17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Gıda Maliyetlendirme Yazılımı

Gıda Maliyetlendirme Yazılımı, restoranların karlı menü fiyatlandırması yapabilmeleri için tariflerinde kullanılması gereken gıdaların maliyetlerini kolaylıkla hesaplamalarına olanak sağlar.

Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Tarif Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir. Gerçek zamanlı envanter ve sipariş yönetimi. Özellikler: Yeniden sipariş verme, sipariş işleme, bulut üzerinden etiket yazdırma, envanter izleme (barkod, seri, lot). Birden fazla UOM (ölçü birimi). Birden fazla depo, birden fazla para birimi, çok dilli arayüz, kompozit öğeler (BOM’lar, takım hazırlama, değişken malzemeler). Kullanıcı düzeyinde yönetim, entegre faturalandırma ve satın alma modülü, üretimi destekler. ERPAG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Tarif Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Restoranlarda gıda maddesi maliyetlerinin hesaplanması ve envanter yönetimi artık daha kolay. Maliyetlerinizi kontrol altına alın ve faaliyetlerinizi kolaylaştırın.
Bulut tabanlı gıda maliyetlendirme ve restoran envanter yönetimi uygulaması. MarketMan; envanter, tedarikçi, sipariş ve menü maliyetlerini yönetmekte ihtiyaç duydukları araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç olarak daha iyi kontrol, daha düşük maliyetler ve daha fazla kâr elde edilir. Marketman, çok lokasyonlu orta ölçekli ve kurumsal zincirler için kullanışlı özelliklere sahiptir. Marketman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Tarif Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Güçlü iş yönetimi araçlarına ve analizlere erişim olanağı sunan bulut tabanlı satış noktası yazılımı. Kullanımı basit, kurulumu kolay.
Poster; kafeler, restoranlar ve mağazalar için tablet ve tarayıcı tabanlı bir satış noktası yazılımıdır. Poster'ın sunduğu çok yönlü satış noktası uygulaması sayesinde müşteri hizmetini kolaylaştırabilirsiniz: Siparişler doğrudan mutfağa gönderilir, garsonlar promosyon ve indirimleri doğrudan uygulayabilir ve tüm verileriniz hemen işlenir. Yönetim konsolu veya Poster Boss uygulaması sayesinde tüm siparişlerinizle ilgili istatistik ve raporlara erişin. 15 dakika içinde kurulum ayarlarını yaparak zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Poster POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Tarif Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Apicbase, restoran zincirlerinin, yemek şirketlerinin ve otellerin hizmet dışı operasyonlarını yönetmesi için bulut tabanlı bir Yiyecek ve İçecek Yönetim Platformu sunar.
Gıda maliyetlerini takip edin ve kârlılığınızı optimize edin. Otelcilikte kârlılık için üstün bir gıda maliyetlendirme çözümü. Gıda maliyetleri üzerinde tam kontrole sahip olun, marjları belirleyin ve hedeflerinize sürekli olarak ulaşın. Apicbase gıda maliyetlendirme yazılımı, tüm tarif ve menü maliyetlerini en son malzeme fiyatlarıyla otomatik olarak günceller. Elektronik tabloları güncellemek, yapılacaklar listenizden çıkarabileceğiniz bir başka zorlu görevdir. Artık Apicbase Restaurant Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Tarif Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
Oracle Simphony POS, doğru gıda maliyetlendirmesi için gerçek zamanlı verilerden yararlanır.
Gıda maliyet hesaplaması kâr açısından çok önemlidir. Oracle Simphony POS, işletmenizin daha çok kâr etmesi için tasarlanmıştır. Bu bulut tabanlı POS, işlemleriniz arasında her açıdan bağlantı kurar: çevrimiçi siparişler, mutfak işlemleri, envanter ve menüler, teslimat, sadakat ve daha fazlası. Gerçek zamanlı analizlerin dahil edilmesiyle satışlar, yiyecek maliyetleri, menü ve personelin performansı hakkında her zaman bilginiz olur. Simphony’nin açık API’si ve kapsamlı bulut pazaryeri, sınırsız esneklik ve ölçek sunar. Simphony POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Tarif Yönetimi
  • Envanter Yönetimi