Türkiye Yerel ürünleri göster
175 sonuç
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Verimli ve anlaşılır görsel üretim platformu, iletişimciler ve ekipler için iyi hazırlanmış yaratıcı bir deneyim sunar. Creatopy hakkında daha fazla bilgi
Gelişmiş otomasyon ve özelleştirme özellikleri ile şablonlar ve orijinal görsel öğelerden oluşan sürekli büyüyen bir kütüphaneye sahip olan Creatopy (eski Bannersnack), size yaratıcı yolculuğunuzu harekete geçirmek ve görsel içeriğinizi düzenli ve daima markaya uygun durumda tutmak için ihtiyacınız olan araçları sunar. Tasarım, iletişim ve parlaklık. Creatopy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
PPC hesaplarınızı otomatik öneriler, benzersiz veri görünümleri ve hızlı uygulama sayesinde kolayca yönetin. Basit ve güçlü. Adalysis hakkında daha fazla bilgi
PPC (tıklama başına ödeme) hesaplarınızı otomatik öneriler, benzersiz veri görünümleri ve hızlı uygulama ile geniş ölçekte kolayca yönetin. Adalysis, sizi verilerin üzerinde çalışmaktan kurtarıp doğrudan ele alınması gereken işlere yönlendirerek optimizasyonlarla ilgilenmenizi sağlamak için geliştirilmiştir. Reklamlar otomatik olarak test edilir. Hesaplarda eksik bir en iyi uygulama olup olmadığı otomatik olarak taranır. Kendi veri taramalarınızı oluşturabilirsiniz. Büyük ölçekli değişikliklerin uygulanması yalnızca birkaç tuş vuruşu gerektirir. Güçlü PPC yönetimi büyük ölçüde basitleştirilmiştir. Adalysis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Blogcu nesil için kullanımı kolay, bulut tabanlı reklam sistemi. Reklamları planlayın, dönüşümlü hale getirin ve izleyin. AdPlugg hakkında daha fazla bilgi
AdPlugg, web siteniz veya blogunuz üzerinden reklam yayımlamayı kolaylaştıran modern, bulut tabanlı bir reklam sunucusu sistemidir. Binlerce dergi, gazete ve diğer site, çevrimiçi reklamlarını yönetmek, yayımlamak ve izlemek için AdPlugg’ı kullanmaktadır. AdPlugg etiketlerini sitenizde reklamların görünmesini istediğiniz yere bırakmanız yeterlidir. Ardından web sitemizdeki panonuzdan reklamlarınızı yükleyin ve kontrol edin. İstediğiniz kaynaktan reklamları kolayca hedefleyin, dönüşümlü hale getirin ve planlayın. Görüntülemeleri, tıklamaları ve CTR (tıklama oranını) gösteren yüksek kaliteli grafik ve raporları inceleyin. AdPlugg hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Asana is the easiest way to organize and manage work across teams at scale. See why Asana is a top performer on Capterra.
With Asana, you can orchestrate work across teams at scale–from daily tasks to strategic cross-functional initiatives. Asana is the only work management platform that turns goals into action and breaks down silos between teams. More than 119,000 paying customers and millions of free organizations across 190 countries rely on Asana to manage everything from company objectives to digital transformation to product launches and marketing campaigns. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Semrush is a leading online visibility management software-as-a-service platform.
With over 55 products, tools and add-ons across online visibility management, including tools for search, content, social media and market research, data for more than 142 countries, seamless integration with Google and task management platforms, Semrush is a critical solution for all companies who are serious about online presence. Semrush in numbers: over 800 million unique domains monitored for 142 geo databases; over 43 trillion backlinks; 21 billion keywords; over 10 million users. Semrush hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Bir kurumsal proje yönetim yazılımı olan Wrike; şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve daha fazlasına sahiptir.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği ödüllü proje yönetimi yazılımıdır. Uyumlu bir dijital işyeri oluşturmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman takibi, gerçek zamanlı güncellemeler ve performans raporları gibi özelliklerin hepsini şirket genelinde paylaşılabilen tek bir noktadan kullanın. Günlük süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Float hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
#1 Marketing Platform For SMB's! Create a Free Account
Get everything you need to manage and grow your business, all from a singular platform create your free account today to explore the platform and compare plans and pricing. Marketing 360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde ortaklaşa çalışmaya başlamak için 120’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Teamwork is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Learn more at teamwork.com, and start your 30-day free trial. Teamwork hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Kantata is purpose-built technology for professional services with a resource-first architecture to field the best team, every time.
The Kantata Cloud for Professional Services is a powerful collection of operational management, resource optimization, business intelligence, integration, and workflow automation functionality that optimizes resources and elevates operational performance. A resource-first architecture, enables services businesses to field the best team, every time and see up-to-the-minute progress against timelines and budgets so projects run smoothly, predictably, and profitably. Kantata hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Copper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
REACH's digital signage software is an easy-to-use solution for only $20/month! We have almost 500 "5-Star Reviews" to prove it!
Starting at only $20/month, REACH makes it simple to create and deploy content to one or an entire network of displays. With our powerful integration engine, users can easily integrate existing data and automate content from sources such as OneDrive, Canva, PowerBI, SharePoint and more. Choose from over 100+ apps and 500+ templates included with our free layout design services. Our 6,000+ clients all have one thing in common -- they love our AMAZING and UNLIMITED customer support. Try us today! REACH hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
The fast, flexible way to schedule teams and projects. Track availability, assign work, analyze workloads and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule teams and projects. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Try it free for 30 days! Resource Guru hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Avaza hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
ActiveCollab is a project management software that gives you complete control over your work. Make Real Work happen now!
Project management software that gives you complete control over your work. Equipped with just the right set of features to help you organize your work and keep you free from distractions: workload management, time tracking, project profitability, task dependencies, invoicing, collaborative options, third-party integrations, in-app chat. ActiveCollab is used by teams of all backgrounds - from large international corporations to small startups and everything in between. ActiveCollab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
With over two million landing pages at an average conversion rate of over 16%, Instapage is helping leading brands across 100 countries
Instapage is the world’s most advanced landing page platform, helping digital advertisers create more relevant and impactful advertising by making it easy to build conversion-optimized landing pages in minutes. With Instapage, marketers can maximize conversions by creating, personalizing, optimizing landing pages at scale, automatically connecting ads with relevant post-click pages, and delivering insights to drive the highest growth possible from digital ad campaigns. Instapage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Ajanslar ve markalar için, kreatif projeleri e-posta veya proje yönetiminden %56 daha hızlı teslim etmeye yardımcı olan kurumsal kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme platformu.
Ziflow, dünyanın en titiz ajans ve markaları için kurumsal kullanıma hazır, önde gelen çevrimiçi içerik düzeltme platformudur. Desteklenen 1.200’den fazla dosya türü, SOC2 (hizmet ve kuruluş denetimleri 2) uyumluluğu ve otomatik iş akışı, sürüm yönetimi ve önde gelen proje yönetimi çözümleriyle entegrasyon gibi özellikleri sayesinde, seçkin bir kurumsal çevrimiçi içerik düzeltme çözümü arayan kuruluşların öncelikli tercihidir. Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly ve Everyday Health, mevcut müşterileri arasındadır. Ziflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Workamajig is the only project management tool made specifically for creative teams. See why over 3,000 marketing teams use Workamajig.
Workamajig is a fully integrated advertising agency software built for the specific needs of creative teams. Its multiple features include project management, resource & task management, accounting & finance, CRM sales, and more. See why more than 3,000 creative teams, including many fortune 500 companies rely on Workamajig everyday. Get rid of your multiple marketing tools and start using Workamajig today. Less Stress. More Profits. Schedule a free demo and see the benefits for yourself! Workamajig hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Celtra’nın kreatif yazılımı, yaratıcı ekiplerin ve pazarlama ekiplerinin dijital reklam ve içerikleri geniş ölçekte tasarlamasına, onaylamasına ve sunmasına olanak tanır.
Celtra, kreatif üretimi otomatikleştirmek ve ölçeklendirmek için self servis, kurumsal bir yazılımdır. Celtra, yaratıcı ekiplerin ve pazarlama ekiplerinin giderek artan sayıda kanal, reklam biçimi, çeşitlendirme ve pazar genelinde dijital kreatif çalışmaları tasarlamasını, onaylamasını ve sunmasını sağlar. Celtra ile üretim maliyetlerini azaltın, bulutta verimliliği ve üretimi artırın. Celtra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Hightail lets you share files, get feedback and take projects from concept to completion.
Hightail is built for team collaboration on creative content with features that allow you to send large files, preview content (such as PDFs, videos and images), collect precise feedback, assign tasks, monitor activity with team dashboards, control versions and route approvals. Hightail helps teams to reduce the amount of time it takes to review work, keeping projects on track, and is easy for any team member to use, whether inside or outside your organization, while keeping content secure. Hightail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. ProWorkflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
MediaRadar is a customizable advertising intelligence platform that is targeted to the needs of media sellers, buyers, and planners.
MediaRadar's award-winning advertising intelligence solutions deliver timely cross-media insights that are targeted to those that are involved in the media selling, planning, or buying processes. Media selling teams rely on MediaRadar to prospect for new business, create compelling pitches and connect with the right buyers. Agencies and marketers use MediaRadar to create the best media mix, monitor their competitors, and uncover new advertising opportunities. MediaRadar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Easy Projects is an award-winning project management platform built for fast-moving teams inside midsize and enterprise organizations.
Easy Projects is an award-winning project management platform designed for fast-moving midsize to enterprise level teams. Our flexible solution includes visual project planning, resource planning, beautifully designed reports, best-in-class security and much more. We support 1000+ integrations so your team can use the tools they love best. Customers who use Easy Projects report a 30% decrease in project duration and a 98% completion rate, leading to more projects and profits. Easy Projects hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Spectrio is a leading provider of customer engagement platforms ranging from Digital Signage to Interactive Kiosks and more.
Spectrio’s digital signage transforms over 150,000 business locations into exciting destinations for customers and employees. Powered by technology that’s easy-to-use, scalable, and reliable, clients use our unbeatable content library to capture attention with Branded Videos, Digital Menus, Waiting Room TV, Interactive Kiosks, Video Walls and Wayfinding. Access tons of integrations and content customized for Automotive, Healthcare, Finance, QSR, Internal Comms and more. Get your free demo! Spectrio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Front is more than a communication hub — it’s how 7500+ companies build lasting business relationships.
Front is a customer communication hub that surrounds every high-stakes conversation with team collaboration capabilities and contextual data to ensure responses are always fast, accurate and deeply personalized. More than 7,500 businesses, including Shopify, Airbnb, Hulu, Lyft, and Mailchimp, use Front to build better customer relationships, one conversation at a time. Learn more at front.com. Front hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Use monday.com Work OS to create, distribute, and manage your display ad campaigns, and centralize all your work processes.
Use monday.com Work OS to take your display advertising to the next level. Plan and manage simple and complex advertising campaigns, utilize gathered data to optimize your marketing tactics, and collaborate in real-time. monday.com is more than an advertising solution, it is a completely customizable platform for all your work processes. With no-code automations, ready-made templates, and visual dashboards you can streamline workflows and customize the platform to fit your exact needs. monday marketer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Scoro is an end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place.
Scoro is an award-winning end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. In addition to project management features, Scoro provides all the tools you need to fully manage your business: work & task scheduling and tracking, collaboration, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and much more. Sign up for a 14-day free trial to see for yourself! Scoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
The all-in-one system with project & resource management, time tracking, estimating & invoicing, and financial reporting.
Function Point is an all-in-one project management software for marketing agencies and in-house creative departments looking to streamline their workflow. Manage your projects, staff resources, track time, create estimates & invoices, and integrate with Quickbooks all in one cloud-based system. Our solution helps agencies improve their productivity and profitability by streamlining processes; simplifying collaboration; centralizing information; and delivering real-time business data. Function Point hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Powerful yet easy to use and adopt. Workzone is the ideal software for marketing, operations and agency teams of 5+ users.
Workzone is the ideal project management software for marketing, agency and operations teams of 5+ users. It's powerful yet easy to use and adopt. Brands such as Wells Fargo and Verizon trust Workzone to run their projects and keep their teams in sync. Workzone was perfected through 20 years of real world use, with the power and usability you need to manage busy workloads. Pricing starts at $200/month. Workzone hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
A Unified Marketing Platform Powered by Data and Driven by Automated Intelligence
The TapClicks Smart Marketing Cloud provides end-to-end business intelligence capabilities that include SEO, social and PPC reporting, automated order entry, set up and approval workflows, marketing performance analysis and the creation of interactive visual reports and presentations. TapClicks integrates more than 250 data sources via its Connector Marketplace to provide marketers with the ability to analyze data from the most popular marketing and advertising tools used in the industry today. TapClicks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
FunctionFox provides simple yet powerful project management tools that allow you to keep multiple projects on track. Try a free demo.
With over 20 years of experience in helping creative companies succeed, FunctionFox provides simple yet powerful project management tools that allow you to keep multiple projects on track, forecast workloads, and reduce communication breakdowns. Stay on top of deadlines through project scheduling, task-based assignments, Gantt charts, and comprehensive reporting. We understand your industry, and can tailor FunctionFox to fit your needs. Try a free demo, and let us help you stay creative. FunctionFox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
BenchmarkONE is a CRM and marketing automation platform designed specifically for SMBs and marketing agencies.
The easiest way to nurture prospects into customers. Capture leads on your website. Send smarter emails. Nurture prospects ongoing. Deliver hot leads directly to your sales team through the built-in CRM. Efficiently manage sales and marketing campaigns and workflows. Expensive, robust tools are overkill for smaller businesses. BenchmarkONE (formerly Hatchbuck) has the core tools you need, without expensive bells & whistles that just distract. BenchmarkONE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Pazarlama ekiplerinde etkili bir iş birliği ve onay süreci için insan dostu sosyal medya aracı.
Kontentino, sosyal medya içeriği/reklam oluştururken ve onaylarken pazarlama ekiplerinin sorunsuz şekilde iş birliği yapmalarını sağlar. Kontentino sayesinde operasyonel görevlere %40 daha az zaman harcarsınız. Böylece içeriğin kalitesi iyileşir ve sosyal içerik/reklam yayınlanırken hatalardan veya başarısızlıklardan kaçınılır. Ayrıca analiz bölümü sayesinde veriler bir bağlama oturtulur. Böylece sosyal medya yöneticileri müşterilere rapor verirken gönderilerin/reklamların performansını daha iyi anlayabilirler. Kontentino hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Accelo transforms the way professional service businesses manage client work to improve their performance and profitability.
Accelo is an end-to-end cloud-based platform that manages all aspects of client work delivery, from prospect to payment, including sales, projects, tickets, retainers, timesheets, resourcing and more, regardless of where you are. With an emphasis on time and money, the client work management platform gives you a holistic view of your most up-to-date business data and financial performance. Accelo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Cloud-based sales enablement solution that helps businesses with the distribution of ads, sales prediction, and team usage reporting.
Winmo tracks decision-makers who control $100 billion in marketing spend, mapping brand and agency teams to the budgets they control, along with buying windows and opportunity triggers that allow users to reach the right prospects at the right time. Winmo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Google Ads tool for freelancers & small to medium Digital Agencies which makes optimisation suggestions backed by data.
Opteo is a Google Ads management tool which recommends optimisations based on continuous account monitoring of account performance data. Optimisations can be launched with a single click as pushes changes to Google Ads automatically, without the need to switch between interfaces. Opteo includes over 40 different optimisations including: manage keyword bids, control budgets, optimise ad schedules, get real-time alerts, analyse search terms and more! Opteo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
AgencyAnalytics is the #1 no-code reporting platform for marketers. Save time on reporting with insightful reports & live dashboards.
AgencyAnalytics is the #1 no-code marketing reporting software for agencies. Save time, boost revenue and impress your clients with insightful reports and live dashboards that show your full marketing impact. Monitor all of your marketing channels in one place. AgencyAnalytics integrates with more than 70 platforms to report on SEO, PPC, call tracking, social media, email marketing, and more. All fully white labeled for your agency. Full suite of SEO tools included. AgencyAnalytics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Super easy to manage screens with Zeetaminds Digital Signage CMS. Trusted by brands like SONY, SCANIA, REMAX etc. GREAT PRICES.
Super easy to manage screens with Zeetaminds Digital Signage Platform. Recognised for its RELIABILITY, SCALABILITY and COST-EFFECTIVENESS. Also, the mobile-friendly CMS makes content management on the go a breeze. Zeetaminds is powering displays across 40+ countries for brands like SONY, SCANIA, Malaysian Airlines etc. Zeetaminds hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Filestage, ekiplerin çalışmalarını daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal ölçekte kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır
Filestage, ekiplerin çalışmalarını daha hızlı inceletip onaylatmasına yardımcı olan, kullanımı kolay, kurumsal kullanıma hazır çevrimiçi içerik düzeltme yazılımıdır. Özelleştirilebilir iş akışları, görev otomasyonu ve yerleşik sürüm oluşturma özelliği sunan Filestage, yoğun ekiplerin sonuç almak için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahiptir ve kullanmak için eğitim gerektirmez. Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp ve GroupM gibi müşteriler ile küçük, orta ölçekli ve kurumsal şirketlerden oluşan pazarlama ekiplerinin yanı sıra kreatif ajanslar için de mükemmel bir seçimdir. Filestage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Digital market intelligence company used by 100,000s of businesses for global cross-device strategic insights.
Shine a light on the digital world with Similarweb. The platform that helps business leaders, analysts, and marketers easily discover the best opportunities, identify potential threats, and make business-critical decisions to grow website traffic and revenue. Our easy-to-use Digital Marketing and Research Intelligence products help you define your strategy and win more market share efficiently. Outpace your competition and industry by benchmarking your digital performance against competitors SimilarWeb Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Automated and easy-to-use reporting platform for digital agencies. Build visual cross-channel marketing reports your clients will love.
Automated and easy-to-use reporting platform for digital agencies. Build visual cross-channel multi-account marketing reports your clients will actually read. Automate data collection from all your marketing channels; Have all your performance metrics in one place with a single click; Align your team and clients with scheduled and on-demand reports, shared access, and real-time viewing; Save time on the boring manual data pulling and reporting tasks so you could focus on performance. Whatagraph hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
AI-powered end-to-end campaign management solution with creative automation, workflow management, and asset management capabilities
AI-powered creative management platform to build, collaborate and go live with marketing campaigns. Creative automation: On-brand templates, feed-data powered scale, auto-resizing, AI-writer, and multiple integrations Workflow management: Configurable, collaborative, and automated workflows built around a team’s tools, and techniques Digital asset management: Dynamic links to share live content. Platform to tag, organize and, store all assets Rocketium hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Productive is an end-to-end agency management platform that gives you a birds-eye view of your agency business.
Productive is an end-to-end project management platform made for agencies and professional service business. Productive comes with an integrated Sales Pipeline, Resource Planning, and powerful Project Management features. With a strong focus on profitability, Productive also includes employee cost rates and company overhead costs into your profitability reports. As a cherry on the cake, we can also predict your future revenue with our resource planning and progress reports. Productive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Cloud-based marketing automation solution for businesses that enables to create ads, integrate marketing tools, deploy campaigns, etc.
Since 2007, AdRoll has been on a mission to help businesses compete online and grow revenue. Ambitious commerce brands use the AdRoll E-commerce Growth Platform to make their display, social and email advertising work together to accelerate business growth. Powered by industry-leading automation and personalization, brands are better able to structure, measure and sync their marketing efforts. AdRoll hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Ad Agency Reporting & Dashboards software for Small Medium Agencies to automate reporting, create invoices, manage budgets, and more.
ReportGarden is a dashboard & reporting tool for Ad Agency to automate cross-channel reporting, manage campaign budgets, create invoices, perform SEO audit, and track keywords rankings for your clients. 1,000+ Top Agencies trusted ReportGarden to automate their workflows. ReportGarden enables you to unify marketing metrics from 15+ digital marketing channels in real-time and save countless hours. Impress your clients, close more deals, and let us automate the rest. Try it Free! ReportGarden hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Eliminate email chaos with affordable proofing tool designed to deliver work faster. Share, review, get approval in hours, not weeks.
Leading proofing tool for creative teams to deliver work faster without email chaos. Invite your team members, clients and reviewers to get your creative work reviewed and approved fast. GoVisually hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi
Yaratıcı zeka ile bağımsız medya satın alma ve reklam optimizasyonu için ilk yapay zeka destekli hepsi bir arada pazarlama platformu.
Madgicx reklamlarını manuel olarak optimize etmekle zaman kaybetmek istemeyen binlerce veri odaklı reklam verenin kullandığı gizli bir silahtır. Bir yazılım fiyatına seçkin bir reklam ajansını kiraladığınızı hayal edin - işte bu Madgicx. Madgicx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kanallar Arası İlişkilendirme
  • Kitle Hedefleme
  • Kişiselleştirme
  • Davranış Analizi