17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Yasal Muhasebe Yazılımı

Yasal Muhasebe Yazılımı, hukuk alanında faaliyet gösteren kuruluşlar için finansal iş akışlarını otomatikleştirir. Bu yazılım kullanıcılara faturalandırma, bordro, bilançolar ve borç/alacak hesapları için finansal araçlar sağlar.

İş finansmanınızı akıllıca yönetmenize yardımcı olan basit, kullanımı kolay muhasebe yazılımı. Zoho Books hakkında daha fazla bilgi
Zoho Books, işletmenize giren ve çıkan parayı kolayca yönetmenizi sağlayan çevrimiçi muhasebe yazılımıdır. Masrafları kontrol altında tutarken müşterilerinizi ve faturalarınızı yönetin. Banka hesapları ve işlemlerinizi kaydedin, izleyin ve mutabakat alın. Böylece muhasebecinizle gerçek zamanlı işbirliğinde bulunun. Daha da önemlisi, Zoho Books daha iyi, daha bilinçli kararlar vermenize ve işletmenizle ilgili bilgi sahibi olmanıza yardımcı olur. Zoho Books hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Banka Mutabakatı
  • Çoklu Para Birimi
  • Etkinlik Panosu
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Gelir ve Bilanço
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır. 4,5 milyondan fazla müşteri tarafından kullanılan QuickBooks, işletmeniz için akıllı araçlar sağlamakla birlikte, kullanımı kolaydır. Kayıtlarınızı düzenleyebilir, harcamaları yönetebilir, fatura gönderebilir, envanteri takip edebilir ve hatta maaş ödeyebilirsiniz. QuickBooks Online ile organize olabilir, zaman kazanabilir ve hatta ödeme özellikleri ekleyerek hızlı ödeme alabilirsiniz. En iyi yanı da 30 gün boyunca ücretsiz deneyebilmenizdir. QuickBooks Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Banka Mutabakatı
  • Çoklu Para Birimi
  • Etkinlik Panosu
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Gelir ve Bilanço
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Banka Mutabakatı
  • Çoklu Para Birimi
  • Etkinlik Panosu
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Gelir ve Bilanço
Elorus, profesyoneller ve ajanslar için zaman takibi ve faturalandırma çözümüdür. Yeniliğe odaklanın ve emeğinizin karşılığını alın.
Elorus çevrimiçi zaman takibi, hesap çıkarma ve faturalandırma yazılımıdır. Asıl hedef kitlesi serbest çalışanlar, küçük işletmeler ve kreatif ajanslardır. Elorus, 2014 yılından bu yana kullanıcılarına zaman kazandıran ve yorulmak bilmeyen bir müttefik olarak artan pazar taleplerine yanıt vermektedir. İnteraktif panomuz iş istatistikleriniz hakkında sizi bildirir. Bu istatistikler arasında zaman takibi, ödemelerin ve faturaların durumu ve net nakit akışınız ile bilançonuz yer almaktadır. Yukarıdakiler işletmeniz için geçerliyse Elorus işinize yarayacaktır. Elorus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Banka Mutabakatı
  • Çoklu Para Birimi
  • Etkinlik Panosu
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Gelir ve Bilanço
İşletmelerin kârlılığını artırmaya yönelik akıllı ve basit harcama yönetimi. Procurify ile tek bir platformdan talep edin, onaylayın, teslim alın ve ödeme yapın.
Satın alma sürecini hızlandırın ve ekiplerin ihtiyaç duydukları şeyi, ihtiyaç duydukları anda, darboğazlar olmadan satın almalarını sağlayın. Procurify platformu, tüm satın alma ve harcama yönetimi ihtiyaçlarını, mevcut muhasebe sistemleriyle tam entegre olan kullanımı kolay tek bir platformda bir araya getirir. Tedarikten ödemeye kadar kapsamlı iş akışları, üç yönlü eşleştirme ve özel onaylarla operasyonel verimliliği en üst düzeye çıkarın, harcama görünürlüğünü ve kontrolünü artırın. Procurify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Banka Mutabakatı
  • Çoklu Para Birimi
  • Etkinlik Panosu
  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Gelir ve Bilanço