15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Ekip Yönetimi Araçları

Ekip Yönetimi Araçları yöneticilere ister uzaktan ister ofiste olsun ekip içinde ve ekiple ilgili projelerde iş birliğini, iletişimi ve üretkenliği daha iyi hale getirmek konusunda yardımcı olmak için entegre iletişim özellikleri ve proje/görev yönetimi işlevleri kullanır.

14 sonuç

Geliştiriciler için ekip yönetimi. Basit ve otomatik Teamplify hakkında daha fazla bilgi
Teamplify, yazılım geliştirme ekipleri için bir üretkenlik paketidir. Ekip analizi ile ekibinizin nabzını tutun. Akıllı günlük bilgilendirme ile değerli toplantı zamanından tasarruf edin. Kolay zaman izleme ile görevlerin ne kadar sürdüğünü her zaman bilin. Yerleşik izin yönetimi sayesinde izinleri göz önünde bulundurarak önceden plan yapın. GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google gibi mevcut ekip araçlarınızla çalışır (12 entegrasyon dahildir). Teamplify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleştiren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
ClickUp, onu vazgeçilmez kılan tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle dünyanın önde gelen ekip yönetimi araçlarından biridir
ClickUp, dünya çapında yüksek dereceli ekip yönetimi araçlarından biridir. Ekip yönetimi ihtiyaçlarınız için görevler, planlama, kişiye yönelik yorumlar, özel görünümler, otomasyonlar, belgeler, anımsatıcılar, hedefler, takvimler, sohbet ve daha fazlasını kullanın. Doğrudan Zoom ile Entegre Edin Google, Nike ve Airbnb gibi şirketlerin güvendiği bu uygulama, ekibinizin tüm çalışmalarını tek bir uygulamaya taşır. Her büyüklük ve sektörden ekipler için oluşturulan ClickUp’ın tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleri onu tüm ekipler için vazgeçilmez kılar ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
Bir kurumsal ekip yönetimi yazılımı olan Wrike, önceden oluşturulmuş şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve daha fazlasına sahiptir.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği ödüllü ekip yönetimi yazılımıdır. Uyumlu bir dijital işyeri oluşturmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman takibi, gerçek zamanlı güncellemeler ve performans raporları gibi özelliklerin hepsini şirket genelinde paylaşılabilen tek bir noktadan kullanın. Günlük süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro her zaman, her yerde başkalarıyla iş birliği yapmanıza yardımcı olmak için tasarlanmış hızlı ve kullanımı kolay bir dijital beyaz tahtadır. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizle her zaman bağlantıda kalın. İş akışınızı kolaylaştırmak için Slack, Box, Atlassian ürünleri, MS ekosistemi ve daha fazlasıyla güçlü entegrasyonları deneyin veya API kullanarak kendinizinkini oluşturun. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler, teknoloji destekli self servis bir süreç kullanarak 150’den fazla ülkede bordro işlerini halledebilir ve yerelleştirilmiş yasal sözleşmeler oluşturabilir. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 3500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
Ücretsiz depolama, sınırsız mesajlaşma ve kullanıcı olanağı sunan ekip iş birliği uygulaması.
Pumble, her büyüklükteki ekibin iş birliği yapmasına olanak tanıyan ücretsiz bir ekip sohbet uygulamasıdır. Diğer ekip sohbet uygulamalarının aksine, Pumble sınırsız sayıda kullanıcı için ücretsiz olarak sunulmaktadır. Pumble, tarayıcıdan çalışan çevrimiçi web uygulamasıdır, ancak kolaylık olması için bilgisayarınıza veya cep telefonunuza yükleyebilirsiniz. Pumble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
Lumeer, tüm ekibin görevlerini kolay, görsel ve esnek bir şekilde planlar, organize eder ve izler.
Tüm kilometre taşları ve görevler kolay ve hızlı bir şekilde planlanabilir, organize edilebilir ve izlenebilir. Lumeer oldukça kolay bir görsel ekip yönetimi sunar. Herkes bir sonraki adımda ne yapacağını, bunun neden önemli olduğunu ve nasıl yapılacağını bilir. Gereksiz eşgüdüm toplantılarını, sonu gelmez e-posta yazışmalarını ve kafa karıştırıcı elektronik çizelgeleri kaldırın. Olağanüstü esneklik, herkese mükemmel iş akışını oluşturma, ilerlemeyi yönetme ve izleme özgürlüğü verir. Ekiplerinizin bugünkü çalışma şekline uyum sağlama ve ihtiyaçlarınıza göre büyüme esnekliği. Lumeer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
Teamdeck, kaynak planlama + zaman izleme + izin yönetimi özelliklerine sahip eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümüdür.
>> Kaynak ve proje planlama yazılımı >> Çalışan planlama + zaman izleme + zaman çizelgeleri + proje planlama ve bütçeleme + iş yükü + performans + uygunluk durumu yönetimi + kaynak tahmini özellikleri. >> Teamdeck aynı zamanda Spotify, Uber, Netflix ve Viu ile çalışan bir yazılım şirketi tarafından geliştirilmiştir. >> BT, finans, perakende, oyun, eğitim, medya ve kreatif sektörlerde kullanılmaktadır. >> Canlı deneme sürümü sunumu + ücretsiz kurulum yardımı. Deneme sürümü için kaydolun. teamdeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
OnSinch, işletmelerin iş gücü yönetim süreçlerini otomatikleştirmesine yardımcı olan web tabanlı hepsi bir arada personel yönetimi çözümüdür.
OnSinch, etkinlik personeli, STK gönüllülüğü ve daha pek çok iş operasyonunu kolaylaştırmak için tasarlanmış üst düzey yönetim araç kitinizdir. Otomasyona, merkezi verilere ve şeffaf iletişime odaklanan OnSinch, manuel çalışmayı ortadan kaldırır, maliyetleri düşürür ve hataları en aza indirir. Bir catering şirketi veya bir film prodüksiyon şirketi olmanız fark etmeksizin OnSinch sektöre özel ihtiyaçlarınıza uyum sağlar. Yönetim yazılımında ezber bozan OnSinch ile benzersiz verimlilik ve güvenilirliği deneyimleyin. OnSinch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
Ayanza ekip çalışmasının en iyi örneklerinden biridir.
Ayanza, ekip çalışmasını iyi şekilde sağlamaya, her başarılı ekibin vizyonu ve kalbi olmaya, ortak bilginin ve gelecekteki dijital iş birliğinin yıldızı olmaya çalışır. Ayanza, ekibinizin ihtiyaç duyduğu şeyi kendi tarzınızda oluşturmanız için Lego işlevi görür. Birlikte yazın, düşünün, iletişim kurun, koordine edin ve kazanın. Vizyon netliği. Strateji ve uygulama. Kazanma kültürü. Hayal mi? Hayır, Ayanza. Ayanza hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma
Path to Agility Navigator, Agile dönüşümü planlamaya, ölçmeye, yönetmeye ve takip etmeye yardımcı olan bir araçtır.
Path to Agility Navigator, Agile dönüşümü ölçmeye, yönetmeye ve takip etmeye yardımcı olan bir araçtır. Bir değerlendirme aracından daha fazlası olan Path to Agility Navigator, özellikleri istenen sonuçlara bağlayarak başarıya giden en hızlı yolu belirler. Agile metodolojiler kullanarak proje yöneten veya ürün geliştiren kuruluşlar için Path to Agility Navigator, liderlerin bir projeyi zamanında ve bütçeye uygun şekilde tamamlamalarını engelleyen organizasyonel nedenleri anlamalarına yardımcı olur. Path to Agility Navigator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Atama Yönetimi
  • Kaynak Yönetimi
  • Proje Planlama/Zamanlama
  • İlerleme İzleme
  • Hedef Belirleme/İzleme
  • Mesajlaşma