15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Uzaktan Çalışma Yazılımı

Uzaktan Çalışma Yazılımı, çalışanların sabit bir ofis ortamının dışındayken görevlerini etkili ve verimli bir şekilde yerine getirebilmeleri için ihtiyaç duydukları farklı türden çözümleri bir araya getirir. Uzaktan çalışan kişilerin üretken ve başarılı olmaları için iş birliği ve ekip iletişimi çok önemlidir. Uzaktan Çalışma Programı Softphone Uygulaması, Canlı Sohbet Sistemi, Web Konferansı Sistemi, İş Birliği Yazılımı, Proje Yönetim Uygulaması, Uzaktan Bağlantı Programı ve daha pek çok yazılımı içerir.

67 sonuç

Veriato, üretkenliği artırmak ve hassas verileri güvende tutmak için işletmelere yardımcı olan iş gücü davranış analizi konusunda faaliyet gösteren hizmet sağlayıcıdır. Veriato Workforce Behavior Analytics hakkında daha fazla bilgi
Veriato, işletmelerin üretkenliği artırmak ve hassas verileri güvende tutmak için uzaktan veya karma iş gücü etkinliğini izlemesine ve analiz etmesine yardımcı olan iş gücü davranış analizi konusunda faaliyet gösteren hizmet sağlayıcıdır. Veriato, şirketlerin günümüzün karmaşık iş ortamında başarısına yardımcı olmak için benzersiz içgörüler sunmak üzere tercih edilen ortaktır. Şirketler, ağlar arasında, bulutta ve şirket içinde çalışan güçlü analizlerle maksimum üretkenlik ve minimum risk sağlayarak tam görünürlük elde eder. Veriato Workforce Behavior Analytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Kasm Workspaces; tarayıcı, masaüstü ve uygulama iş yüklerinin web tarayıcısına teslim edilmesine yönelik bir uzaktan çalışma platformudur. Kasm Workspaces hakkında daha fazla bilgi
Kasm, açık kaynaklı web yerel konteyner akış teknolojisini kullanarak işletmelerin dijital çalışma alanlarını dağıtma şeklini değiştirmektedir. Kasm Workspaces; tarayıcı, masaüstü ve uygulama iş yüklerini web tarayıcısına güvenli ve verimli bir şekilde teslim eder. Kasm yalnızca bir hizmet değil, aynı zamanda her ölçekte kullanım durumuna göre özelleştirilebilen güçlü bir geliştirici API’sine sahip büyük ölçüde yapılandırılabilir bir platformdur. İş neredeyse, Workspaces oradadır: tesis içinde, bulutta (genel/özel) ve karma. Kasm Workspaces hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir uzaktan çalışma aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir.
Zoho CRM, tek bir iş sisteminde kuruluş çapında satış, pazarlama, müşteri desteği ve hizmeti ile envanter yönetimini yönetmek için eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle, küçük ve büyük ölçekli kuruluşları güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Clockify ile zaman takibi, zamanlama ile uzak ekiplerin katılımını ve üretkenliğini artırın ve fazla çalışma riskini önleyin.
Clockify ile uzaktan çalışmak kolaydır. Programınızı organize edin, diğer çalışanların ne üzerinde ve ne kadar süreyle çalıştığını görün; onlara görevler atayın, programları kolayca yönetmek ve proje bütçelerini denetlemek için proje durumunu ve kişilerin uygun olup olmadığını kontrol edin. Clockify ile fazla çalışma riskini en aza indirmek için proje veya görev başına saat ücretleri ve günlük zaman hedefi belirlenebilir. Clockify’ın özellikleri hakkında daha fazla bilgi edinin ve en sevdiğiniz uygulamalara bağlamak için 80’den fazla uygulama entegrasyonuna göz atın. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
monday.com ekibinizi birbirine bağlar, böylece nerede olursanız olun, kullanımı kolay tek bir platformdan iş birliği yapmaya, işi yönetmeye ve izlemeye devam edebilirsiniz.
Beklenmedik bir durum olduğunda, tüm çalışmalarınızı tek bir yerde tutmak ve işinizi sorunsuz bir şekilde ilerletmesini sağlamak için monday.com'u kullanabilirsiniz. monday.com, iş akışları ve projeler bağlamında tüm iletişimleri merkezileştirmenize olanak tanır. Böylece üretkenliği artırırken, toplantıları ve e-posta zincirlerini azaltabilirsiniz. Ekibinizi hızlı bir şekilde sürece dahil etmek için hazır şablonlardan birini kullanmaya başlayın ve şablonu ihtiyaçlarınıza göre özelleştirin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Her konu, her dil, her cihaz ve her yaş için dakikalar içinde eğlenceli öğrenme oyunları oluşturun, oynayın ve paylaşın.
Her konu, her dil, her cihaz ve her yaş için dakikalar içinde eğlenceli öğrenme oyunları oluşturun, oynayın ve paylaşın. Kahoot! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Wrike, kurumsal düzeyde güvenlik, 400’den fazla entegrasyon, Gantt çizelgeleri, takvimler, Kanban panoları ve daha fazlasına sahip uzaktan çalışma yazılımıdır.
Wrike, 20.000’den fazla şirket ve iki milyondan fazla kullanıcı tarafından güvenilen ödüllü uzaktan çalışma yazılımıdır. Tamamı kurumsal düzeyde güvenlikle korunan Gantt çizelgeleri, senkronize takvimler, Kanban panoları, zaman takibi, gerçek zamanlı güncellemeler ve otomatik atama ile işleri yoluna koyun. Wrike’ı 400’den fazla uygulama ve Adobe Creative Cloud ile entegre edin, böylece her gün güvendiğiniz araçları kullanmaya devam edebilirsiniz. İş akışınızı özelleştirin ve e-posta, toplantı, değerlendirme ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın.
LiveAgent, 30.000’den fazla şirket ve milyonlarca son kullanıcının güvendiği tam donanımlı bir uzaktan çalışma yazılımıdır. 180’den fazla kullanışlı yardım masası özelliği sunan LiveAgent, tüm uzaktan müşteri destek ekipleri için tek noktadan hizmet veren bir platformdur. Dahili çağrı merkezi, yerel canlı sohbet, sosyal medya entegrasyonları, otomasyon kuralları, zaman takibi ve gelişmiş raporlama özellikleri gibi güçlü özellikleri keşfedin. Hem müşterilerinizi hem de iş arkadaşlarınızı desteklemeye hemen başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Dağıtık ekiplerin işlerini tamamlayabilmesini sağlayan ortak çalışma özelliğine sahip en iyi çevrimiçi beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Miro, uzak ekipler arasında ortak çalışmayı destekler ve projelerin düzenli tutulmasını sağlayan merkezi bir alan oluşturur. Miro beyin fırtınası, atölye çalışmaları, kullanıcı yolculuğu eşleme ve daha fazlası için 250’den fazla hazır şablona sahiptir. Kaydolun ve ekibinizle hızlı bir şekilde ortaklaşa çalışmaya başlayın. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır.
MeisterTask, çevik proje yönetimi için mükemmel bir web tabanlı görev ve proje yönetimi aracıdır. Güzel tasarımlı arayüzler, kullanımı kolay işlevsellik ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyon, proje ekipleri için makul bir seçim olmasını sağlar. Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir. MeisterTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın.
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının en önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Koşulsuz şartsız olarak ücretsiz denemeyle yatırım yapmadan önce test edin. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Zoho Assist, dünyanın herhangi bir yerindeki uzak bilgisayarlara bağlanmak için basit ve doğrudan bir kullanıcı arayüzü sağlar.
Uzaktan destek, ekran paylaşımı ve gözetimsiz erişim için tek noktadan çözüm olan Zoho Assist’i kullanarak, bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza her yerden ve her zaman erişin. Sektördeki en güvenli, güvenilir ve uygun fiyatlı yazılımlardan biriyle hemen başlayın. Önceden kurulum gerektirmez. Platformlar arası destek bulunmaktadır. Tüm cihazlarda çalışır. Tüm önemli web vekil sunucularını ve güvenlik duvarlarını destekler. Zoho Assist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Jibble, uzaktan çalışanlar için kullanılabilen ve tamamen ücretsiz bir zaman izleme yazılımıdır. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı.
Jibble tamamen ücretsiz bir zaman izleme yazılımıdır. Maaş bordrosu, işe devam ve projeler için personelinizin ne zaman işte olduğunu izleyin. Uzaktan çalışanlar için mükemmeldir. Kullanımı kolay. Sonsuza dek ücretsiz. Sınırsız kullanıcı. Cep telefonu, tablet, web, MS Teams veya Slack ile personel giriş ve çıkış saatlerini kaydeder, biyometrik tanıma ve GPS konumunu kullanabilir. Otomatik zaman çizelgeleri ve güçlü raporlar oluşturun. Jibble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
İnteraktif çevrimiçi toplantı, görüntülü konferans ve ilgi çekici web seminerleri düzenlemeyi sağlayan web konferansı çözümü.
Zoho Meeting, çevrimiçi toplantı ve web semineri ihtiyaçları için oluşturulmuş güçlü bir web konferansı çözümüdür. Tamamen tarayıcı tabanlıdır. Katılımcıların bir toplantıya veya web seminerine katılmak için herhangi bir uygulama indirmeleri gerekmez. Windows, Linux ve Mac için masaüstü eklentisini, iOS uygulamasını, Android uygulamasını, Google Chrome uzantısını, Firefox uzantısını, ekleme pencere öğesini ve takvim entegrasyonlarını kullanarak toplantılarınıza kolayca erişin. Web semineri için kayıt, anketler, soru-cevap, konuşma izni, kaydetme, kapsamlı analiz vb. ekleyin. Zoho Meeting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk. Uzaktan çalışmada dijital dönüşüme olanak tanır.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzaktan çalışma için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler, teknoloji destekli self servis bir süreç kullanarak 150’den fazla ülkede bordro işlerini hallediyor ve yerelleştirilmiş yasal sözleşmeler oluşturuyor. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 4.500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
ISL Light uzaktan erişim yazılımı ile ofis bilgisayarınızı uzaktan çalışma için yapılandırabilir ve evden erişebilirsiniz.
ISL Light, evinizden veya başka bir yerden sınırsız sayıda gözetimsiz bilgisayara güvenli bir şekilde erişmenizi sağlayan profesyonel bir uzaktan erişim yazılımıdır. Ofis bilgisayarınızı yalnızca birkaç dakika içinde uzaktan çalışma için yapılandırın. Ofis bilgisayarınıza evden veya mobil bir cihazdan güvenli bir şekilde erişin. Ekran paylaşım teknolojisi, dünyanın herhangi bir yerinden istediğiniz zaman uzaktan verimli bir şekilde çalışmanızı sağlar. ISL Light hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Time Doctor, şirketlerin performansı artırmak için zamanlarını nasıl kullandıklarına ilişkin analizler sunan bir zaman takibi ve verimlilik yazılımıdır
Bir zaman takibi ve verimlilik yazılımı olan Time Doctor, şirketlerin zamanlarını nasıl kullandıklarını izleyerek performansı geliştirmeye yönelik analizler sunar. Tüm iş günü etkinliklerine ilişkin metrikler sayesinde işletmeler, verilere dayalı kararlar alabilir ve esnek çalışma için gerekli hesap verebilirliğe sahip olabilir. Time Doctor, dış kaynaklı veya denizaşırı ekiplere ya da uzaktan veya hibrit çalışma modeline sahip kuruluşlar dahil olmak üzere işletmeler ve KOBİ’ler tarafından kullanılır. Verimliliği tek bir yerden kolayca analiz etmek için uygulamayı 60’tan fazla araçla entegre ediyoruz. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Talep edildiğinde veya gözetimsiz destek sağlamak için istemci makinelerine saniyeler içinde bağlanmak üzere tasarlanmış uzaktan destek uygulaması.
Dünyanın herhangi bir yerinde bulunan müşterilere anında gözetimsiz ve talep edildiğinde destek sunmak için tasarlanmış uzaktan masaüstü çözümü. FixMe.IT ayda yalnızca 25 $’dan başlayan fiyatlarla çok oturumlu kullanım, sınırsız istendiği zaman destek ve 150 adede kadar gözetimsiz makineye erişim sağlamaktadır. Diğer temel özellikler arasında markalama, çok monitörlü navigasyon, iki yönlü masaüstü paylaşımı, dosya aktarımı, çizim araçları, oturum kaydı, raporlama ve çok daha fazlası yer almaktadır. FixMe.IT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
TestGorilla ile uzaktan işe almayı kolaylaştırın. Daha iyi uzaktan işe alımın gerçekleştirilebilmesi için adayları seçmeye yönelik önemli araçlar sunar.
TestGorilla ile uzaktan işe almayı kolaylaştırın. Hem daha iyi hem de daha hızlı uzaktan işe alma kararları verebilmek için adayları seçmeye yönelik önemli araçlar sunar. Bir değerlendirmede birden fazla test türünün kullanılması en iyi tahmini değeri sağlar. Bu nedenle bilişsel yetenek testleri, programlama testleri, yazılım becerisi testleri, kişilik testleri, kültüre uyum testleri, dil testleri ve çok daha fazlasını içeren ve büyümeyi sürdüren bir test kitaplığına sahiptir. TestGorilla hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Ücretsiz depolama alanı, sınırsız mesaj ve kullanıcı ile ekip işbirliği uygulaması.
Ücretsiz ekip iletişim uygulaması Pumble ile uzaktan çalışırken bağlantıda kalın. İş arkadaşlarınıza doğrudan mesaj gönderin veya grup tartışmaları için herkese açık veya özel kanallar oluşturun. Çabucak bire bir sesli veya görüntülü arama yapın ve fikirlerinizle birlikte ekranınızı da paylaşın. Pumble ücretsiz depolama alanına ve sınırsız mesaj geçmişine sahiptir, böylece hiçbir konuşma kaybolmaz. Misafir erişimi özelliği ile dış üyelere sınırlı erişim hakkı verin. Pumble hakkında daha fazla bilgi edinin. Pumble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Pazarlama ekiplerinde etkili bir iş birliği ve onay süreci için insan dostu sosyal medya aracı.
Kontentino, sosyal medya içeriği/reklam oluştururken ve onaylarken pazarlama ekiplerinin sorunsuz şekilde iş birliği yapmalarını sağlar. Kontentino sayesinde operasyonel görevlere %40 daha az zaman harcarsınız. Böylece içeriğin kalitesi iyileşir ve sosyal içerik/reklam yayınlanırken hatalardan veya başarısızlıklardan kaçınılır. Ayrıca analiz bölümü sayesinde veriler bir bağlama oturtulur. Böylece sosyal medya yöneticileri müşterilere rapor verirken gönderilerin/reklamların performansını daha iyi anlayabilirler. Kontentino hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar
Uzaktan çalışmayı organize etmek, çalışanları işe almak ve eğitmek için mükemmel hepsi bir arada platform.
LiveWebinar, etkin uzaktan çalışmayı organize etmenizi sağlayan çevrimiçi toplantılar için bulut tabanlı, hepsi bir arada bir platformdur. Mailchimp, GetResponse veya HubSpot gibi çok çeşitli pazarlama otomasyon araçlarıyla entegredir. Gelişmiş raporlar sayesinde şirket içi toplantılarla ilgili veri ve takip sağlayabilirsiniz. LiveWebinar; bekleme odaları, oda parolaları ve erişim belirteçleri dahil olmak üzere sıkı güvenlik standartları kullanır. LiveWebinar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • İş Birliği Araçları
  • Görüntülü Konferans
  • Çalışan Aktivitesi İzleme
  • Uzaktan Destek
  • Belge Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • Görev Yönetimi
  • Üçüncü Taraf Entegrasyonlar