17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Satış Katılım Platformu Yazılımı

Satış Katılım Platformu Yazılımı, tüm iletişim kanallarını ve dışa erişim yöntemlerini tek bir sistemde birleştirip raporlama ve performans analitiklerini merkezileştirerek satış ekiplerinin daha etkili çalışmasına olanak sağlar. Satış Katılım Platformu Yazılımı olarak da bilinir.

20 sonuç
TextPeak ile SMS pazarlama sanatında uzmanlaşın: Mesajlaşma stratejinizi geliştirin. TextPeak hakkında daha fazla bilgi
TextPeaks SMS pazarlama platformu; kampanya yönetimini kolaylaştırarak, gelişmiş analizler sağlayarak ve kullanıcı dostu bir arayüz sunarak işletmelerin satışları artırmasına yardımcı olur. İşletmeler, toplu SMS kampanyaları gönderme, bunları yönetme ve izleme yoluyla müşterileriyle etkili bir şekilde etkileşim kurabilir. Platformun sunduğu gelişmiş analizler, işletmelerin bilgiye dayalı kararlar almasına olanak tanıyan değerli öngörüler sağlar. TextPeak, kullanıcı dostu bir pano ve rekabetçi fiyatlandırma sayesinde işletmelerin SMS pazarlama çalışmalarını optimize etmesine ve satışları artırmasına olanak tanır. Beklemeye ne gerek var? TextPeaks'i hemen kullanmaya başlayıp satışlarınızın artışını izleyin. TextPeak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, her ölçekten ekibin kullanmayı sevdiği satış odaklı bir müşteri ilişkileri yönetim aracıdır. 179 ülkeye yayılan 95.000’den fazla ücretli müşteri ile CRM’lerin kullanışlılığı her şeyden önde tutan basit ama güçlü tasarımı, satış ekiplerini kendine çeker. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz, ekibiniz dosyalamaya daha az zaman harcarken hem çevik hem de güçlü CRM ile satışa daha fazla zaman kalır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Marka savunuculuğu oluşturmak için Salesforce.com üzerinde geliştirilen bulut tabanlı bir kanal ve müşteri sadakati pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulaması. Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi
Apex Loyalty, Salesforce.com platformunda kurulmuş bulut tabanlı bir sadakat pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulamasıdır. Apex Loyalty ile hem orta ölçekli hem de kurumsal seviyedeki işletmeler kanal ortakları ve B2B müşterileri ile iletişim kurarak satışlarını ve marka desteğini artırabilirler. Apex Loyalty’yi farklı kılan, kişiselleştirilmiş iş ortağı platformu, oyunlaştırma programları, müşteri ve kampanya segmentasyonu, SMS ve e-posta pazarlama otomasyonu araçları ve yerleşik ödül kataloğudur. Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Pendo'nun Dijital Benimseme Çözümü ile satış katılımını artırın. İşin yapıldığı her yerde satış temsilcilerinin işlerini en iyi şekilde yapmalarına yardımcı olun.
Pendo'nun Dijital Benimseme Çözümü ile satış katılımını artırın. İşin yapıldığı her yerde satış temsilcilerinin işlerini en iyi şekilde yapmalarına yardımcı olun. Yatırım yaptığınız yazılımdan en iyi şekilde yararlanın. Pendo, şirket içinde veya Microsoft Dynamics, Salesforce, Xactly, Jaggaer ve daha pek çok platformda oluşturduğunuz temel sistemlerin benimsenmesini sağlamanıza yardımcı olabilir! Çalışanlarınızın işleri için ihtiyaç duydukları yazılımı nasıl kullandıklarını biliyor musunuz? Pendo Adopt ile engelleri ve fırsatları hassas bir şekilde belirleyebilir ve verimli olmaya başlama süresini kısaltabilirsiniz. Pendo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Similarweb; web analizi, web trafiği, rekabet istihbaratı ve performans alanlarında uzman bir yazılım ve veri şirketidir.
Similarweb; 1 milyar web sitesini, 8 milyon uygulamayı, 210'dan fazla sektörü ve 190'dan fazla ülkeyi kapsayan, dijital dünyaya 360° kapsamlı bir perspektif sunan yüksek veri doğruluğu ve ayrıntı düzeyi ile öne çıkar. Kullanıcıların yeni pazar eğilimlerini hızla belirlemesini, rakiplerin stratejilerini ortaya çıkarmasını ve hedef kitle davranışlarını izlemesini sağlar. Sunduğu ürünler arasında güçlü web ve uygulama istihbaratı araçları (karşılaştırma, hedef kitle analizi, komple SEO seti, anahtar kelime analizi, pazarlama kanalı performansı ve diğerleri), satış i̇stihbaratı, müşteri i̇stihbaratı, yatırımcı i̇stihbaratı, hizmet olarak masaüstü (Desktop as a Service, DaaS) ve danışmanlık hizmetleri yer almaktadır. Similarweb hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Salesflare daha fazla satış yapan binlerce küçük ve orta ölçekli B2B işletmesi tarafından kullanılan akıllı bir CRM ve satış etkileşimi platformudur.
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapan binlerce küçük ve orta ölçekli B2B işletmesi tarafından kullanılan akıllı bir CRM ve satış etkileşimi platformudur. Otomatik e-posta dizileri gönderir, böylece müşteri adaylarınıza geniş ölçekte kişisel bir şekilde ulaşabilirsiniz. Adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz müşteri adaylarıyla olan tüm etkileşimleri takip eder. Neyi ne zaman takip etmeniz gerektiğini size düzenli bir şekilde hatırlatır. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Daha iyi çevrimiçi müşteri toplantıları. Vectera, randevu planlama ve güvenli video toplantıları yapmanın kolay yoludur.
Vectera, müşterilerle çevrimiçi görüşmenin kolay yoludur. Randevuları planlayın ve 4 kişiye kadar güvenli görüntülü toplantılar gerçekleştirin. Tüm müşterileriniz için iletişim merkezleri oluşturun. Beyaz tahtalar, eş zamanlı tarama ve belge notu ile yaratıcılığınızı çalıştırın. Tek tıkla başlama, indirme yok, hayal kırıklığı yok. Vectera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Canlı sohbet, web sitesi ziyaretçi takibi ve analiz özelliklerine sahip hepsi bir arada bir müşteri etkileşim aracı.
Zoho SalesIQ, pazarlama, satış ve müşteri desteği çabalarınızı birleştirmek, müşterilerinize harika bir deneyim sunmak ve iş büyümesini hızlandırmak için hepsi bir arada bir müşteri etkileşimi, canlı sohbet ve analiz platformudur. Potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyın ve onlarla tam olarak doğru zamanda doğru konuşmayı başlatın. Zoho SalesIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Ekran paylaşımı sorunları nedeniyle satış kaybetmeye son verin. Satışlar için özel olarak hazırlanmış sıfır sorunlu ekran paylaşımını deneyin.
Ekran paylaşımı, uzaktan kontrol ve anında deneme sürümleri yoluyla müşteri adayı yakalama ve acente atama mekanizmasının tamamı özellikle satış ekipleri için tasarlanmıştır ve hepsi de potansiyel bir müşteri tarafından indirme veya kurulum gerektirmeden kullanılabilir. Çözümü tüm ekibinizin kullanabilmesi için uygun kullanım tabanlı planlar halinde sunulmaktadır. CrankWheel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
600 milyonu aşkın potansiyel müşteri arasından seçim yapın, hedefinizi tanımlayın ve Zaplify'ın yapay zekası sizin için özel bir çok kanallı dizi oluştursun.
Zaplify, satış otomasyonuna başlamak isteyen, 1-50 çalışanlı şirketlere yönelik bir satış etkileşimi platformudur. 600 milyonu aşkın potansiyel müşteri arasından ideal müşterilerinizi bulun. Kişiselleştirilmiş LinkedIn ve e-posta mesajlarının kombinasyonuyla iletişime geçin. Yapay zekanın uygun bir kanal kombinasyonunu seçmesini ve sizin için metni saniyeler içinde hazırlamasını sağlayın. Ücretsiz başlayın, daha fazla hıza ihtiyacınız olursa yükseltin. Bu kadar basit. Modern teknolojinin olması gerektiği gibi. Zaplify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Compass, işletmelerin satış ekipleri için hedefleri, performansı, komisyonları ve teşvik programlarını yönetmesine yardımcı olan bir oyunlaştırma yazılımıdır.
Xoxoday Compass, işletmelerin daha fazla gelir elde etmesi ve en büyük satış giderlerini bir iş büyümesi faktörüne dönüştürmesi için bir teşvik ve komisyon yönetimi platformudur. Satış ve gelir operasyon ekiplerinin karmaşık teşvik ve komisyon yapılarını tasarlamasına, planlamasına, otomatikleştirmesine ve kolaylaştırmasına yardımcı olur. Oyunlaştırılmış ögeler, ödüller, takdir, iletişim ve analiz özellikleriyle Compass, gelir getiren ekiplerle etkileşim kurmaya ve onları desteklemeye olanak tanır. Compass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
CRM sürecinizi basitleştirin. Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde.
Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde. İşinizi basitleştiren ve işletmenize kapsamlı bir genel bakış sunan kusursuzca düzenlenmiş veriler. RAYNET CRM, satış elemanlarınıza ve yöneticilerinize şu konularda yardımcı olur: Satış temsilcilerine puanlanacak araçları ve yöneticilere işi ve gelecekteki bakış açısını izlemek için araçlar sağlar. RAYNET CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Introhive işletmelerin gelirlerini, ilişkilerini ve personeli elde tutmayı artırmasını sağlayan yapay zeka destekli bir SaaS (hizmet olarak yazılım) platformudur.
Kimin kimi tanıdığını keşfetmek için CRM’yi kullanmanın deneme ve yanılmalarının yol açtığı hayal kırıklığından doğan Introhive, her büyüklükteki kuruluşun gelir, ilişkiler ve personelin şirkette tutulması açısından ilerleme kaydetmesine yardımcı olan, yapay zeka destekli bir gelir hızlandırma platformudur. Introhive’in otomatik veri toplama ve yapay zeka destekli ilişki zekası satış, pazarlama ve iş geliştirme ekiplerini, rutin veri girişini azaltarak en önemli olana, yani bağlantı kurmaya ve daha hızlı bir şekilde anlaşma tamamlamaya odaklanmaları için destekler. Introhive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Voiro, reklam ve abonelik tabanlı işletmeler için gelir elde etme altyapısı oluşturur.
Voiro, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan teknolojiyi geliştirerek sizi bu zahmetten kurtarır. Medya satış, operasyon ve finans ekiplerinin işlerini basitleştirerek daha verimli ve üretken olmalarını sağlar. Verilere keskin bir şekilde odaklanarak ekipler arasında daha hızlı ve daha iyi karar almaya olanak tanır. Gelir verilerinden net bilgiler elde ederek ekipleri, risklerini yönetme, yeni gelir fırsatları bulma ve daha güçlü, daha yüksek performanslı işletmeler kurma konusunda destekler. Voiro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Meetsales, satış ekiplerinin her müşteriye kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunabilecekleri bir satış etkileşimi platformudur.
Hepsi bir arada bir yaklaşım sunan ve satış ekipleriyle potansiyel müşteriler arasında etkili aracılık sağlayan bir satış etkileşimi platformuna ihtiyaç duyanlar için Meetsales uygun bir çözümdür. Her iki tarafın konumundan bağımsız olarak müşterilerle işlem yapmak isteyen uzak ekipler için mükemmel bir araçtır. Her fırsatı analiz etmek, performansı ölçmek ve hangi alanların iyileştirilebileceğini bulmak için veri toplar. Bu uygulama, her müşteri için gerçek anlamda bireysel bir deneyim sağlamaya yardımcı olur. Meetsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi
Satış ekiplerinin, alıcının duygularını daha iyi anlayarak gelirlerini hızlandırmaları için duygusal farkındalık sağlayan görüntülü çağrı asistanı.
Sybill, satış ekipleri için duygusal farkındalık sağlayan görüntülü arama asistanıdır. Kimin kazanabileceği ve alıcıları neyin heyecanlandırdığı konusunda içgörüler oluşturmak için görüşme sırasında söylenenler bağlamında alıcınızın ifadelerini ve beden dilini yakalar. Sybill, satıcıların potansiyel müşterilerle ilgili derin bilgilerden yararlanarak görüşmelerde ilerleme kaydetmesine olanak tanır. Satış liderlerinin, potansiyel müşterilerde nasıl bir etki yarattığına bağlı olarak mesajlarını ve sunum slaytlarını dönüştürmelerine ve ekiplerine kazandırıcı davranışlar konusunda koçluk yapmalarına olanak tanır. Sybill hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Kampanya Yönetimi