15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Net Tavsiye Skoru Programı

Net Tavsiye Skoru Programı kuruluşların net tavsiye puanlarını ölçmek için kampanyalar uygulamasına yardım eder. NPS, anketler kullanılarak hesaplanan bir müşteri ve çalışan memnuniyeti ölçütüdür. Nihai puan, markaya veya kuruluşa bağlılığı ölçmek için kullanılabilir.

18 sonuç

Piyasada önde gelen anket platformlarından biri.
Fortune 500’ün %98’i tarafından güvenilen ve dünya çapında 335.000’den fazla kuruluşta kullanılan SurveyMonkey platformu, geri bildirimi eyleme dönüştürerek milyonlarca kişiye gelişmeyi ve yenilikçiliği destekleme yöntemi sunar. Müşteriler, çalışanlar veya hedef kitlenize hitap eden, uzmanlarca yazılmış anket şablonlarına erişin. Dakikalar içinde basit veya gelişmiş anketler oluşturun. SurveyMonkey’in neden dünya genelinde önde gelen anket platformu olduğunu keşfedin. SurveyMonkey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Kullanıcıların anket formları oluşturmasına ve gönderimleri gözden geçirmesine yardımcı olan, her ölçekten işletme için uygun bir form oluşturma aracıdır.
Jotform Kurumsal, özel bir müşteri deneyimi sunmak isteyen işletmeler için hepsi bir arada müşteri geri bildirimi toplama, düzenleme ve NPS (net tavsiye skoru) yazılımı sunar. Jotform Kurumsal, NPS’nin hesaplanmasından otomatik yanıt e-postaların tasarlanmasına kadar müşteri deneyimini hızla iyileştirmenize yardımcı olacaktır. Ücretsiz deneme sürümü için hemen yerinizi ayırtın. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
İlgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen NPS anketleri oluşturun. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere görüşleri toplamalarında destek oluyoruz.
SurveyLegend, ilgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen yeni nesil çevrimiçi anket yazılımıdır. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere mobil dostu, görkemli NPS (net tavsiye skoru) anketleri oluşturmaları için destek veriyoruz. Müşterilerinizin mutluluğundan emin olmak ister misiniz? Müşterilerinizin ne kadar sadık olduğunu öğrenmek ister misiniz? Hastalarınızın sizi başkalarına tavsiye edip etmediğini öğrenmek ister misiniz? Tüm bu sorular ve daha fazlası NPS kullanılarak yanıtlanır. SurveyLegend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Nicereply, destek ekipleri için müşteri memnuniyeti anket aracıdır. CSAT, NPS ve CES’yi ölçmek için tek tıklamayla anketler oluşturup gönderin.
Nicereply, destek ekipleri için tasarlanmış bir müşteri memnuniyeti anket aracıdır. Microsoft, Lenovo ve Hubspot gibi şirketlerdeki ekipler Nicereply’ı kullanarak şunları yapabilmektedir: - Her temsilci, ekip veya şirket için CSAT’yi (müşteri memnuniyeti puanı), NPS’yi (net tavsiye puanı) ve CES’yi (müşteri çaba puanı) ölçme - Bir bileti çözümledikten sonra otomatik olarak çözüm sonrası e-posta anketleri gönderme - Her e-postanın altında müşterilerden geri bildirim isteme - Anket yanıtı oranlarını %200 artırma - Yardım masasındaki verileri görme ve buna göre tetikleyiciler ayarlama - Markalama, sorular ve ölçeklere göre anketleri özelleştirme Nicereply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Çevrimiçi formları kolayca ve hızla oluşturmaya yardımcı olan web tabanlı uygulama.
Çevrimiçi formları kolayca ve hızla oluşturmaya yardımcı olan web tabanlı uygulama. forms.app hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
NPS alanında güçlü bir destek sunmaktadır. Şirket yazılımınızla mükemmel raporlama, otomasyon ve entegrasyon.
Sahip olduğunuz diğer yazılımlar ile entegre edilebilecek bir NPS yazılımı mı arıyorsunuz? Araçları birbirine bağlamanız mümkün ve bunun için uzman bir müşteri başarı ekibi ile yardıma hazır. Startquestion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
İşletmeler için araştırma tabanlı veri toplamaya, paylaşmaya ve bu veriler üzerinden işbirliği yapmaya yardımcı olan mobil ve bulut tabanlı pazar araştırması çözümü.
SurveyMonkey Enterprise, gelişmiş güvenlik ve uyumluluk özellikleriyle büyüme ve yeniliği geniş ölçekte artırmak için işletmelerin kritik geri bildirim almasını ve harekete geçmesini sağlar. Karar almayı güçlendirmek ve iş akışlarını otomatikleştirmek için anket geri bildirimlerinizi teknoloji yığınınıza entegre edin. SurveyMonkey’nin ürünleri, kurumsal çözümleri ve entegrasyonları 335 binden fazla kuruluşun daha iyi müşteri deneyimleri sunmasına, çalışanları daha yüksek oranda elde tutmasına, büyüme ve yenilik sağlamasına olanak tanımaktadır. SurveyMonkey Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Sohbetleştirilmiş anketleri kullanarak anket çalışmasını karşılıklı sohbete dönüştürün. Müşteri ve çalışanlarınızla iletişiminizi geliştirin.
SurveySparrow, anketleri sohbete dönüştürmenizi sağlar. Konuşma arabirimi sayesinde SurveySparrow, kullanıcılara sohbet benzeri bir deneyim sunan, son derece ilgi çekici, mobil öncelikli anketler oluşturma ve paylaşma imkanı sağlar. SurveySparrow’un yinelenen anketleri, müşteri veya çalışan nabzını ölçmek için düzenli aralıklarla anket göndermenizi sağlar. Kolay paylaşım seçenekleri sayesinde SurveySparrow, anketlerinizi Web, Mobil, Sosyal ve E-posta üzerinden paylaşarak hedef kitlenizden kolayca geribildirim toplamanızı sağlar. SurveySparrow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Çalışanlarınızın daha çok motive olmasını sağlayan veya motivasyonlarını bozan noktaları tespit etmeye yönelik olarak eyleme geçirilebilecek verilerin desteklediği bir eNPS (Çalışan Net Tavsiye Skoru) anketi çalıştırın.
Çalışan Net Tavsiye Skoru, çalışanlara iş yerlerini arkadaşlarına ve tanıdıklarına 1-10 arası bir ölçekte tavsiye etme olasılıklarını sorarak çalışan sadakatini ölçen bir ölçüttür. Böylece, kuruluşların iş yerinde mevcut çalışan bağlılığı seviyesini anlamalarına yardımcı olur. Empuls hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Zonka Feedback NPS platformu çok kanallı anket ve geri bildirim yazılımıdır. Çalışan müşteri deneyimlerini ölçün, geliştirin ve dönüştürün.
Zonka Feedback CX platformu, çalışan ve müşteri deneyimini yönetme şeklinizi dönüştüren çok kanallı bir anket ve geri bildirim yazılımıdır. Net tavsiye skoru, müşteriye gösterilen özen skoru ve CSAT skoru dahil olmak üzere doğru CX metriklerini ölçün. iPad, tabletler, akıllı telefonlar, çevrimiçi e-posta ve SMS gibi birden fazla kanaldan geri bildirim alın ve anketler gerçekleştirin. Ekibinizin uyumlu hareket etmesini, yanıtları görüntülemesini ve geri bildirim açıklarını kapatmak için iş birliği yapmasını sağlayın. Müşteri memnuniyeti ve büyümeyi hedefleyen içgörülü NPS (net tavsiye skoru) raporlarını görüntüleyin. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Çok kanallı dağıtım, görsel özelleştirme ve müşteri yolculuğu boyunca anket oluşturma özellikleri içeren hepsi bir arada geri bildirim paketi.
Feedbackly özelleştirilebilir anketler oluşturmaya ve bunları aynı anda her satış/iletişim kanalında yayımlamaya; ardından sektörde önde gelen panosunda yanıtları analiz etmeye yardımcı olur. Beğenilen anket şablonlarını (NPS, EVI ve daha fazlası) kullanın. Anketleri dakikalar içinde yayımlayın. Arkanıza yaslanın ve geri bildirimin otomatik olarak toplanmasını bekleyin. Müşteri yolculuğu için özel analiz aracında ilerlemeyi gerçek zamanlı olarak takip edin. Not: Feedbackly, müşteri duygularını ölçmeye olanak sağlayan bir CXM yazılımıdır. Feedbackly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS), İnternet ve mobil ürünler için net tavsiye skoru ve kullanıcı yolculuğu anketleri.
Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS), İnternet ve mobil ürünler için net tavsiye skoru ve kullanıcı yolculuğu anketleri. Survicate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Chattermill, müşteri verilerini geniş ölçekte analiz etmek için müşteri geri bildirimlerini, müşteri desteğini ve ürün geri bildirimlerini tek bir platformda birleştirir.
Chattermill, müşteri geri bildirimlerini, NPS'yi (net tavsiye skoru), CSAT (müşteri memnuniyeti) puanını, müşteri desteğini ve ürün geri bildirimlerini tek bir platformda birleştirir. Müşteri verilerini geniş ölçekte analiz etmek ve eğilimleri ortaya çıkarmak için yapay zekayı kullanır. Chattermill, müşterileri elde tutma oranını artıran müşteri deneyimleri sunmak için eyleme geçirilebilir bilgiler sağlar. Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, Just Eat ve H&M gibi dünyanın önde gelen markaları, CX'i (müşteri deneyimi) dönüştürmek ve işletmelerinde büyümeyi teşvik etmek için Chattermill'i kullanıyor. Chattermill hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Refiner ile hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ürününüzün içinden tamamen kişiselleştirilmiş NPS anketleri başlatın.
Refiner ile hizmet olarak yazılımınızın (Software as a Service, SaaS) NPS (net tavsiye skoru) puanını izleyin ve iyileştirin. Doğrudan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ürününüzün içinde NPS anketleri başlatın veya kullanıcılarınıza e-posta ile anket yapın. NPS anket kampanyanızı her yönden kişiselleştirerek yüksek yanıt oranları ve eyleme geçirilebilir geri bildirimler alın. Mükemmel zamanlanmış uygulama içi anket pencere öğeleriyle sürekli bir NPS geri bildirimi akışı oluşturun. Ardından, ekibinizi uyarmak, CRM profillerini zenginleştirmek, kişiselleştirilmiş kampanyalar başlatmak veya web kancalarıyla arka uç API’nizi güncellemek için entegrasyonları kullanın. Refiner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Wonderflow, şirketlerin müşteri geri bildirimlerine dayanarak kazandıran kararlar almalarına yardımcı olan Birleşik VoC analiz platformudur.
Her gün milyonlarca ürün incelemesi yazılıyor. Wonderflow, bu son derece geniş müşteri geri bildirim akışını analiz ederek kazandıran kararlara dönüştürmek için kullanılan en basit yapay zeka tabanlı çözümlerden biridir. Wonderflow Unified VoC Analytics, B2C şirketlerinin çevrimiçi incelemeler, destek merkezi kayıtları ve NPS (net tavsiye puanı) gibi tüketici geri bildirimlerinden değer elde etmesine yardımcı olur. **Wonderflow tüketici elektroniği, FMCG (hızlı tüketim ürünleri), sigorta, lojistik, lastik ve kozmetik şirketlerine uygun hale getirilmiştir.** Wonderflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
İşletmelerin müşteri kaybını, ARPU (kullanıcı başına ortalama gelir), CLV (müşteri yaşam boyu değeri) ve NPS’yi (net tavsiye skoru) etkileyen önemli etkenleri tanımlamasına ve ölçmesine yardımcı olan gelişmiş tahmine dayalı analiz platformu.
İşletmelerin müşteri kaybını, ARPU (kullanıcı başına ortalama gelir), CLV (müşteri yaşam boyu değeri) ve NPS’yi (net tavsiye skoru) etkileyen önemli etkenleri tanımlamasına ve ölçmesine yardımcı olan gelişmiş tahmine dayalı analiz platformu. Customer Happiness Index hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
NPS'ye (Net Tavsiye Puanı) dayalı en kolay gerçek zamanlı müşteri memnuniyeti izleme aracı.
RapidNPS, Google İncelemeleri derecelendirmesini artırmanın yanı sıra, farklı izleme kaynaklarına (çalışanlar, satış kanalları veya ürün grupları) göre çeşitli konumlarda müşteri memnuniyetini izlemek için tek bir kontrol paneli sunar. Standart çok dilli NPS anketi, Paylaşıma hazır bağlantılar ve QR kodları, Akıllı itibar geliştirme ve Konum ve kaynak izleme gibi yararlı özelliklere sahiptir. RapidNPS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
EngagePackage, işletmelerin büyümesini destekleyen ve iş ROI'sini en üst düzeye çıkaran Dubai merkezli, hepsi bir arada bir müşteri bağlılığı platformudur.
EngagePackage, müşteri bağlılığını ve sadakatini artırmak isteyen işletmeler için dinamik bir çözüm sunar. Önemli özellikleri şunlardır: Birleşik müşteri profili: Hedeflenen etkileşimler için müşteri verileri toplayın. Akıllı müşteri anketi: Müşteri geri bildirimleri sayesinde öngörü kazanın ve hizmetleri geliştirin. Teşvik sadakat programı: Ödüllendirici bir sadakat programıyla müşterilerinizi tekrar sizi tercih etmeleri için teşvik edin. Otomatik pazarlama kampanyaları: Otomatik ve kişiselleştirilmiş kampanyalarla müşterilerinizle ilişkilerinizi sürdürün. Öngörülü müşteri analizi: Stratejik karar verme için müşteri verilerini kullanın. Farklı sektörler için tasarlanan EngagePackage, müşterilerin elde tutulmasını destekleyerek, referansları artırarak ve güçlü bir marka itibarı oluşturarak ROI'yi en üst düzeye çıkarmaya odaklanır. Rekabetçi pazarlarda başarılı olmak isteyen işletmeler için uygun bir araçtır. EngagePackage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil