11 sonuç
Salesflare daha fazla satış yapan binlerce küçük ve orta ölçekli B2B işletmesi tarafından kullanılan akıllı bir CRM ve satış etkileşimi platformudur. Salesflare hakkında daha fazla bilgi
Salesflare daha az iş ile daha fazla satış yapan binlerce küçük ve orta ölçekli B2B işletmesi tarafından kullanılan akıllı bir CRM ve satış etkileşimi platformudur. Otomatik e-posta dizileri gönderir, böylece müşteri adaylarınıza geniş ölçekte kişisel bir şekilde ulaşabilirsiniz. Adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz müşteri adaylarıyla olan tüm etkileşimleri takip eder. Neyi ne zaman takip etmeniz gerektiğini size düzenli bir şekilde hatırlatır. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır.
Pipedrive, her ölçekten ekibin kullanmayı sevdiği satış odaklı bir müşteri ilişkileri yönetim aracıdır. 179 ülkeye yayılan 95.000’den fazla ücretli müşteri ile CRM’lerin kullanışlılığı her şeyden önde tutan basit ama güçlü tasarımı, satış ekiplerini kendine çeker. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz, ekibiniz dosyalamaya daha az zaman harcarken hem çevik hem de güçlü CRM ile satışa daha fazla zaman kalır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Daha iyi çevrimiçi müşteri toplantıları. Vectera, randevu planlama ve güvenli video toplantıları yapmanın kolay yoludur.
Vectera, müşterilerle çevrimiçi görüşmenin kolay yoludur. Randevuları planlayın ve 4 kişiye kadar güvenli görüntülü toplantılar gerçekleştirin. Tüm müşterileriniz için iletişim merkezleri oluşturun. Beyaz tahtalar, eş zamanlı tarama ve belge notu ile yaratıcılığınızı çalıştırın. Tek tıkla başlama, indirme yok, hayal kırıklığı yok. Vectera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Canlı sohbet, web sitesi ziyaretçi takibi ve analiz özelliklerine sahip hepsi bir arada bir müşteri etkileşim aracı.
Zoho SalesIQ, pazarlama, satış ve müşteri desteği çabalarınızı birleştirmek, müşterilerinize harika bir deneyim sunmak ve iş büyümesini hızlandırmak için hepsi bir arada bir müşteri etkileşimi, canlı sohbet ve analiz platformudur. Potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyın ve onlarla tam olarak doğru zamanda doğru konuşmayı başlatın. Zoho SalesIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Compass, işletmelerin satış ekipleri için hedefleri, performansı, komisyonları ve teşvik programlarını yönetmesine yardımcı olan bir oyunlaştırma yazılımıdır.
Xoxoday Compass, işletmelerin daha fazla gelir elde etmesi ve en büyük satış giderlerini bir iş büyümesi faktörüne dönüştürmesi için bir teşvik ve komisyon yönetimi platformudur. Satış ve gelir operasyon ekiplerinin karmaşık teşvik ve komisyon yapılarını tasarlamasına, planlamasına, otomatikleştirmesine ve kolaylaştırmasına yardımcı olur. Oyunlaştırılmış ögeler, ödüller, takdir, iletişim ve analiz özellikleriyle Compass, gelir getiren ekiplerle etkileşim kurmaya ve onları desteklemeye olanak tanır. Compass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Introhive işletmelerin gelirlerini, ilişkilerini ve personeli elde tutmayı artırmasını sağlayan yapay zeka destekli bir SaaS (hizmet olarak yazılım) platformudur.
Kimin kimi tanıdığını keşfetmek için CRM’yi kullanmanın deneme ve yanılmalarının yol açtığı hayal kırıklığından doğan Introhive, her büyüklükteki kuruluşun gelir, ilişkiler ve personelin şirkette tutulması açısından ilerleme kaydetmesine yardımcı olan, yapay zeka destekli bir gelir hızlandırma platformudur. Introhive’in otomatik veri toplama ve yapay zeka destekli ilişki zekası satış, pazarlama ve iş geliştirme ekiplerini, rutin veri girişini azaltarak en önemli olana, yani bağlantı kurmaya ve daha hızlı bir şekilde anlaşma tamamlamaya odaklanmaları için destekler. Introhive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Voiro, reklam ve abonelik tabanlı işletmeler için gelir elde etme altyapısı oluşturur.
Voiro, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan teknolojiyi geliştirerek sizi bu zahmetten kurtarır. Medya satış, operasyon ve finans ekiplerinin işlerini basitleştirerek daha verimli ve üretken olmalarını sağlar. Verilere keskin bir şekilde odaklanarak ekipler arasında daha hızlı ve daha iyi karar almaya olanak tanır. Gelir verilerinden net bilgiler elde ederek ekipleri, risklerini yönetme, yeni gelir fırsatları bulma ve daha güçlü, daha yüksek performanslı işletmeler kurma konusunda destekler. Voiro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
Meetsales, satış ekiplerinin her müşteriye kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunabilecekleri bir satış etkileşimi platformudur.
Hepsi bir arada bir yaklaşım sunan ve satış ekipleriyle potansiyel müşteriler arasında etkili aracılık sağlayan bir satış etkileşimi platformuna ihtiyaç duyanlar için Meetsales uygun bir çözümdür. Her iki tarafın konumundan bağımsız olarak müşterilerle işlem yapmak isteyen uzak ekipler için mükemmel bir araçtır. Her fırsatı analiz etmek, performansı ölçmek ve hangi alanların iyileştirilebileceğini bulmak için veri toplar. Bu uygulama, her müşteri için gerçek anlamda bireysel bir deneyim sağlamaya yardımcı olur. Meetsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • İletişim Yönetimi
  • Takvim Yönetimi
  • İş Süreci Otomasyonu
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi