combining SaaS stability with open source possibilities, Miva helps merchants in all industries grow and succeed without ever worrying if their store can handle it. Built for serious sellers and ambitious growth goals, the Miva platform delivers unmatched security, stability and scalability. Miva hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Shopify Plus makes enterprise ecommerce simple by providing high growth and high volume merchants multi-channel commerce software.
Shopify Plus is making enterprise ecommerce simple by providing high growth and high volume merchants multi-channel commerce software without the headaches. Shopify Plus empowers merchants that make over $1 million in revenue to sell online and off, across social channels like Facebook and Instagram and through marketplaces like Amazon and eBay. Shopify Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Revi is a review management platform for on-line and physical stores that build online reputation. Has integration with the main CMS.
Revi is a review management platform for on-line shops and physical stores. Users are able to leave a verified product and/or customer service experience review after a purchase. Reviews build customer trust and online reputation. We better your Google Rank thanks to the user generated content (UGC) such as: Reviews, Social Marketing, Questions & Answers, User pictures, and much more! We are the only company of its kind based in Spain, and bilingüal with english. Revi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
The fastest way to list, reprice, ship and cross-sell your inventory on Amazon, eBay, Walmart & more. List 1000+ Items In Minutes!
The fastest way to list, reprice, ship and cross-sell your inventory on Amazon, eBay, Shopify, Walmart and more. List 1000+ items in minutes on multiple channels, keep them synced and grow your business by 10X. Fulfill your orders via Amazon FBA, other fulfillment providers or yourself. Create FBA Shipments directly and use our advanced features such as inventory feeds and more. SellerChamp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Sana Commerce Cloud simplifies the complexity of the B2B e-commerce by harnessing the power of your Microsoft or SAP ERP.
Sana Commerce Cloud leverages the power of Microsoft Dynamics and SAP ERP systems in real-time to deliver feature- and data-rich e-commerce for B2B organizations. Our solution simplifies the complexity of B2B tech by reducing the need for web store and data maintenance, providing SaaS-based integration, and offering functionality to inspire customer loyalty (including online self-service, simple repeat ordering, tiered and volume pricing, order and invoice tracking, and RMA). Sana Commerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Our e-commerce platform enables retailers and wholesalers, of any size, to develop and maintain powerful online stores.
Maropost Commerce Cloud is the only retail and wholesale management platform that provides a complete end-to-end solution for eCommerce, POS, Inventory & Fulfillment. Why Commerce Cloud? Our integrated back-end technology enables exceptional and consistent customer experiences via any channel be it in-store, online or through a marketplace, future-proofing retailers in an increasingly competitive market. Maropost Commerce Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Cloud-based marketing automation solution for businesses that enables to create ads, integrate marketing tools, deploy campaigns, etc.
Since 2007, AdRoll has been on a mission to help businesses compete online and grow revenue. Ambitious commerce brands use the AdRoll E-commerce Growth Platform to make their display, social and email advertising work together to accelerate business growth. Powered by industry-leading automation and personalization, brands are better able to structure, measure and sync their marketing efforts. AdRoll hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
A turnkey solution that includes all of the necessary features and functions to build a successful B2B eCommerce website.
CS-Cart B2B & B2C is a professional B2B eCommerce platform to build online stores for manufacturers and wholesale companies. It offers a full-fledged administration panel crammed with plenty of tools for effective store management. It also comes with built-in theme and layout editors allowing to make sophisticated storefronts. Multiple languages and currencies, payment and shipping methods, marketing and promotion tools are supported to make your customers enjoy their shopping experience. CS-Cart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Algolia is the leading search & discovery API for websites and mobile apps. Easy to implement and dev-focused.
Algolia is an API platform for dynamic experiences that helps businesses maximize the speed of search and discovery, while solving the pain of relevance tuning through AI. Algolia Search is a powerful, fully hosted API that delivers content to users in milliseconds. Devs can customize the relevance of their UX and get insights on how users interact with it. Algolia Recommend is a robust API that allows you to build unique product recommendations into any digital e-commerce experience. Algolia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Plugin that builds wholesale sales into existing WooCommerce store, with flexible pricing, payment rules, visibility and tax control.
Plugin that builds wholesale sales into existing WooCommerce store, with flexible pricing, payment rules, visibility and tax control. Wholesale Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Largest e-commerce focused Supply Chain SaaS Technology platform for all types of e-commerce businesses
Unicommerce provides e-commerce enablement software for multichannel selling, inventory management, warehouse management, and omnichannel solutions. The software is designed to meet the business needs of e-commerce and e-tailers across sectors and has served over 15,000 registered customers across India, the Middle East, and Southeast Asia. Some of its key clientele includes Myntra, Jack & Jones, Tommy Hilfiger, Gulf Oil, Adidas, Vero Moda, Chumbak, among many others. Unicommerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Inventory management software that enables retailers to synchronize their Point-of-Sale with their eCommerce system quickly & easily.
Save time with automated inventory management. Plans starting at only $35/month. With SKU IQ you can connect your POS (Square, Clover, Lightspeed) with e-commerce systems (Shopify, WooCommerce, Wix, BigCommerce) to synchronize data. Imagine one dashboard to manage sales, inventory and customers, eliminating double data entry. Get cross-channel analytics, help minimize overselling with automated quantity adjustments to give you more control with less work! SKU IQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
GOb2b is an eCommerce platform that helps businesses manage orders & support integration with Sage accounting systems & Pegasus Opera.
GOb2b is a fully integrated, b2b eCommerce platform for wholesalers, distributors and manufacturers. This unique, modern b2b eCommerce platform will automate your sales order process taking your customer orders directly from your website into sales orders on Sage or Pegasus Opera. GOb2b is built with over 20 years experience working with trade customers so we know how complicated b2b purchasing can get. Thir b2b eCommerce platform was built specifically to address the concerns of b2b businesses. GOb2b hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Elastic Enterprise Search (Previously known as Swiftype) is Elasticsearch, with a complete set of specialized tools and extensible APIs
Elastic Enterprise Search (Previously known as Swiftype) is Elasticsearch, with a complete set of specialized tools and extensible APIs that make it easy to build search solutions and give users the best answers, every time. Monitor performance with robust analytics, tweak relevance in real-time, and scale it all seamlessly. Elastic Enterprise Search hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Vetrina Live is an e-commerce platform that allows businesses to easily create online stores.
Vetrina Live is an e-commerce platform that allows businesses to easily create online stores. It is suitable for users with little to no technical skills. Users can sign up and follow the wizard to add products, categories, payment, and shipment methods. E-commerce stores will be ready to sell products online and automatically indexed on Google. Vetrina Live hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Yo.Kart, çok satıcılı pazar yerlerinin lansmanı için eksiksiz bir e-ticaret çözümüdür. Yüksek oranda ölçeklendirilebilir ve tamamen özelleştirilebilir pazar yeri yazılımı.
Yo.Kart, yeni faaliyete geçen şirketlerin, KOBİ’lerin ve büyük işletmelerinin e-ticaret pazar yerlerini hızlı ve uygun maliyetli bir şekilde lanse etmelerini sağlayan ödüllü bir çok satıcılı e-ticaret platformudur. Yaşam boyu geçerli lisans ve tek seferlik ödeme ile birlikte sunulan, yapısı itibariyle pek çok satıcıyı içeren bir yazılımdır. Yo.Kart, birkaç milyar dolarlık işletmeler de dahil olmak üzere, 1000’den fazla müşteriye birinci sınıf destek sağlıyor. Yo.Kart, kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi sunmak ve ödemeleri, vergileri ve gönderimleri otomatikleştirmek için kısa bir süre önce V9.3.0’ı piyasaya sürdü. Yo!Kart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Eliminate busywork, exceed customer expectations and maximize profitability with the only complete omnichannel management solution.
Webgility offers high-growth e-commerce and brick & mortar retailers the only complete omnichannel management solution built to fuel profitability, predictability, and productivity. Used by more than 5,000 commerce businesses, Webgility efficiently automates time-consuming manual tasks, syncs data between sales and operational channels, and delivers real-time insights to an intuitive performance analytics dashboard. The result? Less time on busywork and more time on decisions that drive growth. Webgility hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Vin eRetail WMS is a part of Gartner Magic Quadrant for WMS for 4 consecutive years (2017-20). Trusted by global brands like RedTape...
Vin eRetail WMS is a leading SaaS warehouse management system designed for growing brands, retailers, 3PLs, marketplaces and distributors with one or multiple warehouses. The system is modular, scalable and cost-effective. It is a part Gartner Magic Quadrant for WMS, for 4 consecutive years (2017-20). Our solution is trusted by global brands including RedTape, Puma, Bata and more. It provides a central hub to manage warehouses and fulfill B2B & B2C orders, helping you Scale Faster. Vin eRetail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Powerful content, customer engagement, and product discovery offerings to achieve true personalization and drive unparalleled growth.
Bloomreach is the world’s #1 Commerce Experience Cloud, empowering brands to deliver customer journeys so personalized, they feel like magic. It offers a suite of products that drive true personalizat ion and digital commerce growth, including: Discovery, offering AI-driven search and merchandising; Content, offering a headless CMS; and Engagement, offering a leading CDP and marketing automation solutions. Bloomreach hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Zencommerce India creates a global online platform for your business with an e-commerce website and store.
Exponentially accentuate your business potential with Zencommerce India. With an e-commerce store that has integrated payment methods, shipping integration and display multiple currency, we help you grow your enterprise globally. Open API and third-party applications make the experience completely customizable. Get professional sales reports, connect with your partners, and blog your perspective, all in one place. Zencommerce is the next step your e-retail. Zencommerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Cloud ERP with built in B2B & B2C eCommerce so everything is leveraged on the same database. For businesses under 100 employees.
Cloud ERP with built in B2B & B2C eCommerce for businesses under 100 employees. This means everything is leveraged on the same database, including CRM, Accounting, Pricing & Promotion Mgt, Inventory and WMS. All from a reputable U.S. based family owned software company that gets involved in your success in a way our big-tech competitors can't. Our discovery call is all about helping find a solution to your business, not the typical sales call designed to get you turned over to a "closer". Cloud ERP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Make your Reps and B2B Customers enter their own orders! B2B Ordering Portal syncs with your QuickBooks. Fast and free phone setup.
If you use *QuickBooks* and you are a *Distributor* or *Manufacturer* please click the orange button "Visit Website" to go to our real website (no email address required). Our easy B2B Ordering Portals allow your Reps and Wholesale Customers to safely do their own order entry, so you don't have to! Now Commerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
TrueCommerce provides its Nexternal eCommerce platform to brands of all sizes.
TrueCommerce provides its Nexternal eCommerce platform to brands of all sizes. Unlike template based systems, the Nexternal platform maintains the merchant's branding, navigation, and website design throughout the entire shopping experience. The platform is used to capture and create omnichannel orders which include: B2B, B2C, Amazon, call center, in-person, subscription, club orders, and even quotes. Using TrueCommerce Connect, the platform will send order and customer data to your ERP. Nexternal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Create Listings, Automatically Update Inventory, Rate Shop Carriers and Ship Orders. The perfect solution for eCommerce sellers
Jazva is an all-in-one eCommerce software that lets you manage all of your sales channels from a single interface. With our highly customizable software, multi-channel sellers can reach more customers across popular marketplaces and sales channels by key workflows on a product life cycle. With Jazva, sellers don't need to worry about manual publishing or repricing. Simplify operations by syncing all of your channels and warehouses through Jazva and scale your business. Jazva hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Multiorders is a leading inventory and shipping management software that perfectly optimises multi-channel sales.
This powerful software integrates with all e-commerce giants - Amazon, eBay, Etsy, Wix, Shopify, Squarespace, Woocommerce and others to allow sellers to fulfil their orders 5 times faster! Connect all of Your shipping carriers and print labels with just one click. Manage pricing and stock levels of all sales channels from the same place. This tool includes the best shipping options, such as USPS Commercial pricing, without any volume requirements! Available with all well-known shipping carriers. Multiorders hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
The eCommerce software powerhouse built for high-volume online stores & complex products.
There's simply no other solution that does multiple storefronts, B2B eCommerce, and complex product catalogs quite like AmeriCommerce. Whether you're a small business or a high volume ecommerce giant, you can rest easy that AmeriCommerce is the feature-rich platform that won't limit you from scaling even larger. Try our free trial and see for yourself why merchants all over the world are choosing AmeriCommerce. Cart Storefront hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
CoreCommerce is a powerful, feature-rich hosted eCommerce platform allowing customers to build their site and sell products online.
CoreCommerce is a reliable and customizable hosted B2B eCommerce Platform suitable for both entrepreneurs and growing mid-market and enterprise businesses. For over 15 years, CoreCommerce has provided superior software and personalized services to clients in over 22 countries around the world. Novice and experienced developers utilize our supplier management tools, customer-specific pricing, consignment functionality, cross-border capability, and a leading onboarding program. CoreCommerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Zoey helps B2B and wholesale businesses take orders online anytime, anywhere, with any device.
Zoey is a powerful Commerce platform for B2B and wholesale businesses. Our suite of B2B capabilities includes quote generation, customer groups, access restrictions, quick order capabilities and more. Our mobile app offers the ability to look up information and take orders anytime, anywhere on any device. B2C-standard capabilities are also included to empower merchants to let their customers self-serve common needs like reordering, order status and account maintenance. Zoey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
Multi-tier commerce platform that allows you to launch marketplaces
Multi-tier ecommerce platform that simplifies subscription management. Configurable for N-tier reseller management, multiple countries, languages & currencies. Tailor products to price points per region, customer, or reseller. Streamline, centralize and automate billing, ordering & payments. Connect your own marketplace or use the built-in one to deliver hybrid bundles of your own and third-party products. An extensible set of APIs, to integrate the platform with existing back-office systems. CloudBlue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi
B2B eCommerce Platform Software - The Easiest Way to Receive and Process Your B2B Orders
The cloud-based B2B Wave eCommerce platform lets you accept orders and reorders, create an online product catalog, add price lists, manage customers, and sync your accounting and inventory systems. Use Zapier to integrate with 2000+ tools, and build custom integrations with their full-fledged API. Customer data is safely stored in an ISO and SOC II-certified datacenter with 24/7 monitoring and daily backups. Multiple pricing plans are offered. You can try it free for 30 days. B2B Wave hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mobil Erişim
  • Yeniden Sipariş Etme
  • Ödeme Seçenekleri
  • Toplu Sipariş Verme
  • Envanter Kontrolü
  • İletişim Yönetimi