15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Knowledge Base Yazılımı

Knowledge Base Yazılımı işletmelerin hem müşterilere hem de ekiplere ürünleri, hizmetleri, konuları veya departmanları hakkında ayrıntılı bilgi vermelerini sağlayan, self servis çevrimiçi bir kitaplıktır.

25 sonuç

Bilgilerin daima güncelliğini koruması için tüm ekibinizin çalışırken katkıda bulunabileceği dinamik bir bilgi bankası oluşturun.
Tüm ekibinizin çalışırken katkıda bulunabileceği dinamik bir bilgi bankası oluşturun. Böylece, çalışanlar farklı ekipler veya roller arasında hareket ettiğinde önemli bilgiler asla kaybolmaz. Ekip yönergeleri ve yetkilendirme materyalleri daima güncelliğini korur. Ardından, saniyeler içinde tam olarak ihtiyacınız olan şeyi bulmak için özel durumlar, etiketler ve filtreler ile bilgi veri tabanınızda kolayca gezinin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Zendesk, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen, eksiksiz bir müşteri hizmetleri çözümü sağlar.
Zendesk Suite, kullanımı kolay ve işletmenize göre ölçeklenen müşteri hizmetleri çözümüdür. Zendesk'i kullanan şirketler, ortalama olarak her ölçekte müşteri memnuniyetini %25, temsilci verimliliğini ise %30 oranında artırıyor. Müşteri etkileşimleriniz; web widget'ları önceden tanımlanmış bilet yanıtları ve çok daha fazlası gibi özellikler içeren tek bir arayüzde bulunur. Hızlıca ayarlayın ve çalıştırın. Zendesk Suite; bilet sistemi, yardım merkezi, topluluk forumu, mesajlaşma, Talk (bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı), Explore (müşteri deneyimi analiz yazılımı) ve Sunshine Conversations'ı (mesajlaşma platformu) içerir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Müşteri hizmetlerini şirketinizin merkezine yerleştirin. Temsilcilerin daha üretken, yöneticilerin daha etkili ve müşterilerin daha güçlü olmasını sağlayın.
Zoho Desk, şirketinizin müşterilerle güçlü ilişkiler kurmasına yardımcı olan web tabanlı bir müşteri hizmetleri uygulamasıdır. Zoho Desk ile temsilciler daha üretken, yöneticiler daha etkili ve müşteriler daha güçlü olur. Özelleştirilebilir, kullanışlıdır ve bir servete mal olmaz. Zoho’nun 40’tan fazla güçlü iş yazılımı paketinin bir parçası olan Zoho Desk, müşteri hizmetlerini şirketin merkezine yerleştirme gücü sağlar. Zoho Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her ölçekten şirket için üst düzey yardım masası çözümüyle tüm bilgi açıklarını kapatın.
Müşterileri bilgi bankası yazılımıyla destekleyin. Kolayca etkileyici bilgi havuzları ve SSS (sık sorulan sorular) oluşturun. Sosyal medya entegrasyonunun, sınırsız bilet geçmişinin, çağrı kayıtlarının, karma bilet akışlarının ve daha fazlasının keyfini çıkarın. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm.
Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla! 10 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Güçlü bilet açma ve otomasyona ek olarak olay, sorun, değişiklik, sürüm ve varlık yönetimine sahip çevrimiçi ITSM hizmet masası.
Freshservice, doğru ölçeklendirilmiş, akıllı bir ITSM çözümü olarak üstün çalışan memnuniyeti sağlayan kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir, kodsuz bir çözüm sunmaktadır. Son teknoloji yapay zeka ve ML (makine öğrenimi) yetenekleriyle Freshservice, kuruluşların BT temsilcilerinin iş yükünü hafifletmesine ve sıradan görevleri otomatikleştirerek verimliliklerini artırmasına yardımcı olur. Yapay zeka özelliklerine ek olarak Freshservice, hem eski sistemlere güvenen şirketler hem de modern kurumlar tarafından kullanılabilecek kadar esnek ve ölçeklenebilirdir. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin.
SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası sayesinde dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Mevcut en kapsamlı satış etkinleştirme çözümü olan Seismic, gelir ve büyüme sağlayan ilgi çekici alıcı deneyimleri sunar.
Seismic, satış ekiplerine herhangi bir alıcı ile etkileşimlerine yönelik bilgi, mesajlaşma ve otomatik olarak kişiselleştirilmiş içerik sağlayan, kurumsal düzeyde satış ve pazarlama desteği platformudur. Güçlü içerik istihbaratı ve analizleri, pazarlamacıların kâr-zarar hanesi üzerindeki etkilerini kanıtlamalarına ve iyileştirmelerine olanak tanıyarak neyin gerçekten gelir sağladığını ve neyin ayarlanması gerektiğini ortaya çıkarır. Seismic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
HelpCrunch, en iyi müşteri iletişim platformlarından biridir. Dönüşümleri ve satışları artırabilir, desteği iyileştirebilir ve daha hızlı büyüyebilirsiniz.
HelpCrunch, destek, pazarlama ve satış için en iyi müşteri iletişim platformlarındandır. HelpCrunch ile dönüşümleri ve satışları artırabilir, desteği iyileştirebilir ve daha hızlı büyüyebilirsiniz. Özellikler: - Canlı sohbet - Otomatik mesajlar - E-posta pazarlaması - Yardım masası - Bilgi tabanı - Açılır pencereler - Mobil uygulamalar - Sohbet robotu (çok yakında) HelpCrunch’ı 14 gün boyunca ücretsiz deneyin. HelpCrunch hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Destek ihtiyacını azaltmak için tasarlanmış bilgi tabanı yazılımı. Tamamen markalaştırılabilir; analiz, anında akıllı arama, birden fazla dil özelliklerini içerir
Helpjuice, binlerce şirket tarafından hem destek ihtiyacını azaltmak hem de bilgileri kurum içinde paylaşmak için kullanılan Bilgi Bankası Platformudur. - Tamamen markalaştırılabilmekte ve bilgi tabanınızın kusurlarını gidermenizi sağlayacak yardım sunulmaktadır. Size ait olmadığı hissini uyandıran KB’lere (bilgi tabanı) veda edin - Anında akıllı arama, ilk yazdığınızda doğru sonuçları getirir - Gelişmiş Analiz, KB’nizi nasıl şekillendireceğiniz ve iyileştireceğiniz hakkında doğru içgörüyü sağlar. - Çok dilli, SSO (çoklu oturum açma), özel alan adı ve API diğer özelliklerinden bazılarıdır. Helpjuice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Whatfix, bağlamsal uygulama içi içerik yoluyla verimlilik ve katılımı artırmaya yönelik olarak teknolojinin benimsenmesini ve kullanıcı yetkilendirmesini destekler.
Whatfix, kurumsal işletmeler ve Fortune 500 şirketlerinin yazılımların benimsenmesini sağlamalarına, lansman süresini azaltmalarına, personel verimliliğini artırmalarına ve pozitif yazılım ROI’si elde etmelerine yardımcı olan, küresel anlamda en güvenilir Dijital Benimseme Platformlarından biridir. ABD’deki üst düzey kurumsal şirketlerden biri, özelleştirilmiş son kullanıcı eğitimi içeriğini şirket içinde geliştirmek yerine Whatfix’i kullanarak %40 daha hızlı hazırlamış ve 950.000 $ tasarruf elde etmiştir. Gartner Peer Insights puanı 4,8’dir. Dijital dönüşüm için şirket ile iletişime geçin. Whatfix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Dijital çalışma talimatları, kontrol listeleri ve SOP’lerle (standart operasyon prosedürü üretim ve saha servis mühendisliğinde ilk seferde doğru olanı güçlendirin.
Dijital standart çalışma yoluyla iş gücü mükemmelliğini kolaylaştırmaktadır. SwipeGuide platformu ve uygulamaları, yiyecek ve içecek üreticilerine, sahalar, hatlar ve ekipler arasında operasyonel bilgileri ve performansı artırmak için güç sağlamaktadır. Heineken, PepsiCo, Orkla ve Coca-Cola dahil olmak üzere müşterilerimiz, bilgiyi elde tutma oranını %25 artırırken ilk defa doğru yapma oranını da (+%26) iyileştirmektedir. Dijital standart çalışma, operasyonel mükemmelliği yönlendirmektedir. SwipeGuide bunu nihayet mantıklı bir çerçevede sunmaktadır. SwipeGuide hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Sohbet botları, bilgi tabanı, otomatik davetler, grup sohbetleri ve çok daha fazlasını içeren çok kanallı canlı sohbet çözümü.
Chaport, sohbet botları, otomatik davetler, bilgi tabanı, Facebook, Viber, Telegram ile entegrasyonlar, çevrimdışı mesajlaşma, grup sohbeti özellikleri ve çok daha fazlasını içeren modern bir canlı sohbet çözümüdür. Müşterilerle iletişimi arkadaşlarınızla sohbet etmek kadar kolay ve keyifli hale getirmek için modern bir haberci olarak tasarlanmıştır. Ayrıca, müşterilerle herhangi bir cihazdan ve konumdan sohbet edebilmeniz için web, masaüstü ve mobil uygulamalar sağlar. Chaport hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Contentful, geniş ölçekte dijital deneyimler oluşturmaya yönelik yeni nesil içerik platformudur.
Çok kanallı içerik platformlarında dünya lideri olan Contentful, Fortune 500'ün %28'i için dijital deneyimlere güç sağlamaktadır ve binlerce lider küresel marka ile 2.000'den fazla çalışanı olan şirketler için en uygun çözümlerden biridir. Kuruluşların, geleneksel CMS'ye göre çok kanallı dijital deneyimleri daha hızlı ve daha ölçekli sunmalarını sağlamaktadır. Contentful, içeriği tek bir merkezde birleştirir, herhangi bir dijital kanalda kullanılmak üzere yapılandırır ve açık API'ler aracılığıyla yüzlerce başka araçla sorunsuz bir şekilde bütünleşir. Contentful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur.
Froged, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketi tarafından oluşturulmuş ürün başarı platformudur. Platform, markaların müşteri yaşam döngülerinin tamamına erişmelerine olanak sağlar. İşe alıştırma, bağlılık oluşturma ve proaktif müşteri desteği. Müşteri yolculuğundaki noktaları birleştirerek markalar, genel MRR (aylık yinelenen gelir) ve elde tutma oranını artırarak her temas noktasında müşteri deneyimini kişiselleştirebilir. Froged’u hemen ücretsi̇z deneyin. Froged hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Compass, işletmelerin satış ekipleri için hedefleri, performansı, komisyonları ve teşvik programlarını yönetmesine yardımcı olan bir oyunlaştırma yazılımıdır.
Xoxoday Compass, işletmelerin daha fazla gelir elde etmesi ve en büyük satış giderlerini bir iş büyümesi faktörüne dönüştürmesi için bir teşvik ve komisyon yönetimi platformudur. Satış ve gelir operasyon ekiplerinin karmaşık teşvik ve komisyon yapılarını tasarlamasına, planlamasına, otomatikleştirmesine ve kolaylaştırmasına yardımcı olur. Oyunlaştırılmış ögeler, ödüller, takdir, iletişim ve analiz özellikleriyle Compass, gelir getiren ekiplerle etkileşim kurmaya ve onları desteklemeye olanak tanır. Compass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Memnuniyeti artırma ve daha iyi ürünler oluşturma amacıyla tüm dijital temas noktalarında sürekli müşteri geri bildirimi alın.
Sürekli müşteri geri bildirimlerinin toplanması için güçlü bir kullanıcı yolculuk anketi yazılımı. • E-posta, bağlantı, web sitesi, ürün içi veya mobil uygulamalar aracılığıyla özelleştirilmiş anketler düzenleyin. • Yerel entegrasyonlar aracılığıyla araçlarla bağlantı kurun. • Sınırsız sayıda ekip arkadaşıyla iş birliği yapın. • Kullanıcı yolculuğunun tüm aşamalarında müşterilerden öngörüler edinin. • Geri bildirim almayı otomatikleştirin ve metrikleri izleyin. • Memnuniyeti artırmak, müşteri kaybını azaltmak, daha iyi ürünler oluşturmak ve etkili pazarlama stratejileri geliştirmek için geri bildirimleri analiz edin ve bunlara göre hareket geçin Survicate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Sonuç odaklı ekosistem ekipleri için iş ortağı yönetimi ve pazarlama otomasyonu.
Impartner, kanal iş ortağı yönetimi teknolojilerinin en hızlı büyüyen, en çok ödüllü sağlayıcılarından biridir. İş Ortağı İlişkileri Yönetimi (PMİY) ve İş Ortağı Pazarlama Otomasyonu (PMA) çözümleri, şirketlerin her iş ortağı yaşam döngüsü temas noktasında dolaylı satış kanalları aracılığıyla geliri ve kârlılığı hızlandırmasına yardımcı olur. Impartner sayesinde küresel ekipler; bayileri, dağıtımcıları, teknoloji ortaklarını ve diğerlerini merkezi ve kullanıcı dostu bir çözümde yönetir. Impartner PRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Klyck ile satışlarda parlaklığı açığa çıkarın - içerik yönetimi, playbook'lar ve sorunsuz işbirliği için dinamik bir platform.
Klyck ile satışlarda parlaklığı açığa çıkarın - içerik yönetimi, playbook'lar ve sorunsuz işbirliği için dinamik bir platform. Her durum için doğru içeriği kolayca bulun, potansiyel müşterilerle ve takım üyeleriyle sorunsuz bir şekilde paylaşın ve içeriğinizin performansı hakkında içgörüler elde edin. Klyck, görüşmelerinizin sorunsuz ilerlemesini, anlaşmaların daha hızlı ilerlemesini ve zamanın boşa harcanmamasını sağlar. İçerik kütüphanesini filtreler, etiketler, kategoriler ve daha fazlasıyla içeriği organize etmek için kullanın. İçerik analiziyle katılım ve kullanımı anlayın ve potansiyel müşterilerin içeriğinizle nasıl etkileşimde bulunduğunu takip edin. Satış için organize adımlarla ekibinize başarı için araçlar sağlayın ve işlemleri dijital satış odalarımızda sorunsuz bir şekilde merkezileştirin. Klyck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Kuruluşunuzun bilgilerinden en iyi şekilde yararlanın. Galisto, bilgi yönetimini düşük başlangıç riskiyle kolay ve güvenli bir şekilde basitleştirir.
Galisto kullanıldığında bilgi yönetimi sorun olmaktan çıkar. Bu platform, kullanıcıları var olan ancak bulunması normalde bulunması zor olan her türlü bilgiye bağlar. Platform, bu bilgileri değerli bir birikime dönüştürmek için gerekli tüm öğeleri sağlar. Harici iş ortakları, veri güvenliği ve gizliliğini azaltmadan entegre edilebilir. Galisto, tanımlı bir bilgi yönetimi sürecini izler ve bu sayede kuruluşların faaliyetlerinin büyüyen önemli kısımları için gerekli hazırlığı yapar. Galisto hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil
Ekibinizi eğitme ve güçlendirme şeklinizi yeniden tasarlayın. Akıllı bağlantılı platform sayesinde işe alıştırma ve eğitim belgelerinin hazırlanması artık daha kolay.
Whale, süreçlerinizi, SOP’larınızı, politikalarınızı ve kurum içi bilgilerinizi merkezileştirerek ekibinizi daha hızlı işe yerleştirmenize ve eğitmenize yardımcı olan bilgi ve eğitim platformudur. Tarihi geçmiş süreç belgelerinizi ve eğitim kılavuzlarınızı düzenleyin ve Whale’i kullanarak herkesi uyumlu ve bilgili tutan modern eğitim deneyimleri oluşturun. Whale hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Self Servis Portal
  • Geri Bildirim Yönetimi
  • Zengin Metin Düzenleyicisi
  • Çoklu Dil