15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Mülk Yönetimi Muhasebe Yazılımı

Mülk Yönetim Muhasebesi yazılımı, mülk yöneticilerine belirli muhasebe süreçlerinde destek sağlamak için tasarlanmıştır. Yazılım, mülk yönetimi için diğer muhasebe araçlarının yanı sıra bakım gideri takibi ve kira tahsilatı için finansal raporlama özellikleri de sağlar.

5 sonuç
Hotelogix, otellerin rezervasyonları basitleştirmek için ihtiyaç duyduğu yeni nesil özellikler sunan bulut tabanlı ve güçlü bir otel yönetim sistemidir.
Hotelogix, otellerin rezervasyonları basitleştirmek, işletme verimliliğini artırmak ve gelirleri üst düzeye çıkarmak için ihtiyaç duyduğu yeni nesil özellikler sunan bulut tabanlı ve güçlü bir otel yönetim sistemidir. Hotelogix, pazar erişiminizi genişletmek, doluluk oranlarını artırmak ve rezervasyon hatalarını ortadan kaldırmak için tüm önemli OTA’lar (çevrimiçi seyahat acenteleri) ve GDS (global dağıtım sistemleri) ile gerçek zamanlı entegrasyon sağlar. Hotelogix, 100’den fazla ülkede otellere hizmet verme konusunda on yıllık deneyime sahiptir. Hotelogix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi
Zoho Creator, işinizi yürütmek için size özel, mobil kullanıma hazır uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan düşük kodlu bir uygulama geliştirme platformu/yazılımıdır.
Zoho Creator, teknik uzmanlık düzeyiniz fark etmeksizin tamamen kendi başınıza özel uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan temel yazılımları/araçları sağlayan düşük kodlu uygulama geliştirme platformudur. Her iş süreci benzersiz ve birbirinden farklı olduğunda, tek bir yazılımla hepsini çözmek olası değildir. İşte bu yüzden dünya genelinde 7 milyon kullanıcı, benzersiz iş süreçlerini yönetmek için 6 milyon özel uygulama oluşturdu. Örnek vaka çalışmalarını izleyin. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi
iRent, 10 ila 10.000 adet arasında taşınmazı bulunan mal sahipleri/gayrimenkul yöneticileri için kapsamlı, bulut tabanlı bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür.
iRent, 10 ila 10.000 adet arasında taşınmazı bulunan mal sahipleri/gayrimenkul yöneticileri için kapsamlı, bulut tabanlı bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür. Kiracı taraması, alıştırma süreci, iş emirleri, otomatik faturalandırma (gecikme ücretleri dahil), formlar (dijital imzalı), çevrimiçi kira ödemesi (kiracı portalı), web sitesi yönetimi, müsait yer ilanı, kiracıların sigorta entegrasyonu ve tahsilat özellikleri bulunmaktadır. iRent ayrıca hem gayrimenkul yöneticileri hem de kiracılara yönelik iOS ve Android uygulamalarını içermektedir. iRent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi
Uluslararası bir denetim firması tarafından doğrulanmış UFRS 16 hesaplamaları. ZenTreasury Leasing, hepsi bir arada muhasebe ve portföy çözümüdür.
Kiralama operasyonlarını kolaylaştırın, basitleştirin ve otomatikleştirin. ZenTreasury Leasing, UFRS 16 (Kiralama hakkındaki Uluslararası Finansal Raporlama Standartları) ile uyum sağlamanıza yardımcı olan hepsi bir arada muhasebe ve portföy çözümüdür. ZenTreasury’nin UFRS 16 hesaplamaları, uluslararası bir denetim firması tarafından doğrulanmıştır. ZenTreasury Lease accounting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi
ZenTreasury, finansal sözleşmelerin yönetimi için bulut tabanlı hazine yazılımı sunar.
Yeni kurulan şirketlerden büyük kurumsal şirketlere kadar her tür şirket için uygulanması ve oluşturulması hızlı ve kolay olan bulut tabanlı TMS (hazine yönetimi sistemi). ZenTreasury hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi