15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Konuşma Analitiği Yazılımı
Konuşma Analitiği Yazılımı kuruluşların canlı devam eden veya kayıtlı aramaları yakalamasına, izlemesine ve analiz etmesine yardım eder. Metin Analitiği Yazılımı müşteri deneyimini izlemek için his/duygu analizi, dil algılama, otomatik yazıya dökmenin yanı sıra diğer işlevleri sunar. Daha çok oku Daha az oku
(7) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Fiyat Seçenekleri
7 sonuç
Sprinklr, müşteri deneyimlerini büyük ölçekte yönetmek için oluşturulmuş bir kurumsal yazılım platformudur.
Sprinklr’ın hedefi, dünyada yaygın bir şekilde sevilen markalara, müşterilerini mutlu etmelerinde yardımcı olmaktır. Bu doğrultuda Twitter, Facebook ve Instagram gibi 25’ten fazla farklı iletişim kanalında geniş ölçekli birebir kişisel bağlantı sağlayan dünyadaki ilk CXM (Müşteri Deneyimi Yönetimi) platformlarından biri sunulmaktadır. New York City’deki genel merkezinde ve 22 şubesinde 1.400 çalışanıyla hizmet eden Sprinklr, dünya genelinde 1.200’den fazla değerli markayla çalışmaktadır. Bu markalardan bazıları: McDonalds, Nike ve Microsoft.
Sprinklr hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Duygu Analizi
- Arama Kaydı
- Otomatik Transkripsiyon
- Anketler ve Geribildirim
- Doğal Dil İşleme
- Müşteri Deneyimi Yönetimi
Performans, kalite yönetimi ve müşteri memnuniyetini artıran konuşma analizi çözümü.
VoiceAnalytics, hem ticari faaliyetlerde hem de müşteri hizmetleri faaliyetlerinde, çağrı merkezlerinde performansı, kalite yönetimini ve müşteri memnuniyetini artıran bir konuşma analizi çözümüdür. Yapay zeka tabanlı olan bu çözüm, güçlü bir dil motoru ve makine öğrenimi algoritmalarıyla oluşturulmuştur. Konuşmayı metne dönüştürmeyi yüksek doğrulukla işleyebilir ve anahtar kelimeleri tanıyarak aramaların tamamında belirli içeriklerin tespit edilebilmesini sağlar.
VoiceAnalytics hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Duygu Analizi
- Arama Kaydı
- Otomatik Transkripsiyon
- Anketler ve Geribildirim
- Doğal Dil İşleme
- Müşteri Deneyimi Yönetimi
SoapBox Labs, çocuklar için sınıfında önde gelen ses etkin deneyimleri destekler.
SoapBox Labs, çocuklar için konuşma tanıma teknolojisi geliştirmektedir. Tüm aksan ve lehçeleri kullanan 2-12 yaş arası çocuklar için yüksek doğruluk sağlayan, az kodlu ve tescilli otomatik konuşma tanıma (ASR) teknolojisi sunar.
SoapBox ses motoru, çocukların temel ses verileri gizliliği hakkını korumak için tasarım gereği gizlilik yaklaşımıyla üretilmiştir.
SoapBox, teknolojisinin lisansını üçüncü taraf eğitim ve eğlence şirketlerine verir ve iki temel çözüm paketi sunar: SoapBox Educate ve SoapBox Play
SoapBox hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Duygu Analizi
- Arama Kaydı
- Otomatik Transkripsiyon
- Anketler ve Geribildirim
- Doğal Dil İşleme
- Müşteri Deneyimi Yönetimi
İnsan benzeri müşteri destek hizmetleri sunmak için çok dilli konuşma yardımcısı yapay zeka.
Ücretsiz deneme sürümü için e-posta adresinden ulaşın
assist365, uçtan uca müşteri desteği otomasyonu için yapay zeka destekli bir sohbet robotudur. Zekice tasarlanmış NLU (doğal dil anlama) ve NLP (doğal dil işleme) motoru, müşterilerinize 20’den fazla dilde insan benzeri bir deneyim sunar.
Robotları; müşteri hizmetleri, SSS, anketler, randevular vb. gibi çeşitli kullanım durumlarında kullanıma sokun ve bırakın her şeyi halletsinler. assist365’in sahip olduğu ölçeklendirilebilirlik ve otomasyon, gerçek maliyetin %30’undan daha azına 7/24 müşteri hizmeti sunmanıza yardımcı olabilir.
assist365 - AI-powered Virtual Assistant hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Duygu Analizi
- Arama Kaydı
- Otomatik Transkripsiyon
- Anketler ve Geribildirim
- Doğal Dil İşleme
- Müşteri Deneyimi Yönetimi
Sonar, yapay zeka tarafından desteklenen kodsuz bir kullanıcı araştırma platformudur. Büyük ölçekte video tabanlı araştırma yapmanızı sağlar.
Sonar, kullanıcı deneyimi uzmanlarının ve uzman olmayanların, moderatörsüz nitelikli görüşmeler yoluyla video tabanlı araştırma yapmalarını sağlayan kodsuz bir kullanıcı araştırma platformudur.
Sonar hakkında daha fazla bilgi
Özellikler
- Duygu Analizi
- Arama Kaydı
- Otomatik Transkripsiyon
- Anketler ve Geribildirim
- Doğal Dil İşleme
- Müşteri Deneyimi Yönetimi
Satış ekiplerinin, alıcının duygularını daha iyi anlayarak gelirlerini hızlandırmaları için duygusal farkındalık sağlayan görüntülü çağrı asistanı.
Sybill, satış ekipleri için duygusal farkındalık sağlayan görüntülü arama asistanıdır. Kimin kazanabileceği ve alıcıları neyin heyecanlandırdığı konusunda içgörüler oluşturmak için görüşme sırasında söylenenler bağlamında alıcınızın ifadelerini ve beden dilini yakalar.
Sybill, satıcıların potansiyel müşterilerle ilgili derin bilgilerden yararlanarak görüşmelerde ilerleme kaydetmesine olanak tanır. Satış liderlerinin, potansiyel müşterilerde nasıl bir etki yarattığına bağlı olarak mesajlarını ve sunum slaytlarını dönüştürmelerine ve ekiplerine kazandırıcı davranışlar konusunda koçluk yapmalarına olanak tanır.
Sybill hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Duygu Analizi
- Arama Kaydı
- Otomatik Transkripsiyon
- Anketler ve Geribildirim
- Doğal Dil İşleme
- Müşteri Deneyimi Yönetimi
İletişim merkezleri için müşteri deneyimini iyileştiren, uyumluluğu ve hizmet kalitesini artıran gerçek zamanlı konuşma analizi teknolojisi.
AgentAssist, gerçek zamanlı ses analizi ve dijital etkileşimler yoluyla müşterilerinize daha iyi hizmet sunmanıza yardımcı olur.
Çözüm, analizi benzersiz bilgilere dönüştürerek, çağrı merkezlerinin arayanlara kişiselleştirilmiş, yardımcı rehberlik sağlamasına olanak tanıyan eylemleri teşvik edip önererek müşteri hizmetleri temsilcileri ile müşteriler arasındaki görüşmeleri iyileştirir.
Temsilcilerin daha üretken ve verimli faaliyet göstermelerini destekleyerek stresi azaltın ve iş tatminini artırın.
AgentAssist hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Duygu Analizi
- Arama Kaydı
- Otomatik Transkripsiyon
- Anketler ve Geribildirim
- Doğal Dil İşleme
- Müşteri Deneyimi Yönetimi