15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri Destek Yazılımı

Müşteri Destek Yazılımı işletmelerin müşteri ihtiyaçlarını karşılamak için canlı sohbet, e-posta, biletleme, sosyal medya entegrasyonları gibi birden fazla iletişim kanalı aracılığıyla müşterilerle etkileşim kurmasına imkân verir.

24 sonuç

Zendesk, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen, eksiksiz bir müşteri hizmetleri çözümü sağlar.
Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Sektörde tercih edilen müşteri desteği yazılımlarından biri olan Zoho Desk, bağlamsal yapay zeka kullanarak müşteri hizmetlerini kolaylaştırmaya yardımcı olur. Rutin işleri otomatikleştirmek ve birden fazla müşteri etkileşimini yönetmek bulutta daha kolaydır. Bu, e-posta, telefon, sosyal medya, canlı sohbet gibi çeşitli kanallara dağılmış tüm konuşmaların tek bir arayüzden yönetilmesini içerir. Doğal olarak ücretsiz plan, müşteri hizmetleri işlemlerine bir adım önde başlamaya yardımcı olmak için üç kullanıcıya ücretsizdir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her ölçekten şirket için üst düzey yardım masası yazılımıyla etkileyici müşteri ilişkileri kurun.
LiveAgent, 200'den fazla uyumlu entegrasyon içeren bulut tabanlı bir müşteri desteği yazılımıdır. Tüm iletişim kanallarını birbiriyle uyumlu hale getirin ve tek bir ortak şirket gelen kutusundan yönetin. Sosyal medya entegrasyonunun, sınırsız bilet geçmişinin, çağrı kayıtlarının, karma bilet akışlarının ve daha fazlasının keyfini çıkarın. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike web sitesi sohbetini mobil mesajlaşma ile birleştirir. Daha iyi bir müşteri iletişimi yöntemine geçin. Müşterileriniz, destek temsilcileriniz, satış temsilcileriniz ve yöneticileriniz için. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Tidio, müşteri desteğini iyileştirmek ve daha fazla satış için canlı sohbet ile sohbet robotlarını bir araya getiren müşteri hizmetleri platformudur.
Tidio, canlı sohbet ve sohbet robotlarını bir araya getirerek iyi bir müşteri desteği sunmanızı sağlar. Özelleştirilebilir canlı sohbet aracı, ziyaretçilerinizin ve müşterilerinizin gerçek zamanlı olarak doğrudan giriş sayfanızdan size erişebilmesini sağlar ve müsait olmadığınız zamanlarda sohbet robotları yardım sunar. Tidio ayrıca Messenger ve e-posta gelen kutularınızla entegre olur ve masaüstü ve akıllı telefon uygulaması sunar, böylece tüm iletişim kanallarını her cihazda tek bir yerden yönetebilirsiniz. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Smartsupp ile etkili ve proaktif insan ve chatbot müşteri desteği sağlamak için ihtiyaç duyacağınız tüm araçlara erişin.
Günümüzde müşteri desteği, hızlı yanıt süreleri ve alıcılarınızın ihtiyaçlarını etkili bir şekilde karşılayan neredeyse kesintisiz yazışmalar gerektirir. Smartsupp, sohbet robotları, video kayıtları ve tutarlı ve olağanüstü müşteri desteği sağlamak için ihtiyaç duyabileceğiniz tüm müşteri destek araçlarını içeren çok kanallı bir canlı sohbet çözümü sunar. Smartsupp, yapay zekaya kadar uzanan ve yapay zekayı da içeren diyalog yönetimi araçları sağlayarak müşterilerinizin ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmış müşteri hizmetleri özellikleri sunar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
HelpCrunch, en iyi müşteri iletişim platformlarından biridir. Dönüşümleri ve satışları artırabilir, desteği iyileştirebilir ve daha hızlı büyüyebilirsiniz.
HelpCrunch, destek, pazarlama ve satış için en iyi müşteri iletişim platformlarındandır. HelpCrunch ile dönüşümleri ve satışları artırabilir, desteği iyileştirebilir ve daha hızlı büyüyebilirsiniz. Özellikler: - Canlı sohbet - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Randevu almanın yeni ve daha iyi yolu. İşletmenizi Bookafy ile otomatikleştirmeye başlayın. Ücretsiz deneme dahildir. Kredi kartı gerekmez.
Bookaf pazardaki en güçlü özellik kümelerinden birine sahiptir… Temel farklılığı tasarımından kaynaklanmaktadır. Güzel bir rezervasyon sayfası ve/veya web siteniz için sorunsuz bir light box entegrasyonu sunuyoruz (bunları sizin için ücretsiz olarak kurabiliriz.). Tasarım bilincine sahipseniz ve markanızı iyi yansıtan bir yazılım arıyorsanız… Bookafy’yi deneyin. Evet, Google, Ical, Outlook, Office 365 ve Outlook Exchange ile 2 yönlü senronizasyona, bir açık API’ye, ödemeler, sınıflar, sınırsız kullanıcı, sınırsız randevu türü ve daha pek çok özelliğe sahiptir. Bookafy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Freshdesk Messaging, müşteri bağlılığı ekiplerinin müşterilerle kanallar arasında konuşması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır.
Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), satış ve müşteri bağlılığı ekiplerinin potansiyel müşteriler ve gerçek müşterilerle web sitesi, mobil uygulama veya sosyal ağ sayfalarında iletişim kurması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Geleneksel canlı sohbetin ötesine geçen Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), işletmelerin ve ekiplerinin sürekli ve bağlama dayalı mesajlaşma deneyimine odaklanmasına yardımcı olur. Freshchat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Sektörün gelişmiş yapay zeka motoruyla desteklenen Sprinklr, kurumlara 35’ten fazla kanalda önde gelen müşteri desteği sağlar.
Sprinklr, dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği kurumsal kalitedeki müşteri desteği çözümlerinden biridir. Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarının birinden yararlanan Sprinklr Modern Care, şirketlerin 35’ten fazla modern kanalda müşteri sorunlarını tek bir platformdan belirlemelerine ve çözmelerine yardımcı olarak büyük ölçekte daha hızlı ve daha pozitif marka etkileşimleri sağlar. Dünyadaki ilk Birleşik-CXM platformu çözümlerinden olan Sprinklr sayesinde noktasal çözüm kaosunu geride bırakın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Sohbet botları, bilgi tabanı, otomatik davetler, grup sohbetleri ve çok daha fazlasını içeren çok kanallı canlı sohbet çözümü.
Chaport, sohbet botları, otomatik davetler, bilgi tabanı, Facebook, Viber, Telegram ile entegrasyonlar, çevrimdışı mesajlaşma, grup sohbeti özellikleri ve çok daha fazlasını içeren modern bir canlı sohbet çözümüdür. Müşterilerle iletişimi arkadaşlarınızla sohbet etmek kadar kolay ve keyifli hale getirmek için modern bir haberci olarak tasarlanmıştır. Ayrıca, müşterilerle herhangi bir cihazdan ve konumdan sohbet edebilmeniz için web, masaüstü ve mobil uygulamalar sağlar. Chaport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur.
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur. Platform, markaların müşteri yaşam döngülerinin tamamına erişmelerine olanak sağlar. İşe alıştırma, bağlılık oluşturma ve proaktif müşteri desteği. Müşteri yolculuğundaki noktaları birleştirerek markalar, genel MRR (aylık yinelenen gelir) ve elde tutma oranını artırarak her temas noktasında müşteri deneyimini kişiselleştirebilir. Froged’u hemen ücretsi̇z deneyin. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için entegre görev ve proje yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma.
Yardım masası yazılımının zaman izleme, görev yönetimi ve faturalandırma ile özel bir karışımı olan todo.vu, tüm müşteri işlerini yönetmek ve her dakikasını saatlik bir ücretle izlemek için üst düzey bir araç sağlar. Kullanıcılar destek görevlerini klavye kısayolları, şık bir e-posta entegrasyonu (müşterilerin de işine yarar), açık bir görev ekleme API’si veya özel ayarlı Zapier Zap ile hızlı bir şekilde yakalayabilir. Kullanıcılar, iş yüklerini görsel olarak düzenleyebilir, başkalarına atayabilir, iş birliği yapabilir ve taleplere harcanan zamanı saatlik ücretle izleyebilir. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Acobot, müşterilerinizle otomatik olarak bağlantı kurmak için makine öğrenimini kullanan yapay zekalı bir sohbet robotudur.
Günlük çevrimiçi perakende mağazası için yapay akıllı sohbet robotları oluşturma. Acobot, e-ticaret ve çevrimiçi perakendeciler için önde gelen yapay zekalı sohbet robotu sağlayıcılarından biridir. Gelişmiş makine öğrenimi teknolojisiyle desteklenen Acobot, web sitenizden öğrenir ve kullanıcılarla bağımsız olarak iletişim kurar. Kodlama gerekmez, Acobot Shopify, WooCommerce ve diğerleri gibi önde gelen e-ticaret üreticileri tarafından desteklenir. Acobot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Hızlı, basit ve güvenli birlikte göz atma ve iş birliği teknolojisi. Müşterileri yolculukları boyunca her yerde sorunsuz bir şekilde destekleyin.
Yüz yüze tavsiyede bulunun, sorun giderin ve müşterilerinizin gördüğünü siz de görün. Her türlü konuşmayı gerçek zamanlı olarak insani hale getirin. Surfly, destek yolculuklarını optimize ederek NPS (net tavsiye skoru) ve CSAT’yi (müşteri memnuniyeti) geliştirmenize ve müşterilerle yan yana oturuyormuş gibi etkileşime girmenize olanak tanıyan birlikte göz atma ve iş birliği teknolojisi sağlar. Surfly her akış, CRM veya CC (Creative Commons) platformuna uyacak şekilde kolayca özelleştirilir. Birlikte inceleme oturumlarını doğrudan sitenizden veya portalınızdan başlatabilir ve markanızla eşleşmesi için görünüm ve hissini değiştirebilirsiniz. Surfly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
VSight Remote, uzmanların, etkilenen nokta olan sahaya anında bağlanmalarını ve sorunları uzaktan çözmelerini sağlar.
İmalat şirketleri, sektörde makine arıza süreleri nedeniyle dakikada 20.000 $ kaybediyor. Bu maliyet üretim hattının durması, sahaya uzman getirme masrafları ve geciken siparişlerden oluşmaktadır. VSight Remote, uzmanların, etkilenen nokta olan sahaya anında bağlanmalarını ve sorunları uzaktan çözmelerini sağlar. İki yönlü görüntülü ve sesli iletişim, PDF’ler, kullanma kılavuzları, adım adım talimatlar ve 3-D modeller gerçek dünyada gösterilir. VSight Remote hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
LiveCaller; sohbet, çağrı, sosyal mesajlaşma uygulamaları gibi farklı iletişim kanallarını tek bir platformda birleştiren hepsi bir arada çözümdür.
Sohbet: Müşteriler mesaj, dosya alışverişinde bulunabilir ve müşteri hizmetlerine puan verebilir. Web çağrısı: Müşteriler, doğruca web sayfası üzerinden çağrı yapabilir, böylece bu çağrılar tamamen ücretsiz hale gelir. Çok kanallı gelen kutusu: Farklı mesajlaşma platformlarından gelen iletişimleri tek bir panoda birleştirir. Geri arama: Müşteri hizmetlerinin sizi geri araması için telefon numaranızı ve tercih edilen arama saatini girmeniz yeterlidir. Birlikte göz atma: Temsilcilerin ve müşterilerin bir web sitesinde iş birliği içinde “gezinmelerini” sağlar. LiveCaller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
InfoCision, geleneksel çağrı merkezleri için gelişmiş eğitim, kalite ve verimlilik çözümleri sağlayıcısıdır.
InfoCision, geleneksel çağrı merkezi hizmetleri için gelişmiş eğitim çözümleri sağlayıcısıdır. InfoCision çağrıları kısaltan, alternatif kanalları harmanlayan ve müşteri memnuniyetini artıran çağrı merkezi araçları sunar. Mevcut çağrı merkezi ortamınızda çalışan ve bu ortamı geliştiren araçlar, müşteri verilerini ve nüfus bilgilerini önceden doldurur, gelen çağrıları puanlar, çağrı merkezi temsilcilerini e-öğrenim ve simülasyonlarla eğitir, kaliteyi ölçer, personeli motive eder, çok çeşitli ve güçlü giden/gelen SMS/MMS metin mesajı seçenekleri içerir. InfoCision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Mobile Service Cloud ile müşteri etkileşimlerini canlı sohbet, e-posta, WhatsApp ve diğer kanalları tek bir mesaj kutusunda yönetin.
Mobile Service Cloud farklı sektörlerde kullanılmak üzere tasarlanmış müşteri hizmetleri çözümüdür. Etkileşimleri hem müşteriler hem de çalışanlar için mümkün olduğunca kolaylaştırın. Müşterilerinizle WhatsApp, Live Chat, Instagram Messaging ya da Ses gibi tercih ettikleri kanallardan etkileşim kurmak için Temsilci Mesaj Kutusu'nu kullanabilirsiniz. Mobile Service Cloud, diyaloglarınızı otomatikleştiren ve gerektiğinde kolayca müşteri temsilcisine devreden bir chatbot da içermektedir. Mobile Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Conversational AI Cloud ile müşteri desteğiniz her yerde 7/24 hazır olsun. Hizmetinizi kodlama olmadan otomatikleştirin.
Conversational AI Cloud ile müşteri desteğiniz her yerde ve her zaman 7/24 hazır olsun. AI chatbot, sesbotu ve benzeri gelişmiş sanal asistanlar oluşturarak müşteri hizmetleri ekibinizin etkinliğinizi arttırın ve daha verimli olun. Conversational AI Cloud ile en yeni yapay zeka teknolojilerini benimseyin ve müşteri desteğinizi geliştirin. Conversational AI Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Zowie, çevrimiçi satış yapan şirketler için oluşturulmuş müşteri destek otomasyon platformlarından biridir.
Zowie, çevrimiçi satış yapan şirketler için oluşturulmuş müşteri destek otomasyon platformlarından biridir. L’Oréal, UMZU ve Avon gibi şirketler Zowie’yi şu amaçlarla kullanır: 1. Yönlendirme: Tekrarlı soruların %70’e kadarını 4 hafta içinde otomatikleştirmek ve çözüm sürelerini %67 azaltmak. 2. Sorun Çözme: Temsilcilerin karmaşık vakaları çözümlemelerini ve CSAT’yi (müşteri memnuniyet) %12 artırmalarını sağlamak. 3. Satış: Satın alma niyetini tespit etmek ve %40’a kadar daha fazla müşteri dönüştürmek. Zowie, bağımsız müşteri destek sisteminiz olarak hareket edebilir veya Zendesk gibi mevcut araçlarınızı geliştirebilir. Zowie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Sirius, işletmelerin üst düzey müşteri etkileşimleri sunmasına yardımcı olan hepsi bir arada konuşma temelli bir yapay zeka platformudur.
Sirius, çalışanların iş akışını optimize etmek, müşterilerle yapılan konuşmalardaki işlem dönüşümlerini artırmak ve aynı zamanda keyifli bir görüşme akışı sağlamak için tasarlanmıştır. Sirius hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi