148 sonuç
Voiro, reklam ve abonelik tabanlı işletmeler için gelir elde etme altyapısı oluşturur. Voiro hakkında daha fazla bilgi
Voiro, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan teknolojiyi geliştirerek sizi bu zahmetten kurtarır. Medya satış, operasyon ve finans ekiplerinin işlerini basitleştirerek daha verimli ve üretken olmalarını sağlar. Verilere keskin bir şekilde odaklanarak ekipler arasında daha hızlı ve daha iyi karar almaya olanak tanır. Gelir verilerinden net bilgiler elde ederek ekipleri, risklerini yönetme, yeni gelir fırsatları bulma ve daha güçlü, daha yüksek performanslı işletmeler kurma konusunda destekler. Voiro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. Walnut.io hakkında daha fazla bilgi
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. By using Walnut to create personalized and failure-free demos for their clients, sales professionals can increase their conversion rate while collecting valuable insights to improve their sales process. Grow your bottom line dramatically with powerful demos like Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis, and numerous other industry leaders. Schedule your free demo today. Walnut.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Keap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Gong helps you monitor customer engagement in real-time, build a winning sales strategy, and execute pipeline as a team.
Gong helps you boost rep productivity, increase close rates, and get full visibility into your pipeline. Our sales engagement platform supports your team every step to quota: monitor customer engagement in real-time, build a winning sales strategy, and execute pipeline as a team. Gong.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Freshsales is packed with features and a highly intuitive UI so that you don't have to juggle multiple tools to run your business.
Freshsales is a full-fledged sales force automation solution for sales teams. It provides everything a salesperson needs to— attract quality leads, engage in contextual conversations, drive deals with AI-powered insights, and nurture customer relationships. With built-in email, phone, chat, and telephony, Freshsales empowers sales teams with more time for selling by automating the sales process and increases efficiency and productivity in their daily activities. Freshsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Zenvia Conversion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Send outreach campaigns quickly without sacrificing a much-needed personal touch and make sure people actually see and read our emails.
lemlist is an outreach platform that helps you start conversations that get replies from your prospects, thanks to 3 unique features: - ability to create tailor-made and unique sequences thanks to personalized images, custom landing pages, and video prospecting. - auto email warm-up tool called lemwarm to keep your emails out of spam forever. - ability to send multichannel sequences, combined with highly-personalized features (cold email, cold call, and social selling). lemlist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Outreach is the only solution to integrate sales engagement, conversation intelligence, and revenue intelligence into one platform.
Outreach Engage enables sales organizations to maximize prospecting productivity and continuously optimize their sales execution. With proven engagement workflows that turn insights into actions, you can help sellers make the best decisions to advance their deals at every moment of the sales cycle. Deliver revenue growth with the platform trusted by more than 5,000 companies such as Adobe, Tableau, Okta, Splunk, DocuSign, and SAP. Outreach hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Improve sales engagement with Pendo's Digital Adoption Solution. Help sales reps do their best work, wherever work gets done.
Improve sales engagement with Pendo's Digital Adoption Solution. Help sales reps do their best work, wherever work gets done. Make the most of the software you have invested in. Pendo can help you drive the adoption of the key systems you built in-house or with Microsoft Dynamics, Salesforce, Xactly, Jaggaer, and many more! Do you know how your employees use the software they need for their job? With Pendo Adopt you can precisely identify roadblocks and opportunities and reduce ramp time. Pendo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Fitnesses management solution that helps businesses contact leads, send emails, manage calendars, and more.
Club OS provides sales and marketing solutions for the fitness industry. Gyms and studios use Club OS to streamline and automate sales operations while also strengthening client relationships. Features include automated prospect/member follow-ups, in-house email marketing, texting, reporting, and more. Club OS integrates with the biggest names in the fitness industry making it easy to add the software to your existing process. Used by over 3,000 health clubs. Club OS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
The #1 platform to codify & automate dynamic sales plays, facilitate coaching, & deliver insights at every stage of the revenue cycle.
Salesloft is the provider of the leading sales engagement platform that helps sellers and sales teams drive more revenue. The Modern Revenue Workspace by Salesloft is the one place for sellers to execute all of their digital selling tasks, communicate with buyers, understand what to do next, and get the coaching and insights they need to win. Thousands of the world’s most successful sales teams, like those at IBM, Shopify, Square, and Cisco, drive more revenue with Salesloft. For more informati SalesLoft hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
The #1 Sales Engagement Platform for Gmail. Eliminate busywork and enable real engagement; make your AEs and CSMs more productive!
Mixmax, the #1 Sales Engagement Platform for Gmail, helps revenue teams accelerate revenue at every stage of the customer journey. We amplify AEs, CSMs, and anyone in a customer-facing role, not just the SDRs. By automating repetitive tasks and organizing their daily workflows, we increase reps' productivity and empower them with the tools they need to do what they do best: sell. Mixmax customers see a positive ROI in less than 6 months and go live in less than 1 day. Mixmax hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Yesware helps thousands of high-performing sales teams close better deals through better email outreach.
Yesware helps thousands of high-performing sales teams close better deals through better email outreach. If you need to drive more revenue through email outreach, but complex enterprise sales software is overkill — try Yesware. Yesware's Outlook and Gmail add-on lives right inside your inbox, tracks your activity, and easily integrates with the tools you already use. Companies like Yelp, Experian and Teach for America use Yesware to build better pipeline and increase conversions to closed-won. Yesware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Textline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Ringy makes reporting and analyzing data easy by generating readable reports on all sales activities.
With high-level reports, you gain full visibility into the call length, touchpoints, emails, and SMS communications that turn conversations into revenue. By keeping track of sales analytics on a regular basis, you’ll build a clearer picture of future growth and performance. Understanding these trends will help you make strategic decisions like hiring new staff, providing new services, and adapting your sales process. See where you’re at today and start working towards future sales goals. Ringy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
VanillaSoft empowers sales teams to respond to leads faster, engage consistently, and develop more qualified opportunities.
VanillaSoft, the industry's most successful sales engagement platform, empowers sales teams to respond to leads faster, interact more consistently, and generate more qualified sales opportunities. Thousands of users employ VanillaSofts sales cadence automation to drive speed-to-lead, persistency, productivity and revenue-per-rep. VanillaSoft hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Groove's sales productivity platform enables revenue leaders to increase dollars per rep across every division of the enterprise.
Groove’s sales productivity platform enables revenue leaders to boost revenue-per-rep across every division of the enterprise. Groove automates manual tasks and makes Salesforce easy to access and update from the office, home or on the road. From repeatable playbooks to AI-powered insights, Groove enables sellers to operate at peak performance. More than 70,000 users at customers including Google, Uber, and Capital One leverage Groove to be more efficient and effective. https://groove.co. Groove hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Sales Engagement Platform Software to get a better picture of your customer needs and their preferred solutions via personalization.
Welcome your leads with automated emails, SMSs, as soon as they enter with LeadSquared’s Sales Engagement Platform Software. Get a better picture of your customer needs and their preferred solutions, and run trigger-based marketing automation campaigns. Get higher opens and clicks by personalizing each aspect of your email marketing campaigns. Design prospect journey workflows and notify sales teams accordingly – all at once. Built for tracking, segmenting, and reporting LeadSquared hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Saleshandy is a cold email outreach platform for sales and marketing teams who want to make faster & humanistic email engagement.
Saleshandy is a cold email platform that helps organizations increase their email outreach operations without sacrificing quality. On Saleshandy, you can send hundreds (or thousands) of campaigns with multi-stage automated follow-up emails to your leads at once. You can use merge tags to customize your email campaigns and have automated follow-ups delivered based on the previous email's interaction (opens or clicks). Saleshandy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Build intelligent prospect lists and engage directly with decision-makers through customized outreach campaigns.
More than 11 million businesses around the world trust RocketReach. Among them are some of the biggest - Apple, Google, Amazon, Facebook, and 95% of the S&P 500. RocketReach's machine learning distills 1000s of public data points, discovers verified email, phone numbers, and social media profiles for over 700 million professionals, at 35 million companies, worldwide. RocketReach hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
SalesBlink is a full-stack cold outreach platform. It lets you generate leads and reach out to prospects at scale with Automation.
SalesBlink is a full-stack cold outreach platform. It lets you generate leads and reach out to prospects at scale with Automation. SalesBlink hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Join up your business with a single cloud-based CRM solution and lower the cost of your CRM project with co-funded implementation.
Workbooks joins up your entire business with a single cloud-based CRM solution and lowers the cost and risk of your CRM project with co-funded implementation. With Workbooks, marketing can generate more high-quality leads, sales can close more deals, finance can invoice quickly and easily, and support can deliver exceptional service. And with software and services from a single supplier, you get co-funded implementation to make sure you get a made-to-measure CRM for an off-the-shelf price. Workbooks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Make sales as easy as email. Sync your calendar & emails with Salesforce, track emails, schedule appointments, set follow-ups & more!
You work in your inbox, not in Salesforce. No one has to force you to use email. It's easy to use and effective. We think Salesforce should be just as useful and just as simple. That's why we bring Salesforce into the inbox. To save you time and make you more productive. Now you can see and update Salesforce as you work. Sync emails to Salesforce, track email opens, create and update Salesforce records, schedule calls and much more. Try Cirrus Insight free for 14 days! Cirrus Insight hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Ebsta's Revenue Intelligence Platform helps B2B Sales teams build better relationships to drive predictable revenue growth.
Ebsta’s Revenue Intelligence Platform gives sales teams the insights they need to improve forecasting accuracy, identify pipeline at risk, enhance relationships, increase sales performance and automate CRM tasks. Ebsta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Sales engagement software for modern salespeople. Build omni-channel sales cadences with email, phone, and social, all on one dashboard
Mailshake is sales engagement for modern sales teams. Send personalized cold emails at scale and set tasks to engage with prospects via phone and social media, all in one sequence, on one dashboard. With native integrations to top Salesforce and Pipedrive and 3rd party integrations to thousands of apps, Mailshake will fit perfectly within your sales tech stack. Mailshake hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Daha iyi çevrimiçi müşteri toplantıları. Vectera, randevu planlama ve güvenli video toplantıları yapmanın kolay yoludur.
Vectera, müşterilerle çevrimiçi görüşmenin kolay yoludur. Randevuları planlayın ve 4 kişiye kadar güvenli görüntülü toplantılar gerçekleştirin. Tüm müşterileriniz için iletişim merkezleri oluşturun. Beyaz tahtalar, eş zamanlı tarama ve belge notu ile yaratıcılığınızı çalıştırın. Tek tıkla başlama, indirme yok, hayal kırıklığı yok. Vectera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Reply is the AI-powered, all-in-one sales engagement platform that automates and scales multichannel outreach with leads and customers.
Using cutting-edge AI algorithms, Reply helps SDRs and sales reps generate unique email templates, optimize the messaging for better results, and automatically pinpoint the hottest leads in the inbox. Paired with the tools to build, improve, and maintain a positive sender reputation and high email deliverability. Its robust reporting system tracks all activities for team members and automatically logs them to your CRM via native integrations, rich API with 40+ methods, or Zapier. Reply hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Paperflite allows marketing and sales teams to discover, share and track content and get real time engagement analytics.
Paperflite is a marketing collateral and sales content management platform. With Paperflite marketing teams can curate, organize and distribute their content to sales teams, customer success teams and channel partners. Paperflite provides real time engagement analytics on internal and external user interaction with your content so sales reps can prioritize leads and know when to follow up. Paperflite integrates with industry leading CRMs and Marketing tools and available across devices. Paperflite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Intuitive solutions earning powerful results to help commercial service businesses dominate their competition.
Wingmate engages your field staff, on the go, to generate new sales, improve service & communicate in real-time. Our solution is comprised of a Mobile App for your staff on the move to capture/report intel and send it back to your team at the office. Our Simple CRM - management dashboard (Web-based CRM) enables two-way communication & tracking between both your sales staff and team in the field. Wingmate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Zoho SalesIQ, harika müşteri deneyimi sağlayan hepsi bir arada müşteri etkileşimi, canlı sohbet ve analiz platformudur.
Zoho SalesIQ hepsi bir arada müşteri etkileşimi platformudur. Canlı sohbet yazılımı, ziyaretçi izleme, yapay zeka botları (kodlu ve kodsuz), sesli arama ve daha pek çok özellik sunmaktadır. SalesIQ pazarlama, satış ve müşteri desteği ekiplerinin çalışmalarını birleştirmeye yardımcı olarak harika bir müşteri deneyimi sunar ve işletmenin büyümesine katkı sağlar. Potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyın ve satışa dönüşüm oranınızı hemen artırın. Zoho SalesIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
SPOTIO is the #1 Field Sales Acceleration platform to build pipeline, improve productivity, and increase sales performance
SPOTIO is a comprehensive outside sales software for field sales managers and reps. Delivered through an intuitive mobile application for sales reps in the field and an unprecedented desktop application for managers, SPOTIO centralizes sales team activity to enable insane productivity, increase revenue, and shorten sales cycles. SPOTIO was specifically designed for outside sales teams and is proven to increase field sales productivity by 46%. Check out a free demo today! SPOTIO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Compass is a gamification software that helps businesses manage goals, performance, commissions and incentive programs for sales teams.
Xoxoday Compass is an incentive and commission automation platform that helps Revenue Operations teams design, publish, automate, and streamline complex incentive and commission structures. With game-like elements, rewards, communication, and analytics capabilities, Rev Ops leaders can effectively engage and motivate their revenue-driving teams. Compass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
The All in 1 solution for Sales Teams from 5 to 50. Automate emails, texts and manage sales and marketing thru the entire funnel.
The All in 1 solution for Sales Teams from 5 to 50. Designed by salespeople, for salespeople. SalesNexus automates outreach via email, text/sms and manages sales response and customer follow up. SalesNexus is easy to tailor to your unique business processes and allows salespeople to manage more relationships by automating on-going engagement campaigns. SalesNexus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Cloud-based sales engagement and behavior analytics solution that tracks customer interactions via email content and presentations.
Cloud-based sales engagement and behavior analytics solution that tracks customer interactions via email content and presentations. ClearSlide hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Engage in genuine conversations at scale, & get insights to drive revenue growth with Outplay.
Outplay is a modern sales engagement platform used by sales teams to crush their quotas. Top 6 reasons to choose Outplay - Easier to use, intuitive interface Best-in-class customer support Free Onboarding support for success Multi-channel outreach (Email, Call, Sms, Linkedin) Built-in automation for saving time Native integrations with Salesforce, Pipedrive, Hubspot, Zapier, Gmail, Office 365 Outplay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Sales prospecting software designed to help businesses identify and engage with qualified prospects.
Sopro helps businesses to identify and engage with qualified prospects. Our experts target, research and engage prospects on behalf of your sales team. Prospects are engaged on a 1-to-1 basis with personalised, conversational introductions, designed to flow naturally into your sales pipeline. We are reliable, budget friendly and scalable. Welcome to the future of B2B sales. Sopro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Consolidate your entire deal (deal notes, resources, next steps)
Consolidate your entire deal (notes, resources, next steps) all in one collaborative workspace. Hold reps accountable with a deal engagement score, deadlines, and automatic email reminders. Create and duplicate templates with one click. Make sure your reps sell with consistency and nothing falls through the cracks. See buyer activity and deal engagement with interactive dashboards, so you know exactly what's happening in your deals. Save your deals. Sell smarter. Close consistently. Recapped hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Sales Acceleration Platform for the world's largest Financial Services Institutions.
Vymo is the Sales Acceleration Platform for leading Financial Institutions across the world. It solves for frontline personnel, sales managers and business leaders through mobility, insights and industry playbooks. 60+ global financial institutions have deployed Vymo to solve over 18 deep industry-relevant use cases ranging from allocating leads to the best-fit salespeople to identifying potential cross-sell opportunities and driving conversions. Vymo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Customer relationship management software to help businesses manage contacts, support services, communication, marketing, leads & more.
Smark CRM is a complete platform for managing the sales team and the routine of post-sales relationships with customers. The system has been in constant innovation and has been consolidated in the Brazilian market for over 15 years, with a strong share in the healthcare, facilities, security and technology markets. In an intuitive and objective way, Smark organizes the day-to-day of salespeople, automates the generation of proposals and contracts with electronic signatures. Smark CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Blueboard is the world’s leading sales incentives & rewards platform. Recognize & retain top reps with memorable experiential SPIFFs.
Blueboard is the world’s leading experiential sales rewards & incentives platform trusted by sales leaders around the globe. Recognize & reward top reps with their choice of experiences - they're more meaningful than cash or gift cards. From Michelin star dining, private golf lessons, learning to kite surf, or chasing the Northern Lights, there's a hand-curated experience for everyone. Celebrate your top reps with experiential SPIFFs or an individual sales incentive trip/President's Club. Blueboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Klenty is an intent-based sales engagement platform that helps sales teams execute hyper-personalised outreach at scale.
Klenty is an intent-based sales engagement platform that helps sales teams personalise their outreach based on intent, automate repetitive tasks and build an intelligent, repeatable sales strategy. Reach out across multiple channels. Prioritise ready-to-engage prospects. Dynamically move other prospects into personalised cadences and build intent. Accelerate workflows with powerful integrations. Make your sales team unstoppable with the right balance between personalisation and automation. Klenty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
We help sales people close MORE and BIGGER deals by incorporating Artificial Intelligence into the way they work
Predictive Playbooks, formerly InsideSales.com, is an AI-powered cadence-based sales application for strategic sales teams. Playbooks guides reps with pre-set or custom cadence strategies, called Plays, through their engagement with customers and enables greater efficiency and effectiveness by delivering AI insights on who to sell to and how and when to engage. Playbooks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
D3M enables users to collaborate in real-time while designing network diagrams and automatically generating your quotes and proposals.
D3M is a sales and diagramming tool used to enhance your digital sales process by enabling remote customer collaboration and simplifying information to close deals faster. Whether you want to build your device network to show how machines, objects and devices connect, or even design and automatically generate a quote for a video surveillance network, D3M can do it all. Seamlessly unify your digital sales process with D3M. D3M hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Start wowing customers with the most engaging buying experience. Video, chat, and more, all centralized in a single link.
GetAccept is the leading Digital Sales Room platform, creating exceptional and efficient buyer experiences for the last mile of the sales process. Our Digital Sales Room (DSR) offers a central hub where sales teams can share sales collateral, send personalized videos, store important documents and templates, manage their contracts, and secure final signatures. Our powerful suite of integrations makes it easy for your sales team can access the power of GetAccept's DSR in a single environment. GetAccept hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Simplify your CRM. All contacts, deals, your calendar, your sales pipeline analysis, all in one place.
All contacts, deals, your calendar, your sales pipeline analysis, all in one place. Perfectly organized data that simplify your work and give you a thorough overview of your business. RAYNET CRM helps your salespeople and your managers: It gives sales reps the tools to score and the managers the tools to monitor the business and its future perspective. RAYNET CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
A future-thinking platform that has helped users scale & develop their revenues by providing an affordable way to generate leads!
A Sales Engagement platform that has been in the game for 5+ years. Our solution has helped users scale & develop their revenues by providing an affordable way to generate leads. We power over 6,000+ B2B companies and 300+ agency partners in generating over 500K+ in new leads & opportunities! We make it fast, easy and effective to book meetings with decision-makers. Manage your entire lead generation in one place and turn your LinkedIn profile into a lead converting machine! Salesflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Helpwise is a Shared Inbox for your Team Email, SMS, Live Chat, WhatsApp, Social Media accounts & many other channels.
Helpwise allows customer focus teams to convert customer queries to customer delight. It serves as a one-stop solution for customer support and sales reps who want to handle customer communication across multiple channels, using one platform. Using Helpwise, companies can manage team emails, social media messages, WhatsApp messages, SMS, and live chat conversations as well! With Helpwise, companies can create Knowledgebases and chatbots as well as provide faster and better customer support. Helpwise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Rake is a centralized messaging web application for all stakeholders
Rake is a centralized messaging web application for all stakeholders. Rake offers teams private and public communication channels, very similar to Slack but without search limitations. Rake includes web chat widgets and direct social media and sms connections for two-way omnichannel messaging with customers, website visitors and more. In addition, Rake includes website visitor monitoring with proactive messaging options and seamless task management, integrated throughout the application. Rake hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi