15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Chatbot Yazılımı

İşletmeniz için Türkiye konumunda en iyi Chatbot Yazılımı seçeneklerini bulmak için Capterra’yı kullanın.

Türkiye Yerel ürünleri göster

21 sonuç

Pipedrive Sohbet Botu ve Canlı Sohbet sayesinde web sitenizin ziyaretçileriyle 7/24 ilgilenin. Alışveriş etmeden çıkan müşterilerinizi nitelikli müşteri adaylarına dönüştürün.
Pipedrive’ın Sohbet Robotu ve Canlı Sohbeti sayesinde web sitenizi yalnızca ziyaret edenleri nitelikli müşteri adaylarına dönüştürün. Chatbot, web sitenizin ziyaretçileriyle 7/24 ilgilenir. Botunuzun görünümünü, sorduğu soruları ve yanıtlarını kolayca özelleştirin. Uygun satış temsilcilerinin telefon veya masaüstünden Canlı Sohbet ile insani bir dokunuş eklemelerini sağlayın. Ekibiniz yoğunsa Sohbet Botu devreye girer, böylece hiçbir müşteri adayı kaçmaz. Her iki araç da herhangi bir Pipedrive CRM planına eklenebilen LeadBooster eklentisine dahildir. 14 günlük ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Userlike işletmenizin mesajlaşma kanallarında müşterileri kazanmasına ve onlarla iletişim kurmasına yardımcı olan bir canlı sohbet yazılımıdır.
Userlike web sitesi sohbetini mobil mesajlaşma ile birleştirir. Daha iyi bir müşteri iletişimi yöntemine geçin. Müşterileriniz, destek temsilcileriniz, satış temsilcileriniz ve yöneticileriniz için. Web siteniz, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram ve SMS aracılığıyla müşterilerinizle sohbet edin. Sohbet botunuzu bağlayın ve müşteri etkileşimlerinizin belirli kısımlarını otomatikleştirin. Almanya’da doğmuş ve burada barındırılmaktadır. Userlike, %100 GVKY uyumlu iletişim çözümü ile size ve müşterilerinize ait verileri güvende tutar. Userlike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Uzakta olsanız bile soruları yanıtlayan yapay zeka destekli sohbet robotlarını kullanarak müşterilerinizle 7/24 ilgilenin.
Tidio ile uzakta olsanız bile soruları yanıtlayan ve sorunları çözen yapay zeka destekli sohbet robotlarını kullanarak müşterilerinizle 7/24 ilgilenebilirsiniz. Müşterileriniz yardıma ihtiyaç duyduğunda her zaman kullanıma hazır yerleşik sohbet robotları ile müşteri desteğini otomatikleştirin, terk edilmiş alışveriş sepetlerini kurtarın, yeni müşteri adayları oluşturun ve çok daha fazlasını yapın. Kullanımı kolay sürükle ve bırak özellikli düzenleyiciyi kullanarak kendi sohbet robotunuzu sıfırdan oluşturabilir veya 35’ten fazla ücretsiz şablondan birini seçebilirsiniz. Hızlıdır, basittir ve kodlama becerisi gerektirmez. Tidio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Chatbotumuz ile müşteri hizmetleri süreçlerini otomatikleştirin, satışları artırın ve dönüşüm oranlarınızı yükseltin.
Daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Smartsupp'ın sohbet robotu, web sitenizin ziyaretçilerinden gelen mesajlara anında yanıt vermenize, ürün önermenize ve üst satış yapmanıza, müşteri hizmetleri sağlamanıza ve daha fazlasına olanak tanır. Müşteri hizmetleri süreçlerini otomatikleştirerek çevrimiçi işletmenizin önemli ölçüde zaman, para ve kaynak tasarrufu yapmasına yardımcı olurken satışları artırın ve dönüşüm oranlarınızı yükseltin. Chatbotu nasıl kuracağınızı bilmiyor musunuz? Sorun değil. Smartsupp, başlamanıza yardımcı olmak için sohbet robotu şablonları sunar. Smartsupp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Freshdesk Messaging, müşteri bağlılığı ekiplerinin müşterilerle kanallar arasında konuşması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır.
Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), satış ve müşteri bağlılığı ekiplerinin potansiyel müşteriler ve gerçek müşterilerle web sitesi, mobil uygulama veya sosyal ağ sayfalarında iletişim kurması için oluşturulmuş modern bir mesajlaşma yazılımıdır. Geleneksel canlı sohbetin ötesine geçen Freshdesk Messaging (eski adıyla Freshchat), işletmelerin ve ekiplerinin sürekli ve bağlama dayalı mesajlaşma deneyimine odaklanmasına yardımcı olur. Freshchat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Canlı sohbet, web sitesi ziyaretçi takibi ve analiz özelliklerine sahip hepsi bir arada bir müşteri etkileşim aracı.
Zoho SalesIQ, pazarlama, satış ve müşteri desteği çabalarınızı birleştirmek, müşterilerinize harika bir deneyim sunmak ve iş büyümesini hızlandırmak için hepsi bir arada bir müşteri etkileşimi, canlı sohbet ve analiz platformudur. Potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyın ve onlarla tam olarak doğru zamanda doğru konuşmayı başlatın. Zoho SalesIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Sektördeki en gelişmiş yapay zeka motorlarından biriyle desteklenen Sprinklr, markaların kurumsal ölçekte birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmasına yardımcı olur.
Şunlar için iyidir: 200’den fazla çalışanı olan büyük şirketler. Sprinklr Modern Care Lite, sadece birkaç dakika içinde çalıştırabileceğiniz kullanıma hazır, kurumsal sınıf iletişim merkezi çözümüdür. Böylece raporlar arasında kaybolmak veya ekiplerinizi eğitmek yerine müşterilerinizin beklentilerini karşılamaya odaklanabilirsiniz. Sprinklr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları grubu: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi.
Oracle Fusion Cloud İnsan Kaynakları Yönetimi, kuruluşunuzdaki tüm insan kaynakları süreçlerini ve herkesi birbirine bağlayan eksiksiz bir bulut çözümüdür. Böylece, cihazlar arasında tutarlı bir deneyim sağlar, İK verilerinin karar verme sürecini iyileştirmesi için tek bir gerçeklik kaynağı temin eder ve hem günümüzdeki hem de gelecekteki ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik olarak pazara öncülük eden yeniliklerle sizi güçlendirir. İnsan kaynakları yönetim uygulamaları seti şunları içerir: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi. Oracle Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Sohbet botları, bilgi tabanı, otomatik davetler, grup sohbetleri ve çok daha fazlasını içeren çok kanallı canlı sohbet çözümü.
Chaport, sohbet botları, otomatik davetler, bilgi tabanı, Facebook, Viber, Telegram ile entegrasyonlar, çevrimdışı mesajlaşma, grup sohbeti özellikleri ve çok daha fazlasını içeren modern bir canlı sohbet çözümüdür. Müşterilerle iletişimi arkadaşlarınızla sohbet etmek kadar kolay ve keyifli hale getirmek için modern bir haberci olarak tasarlanmıştır. Ayrıca, müşterilerle herhangi bir cihazdan ve konumdan sohbet edebilmeniz için web, masaüstü ve mobil uygulamalar sağlar. Chaport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur.
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur. Platform, markaların müşteri yaşam döngülerinin tamamına erişmelerine olanak sağlar. İşe alıştırma, bağlılık oluşturma ve proaktif müşteri desteği. Müşteri yolculuğundaki noktaları birleştirerek markalar, genel MRR (aylık yinelenen gelir) ve elde tutma oranını artırarak her temas noktasında müşteri deneyimini kişiselleştirebilir. Froged’u hemen ücretsi̇z deneyin. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
ChatBot, kanallar genelinde sohbet robotları oluşturmak, kurmak ve izlemek için hepsi bir arada bir platformdur.
Çeşitli şablonlara ve bir görsel oluşturucuya sahip çok amaçlı sohbet robotları yaratarak önemli görevleri anında otomatikleştirir. Tek tıkla entegrasyonlar, açık API, web kancaları ve Zapier’i kullanarak ChatBot’u çeşitli araçlar ve platformlarla bağlar. Müşterilerle daha iyi ilişkiler kurmak için sorunsuz görüşme deneyimleri tasarlar. Müşterileri sohbet etmeye ve etkileşim kurmaya teşvik eden dinamik yanıtlar gönderir. Markayı, ürünleri ve hizmetleri sunmak için metinleri, resimleri, düğmeleri ve hızlı yanıtları bir araya getirir ve eşleştirir. Chatbot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Acobot, müşterilerinizle otomatik olarak bağlantı kurmak için makine öğrenimini kullanan yapay zekalı bir sohbet robotudur.
Günlük çevrimiçi perakende mağazası için yapay akıllı sohbet robotları oluşturma. Acobot, e-ticaret ve çevrimiçi perakendeciler için önde gelen yapay zekalı sohbet robotu sağlayıcılarından biridir. Gelişmiş makine öğrenimi teknolojisiyle desteklenen Acobot, web sitenizden öğrenir ve kullanıcılarla bağımsız olarak iletişim kurar. Kodlama gerekmez, Acobot Shopify, WooCommerce ve diğerleri gibi önde gelen e-ticaret üreticileri tarafından desteklenir. Acobot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
REVE Chat, daha iyi satış ve destek için müşterilere anında yardım sağlayan çok kanallı bir canlı sohbet yazılımıdır.
REVE Chat, daha iyi müşteri hizmetleri için web sitenizin ziyaretçilerine anında yardım sağlayan ve satış dönüşümlerini artıran çok kanallı, bulut tabanlı bir canlı sohbet yazılımıdır. İşletmeler, tek bir platform kullanarak web sitesi canlı sohbeti, sesli/görüntülü sohbet, Facebook Messenger, Viber, mobil uygulamalar (Android, iOS) gibi çeşitli kanallarda müşterileriyle anında iletişim kurabilir. REVE Chat ayrıca ekran paylaşımı ve birlikte göz atma, departman yönetimi, otomatik tetikleyiciler gibi gelişmiş özellikleri de içerir. REVE Chat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Cyara, hata riskini azaltırken dijital kanallarda ve ses kanallarında kusursuz müşteri yolculukları sunmayı hızlandırır.
Cyara’nın ödüllü Otomatik CX Güvencesi platformu, dünyadaki pek çok tanınmış markanın daha az çaba, maliyet ve riskle kusursuz müşteri deneyimleri sunmasına yardımcı olmaktadır. Cyara, tasarımdan işlev ve gerileme testine, yük test etmeye ve üretim izlemeye kadar, CX yazılımı geliştirme yaşam döngüsünün tamamını destekler. Böylece dijital kanallarda ve ses kanallarında geniş ölçekte ideal müşteri yolculuklarını tasarlamaya, oluşturmaya ve korumaya olanak sağlayarak müşterilerin görebildiği kusurların ortaya çıkma riskini azaltır. Cyara hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
İşletmelerin genel müşteri hizmeti süreçlerini optimize etmek için süreçleri otomatikleştirmesine yardımcı olan yapay zeka çözümü.
Klondike platformu, müşteri hizmeti süreçlerine özel otomasyon ve yapay zeka teknolojileri sunarken, iş bilgilerini koruyarak varlık olarak müşteride kalmasını sağlar. Klondike Sohbet Botu, şirketlerin iç ve dış müşteri hizmetleri süreçlerini destekler. Yapay zeka algoritmaları sayesinde bu doğal dil tabanlı sistemler, gerçekçi bir diyalog kurmak için insan dilinin (yazılı veya sözlü) anlamını kavrayabilir, değerlendirebilir ve bağlamsallaştırabilir. Klondike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Tekrarlayan müşteri sorularını chatbotlarla otomatik cevaplayın. 7/24 çalışır, kurulumu ve yönetimi kolaydır - kodlama gerektirmez.
Mobile Service Cloud farklı sektörlerde kullanılmak üzere tasarlanmış müşteri hizmetleri çözümüdür. Etkileşimleri hem müşteriler hem de çalışanlar için mümkün olduğunca kolaylaştırın. Müşterilerinizle WhatsApp, Live Chat, Instagram Messaging ya da Ses gibi tercih ettikleri kanallardan etkileşim kurmak için Temsilci Mesaj Kutusu'nu kullanabilirsiniz. Mobile Service Cloud, diyaloglarınızı otomatikleştiren ve gerektiğinde kolayca müşteri temsilcisine devreden bir chatbot da içermektedir. Mobile Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Titan Chatbot - İlk denemede müşterinizin sorununu tamamen çözmek için tasarlanmış kendi kendine öğrenen AI.
İnsan temsilci gibi görevini yerine getirebilen AI sohbet robotu ile ilk denemede müşterinin sorununu tamamen çözebilen, gelişmiş bir kendi kendine öğrenme ve şirkete özel NLP modeli kullanarak müşteri hizmetlerinizi otomatikleştirin. Titan Chatbot’u benzersiz kılan özellik, müşteri taleplerinin çözümü için bilgi tabanı oluşturan benzersiz çözüm akış yönetimi sayesinde ürün sahiplerinin müşteri hizmetlerini kontrol etmelerini sağlamasıdır. Titan Chatbot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Conversational AI Cloud ile etkileşimleri otomatikleştirin. Gelişmiş chatbot, sesbotu ya da sanal asistanla 7/24 hizmet sunun.
Conversational AI Cloud ile müşteri hizmetlerindeki bu yeni teknolojiyi benimseyerek istediğiniz sanal asistanı oluşturabilirsiniz: chatbot, sesbotu, dinamik SSS, bilgi bankası ve daha fazlası. Bu asistan müşterileriniz için 7/24, her zaman ve her yerde onlara yardımcı olacak. Kodlamaya gerek duymadan, kişisel diyaloglar için sürükle bırak arayüz özelliğini kullanarak süreçleri mümkün olduğunca otomatikleştirebilir, böylece müşteri hizmetleri ekibinizi daha verimli ve etkin kılabilirsiniz. Conversational AI Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Türkiye Yerel ürün
PalamarSense, müşterilerle iletişim kurmak ve ilgilerini çekmeyi sürdürmek için sohbet otomasyonunu kullanan çok kanallı bir sanal asistan platformudur.
PalamarSense, müşterilerle iletişim kurmak ve ilgilerini çekmeyi sürdürmek için sohbet otomasyonunu kullanan çok kanallı bir sanal asistan platformudur. PalamarSense hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
Zowie’nin sohbet robotu yazılımı, çevrimiçi satış yapan şirketler için oluşturulmuştur.
Zowie’nin sohbet robotu yazılımı, çevrimiçi satış yapan şirketler için oluşturulmuştur. L’Oréal, UMZU ve Avon gibi şirketler Zowie’yi şu amaçlarla kullanır: 1. Yönlendirme: Tekrarlı soruların %70’e kadarını 4 hafta içinde otomatikleştirmek ve çözüm sürelerini %67 azaltmak. 2. Sorun Çözme: Temsilcilerin karmaşık vakaları çözümlemelerini ve CSAT’yi (müşteri memnuniyet) %12 artırmalarını sağlamak. 3. Satış: Satın alma niyetini tespit etmek ve %40’a kadar daha fazla müşteri dönüştürmek. Zowie, bağımsız canlı sohbet robotu gibi hareket edebilir veya Zendesk, Intercom ve mevcut diğer pek çok aracınızı geliştirebilir. Zowie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin
İleri teknoloji ürünü amaç tahmini ve duygu analizi, müşterilerin her zaman en iyi deneyimleri yaşamasını sağlar.
Sirius, çalışanların iş akışını optimize etmek, müşterilerle yapılan konuşmalardaki işlem dönüşümlerini artırmak ve aynı zamanda keyifli bir görüşme akışı sağlamak için tasarlanmıştır. Sirius hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Doğal Dil İşleme
  • Otomatik Yanıtlar
  • Sanal Yardımcı
  • Sohbet Robotu
  • Yapay Zeka/Makine Öğrenmesi
  • Sorgu Önerileri
  • Müşteri Desteği
  • Önceden Yapılandırılmış Bot
  • Kodsuz Geliştirme
  • Satış/Pazarlama İçin