15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

İletişim Merkezi Yönetim Platformu

İletişim Merkezi Yönetim Platformu farklı iletişim kanallarında müşteri isteklerini alma ve yanıtlama sürecini otomatikleştirir ve standartlaştırır.

27 sonuç

Performans, kalite yönetimi ve müşteri memnuniyetini artıran konuşma analizi çözümü. VoiceAnalytics hakkında daha fazla bilgi
VoiceAnalytics, hem ticari faaliyetlerde hem de müşteri hizmetleri faaliyetlerinde, çağrı merkezlerinde performansı, kalite yönetimini ve müşteri memnuniyetini artıran bir konuşma analizi çözümüdür. Yapay zeka tabanlı olan bu çözüm, güçlü bir dil motoru ve makine öğrenimi algoritmalarıyla oluşturulmuştur. Konuşmayı metne dönüştürmeyi yüksek doğrulukla işleyebilir ve anahtar kelimeleri tanıyarak aramaların tamamında belirli içeriklerin tespit edilebilmesini sağlar. VoiceAnalytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Birçok gelişmiş özelliğe sahip, buluttan kullanımı kolay tam özellikli giden çağrı merkezi yazılımı. Kurulum ücreti veya aylık acente ücreti yok. Dialfire hakkında daha fazla bilgi
Buluttan rastgele telefon çevirici ile kullanımı kolay giden çağrı merkezi yazılımı. Son derece güvenilir ve güvenli. Özelleştirilebilir formlar, otomatik iş süreçleriyle birden çok adımlı kampanyalar, karma arama, gerçek zamanlı kişiselleştirilebilir analizler, çağrı izleme ve kayıt yoluyla verimliliği artırır. REST API aracılığıyla mevcut yazılımınızla entegre olur. Dışarıdan çağrı merkezleriyle çalışılmasını destekler. Farklı yerlerde bulunan ofisler için idealdir. Kullanım başına ödeme. Kurulum ücreti yok, temsilci süresi ücreti yok. Dialfire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
TextPeak ile SMS pazarlama sanatında uzmanlaşın: Mesajlaşma stratejinizi geliştirin. TextPeak hakkında daha fazla bilgi
TextPeak’in SMS platformu, iletişim merkezleri için SMS pazarlamasını basitleştirir. Kullanıcı dostu gösterge paneli ile kampanya oluşturmayı, izlemeyi ve analizi kolaylaştırır. İletişim merkezleri, hedefli kampanyaları zahmetsizce oluşturabilir ve içgörülü analiz için ayrıntılı performans verilerine erişebilir. Platformun tam ölçekli işlevi, optimize edilmiş mesajlaşma için A/B testini, istemci zaman dilimlerine göre planlamayı ve otomatik içerik varyasyonunu içerir. TextPeak ile iletişim merkeziniz, etkili SMS pazarlama stratejilerini rekabetçi ve verimli bir şekilde yürütebilir ve müşteri katılımını ve memnuniyetini en üst düzeye çıkarır. TextPeak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Zendesk, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen, eksiksiz bir müşteri hizmetleri çözümü sağlar.
Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her büyüklükteki şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle mükemmel müşteri hizmetleri sağlayın.
LiveAgent, 200'den fazla uyumlu entegrasyon içeren bulut tabanlı bir iletişim merkezi yazılımıdır. Tüm iletişim merkezi kanallarını birbiriyle uyumlu hale getirin ve şirkete ait tek bir ortak gelen kutusundan yönetin. Sosyal medya entegrasyonunun, sınırsız bilet geçmişinin, çağrı kayıtlarının, karma bilet akışlarının ve daha fazlasının keyfini çıkarın. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm.
Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla! 10 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Dünyanın önde gelen müşteri hizmetleri platformu, her hizmet görevlisini yenilikçi araçlar ve birleştirilmiş verilerle destekler.
Her yerden mükemmel hizmet ve esnek bir temsilci deneyimi sunun. İster iletişim merkezinde ister uzaktan çalışıyor olsunlar, temsilcilere her müşterinin bütünsel bir görünümünü sunun. Yapay zekadan yararlanarak ve telefon, mesajlaşma ve sohbet gibi popüler destek kanallarını doğrudan temsilcinin çalışma alanına entegre ederek hizmeti ölçeklendirin ve optimize edin. Otomatik süreçleri her servis talebinin ve müşteri etkileşiminin tüm ayrıntılarına, bağlamına ve geçmişine kolay erişimle birleştirerek servis taleplerini daha hızlı çözün. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike web sitesi sohbetini mobil mesajlaşma ile birleştirir. Daha iyi bir müşteri iletişimi yöntemine geçin. Müşterileriniz, destek temsilcileriniz, satış temsilcileriniz ve yöneticileriniz için. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
CloudTalk destek ve satış ekipleri için bulut tabanlı bir telefon sistemidir. Aramayı kolay ve eğlenceli hale getiriyoruz. Ücretsiz denemenizi hemen alın.
CloudTalk, modern şirketler için oluşturulmuş bir bulut iletişim merkezidir. DHL, Yves Rocher ve Glovo da dahil olmak üzere 2.500’den fazla işletme, üstün arama kalitesi ve harika özellikler için CloudTalk’a güveniyor. 70’ten fazla gelişmiş arama özelliği ve mevcut Yardım Masası, CRM ve e-ticaret sistemlerinizle kolay entegrasyon ile satış ve müşteri destek ekipleriniz için işleri kolaylaştırın. Büyümeyi hedefleyen orta ölçekli işletmeler için uygun bir telefon sistemidir. 14 günlük deneme sürümünü tamamen ücretsi̇z deneyin. CloudTalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Canlı sohbet, web sitesi ziyaretçi takibi ve analiz özelliklerine sahip hepsi bir arada bir müşteri etkileşim aracı.
Zoho SalesIQ, pazarlama, satış ve müşteri desteği çabalarınızı birleştirmek, müşterilerinize harika bir deneyim sunmak ve iş büyümesini hızlandırmak için hepsi bir arada bir müşteri etkileşimi, canlı sohbet ve analiz platformudur. Potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyın ve onlarla tam olarak doğru zamanda doğru konuşmayı başlatın. Zoho SalesIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Sprinklr, müşteri deneyimlerini büyük ölçekte yönetmek için oluşturulmuş bir kurumsal yazılım platformudur.
Sprinklr’ın hedefi, dünyada yaygın bir şekilde sevilen markalara, müşterilerini mutlu etmelerinde yardımcı olmaktır. Bu doğrultuda Twitter, Facebook ve Instagram gibi 25’ten fazla farklı iletişim kanalında geniş ölçekli birebir kişisel bağlantı sağlayan dünyadaki ilk CXM (Müşteri Deneyimi Yönetimi) platformlarından biri sunulmaktadır. New York City’deki genel merkezinde ve 22 şubesinde 1.400 çalışanıyla hizmet eden Sprinklr, dünya genelinde 1.200’den fazla değerli markayla çalışmaktadır. Bu markalardan bazıları: McDonalds, Nike ve Microsoft. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Squaretalk, satış ve destek ekiplerinin her yerden verimli bir şekilde çalışmasını sağlayan çok yönlü bir bulut iletişim platformudur.
Squaretalk, basitleştirilmiş otomasyon ve entegrasyonlar içeren çok yönlü ve güvenli bir bulut iletişim merkezi platformudur. Çok basit olduğu için diğer işlerinize zamanınız kalır. Uygun fiyatlı, ölçeklenebilir ve kullanımı kolay CPaaS, satış ve destek ekiplerine her yerden ve müşterilerin tercih ettiği kanallar üzerinden verimli bir şekilde çalışmak için güçlü araçlar sunar. Zoho, Salesforce veya diğer popüler CRM’ler gibi favori araçlarınızı yerel entegrasyonlar veya özel API ile sorunsuz bir şekilde bağlayın. Squaretalk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Ekip performansını, çağrı yönlendirmeyi ve müşteri deneyimini daha iyi yönetmek için çağrı merkezinizi AVOXI Platformu ile yönetin.
Ekip performansını, arama yönlendirme ve kalitesini iyileştirmek, müşterilerinize üst düzey bir deneyim sunmak için iletişim merkezinizi AVOXI Platformu ile yönetin. Temsilcilerinizi eğitmek veya sorunlu müşteri aramalarında onlara destek olmak için arama kaydını veya canlı arama koçluğunu kullanın. Kullanımı kolay platformu ile beceri tabanlı yönlendirme, sıralı geri arama ve istediğiniz herhangi bir özelleştirilmiş yolculuğu kullanarak en iyi IVR deneyimini oluşturun. AVOXI'nin basit ve uygun fiyatlı iletişim merkezi çözümü, sorunlarınızı hemen çözer. AVOXI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Channels, siz ve müşterileriniz için diğer pek çok özelliğin yanı sıra ücretsiz Web aramaları sunan veri odaklı bir iş telefonu sistemidir.
Channels, veri odaklı yenilikçi bir telefon sistemidir. Web üzerinden arama - müşteri, şirketinizin web sitesinden tek bir tıklamayla sizi kolayca arayabilir. Kanallar Shopify, Magento, Pipedrive gibi ve daha pek çok platformlarla entegre olur. Diğer özellikleri arasında bir aramadan önce müşteri bilgilerinin görüntülenmesi, tek tıklamalı Chrome uzantısı, arama parçacığı, mobil uygulama, IVR, arama kaydetme, canlı dinleme ve daha fazlası yer almaktadır. Ücretsiz planı seçin ve bu özelliklerden bazılarını deneyin. Ya da hepsini tam bir teklifle edinin. Channels hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Virtual PBX Ringostat, tüm işletme boyutlarına ve ihtiyaçlarına yönelik güvenilir bağlantı için gerekenleri içerir.
Ringostat Virtual PBX’in sağladığı alan sayesinde faaliyetlerinize, kurumsal iş akışlarını optimize etmeye ve iş potansiyelini en üst düzeye çıkarmaya daha fazla odaklanabilirsiniz. Her türlü işletme ihtiyacına yönelik arama bölümlendirme, arama sırası, IVR (interaktif sesli yanıt), istenmeyen arama önleme, sesli mesaj, otomatik arama kaydı ve raporlar sunar. Ringostat Virtual PBX’e dünyanın her yerinden erişilebilir. Aramaları başlatmaya hazır hale gelmek için yalnızca internet tarayıcısı ve mikrofonlu kulaklık yeterlidir. Ringostat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Infobip tam yelpaze bulut iletişim platformu ile her türlü kanal üzerinden anlamlı müşteri ilişkileri kurun.
Infobip, markaların müşterileriyle geniş ölçekte anlamlı ilişkiler kurmasına yardımcı olan, dünya genelinde önde gelen bir çok kanallı iletişim platformudur. İletişim platformumuz, gelişmiş müşteri katılımı, güvenlik, kimlik doğrulama, destek ve müşteriyi elde tutmaya yönelik çok çeşitli çözümleri, mesajlaşma kanallarını ve araçları güçlendirmektedir. Infobip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Potansiyel müşterilerle sohbet etmenin kullanıcı dostu bir yolu olan, son derece esnek hizmet masası ve varlık yönetimi platformu. İşyerinde kurulabilir.
Mint Service Desk, hizmet masasının ve varlık yönetiminin işlevlerini bir arada barındıran güçlü bir araçtır. İşyerinde kurulabilen sürümü bulunmaktadır. Temel Özellikler: - esnek varlık yönetimi yapısı - varlık yönetimiyle entegre biletleme sistemi - e-posta entegrasyonu - özel bilet türleri - dinamik alanlar - belge şablonları ve daha fazlası. Mint Service Desk, SERVIEW tarafından onaylanmıştır. Mint Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Cyara, hata riskini azaltırken dijital kanallarda ve ses kanallarında kusursuz müşteri yolculukları sunmayı hızlandırır.
Cyara’nın ödüllü Otomatik CX Güvencesi platformu, dünyadaki pek çok tanınmış markanın daha az çaba, maliyet ve riskle kusursuz müşteri deneyimleri sunmasına yardımcı olmaktadır. Cyara, tasarımdan işlev ve gerileme testine, yük test etmeye ve üretim izlemeye kadar, CX yazılımı geliştirme yaşam döngüsünün tamamını destekler. Böylece dijital kanallarda ve ses kanallarında geniş ölçekte ideal müşteri yolculuklarını tasarlamaya, oluşturmaya ve korumaya olanak sağlayarak müşterilerin görebildiği kusurların ortaya çıkma riskini azaltır. Cyara hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Steam-connect, işletmelerin müşterilerle telefon, SMS veya sosyal medya yoluyla yapılan tüm görüşmeleri takip etmesini sağlar.
Steam-connect, işletmelerin müşteri adayları ile etkileşim kurmaları için takvim planlamasından sohbet desteğine kadar çeşitli araçlar ve özellikler sunar. Veri temizleme ve zenginleştirme özellikleri, müşteri adaylarının her zaman güncel olmasını sağlar. Gelen ve giden aramalar, e-posta yönetimi, pazar araştırması ve kapsamlı raporlama da sunar. Steam-connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Gelen ve giden IVR (interaktif sesli yanıt), rastgele arama, ses kaydı yayınlama ve potansiyel müşteriler için 1’e basarak aktarma özellikleri sunan çağrı merkezi paketi.
DialerAI, dahili temsilci arayüzü ile ses kaydı yayınlama, rastgele arama ve SMS mesajlaşması sağlayan bir çağrı merkezi sistemidir. Müşteri adayı oluşturma, telefonda anket, siyasi oylama, acil durum bildirimleri ve randevu anımsatıcıları dahil olmak üzere birçok çağrı merkezi işinde kullanılabilir. DialerAI, iletişim kişilerini otomatik olarak aramak isteyen şirketler ile müşterilerine otomatik arama hizmetleri satmak isteyen şirketler tarafından kullanılır. Faturalandırma, çoklu kiralama ve kendi markanızı kullanma gibi özellikler sunar. DialerAI hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
KOBİ’ler için özel olarak üretilmiş esnek, güvenilir ve uygun maliyetli bir bulut telefon sistemiyle iş iletişimini yeniden tanımlayın.
Zoho Voice, her cihazdan kolayca iş görüşmesi yapmaya ve gelen aramaları yanıtlamaya yardımcı olan bulut tabanlı bir VoIP (İnternet protokolü üzerinden ses) telefon yazılımıdır. Zoho Voice; CRM, Desk, Recruit, ve Bigin gibi diğer Zoho uygulamalarıyla entegre olur. Böylece ekipler, aramaları uygulamalar arasında geçiş yapmadan yöneterek zaman kazanabilir. IVR, tıkla ve konuş, arama sıraları, arama kaydı, çalışma saatleri, arama aktarma, canlı arama izleme ve çok daha fazlası gibi gelişmiş bulut telefon özelliklerini edinin. İş görüşmelerini yönetme şeklini modernleştirmenin zamanı geldi. Zoho Voice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
Gelen ve giden IVR (interaktif sesli yanıt), rastgele arama, ses kaydı yayınlama ve potansiyel müşteriler için 1’e basarak aktarma özellikleri sunan çağrı merkezi paketi.
Newfies-Dialer, dahili temsilci arayüzü ile ses kaydı yayınlama, rastgele arama ve SMS mesajlaşması sağlayan bir çağrı merkezi sistemidir. Müşteri adayı oluşturma, telefonda anket, siyasi oylama, acil durum bildirimleri ve randevu anımsatıcıları dahil olmak üzere birçok çağrı merkezi işinde kullanılabilir. Newfies-Dialer, iletişim kişilerini otomatik olarak aramak isteyen şirketler ile müşterilerine otomatik arama hizmetleri satmak isteyen şirketler tarafından kullanılır. Faturalandırma, çoklu kiralama ve kendi markanızı kullanma gibi özellikler sunar. Newfies-Dialer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu
ICTContact, hem gelen hem de giden çağrı merkezlerini destekleyen otomatik ve gelişmiş iletişim merkezi yazılım çözümüdür.
ICTContact tahmini arama, aşamalı arama, IVR stüdyosu, çoklu kiracı ve kendi markanızı kullanma desteği özelliklerini içeren gelişmiş bir iletişim merkezi çözümüdür. ICTContact gelen ve giden çağrı merkezi işlevlerinin yanı sıra kampanya planlama, AMD (çağrı yanıtlama makinesi algılama), DNC (pazarlama amaçlı arama engelleme) ve otomatik telefonla pazarlamayı (1'e basın kampanyaları) gerçek zamanlı arama izleme ve kontrol ile destekleyen otomatik ve gelişmiş bir iletişim merkezi yazılım çözümüdür. ICTContact ayrıca REST API'leri kullanılarak tam CRM entegrasyonu seçeneklerine sahip WebRCT (web tabanlı gerçek zamanlı iletişim) tabanlı web telefonu ve temsilci paneli ile birlikte sunulmaktadır. ICTContact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Aracı Arayüzü
  • Kuyruk Yönetimi
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu
  • Sohbet Robotu