17 sonuç
Asana, çalışmayı ekipler arasında geniş ölçekte organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. Asana'nın neden Capterra'da en iyi performans gösterenlerden biri olduğunu öğrenin.
Asana sayesinde günlük görevlerden stratejik ve işlevler arası girişimlere kadar çalışma, ekipler arasında geniş ölçekte organize edilebilir. Asana, hedefleri eyleme dönüştüren ve ekipler arasındaki siloları yıkan bir iş yönetimi platformudur. 190 ülkede 135.000'den fazla ücretli müşteri ve milyonlarca ücretsiz kuruluş, şirket hedeflerinden dijital dönüşüme, ürün lansmanlarına ve pazarlama kampanyalarına kadar pek çok şeyi yönetmek için Asana’ya güveniyor. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir.
Zoho CRM, tek bir iş sisteminde kuruluş çapında satış, pazarlama, müşteri desteği ve hizmeti ile envanter yönetimini yönetmek için eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle, küçük ve büyük ölçekli kuruluşları güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleşt iren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır.
Pipedrive, her ölçekten ekibin kullanmayı sevdiği satış odaklı bir müşteri ilişkileri yönetim aracıdır. 179 ülkeye yayılan 95.000’den fazla ücretli müşteri ile CRM’lerin kullanışlılığı her şeyden önde tutan basit ama güçlü tasarımı, satış ekiplerini kendine çeker. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz, ekibiniz dosyalamaya daha az zaman harcarken hem çevik hem de güçlü CRM ile satışa daha fazla zaman kalır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm.
Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla! 10 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Ayrıca yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır.
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
İş açısından kritik bilgileri toplamak, paylaşmak ve yönetmek için web tabanlı veri tabanı uygulamaları tasarlayın veya önceden tanımlanmış çözümleri kullanın.
TeamDesk, verilerle çalışmayı kolaylaştırmayı, rutin işlerde kullanılan bilgileri düzenlemeyi ve saklamayı, ekipler için kolayca erişilebilen bir veri kaynağı oluşturmayı amaçlayan web tabanlı bir veri tabanıdır. Sistem tamamen özelleştirilebilir: Veriler istenildiği gibi yönetilebilir ve ihtiyaç duyulduğunda, iş açısından önemli olan her bir ayrıntıyı yansıtacak şekilde uygulamada değişiklik yapılabilir. TeamDesk sınırsız kayıt, sınırsız depolama, sınırsız destek, sabit fiyatlar ve ücretsiz deneme sunar. TeamDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
Pazarlamacılar ve işletme sahipleri için uygun fiyatlı, kullanımı kolay ve özellik açısından zengin e-posta pazarlaması yazılımı. 14 günlük ücretsiz deneme ile başlar.
SendX, pazarlamacılar ve işletme sahipleri için uygun fiyatlı, kullanımı kolay ve özellik açısından zengin bir e-posta pazarlaması yazılımıdır. SendX, pazarlamacılara sektördeki en basit kullanıcı arayüzlerinden birini sunar. SendX, her planla sınırsız e-posta gönderimi, güçlü otomasyon özellikleri, 7x24 canlı destek, üst düzey e-posta teslimatı sağlar. Dünya çapında 3.000’den fazla şirket e-posta pazarlaması konusunda SendX’e güvenmektedir. **14 günlük ücretsiz denemenizi başlatın (kredi kartı gerekmez). **Fiyatlandırma ayda 9,99 $’dan başlar. SendX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
API entegrasyonu ve/veya onun web patformu aracılığıyla hizmet sağlayan bulut iletişim platformu.
Routee, dijital maliyetleri azaltan, dönüşüm oranlarını artıran, yeni potansiyel müşteriler oluşturan ve çapraz satış ve ek satış yapmayı kolaylaştıran bir Web ve API bulut çözümüdür. Yukarıdakilerin tümünü mesajlaşma (kısa mesaj/SMS, iki yönlü SMS, sesli mesaj, e-posta, Viber), sesli mesaj (IVR, aramak için tıkla), doğrulama (iki faktörlü kimlik doğrulama, numara arama, numara doğrulama), telefon numaraları (sanal numaralar) ile gerçekleştiriyoruz. Müşterilerimiz ROI’sinde (yatırım getirisi) %183’e ve gelirde %760’a varan artış kaydetti. ROUTEE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
Oliverlist, her ölçekten işletmenin e-postayla iletişimi otomatikleştirmesine ve satışlarını önemli ölçüde artırmasına olanak tanıyan hepsi bir arada bir araçtır.
Oliverlist, her ölçekten işletmenin e-postayla iletişimi otomatikleştirmesine ve satışlarını önemli ölçüde artırmasına olanak tanıyan hepsi bir arada bir araçtır. - İnternet üzerinden sosyal ağlar veya profesyonel dizinler gibi farklı kaynaklar aracılığıyla profesyonel e-postaları içe aktarın ve bulun. - Yapay zeka aracılığıyla otomatik takip ve otomatik yanıt işlemeyi içeren e-postayla iletişim kampanyaları planlayın. - Son olarak, algoritması sayesinde teklifinize en uygun potansiyel müşterileri daha iyi seçebilirsiniz. Oliverlist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
Gartner Digital Markets, 9 milyondan fazla pazar içi yazılım alıcısından elde edilen B2B niyet verileri sağlayarak satış hattını ve hesap önceliklendirmeyi besler.
Buyer Discovery, Gartner Digital Markets’in siteler ağı üzerinden ayda 9 milyondan fazla yazılım alıcısından elde edilen B2B niyet verileri sağlar. Sitenizdeki ziyaretçileri gösteren birinci taraf niyet çözümlerinin aksine Buyer Discovery, Gartner Digital Markets sitelerindeki kategorilerde aktif olarak ürün incelemelerini okuyan, rakipleri araştıran ve yüksek satın alma niyeti sergileyen şirketleri belirler. Satış ekibiniz için en iyi fırsatları belirleyin, ABM (hesap tabanlı pazarlama) kampanyalarını hedefleyin ve daha hızlı, daha fazla satış yapın. Buyer Discovery hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
MLeads, müşteri adayı yönetimi otomasyonu için kullanılan bulut teknolojisinde hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı yenilikçi bir mobil platformdur.
MLeads, potansiyel müşteri adayı yönetimi otomasyonu için kullanılan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı yenilikçi bir mobil platformdur. Müşteri adaylarının satışa dönüştürülm esi karmaşık bir iştir ve organize edilmesi zordur. MLeads, satış ve pazarlama profesyonelleri için kullanımı kolay bir tasarım ve anlaşılması ve takip edilmesi kolay bir süreç sunarak bu sorunları çözmek için tasarlanmıştır. Müşteri adayı kazanma, müşteri adayı araştırma, etkinliğe veya gruba göre müşteri adayı izleme, müşteri adayı takibi ve istatistiklerin ölçümü gibi güçlü özellikler sunar. MLeads hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı
LiveCaller; sohbet, çağrı, sosyal mesajlaşma uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren hepsi bir arada çözümdür.
Sohbet: Müşteriler mesaj, dosya alışverişinde bulunabilir ve müşteri hizmetlerine puan verebilir. Web çağrısı: Müşteriler, doğruca web sayfası üzerinden çağrı yapabilir, böylece bu çağrılar tamamen ücretsiz hale gelir. Çok kanallı gelen kutusu: Farklı mesajlaşma platformlarından gelen iletişimleri tek bir panoda birleştirir. Geri arama: Müşteri hizmetlerinin sizi geri araması için telefon numaranızı ve tercih edilen arama saatini girmeniz yeterlidir. Birlikte göz atma: Temsilcilerin ve müşterilerin bir web sitesinde iş birliği içinde “gezinmelerini” sağlar. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Özelleştirilebilir Puanlama
  • Veri Zenginleştirme
  • Müşteri Adayı Dağıtımı