15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Mülk Yönetimi Muhasebe Yazılımı

Mülk Yönetim Muhasebesi yazılımı, mülk yöneticilerine belirli muhasebe süreçlerinde destek sağlamak için tasarlanmıştır. Yazılım, mülk yönetimi için diğer muhasebe araçlarının yanı sıra bakım gideri takibi ve kira tahsilatı için finansal raporlama özellikleri de sağlar.

Maintenance Connection, işletmelerin varlık arızalarını önlemelerine ve durma sürelerini azaltmalarına yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Maintenance Connection, her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilmiştir ve büyük sektörlerde derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi
Zoho Creator, işinizi yürütmek için size özel, mobil kullanıma hazır uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan düşük kodlu bir uygulama geliştirme platformu/yazılımıdır.
Zoho Creator, teknik uzmanlık düzeyiniz fark etmeksizin tamamen kendi başınıza özel uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan temel yazılımları/araçları sağlayan düşük kodlu uygulama geliştirme platformudur. Her iş süreci benzersiz ve birbirinden farklı olduğunda, tek bir yazılımla hepsini çözmek olası değildir. İşte bu yüzden dünya genelinde 7 milyon kullanıcı, benzersiz iş süreçlerini yönetmek için 6 milyon özel uygulama oluşturdu. Örnek vaka çalışmalarını izleyin. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi
Accruent’in mülk yönetimi muhasebe yazılımı, işletmelerin ASC 842, IFRS ve GASB’ye uyarken kiralamaları yönetmelerine yardımcı olur.
Accruent’in mülk yönetimi muhasebe yazılımı, işletmelerin ASC 842, IFRS, GASB ve diğer finansal raporlama standartlarına uyumu sürdürürken kiralama anlaşmalarını kolaylaştırmalarına ve yönetmelerine yardımcı olan güçlü bir araçtır. Mülk yönetimi muhasebesine yönelik bu kapsamlı yazılım, işletmelerin kiralama verilerini organize etmesine, finansal yükümlülükleri hesaplamasına, raporlar oluşturmasına ve düzenleyici gerekliliklere uyum sağlamasına yardımcı olur. Accruent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi
IFRS 16 ve ASC 842 için Güçlü Kiralama Muhasebesi ve Uyumluluğu ile SAP ve Oracle ERP Sistemleri için Entegrasyon Özellikleri.
Nakisa Kiralama Yönetimi, kiralama muhasebesi ve yönetimi operasyonlarınızı güvenli ve kullanıcı dostu bir kurumsal bulut platformunda birleştirir. Gayrimenkul, filo, BT ekipmanı vb. gibi her türlü varlık türü için kiralama yaşam döngüsünün tamamını izlemenizi ve faaliyetleri raporlamanızı sağlar. ASC 842, IFRS 16 ve GASB 87 için yerleşik uyumluluk özellikleriyle bu esnek ve kapsamlı çözümümüze, dünya genelinde kurumsal kiralama muhasebecileri, finans uzmanları ve denetim firmaları tarafından güvenilmektedir. Nakisa Lease Administration hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi
Ticari gayrimenkul günlük operasyonlarını kolaylaştırmak için ERP entegrasyonlarına sahip buluta özel bir çözüm.
Nakisa Real Estate (NRE), ASC 842 ve IFRS 16 uyumluluğunu korurken günlük operasyonları kolaylaştırmak ve daha iyi gayrimenkul portföy yönetimi için ticari gayrimenkul ekiplerine yönelik olarak tasarlanmış buluta özel bir çözümdür. CRE mantığı düşünülerek tasarlanan Nakisa, sektöre özgü nitelikler sunar: CAM (Ortak Alan Bakımı) mutabakatı, ödeme ve kira tabloları, ciro yüzdesi üzerinden kira, raporlar ve panolar, kritik tarihler ve daha fazlası. ERP (SAP, Oracle vb.) ile çift yönlü entegrasyon, veri senkronizasyonu ve doğruluğu sağlar. Nakisa Real Estate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi
iRent, 10 ila 10.000 adet arasında taşınmazı bulunan mal sahipleri/gayrimenkul yöneticileri için kapsamlı, bulut tabanlı bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür.
iRent, 10 ila 10.000 adet arasında taşınmazı bulunan mal sahipleri/gayrimenkul yöneticileri için kapsamlı, bulut tabanlı bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür. Kiracı taraması, alıştırma süreci, iş emirleri, otomatik faturalandırma (gecikme ücretleri dahil), formlar (dijital imzalı), çevrimiçi kira ödemesi (kiracı portalı), web sitesi yönetimi, müsait yer ilanı, kiracıların sigorta entegrasyonu ve tahsilat özellikleri bulunmaktadır. iRent ayrıca hem gayrimenkul yöneticileri hem de kiracılara yönelik iOS ve Android uygulamalarını içermektedir. iRent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi
Uluslararası bir denetim firması tarafından doğrulanmış UFRS 16 hesaplamaları. ZenTreasury Leasing, hepsi bir arada muhasebe ve portföy çözümüdür.
Kiralama operasyonlarını kolaylaştırın, basitleştirin ve otomatikleştirin. ZenTreasury Leasing, UFRS 16 (Kiralama hakkındaki Uluslararası Finansal Raporlama Standartları) ile uyum sağlamanıza yardımcı olan hepsi bir arada muhasebe ve portföy çözümüdür. ZenTreasury’nin UFRS 16 hesaplamaları, uluslararası bir denetim firması tarafından doğrulanmıştır. ZenTreasury Lease accounting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi
Accruent’in Lucernex’i, tüm gayrimenkul yaşam döngüsünü yönetmek ve optimize etmek için kullanılan kapsamlı bir yazılım çözümüdür.
Accruent’in Lucernex’i, şantiye planlamasından inşaata ve kira yönetimine kadar tüm gayrimenkul yaşam döngüsünü yönetmek için kapsamlı bir çözümdür. Birden fazla para birimi ve dil içeren küresel portföyleri destekler ve önde gelen ERP'lerle entegre olur. Lucernex, farklı gereksinimleri karşılayacak şekilde yapılandırılabilir ve SOC1 ve SOC2 sertifikaları ile en yüksek güvenlik standartlarına sahiptir. Lucernex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi
ZenTreasury, finansal sözleşmelerin yönetimi için bulut tabanlı hazine yazılımı sunar.
ZenTreasury'nin TMS platformu, hazinenizi yönetmek için ihtiyaç duyduğunuz mülk yönetimi, nakit tahmini, nakit yönetimi, iş akışları, döviz, ticaret finansmanı, krediler ve para piyasası, hisse senetleri ve diğer özellikleri içerir. Daton’ın 14 günlük ücretsiz deneme sürümü için kaydolun. Kredi kartı gerekmez, yazılımsız olması nedeniyle yükleme gerektirmez. ZenTreasury hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Banka Mutabakatı
  • Kiracı Portalı
  • Faturalandırma
  • Kira İzleme
  • Kira Yönetimi