15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Çağrı Merkezi İş Gücü Yönetimi Yazılımı
Çağrı Merkezi İşgücü Yönetimi yazılımı, işletmelerin çalışan programları oluşturmasına, işgücü gereksinimlerini tahmin etmesine ve temsilcilerin performansını izlemesine olanak tanır. Bu tür yazılımlar genellikle gün içi yönetimi, üretkenlik analizini, çalışan koçluğunu, çağrı kaydını ve uyumluluk izlemeyi kolaylaştıran araçlar sunar. Daha çok oku Daha az oku
(4) ürün için sonuçları filtrele
Diller
Fiyat Seçenekleri
4 sonuç
Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş akışı ve bilgi yönetimi için tasarlanmış üst düzey çözüm.
Bitrix24, küçük, orta ve büyük işletmeler için çevrimiçi bir çalışma platformudur. CRM, görevler, Kanban panosu, Gantt şeması, mesajlaşma, görüntülü aramalar, dosya depolama, iş akışı otomasyonu ve daha fazlasını içeren 35'ten fazla çapraz entegre araca sahiptir! Bitrix24'e geçiş yapmak, bir dizi farklı SaaS çözümüne abone olma ihtiyacını ortadan kaldırır. İhtiyacınız olan her şeye tek bir pakette sahip olursunuz. Hem de sabit bir fiyatla!
10 milyondan fazla kullanıcısıyla Bitrix24, dünyanın en popüler iş yönetimi yazılım çözümlerinden biridir.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çalışan Planlama
- İşçilik Tahmini
- Performans Metrikleri
- Çağrı Merkezleri İçin
- Gün İçi Yönetimi
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir.
Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çalışan Planlama
- İşçilik Tahmini
- Performans Metrikleri
- Çağrı Merkezleri İçin
- Gün İçi Yönetimi
Sprinklr, müşteri deneyimlerini büyük ölçekte yönetmek için oluşturulmuş bir kurumsal yazılım platformudur.
Sprinklr’ın hedefi, dünyada yaygın bir şekilde sevilen markalara, müşterilerini mutlu etmelerinde yardımcı olmaktır. Bu doğrultuda Twitter, Facebook ve Instagram gibi 25’ten fazla farklı iletişim kanalında geniş ölçekli birebir kişisel bağlantı sağlayan dünyadaki ilk CXM (Müşteri Deneyimi Yönetimi) platformlarından biri sunulmaktadır. New York City’deki genel merkezinde ve 22 şubesinde 1.400 çalışanıyla hizmet eden Sprinklr, dünya genelinde 1.200’den fazla değerli markayla çalışmaktadır. Bu markalardan bazıları: McDonalds, Nike ve Microsoft.
Sprinklr hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çalışan Planlama
- İşçilik Tahmini
- Performans Metrikleri
- Çağrı Merkezleri İçin
- Gün İçi Yönetimi
Yapay zeka destekli Satış Araması Analizi ve Koçluk sayesinde satış ekibi verimliliğini en üst düzeye çıkarın. Çağrı bağlamını analiz etmek için yeni nesil yapay zekayı kullanın.
Yapay zeka destekli Satış Araması Analizi ve Koçluk sayesinde satış ekibi verimliliğini en üst düzeye çıkarın.
Arama izlemeye sonu gelmez saatler harcamaktan veya sorunları çok geç ortaya çıkaran satış KPI'larına (anahtar performans göstergeleri) güven zorunda kalmaktan bıktınız mı? Yapay zeka destekli olan bu satış araması analizi ve koçluk çözümü, KPI'ları izlemenin ötesine geçer.
Her görüşmenin tam bağlamını analiz ederek satış ekibi yönetimini kökten değiştirebilecek gerçek zamanlı bilgiler sağlar. Manuel denetime veya kaçırılan fırsatlara artık yer yok.
SalesLens hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Çalışan Planlama
- İşçilik Tahmini
- Performans Metrikleri
- Çağrı Merkezleri İçin
- Gün İçi Yönetimi