103 sonuç
Zonka Feedback NPS platformu çok kanallı anket ve geri bildirim yazılımıdır. Çalışan müşteri deneyimlerini ölçün, geliştirin ve dönüştürün. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi
Zonka Feedback CX platformu, çalışan ve müşteri deneyimini yönetme şeklinizi dönüştüren çok kanallı bir anket ve geri bildirim yazılımıdır. Net tavsiye skoru, müşteriye gösterilen özen skoru ve CSAT skoru dahil olmak üzere doğru CX metriklerini ölçün. iPad, tabletler, akıllı telefonlar, çevrimiçi e-posta ve SMS gibi birden fazla kanaldan geri bildirim alın ve anketler gerçekleştirin. Ekibinizin uyumlu hareket etmesini, yanıtları görüntülemesini ve geri bildirim açıklarını kapatmak için iş birliği yapmasını sağlayın. Müşteri memnuniyeti ve büyümeyi hedefleyen içgörülü NPS (net tavsiye skoru) raporlarını görüntüleyin. Zonka Feedback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
İlgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen NPS anketleri oluşturun. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere görüşleri toplamalarında destek oluyoruz. SurveyLegend hakkında daha fazla bilgi
SurveyLegend, ilgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen yeni nesil çevrimiçi anket yazılımıdır. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere mobil dostu, görkemli NPS (net tavsiye skoru) anketleri oluşturmaları için destek veriyoruz. Müşterilerinizin mutluluğundan emin olmak ister misiniz? Müşterilerinizin ne kadar sadık olduğunu öğrenmek ister misiniz? Hastalarınızın sizi başkalarına tavsiye edip etmediğini öğrenmek ister misiniz? Tüm bu sorular ve daha fazlası NPS kullanılarak yanıtlanır. SurveyLegend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
İşletmeler için araştırma tabanlı veri toplamaya, paylaşmaya ve bu veriler üzerinden işbirliği yapmaya yardımcı olan mobil ve bulut tabanlı pazar araştırması çözümü. SurveyMonkey Enterprise hakkında daha fazla bilgi
SurveyMonkey Enterprise, gelişmiş güvenlik ve uyumluluk özellikleriyle büyüme ve yeniliği geniş ölçekte artırmak için işletmelerin kritik geri bildirim almasını ve harekete geçmesini sağlar. Karar almayı güçlendirmek ve iş akışlarını otomatikleştirmek için anket geri bildirimlerinizi teknoloji yığınınıza entegre edin. SurveyMonkey’nin ürünleri, kurumsal çözümleri ve entegrasyonları 335 binden fazla kuruluşun daha iyi müşteri deneyimleri sunmasına, çalışanları daha yüksek oranda elde tutmasına, büyüme ve yenilik sağlamasına olanak tanımaktadır. SurveyMonkey Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Wonderflow, şirketlerin müşteri geri bildirimlerine dayanarak kazandıran kararlar almalarına yardımcı olan Birleşik VoC analiz platformudur. Wonderflow hakkında daha fazla bilgi
Her gün milyonlarca ürün incelemesi yazılıyor. Wonderflow, bu son derece geniş müşteri geri bildirim akışını analiz ederek kazandıran kararlara dönüştürmek için kullanılan en basit yapay zeka tabanlı çözümlerden biridir. Wonderflow Unified VoC Analytics, B2C şirketlerinin çevrimiçi incelemeler, destek merkezi kayıtları ve NPS (net tavsiye puanı) gibi tüketici geri bildirimlerinden değer elde etmesine yardımcı olur. **Wonderflow tüketici elektroniği, FMCG (hızlı tüketim ürünleri), sigorta, lojistik, lastik ve kozmetik şirketlerine uygun hale getirilmiştir.** Wonderflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Piyasada önde gelen anket platformlarından biri.
Fortune 500’ün %98’i tarafından güvenilen ve dünya çapında 335.000’den fazla kuruluşta kullanılan SurveyMonkey platformu, geri bildirimi eyleme dönüştürerek milyonlarca kişiye gelişmeyi ve yenilikçili ği destekleme yöntemi sunar. Müşteriler, çalışanlar veya hedef kitlenize hitap eden, uzmanlarca yazılmış anket şablonlarına erişin. Dakikalar içinde basit veya gelişmiş anketler oluşturun. SurveyMonkey’in neden dünya genelinde önde gelen anket platformu olduğunu keşfedin. SurveyMonkey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Ideal for businesses of all sizes, it is a form building tool that helps users create survey forms while also reviewing submissions.
Jotform Enterprise provides an all-in-one customer feedback collection, organization, and NPS software for businesses looking to provide an unparalleled customer experience. From calculating NPS, to designing autoresponder emails, Jotform Enterprise will help you skyrocket customer experience. Book a free demo today! Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Customer review management tool that helps you connect and build trust with your customers.
Trustpilot is a customer review management tool best suited for medium to large-sized online businesses to connect and build trust with customers, giving every brand the power to turn consumer feedback into concrete results. Collect, manage, and display customer reviews to improve conversions, stand out in SERPs, and boost sales. Start a free account to get powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars, and more. Trustpilot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Create beautiful forms & surveys (and so much more). Give your audience the experience they deserve so you get the data you need.
Get better data and insights with beautiful forms that customers actually enjoy completing. From lead generation to customer feedback, and every stage in between, Typeform has you covered with interactive, customizable forms. Integrations to over 120 apps let Typeform slip seamlessly into your workflow. Best of all, it's super easy: no coding, no onboarding. Oh, and enterprise-grade security to keep all that data safe. Typeform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Transform into a truly customer-centric organization with our NPS Solution. Integrate NPS data to take immediate action.
The Activated NPS Solution from Alchemer is the only way for small and mid-sized companies to transform into truly customer-centric and innovative organizations. NPS feedback is delivered automaticall y to the people who can immediately act on that feedback because it's integrated into your current systems communication, CRM, and customer retention systems. Increase your customer satisfaction, loyalty, and retention with Alchemer Activated NPS. Alchemer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Nicereply, destek ekipleri için müşteri memnuniyeti anket aracıdır. CSAT, NPS ve CES’yi ölçmek için tek tıklamayla anketler oluşturup gönderin.
Nicereply, destek ekipleri için tasarlanmış bir müşteri memnuniyeti anket aracıdır. Microsoft, Lenovo ve Hubspot gibi şirketlerdeki ekipler Nicereply’ı kullanarak şunları yapabilmektedir: - Her temsilci, ekip veya şirket için CSAT’yi (müşteri memnuniyeti puanı), NPS’yi (net tavsiye puanı) ve CES’yi (müşteri çaba puanı) ölçme - Bir bileti çözümledikten sonra otomatik olarak çözüm sonrası e-posta anketleri gönderme - Her e-postanın altında müşterilerden geri bildirim isteme - Anket yanıtı oranlarını %200 artırma - Yardım masasındaki verileri görme ve buna göre tetikleyiciler ayarlama - Markalama, sorular ve ölçeklere göre anketleri özelleştirme Nicereply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Qualtrics CustomerXM makes it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. With flexible role-based dashboards, dynamic case management, and full CRM integration, you have the power to deliver unmatched customer experience. Request a personalized demo or sign up for a free account to get started! Qualtrics CustomerXM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
NPS alanında güçlü bir destek sunmaktadır. Şirket yazılımınızla mükemmel raporlama, otomasyon ve entegrasyon.
Sahip olduğunuz diğer yazılımlar ile entegre edilebilecek bir NPS yazılımı mı arıyorsunuz? Araçları birbirine bağlamanız mümkün ve bunun için uzman bir müşteri başarı ekibi ile yardıma hazır. Startquestion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Enterprise NPS Survey Software. Insightful reporting and actionable feedback! Close the loop with follow-up tools to reduce churn.
Net Promoter Score Platform. Engage & learn from customers by conducting NPS surveys to get insightful reporting and actionable feedback! Close the loop with shareable reports, dashboards, alerts and follow-up tools. Built in text & sentiment analysis. Merge your operational data and integrate with Slack, Zendesk, API, CRM & more. Proactively reduce churn and drive growth. CheckMarket hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
AskNicely connects real-time customer feedback with all your teams, systems and processes, based on the Net Promoter Score (NPS®) frame
AskNicely connects real-time customer feedback with all your teams, systems and processes, based on the Net Promoter Score (NPS®) framework. Automatically collect customer feedback, track Net Promoter Score to an individual staff level and empower your service workers to respond to customers. Discover why over 15,000 people love using AskNicely to make every customer experience awesome. Book a demo at asknicely.com AskNicely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
It is a survey tool that helps businesses create custom employee satisfaction, patient engagement, product pricing, and more survey.
It is a survey tool that helps businesses create custom employee satisfaction, patient engagement, product pricing, and more survey. Qwary hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Run an eNPS survey to identify what makes your employee's promoters or detractors & action data-backed action.
Employee Net Promoter Score is a metric that gauges employee loyalty by asking them how likely they are to recommend their place of work to friends and acquaintances on a scale of 1-10. This helps organizations understand the current level of employee engagement at the workplace. Empuls hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Delightfully easy to use one-click satisfaction surveys for service minded professionals.
Simplesat is the fun and easy way to collect CSAT, CES (Customer Effort Score, and NPS (Net Promoter Score) feedback. Collect customer satisfaction directly through ConnectWise, Zendesk, Autotask, Salesforce, Freshdesk, HubSpot, or any other helpdesk. You can also add and send the customer survey on your email signature, or send it directly from Simplesat. All your feedback ends up in one place - making it easy to analyze and take action! Simplesat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Sohbetleştirilmiş anketleri kullanarak anket çalışmasını karşılıklı sohbete dönüştürün. Müşteri ve çalışanlarınızla iletişiminizi geliştirin.
SurveySparrow, anketleri sohbete dönüştürmenizi sağlar. Konuşma arabirimi sayesinde SurveySparrow, kullanıcılara sohbet benzeri bir deneyim sunan, son derece ilgi çekici, mobil öncelikli anketler oluşturma ve paylaşma imkanı sağlar. SurveySparrow’un yinelenen anketleri, müşteri veya çalışan nabzını ölçmek için düzenli aralıklarla anket göndermenizi sağlar. Kolay paylaşım seçenekleri sayesinde SurveySparrow, anketlerinizi Web, Mobil, Sosyal ve E-posta üzerinden paylaşarak hedef kitlenizden kolayca geribildirim toplamanızı sağlar. SurveySparrow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Professional online survey software. Surveys, questionnaires, forms, and tests for Customer Experience, Market Research, HR, and more!
SurveyLab is a professional online survey tool that supports survey creation, automates response collection and report generation. System is a web application and no additional software except a web browser is needed to use it. Some of the service features include : advanced logic & randomization, any language support & multi-language surveys, teamwork & survey results sharing, enhanced security (SSL/HTTPS), survey results export (Excel, SPSS, PowerPoint), branding & white label surveys, API. SurveyLab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
The best companion to communicate with your B2B SaaS customers.
Customerly is an In-App Messaging platform for SaaS companies. Be more human, build a relationship with your users, drive conversions and gather feedback. Increase user retention and satisfaction with Customerly. Simple tools to engage SaaS users, support clients and gather feedback efficiently. Customerly helps you stay connected with your customers, so you can make more sales, build a stronger brand and maintain a closer relationship with your users. Customerly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Implement a flexible & fully automated 360-degree feedback review process with the Blue.
Build the 360-degree review process that’s right for your organization, with Blue: AUTOMATION - Advanced integration capabilities with your organization's information systems. FLEXIBILITY - Handle your most complex 360-degree feedback scenarios. EFFICIENCY - Centralize your 360-degree evaluation process, including monitoring ANALYTICS - Provide powerful reports & insights to all roles and levels in your organization, quickly. Blue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight.
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. GetFeedback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time. UniFocus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Customer engagement platform with sentiment monitoring, feedback capture, closed-loop follow-up, review posting, and text analytics.
Listen360 serves multi-location brands across the world. Our customer engagement platform is the key to listening to and learning from your customers. Through metrics and insights, we help you leverage direct customer feedback to make your products and services more meaningful to the customers you serve. Listen360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Delighted is the easiest and fastest way to gather and act on customer, employee, partner and vendor experience insights.
Delighted is a turnkey customer, employee, and product experience platform that helps thousands of brands like Affirm, Peloton, Doordash, and Instacart drive business growth with actionable feedback. Customize and send surveys in minutes, and automate the process with 30+ one-click integrations with the tools you already use. Set it all up yourself - no design or dev resources necessary. Sign up for a free trial to see how easy it is. Delighted hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Powerful survey software tool for businesses and consultants to uncover knowledge & ideas, make decisions & drive action.
Powerful survey software tool with 24 x 7 support & advice from survey experts. Perfect tool for businesses and consultants to uncover knowledge & ideas, make decisions & drive action. Create & deploy any type of survey. Engage employees and teams to uncover their suggestions & improve performance. Discover what customers say & recommend. Find out your Net promoter Score (NPS). Explore opinions & generate ideas. Conduct research on markets & potential customers. Spark Chart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Çok kanallı dağıtım, görsel özelleştirme ve müşteri yolculuğu boyunca anket oluşturma özellikleri içeren hepsi bir arada geri bildirim paketi.
Feedbackly özelleştirilebilir anketler oluşturmaya ve bunları aynı anda her satış/iletişim kanalında yayımlamaya; ardından sektörde önde gelen panosunda yanıtları analiz etmeye yardımcı olur. Beğenilen anket şablonlarını (NPS, EVI ve daha fazlası) kullanın. Anketleri dakikalar içinde yayımlayın. Arkanıza yaslanın ve geri bildirimin otomatik olarak toplanmasını bekleyin. Müşteri yolculuğu için özel analiz aracında ilerlemeyi gerçek zamanlı olarak takip edin. Not: Feedbackly, müşteri duygularını ölçmeye olanak sağlayan bir CXM yazılımıdır. Feedbackly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
zenloop is a CX Action Management platform that allows businesses to automatically turn customer feedback into impactful initiatives.
zenloop is a Berlin-based SaaS company that offers a CX Action Management platform. Our Customer Experience Management solution allows companies to collect omnichannel feedback along the customer journey. After clustering and prioritizing insights, our application derives key drivers and develops intelligent action plans to automatically win back churning customers, retain satisfied customers, drive advocacy, and trigger customer-centric innovation. zenloop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Sitejabber Business Suite empowers you to collect, manage and share business and product reviews to grow your business and build trust.
Sitejabber empowers your business to grow and scale through collecting product and business customer reviews. We enable you to leverage social proof to increase traffic and sales, improve customer loyalty and retention, build trust and share across social media to instantly boost your online presence. We are an official Google Review Partner allowing you to earn Google stars and instantly improve your SEO. More than 30,000 businesses use Sitejabbber solutions to accelerate their growth. Sitejabber hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Cloud-based experience management platform helps organizations capture, analyze, and act on customer feedback to improve brand value.
Medallia, the pioneer and global leader in experience management and engagement, helps everyone from the frontline to the C-Suite become customer-aware with actionable insights that keep customers coming back, spending more, and evangelizing your organization. Our cloud-based platform captures the broadest and deepest spectrum of solicited and unsolicited feedback data and serves up intelligent insights to help guide employees' daily decision-making. Medallia Experience Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Deliver NPS surveys through apps, websites, email, and chatbots. Get actionable insights that reduce churn and drive growth.
Create NPS surveys in seconds and find out what your customers think about your business. Deliver NPS surveys through apps, websites, emails, and chatbots with Survicate. Get actionable insights that drive growth and reduce churn. — Easy integration with Intercom, HubSpot & more (native, code-free) — Ready-to-use templates included Survicate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters. Retently hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Lead generation supercharged with customer feedback social proof (reviews and video testimonials)!
Lead generation supercharged with customer feedback and social proof! Trustmary helps you to 1. collect unlimited customer feedback and convert it into testimonials and reviews (incl. video) 2. display reviews and testimonials on your website, 3. generate more leads with lead gen forms and widgets, 4. optimize conversions rates with a/b tests. Bring Customer Experience, Customer Success, and Marketing together. Trustmary hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Customer engagement solution to help generate leads, engage users, and get feedback using quizzes, surveys, polls, live Q&A, and more.
Using youengage you can easily create beautiful interactive experiences that convert. Engage and get feedback at every step of the customer journey. Create and share interactive content such as quizzes, surveys, polls, calculators, assessments, product recommendations, and live Q&A on your virtual events. You can generate leads and drive more revenues while capturing data. youengage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Use Qualaroo survey management tool to create and auto-score NPS surveys. Monitor the NPS scores over time using charts.
Qualaroo is a survey and advanced reporting software that lets you create all kinds of surveys, including NPS. Try pre-built NPS survey templates or create one from scratch with personalized branding. The in-depth dashboard shows your NPS score to let you gauge the customer experience quality. Get the voice of your customers by conducting surveys with non-intrusive pop-up Nudges¿. Create surveys in 21 languages and share them on multiple channels like mobile apps, websites, web apps, and links. Qualaroo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Customer Feedback & Reviews software that helps small & medium businesses grow their business.
Our mission from the get-go has been to help companies grow by automatically getting more out of their current customers base. Compared to other software, we offer multiple tools to deliver on that mission: Customer satisfaction surveys, online reviews, and cross-sales. Additional tools will be added to keep delivering on our mission. Most of our users chose InputKit over the competition for its ease of use, its beautiful design, and our 5-star customer service. InputKit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Keatext helps you easily analyze and build a 360-degree view of your customer feedback to understand what drives customer satisfaction.
Understanding how customers feel and what drives behavior at each step of the customer journey is difficult. With Keatext, you can easily build a 360-degree view of your customer feedback to understand what drives NPS in surveys, star ratings in reviews, or problems in support tickets - all in one platform. Reduce your analysis time by 98% and improve CX with our innovative AI, seamless integration with apps like Zendesk and Surveymonkey, interactive dashboards, and shareable reports! Keatext hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
A survey solution for Voice of the Customer feedback. We offer NPS tracking, advanced reporting, GDPR-compliance and real-time results.
Netigate is a feedback platform that allows you to collect and manage valuable VoC and VoE business insights using online surveys. Our Voice of the Customer solutions help you to measure and improve NPS, customer satisfaction, engagement, loyalty, and reduce churn. We combine a user-friendly survey platform with in-house expertise to bring you advanced data analysis, numerous survey distribution methods, real-time reporting, expert-crafted templates, GDPR compliance, and much more. Netigate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery.
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery, and data integration. S2C can provide detailed insights in real-time through its features of interactive analytics, Text analytics, and Push Reporting. It is well suited for most sectors from financial services, retail, public sector, and telecom to B2B companies. It allows you to collect feedback Survey2Connnect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
1-click surveys your customers will respond to. A complete, fully customizable solution for real-time feedback embedded into any email.
Customer Thermometer combines an unbeatable, 1-click customer satisfaction measurement tool with award-winning support and seamless platform integration. Over 10,000 support, service and help desk teams at leading companies around the world use us to drive real-time feedback for NPS, CSAT, CX and EX initiatives. Survey response rates regularly top 80% and you’ll love our simple config, dashboards and in-depth reporting options. Installation is easy and takes just minutes. Trial us for free! Customer Thermometer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Apply artificial intelligence to your customer feedback that learns from your data and helps you make better decisions.
Get real time insights to drive customer loyalty and growth. Chattermill automatically analyses customer feedback and detects sentiment across multiple channels to identify trends in customer behaviour and helps teams answer questions faster. Listen to customers, uncover what drives behaviour and Chattermill hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evolve. - Net Promoter Score (NPS), CSAT and Customer Effort Score (CES) microsurveys - Text & Sentiment analysis - Executive dashboards and reporting. - Integrations with Salesforce, Zendesk, Slack, Intercom, Hubspot integrations to trigger surveys and/ or act on data. Wootric hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Create brilliant surveys with zero fuss. Impress your audience, and wow your colleagues with doopoll's easy-to-use platform.
Have you wasted hours creating surveys? Then asked for help and got no response? doopoll lets you create, share, and analyse the data from simple but effective surveys and offers superb support from people, not bots. With an autosave editor, which allows you to create surveys as quickly as you can type, you could have your first survey live in minutes. Share a doopoll however you like... In a tweet or an email, via text or QR code, even embedded on your website. doopoll hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
The MedBridge Healthcare Net Promoter Score Index allows you to boost patient satisfaction by capturing patient feedback.
The MedBridge Healthcare Net Promoter Score Index helps you build a patient-inspired culture and grow your brand awareness by capturing patient feedback, identify key insights and trends, and assign targeted content to address performance gaps. With our effective NPS® surveys, NPS® Booster Shots, and intuitive dashboards, you can better understand your patients' experience of care, manage their experience on one platform, and take immediate action to improve patient satisfaction. MedBridge hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
ProProfs Survey Maker is an effective tool to capture respondents feedback & make smart business decisions based on reports & analysis
ProProfs Survey Maker is an effective tool for trainers, employers, and businesses to capture respondents feedback and learn more about them. The software is packed with many advanced features, like detailed survey stats, response grading, cross-device compatibility, multiple question types, and survey embedding. Marketers can easily post the survey to their website or blog using the survey embed code. The best thing about the tool is that it enables you to share the survey on social media. ProProfs Survey Maker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
AirVote QR smileys help business owners monitor service levels thru customers' eyes. Self-service. Free forever for moderate use.
AirVote is a self-service customer feedback tool. Designed to post specific questions in multiple locations without high implementations or usage costs. AirVote QR smileys are posted on the inside of the restroom units. Supports real-time alerts and trend reports. Free forever for moderate use of <50 responses per month AirVote hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Plataforma para optimizar la experiencia de cliente e implantar programas de voz del empleado con múltiples integraciones.
Es una plataforma para optimizar la experiencia de cliente e implantar programas de voz del empleado. Con ella podrás medir y gestionar la experiencia de tus clientes y analizar el compromiso y grado de desempeño de tus trabajadores. Gracias a sus dashboards y a su integración con los principales CRMs y e-commerce, facilita la gestión automatizada de la experiencia de cliente y empleado. Solicita una demostración personalizada. Regístrate para obtener una cuenta gratuita y ponerla en marcha. allswers hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
VirtlX 360° Success Management is a customer and employee engagement platform that provides ongoing monitoring of company performance.
VirtlX is an affordable, scalable, cloud-based SaaS solution designed to assist businesses of all sizes in: - understanding customer sentiment, - conducting market research, - assessing employee performance utilising 360°, peer & appraisal reviews, - employee engagement, wellbeing & satisfaction, - assessing managers - enabling companies to stay proactive with compliance and training. Simple approach to customer and employee sentiment as well as in-house training. VirtlX 360° Success Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Go from customer feedback to action without the guesswork. Lumoa analyses feedback in 60+ languages and in real time.
Most companies today use NPS, CSAT, online ratings, and other numbers to assess how happy their customers are. What they miss though is a way to tell what actions will move the numbers up or down. Lumoa is the feedback analytics solution that looks at any interaction with your customers and tells you what to do next to grow your business. Lumoa hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil
Retamo is an online review management software designed to help businesses generate, monitor, and analyze customer ratings or feedback.
Retamo is an online review and reputation management software designed to help businesses generate, monitor, and analyze customer ratings or feedback. Using Retamo, supervisors can create a profile page or search engine optimization (SEO) website displaying company reviews. The system also helps managers respond to negative feedback and create campaigns and distribute them among clients via email or QR codes. Retamo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Segmentasyon
  • Mobil Anket
  • Nabız Yoklama Anketleri
  • Anonim Geri Bildirim
  • Çoklu Dil