15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Kâr Amacı Gütmeyen Proje Yönetimi Yazılımı

Kâr Amacı Gütmeyen Proje Yönetimi Yazılımı kâr amacı gütmeyen kuruluşlar tarafından projeleri planlamak, zaman çizelgeleri oluşturmak, bütçeleri izlemek ve kaynakları yönetmek için kullanılabilir. Bu tür yazılımlar genelde ekiplerin görevler üzerinde iş birliği yapmasına ve proje durumunu izlemesine yardımcı olmak için görsel özellikler sunar.

27 sonuç

Her projede ekipler için eğlenceli, esnek ve ödüllendirici bir şekilde ortak bir bakış açısı oluşturan görsel iş birliği aracı.
Satış ve pazarlamadan İK ve operasyonlara, ekipler Trello'yu özel ihtiyaçlarına ve çalışma tarzlarına uyacak şekilde tasarlayabilir ve özelleştirebilir. Ayrıca Google Drive, Slack, Jira gibi diğer önemli araçlarla 100'den fazla entegrasyon sayesinde Trello, çalışmanın nerede yapılması gerektiğinden bağımsız olarak, ekipler arası iş birliği için canlı ve nefes alıp veren bir proje merkezidir. Trello, panolar ile ekipler arasında şeffaf ve kolayca paylaşılabilir hale getirerek ekip çalışmasına neşe katar. Trello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Yazılım ekipleri için tasarlanmış olan GitHub Issues ile özellik taleplerini, hataları ve daha fazlasını daha düzenli tutun.
GitHub proje yönetimini kolaylaştırır. Bir sorunla başlayın: Yeni bir fikir önermek veya bir hatayı izlemek için bir sorun oluşturun. Ardından görevleri düzenleyin ve ekibinize atayın. Sorunlara bağlantı verin ve talepleri iletin: Sorunlar arasında çapraz bağlantılar kurarak ve GitHub kuruluşunuzun herhangi bir yerinden taleplere ulaşarak iş akışınızı karmaşıklaştırmadan projenizdeki güncellemeleri izleyin. GitHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Gönüllülerin faaliyetler için harcadıkları zamanı ve ayrıntılı özelleştirilmiş raporlama seçeneğini izlemek için kâr amacı gütmeyen proje yönetimi yazılımı.
Elli binden fazla şirketin güvendiği proje yönetim yazılımı. Clockify’da devam eden görevleri takip edin ve karmaşık projeleri yönetin. Kullanıcı, proje veya zaman izleme sürelerinin sayısı için sınır yoktur. Kronometreyi başlatıp durdurarak zaman girişleri oluşturun ve her proje için özelleştirilmiş raporları dışa aktarın. Görev günlüğü tüm cihazlarda, web’de, mobil veya masaüstünde kullanılabilir. Tüm veriler çevrimiçi olarak senkronize edilir. Clockify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleştiren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Kâr amacı gütmeyen proje yönetimi için bir yazılım çözümü olan Wrike; Gantt çizelgeleri, özelleştirilebilir raporlar ve planlama şablonları gibi özelliklere sahiptir.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin kullandığı kâr amacı gütmeyen proje yönetimi yazılımıdır. Wrike’ın güçlü yazılımı, her ekip üyesine uygun özelleştirilebilir panolar, tekrarlanan görevleri ve talepleri kolaylaştıran otomasyon ve planlamayı basitleştiren şablonlar sayesinde her projenin yönetilebilir olmasına yardım eder. Yeni önceliklere uyum sağlamak için dönüm noktalarını Gantt çizelgelerinde tek tıkla ayarlayın ve özel hazırlanmış raporlarla proje portföyünüze genel bakış edinin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde ortaklaşa çalışmaya başlamak için 120’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin. Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
İşletmelerin zaman takibi, mevzuata uygunluk gibi özellikleri kullanarak iş akışı süreçlerini iyileştirmesini sağlayan bulut tabanlı DevOps çözümü.
Tek bir uygulama olarak sunulan GitLab; geliştirme, güvenlik ve operasyon ekiplerinin iş birliği yapma şeklini temelden değiştiren eksiksiz bir DevOps platformudur. GitLab, geliştirici üretkenliğini artırırken ekiplerin haftalar süren yazılım teslimatını dakikalara indirmesine, geliştirme maliyetlerini düşürmesine ve uygulama güvenlik açıkları riskini azaltmasına yardımcı olur. GitLab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm.
Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla! 10 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Time Doctor, şirketlerin performansı artırmak için zamanlarını nasıl kullandıklarına ilişkin analizler sunan bir zaman takibi ve verimlilik yazılımıdır
Bir zaman takibi ve verimlilik yazılımı olan Time Doctor, şirketlerin zamanlarını nasıl kullandıklarını izleyerek performansı geliştirmeye yönelik analizler sunar. Tüm iş günü etkinliklerine ilişkin metrikler sayesinde işletmeler, verilere dayalı kararlar alabilir ve esnek çalışma için gerekli hesap verebilirliğe sahip olabilir. Time Doctor, dış kaynaklı veya denizaşırı ekiplere ya da uzaktan veya hibrit çalışma modeline sahip kuruluşlar dahil olmak üzere işletmeler ve KOBİ’ler tarafından kullanılır. Verimliliği tek bir yerden kolayca analiz etmek için uygulamayı 60’tan fazla araçla entegre ediyoruz. Time Doctor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Celoxis, kurumsal kalitede hepsi bir arada proje portföy yönetimi yazılımıdır. Şunları elde edersiniz: - Özel KPI’larla (temel performans göstergeleri) esnek proje kabul yönetimi. - Kaynak kesintisi sürelerine, görevlerdeki gecikmelere ve değişen önceliklere göre kendini otomatik olarak ayarlayan proje planları. - Kaynakların uygunluk, talep ve becerilere göre optimum şekilde atanması. - Maliyetler, alacaklar ve kârlılık konusunda gerçek zamanlı görünürlük. - Sektörün en iyi rapor ve panolarından biri. - Çok sayıda özelleştirme ve entegrasyon. - Özel iş akışları. - Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve işyerinde kullanım seçeneği. Celoxis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Kaynak planlama, görev programlama ve proje yönetimi için etkileşimli Gantt çizelgeleri sağlayan çok kullanıcılı çevrimiçi iş birliği yazılımı.
Ganttic insanları, projeleri, araçları, tesisleri ve daha fazlasını planlamak için kullanılan kaynak planlama proje portföyü yönetim yazılımıdır. Esnek web tabanlı uygulama, mevcut iş akışlarıyla entegre olur. Projeler, görevler, kaynaklar hakkında üst düzey genel bakış edinin. Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve grafikler ilerlemeyi izler, ekip şeffaflığını artırır, iyi kaynak kullanımı sağlar. Dünyanın dört bir yanından ekiplerin neden farklı ihtiyaçları konusunda Ganttic’e güvendiklerini görmek için ücretsiz denemeye başlayın. Ganttic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Kanban Tool, iş akışını kolayca görselleştirmeye ve optimize etmeye yönelik, gerçek zamanlı ekip iş birliğine olanak tanıyan bir proje yönetimi hizmetidir.
Kanban Tool, iş akışı optimizasyonu ve gerçek zamanlı ekip iş birliği için görsel bir proje yönetimi uygulamasıdır. Süreçleri analiz etmeye ve iyileştirmeye yardımcı olarak iş verimliliğini artırır. Kullanımı kolaydır, büyük ölçüde özelleştirilebilir ve hızlıdır. Bulutta veya iş yerinde kullanılabilir. Eğitim gerektirmeyen, pratik ve etkili bir platform arayan şirketlerin tercih ettiği iş akışı yönetimi aracıdır. Kanban Tool hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur.
GoodDay bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur. Kâr amacı gütmeyen kurumların ihtiyacı olabilecek tüm araç ve modüllerle kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçleri şeffaflığa, hesap verebilirliğe, çevikliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilme için gerekli araçları sağlar. GoodDay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Değer biçme ve proje yönetimi yazılımı; QTO, değer biçme, planlama, tahmin, nakit akışı, değerlemeler ve EVM’yi (kazanılan değer yönetimi) içerir.
Önde gelen tahmin, planlama ve proje yönetimi yazılımı; QTO (metraj hesabı), değer biçme, planlama, alt yüklenici yönetimi, tahmin, nakit akışı, yerinde değerlemeler ve kazanılan değer yönetimi için entegre ve yüksek derecede ölçeklendirilebilir modüllerden oluşur. İlk değer biçmeden ihaleye ve nihayetinde kesin hesaba kadar projenizin kontrolünü elinizde tutar. Candy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Pacer inovasyon yönetimidir. Veriye dayalı sonuçlarla küresel işletmeler için değişim sağlama, uygulama ve izleme.
Pacer (eski adıyla EHSolution/4MyRollout), büyük ölçekli proje planlamasını daha kolay ve daha verimli hale getirir, proje liderlerinin ekip üyeleriyle pek çok farklı yer üzerinden iletişim kurmasını, ilerlemeyi sorunsuz bir şekilde planlamasını, iletmesini ve takip etmesini gerçek zamanlı olarak sağlar. Uygulama, iş akışını düzene koymak ve yönetime proje durumu hakkında kuş bakışı bir görünüm sunmak için özelleştirilebilir. Marka dağıtımları, yazılım lansmanları, açılışlar, geçişler, insan kaynakları girişimleri, ve pazarlama lansmanları Pacer ile zamanında yapılabilir. Pacer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Kulvar, WIP (devam eden iş) limitleri, zaman izleme ve değer-çabaya göre biriken iş önceliklendirmesi ile yazılım geliştirme ekipleri için üst düzey Kanban aracı
Hygger, "Trello kadar basit ve Jira kadar güçlü" olduğu için hem teknoloji alanında çalışanlar hem de diğerleri tarafından sevilen, yazılım geliştirme ekiplerine yönelik üst düzey Kanban aracıdır. Kanban panoları; kulvar, WIP limitleri, zaman izleme ve scrum desteği (hikaye noktaları, ilerleme tabloları vb.) ile geliştirilmiştir. Biriken işler listenizi yönetin ve değer-çaba önceliklendirmesine göre özellikleri veya görevleri önceliklendirin. Üst düzey yol haritaları oluşturun ve bunları ekibinizle paylaşın. Hygger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Önemli Bir Serbest Çalışan Yönetim Sistemi
Worksuite akıllı, kullanıcı dostu serbest çalışan yönetim platformudur. Küçük ve büyük şirketlerin, sadece birkaç tıklamayla dünya çapındaki tüm serbest çalışanlarına yönelik sınır ötesi ödemelerini sisteme tanıtmasını ve yönetmesini kolaylaştırır. Uyum, raporlama ve proje yönetimini çok kısa sürede halledin. Yeni kurulmuş küçük şirketlerden dünyanın en büyük kuruluşlarına kadar Worksuite, işi büyütmenin her aşaması için güçlü özellikler ve esneklik sağlayan eksiksiz bir çözümdür. Worksuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Canny, tüm geri bildirim döngüsünde gezinmek için ihtiyacınız olan her şeyi kapsayacak şekilde tasarlanmış bir kullanıcı geri bildirim aracıdır.
Ürün kararlarınıza yönelik bilgi sağlamak için kullanıcı geri bildirimlerini tek bir yerde toplayın, düzenleyin ve analiz edin. Geri bildirime öncelik verin, bir yol haritası oluşturun ve yerleşik bir değişim günlüğü ile iletişim döngüsünü kapatın. Canny hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Yeni başlayanlardan, uzmanlara kadar herkese uyarlanmış sezgisel bir araç. Görevleri planlamak için gelişmiş özellikler ve bunları gerçekleştirmek için gereken iş yükü.
Beesbusy iş birliğine dayalı, kullanımı kolay bir planlama aracıdır. - Görevlerin planlanması basit bir Gantt çizelgesiyle gerçekleştirilir. - Kaynak planlama, tüm kaynakları ve ilgili görevleri bir programda görüntüleyen bir görünümde yapılır. Bu görünüm, kaynakların işgal oranlarını göz önünde bulundurarak iş yükünü planlamanızı sağlar. Her iki görünüm de çoklu proje modunda kullanılabilir. Görevleri ve kaynakları planlayarak, gerçekçi programlar oluşturmanızı sağlayan kaldıraçları etkinleştirirsiniz. Beesbusy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
Rock, dağıtık ekipler için oluşturulmuş hepsi bir arada bir iletişim ve iş birliği platformudur.
Rock, türünün ilk örneği olan çok modlu bir iş birliği aracıdır ve herhangi bir yerde, herhangi bir kişiyle iş birliği yapmanıza olanak sağlar. Mesajlar, görevler, notlar, dosya depolama ve toplantıların tek bir noktada buluştuğu hepsi bir arada iletişimden yararlanın. Uzaktan çalışma için özel olarak tasarlanan Rock, iletişimi daha modernleştirirken ekipleri daha üretken hale getirir. Sınırsız alan, mesaj ve görev panolarıyla çok daha fazlasını ücretsiz olarak yapabilirsiniz. Rock hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
eRS; sürükle bırak planlama, esnek yönetim raporları ve e-posta bildirimleri içeren, yapılandırılabilir bir kaynak yönetimi raporudur.
eResource Scheduler, projelerde insan kaynaklarını (çalışanlar, yükleniciler vb.) ve insan dışı kaynakları (ekipman, toplantı odaları vb.) planlayan kuruluşlar için tasarlanmıştır. Başlıca özellikleri: Bulut ve yüklenen sürümler; iş birliğine dayalı, çok kullanıcılı yazılımlar; yapılandırılabilir alanlar, formlar, görünümler; sürekle bırak biçimli planlama; bilgilendirici pano; e-posta bildirimleri; kullanım ve kullanılabilirlik raporlama; esnek kullanıcı erişim hakları; hızlı performans; güvenli ve sağlam mimari; kişiselleştirilmiş destek. eResource Scheduler hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama
qmsWrapper, tıbbi cihaz üreticileri ve ISO 9001:2015’e ihtiyaç duyan şirketler için bir QMS (kalite yönetimi sistemi) yazılımıdır.
qmsWrapper, yeni başlayan şirketler ve küçük işletmeler için bağlantılı bir kalite yönetimi yazılımıdır. ISO 9001:2015 ve MedDev yaratıcıları ile verimliliği artırmak isteyen tüm şirketlerin ISO 13485:2016 ve 21 CFR (Federal Düzenlemeler Kanunu) 820’yi kolayca elde etmesine ve yönetmesine yardımcı olur. qmsWrapper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Görev Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Onay Süreci Denetimi
  • Kaynak Tahsisi ve Planlama