Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Uzaktan Çalışma Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

54 sonuç
Ekibinizin iş sistemlerine, bulut uygulamalarına, varlıklarına ve kaynaklarına uzaktan erişimi 10 dakikada güvenli bir şekilde sağlayın. Tüm özellikleri 14 gün ücretsiz deneyin. GoodAccess hakkında daha fazla bilgi
GoodAccess uzaktan çalışanlarınızı, uygulamalarınızı, veri merkezlerinizi, bulutlarınızı ve ofislerinizi 10 dakikadan kısa sürede tek bir güvenli sanal ağa bağlar. Çalışanlarınız, üçüncü taraf bir aracının trafiğini kolayca izleyebileceği endişesi duymadan, güvenli olmayan WiFi bağlantı noktalarından uzaktan çalışabilir. GoodAccess, internetten ayrık bir güvenli ağ çevresi oluşturur. Böylece şirket sistemlerini gizler ve herkese açık internetin doğasında bulunan tehditlerden korur. GoodAccess hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Kickidler personel kontrolünün otomasyonu, bilgi güvenliği ve iş verimliliğinin artırılması için güçlü bir araçtır. Kickidler hakkında daha fazla bilgi
Kickidler bir çalışan ve kullanıcı etkinliği izleme yazılımıdır. Personel kontrolünün otomasyonu, bilgi güvenliği ve iş verimliliğinin artırılması için güçlü bir araçtır. Ana Kickidler özellikleri: bilgisayarların çevrimiçi olarak izlenmesi, çalışanların faaliyet geçmişinin kaydedilmesi ve oynatılması, verimlilik analizi, zaman izleme ve ayrıca ihlallerin tespiti. Bunun yanı sıra, Kickidler şirket içindeki iletişimin optimizasyonu ve uzaktan çalışan izlemesi için faydalı olabilir. Kickidler hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Teramind'ın davranış analizi, uzak iş gücü yönetimi için veri odaklı bilgiler sunar. Verimsizlikleri ortadan kaldırın ve ekipleri bir araya getirin. Teramind hakkında daha fazla bilgi
İş gücünüzü veriye dayalı bilgiler ve kapsamlı davranış analizleri ile yönetin. İş zekası raporları sayesinde gereksiz görevleri ve iş akışı sıkışıklıklarını ortadan kaldırın. Teramind'ın sunduğu etkinlik izleme ve zaman takibi çözümüyle dağınık iş gücünüzün yönetimini tek bir yerde toplayın. Tek bir panodan verimli karma iş gücü yönetimi sağlayın. Teramind hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Kasm Workspaces; tarayıcı, masaüstü ve uygulama iş yüklerinin web tarayıcısına teslim edilmesine yönelik bir uzaktan çalışma platformudur. Kasm Workspaces hakkında daha fazla bilgi
Kasm, açık kaynaklı web yerel konteyner akış teknolojisini kullanarak işletmelerin dijital çalışma alanlarını dağıtma şeklini değiştirmektedir. Kasm Workspaces; tarayıcı, masaüstü ve uygulama iş yüklerini web tarayıcısına güvenli ve verimli bir şekilde teslim eder. Kasm yalnızca bir hizmet değil, aynı zamanda her ölçekte kullanım durumuna göre özelleştirilebilen güçlü bir geliştirici API’sine sahip büyük ölçüde yapılandırılabilir bir platformdur. İş neredeyse, Workspaces oradadır: tesis içinde, bulutta (genel/özel) ve karma. Kasm Workspaces hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, 30.000’den fazla şirket ve milyonlarca son kullanıcının güvendiği tam donanımlı bir uzaktan çalışma yazılımıdır. 180’den fazla kullanışlı yardım masası özelliği sunan LiveAgent, tüm uzaktan müşteri destek ekipleri için tek noktadan hizmet veren bir platformdur. Dahili çağrı merkezi, yerel canlı sohbet, sosyal medya entegrasyonları, otomasyon kuralları, zaman takibi ve gelişmiş raporlama özellikleri gibi güçlü özellikleri keşfedin. Hem müşterilerinizi hem de iş arkadaşlarınızı desteklemeye hemen başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın. OnBoard hakkında daha fazla bilgi
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının en önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Koşulsuz şartsız olarak ücretsiz denemeyle yatırım yapmadan önce test edin. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
İnteraktif çevrimiçi toplantı, görüntülü konferans ve ilgi çekici web seminerleri düzenlemeyi sağlayan web konferansı çözümü. Zoho Meeting hakkında daha fazla bilgi
Zoho Meeting, çevrimiçi toplantı ve web semineri ihtiyaçları için oluşturulmuş güçlü bir web konferansı çözümüdür. Tamamen tarayıcı tabanlıdır. Katılımcıların bir toplantıya veya web seminerine katılmak için herhangi bir uygulama indirmeleri gerekmez. Windows, Linux ve Mac için masaüstü eklentisini, iOS uygulamasını, Android uygulamasını, Google Chrome uzantısını, Firefox uzantısını, ekleme pencere öğesini ve takvim entegrasyonlarını kullanarak toplantılarınıza kolayca erişin. Web semineri için kayıt, anketler, soru-cevap, konuşma izni, kaydetme, kapsamlı analiz vb. ekleyin. Zoho Meeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
ISL Light uzaktan erişim yazılımı ile ofis bilgisayarınızı uzaktan çalışma için yapılandırabilir ve evden erişebilirsiniz. ISL Light hakkında daha fazla bilgi
ISL Light, evinizden veya başka bir yerden sınırsız sayıda gözetimsiz bilgisayara güvenli bir şekilde erişmenizi sağlayan profesyonel bir uzaktan erişim yazılımıdır. Ofis bilgisayarınızı yalnızca birkaç dakika içinde uzaktan çalışma için yapılandırın. Ofis bilgisayarınıza evden veya mobil bir cihazdan güvenli bir şekilde erişin. Ekran paylaşım teknolojisi, dünyanın herhangi bir yerinden istediğiniz zaman uzaktan verimli bir şekilde çalışmanızı sağlar. ISL Light hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Pazarlama ekiplerinde etkili bir iş birliği ve onay süreci için insan dostu sosyal medya aracı. Kontentino hakkında daha fazla bilgi
Kontentino, sosyal medya içeriği/reklam oluştururken ve onaylarken pazarlama ekiplerinin sorunsuz şekilde iş birliği yapmalarını sağlar. Kontentino sayesinde operasyonel görevlere %40 daha az zaman harcarsınız. Böylece içeriğin kalitesi iyileşir ve sosyal içerik/reklam yayınlanırken hatalardan veya başarısızlıklardan kaçınılır. Ayrıca analiz bölümü sayesinde veriler bir bağlama oturtulur. Böylece sosyal medya yöneticileri müşterilere rapor verirken gönderilerin/reklamların performansını daha iyi anlayabilirler. Kontentino hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk. Uzaktan çalışmada dijital dönüşüme olanak tanır. Deel hakkında daha fazla bilgi
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzaktan çalışma için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler, teknoloji destekli self servis bir süreç kullanarak 150’den fazla ülkede bordro işlerini hallediyor ve yerelleştirilmiş yasal sözleşmeler oluşturuyor. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 4.500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Uzak ekiplerinizi kolay ve görsel bir şekilde yönetin. Lumeer, özel ihtiyaçlarınıza uyacak şekilde esnektir. Lumeer hakkında daha fazla bilgi
Uzak ekipleri yönetmek, net beklentiler belirlemeyi, sonuçlara odaklanmayı (faaliyete değil), bu sonuçların amacına göre motive etmeyi, engelleri ortadan kaldırmayı, süreçler oluşturmayı ve herkesin uyum içinde olmasını gerektirir. Lumeer gerekli esnekliği sağlar. Tüm uzak ekipleri planlamak, organize etmek ve izlemek için kolay bir görsel araçtır. Herkes bir sonraki adımda ne yapacağını, bunun neden önemli olduğunu ve nasıl yapılacağını bilir. Ücretsiz olarak kendi kendinize deneyin veya ürün tanıtımı planlayın. Lumeer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Tam entegre bir DaaS (hizmet olarak masaüstü) çözümüyle, istediğiniz yerden daha hızlı çalışabilmeniz için hız ve basitliğe odaklandık. V2 Cloud WorkSpaces hakkında daha fazla bilgi
Masaüstü sanallaştırma sürecinin karmaşık olması gerekmez. V2 Cloud tam da ihtiyacınız olan BT kurdudur. İşletmelerini Bulut ile büyütmek için bağımsız yazılım satıcıları, işletme sahipleri, yönetilen hizmet sağlayıcıları, BT yöneticileri ve daha birçoklarıyla yakın iş birliği içinde çalışmaktadır. Tam entegre bir DaaS (hizmet olarak masaüstü) çözümüyle, istediğiniz yerden daha hızlı çalışabilmeniz için hız ve basitliğe odaklandık. Destek ekibimiz endişelerinizi giderirken bulut bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve ekonomik bir şekilde kullanın. V2 Cloud WorkSpaces hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir uzaktan çalışma aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Clockify ile zaman takibi, zamanlama ile uzak ekiplerin katılımını ve üretkenliğini artırın ve fazla çalışma riskini önleyin.
Clockify ile uzaktan çalışmak kolaydır. Programınızı organize edin, diğer çalışanların ne üzerinde ve ne kadar süreyle çalıştığını görün; onlara görevler atayın, programları kolayca yönetmek ve proje bütçelerini denetlemek için proje durumunu ve kişilerin uygun olup olmadığını kontrol edin. Clockify ile fazla çalışma riskini en aza indirmek için proje veya görev başına saat ücretleri ve günlük zaman hedefi belirlenebilir. Clockify’ın özellikleri hakkında daha fazla bilgi edinin ve en sevdiğiniz uygulamalara bağlamak için 80’den fazla uygulama entegrasyonuna göz atın. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
monday.com ekibinizi birbirine bağlar, böylece nerede olursanız olun, kullanımı kolay tek bir platformdan iş birliği yapmaya, işi yönetmeye ve izlemeye devam edebilirsiniz.
Beklenmedik bir durum olduğunda, tüm çalışmalarınızı tek bir yerde tutmak ve işinizi sorunsuz bir şekilde ilerletmesini sağlamak için monday.com'u kullanabilirsiniz. monday.com, iş akışları ve projeler bağlamında tüm iletişimleri merkezileştirmenize olanak tanır. Böylece üretkenliği artırırken, toplantıları ve e-posta zincirlerini azaltabilirsiniz. Ekibinizi hızlı bir şekilde sürece dahil etmek için hazır şablonlardan birini kullanmaya başlayın ve şablonu ihtiyaçlarınıza göre özelleştirin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Her konu, her dil, her cihaz ve her yaş için dakikalar içinde eğlenceli öğrenme oyunları oluşturun, oynayın ve paylaşın.
Her konu, her dil, her cihaz ve her yaş için dakikalar içinde eğlenceli öğrenme oyunları oluşturun, oynayın ve paylaşın. Kahoot! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Wrike, kurumsal düzeyde güvenlik, 400’den fazla entegrasyon, Gantt çizelgeleri, takvimler, Kanban panoları ve daha fazlasına sahip uzaktan çalışma yazılımıdır.
Wrike, 20.000’den fazla şirket ve iki milyondan fazla kullanıcı tarafından güvenilen ödüllü uzaktan çalışma yazılımıdır. Tamamı kurumsal düzeyde güvenlikle korunan Gantt çizelgeleri, senkronize takvimler, Kanban panoları, zaman takibi, gerçek zamanlı güncellemeler ve otomatik atama ile işleri yoluna koyun. Wrike’ı 400’den fazla uygulama ve Adobe Creative Cloud ile entegre edin, böylece her gün güvendiğiniz araçları kullanmaya devam edebilirsiniz. İş akışınızı özelleştirin ve e-posta, toplantı, değerlendirme ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Dağıtık ekiplerin işlerini tamamlayabilmesini sağlayan ortak çalışma özelliğine sahip en iyi çevrimiçi beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Miro, uzak ekipler arasında ortak çalışmayı destekler ve projelerin düzenli tutulmasını sağlayan merkezi bir alan oluşturur. Miro beyin fırtınası, atölye çalışmaları, kullanıcı yolculuğu eşleme ve daha fazlası için 250’den fazla hazır şablona sahiptir. Kaydolun ve ekibinizle hızlı bir şekilde ortaklaşa çalışmaya başlayın. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Zoho Assist, dünyanın herhangi bir yerindeki uzak bilgisayarlara bağlanmak için basit ve doğrudan bir kullanıcı arayüzü sağlar.
Uzaktan destek, ekran paylaşımı ve gözetimsiz erişim için tek noktadan çözüm olan Zoho Assist’i kullanarak, bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza her yerden ve her zaman erişin. Sektördeki en güvenli, güvenilir ve uygun fiyatlı yazılımlardan biriyle hemen başlayın. Önceden kurulum gerektirmez. Platformlar arası destek bulunmaktadır. Tüm cihazlarda çalışır. Tüm önemli web vekil sunucularını ve güvenlik duvarlarını destekler. Zoho Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Jibble, uzaktan çalışanlar için kullanılabilen ve tamamen ücretsiz bir zaman izleme yazılımıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı.
Jibble tamamen ücretsiz bir zaman izleme yazılımıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Uzaktan çalışanlar için mükemmeldir. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Time Doctor, şirketlerin performansı artırmak için zamanlarını nasıl kullandıklarına ilişkin analizler sunan bir zaman takibi ve verimlilik yazılımıdır
Bir zaman takibi ve verimlilik yazılımı olan Time Doctor, şirketlerin zamanlarını nasıl kullandıklarını izleyerek performansı geliştirmeye yönelik analizler sunar. Tüm iş günü etkinliklerine ilişkin metrikler sayesinde işletmeler, verilere dayalı kararlar alabilir ve esnek çalışma için gerekli hesap verebilirliğe sahip olabilir. Time Doctor, dış kaynaklı veya denizaşırı ekiplere ya da uzaktan veya hibrit çalışma modeline sahip kuruluşlar dahil olmak üzere işletmeler ve KOBİ’ler tarafından kullanılır. Verimliliği tek bir yerden kolayca analiz etmek için uygulamayı 60’tan fazla araçla entegre ediyoruz. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
TestGorilla ile uzaktan işe almayı kolaylaştırın. Daha iyi uzaktan işe alımın gerçekleştirilebilmesi için adayları seçmeye yönelik önemli araçlar sunar.
TestGorilla ile uzaktan işe almayı kolaylaştırın. Hem daha iyi hem de daha hızlı uzaktan işe alma kararları verebilmek için adayları seçmeye yönelik önemli araçlar sunar. Bir değerlendirmede birden fazla test türünün kullanılması en iyi tahmini değeri sağlar. Bu nedenle bilişsel yetenek testleri, programlama testleri, yazılım becerisi testleri, kişilik testleri, kültüre uyum testleri, dil testleri ve çok daha fazlasını içeren ve büyümeyi sürdüren bir test kitaplığına sahiptir. TestGorilla hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
En gelişmiş ve özelleştirilebilir web semineri platformlarından biri.
LiveWebinar.com, hem küçük ekiplerin hem de işletmelerin web seminerlerini ve çevrimiçi toplantıları yönetmesine yardımcı olan bulut tabanlı bir web semineri yazılımıdır. Satış, İK ve pazarlama ekiplerinin hedef kitleleri için çevrimiçi etkinlikleri kolayca gerçekleştirmesini sağlar. Canlı akış, sunum, ekran paylaşımı olanağı ve tamamen özelleştirilebilir markalama seçeneğinden yoklama ve anketler, oylama ve eylem çağrısı gibi kullanıcı etkileşimi özelliklerine kadar uzanan çeşitli özellikler içerir. LiveWebinar, kuruluşların hedef kitle etkileşimini analiz etmesini de sağlar. LiveWebinar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Ücretsiz depolama alanı, sınırsız mesaj ve kullanıcı ile ekip işbirliği uygulaması.
Ücretsiz ekip iletişim uygulaması Pumble ile uzaktan çalışırken bağlantıda kalın. İş arkadaşlarınıza doğrudan mesaj gönderin veya grup tartışmaları için herkese açık veya özel kanallar oluşturun. Çabucak bire bir sesli veya görüntülü arama yapın ve fikirlerinizle birlikte ekranınızı da paylaşın. Pumble ücretsiz depolama alanına ve sınırsız mesaj geçmişine sahiptir, böylece hiçbir konuşma kaybolmaz. Misafir erişimi özelliği ile dış üyelere sınırlı erişim hakkı verin. Pumble hakkında daha fazla bilgi edinin. Pumble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Şirketler, ekipler ve serbest çalışanlar için uzaktan ekip takibi ve süre izleme yazılımıdır.
Monitask, ekibiniz genelinde uzaktan çalışma, verimlilik izleme ve sorumluluk sağlar. Gelişmiş ekran görüntüsü ve etkinlik monitörlerinin yanı sıra zaman izleme özellikleri, uzak ekiplerin ellerindeki göreve odaklanmasını sağlamaktadır. Yazılım güçlü olmasına rağmen hafif, kullanımı basit ve kolaydır. Ayrıca yöneticiler ekiplerini her zaman, her yerde takip etmek için herhangi bir cihazdan kontrol panellerine de erişebilmektedir. Monitask'a kaydolun ve hemen zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Monitask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Ekiplerin en iyi şekilde birlikte çalışması için tasarlanmış kullanımı kolay dijital beyaz tahta ile ekip çalışmasını üst seviyeye taşıyın.
Ekiplerin en iyi şekilde birlikte çalışması için tasarlanmış kullanımı kolay dijital beyaz tahta ile ekip çalışmasını üst seviyeye taşıyın. Mural hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Daha iyi çevrimiçi müşteri toplantıları. Vectera, randevu planlama ve güvenli video toplantıları yapmanın kolay yoludur.
Vectera, müşteriler ve iş arkadaşlarıyla çevrimiçi toplanmanın kolay yoludur. Randevuları planlayın ve 4 kişiye kadar güvenli görüntülü toplantılar gerçekleştirin. Tüm müşterileriniz için iletişim merkezleri oluşturun. Beyaz tahtalar, eş zamanlı tarama ve belge notu ile yaratıcılığınızı çalıştırın. Tek tıkla başlama, indirme yok, hayal kırıklığı yok. Vectera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Freshdesk Messaging, müşteri bağlılığı ekiplerinin müşterilerle kanallar arasında konuşması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır.
Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), satış ve müşteri bağlılığı ekiplerinin potansiyel müşteriler ve gerçek müşterilerle web sitesi, mobil uygulama veya sosyal ağ sayfalarında iletişim kurması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Geleneksel canlı sohbetin ötesine geçen Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), işletmelerin ve ekiplerinin sürekli ve bağlama dayalı mesajlaşma deneyimine odaklanmasına yardımcı olur. Freshchat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Uzaktan çalışanların nasıl çalıştığını daha iyi anlamak ve daha verimli olmalarına yardımcı olmak için üretkenlik bilgilerinden yararlanın.
Uzak ekipler, çalışanlarının iş akışları, üretkenliği ve günlük iş yükleri hakkında daha iyi bilgi edinmek için Workpuls’ı kullanmaktadır. Birden fazla raporlama özelliği ve gerçek zamanlı verilerle Workpuls, dağınık ekiplerin daha fazla bağlantı kurmasına ve ortak bir görüş edinmesine yardımcı olurken, kuruluşun tamamında verimliliği artırır. Insightful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Ekran paylaşımı sorunları nedeniyle satış kaybetmeye son verin. Satışlar için özel olarak hazırlanmış sıfır sorunlu ekran paylaşımını deneyin.
Ekran paylaşımı, uzaktan kontrol ve anında deneme sürümleri yoluyla müşteri adayı yakalama ve acente atama mekanizmasının tamamı özellikle satış ekipleri için tasarlanmıştır ve hepsi de potansiyel bir müşteri tarafından indirme veya kurulum gerektirmeden kullanılabilir. Çözümü tüm ekibinizin kullanabilmesi için uygun kullanım tabanlı planlar halinde sunulmaktadır. CrankWheel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
EasyHire.me, kalitesi yüksek video gösterimi, aday izleme ve iş ilanlarını birleştiren bir yetenek kazanımı platformudur.
EasyHire.me, yapay zeka ve otomasyon alanındaki en yeni teknolojileri kullanarak işe alım sürecini hızlandırmak için kalitesi yüksek video gösterimini (canlı video, isteğe bağlı, panel mülakatları, planlama, yapay zekayla duygu tanıma) aday izleme, özelleştirilebilir iş panosu ve analizle birleştiren otomatik bir yetenek kazanımı platformudur. EasyHire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Dünyanın Önde Gelen Freelancer Yönetim Sistemi
Worksuite akıllı, kullanıcı dostu bir serbest çalışan yönetim platformudur. Küçük ve büyük şirketlerin, dünyanın dört bir yanındaki tüm serbest çalışanlarına sadece birkaç tıklamayla sınır ötesi ödemeler yapmasını ve yönetmesini kolaylaştırıyoruz. Uyumluluk, raporlama ve proje yönetimini çok daha kısa sürede halledin. Worksuite, küçük start-up'lardan dünyanın en büyük kuruluşlarına kadar, iş büyümesinin her aşaması için güçlü özellikler ve esneklik sağlayan eksiksiz bir çözümdür. Worksuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Uzaktan Çalışma Yönetimi. İşletme bilgilerini toplamak, paylaşmak ve yönetmek için çevrimiçi veri tabanı uygulamaları tasarlayın veya önceden tanımlanmış çözümleri kullanın.
Uzaktan çalışma yönetimi için çevrimiçi veri tabanı platformu. Verilerle çalışmayı kolaylaştırmayı, rutin işlerde kullanılan bilgileri organize edip saklamayı, ekipler için kolayca erişilebilen bir veri kaynağı oluşturmayı amaçlayan benzersiz bir web veri tabanı uygulaması oluşturulabilir. Sistem tamamen özelleştirilebilir: Veriler istenildiği gibi yönetilebilir ve ihtiyaç duyulduğunda uygulamada değişiklik yapılabilir. TeamDesk sınırsız kayıt, sınırsız depolama, sınırsız destek, sabit fiyatlar ve ücretsiz deneme sunar. TeamDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Teamdeck, kaynak planlama + zaman izleme + izin yönetimi özelliklerine sahip eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümüdür.
Projelerini daha hızlı tamamlamak ve sağlıklı bir ekip yapısına sahip olmayı sürdürmek isteyen işletmeler için kaynak planlamasını + süreleri izlemeyi + izin yönetimini sağlayan eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümü. Elektronik çizelgelere, manuel izlemeye, zahmet çekmeye gerek kalmaz. Yedi günlük ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın. teamdeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Yeni başlayanlardan, uzmanlara kadar herkese uyarlanmış sezgisel bir araç. Görevleri planlamak için gelişmiş özellikler ve bunları gerçekleştirmek için gereken iş yükü.
Beesbusy, her büyüklükteki ekibin uzaktan çalışırken bile görevlerini ve projelerini organize etmelerine olanak tanıyan iş birlikçi bir araçtır. Görsel arayüzü, yapılması gerekenlerin ilerlemesini planlamayı, önceliklendirmeyi, atamayı ve izlemeyi kolaylaştırır. Beesbusy aynı zamanda güçlü özellikleri de içinde barındırıyor: Gantt şemaları, özelleştirilebilir çoklu proje görünümleri, ekip programları, bildirimler, pano... Uzaktan çalışma durumunda bilgileri merkezileştirin ve ekipleriniz için etkili iletişim sağlayın. Beesbusy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Kissflow Workflow, hem yapılandırılmış iş akışlarını hem de yapılandırılmamış iş akışlarını destekleyen önde gelen uçtan uca iş akışı yazılımlarından biridir.
Kissflow Workflow, hem yapılandırılmış iş akışlarını (durum yönetimi) hem de yapılandırılmamış iş akışlarını (BPM/süreç yönetimi) destekleyen önde gelen uçtan uca iş akışı yazılımlarından biridir. Kissflow Workflow, herkesin otomatik bir süreç ve proje panosu oluşturabileceği, durum akışını yönetebileceği ve iş konuları üzerinde birlikte çalışabileceği, hepsi bir arada akıllı ve kolayca entegre edilen bir platformdur. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Channels, siz ve müşterileriniz için diğer pek çok özelliğin yanı sıra ücretsiz Web aramaları sunan veri odaklı bir uzaktan çalışma telefon sistemidir.
Channels yenilikçi bir uzaktan çalışma telefon sistemidir. Web üzerinden arama - müşteri, şirketinizin web sitesinden tek bir tıklamayla sizi kolayca arayabilir. Kanallar Shopify, Magento, Pipedrive gibi ve daha pek çok platformlarla entegre olur. Diğer özellikleri arasında bir aramadan önce müşteri bilgilerinin görüntülenmesi, tek tıklamalı Chrome uzantısı, arama parçacığı, mobil uygulama, IVR, arama kaydetme, canlı dinleme ve daha fazlası yer almaktadır. Ücretsiz seçeneği seçin ve bu özelliklerden bazılarını deneyin. Ya da hepsini tam bir teklifle edinin. Channels hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Visual Planning, uzaktaki personel düşünülerek tasarlanmış kapsamlı bir uzaktan çalışma yönetim platformudur. Ücretsiz deneme sürümü için kaydolun.
Visual Planning, uzaktaki personel düşünülerek tasarlanmış kapsamlı bir planlama ve uzaktan çalışma yönetim platformudur. Visual Planning’in zaman dilimi yönetim uygulaması ile dünya çapında planlama yapın. Birleşik yönetim platformu sayesinde tüm cihazlarda çalışanların uygunluk durumunu, raporları, projeleri ve kaynakları izleyin. Şirketinizin ihtiyaçlarını karşılayan bir çözüm oluşturun. Ücretsiz özel deneme sürümü için hemen kaydolun. Visual Planning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Dağıtık iş gücünüzün dijital deneyimini anlayın.
Dağıtık iş gücünüzün dijital deneyimini anlayın. SysTrack, uzaktan çalışanların ihtiyaçlarına, çalışma alışkanlıklarına ve teknolojileriyle ilgili deneyimlerine görünürlük sağlamak için tasarlanmıştır. Uzaktan çalışanların kurumsal ağa nasıl bağlandığını görün ve bu bağlantının verimliliği, kullanıcı deneyimini ve güvenlik riskini nasıl etkilediğini değerlendirin. SysTrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Görev yönetimi ve iletişim özelliklerini birleştiren iş birliği yazılımı. Ekip iletişiminizi bir üst seviyeye yükseltin.
HeySpace, sohbet içeren bir görev yönetimi aracıdır. İşin ileriye taşındığı yer burasıdır. Her şeyi tek bir yerden yapabilirsiniz: iş arkadaşlarınızla sohbet edebilir, zengin metin belgeleri yazabilir, etiketleyebilir, ilerlemeyi işaretleyebilir, başlangıç ve bitiş tarihleri ile diğer gerekenleri ayarlayabilirsiniz. Mesaj gönderip okunup okunmadığını görün, mesajlardan görevler oluşturun. Birisi önemli bir şey söylediğinde bunu karta dönüştürerek kart listesine taşıyın. Bu kadar basittir. HeySpace ile ekibinizi efsaneleştirin. HeySpace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Rock, dağıtık ekipler için oluşturulmuş hepsi bir arada bir iletişim ve iş birliği platformudur.
Rock, türünün ilk örneği olan çok modlu bir iş birliği aracıdır ve herhangi bir yerde, herhangi bir kişiyle iş birliği yapmanıza olanak sağlar. Mesajlar, görevler, notlar, dosya depolama ve toplantıların tek bir noktada buluştuğu hepsi bir arada iletişimden yararlanın. Uzaktan çalışma için özel olarak tasarlanan Rock, iletişimi daha modernleştirirken ekipleri daha üretken hale getirir. Sınırsız alan, mesaj ve görev panolarıyla çok daha fazlasını ücretsiz olarak yapabilirsiniz. Rock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Ekran System® uzaktan çalışanları ve yüklenicileri izlemeye, hassas verilere erişimi kontrol etmeye yardımcı olabilecek evrensel bir yazılımdır.
Ekran System sayesinde kullanıcı kimlikleri doğrulanabilir, kullanıcı erişimi yönetilebilir (ayrıcalıklı kullanıcıların erişimi dahil) ve koruma altındaki çevrenin içindeki ve dışındaki tüm kullanıcıların etkinlikleri ve verimliliği izlenebilir. Ekran, 10 veya 10.000 uç noktada 20 dakikada kolayca uygulanabilen evrensel, hafif bir çalışan izleme çözümüdür. Ekran System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Samba Live, Avrupa'nın tercih ettiği, işletmelerin iletişim ortamlarını organize etmelerine yardımcı olan hepsi bir arada video konferans yazılım paketidir.
Samba Live, her boyuttaki operasyon için uzaktan çalışmayı entegre etmeye yönelik çok iyi bir çözümdür. Kullanıcılar her cihazdan çevrimiçi iş birliğine sorunsuz bir şekilde katılabilir, entegre mesaj panoları ve forumlar aracılığıyla toplantı takibinin keyfini çıkarabilir. Samba Live'ın ölçeklendirilebilir bulut altyapısı sayesinde, dünyanın her yerinden her sayıda kullanıcı birlikte çalışabilir ve çalışmalarını buluta güvenli bir şekilde yedekleyebilir. Samba Live aynı zamanda GVKY ile de uyumludur, bu sayede işle ilgili hassas bilgiler gizli kalır. Digital Samba hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
İş telefonumuzla coğrafi olarak farklı yerlerde olsanız bile daha fazla anlaşma yapın ve üretkenliğinizi koruyun.
Şubeleri tek bir ofisteymiş gibi küresel olarak bağlayın. Kişiselleştirilmiş üç haneli dahili numarayla her ekip üyesinin kolayca erişilebilir olmasını sağlayın ve aramaları sorunsuz bir şekilde yönlendirin. TalkChief hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
İşbirliğine dayalı bir çevrimiçi elektronik tablo platformu olan Retable, şirketlerin yönetilmesini, izlenmesini, bağlanmasını, izlenmesini, otomatikleştirilmesini ve kolayca raporlanmasını sağlar.
Retable, elektronik tablo benzeri arayüzü ile karmaşık verileri düzenli ve özelleştirilmiş bir çevrimiçi veritabanında yönetmenizi sağlar. Gerçek zamanlı işbirliği, veri yönetimi ve basit raporlama sağlayan birden fazla görünüm sunar. Gerçek zamanlı veri yönetim platformu Retable, verilerin herhangi bir cihazdan kolayca yapılandırılmasına olanak tanır. Kod kullanmadan hızlı bir şekilde oluşturulabilen çeşitli sütun türleri ve otomasyon ile veri yönetimini ve işbirliğini basitleştirir. Retable, kullanıcılara veriler üzerinde kontrol sağlar. Retable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Grafik işbirliği için güçlü bulut iş istasyonları.
Cloudalize, mimari görselleştirmeler ve 3B ürün yapılandırıcıları gibi B2B kurumsal uygulamalar için oyun motorları kullanan yazılım tedarikçilerine yönelik bulut platformudur. Cloudalize, her uygulamanın her cihazda dağıtılmasını sağlayarak pahalı bir iş istasyonuna duyulan ihtiyacı ortadan kaldırır. Cloudalize aynı zamanda CAE (bilgisayar destekli mühendislik), CAD (bilgisayar destekli tasarım), CFD (hesaplamalı akışkanlar dinamiği), GIS (coğrafi bilgi sistemi), 3B gibi GPU kullanımı yoğun uygulamalar için sektörde önemli bir MyGDaaS (GPU hızlandırılmış hizmet olarak masaüstü) geliştiricisidir. Cloudalize hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
Windows ve Linux uygulamalarını ve paylaşılan masaüstlerini, VDI'nın (sanal masaüstü altyapısı) maliyeti ve karmaşıklığı olmadan her cihaza dağıtın.
Inuvika OVD Enterprise; Windows ve Linux uygulamalarını ve paylaşılan masaüstlerini her cihaza dağıtan bir dijital çalışma alanı platformudur. Linux üzerine kurulu kaynak konteynerleme teknolojisi sayesinde bu ürün, veri merkezlerinin daha az altyapı kapasitesi kullanma ve karbon ayak izlerini azaltma yoluyla diğer ürünlerde bulunmayan bir basitlikle daha verimli çalışmasını sağlar. Inuvika OVD Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Canlı Sohbet
  • Görüntülü Konferans
  • Toplantı Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Görev Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim