18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Dağıtım Muhasebesi Yazılımı

Dağıtım muhasebesi yazılımı, dağıtım şirketlerinin finansal yönetim ihtiyaçlarını karşılar. Bu yazılım sistemleri, finansal işlemlerin yönetimi, envanter kontrolü, gelir yönetimi ve sipariş yönetimi dahil olmak üzere toptan dağıtımla ilgilenen işletmelerin özel muhasebe gereksinimlerini karşılamak üzere tasarlanmıştır.

Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • API
  • Genel Muhasebe
  • Finansal Yönetim
  • Banka Mutabakatı
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
  • Pano
  • Harcama İzleme
  • Gelir ve Bilanço
  • Envanter Yönetimi
BlueCherry paketi; ERP, PLM, çok kanallı planlama, depo yönetimi, üretim bölümü kontrolü, B2B e-ticaret, EDI, BI ve çok daha fazlasını içerir.
CGS BlueCherry Enterprise Suite, müşterilere temel iş süreçlerini yönlendirmek için hem bulutta hem de şirket içinde kullanılabilir, kapsamlı dijital tedarik zinciri yönetimi çözümleri sunar. Tüketici yaşam tarzı ürünleri, perakende ve giyim sektöründe faaliyet gösteren, yüksek büyüme oranına sahip kuruluşların ihtiyaçlarına odaklanan BlueCherry, ileri dijital teknolojilerle tedarik zinciri görünürlüğü sağlayan birleşik bir platformdur. BlueCherry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • API
  • Genel Muhasebe
  • Finansal Yönetim
  • Banka Mutabakatı
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
  • Pano
  • Harcama İzleme
  • Gelir ve Bilanço
  • Envanter Yönetimi
Hesaplı gıda ürünü distribütörlerinin yanı sıra et, deniz ürünleri, tarım ürünleri, kümes hayvanları, peynir, içecek ve daha fazlası için tasarlanmıştır.
NECS entree, diğer gıda dağıtım sistemlerinin çoğunda görülmeyen bir güç ve kullanım kolaylığı sunan, Windows için gıda dağıtım yazılımı uygulamasıdır. Gıda hizmeti operasyonlarını NECS ile yürüten 1.500 distribütörle, bu kategorinin en büyük gıda dağıtım yazılımı sağlayıcılarından biridir. NECS gıda dağıtım sistemi, tam kapsamlı toptan gıda hizmeti dağıtımı, et dağıtımı, deniz ürünleri dağıtımı, tarım ürünleri dağıtımı ve peynir dağıtımı için idealdir. Entree hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • API
  • Genel Muhasebe
  • Finansal Yönetim
  • Banka Mutabakatı
  • Nakit Akışı Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Faturalandırma
  • Pano
  • Harcama İzleme
  • Gelir ve Bilanço
  • Envanter Yönetimi