201 sonuç
Mükemmel müşteri hizmetleri, daha iyi yardım masası yazılımıyla başlar. LiveAgent ile mükemmel müşteri hizmetleri sunarak daha fazla müşteri kazanın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi
LiveAgent, tam donanımlı bir yardım masası yazılımıdır. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Siz de onlara katılın ve rekabet avantajı elde edin. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent; canlı sohbet, telefon desteği, sosyal medya entegrasyonları, destek portalı ve API dahil 170’i aşkın yardım masası özelliğine sahip zengin bir çok kanallı yardım masası yazılımıdır. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Smartsupp ile etkili ve proaktif insan ve chatbot müşteri desteği sağlamak için ihtiyaç duyacağınız tüm araçlara erişin. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi
Günümüzde müşteri desteği, hızlı yanıt süreleri ve alıcılarınızın ihtiyaçlarını etkili bir şekilde karşılayan neredeyse kesintisiz yazışmalar gerektirir. Smartsupp, sohbet robotları, video kayıtları ve tutarlı ve olağanüstü müşteri desteği sağlamak için ihtiyaç duyabileceğiniz tüm müşteri destek araçlarını içeren çok kanallı bir canlı sohbet çözümü sunar. Smartsupp, yapay zekaya kadar uzanan ve yapay zekayı da içeren diyalog yönetimi araçları sağlayarak müşterilerinizin ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmış müşteri hizmetleri özellikleri sunar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Tidio, müşteri desteğini iyileştirmek ve daha fazla satış için canlı sohbet ile sohbet robotlarını bir araya getiren müşteri hizmetleri platformudur. Tidio hakkında daha fazla bilgi
Tidio, canlı sohbet ve sohbet robotlarını bir araya getirerek iyi bir müşteri desteği sunmanızı sağlar. Özelleştirilebilir canlı sohbet aracı, ziyaretçilerinizin ve müşterilerinizin gerçek zamanlı olarak doğrudan giriş sayfanızdan size erişebilmesini sağlar ve müsait olmadığınız zamanlarda sohbet robotları yardım sunar. Tidio ayrıca Messenger ve e-posta gelen kutularınızla entegre olur ve masaüstü ve akıllı telefon uygulaması sunar, böylece tüm iletişim kanallarını her cihazda tek bir yerden yönetebilirsiniz. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Zendesk provides the complete customer service solution that’s easy to use and scales with your business.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Sektörde tercih edilen müşteri desteği yazılımlarından biri olan Zoho Desk, bağlamsal yapay zeka kullanarak müşteri hizmetlerini kolaylaştırmaya yardımcı olur. Rutin işleri otomatikleştirmek ve birden fazla müşteri etkileşimini yönetmek bulutta daha kolaydır. Bu, e-posta, telefon, sosyal medya, canlı sohbet gibi çeşitli kanallara dağılmış tüm konuşmaların tek bir arayüzden yönetilmesini içerir. Doğal olarak ücretsiz plan, müşteri hizmetleri işlemlerine bir adım önde başlamaya yardımcı olmak için üç kullanıcıya ücretsizdir. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools.
Intercom enables personalized customer service at scale, increasing customer satisfaction and support team efficiency. Powered by a modern messenger, smart automation and self-service tools, along with all the features you need from a modern support solution including a next-gen omnichannel inbox, conversation routing, workload management, reporting and more. Intercom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. TeamSupport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike web sitesi sohbetini mobil mesajlaşma ile birleştirir. Daha iyi bir müşteri iletişimi yöntemine geçin. Müşterileriniz, destek temsilcileriniz, satış temsilcileriniz ve yöneticileriniz için. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. NICE CXone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Birdeye is a reputation & customer experience platform used by over 90k businesses to get reviews, engage visitors, and grow sales.
Birdeye’s all-in-one platform provides remarkably easy, scalable tools to effortlessly manage online reputation and gain customer experience insights to grow sales and thrive. More than 80,000 local businesses and brands use Birdeye to be found online through local listings and reviews; engage with consumers through webchat, text, and social media messaging; collect digital payments; and gain insights to improve customer experience with survey, ticketing and benchmarking tools. Birdeye hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable (AP) and accounts receivable (AR) management. Reduce errors and increase efficiency by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Bill.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Front is more than a communication hub — it’s how 7500+ companies build lasting business relationships.
Yes—you can scale and keep the human touch. Front is a customer communication hub that combines the simplicity of the email inbox with the automation and insights of a CRM. Front makes it easy for teams to send personalized replies faster, organize messages across channels, and always delight a customer. As your needs change, Front's flexible workflows change with you. Teams of 5 and 5,000 alike use Front to scale their communication without compromising on quality or efficiency. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Help Scout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
HelpCrunch, en iyi müşteri iletişim platformlarından biridir. Dönüşümleri ve satışları artırabilir, desteği iyileştirebilir ve daha hızlı büyüyebilirsiniz.
HelpCrunch, destek, pazarlama ve satış için en iyi müşteri iletişim platformlarındandır. HelpCrunch ile dönüşümleri ve satışları artırabilir, desteği iyileştirebilir ve daha hızlı büyüyebilirsiniz. Öz ellikler: - Canlı sohbet - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Issuetrak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in CloudApp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Vivantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Kayako hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Textline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Yonyx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations. TenFold hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Randevu almanın yeni ve daha iyi yolu. İşletmenizi Bookafy ile otomatikleştirmeye başlayın. Ücretsiz deneme dahildir. Kredi kartı gerekmez.
Bookaf pazardaki en güçlü özellik kümelerinden birine sahiptir… Temel farklılığı tasarımından kaynaklanmaktadır. Güzel bir rezervasyon sayfası ve/veya web siteniz için sorunsuz bir light box entegrasyonu sunuyoruz (bunları sizin için ücretsiz olarak kurabiliriz.). Tasarım bilincine sahipseniz ve markanızı iyi yansıtan bir yazılım arıyorsanız… Bookafy’yi deneyin. Evet, Google, Ical, Outlook, Office 365 ve Outlook Exchange ile 2 yönlü senronizasyona, bir açık API’ye, ödemeler, sınıflar, sınırsız kullanıcı, sınırsız randevu türü ve daha pek çok özelliğe sahiptir. Bookafy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. ServiceNow Customer Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Build interactive decision trees that help your customers guide themselves to the right answer the first time.
Zingtree makes it easy to create interactive FAQs, knowledge bases, and troubleshooters. Powered by no-code decision trees, Zingtree helps you solve two common issues: Users often don¿t know what they¿re looking for, and don¿t know where to find it even if they do. With Zingtree, you instead guide your users to the right answer on their own, deflecting support tickets in the process. Zingtree hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Efficy CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Hiver is a Gmail-based customer support solution that helps teams collaborate on shared inboxes like [email protected], [email protected], [email protected]
Hiver is the world's first helpdesk built for Google Workspace. We help teams deliver fast and empathetic customer support, right from the tool they are already familiar with - Gmail. This means they can assign, track, and collaborate on customer emails, as well as run the most advanced analytics and automations from the Gmail interface, without sacrificing any time on learning new software. Hiver is used by 1500 companies including Flexport, Pluralsight, Harvard University, and Appsflyer. Hiver hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
LiveHelpNow is an omnichannel software solutions provider for all of your customer support, contact center, lead generation, and help desk needs. Offerings/capabilities include live chat, SMS text-to-chat, ticket management, chatbots, knowledge base, social media messaging, live chat agents, enterprise level reporting, KPI dashboards and more. Finally, provide the data and resources your agents need to delight your customers. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. LiveHelpNow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like Crate&Barrel, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Gladly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Sektörün gelişmiş yapay zeka motoruyla desteklenen Sprinklr, kurumlara 35’ten fazla kanalda önde gelen müşteri desteği sağlar.
Sprinklr, dünyadaki ilk 100 markadan %90’ının güvendiği kurumsal kalitedeki müşteri desteği çözümlerinden biridir. Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarının birinden yararlanan Sprinklr Modern Care, şirketlerin 35’ten fazla modern kanalda müşteri sorunlarını tek bir platformdan belirlemelerine ve çözmelerine yardımcı olarak büyük ölçekte daha hızlı ve daha pozitif marka etkileşimleri sağlar. Dünyadaki ilk Birleşik-CXM platformu çözümlerinden olan Sprinklr sayesinde noktasal çözüm kaosunu geride bırakın. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Powerful and affordable issue tracking software solution that can be configured to your exact needs.
With an ever-rising number of issues to track and resolve, your support organization probably struggles to effectively manage resources, prioritize issues, and resolve tickets in a timely manner. Based on the PhaseWare Tracker product suite, our issue tracking solutions provide a customizable and configurable, responsive tool set to help your business streamline the issue tracking process, effectively manage the workload, increase productivity, and directly impact the bottom line. Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
eDesk: the most scalable eCommerce customer support tool for online retailers that want to grow faster.
eDesk helps eCommerce brands deliver seriously extraordinary customer service, everywhere they sell. Our AI-powered automation solutions streamline customer support processes for faster response time, to improve productivity and profitability. eDesk integrates with 250+ marketplace, webstore, social and logistics channels; more than any other customer support software. The suite covers all the help desk solutions, combined with an award-winning Smart Inbox, Live Chat, Feedback and Insights. eDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Multi-channel live chat solution with chatbots, knowledge base, auto-invitations, employee-to-employee transferring, and group chats.
Chaport is a modern live chat solution with chatbots, auto-invitations, knowledge base, integrations with Facebook, Viber, Telegram, offline messaging, employee-to-employee transferring, group chat capabilities, and much more. It is designed as a modern messenger to make communication with customers as easy and enjoyable as chatting with friends. Besides, it provides web-, desktop, and mobile apps so that you can chat with customers from any device and location. Chaport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
ITIL-aligned service management software with KPI dashboard that helps track workload for each employee and assign tasks efficiently.
TOPdesk cloud-based software helps companies offer better services to their customers. With easy-to-use Help Desk software and over 20 years experience our software helps you manage incidents, create workflows, and keep track of configurations. Make your end users more self-reliant thanks to the Self-Service Portal. More than 4500 organisations worldwide already use TOPdesk to increase efficiency and improve customer satisfaction. Are you looking for service excellence? Let us be your guides. TOPdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Simplify and grow your business with your own custom Logicbox.
Logicbox helps companies grow by combining every facet of your business into a single, customized, cloud-based system. From account and lead management, CPQ and production, to invoicing, purchasing and inventory management, to distribution, installation and service, Logicbox streamlines and scales your critical daily processes. Choose Logicbox and get real-time visibility into all aspects of your operations, enabling you to grow your business and increase profitability. LogicBox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Helpdesk software that can be used by companies to provide smooth delivery of customer support and helpdesk solution
Helpdesk software with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost to users. Don't spend a fortune on helpdesk solution.Try azuredesk.co today for free 14 day trial .It provides ticketing system to track support cases, Sleek UI for Admin requests, 3 party Integration with JIRA, Olark, Slack, Charge Desk & many other software, Reporting, Ticket Fields, Tabbed UI, Rules AzureDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences.
Happier agents make happier customers. Sharpen gives your customer service team a way to simplify their queue interactions and workflows to empower agents and deliver a positive CX. Equip agents with a platform to interact with customers on any channel from one interface. Trigger micro-learning and coaching modules inside agent queues for improved growth and development. And, gain deep customer insights from a single reporting system, based on the customer relationships your team develops. Sharpen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma.
todo.vu, CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir. todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız. todo.vu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight.
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. GetFeedback hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur.
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur. Platform, markaların müşteri yaşam döngülerinin tamamına erişmelerine olanak sağlar. İşe alıştırma, bağlılık oluşturma ve proaktif müşteri desteği. Müşteri yolculuğundaki noktaları birleştirerek markalar, genel MRR (aylık yinelenen gelir) ve elde tutma oranını artırarak her temas noktasında müşteri deneyimini kişiselleştirebilir. Froged’u hemen ücretsi̇z deneyin. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
A human + bot hybrid customer support software that lets companies automate their customer support.
The way customer conversations and support are happening is broken, redundant, and time and cost-inefficient. And Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software for proactive, real-time, and personalized support. The amount of customer service queries is ever increasing. That is why AI becomes extremely important. With chatbots, businesses can serve their customers effectively without spending vast amounts of time, resources, and workforce. Kommunicate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
A flexible, scalable, user friendly customer service software to deliver omnichannel and automated customer support at best price.
NABD is a flexible, scalable and user friendly customer service platform that aims to provide and deliver optimum omnichannel customer support services. NABD helps in transforming customer support teams into customer success engine resulting in customer satisfaction. NABD can be deployed as SaaS solution or on-premise for all business verticals and for different business sizes. NABD System is revamping the customer service space with its future thinking technology. NABD System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Kustomer is the omnichannel SaaS CRM platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences.
Kustomer is the top-rated CRM, helping top brands deliver modern customer service that creates customers for life. Powered by AI, Kustomer scales to meet the needs of contact centers and businesses, enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Founded in 2015 by serial entrepreneurs Brad Birnbaum and Jeremy Suriel, Kustomer has raised over $174M in venture funding. Kustomer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial. UseResponse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
The modern customer service platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
Deskpro is the helpdesk platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. DeskPRO hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Kapture CRM is an enterprise grade customer service automation platform.
Kapture CRM is a simple, easy, and highly scalable help desk software. Kapture eases your agent’s life by automating tasks, nurturing leads, and providing a smart AI-powered assistant that resolves issues quickly to build a superior customer service experience. Customized modules from Kapture CRM are extensively utilized in a variety of business verticals, including FMCG, Healthcare, Internet Companies, Education, Real Estate, and others. Kapture CX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
Quiq is the platform for the next generation of digital conversations. Engage consumers with messaging, live chat, and bot solutions.
Quiq helps brands present their customers with consistently jaw-dropping customer experiences across SMS/text messaging, rich messaging, web chat, and social channels. With Quiq's Conversational Engagement Platform, companies can easily orchestrate commerce and service conversations involving both bots and humans. For more information about Quiq, go to www.quiq.com. Quiq Messaging hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi
User.com is an advanced marketing and sales system that helps automate personalized communication and streamline business processes.
User.com is an all-in-one marketing automation platform aimed at boosting engagement and improving conversion by using a single data source for your customers. Reach clients through a wide range of communication channels: email, live chat, chatbot, push notifications, dynamic page content, and many more - all available in one place. Interested in Marketing Automation? Get a free 14 day trial with no upfront payment User.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Canlı Sohbet
  • E-posta Yönetimi
  • CRM
  • Hizmet Seviyesi Anlaşması (SLA) Yönetimi